View Full Version : Ducati Panigale V2 and Streetfighter V2 2025
https://youtu.be/WHqCOByydYY?si=rgdKScOnzZ3EUoDk
Πολλές οι αλλαγές και στα v2 μοντέλα.
Μυρίζουν λιγότερο Ducati και περισσότερο VW.
Θέλω λίγες μέρες βδομαδες μήνες για να χωνέψω τα 120 άλογα του νέου κινητήρα.
basilis_k6
05/11/2024, 22:48
γουσταρω απιστευτα τις νεες ντουκατι. 2μπουκες εξατμισεις αντρίκιες, μικροτερο μοτερ με τοση ιπποδυναμη οση πρεπει. χωρις desmo.
βεβαια δεν δινω δεκαρα για τα υπερτιμημενα ss τους, ουτε για τα γυμνα αν και ομολογω οτι μου αρεσει πολυ το καινουργιο, περισσοτερο απο το δουκα η τα παλαιοτερα ducati. περιμενω την Multistrada αλλα κυριως ενα hyper. ενα σωστο hyper!
175 κιλα χωρις καυσιμα! αν...λεω αν βγαλει ενα Hyper στα 165 κιλα θα το παρω και ας χαλαει καθε φορα που το βαζω μπρος.
Ωραίο και το streetfighter.
https://youtu.be/UbhydhKD1YQ?si=uU2jcthQGtCALJAO
Χαλάλι και τα 120 άλογα. :D
458083
458084
458082
RaGe_Raptor
12/11/2024, 20:09
Δεν έχει δεσμο,μονομπρατσο, σκαλωσιά. Έχει φάει απίστευτο κράξιμο από τους πιούριστς :bawl:
harris_x
12/11/2024, 20:10
Χαλάλι και τα 120 άλογα. :D
458083
458084
458082
:pink:
ειναι εργο τεχνης
τα 120 αλογα δεν ειναι προβλημα
το ποσο θα κανει ειναι το προβλημα
ειναι εργο τεχνης
τα 120 αλογα δεν ειναι προβλημα
το ποσο θα κανει ειναι το προβλημα
Για να έχει το r9 15 δεν πρέπει τούτο εδώ να γράφει 20 ;
Το καβαλούσα και με ...90 άλογα,α ρε ποτάνα Ducati με τα μοτόρια σου.
Δεν έχει δεσμο,μονομπρατσο, σκαλωσιά. Έχει φάει απίστευτο κράξιμο από τους πιούριστς :bawl:
Για να τα έβγαλαν οι Γερμανοί κάτι ξέρουν.
Αν δώσουν καλή τιμή οι πιτσιρικάδες θα το τιμήσουν.
peterTHErider
14/11/2024, 21:26
Το απλό 18-19 και το s 20-21.
Ένα χιλιάρικο κάτω το γυμνό.
basilis_k6
14/11/2024, 21:43
Το απλό 18-19 και το s 20-21.
Ένα χιλιάρικο κάτω το γυμνό.
δυστυχως εκει παιζει. ποσο έκανε το παλιο v2? εχουμε καμια σοβαρη μειωση τιμής ή οχι?
παντως εχασε πολυ στα ματια των φιλων της ντουκατι. νομιζω οχι τοσο για το desmo αλλα η μειωση ιπποδυναμης ειναι πολυ μεγαλη και η απουσια μονομπρατσου πονεσε πολυ. εδω που τα λεμε αν εδινα 20κ θα ηθελα και εγω να εχει μονομπρατσο. επισης το παλιο ειχε πιο αγρια μουρη.
κανενα hyper θα βγαλουνε?
ποσο έκανε το παλιο v2? εχουμε καμια σοβαρη μειωση τιμής ή οχι?
458139
δυστυχως εκει παιζει. ποσο έκανε το παλιο v2? εχουμε καμια σοβαρη μειωση τιμής ή οχι?
