View Full Version : Honda V3 ICE Concept κινητήρας
giorgosb
05/11/2024, 10:31
Τρικύλινδρος V κινητήρας με ηλεκτρικό κομπρέσορα
Ο νέος κινητήρας θα είναι τρικύλινδρος σε διάταξη V, με γωνία 75 μοιρών, ανεπτυγμένος για «μοτοσυκλέτες μεγαλύτερου κυβισμού» (χωρίς να αναφέρει ακριβή αριθμό) και σχεδιασμένος να είναι μικρός σε διαστάσεις.
Ο ηλεκτρικός κομπρέσορας, που θα μπορεί να λειτουργεί ανεξάρτητα από την ροή καυσαερίων σε στρόβιλο ή τις στροφές του κινητήρα, θα μπορεί να παράσχει την επιθυμητή ροή αέρα σε οποιεσδήποτε στροφές.
Πρόκειται για τον πρώτο ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή σε κινητήρα μοτοσυκλέτας, παγκοσμίως.
Προς το παρόν, δεν αποκαλύπτεται κάτι περισσότερο για την νέα μονάδα ισχύος της μοτοσυκλέτας, πέρα από την «τεράστια δυναμική για νέα μοντέλα» που μας τονίζει η Honda.
Από bikeit.gr (https://www.bikeit.gr/texnika-all/item/39943-eicma-2024-honda-v3-ice-concept-kinitiras)
457708
panavour
05/11/2024, 12:18
γιατι τρικυλινδρος???περιττη πολυπλοκοτης.πως θα ισορροπουν οι ασυμμετρες δυναμεις στο V?
DoctoR_k6
05/11/2024, 13:45
Μιλας για Honda...οχι για VOGE/CFmoto κλπ κλπ.
panavour
05/11/2024, 13:57
Μιλας για Honda...οχι για VOGE/CFmoto κλπ κλπ.
γι αυτο λεω περιττη πολυπλοκοτης.τεχνικα υπαρχουν λυσεις που ολοι τις ξερουν, για να εξισορροπησουν τις δυναμεις αλλα προς τι???τι προσφερει δηλαδη αυτη η διαταξη?Αμα ειναι ας το κανουν v4 ,που και ποιο ισχυρο θα ειναι στον ιδιο κυβισμο,και πιο ισοροπημενο.μαλλον για μια ανουσια διαφοροποιηση το βλεπω.Ας μας διαφωτισουν οι μηχανικοι του φορουμ ,αν μπορουν.
Αμφιβάλω οτι τα πράγματα είναι τόσο απλοϊκά όπως τα παρουσιάζεις...
Για να ανέπτυξε τέτοιο μοτέρ η honda, κάτι έχει στο μυαλό της.
Μία χαρά κάνεις balance τις δυνάμεις σε αυτή τη διάταξη.
Για παράδειγμα, άν ο πίσω κύλινδρος είναι 2πλάσιος των μπροστινών και οι 2 μπροστά δεν έχουν διαφορά φάσης, είναι σαν V2 μοτέρ...
panavour
05/11/2024, 14:29
Αμφιβάλω οτι τα πράγματα είναι τόσο απλοϊκά όπως τα παρουσιάζεις...
Για να ανέπτυξε τέτοιο μοτέρ η honda, κάτι έχει στο μυαλό της.
Μία χαρά κάνεις balance τις δυνάμεις σε αυτή τη διάταξη.
Για παράδειγμα, άν ο πίσω κύλινδρος είναι 2πλάσιος των μπροστινών και οι 2 μπροστά δεν έχουν διαφορά φάσης, είναι σαν V2 μοτέρ...
Ε τοτε θα ειναι ,παγκοσμια πρωτοπορια,ενα τρικυλινδρο μοτερ ας πουμε 400 κυβικων ,που οι δυο παραλληλοι κυλινδροι θα ειναι απο 100 κυβικα ο καθενας,και ο ενας μονος του (ο αντιθετος V) θα ειναι 200 κυβικα.Δεν ειμαι σιγουρος οτι το εχω ξαναδει ή ξανακουσει,αλλα ΧΟΝΤΑ ειναι αυτη ,που ξερεις.
https://www.youtube.com/watch?v=BPQXXevpxdw
motojojo
05/11/2024, 15:45
Ερχεται το downsizing και στις μοτοσυκλετες;
Ηλεκτρικός κομπρέσορας δεν υπάρχει πουθενά και θυμάμαι να έλεγαν ότι τραβάει πολύ ρεύμα δημιουργώντας άλλα θέματα.
telegonos
05/11/2024, 16:01
Το V5 που έτρεχε στα GP δεν το έχεις ακουστά; Ιδια λογική έχει και το V3.
