View Full Version : Suzuki DR-Z 4S και DR-Z 4SM 2025
basilis_k6
01/11/2024, 18:51
το ανεβασα και πριν αλλα χαθηκε(?!)
https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/suzuki-dr-z-4s-kai-dr-z-4sm-2025-ta-perimenoyme-kai-eyropi-me-euro-5
Τα περιμένουμε και Ευρώπη με Euro 5+ κινητήρα!
457594
μετα απο το tuareg 457 τωρα και αυτο!
doctor_john
01/11/2024, 19:16
Έπρεπε!
Ωραία δουλειά
457596
sanctusan
01/11/2024, 19:25
ΕΜΠ1 ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΒΓ1
Απο πού ήρθε τώρα αυτό; :eyepop:
Σωστός κυβισμός, σωστό βάρος, όμορφο. Άμα θέλει η σούζι πάντως, απλά δεν πιάνεται.
Αν κρίνω από τη συμπίεση μάλλον δε θα είναι κανά πιστόλι αλλά δεν έχει σημασία όσο το βάρος μένει χαμηλά. Μόνη ένσταση... το πεντάρι κιβώτιο ήταν δύσκολο να αλλάξει;
basilis_k6
01/11/2024, 19:53
Απο πού ήρθε τώρα αυτό; :eyepop:
Σωστός κυβισμός, σωστό βάρος, όμορφο. Άμα θέλει η σούζι πάντως, απλά δεν πιάνεται.
Αν κρίνω από τη συμπίεση μάλλον δε θα είναι κανά πιστόλι αλλά δεν έχει σημασία όσο το βάρος μένει χαμηλά. Μόνη ένσταση... το πεντάρι κιβώτιο ήταν δύσκολο να αλλάξει;
εχει παααρα πολλες αλαγες αλλα το κιβωτιο εμεινε 5αρι. παντως αν καταφερει να του δωσει 35 πραγματικα αλογα (γιατι το παλιο δεν εκανε για sm, ηταν αργο) το 5αρι σασμαν δεν ειναι και το τελος του κοσμου. το abs που δεν απενεργοποιείτε μπροστα ομως...κριμα.
RaGe_Raptor
01/11/2024, 20:18
εχει παααρα πολλες αλαγες αλλα το κιβωτιο εμεινε 5αρι. παντως αν καταφερει να του δωσει 35 πραγματικα αλογα (γιατι το παλιο δεν εκανε για sm, ηταν αργο) το 5αρι σασμαν δεν ειναι και το τελος του κοσμου. το abs που δεν απενεργοποιείτε μπροστα ομως...κριμα.
Θυμάμαι το 400αρι Enduro ειχε 40 άλογα ρόδα. Τόσο δύσκολο θα είναι να εχει τουλάχιστον τόσα?
Πάντως είναι μουν@ρος...! :pink:
basilis_k6
01/11/2024, 20:30
Θυμάμαι το 400αρι Enduro ειχε 40 άλογα ρόδα. Τόσο δύσκολο θα είναι να εχει τουλάχιστον τόσα?
Πάντως είναι μουν@ρος...! :pink:
ειχε μεγαλύτερη συμπιεση και ηταν euro -1 :lol: αυτο ειναι πολιτικες εκδοσεις μονο euro5.
εχει παααρα πολλες αλαγες αλλα το κιβωτιο εμεινε 5αρι. παντως αν καταφερει να του δωσει 35 πραγματικα αλογα (γιατι το παλιο δεν εκανε για sm, ηταν αργο) το 5αρι σασμαν δεν ειναι και το τελος του κοσμου. το abs που δεν απενεργοποιείτε μπροστα ομως...κριμα.
Έχει πολύ κοντό κιβώτιο και η έλλειψη 6ης δεν βοηθάει στις εκδρομές.
SeniorCanardo
04/11/2024, 11:48
Επιτέλους έρχεται!:bawl:
Το ακούγαμε ότι ετοιμάζεται ψεκαστό DRZ εδώ και χρόνια, σε σημείο που είχε γίνει "ανέκδοτο", αλλά η Σουζούκαρα το άφησε να ωριμάσει σε δρύινο βαρέλι, για να βγει καλό.
Σχεδιαστικά δεν περιμένα καμία "φωτεινή πρωτοπορία", θυμίζει RMZ και ολίγον από TM στο μπροστινό φανάρι, αλλά γενικά συμπαθητικό.
Μεγάλο συν, η καλαίσθητη εξάτμιση και όχι οι θερμοσίφωνες που βάζουν κάτι άλλοι.
150 κιλά στεγνά, που αναφέρει το άρθρο, με πλαστικό ντεπόζιτο, υποπλαίσο αλουμινίου, κλπ. δεν νομίζω.
145 κιλά γεμάτο ήταν το παλιό.
Περιμένουμε να δούμε και νούμερα και αν είναι γύρω στα 35 άλογα τροχό μια χαρά θα είναι.
Ιαπωνικό πολιτικό είναι, μην είμαστε και αχάριστοι.
Άλλωστε σε κάνα χρόνο το πολύ τα αμερικανάκια θα αρχίσουν να βγάζουν κιτ, για όποιον νομίζετε ότι χρειάζεται κάτι παραπάνω.
Αλλά ρε Σουζουκάρα 5άρι κιβώτιο το 2024;;;:cry:
Βάλε ένα ζεύγος γρανάζια ακόμα, τι ψυχή έχουν.
ένα κίτρινο μοτάρντ με τα καλάμια αυτά , μια άφτερ κ αν ήταν εφικτό μια σχετικά λογική τιμή, θα είναι ταμάμ.
Τώρα που το σκέφτομαι, μοτάρντ της προκοπής στα 400 κυβικά πλέον υπάρχει ?
basilis_k6
04/11/2024, 13:20
ένα κίτρινο μοτάρντ με τα καλάμια αυτά , μια άφτερ κ αν ήταν εφικτό μια σχετικά λογική τιμή, θα είναι ταμάμ.
Τώρα που το σκέφτομαι, μοτάρντ της προκοπής στα 400 κυβικά πλέον υπάρχει ?
οχι. το drz και η έλευση του ξανα στην ευρώπη ειναι πραγματικα το πιο σημαντικο νεο του 2025 για τον κοσμο της μοτοσυκλέτας. δεν υπαρχει μικρο μονοκυλινδρο sm euro5 σε παραγωγη αυτη τη στιγμη. δεν υπαρχει εδω και χρονια βασικα. δεν υπαρχει ιαπωνικο 400αρι μονοκυλινδρο επισης εδω και πολλα χρονια. η επιτυχια του RΕ και του CF τους ανοιξε τα ματια. γουστο θα εχει να δουμε ξανα και KLR/XT κτλ. ΕΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ!
basilis_k6
04/11/2024, 15:01
Έρχεται το 390 όμως.
σαφως αλλα πολυ διαφορετικες μοτοσυκλετες στην πραξη. για γουστα και τρελλιτσα το 390 θα ειναι καλυτερο λογικα, πιο ελαφρυ πιστευω και πιο μοντερνο. αλλα αν θες καθημερινο μηχανακι να το κρατησεις χρονια να του πιεις το αιμα χωρις να σου πιει το δικο σου το drz ειναι η σωστη επιλογη. πολλα κυκλοφορουν ακομα στην ελλαδα 20 χρονια μετα.
doctoras
04/11/2024, 16:27
Όλοι το ίδιο είπαμε λείπει η 6τη για ταξιδάκια
Αλλά όπως και να έχει είναι πολύ ευχάριστο που ξαναμπαίνουν στη κατηγορία
Αισθητικά μαρεσει λόγω διαχρονικότητας με επιμέρους λίφτινγκ
Πολύ καλό.