παντως εχασε πολυ στα ματια των φιλων της ντουκατι. νομιζω οχι τοσο για το desmo αλλα η μειωση ιπποδυναμης ειναι πολυ μεγαλη και η απουσια μονομπρατσου πονεσε πολυ. εδω που τα λεμε αν εδινα 20κ θα ηθελα και εγω να εχει μονομπρατσο. επισης το παλιο ειχε πιο αγρια μουρη.
κανενα hyper θα βγαλουνε?
Έγινε πιο προσιτό, αν είδα καλά σε τιμές Γαλλίας, το νέο v2 panigale και κατ'επεκταση το sf. Απώλεσε μονομπρατσο, καμιά 30αρια ίππους αλλά είναι πιο επιθετικά τιμολογημενο με φουλ ηλεκτρονικά, εμφάνιση, ποιότητα κλπα
Ίσως να αποδειχθεί κίνηση ματ της Duc
grinderx
15/11/2024, 16:17
Ερώτηση νέοπα: Γιατί είναι τόσο σημαντικό το μονόμπρατσο;; Έχει τεχνικά πλεονεκτήματα; :confused:
harris_x
15/11/2024, 16:25
Ερώτηση νέοπα: Γιατί είναι τόσο σημαντικό το μονόμπρατσο;; Έχει τεχνικά πλεονεκτήματα; :confused:
Όχι δεν έχει.
Το αντίθετο μάλιστα (μεγαλύτερο βάρος, μικρότερη ακαμψία)
Απλά είναι πιο όμορφο.
grinderx
15/11/2024, 16:33
ΟΚ, ευχαριστώ
telegonos
16/11/2024, 15:26
Ερώτηση νέοπα: Γιατί είναι τόσο σημαντικό το μονόμπρατσο;; Έχει τεχνικά πλεονεκτήματα; :confused:
Σηκώνει πολύ μεγάλη τεχνική ανάλυση η ερώτησή σου.
Τα τεχνικά πλεονεκτήματα είναι η πολύ γρήγορη αλλαγή τροχού στους αγώνες αντοχής, όπου ο αγώνας διαρκεί πολλές ώρες, και η μοτοσυκλέτα αναγκαστικά αλλάζει λάστιχα.
Η μάζα του, είναι πιο συγκεντρωμένη στο μπροστά μέρος, εκεί που κάνει δλδ μικρότερη κίνηση. Αυτό σημαίνει ότι συμπεριφέρεται λιγότερο σαν μη-αναρτώμενη μάζα, σε σχέση με το συμβατικό.
Επίσης, έχει διαφορετικό τρόπο που -θεωρητικά έστω- κάμπτεται υπό κλίση. Ενα συμβατικό δίμπρατσο υπό κλίση, παραμορφώνεται μετακινώντας τον τροχό παράλληλα ως προς το δεξιά-αριστερά της μοτοσυκλέτας, ενώ ένα μονόμπρατσο, τον στρίβει κιόλας ως προς το επίπεδο της μοτοσυκλέτας. Κάπου είχα κάνει ένα σχέδιο, μόλις το βρω θα το προσθέσω. ΕΔΙΤ, το βρήκα:
458196
Ενα άλλο θεωρητικό πλεονέκτημα που ποτέ κανείς κατασκευαστής δεν αξιοποίησε, είναι ότι μπορεί σχετικά εύκολα, να ταιριάξει με κάλυμα, έτσι ώστε όλο το σύστημα γραναζιών αλυσίδας να είναι σε κλειστό χώρο, με μπάνιο λαδιού. Αλυσίδα και γρανάζια που δεν θα επηρεάζονταν από καιρικές συνθήκες, τροχός χωρίς βρωμιά λιπαντικού αλυσίδας και αλλαγή αυτών...πρακτικά ποτέ.