Στην περίπτωση ενός V3, είναι εύκολο, μετράς την συνισταμένη ζυγοσταθμία των μπροστά, και ακολούθως συνδέεις έναν τρίτο κυλινδρο, με τέτοια γωνία και μετατόπιση κομβίου ώστε να ισσοροπεί η ζυγοσταθμία.
Ετσι δούλευε και στον V5, οι τέσσερις κύλινδροι λόγω περιεχόμενης γωνίας <90 βγάζαν μια κάποια αζυγοσταθμία, και ερχόταν ο πέμπτος, τοποθετημένος σε τέτοια μετατόπιση κομβίου, που ισσοροπούσε τέλεια την ζυγοσταθμία.
Τώρα, αν αυτό είναι πραγματική είδηση, και τι νόημα έχει στην σημερινή αγορά της μοτοσυκλέτας τέτοιο πράγμα, άλλη κουβέντα αυτή.
basilis_k6
05/11/2024, 16:42
αν το εβγαζε οποιοσδηποτε αλλος θα ελεγα οκ next. αλλα η χοντα δεν δειχνει κατι απλως για να το δειξει ουτε κατεβαζει πρωτοτυπα στις εκθεσεις για πλακα. πολυ ενδιαφερον, καιρος ειναι να ξεφυγουν οι μοτοσυκλέτες απο τις δοκιμασμενες τεχνολογικα λυσεις και να δουμε κατι καινουργιο.
George_M.
05/11/2024, 18:03
Big H και διαταξη τυπου V πάνε πακέτο εδώ κ πολλές δεκαετίες.Απο τα 3Κ V διχρονα έως τα 5Κ των motogp.
Μαγικά μοτέρ απίστευτο δούλεμα.. που μόνο το Φτερό μπορει
Σίγουρα κάτι διαφορετικό θα βγει για ακόμα μια φορά.
AUFGEBRACHT
05/11/2024, 18:06
Σίγουρα κάτι διαφορετικό θα βγει για ακόμα μια φορά.
Και άσχημο...μην ξεχνιόμαστε, μιλάμε για Honda.
doctor_john
05/11/2024, 18:11
Η προηγούμενη φορά που έκανε κάτι διαφορετικό η honda ποια ήταν;
panavour
05/11/2024, 18:31
Η προηγούμενη φορά που έκανε κάτι διαφορετικό η honda ποια ήταν;
το 1968 που εβγαλε την πρωτη μηχανη παραγωγης με δισκοφρενο.:lol:
telegonos
05/11/2024, 18:38
Η προηγούμενη φορά που έκανε κάτι διαφορετικό η honda ποια ήταν;
Εδώ και μια δεκαετία, έστρεψε την τεχνολογία κινητήρων, για να δουλεύουν με λάδι 10w30
RaGe_Raptor
05/11/2024, 18:52
Εδώ και μια δεκαετία, έστρεψε την τεχνολογία κινητήρων, για να δουλεύουν με λάδι 10w30
Μιλάς γενικότερα ή για μοτοσυκλέτα?
Επειδή 0w-30 έπαιρνε το E46 το 2003...
stefanos
05/11/2024, 18:58
οκ ηλεκτρική τουρμπίνα, θα έχει καμιά μπαταρία νταλίκας για να δουλέψει στοιχειωδώς.