Ελπίζω πως θα έχει ποιότητα Suzuki και θα είναι πραγματικά μια μοτοσυκλέτα για πάντα- εννοώ το εντουράκι.
Τα λίγα γκάζια δεν θα με χαλούσαν , ''racing'' μοτέρ σημαίνει προβλήματα όπως και η έλλειψη 6ης δεν βλέπω πως είναι πρόβλημα,
εξάλλου με πόσα θα ταξιδέψεις πάνω σε ''εντούρο'' όχημα; 100/120 χλμ/ω; Με παραπάνω χλμ/ω θα το μετανιώσεις νωρίς .
Καλό,καλό .
εντιτ και πραγματικό ονοφ,όχι σαν τα μοντέρνα με τις εξατμίσεις να περνάνε από κάτω :smokin:
Tallyban
04/11/2024, 18:54
Για έκτη ταχύτητα θα ήθελε αλλά Κάρτερ,και αλλά καλούπια για κάποια γρανάζια,κονιομεταλλουργιας είναι,έχουν
δουλειά.
ratamahatta
04/11/2024, 22:33
Κουκλάκι το Suzuki, κλασικά άργησε να κάνει την κίνηση της αλλά ήταν κίνηση ματ
Αυτό και το 390 sm τα περιμένω πως κ πως
doctoras
06/11/2024, 06:56
457763
https://www.youtube.com/watch?v=SJMU68aWL0k
457764
https://www.youtube.com/watch?v=SkmWOpKOiwk
πιο ταυλα αισθητικά το sm :pink:
παρακάτω τα σπεκς (θα βρείτε και τα παλιά και τα νέα), διακρίνονται διπλά μπουζί
3kg η διαφορά μεταξύ s-sm(που συνήθως προέρχεται απο τους τροχούς)
https://suzukicycles.com/supermoto/2025/dr-z4sm#specifications
ratamahatta
06/11/2024, 07:57
Η Suzuki λέει για 37hp ιπποδύναμη, οπότε στον τροχό 33hp περίπου λογικά, περίμενα κάτι λίγο καλύτερο
Ελπίζω το βάρος να μείνει με υγρά στα 150κ
Πάντως είναι όμορφο , ειδικά σε λευκό
Λευκάδιος
06/11/2024, 08:20
Η Suzuki λέει για 37hp ιπποδύναμη, οπότε στον τροχό 33hp περίπου λογικά, περίμενα κάτι λίγο καλύτερο
Ελπίζω το βάρος να μείνει με υγρά στα 150κ
Πάντως είναι όμορφο , ειδικά σε λευκό
Το παλιό S από 39+ ανακοινώσιμα έβγαζε περίπου 32-33 τροχό ,να δούμε αν τα μείον 2 ανακοινώσιμα του καινούργιου αποτυπωθούν και στα δυναμόμετρα.
Το εντούρο μιλάμε με άρεσε πάρα πολύ ,είχε πολλά χρόνια να κυκλοφορήσει τέτοια μοτοσυκλέτα στην αγορά μας .
Την δύναμη του την βρίσκω καλή σε σχέση με το βάρος του, τόσα άλογα έβγαζε το ΧΤ600 και δεν μου έλειψαν τα γκάζια.
Με αυτή την καταιγίδα παρουσιάσεων και φωτογραφιών πρέπει να κόψω ΥΤ και moto.gr ή να ληστέψω καμιά τράπεζα :cry:
Nostradamus
06/11/2024, 10:08
Με λιγο "σκαλισμα" θα ειναι τοπ για καθημερινο παιχνιδι..
giorgosb
06/11/2024, 10:17
Πολύ ωραίο το άτιμο..
457773
457774
457775
457776
Με αυτή την καταιγίδα παρουσιάσεων και φωτογραφιών πρέπει να κόψω ΥΤ και moto.gr ή να ληστέψω καμιά τράπεζα :cry:
Πραγματικά τι μηχανάρες βγαίνουν!!!
grinderx
06/11/2024, 10:39
Το γαλάζιο πολύ ωραίο. Αυτό το φωτιστικό σώμα όμως...
θα το ξαναπώ : τα χρώματα των enduro στα sm και έκλεισα, αν έψαχνα κάτι κοντά σε αυτά τα κυβικά , για πόλη , παιχνίδι και εκδρομούλα στα πέριξ
basilis_k6
06/11/2024, 16:12
Αν εχει καλη τιμη θα ειναι το καλύτερο μηχανάκι πολης για τα επομενα δεκα χρονια. Κρατησαν την σελα σε νορμαλ μεγεθος για δυο ατομα, παιρνει και βαλιτσα ευκολα αν θυμαμαι καλα. Δυστυχώς τα μονοκυλινδρα πεθαινουν. Κατι εγινε με το crf αλλα δεν ειναι τοσο ανετο πιστεύω.
Τωρα για χωματαδανχαλαρη παλι ωραιο θα είναι αν δεν εχεις τρελες απαιτήσεις. Το sm δυστυχώς είναι sm μονο στον τιτλο. Λειπει πολύ γκαζι για να ειναι εστω λιγο διασκεδαστικο.
doctoras
06/11/2024, 18:03
Αν εχει καλη τιμη θα ειναι το καλύτερο μηχανάκι πολης για τα επομενα δεκα χρονια. Κρατησαν την σελα σε νορμαλ μεγεθος για δυο ατομα, παιρνει και βαλιτσα ευκολα αν θυμαμαι καλα. Δυστυχώς τα μονοκυλινδρα πεθαινουν. Κατι εγινε με το crf αλλα δεν ειναι τοσο ανετο πιστεύω.
Τωρα για χωματαδανχαλαρη παλι ωραιο θα είναι αν δεν εχεις τρελες απαιτήσεις. Το sm δυστυχώς είναι sm μονο στον τιτλο. Λειπει πολύ γκαζι για να ειναι εστω λιγο διασκεδαστικο.
Τα μηχανάκια απευθύνονται για τις παλιοσειρές, όχι για τους μιλενιαλς που κοιτάνε αλλά πράγματα.
Ενώ συντριπτικά περισσότερα Α1/Α2 αποτελούνται από μονοκυλινδρα μοτερ.
Επίσης επειδή το ξαναείδα να το γράφετε τα sm και η διασκέδαση έχουν να κάνουν με τις οδηγικές ικανότητες του αναβάτη και όχι το ποσό δυνατό θα το κόψει ο κατασκευαστής.
Επίσης στα μηχανάκια αυτά, σε οδήγηση on road ο αναβάτης εκμεταλλεύεται τα 3/4 της σέλας, συνεπιβάτης μόνο διεκπεραιωτικά. Top case ισοδύναμη με αισθητικό έγκλημα όπου πρέπει εισηγείται αυτεπάγγελτα εισαγγελέας
Και ένα τελευταίο για να μη το βγάλετε άχρηστο, μη περιμένετε κοστος κατω από 7k
Συνήθως υπάρχει μια διαφορά 300 μεταξύ τους με πιο ακριβό το sm
basilis_k6
06/11/2024, 20:57
Επίσης στα μηχανάκια αυτά, σε οδήγηση on road ο αναβάτης εκμεταλλεύεται τα 3/4 της σέλας, συνεπιβάτης μόνο διεκπεραιωτικά. Top case ισοδύναμη με αισθητικό έγκλημα όπου πρέπει εισηγείται αυτεπάγγελτα εισαγγελέας
:lol:
457798
Εδώ που τα λέμε Χρήστο όταν ακούς sumο σου έρχεται στο μυαλό καφριλίκι και power wheelies. Εκεί κολλάει πιο πολύ το θέμα ισχύς.