ΠΡΑΚΤΙΚΑ για όλους εμάς, κάνει ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΗ, την αλλαγή ελαστικού αφού το μόνο που έχεις να λύσεις είναι... ο καθεαυτό τροχός, το τέντωμα της αλυσίδας, καθώς επίσης και την αλλαγή γραναζιού που επίσης δεν χρειάζεται να λύσεις το μισό σύμπαν όπως επίσης σε κάποιες περιπτώσεις και την αλλαγή δίσκου φρένου. Σε όλες αυτές τις διαδικασίες, αν δεν τις έχει σαμποτάρει ο ίδιος ο κατασκευαστής βάζοντας π.χ. μια εξάτμιση που εμποδίζει, δεν χρειάζεται να βγει ο άξονας τροχού και να διαλυθεί όλο το σύστημα τροχού, όπως στα συμβατικά ψαλίδια, απλά λύνεις άμεσα ΜΟΝΟ το εξάρτημα που σε ενδιαφέρει, αφού όλα είναι ''απεξω''.
Παιρνει πολύ πιο εύκολα το σταντ τροχού-ψαλιδιού, το οποίο μπορεί εύκολα να βάλει κάποιος μόνος του, χωρίς να χρειάζεται δεύτερο άτομο να κρατάει την μοτοσυκλέτα όρθια όπως στα συμβατικά ψαλίδια. Εδώ ας πούμε, αυτό, που το έφτιαξα μόνος μου, χώνεις τον πίρο του σταντ στον άξονα του τροχού, κάνεις πάτημα στον μοχλό και τσουπ έρχεται και κάθεται μόνο του:
458197
Γενικά εκτός που είναι και πιο όμορφο, έχει πολλά πλεονεκτήματα και σε θεωρητικό και σε πρακτικό επίπεδο.
Ωραία ανάλυση. Το πιο όμορφο σχετικό είναι, αν και μάλλον είμαι μειοψηφία.
RaGe_Raptor
16/11/2024, 19:50
Ωραία ανάλυση. Το πιο όμορφο σχετικό είναι, αν και μάλλον είμαι μειοψηφία.
βέβαια τα φακτς λένε ότι:
η Ducati έχασε 3,7 κιλά μόνο από τη μετάβαση σε 2μπρατσο στο νέο πανιγκάλε. είχε ξαναδοκιμάσει 2μπρατσο στο 999 και ξαναγύρισε στο μονόμπρατσο μετά στο 1098, όμως πλέον έχει χρόνια ολόκληρα δεδομένων από το motogp για την ανωτερότητα των 2μπρατσων.
το τελευταίο πρωτάθλημα αντοχής το κέρδισε μονομπρατσο τον......προηγούμενο αιωνα (1998), τα quick release συστήματα κάνουν τις αλλαγές τροχών ίσως πιο γρήγορες από μονόμπρτατσα
basilis_k6
16/11/2024, 20:11
βέβαια τα φακτς λένε ότι:
η Ducati έχασε 3,7 κιλά μόνο από τη μετάβαση σε 2μπρατσο στο νέο πανιγκάλε. είχε ξαναδοκιμάσει 2μπρατσο στο 999 και ξαναγύρισε στο μονόμπρατσο μετά στο 1098, όμως πλέον έχει χρόνια ολόκληρα δεδομένων από το motogp για την ανωτερότητα των 2μπρατσων.
το τελευταίο πρωτάθλημα αντοχής το κέρδισε μονομπρατσο τον......προηγούμενο αιωνα (1998), τα quick release συστήματα κάνουν τις αλλαγές τροχών ίσως πιο γρήγορες από μονόμπρτατσα
τα facts λενε οτι οι πελάτες που σου κουνανε 25 χιλιαδες ευρω θέλουν ιταλικο στολίδι. το μονομπρατσο ειναι τοσο πιο γαμηστερο στο ματι που θα ειναι εγκλημα να το καταργησει οριστικα.
RaGe_Raptor
16/11/2024, 20:26
τα facts λενε οτι οι πελάτες που σου κουνανε 25 χιλιαδες ευρω θέλουν ιταλικο στολίδι. το μονομπρατσο ειναι τοσο πιο γαμηστερο στο ματι που θα ειναι εγκλημα να το καταργησει οριστικα.