Tallyban
05/11/2024, 19:05
Άμα το έκανε V4,θα το τουρμπιζανε οι βελτιωτικόι οίκοι και θα ήταν πιο δυνατό από το RC213,πως το λένε,που έκανε 100000€.
kostaskk
06/11/2024, 01:14
Θυμίζει αποτυχημένα μοντέλα των 80's τύπου MVX250( εκεί είχαν βάλει ποιο χοντρή και βαριά μπιέλα στον πίσω κύλινδρο,μπορεί και μασιφ πύρο εμβόλου,). Το αποτέλεσμα ήταν κραδασμοί,, κολλούσε συνέχεια ο πίσω κύλινδρος, υπερθέρμανση του πίσω,, βγάλανε και καμιά 5-7 διαφορετικά σχέδια πιστόνια,μπιελες,πύργους χωρίς αποτέλεσμα,, πάλι έσπαγε σε μια βδομάδα/μήνα,, σε αυτό προσθέτουν και το ηλεκτρικό τούρμπο που ποτέ δεν έχει δουλέψει καλά..
karellen
06/11/2024, 08:21
Άμα το έκανε V4,θα το τουρμπιζανε οι βελτιωτικόι οίκοι και θα ήταν πιο δυνατό από το RC213,πως το λένε,που έκανε 100000€.
:lol:
Θυμίζει αποτυχημένα μοντέλα των 80's τύπου MVX250( εκεί είχαν βάλει ποιο χοντρή και βαριά μπιέλα στον πίσω κύλινδρο,μπορεί και μασιφ πύρο εμβόλου,). Το αποτέλεσμα ήταν κραδασμοί,, κολλούσε συνέχεια ο πίσω κύλινδρος, υπερθέρμανση του πίσω,, βγάλανε και καμιά 5-7 διαφορετικά σχέδια πιστόνια,μπιελες,πύργους χωρίς αποτέλεσμα,, πάλι έσπαγε σε μια βδομάδα/μήνα,, σε αυτό προσθέτουν και το ηλεκτρικό τούρμπο που ποτέ δεν έχει δουλέψει καλά..
Κοντα σε αυτά βάλε και το πανάκριβο NR όπου έκαστο ελατήριο εμβόλου του μοτέρ κοστίζει ένα νεφρί....
thunder ace
06/11/2024, 08:59
Big H και διαταξη τυπου V πάνε πακέτο εδώ κ πολλές δεκαετίες.Απο τα 3Κ V διχρονα έως τα 5Κ των motogp.
Μαγικά μοτέρ απίστευτο δούλεμα.. που μόνο το Φτερό μπορει
Σίγουρα κάτι διαφορετικό θα βγει για ακόμα μια φορά.
Για κανα δυο βδομαδες!!!!!
giorgosb
20/02/2025, 10:46
Κατοχύρωση ονομασίας νέου μοντέλου V3R και νέο βίντεο (https://www.youtube.com/watch?v=iJEMQ6VzvfM&ab_channel=HondaMotorcyclesGreece)..
Από bikeit.gr (https://www.bikeit.gr/nea-montela-honda/item/40956-honda-erxetai-olotaxos-to-neo-v3r-akou-ton-ixo-tou-video)
460241
karellen
20/02/2025, 12:24
Κοντα σε αυτά βάλε και το πανάκριβο NR όπου έκαστο ελατήριο εμβόλου του μοτέρ κοστίζει ένα νεφρί....
Και μόνο η σχεδίαση των οβάλ ελατηρίων ώστε να στεγανοποιούν αποτελεσματικά ήταν ένας από τους μεγαλύτερους πονοκεφάλους στο πρότζεκτ του NR.
telegonos
20/02/2025, 19:28
Σε μια εποχή, που όλοι το έχουν ρίξει στην οικονομία των δικύλινδρων εν σειρά, και το τι μπαρούφα έχουμε ακούσει ότι είναι ντε και καλά πιο καλοί και αυτοί σας ταιριάζουνε ρε κουτά πελάτες, έρχεται σε ΑΥΤΗΝ την εποχή η Honda, που και αυτή μπήκε στην ανάγκη-φιλότιμο των δικύλινδρων, και τι κάνει;
Αν είσαι ΑΛΛΟΣ κατασκευαστής, και τρώγεσαι να βγάλεις κάτι παραπάνω από τα Οσια Δικύλινδρα εν σειρά, βγάζεις κανά τετρακύλινδρο εν σειρά, βγάζεις κανά τρικύλινδρο εν σειρά, βγάζεις κάνα V4 που το κοστολογείς...Lamborghini, γενικά βγάζεις κάτι λίγο καλύτερο μεν, πεπατημένο δε.