Πάντως το σχόλιο του katsar για το ΧΤ είναι όντως πολύ εύστοχο.
Nostradamus
07/11/2024, 07:48
Το 640 έβγαζε καμία 50αρα άλογα 20 χρόνια πριν και "έγραφε" παντου.. Ε δεν έχουν στρώσει ούτε μισό δρόμο από τότε μέσα στις πόλεις... και 20 ρόδα να βγάζει, θα νιώθουμε ότι καβαλαμε πύραυλο, ολο με το "πλαϊ".. . :lol:
Χρόνια τώρα σκεφτόμουν ένα μοντέρνο DRZ, σαν ιδανικό εργαλείο πόλης*. Λίγες ουσιαστικές αλλαγές χρειαζόταν για να είναι επίκαιρο. Για να δούμε και τιμή. Παρακαλώ κάποιοι να τρέξετε να το αγοράσετε, για να σας το πάρω μεταχειρισμένο σε 2-3 χρόνια.
* Το 640 είναι με διαφορά το αγαπημένο μου SM, αλλά δεν πρέπει να υπάρχει κανένα που δουλεύει πλέον.
george.S
07/11/2024, 08:31
Στα δικά μου μάτια Είναι φανταστικό !
Πιστεύω ότι θα κάνει πολλές πωλήσεις γιατί έλειπε
harris_x
07/11/2024, 10:21
Ένα θα πω: Υπέροχο φανάρι :roflmao:
basilis_k6
07/11/2024, 12:35
Ένα θα πω: Υπέροχο φανάρι :roflmao:
συμφωνω αλλα χωρις το γελιο. για τη χρηση αυτη (εφοσον φωτιζει επαρκως) ειναι τελειο. το φαναρι πρεπει να ειναι μεσα στη μασκα να μην σπαει στην πρωτη πτωση. μπραβο τους που δεν εβαλαν και DRL, αυτη την &%^*$ μαστιγα στις μοτοσυκλέτες που δεν εχει καμια απολύτως χρησιμότητα.
RaGe_Raptor
07/11/2024, 12:46
Σουζουκάρα αθάνατη! Οθόνη κατευθείαν από το 1998:bawl:
457854
basilis_k6
07/11/2024, 12:56
Σουζουκάρα αθάνατη! Οθόνη κατευθείαν από το 1998:bawl:
457854
hypermotard 2017 διπλής αξίας απο το drz :D
457857
καλο οργανακι εβαλαν. εγω περιμενα το κλασσικο εντουραδικο που γραφει μονο χιλιομετρα και δεν εχει καν δεικτη βενζινης.
ratamahatta
07/11/2024, 13:31
Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω την μοδα να βάζουν Riding mode σε όλα τα μοτέρ ανεξαρτήτως κυβικών δηλαδή με 30-40 hp τι χρειάζεται;;
Δεν μπορείς να το ελέγξεις;;
SV ο τελευταίος των μοϊκανών
DoctoR_k6
07/11/2024, 13:47
Δεν ξερω τι λετε εσεις...αλλα αν ειναι μια νορμαλ τιμη το πουλαω αυριο το σκουτερ και παιρνω το DRZ για τα καθημερινα... :D
Α ρε Σουζουκαρα!!!
giorgosb
07/11/2024, 13:50
Δεν ξερω τι λετε εσεις...αλλα αν ειναι μια νορμαλ τιμη το πουλαω αυριο το σκουτερ και παιρνω το DRZ για τα καθημερινα... :D
Α ρε Σουζουκαρα!!!
Για ρίξε μια πρόβλεψη...
Εγώ θα λεγα λίγο κάτω απ τα 8.000€
DoctoR_k6
07/11/2024, 13:53
Για ρίξε μια πρόβλεψη...
Εγώ θα λεγα λίγο κάτω απ τα 8.000€
Το ιδεατο θα ειναι κατω απο 7Κ... :p
basilis_k6
07/11/2024, 13:54
Το ιδεατο θα ειναι κατω απο 7Κ... :p
6.999 το βλέπω
DoctoR_k6
07/11/2024, 13:54
6.999 το βλέπω
6.995...:D
RaGe_Raptor
07/11/2024, 13:56
6.995...:D
Το 2007 είχαν βγάλει το Κ6 στα 10.995.
Το 20011 είχαν βγάλει το Κ9 στα 10.995.
Το .995 το πέτυχες, για τις χιλιάδες δεν ξέρω. :bawl:
DoctoR_k6
07/11/2024, 14:00
Το 2007 είχαν βγάλει το Κ6 στα 10.995.
Το 20011 είχαν βγάλει το Κ9 στα 10.995.
Το .995 το πέτυχες, για τις χιλιάδες δεν ξέρω. :bawl:
Παντα στο .995 ειναι η Σουζουκι. :D
Να γινω λιγο υπερβολικος και να ζητησω 5.995? :lol:
basilis_k6
07/11/2024, 14:03
Παντα στο .995 ειναι η Σουζουκι. :D
Να γινω λιγο υπερβολικος και να ζητησω 5.995? :lol:
δεν παιζει για κανενα λογο αλλα θα ειχε πλακα μονο και μονο για να βλεπω τις αγγελιες απο μονοκυλινδρα 20ετιας να γκρεμιζονται απο τα 5χιλιαρα που ζητανε στα 2κ και να σε παρακαλανε κιολας.
RaGe_Raptor
07/11/2024, 14:17
Παντα στο .995 ειναι η Σουζουκι. :D
Να γινω λιγο υπερβολικος και να ζητησω 5.995? :lol:
σε κανένα σύμπαν.
φοβάμαι ότι θα είναι στην περιοχή των 7.595-7.995
RaGe_Raptor
07/11/2024, 14:18
hypermotard 2017 διπλής αξίας απο το drz :D
457857
καλο οργανακι εβαλαν. εγω περιμενα το κλασσικο εντουραδικο που γραφει μονο χιλιομετρα και δεν εχει καν δεικτη βενζινης.
πέρασαν 8 χρόνια από τότε. (2025 μοντέλο είναι το 4S)...
doctoras
07/11/2024, 14:21
στην usa το drz400sm το παλιό κοστίζει 7900$ συνεπώς 7300εουρο περίπου
δεδομένου οτι οτι ανταγωνιστής είναι το crf300L που θα αλλάξει και αυτό τιμοκατάλογο και στην καλύτερη να πάει 200 πάνω(άλλαξε σε led φώτα και φλας) θα πάει 6500 - 6700 εικάζω..
θεωρώ οτι η σουζούκι θα δικαιόλογήσει την λίγο αυξημένη τιμή σε παραπάνω κυβικά και ηλεκτρονικά κατα τα άλλα είναι εφάμιλλα.
στα διαταυτα πιστεύω οτι ως εισαγωγική τιμή θα πάιξει στα 6800εουρο στην εουρόπα και 7100 με 7300 εδώ λόγω απαυτοτάκη
Ένα 7ρακι χιλιάρικα σίγουρα , δυστυχώς .
Δυστυχώς το Suzuki βγήκε στη παραγωγή με ένα τεράστιο μειονέκτημα... Και για εμένα προσωπικά είναι τόσο μεγάλο αυτό το μειονέκτημα που μηδενίζει όσα συν θα μπορούσε να έχει έναντι του ανταγωνισμού.