Πιστεύεις ότι δεν θα ξεπουλησουν τα καινούργια Panigale ?:bawl:
Δεν πρόκειται να αλλάξουν εκτός κι αν εφευρεθούν νέα εργαστηριακά υλικά κατασκευής
grinderx
16/11/2024, 21:13
Σηκώνει πολύ μεγάλη τεχνική ανάλυση η ερώτησή σου.
Τα τεχνικά πλεονεκτήματα είναι η πολύ γρήγορη αλλαγή τροχού στους αγώνες αντοχής, όπου ο αγώνας διαρκεί πολλές ώρες, και η μοτοσυκλέτα αναγκαστικά αλλάζει λάστιχα.
Η μάζα του, είναι πιο συγκεντρωμένη στο μπροστά μέρος, εκεί που κάνει δλδ μικρότερη κίνηση. Αυτό σημαίνει ότι συμπεριφέρεται λιγότερο σαν μη-αναρτώμενη μάζα, σε σχέση με το συμβατικό.
Επίσης, έχει διαφορετικό τρόπο που -θεωρητικά έστω- κάμπτεται υπό κλίση. Ενα συμβατικό δίμπρατσο υπό κλίση, παραμορφώνεται μετακινώντας τον τροχό παράλληλα ως προς το δεξιά-αριστερά της μοτοσυκλέτας, ενώ ένα μονόμπρατσο, τον στρίβει κιόλας ως προς το επίπεδο της μοτοσυκλέτας. Κάπου είχα κάνει ένα σχέδιο, μόλις το βρω θα το προσθέσω. ΕΔΙΤ, το βρήκα:
458196
Ενα άλλο θεωρητικό πλεονέκτημα που ποτέ κανείς κατασκευαστής δεν αξιοποίησε, είναι ότι μπορεί σχετικά εύκολα, να ταιριάξει με κάλυμα, έτσι ώστε όλο το σύστημα γραναζιών αλυσίδας να είναι σε κλειστό χώρο, με μπάνιο λαδιού. Αλυσίδα και γρανάζια που δεν θα επηρεάζονταν από καιρικές συνθήκες, τροχός χωρίς βρωμιά λιπαντικού αλυσίδας και αλλαγή αυτών...πρακτικά ποτέ.
ΠΡΑΚΤΙΚΑ για όλους εμάς, κάνει ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΗ, την αλλαγή ελαστικού αφού το μόνο που έχεις να λύσεις είναι... ο καθεαυτό τροχός, το τέντωμα της αλυσίδας, καθώς επίσης και την αλλαγή γραναζιού που επίσης δεν χρειάζεται να λύσεις το μισό σύμπαν όπως επίσης σε κάποιες περιπτώσεις και την αλλαγή δίσκου φρένου. Σε όλες αυτές τις διαδικασίες, αν δεν τις έχει σαμποτάρει ο ίδιος ο κατασκευαστής βάζοντας π.χ. μια εξάτμιση που εμποδίζει, δεν χρειάζεται να βγει ο άξονας τροχού και να διαλυθεί όλο το σύστημα τροχού, όπως στα συμβατικά ψαλίδια, απλά λύνεις άμεσα ΜΟΝΟ το εξάρτημα που σε ενδιαφέρει, αφού όλα είναι ''απεξω''.
Παιρνει πολύ πιο εύκολα το σταντ τροχού-ψαλιδιού, το οποίο μπορεί εύκολα να βάλει κάποιος μόνος του, χωρίς να χρειάζεται δεύτερο άτομο να κρατάει την μοτοσυκλέτα όρθια όπως στα συμβατικά ψαλίδια. Εδώ ας πούμε, αυτό, που το έφτιαξα μόνος μου, χώνεις τον πίρο του σταντ στον άξονα του τροχού, κάνεις πάτημα στον μοχλό και τσουπ έρχεται και κάθεται μόνο του:
458197
Γενικά εκτός που είναι και πιο όμορφο, έχει πολλά πλεονεκτήματα και σε θεωρητικό και σε πρακτικό επίπεδο.