Αυτά, αν είσαι ΑΛΛΟΣ.
Ε η Honda , δεν είναι άλλος. Είναι η Honda. Και βγάζει ένα τετράχρονο V3. Με ηλεκτρική τουρμπίνα.
Και κάπου εκεί καταρρέει όλο αυτό το ανόητο -σε θρησκευτικό επίπεδο- δόγμα περί ''καλύτερων δικύλινδρων πριν από εσάς, απο εμάς, για εσάς, βρε κουτά'', όλη αυτή η ΜΙΖΕΡΙΑ της μοτοσυκλέτας που έχουμε φάει τόσο καιρό, μόνο και μόνο με ένα αντιπαράδειγμα, που το βγάζει ψευδές, δεν το επαληθεύει.
Γιατί Honda.
doctoras
20/02/2025, 19:52
Κατοχύρωση ονομασίας νέου μοντέλου V3R και νέο βίντεο (https://www.youtube.com/watch?v=iJEMQ6VzvfM&ab_channel=HondaMotorcyclesGreece)..
Από bikeit.gr (https://www.bikeit.gr/nea-montela-honda/item/40956-honda-erxetai-olotaxos-to-neo-v3r-akou-ton-ixo-tou-video)
τους π@@στιδες....έδωσαν την ηχητική σκασιά του τρικύλινδρου και τον ήχο τουρπίνας :a20: Αυτό θα πει ουάου!!!
Ο καταναλωτής τι θα κερδίσει από αυτό το πράγμα ;Εγώ βλέπω περίπλοκα πράγματα, ηλεκτρικά τούρμπο και ιστορίες που εκτός από μηχανολογική άσκηση και achievement τι
το επαναστατικό θα προσφέρει σε εμένα ,τον τρόπο που οδηγάω και τις βόλτες μου;
Ήρεμα ρωτάω ε :smokin:
Ο καταναλωτής τι θα κερδίσει από αυτό το πράγμα ;Εγώ βλέπω περίπλοκα πράγματα, ηλεκτρικά τούρμπο και ιστορίες που εκτός από μηχανολογική άσκηση και achievement τι
το επαναστατικό θα προσφέρει σε εμένα ,τον τρόπο που οδηγάω και τις βόλτες μου;
Ήρεμα ρωτάω ε :smokin:
Σ' εσένα τίποτα....στους άλλους οδηγούς πολλά !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:roflmao::a021::roflmao::a021::roflmao::a021:
SeniorCanardo
21/02/2025, 10:51
Χέσε ψηλά και αγνάντευε.
Η honda είναι ένας κολοσσός, που βγάζει αυτοκίνητα, μοτοσυκλέτες, εξωλέμβιες, φρέζες, χορτοκοπτικά και τελευταία επενδύει στο ΑΙ κλπ
Έχει να ξοδέψει μερικά "φραγκάκια" για να παίξουν κάποιοι μηχανικοί της.
Αυτό από μόνο του δεν λέει τίποτα.
Τι από αυτά που σχεδιάζει θα βγουν στην παραγωγή;(Μιλάμε για concept ε!)
Τι από αυτά θα ωφελήσει τον καθημερινό μοτοσυκλετιστή ή ακόμα και τον αγωνιζόμενο;
Τι από όλα αυτά θα έχει ουσιαστική εφαρμογή;
Τελευταία η Honda αγωνιστικά βλέπει τις πλάτες των άλλων, ενώ έχει σχεδόν μηδενική παρουσία σε κάποιες κατηγορίες.
Άλλωστε οι τζίροι της στις μοτο έρχονται από σκούτερ και παπιά και commuters και όσοι την προτιμούν, την προτιμούν για την ποιότητα της και όχι για τα εξωτικά μηχανήματα που βγάζει.
Και πάμε μια "αλφαβήτα" για όσους επιμένουν να μην καταλαβαίνουν.
Οι μεγάλοι όμιλοι δεν τραβάνε κανένα ζόρι για την μοτοσυκλέτα, για την εξέλιξη, για την επιβίωση της κλπ, εκτός και αν αυτό τους φέρνει ΚΕΡΔΟΣ και μόνο ΚΕΡΔΟΣ, χωρίς κανένα συναισθηματισμό.