Από το 2010 και μετά όσοι έκαναν πραγματική χρήση dual sport ή adventure riding -όπως μας αρέσει να το λέμε στην Ευρώπη- τα πουλούσαν για αυτόν ακριβώς τον λόγο. Γιατί δεν είχε 6η ταχύτητα. Ε, αυτό θα είναι και πάλι ο λόγος που δε θα πουλήσει. Μα αλήθεια τώρα, τι κάνουν οι χαρτογιακάδες μέσα στα γραφεία στη Suzuki (γιατί σε αυτό αποκλείεται να συνηγόρησαν οι μηχανικοί σχεδιαστές); Και θέλω να δω ποιο ακριβώς θα είναι το επιχείρημα τους στη κριτική που θα δεχθούν από τους αρχικά ενθουσιασμένους νέους κατόχους, οι οποίοι αργά ή γρήγορα θα καταλάβουν τι σημαίνει η απουσία της 6ης σε ένα κατά βάση on/off μηχανάκι, πόσο μάλλον σε ένα 400άρι του 2025 (Suzuki, hellooooo).
Διάβασα, με πολύ προσοχή όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του. Δε βρίσκω κανέναν λόγο για τον οποίο θα αντικαθιστούσα το 250άρι μου που έχει αλουμινένιο πλαίσιο και ατσάλινο υποπλαίσιο και μπορώ να το φορτώνω σα γαϊδούρι (η Suzuki αποφάσισε να κάνει το ανάποδο... ατσάλινο πλαίσιο με αλουμινένιο υποπλαίσιο). Μείωσε κατά 2,5 άλογα την ιπποδύναμη λόγω Euro5 (λογικό αφού άφησε τον κυβισμό στα 400 αντί να τον ανεβάσει στα 500) οπότε περιμένουμε περίπου 35-36 ονομαστικά άλογα (έναντι των 31-32 που έχει το 250άρι) μου, και τέλος με μόλις 1 λίτρο μεγαλύτερο ρεζερβουάρ είναι τελικά 20 κιλά βαρύτερο.... (151 έναντι 132). Πρόκειται για παλιά μοτοσυκλέτα με φανταχτερά ρούχα.
Οπότε...., αν δεν βάλει 6η και δεν αυξήσει τουλάχιστον κατά 50cc τον κυβισμό της (άρα αντίστοιχα ιπποδύναμη και ροπή), ούτε θα ασχοληθώ μαζί της. Εκτός αν οι νέοι ιδιοκτήτες της αναφέρουν κάποια μαγική ιδιότητα της, που δεν μπορώ να φανταστώ... Έτσι όπως την "διαβάζω" χάνει κατά κράτος σαν σύνολο σε σχέση με αυτό που έχω το οποίο με ταξίδεψε φέτος 4.000 χλμ χαλαρά, μέσα στη Τουρκία από άσφαλτο και χώμα.
Κρίμα γιατί περίμενα πως και πως ένα αξιόλογο 450αρι made in Japan. Το συγκεκριμένο δεν είναι, έχουμε 2024.
Edit μόνο για ορθογραφικούς και συντακτικούς λόγους (έγραφα από κινητό).
basilis_k6
08/11/2024, 12:47
Δυστυχώς το Suzuki βγήκε στη παραγωγή με ένα τεράστιο μειονεκτημα... Και για μενα προσωπικά είναι τόσο μεγάλο αυτό το μειονέκτημα που μηδενίζει όσα συν θα μπορουσε να εχει έναντι του ανταγωνισμού.
Απο το 2010 και μετά όσοι εκαναν πραγματική χρήση dual sport ή adventure riding -οπως μας αρεσει να το λεμε στην Ευρωπη- τα πουλούσαν για αυτόν ακριβώς τον λόγο. Γιατί δεν ειχε 6η ταχύτητα. Ε, αυτο θα είναι και ο λογος που πάλι δε θα πουλήσει. Μα τι κάνουν οι χαρτογιακαδες στη Suzuki (γιατί σε αυτό αποκλείεται να συνηγόρησαν οι μηχανικοί σχεδιαστές). Και θέλω να δω ποιο ακριβώς θα ειναι το επιχειρημα τους στη κριτική που θα δεχθούν απο τους αρχικα ενθουσιασμένους νέους κατόχους, οι οποίοι αργά ή γρήγορα θα καταλαβουν τι σημαίνει η απουσία της 6ης σε ενα κατα βαση on/off μηχανάκι, πόσο μαλλον το 2024 (Suzuki, hellooooo).
Διάβασα, με πολύ προσοχή όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του. Δε βρίσκω κανέναν λόγο για τον οποίο θα αντικαταστούσα το 250άρι μου που εχει αλουμινένιο πλαισιο και ατσαλινο υποπλαίσιο και μπορώ να το φορτώνω σα γαιδούρι (η Suzuki αποφάσισε να κάνει το ανάποδο). Μειωσε κατα 2,5 άλογα την ιπποδύναμη λόγω Euro5 (λογικό αφού άφησε τον κυβισμο στα 400 αντι να τον ανεβάσει στα 500) οποτε περιμενουμε περιπου 35-36 ονομαστικα άλογα (έναντι των 31-32 που εχει το 250άρι) μου, και τελος με 1 λιτρο μεγαλύτερο ρεζερβουαρ ειναι συνολικά 20 κιλά βαρύτερο.... (151 έναντι 132).
Πρόκειται για παλιά μοτοσυκλέτα με φανταχτερά ρουχα.
Οπότε...., αν δεν βαλει 6η και δεν αυξησει τουλαχιστον κατα 50cc τον κυβισμο της (αρα αντίστοιχα ιπποδυναμη και ροπή), ούτε θα ασχοληθώ μαζί της. Εκτος αν οι νέοι ιδιοκτήτες της αναφερουν κάποια μαγική ιδιότητα της,που δεν μπορώ να φανταστώ... Έτσι οπως την "διαβαζω" χανει κατα κρατος σαν συνολο σε σχεση με αυτό που εχω το οποίο με ταξίδεψε φετος 4.000 χλμ χαλαρά, μεσα στη Τουρκία από άσφαλυο και χώμα.
Κρίμα γιατί περιμενα πως και πως ενα αξιόλογο 450αρι made in Japan. Το στγκεκριμένο δεν ειναι, εχουμε 2024.
μετα το φιασκο με το crf 450 και τα 25 γαιδουρια δεν περιμενω μονοκυλινδρο 450 πλεον απο κανεναν.
δεν νομιζω οτι η απουσια 5ης θα του κοψει πολλες πωλησεις. εχει ροπη και αυτο ειναι αρκετο για πολυ κοσμο που θελει περιστασιακα χωμα. μην ξεχναμε οτι θα ερθει λογικα με την τιμη που ειχε πριν 15 χρονια το wr250r. σημερα το 250 θα εκανε 10χιλιαρικα...
πιο πολύ σαν daily θα πουλησει και λιγοτερο σαν enduro/sm. δεν ειχε ποτε σκοπο να φτιαξει νεο συνολο.
προφανως στεφ δεν ειναι για σενα. δεν περιμενει κανενας που ηδη εχει τετοια μηχανη να παει στο drz.
Πολύς κόσμος έχει φαγωθεί με την 6η (χωρις να γνωριζουμε την κλιμάκωση) Γιατί? Φοβουνται μηπως σκάσει το μοτέρ στις 8κ στροφές, αμα πηγαινουν ασφαλτο?