Ευχαριστώ! :a013: Η εύκολη αλλαγή τροχού είναι το προφανές. Ενδιαφέρον αυτό που δείχνεις στο σχέδιό σου, αλλά πρακτικά στην καθημερινότητα (δηλαδή με νορμάλ οδήγηση και όχι πηγαίνω με τα μπούνια) πόσο βοηθάει τον αναβάτη στις στροφές, ελιγμούς;
Ευχαριστώ! :a013: Η εύκολη αλλαγή τροχού είναι το προφανές. Ενδιαφέρον αυτό που δείχνεις στο σχέδιό σου, αλλά πρακτικά στην καθημερινότητα (δηλαδή με νορμάλ οδήγηση και όχι πηγαίνω με τα μπούνια) πόσο βοηθάει τον αναβάτη στις στροφές, ελιγμούς;
Βοηθάει στο σημαντικότερο όλων, ειδικά για τον Έλληνα: στην καφετέρια.
grinderx
16/11/2024, 23:54
Καθόλου.
Αυτό καταλαβαίνω κι εγώ. Άρα το μόνο, πρακτικό της υπόθεσης για εμάς που δεν τρέχουμε στις πίστες, είναι η εύκολη αλλαγή πίσω ελαστικού.
Όπως έφυγε το μονόπράτσο έφυγε και το desmo. Να το καταλάβω στα Multistrada v4 που διαφήμισαν τότε για βαλβίδες στα 60.000 χλμ.
Στα panigale/streetfighter v2 ποιος ο λόγος;
telegonos
17/11/2024, 07:38
Ευχαριστώ! :a013: Η εύκολη αλλαγή τροχού είναι το προφανές. Ενδιαφέρον αυτό που δείχνεις στο σχέδιό σου, αλλά πρακτικά στην καθημερινότητα (δηλαδή με νορμάλ οδήγηση και όχι πηγαίνω με τα μπούνια) πόσο βοηθάει τον αναβάτη στις στροφές, ελιγμούς;
Θεωρητικά, δίνει στοιχεία δι-διεύθυνσης, κάνοντας το στρίψιμο πιο εύκολο, ειδικά όταν ο δρόμος δεν είναι τέλειος.
telegonos
17/11/2024, 07:41
βέβαια τα φακτς λένε ότι:
η Ducati έχασε 3,7 κιλά μόνο από τη μετάβαση σε 2μπρατσο στο νέο πανιγκάλε. είχε ξαναδοκιμάσει 2μπρατσο στο 999 και ξαναγύρισε στο μονόμπρατσο μετά στο 1098, όμως πλέον έχει χρόνια ολόκληρα δεδομένων από το motogp για την ανωτερότητα των 2μπρατσων.
το τελευταίο πρωτάθλημα αντοχής το κέρδισε μονομπρατσο τον......προηγούμενο αιωνα (1998), τα quick release συστήματα κάνουν τις αλλαγές τροχών ίσως πιο γρήγορες από μονόμπρτατσα
Παπαριές περιοδικών. 5.5 κιλά ήταν το μονόμπρατσο, έχασε 3.7, πόσο πήγε δλδ 1.8;
Τι με βάζετε να σχολιάζω ρε σεις;
RaGe_Raptor
17/11/2024, 08:56
Παπαριές περιοδικών. 5.5 κιλά ήταν το μονόμπρατσο, έχασε 3.7, πόσο πήγε δλδ 1.8;
Τι με βάζετε να σχολιάζω ρε σεις;
μπορεί να ήταν 2,7 κιλά ,το έγραψα από μνήμης, αυτό που κρατάμε είναι ότι είναι σημαντικά ελαφρύτερο.
telegonos
17/11/2024, 09:12
μπορεί να ήταν 2,7 κιλά ,το έγραψα από μνήμης, αυτό που κρατάμε είναι ότι είναι σημαντικά ελαφρύτερο.