Οι εταιρείες που έμπλεξαν το συναίσθημα με τις μπίζνες, είτε έκλεισαν, είτε έβαλαν πολύ νερό στο κρασί τους για να επιβιώσουν.
Τώρα αν κάποια "ντελούλου" funboys βλέπουν αυτό που θέλουν να δουν και πανηγυρίζουν ή έχουν ονειρώξεις, τότε ή μιλάμε για μειωμένη αντιληπτική ικανότητα ή για καταστάσεις που χρίζουν ψυχανάλυσης.:a21:
Και για να τα λέμε όλα, ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΗΟNDA. :bawl:
460251
460252
460253
460254
:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
stefanos
21/02/2025, 14:44
Χέσε ψηλά και αγνάντευε.
Η honda είναι ένας κολοσσός, που βγάζει αυτοκίνητα, μοτοσυκλέτες, εξωλέμβιες, φρέζες, χορτοκοπτικά και τελευταία επενδύει στο ΑΙ κλπ
Έχει να ξοδέψει μερικά "φραγκάκια" για να παίξουν κάποιοι μηχανικοί της.
Αυτό από μόνο του δεν λέει τίποτα.
Τι από αυτά που σχεδιάζει θα βγουν στην παραγωγή;(Μιλάμε για concept ε!)
Τι από αυτά θα ωφελήσει τον καθημερινό μοτοσυκλετιστή ή ακόμα και τον αγωνιζόμενο;
Τι από όλα αυτά θα έχει ουσιαστική εφαρμογή;
Τελευταία η Honda αγωνιστικά βλέπει τις πλάτες των άλλων, ενώ έχει σχεδόν μηδενική παρουσία σε κάποιες κατηγορίες.
Άλλωστε οι τζίροι της στις μοτο έρχονται από σκούτερ και παπιά και commuters και όσοι την προτιμούν, την προτιμούν για την ποιότητα της και όχι για τα εξωτικά μηχανήματα που βγάζει.
Και πάμε μια "αλφαβήτα" για όσους επιμένουν να μην καταλαβαίνουν.
Οι μεγάλοι όμιλοι δεν τραβάνε κανένα ζόρι για την μοτοσυκλέτα, για την εξέλιξη, για την επιβίωση της κλπ, εκτός και αν αυτό τους φέρνει ΚΕΡΔΟΣ και μόνο ΚΕΡΔΟΣ, χωρίς κανένα συναισθηματισμό.
Οι εταιρείες που έμπλεξαν το συναίσθημα με τις μπίζνες, είτε έκλεισαν, είτε έβαλαν πολύ νερό στο κρασί τους για να επιβιώσουν.
Τώρα αν κάποια "ντελούλου" funboys βλέπουν αυτό που θέλουν να δουν και πανηγυρίζουν ή έχουν ονειρώξεις, τότε ή μιλάμε για μειωμένη αντιληπτική ικανότητα ή για καταστάσεις που χρίζουν ψυχανάλυσης.:a21:
Και για να τα λέμε όλα, ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΗΟNDA. :bawl:
460251
460252
460253
460254
:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
https://www.topspeed.com/honda-rune-when-hondas-designers-went-completely-mad/
Το 2ο το καβαλούσα άνετα :smokin:
sanctusan
21/02/2025, 19:02
Ο καταναλωτής τι θα κερδίσει από αυτό το πράγμα ;Εγώ βλέπω περίπλοκα πράγματα, ηλεκτρικά τούρμπο και ιστορίες που εκτός από μηχανολογική άσκηση και achievement τι
το επαναστατικό θα προσφέρει σε εμένα ,τον τρόπο που οδηγάω και τις βόλτες μου;
Ήρεμα ρωτάω ε :smokin:
Αν πετύχει
Θα σου προσφέρει ότι έχει προσφέρει κάθε καινούργιο που έχει προσφέρει η μηχανολoγία και η εξέλiξη γενικά.
Γιατί είναι πολύπλοκο; Πρώτη φορά βλέπουμε V κηνιτήρα; Πρώτη φορά 3κύλινδρο; Πρώτη φορά βλέπουμε ηλεκτρονικά; Ένα ηλεκτρικό τούρμπο (ηλεκτρικός αεροσυμπιεστής) πόσο λάθος μπορεί να πάει;
Αν μείνει στα στάνταρ που έχει δείξει η Honda όλα αυτά τα χρόνια, θα είναι πολύ ωραίο μοτέρ.