Επισης στο wr250r η γιαμαχα εδινε 29.5hp στροφαλο αν δεν κανω λαθος?
CorpseAlive
08/11/2024, 12:59
Πολύς κόσμος έχει φαγωθεί με την 6η (χωρις να γνωριζουμε την κλιμάκωση) Γιατί? Φοβουνται μηπως σκάσει το μοτέρ στις 8κ στροφές, αμα πηγαινουν ασφαλτο?
Επισης στο wr250r η γιαμαχα εδινε 29.5hp στροφαλο αν δεν κανω λαθος?
Γιατί είναι κουραστικό να οδηγείς εκδρομικά με 5η ίσως?
Κουραστικό για το μοτέρ? Κουραστικό για τον επιβάτη?
Κουραστικό για το μοτέρ? Κουραστικό για τον επιβάτη?
Κουραστικό για την μπιέλα.
Trust me, I know.
CorpseAlive
08/11/2024, 13:07
Κουραστικό για το μοτέρ? Κουραστικό για τον επιβάτη?
Δεν ξέρω για μπιέλα ή μοτέρ μιλάω για άνεση και αίσθηση.
karellen
08/11/2024, 13:15
Δεν είναι τόσο σημαντική η απουσία 6ης,αν έχει 'απλωμένη' κλιμάκωση,η 5η πχ είναι κάπου στο 0,77 θα πηγαίνει αξιοπρεπώς.
Με το ΧΤΧ 660 μια χαρά ταξίδευα.
Δεν ξέρω για μπιέλα ή μοτέρ μιλάω για άνεση και αίσθηση.
Αφήνεις ήδη τη σύζυγο να γράφει με τον λογαριασμό σου;
CorpseAlive
08/11/2024, 13:23
Αφήνεις ήδη τη σύζυγο να γράφει με τον λογαριασμό σου;
Θα αλλάξω Nickname σε
Χάρης-Εμμα (Κοινο Προφιλ)
Κουραστικό για το μοτέρ? Κουραστικό για τον επιβάτη?
Κουραστικό και για το μοτέρ και για τον επιβάτη. Είναι άλλο να ταξιδεύεις με 110-120 σε ένα sweet point του κινητήρα και άλλο να είσαι κοντά στα κόκκινα.
Να συμπληρώσω πως μια απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο και στον σωλήνα και είναι πολύ εύκολο να δεις για ποιο λόγο από το 2010 και μετά όλοι όσοι ήθελα να καλύπτουν αποστάσεις έδιναν τα DRZ. Επειδή γράφω πολύ προσεκτικά όταν καταθέτω τη γνώμη μου λέω -ξανά- πως αυτή είναι μια άποψη δική μου που όμως θα την συναντήσετε ως αντίκρισμα συχνά στο διαδίκτυο. Το DRZ αποτελούσε για πολλά χρόνια μια μοτοσυκλέτα που ήταν στις επιλογές μου ως αυθεντική adventure μοτοσυκλέτα, από ένα σημείο και μετά όμως θεωρώ πως το 5άρι κιβώτιο είναι παλιακή τεχνολογία, πόσο μάλλον σε μικρομεσαίο μοτέρ.
Όποιος ζει στην Αθήνα και θέλει να κάνει εκδρομική εντουράδα τύπου Πάρνηθα, προφανώς και δεν θα έχει πρόβλημα. Αν όμως είναι μοτοσυκλέτα που θα ταξιδεύει.. θα σιχτιρίσει. Εκτός αν η SUZUKI νομίζει πως όοοοοοοοολες οι άλλες εταιρείες είναι ηλίθιες και χρησιμοποιούν 6τάχυτα κιβώτια. Εδώ το XT660Z Tenere είχα (που στο κάτω - κάτω είχε και κυβικά) κι έψαχνα την έκτη....
Τα άλογα του WR250R θα τα βρεις στο διαδίκτυο από 30 μέχρι 32 (πάντα στρόφαλο ανακοινώνουν οι Γιάπωνες), η Yamaha επίσημα ανακοινώνει το κλασματικό 30,7. Μακάρι να ξανάβγαινε τέτοιο μηχανάκι (άλλα δε θα βγει), όπως λένε οι Αυστραλοί μόνο από λάθος το άφησαν και βγήκε στη παραγωγή και για αυτό ήταν και πανάκριβο την εποχή του. Αρκεί κανείς να δει τον λαιμό της μοτοσυκλέτας για να καταλάβει ότι το συγκεκριμένο πλαίσιο σηκώνει και 600cc. Το μηχανάκι αυτό παντρεύει στοιχεία από καθαρόαιμα mx και πολιτικά On/off. Και ξέρω ότι δεν φαίνεται και πολύ ταπεινό να γράφω εγώ για αυτό (όντας κάτοχος) αλλά το γνωρίζω τόσο καλά μέσα κι έξω που είναι και ο πραγματικός λόγος που το χρησιμοποιώ σαν παράδειγμα σύγκρισης.
Κατά τα άλλα, κοντός ψαλμός.... ο Απρίλης έρχεται θα το δούμε το DRZ σε βουνά και δρόμους και θα έχουμε πιο ασφαλή συμπεράσματα. Ανεξαρτήτως αυτού, το 5τάχυτο κιβώτιο είναι απαράδεκτο για μοτοσυκλέτα του 2025 είτε λέγεται SUZUKI, είτε HONDA, είτε ΚΤΜ είτε οτιδήποτε άλλο και δεν νιώθω καμία ανάγκη να υπερασπιστώ την επιλογή του εργοστασίου (αν και φιλοJapan) όπως δεν έχω και κανένα θέμα να ασκήσω την προσωπική μου κριτική για κάτι που εμένα μου κλωτσάει άσχημα.
harris_x
08/11/2024, 13:35
Κουραστικό για την μπιέλα.
Trust me, I know.
Σπάνε ρε τα Suzuki; :eek:
harris_x
08/11/2024, 13:37
Δεν είναι τόσο σημαντική η απουσία 6ης,αν έχει 'απλωμένη' κλιμάκωση,η 5η πχ είναι κάπου στο 0,77 θα πηγαίνει αξιοπρεπώς.
Με το ΧΤΧ 660 μια χαρά ταξίδευα.
θα πρέπει να μας ορίσεις το "μια χαρά" ;)
γιατι πχ στο δικό μου μυαλό, "ΧΤ" και "μια χαρά" μπορούν να βρεθούν παρέα μόνο στην πόλη.
basilis_k6
08/11/2024, 13:39
457897
Δεν είναι τόσο σημαντική η απουσία 6ης,αν έχει 'απλωμένη' κλιμάκωση,η 5η πχ είναι κάπου στο 0,77 θα πηγαίνει αξιοπρεπώς.
Με το ΧΤΧ 660 μια χαρά ταξίδευα.
Νομίζω θα συμφωνήσω. Για παραδειγμα στο στοκ 650 (dr) η κλιμάκωση ειναι τετοια που η 5η ειναι αχρειαστη και μάλλον αχρηστη πριν τα 110.
Δεν ξέρω για μπιέλα ή μοτέρ μιλάω για άνεση και αίσθηση.
Αν οι πολλές στροφές βγάζουν πολυ κραδασμο το καταλαβαίνω. Εξαρτάται το μηχανάκι και τι κουραγια εχει ο αναβάτης ομως.