Προφανώς εννοεί συνολικά η μοτοσυκλέτα, και οχι το ψαλίδι ή το πισω συστημα.
Δεν πρεπει να εχει διαφορα , αυτο με το ''βαρυ'' μονομπρατσο, εικαζω οτι ειναι ραδιο αρβυλα των περιοδικων, και ποτε κανεις τους, δεν εκατσε να μετρησει με ποση δυναμη ''κρεμάει'' ο τροχος αν στηριξεις την μοτοσυκλετα και λυσεις το ανω ακρω του αμορτισερ.
Κατι που σκοπευω να κανω καποια στιγμη εγω.
stefanos
17/11/2024, 09:49
Προφανώς εννοεί συνολικά η μοτοσυκλέτα, και οχι το ψαλίδι ή το πισω συστημα.
Δεν πρεπει να εχει διαφορα , αυτο με το ''βαρυ'' μονομπρατσο, εικαζω οτι ειναι ραδιο αρβυλα των περιοδικων, και ποτε κανεις τους, δεν εκατσε να μετρησει με ποση δυναμη ''κρεμάει'' ο τροχος αν στηριξεις την μοτοσυκλετα και λυσεις το ανω ακρω του αμορτισερ.
Κατι που σκοπευω να κανω καποια στιγμη εγω.
Δεν έχει λόγο να είναι βαρύτερο θεωρητικά μιας και διαχειρίζονται τις ίδιες δυνάμεις.
Οι διαφορές είναι στη μέθοδο κατασκευής και τα κράματα που χρησιμοποιούνται και εκεί ίσως οφείλεται κάποια διαφορά στο βάρος.
harris_x
17/11/2024, 13:17
βέβαια τα φακτς λένε ότι:
η Ducati έχασε 3,7 κιλά μόνο από τη μετάβαση σε 2μπρατσο στο νέο πανιγκάλε. είχε ξαναδοκιμάσει 2μπρατσο στο 999 και ξαναγύρισε στο μονόμπρατσο μετά στο 1098, όμως πλέον έχει χρόνια ολόκληρα δεδομένων από το motogp για την ανωτερότητα των 2μπρατσων.
το τελευταίο πρωτάθλημα αντοχής το κέρδισε μονομπρατσο τον......προηγούμενο αιωνα (1998), τα quick release συστήματα κάνουν τις αλλαγές τροχών ίσως πιο γρήγορες από μονόμπρτατσα
+ το παρακάτω:
Το νέο ψαλίδι μειώνει την πλευρική ακαμψία (-37% σε σύγκριση με το προηγούμενο, μονόμπρατσο ψαλίδι)
απο εδώ... (https://www.bikeit.gr/nea-montela-ducati/item/38920-ducati-panigale-v4-2025-allagmeno-rizika-kai-pio-etoimopolemo-apo-pote)
βέβαια τα φακτς λένε ότι:
η Ducati έχασε 3,7 κιλά μόνο από τη μετάβαση σε 2μπρατσο στο νέο πανιγκάλε. είχε ξαναδοκιμάσει 2μπρατσο στο 999 και ξαναγύρισε στο μονόμπρατσο μετά στο 1098, όμως πλέον έχει χρόνια ολόκληρα δεδομένων από το motogp για την ανωτερότητα των 2μπρατσων.