Tallyban
21/02/2025, 19:34
Λογικά κάποια στιγμή στο κενό του 4ου κυλίνδρου θα φυτέψουν ηλεκτροκινητηρα.
Σ' εσένα τίποτα....στους άλλους οδηγούς πολλά !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:roflmao::a021::roflmao::a021::roflmao::a021:
Ω τι μου είπε.
Αυτό λύνεται μόνο με κόντρα μεγάλε :smokin:
Φίλε sanctusan καταλαβαίνω τι λες αλλά στα δικά μου μάτια είναι άλλη μια μηχανολογική άσκηση -για να μην πω μια μ@λ@κια με τουρμπο που θα κάνει φσσστττ φσσττττ λες και οδηγάω seat leon menidigoldenedition και με πείτε και καραγκιόζη .
Να μου πεις μεγάλε αυτό καταναλώνει λιγότερο, αποδίδει καλύτερα άρα χρειάζεσαι λιγότερα κ.ε όχημα,το μοτέρ θέλει λάδια κάθε 30χιλιάδες χλμ,παράγει λιγότερους ρύπους; κάτι ρε παιδί μου να το καταλάβω.
Κατά τα άλλα διαφορετικότητα γιατί μπορούμε; ασκ Γιαμαχα Νικεν .
V3 εκτός από τα αγωνιστικά και τις ρέπλικες των λίγων κομματιών εκεί έξω ποια άλλα κυκλοφόρησαν ;Εγώ στην ζωή μου ένα έχω δει μόνο από κοντά, ένα NS400 και αυτό πριν 30 χρόνια.
sanctusan
21/02/2025, 21:24
Ω τι μου είπε.
Αυτό λύνεται μόνο με κόντρα μεγάλε :smokin:
Φίλε sanctusan καταλαβαίνω τι λες αλλά στα δικά μου μάτια είναι άλλη μια μηχανολογική άσκηση -για να μην πω μια μ@λ@κια με τουρμπο που θα κάνει φσσστττ φσσττττ λες και οδηγάω seat leon menidigoldenedition και με πείτε και καραγκιόζη .
Να μου πεις μεγάλε αυτό καταναλώνει λιγότερο, αποδίδει καλύτερα άρα χρειάζεσαι λιγότερα κ.ε όχημα,το μοτέρ θέλει λάδια κάθε 30χιλιάδες χλμ,παράγει λιγότερους ρύπους; κάτι ρε παιδί μου να το καταλάβω.
Κατά τα άλλα διαφορετικότητα γιατί μπορούμε; ασκ Γιαμαχα Νικεν .
V3 εκτός από τα αγωνιστικά και τις ρέπλικες των λίγων κομματιών εκεί έξω ποια άλλα κυκλοφόρησαν ;Εγώ στην ζωή μου ένα έχω δει μόνο από κοντά, ένα NS400 και αυτό πριν 30 χρόνια.
Δεν έχουμε δει πολλά, μήπως η μηχανολογία δεν ήταν έτοιμη να παράγει τέτοια ιδέα;
Μήπως τα εργοστάσια δεν ήταν έτοιμα να το πετύχουν πλήρως λειτουργικό;
Διάφορα πράγματα είδαμε που χάθηκαν και ξαναεμφανίστηκαν στο μέλλον με μεγάλη επιτυχία.
Θα δούμε, αν θα πετύχει, αν με τον καιρό θα έρθει άλλη μία μηχανολογική εξέλιξη ή μία αποτυχία. Μέχρι τότε, το μόνο που δεν μου αρέσει να κάνω είναι να σνομπάρω και να κράζω ότι νέο έρχεται.
Κοίτα, αν δω την εξέλιξη των οχημάτων το καινούργιο είχε κάτι να προσφέρει .
Από ταμπούρο σε δισκόφρενο ,από αερόψυκτο σε ψυγείο,από 6v σε led,από μονοκύλινδρα σε 4κ ,από καρμπυρατέρ σε ιντζέξιον,με τα abs,με τα esp,τα cornering abs,όλα είχαν μεγάλη προσφορά σε θέματα
ασφάλειας ή απόδοσης/οικονομίας.