Στο xjr πχ επίσης λενε οτι λείπει η 6η γιατί με 120χαω και στις 3.5k και στροφές εχει κραδασμούς. Αμα εχεις συνηθίσει ομως στο 650 που στις 7200 βαραει κοκκινα σου πεταει ολα τα σφραγίσματα και αποκτας σύνδρομο Ρεϊνό ενω πασχιζει να κράτησει τα 120 χαω, ολα σου φαίνονται βελούδο.
Κουραστικό και για το μοτέρ και για τον επιβάτη. Είναι άλλο να ταξιδεύεις με 110-120 σε ένα sweet point του κινητήρα και άλλο να είσαι κοντά στα κόκκινα.
[...]
Όποιος ζει στην Αθήνα και θέλει να κάνει εκδρομική εντουράδα τύπου Πάρνηθα, προφανώς και δεν θα έχει πρόβλημα. Αν όμως είναι μοτοσυκλέτα που θα ταξιδεύει.. θα σιχτιρίσει. Εκτός αν η SUZUKI νομίζει πως όοοοοοοοολες οι άλλες εταιρείες είναι ηλίθιες και χρησιμοποιούν 6τάχυτα κιβώτια. Εδώ το XT660Z Tenere είχα (που στο κάτω - κάτω είχε και κυβικά) κι έψαχνα την έκτη....
Στεφανε νομιζω είναι προσωπική επιλογή. Εμένα πχ δεν με πειράζει να παω με όσα δίνει το μοτερ και το σασμάν ως εκεί που νιωθω ανετα σαν οδηγός. Πχ 5η μαξ και 100 γιατί νιώθω οτι το μηχανάκι ή εγω θα σκορπισουμε με παραπανω? Ας είναι.
PaNick67
08/11/2024, 13:51
Αλλο το 660 που εχει κυβισμο και ροπη να καλυψει το κενο κι αλλο ενα 400 που θα κληθει στο χωμα να δουλευει με 3 σχεσεις και σπανιως 4. Θα ειναι συχνοτερο το φαινομενο να κρεμαει στην μια και να σκαει στην αλλη.
Η 6η θα επαιζε ρολο overdrive που λεγαμε παλια για τα αυτοκινητα ( οταν πρωτοεμφανιστηκαν τα 6 ταχυτα κιβωτια ) και πλεον παροτι τουρμπο τα κιβωτια τους εχουν 6 και 7 σχεσεις.
harris_x
08/11/2024, 13:51
Θα αλλάξω Nickname σε
Χάρης-Εμμα (Κοινο Προφιλ)
Μισο λεπτάκι...
basilis_k6
08/11/2024, 13:58
Αλλο το 660 που εχει κυβισμο και ροπη να καλυψει το κενο κι αλλο ενα 400 που θα κληθει στο χωμα να δουλευει με 3 σχεσεις και σπανιως 4. Θα ειναι συχνοτερο το φαινομενο να κρεμαει στην μια και να σκαει στην αλλη.
Η 6η θα επαιζε ρολο overdrive που λεγαμε παλια για τα αυτοκινητα ( οταν πρωτοεμφανιστηκαν τα 6 ταχυτα κιβωτια ) και πλεον παροτι τουρμπο τα κιβωτια τους εχουν 6 και 7 σχεσεις.
Θελω να πιστευω οτι με την προσθηκη ψεκασμου αυτο το προβλημα θα το εχουν λυσει.. θεωρητικά θα εχει αρκετη ροπη χαμηλα να μην κρεμαει. Μην ξεχναμε οτι δεν ειναι καθαροαιμο, δεν το πουλανε σαν τετοιο αλλωστε.
CorpseAlive
08/11/2024, 13:58
Μισο λεπτάκι...
Θα πάθεις κάτι κακό. Μην το κάνεις.
Στεφανε νομιζω είναι προσωπική επιλογή. Εμένα πχ δεν με πειράζει να παω με όσα δίνει το μοτερ και το σασμάν ως εκεί που νιωθω ανετα σαν οδηγός. Πχ 5η μαξ και 100 γιατί νιώθω οτι το μηχανάκι ή εγω θα σκορπισουμε με παραπανω? Ας είναι.
Σου το εύχομαι ολόψυχα να το πάρεις. Μετά θα πάμε μια μικτή βόλτα με τους δικούς σου όρους και ρυθμούς (όπως θέλεις) και στα διαλείμματα θα κουβεντιάζουμε τα συμπεράσματα.
Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα να ταξιδεύω με 100, αντιθέτως. Θέλω όμως να είναι με τον σωστό τρόπο. Μακάρι να δικαιωθείς. Όπως έγραψα στο αρχικό ποστ, περίμενα μια πρόταση στα 450cc από τους Ιάπωνες. Θα δείξει...
Σου το εύχομαι ολόψυχα να το πάρεις. Μετά θα πάμε μια μικτή βόλτα με τους δικούς σου όρους και ρυθμούς (όπως θέλεις) και στα διαλείμματα θα κουβεντιάζουμε τα συμπεράσματα.
Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα να ταξιδεύω με 100, αντιθέτως. Θέλω όμως να είναι με τον σωστό τρόπο. Μακάρι να δικαιωθείς. Όπως έγραψα στο αρχικό ποστ, περίμενα μια πρόταση στα 450cc από τους Ιάπωνες. Θα δείξει...
Να κάνουμε την ιδια βόλτα με το 650 μην μπαινω σε έξοδα? :D
Νομίζω ο λόγος που δεν μπηκαν στην διαδικασία να αλλαξουν κυβισμο ειναι και να μην μπουνε στα χωραφια του 650 που ειναι ακομα στην παραγωγή.
harris_x
08/11/2024, 14:09
Θα πάθεις κάτι κακό. Μην το κάνεις.
:tooth:
Να κάνουμε την ιδια βόλτα με το 650 μην μπαινω σε έξοδα? :D
Νομίζω ο λόγος που δεν μπηκαν στην διαδικασία να αλλαξουν κυβισμο ειναι και να μην μπουνε στα χωραφια του 650 που ειναι ακομα στην παραγωγή.
Έχω κάνει αρκετές κοινές βόλτες και με το DRZ και με το DR650. Οπότε, γιατί όχι;
Κοιτά, με ότι έχει ο καθένας μπορεί και να ζήσει και να περάσει φανταστικές στιγμές. Η ένσταση μου είναι ότι το 2025 να βγάζεις στη παραγωγή μηχανάκι 400 κυβικών με 5 ταχύτητες ενώ έχεις τη δυνατότητα να το κάνεις με 6... ε, μου φαίνεται παρανοϊκό. Πραγματικά θα ήθελα να μας καταθέσει μια άποψη η Suzuki γιατί έκανε αυτήν την επιλογή. Αν έχει βάση το επιχείρημα της θα μπω στην ουρά.
RaGe_Raptor
08/11/2024, 14:18
Έχω κάνει αρκετές κοινές βόλτες και με το DRZ και με το DR650. Οπότε, γιατί όχι;
Κοιτά, με ότι έχει ο καθένας μπορεί και να ζήσει και να περάσει φανταστικές στιγμές. Η ένσταση μου είναι ότι το 2025 να βγάζεις στη παραγωγή μηχανάκι 400 κυβικών με 5 ταχύτητες ενώ έχεις τη δυνατότητα να το κάνεις με 6... ε, μου φαίνεται παρανοϊκό. Πραγματικά θα ήθελα να μας καταθέσει μια άποψη η Suzuki γιατί έκανε αυτήν την επιλογή. Αν έχει βάση το επιχείρημα της θα μπω στην ουρά.
μιλάς για την εταιρία που έχει μάθει να βγάζει τα μέγιστα απο τις εργαλειομηχανές τους, βλέπε hayabusa, δομικά ίδιο κι απαράλλαχτο από το 1999:bawl:
harris_x
08/11/2024, 14:23
μιλάς για την εταιρία που έχει μάθει να βγάζει τα μέγιστα απο τις εργαλειομηχανές τους, βλέπε hayabusa, δομικά ίδιο κι απαράλλαχτο από το 1999:bawl:
WTF!! :confused:
457900
μιλάς για την εταιρία που έχει μάθει να βγάζει τα μέγιστα απο τις εργαλειομηχανές τους, βλέπε hayabusa, δομικά ίδιο κι απαράλλαχτο από το 1999:bawl:
Προσωπικά είμαι φανατικός οπαδός της λογικής της Suzuki. Αυτό που άλλοι ονομάζουν "ξαναζεσταμένο φαγητό" εγώ το ονομάζω "παλιό καλό κρασί". Θέλω όμως να γίνονται οι ουσιώδεις παρεμβάσεις όπου απαιτείται.
RaGe_Raptor
08/11/2024, 14:26
WTF!! :confused:
457900
εννοώ τις εργαλειομηχανές που χρησιμοποιούν για να παράξουν τα μέρη των μοτοσυκλετών! ΠΟΥ να αλλάζουν castings για να βάλουν 6η στο drz,τώρα.......άστο όπως είναι.
harris_x
08/11/2024, 14:28
εννοώ τις εργαλειομηχανές που χρησιμοποιούν για να παράξουν τα μέρη των μοτοσυκλετών! ΠΟΥ να αλλάζουν castings για να βάλουν 6η στο drz,τώρα.......άστο όπως είναι.
και η χονδαδεσπαειδεχαλαει μια απο τα ίδια :tooth:
basilis_k6
08/11/2024, 14:47
Έχω κάνει αρκετές κοινές βόλτες και με το DRZ και με το DR650. Οπότε, γιατί όχι;
Κοιτά, με ότι έχει ο καθένας μπορεί και να ζήσει και να περάσει φανταστικές στιγμές. Η ένσταση μου είναι ότι το 2025 να βγάζεις στη παραγωγή μηχανάκι 400 κυβικών με 5 ταχύτητες ενώ έχεις τη δυνατότητα να το κάνεις με 6... ε, μου φαίνεται παρανοϊκό. Πραγματικά θα ήθελα να μας καταθέσει μια άποψη η Suzuki γιατί έκανε αυτήν την επιλογή. Αν έχει βάση το επιχείρημα της θα μπω στην ουρά.
ειναι αδιάλειπτα στην παραγωγη. απλως εγινε ενα "περασμα" στο μοτερ και μπηκε ψεκασμος να ερθει ευρωπη. το κουστουμι δεν ειναι δα και κατι φοβερο να σχεδιαστει, παλι καλα που βγηκε και τοσο ομορφο, δεν κανει ομορφες μηχανες εδω και πολλαααα χρονια η σουζουκι. πονταρει στο ονομα και στο οτι δεν υπαρχει αλλο μονοκυλινδρο απλο και αξιοπιστο στην αγορα. αμα παει καλα μπορει να δουμε κανενα νεο σε 5-10-15 χρονια :lol:
Πολύ καλή κίνηση από την Suzuki, κακός σταμάτησαν οι κατασκευαστές να παράγουν μονοκύλινδρα, κλασικό on/of για κάθε μέρα, εύκολο στην συντήρηση και προσιτό στον μέσο αναβάτη. Το συγκεκριμένο δεν το αγοράζεις για ταξίδια, όπως λέχθηκε πιο πάνω, αν θες ταξίδια πας σε δικύλινδρο.
doctoras
08/11/2024, 15:46
Προσωπικά είμαι φανατικός οπαδός της λογικής της Suzuki. Αυτό που άλλοι ονομάζουν "ξαναζεσταμένο φαγητό" εγώ το ονομάζω "παλιό καλό κρασί". Θέλω όμως να γίνονται οι ουσιώδεις παρεμβάσεις όπου απαιτείται.
γιαυτό το λόγο παίρνει το ακαταλόγιστο συγκριτικά που τους άλλους τρεις
κάτσε να δούμε προσεχώς απο τις τροποποιήσεις που έκαναν στα νέα μηχανικά τμηματα του κινητήρα πως ρολάρει το μοτερ στον δρόμο, αν σεταριστεί σωστά μπορεί να ξεπεραστεί το θέμα
Πολύ καλή κίνηση από την Suzuki, κακός σταμάτησαν οι κατασκευαστές να παράγουν μονοκύλινδρα, κλασικό on/of για κάθε μέρα, εύκολο στην συντήρηση και προσιτό στον μέσο αναβάτη. Το συγκεκριμένο δεν το αγοράζεις για ταξίδια, όπως λέχθηκε πιο πάνω, αν θες ταξίδια πας σε δικύλινδρο.
Στη κατηγορία των On/Off χωράει μεγάλη συζήτηση το θέμα ταξίδι. Στα ταξίδια που θέλω και κάνω εγώ δε χωράνε τα βαριά δικύλινδρα, ειδικά όταν ταξιδεύω μόνος. Ο αντίλογος που δέχομαι είναι πως δεν είναι πολλοί σαν κι εμένα. Όχι ότι δεν κάνω ταξίδια με δικύλινδρα, αλλά αυτά είναι άλλα ταξίδια.
Βρε παιδιά με τέτοιο όχημα λόγο όρθιας θέσης οδήγησης και προστασίας από τον αέρα με το ζόρι ταξιδεύεις με πάνω από 120χλμ/ω.Για να μην πω 110.
Εγώ τουλάχιστον αυτό έζησα μια δεκαετία με το δικό μου ''ψευδεντούρο'' .
Δεν ξέρω τι καλύτερο θα έκανε μία ακόμα σχέση στο κιβώτιο.Μεγαλύτερο πρόβλημα για εμένα είναι το μικρό τεπόζιτο παρά η έλλειψη 6ης.
karellen
08/11/2024, 17:15
θα πρέπει να μας ορίσεις το "μια χαρά" ;)
γιατι πχ στο δικό μου μυαλό, "ΧΤ" και "μια χαρά" μπορούν να βρεθούν παρέα μόνο στην πόλη.
Το μια χαρά αφορά σε καταδρομικές 300-400 χλμ αυστηρά σε επαρχιακό δίκτυο με ανώτατη τελική τα 130.
Εκανα πολλές τέτοιες βόλτες με το ΧΤΧ (και πολλές φορές μακρύτερες), αλλά η εθνική φυσικά δεν παλεύεται.
Βρε παιδιά με τέτοιο όχημα λόγο όρθιας θέσης οδήγησης και προστασίας από τον αέρα με το ζόρι ταξιδεύεις με πάνω από 120χλμ/ω.Για να μην πω 110.
Εγώ τουλάχιστον αυτό έζησα μια δεκαετία με το δικό μου ''ψευδεντούρο'' .
Δεν ξέρω τι καλύτερο θα έκανε μία ακόμα σχέση στο κιβώτιο.Μεγαλύτερο πρόβλημα για εμένα είναι το μικρό τεπόζιτο παρά η έλλειψη 6ης.
Νικόλα το θέμα είναι πώς στα 100-120 που ταξιδεύουν αυτά τα μηχανάκια
το δούλεμα με έκτη είναι πολύ πιό ''γλυκό''......