Να μου πεις για το μοτέρ της Καβασακι το μισο-ηλεκτρικό να πω κάτι έγινε.
Και δεν το κράζω ειλικρινά απλά δεν μπορώ να καταλάβω τι θα κερδίσω αν αγοράσω αυτόν τον κινητήρα και όχι τον ''ξενέρωτο'' Ι2 του χορνετ 750 π.χ
αντε γεια μας κιόλας !!!
stefanos
21/02/2025, 22:11
Και δεν το κράζω ειλικρινά απλά δεν μπορώ να καταλάβω τι θα κερδίσω αν αγοράσω αυτόν τον κινητήρα και όχι τον ''ξενέρωτο'' Ι2 του χορνετ 750 π.χ
αντε γεια μας κιόλας !!!
Απ ότι λέει η honda "V3 concept features world’s first electrical compressor for motorcycles to deliver significant torque boost irrespective of engine rpm"
doctoras
22/02/2025, 09:34
Aπο οτι γραφτηκε στα άρθρα που διέρρευσαν, εδώ το τουρμπο ειναι στην εισαγωγή και όχι στην εξαγωγή όπως γνωρίζαμε.
Φαντάζομαι πως σε κάποιο φάσμα στροφών θα ενεργοποιείται απο μια χαρτοφράφηση ecu που θα επιφέρει πουσαρισμένη είσοδο αέρα απο το μπουστ της τουρμπίνας, παράλληλα με περισσότερη έγχυση καύσιμου, ίσως παράλληλα με μεγαλύτερη βύθιση βαλβίδων.
Λογικά θα δίνει αίσθηση περισσότερο "μπαμ" και με την προσθήκη του τρίτου κυλίνδρου θα έχει μεγαλύτερη διάρκεια ψηλά απο εναν κλασσικό Ι2
Οι μοτοσυκλέτες με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι η αίσθηση της μηχανολογίας που βρίσκεται κάτω απο τα πόδια σου, αυτό αγοράζεις, γιαυτό υμνούμε τους διάφορους τύπους: 2T 1K, 2T V2, 2Τ Ι2, 4T 1Κ, Ι2, V2, I3, I4, V4, I5, I6, όλα τα υπόλοιπα (περιφερειακά / ηλεκτρονικά) συμπληρώνουν το πακέτο.
mp-giorgos
22/02/2025, 11:06
Για να μπορεσει ενα ηλεκτρικο τουρμπο να ανεβασει πιεση, χρειαζεται την αναλογη δυναμη, οπως και αρκετες στροφες, απο το ηλεκτρικο μοτερ. Αρα και αναλογη ισχυ σε ρευμα απο τη μπαταρια. Προφανως ολα αυτα ειναι γνωστα, στις εταιρειες. Οταν το βγαλει στην παραγωγη η honda,θα δουμε σε τι διαφοροποιηται απο την απλη εκδοχη που ειδαμε σε αυτοκινητα, σαν αφτερμαρκετ απ'οτι θυμαμαι πριν καποια χρονια, το οποιο και δεν ειχε αξιολογη αποδοση.
Πιστεύω ότι η Honda επιχειρεί κάτι παρόμοιο με αυτό που έκανε πρόσφατα η Porsche με τη νέα 911 GTS T - Hybrid:
https://www.youtube.com/watch?v=364Q8JOx58U&ab_channel=AutoTrader
Μία μικρή μπαταρία που δεν χρειάζεται εξωτερική φόρτιση και ο κύριος ρόλος της είναι να κρατά την (τις) φτερωτές ετοιμοπόλεμες κρατώντας στο 100% αυτά που αγαπάμε από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης (ήχο, απόδοση δύναμης - ροπής κλπ) δίνοντας του ταυτόχρονα την αίσθηση πολύ μεγαλύτερου κυβισμού.
Όλοι οι δοκιμαστές της GTS ξεκίνησαν εντελώς προκατειλημμένοι και στο τέλος κατέληξαν ότι αυτός είναι ο καλύτερος υβριδικός συνδυασμός όταν η απόλυτη οικονομία καυσίμου δεν είναι το αποκλειστικό ζητούμενο...
Ίδωμεν :)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.