Και εδώ μπαίνει ο παράγοντας μικρό τεπόζιτο-χαμηλή κατανάλωση-λιγότερες σ.α.λ
SeniorCanardo
08/11/2024, 17:23
Βρε παιδιά με τέτοιο όχημα λόγο όρθιας θέσης οδήγησης και προστασίας από τον αέρα με το ζόρι ταξιδεύεις με πάνω από 120χλμ/ω.Για να μην πω 110.
Εγώ τουλάχιστον αυτό έζησα μια δεκαετία με το δικό μου ''ψευδεντούρο'' .
Δεν ξέρω τι καλύτερο θα έκανε μία ακόμα σχέση στο κιβώτιο.Μεγαλύτερο πρόβλημα για εμένα είναι το μικρό τεπόζιτο παρά η έλλειψη 6ης.
Δεν είναι με πόσα θα πηγαίνεις, αλλά πως θα πηγαίνεις και εσύ και το μοτέρ.
Σε παρατεταμένη κίνηση σε αυτοκινητόδρομο, ( τον οποίο φυσικά και αποφεύγεις όσο μπορείς), το μοτέρ δουλεύει χωρίς λόγο πολύ ψηλά.
(Κάτοχος ον-ουυυυφφφφφ, με 5άρι σασμάν, κιλά μικρής αγελάδας και καμία 35 μουλάρια σε δύναμη).
Και ΝΑΙ γίνεται με πέμπτη ταξίδι και ΝΑΙ μπορεί να το ανεχτεί ο αναβάτης (ανάλογα), αλλά ρε σουζουκάρα έχεις πουλήσει εδώ και 25 χρόνια ένα σκασμό DRZ, θα το κρατήσεις το μοντέλο για άλλα 25 σε κυκλοφορία, ε! δώσε κάνα φράγκο, βγάλε καινούργια κάρτερ και ένα σασμάν.
Από το 2015 τα αμερικανάκια το κάνανε μετατροπή σε ψεκαστό, η σουζύ περίμενε άλλη μια δεκαετία, θα θέλει και κάνα 8k €.
Άσε που με 6άρι σασμάν θα μπορούσε να έχει μεγαλύτερη ευελιξία στην κλιμάκωση των υπολοίπων σχέσεων ώστε να είναι ακόμα ικανότερο στο χώμα ή στο παιχνίδι στην πόλη.
Βέβαια στο κόσμο των τυφλών βασιλεύει ο μονόφθαλμος.
kostaskk
08/11/2024, 17:35
ξοδέψανε ήδη στην μετατροπή σε injection και μάλλον είπαν φτάνει,, μπορεί να έχει πολύ μακριά 5η η με ένα μπροστινό γρανάζι των 10€ να το φέρεις εκεί που θες αν κάνεις ταξίδια
basilis_k6
08/11/2024, 17:58
το feedback απο eicma παντως ειναι οτι το drz μαζευει παααραπολυ κοσμο γυρω του.
ειναι στα τοπ 5 της εκθεσης ευκολα. παρεα και το 450gs.
https://m.youtube.com/watch?v=xqTdcGrg2lU
ratamahatta
09/11/2024, 10:49
Προπαραγγελία στην Ελβετία κοντά 8,5Κ , άπατο θα πάει στην Ελλαδα με τιμή στα 8Κ
basilis_k6
09/11/2024, 11:40
Προπαραγγελία στην Ελβετία κοντά 8,5Κ , άπατο θα πάει στην Ελλαδα με τιμή στα 8Κ
που το ειδες?
ειναι γενικα πιο ακριβοι εκει. υποθετω αν ισχυει τοτε θα ειμαστε στα 7500-7900 στην ελλαδα που τα βλεπω πολλα, παρα πολλα.
ratamahatta
09/11/2024, 15:40
που το ειδες?
ειναι γενικα πιο ακριβοι εκει. υποθετω αν ισχυει τοτε θα ειμαστε στα 7500-7900 στην ελλαδα που τα βλεπω πολλα, παρα πολλα.
Σε ομάδα fb, αυτό ακριβώς .
Στα 7Κ κατι γίνεται
basilis_k6
09/11/2024, 16:04
Σε ομάδα fb, αυτό ακριβώς .
Στα 7Κ κατι γίνεται
καλα μην το πολυπιστευεις. το μηχανακι αργει να ερθει στις εκθεσεις, λενε για 4 μήνες μετα. δεν νομιζω οτι ξερει κανενας πραγματικα το pricing. αν λενε για το sm και ισχυει τοτε το απλο θα ειναι και 400 ευρω κατω.
Εγω περιμενω εύκολα μια τιμή στα 7300 με 7500 και απο αποψη ποιοτητας κατασκευης θα τα δικσιολογει ευκολα σε συγκριση με την τιμη που εχει το CRF300L για αυτα που δίνει.
Συνεχιζω και διαβαζω τα σχολια που προσπαθουν να το δικαιολογησουν μηχανολογικα αλλα... οτι και να λετε φιλοι μου το 6ταχυτο ειδικα σε μικρο ON/OFF που το μονοκυλινδρο μοτερ φτανει να περιστρεφεται γυρω στις 10.000 στροφες και που θελει να κανει καριερα σε χωμα και ασφαλτο....
Δε θα γραψω αλλα γιατι κατανταει εμμονικο. Θα περιμενουμε να το δουμε και να το οδηγησουμε απο κοντα.
Tallyban
09/11/2024, 19:13
Δεν είναι μηχανάκι για εθνική,πλαιυ μπαικ είναι.
stefanos
09/11/2024, 19:31
Είναι μηχανάκι "οι πελάτες αγοράζουν μικρά ADV και εμείς δεν έχουμε να πουλήσουμε τίποτα στην κατηγορία"
RaGe_Raptor
09/11/2024, 19:36
Είναι μηχανάκι "οι πελάτες αγοράζουν μικρά ADV και εμείς δεν έχουμε να πουλήσουμε τίποτα στην κατηγορία"
Είμαι σίγουρος ότι εξέτασαν και την περίπτωση του made in Thailand dr300l ακριβώς όπως τα crf & klx.
Kudos που το κράτησαν made in Japan αλλα να δουμε αν θα τους βγει
basilis_k6
10/11/2024, 14:51
https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/reviews/bikes/suzuki/dr-z4s-sm-2025-review
a new piston and crankcase that cuts mechanical losses by 20%, new titanium intake valves and sodium-filled exhaust valves. Add to that list new camshafts, a new ride-by-wire, 42mm throttle body, dual spark plugs to improve combustion efficiency, and a new airbox intake tube design to boost low-end torque. The compression ratio is down slightly, from 11.3:1 to 11.1:1, too, and compared to the existing DR-Z400 – essentially much the same as the last model to be sold here, it lives on in other markets including the States – power is down a fraction from 39.4hp to 37.5hp, arriving at 8000rpm instead of the previous 7500rpm. Max torque is 27.3lbft (37Nm) and peaks at 6500rpm.
The suspension comes from KYB, with slightly different setups for the two models. The enduro-style S, with 21-inch front wheel and 18-inch rear, gets 280mm of fork travel and a whopping 296mm of rear wheel movement, while the SM variant, which uses 17-inch wheels at each end with substantially wider, road-oriented rubber, has 260mm of fork travel and 277mm at the rear. Both machines get a full array of compression and rebound adjustment at each end.
Weight? That’s an area where the machines shine, with a ready-to-run kerb mass of just 151kg for the DR-Z4S and just 3kg more, 154kg, for the road-biased DR-Z4SM.
WMTC 3.5 L/ 100 km
457938
457939
:pink::pink::pink:
457940
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.