το τελευταίο πρωτάθλημα αντοχής το κέρδισε μονομπρατσο τον......προηγούμενο αιωνα (1998), τα quick release συστήματα κάνουν τις αλλαγές τροχών ίσως πιο γρήγορες από μονόμπρτατσα
στα φακτς προσθέστε παρακαλώ
2022 (https://en.wikipedia.org/wiki/2022_Superbike_World_Championship)
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/9/9a/Flag_of_Spain.svg/23px-Flag_of_Spain.svg.png (https://en.wikipedia.org/wiki/Spain) Álvaro Bautista (https://en.wikipedia.org/wiki/%C3%81lvaro_Bautista)
Ducati Panigale V4 R (https://en.wikipedia.org/wiki/Ducati_Panigale_V4#Panigale_V4_R)
P (https://en.wikipedia.org/wiki/Pirelli)
16
12
3
Aruba.it Racing – Ducati (https://en.wikipedia.org/wiki/Ducati_Corse#Superbike_World_Championship_(SBK))
2023 (https://en.wikipedia.org/wiki/2023_Superbike_World_Championship)
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/9/9a/Flag_of_Spain.svg/23px-Flag_of_Spain.svg.png (https://en.wikipedia.org/wiki/Spain) Álvaro Bautista
Ducati Panigale V4 R
P (https://en.wikipedia.org/wiki/Pirelli)
24
3
1
Aruba.it Racing – Ducati
κ πιο συγκεκριμένα
2022 (https://en.wikipedia.org/wiki/2022_Superbike_World_Championship)https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/0/03/Flag_of_Italy.svg/23px-Flag_of_Italy.svg.png (https://en.wikipedia.org/wiki/Italy) Ducati (https://en.wikipedia.org/wiki/Ducati)Panigale V4 R (https://en.wikipedia.org/wiki/Ducati_Panigale_V4#Panigale_V4_R)16148
2023 (https://en.wikipedia.org/wiki/2023_Superbike_World_Championship)https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/0/03/Flag_of_Italy.svg/23px-Flag_of_Italy.svg.png (https://en.wikipedia.org/wiki/Italy) Ducati (https://en.wikipedia.org/wiki/Ducati)Panigale V4 R (https://en.wikipedia.org/wiki/Ducati_Panigale_V4#Panigale_V4_R)2731
2024 (https://en.wikipedia.org/wiki/2024_Superbike_World_Championship)https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/0/03/Flag_of_Italy.svg/23px-Flag_of_Italy.svg.png (https://en.wikipedia.org/wiki/Italy) Ducati (https://en.wikipedia.org/wiki/Ducati)Panigale V4 R (https://en.wikipedia.org/wiki/Ducati_Panigale_V4#Panigale_V4_R)15191
οπότε καταλαβαίνουμε οτι άμα θέλει κανείς , και ένα με ένα μπράτσο (και όχι Κάρι) τα καταφέρνει στους αγώνες
RaGe_Raptor
17/11/2024, 16:16
στα φακτς προσθέστε παρακαλώ
οπότε καταλαβαίνουμε οτι άμα θέλει κανείς , και ένα με ένα μπράτσο (και όχι Κάρι) τα καταφέρνει στους αγώνες
Μιλούσαμε συγκεκριμένα για πρωτάθλημα αντοχής όπου το πλεονέκτημα της γρηγοροτερης αλλαγής τροχών δεν υφίσταται.
Παίζουν κ άλλοι παράμετροι για να κερδίσεις έναν αγώνα αντοχής, μακάρι να ήταν μόνο η γρήγορη αλλαγή
Ξεφεύγουμε όμως λίγο από το θέμα του παρόντος νήματος
basilis_k6
17/11/2024, 18:40
ενας αξονας στο διπλο και τελος. ενω το μονομπρατσο θελει πολυ ενισχυση μέσα στον αξονα και προσθετει βαρος και κοστος. κυριως κοστος, το βαρος ειναι αμελητεο για το 99,9999% των αναβατων.
https://www.youtube.com/shorts/LKgdTaUUOKs
Τα GP δεν τρέχουν με μονόμπρατσο, άρα στην πράξη είναι χειρότερο. End of discussion.
stefanos
17/11/2024, 18:56
Τα GP δεν τρέχουν με μονόμπρατσο, άρα στην πράξη είναι χειρότερο. End of discussion.
Τώρα η ομορφιά μετράει ή τι τρέχουν GP? να ξέρουμε....
Τώρα η ομορφιά μετράει ή τι τρέχουν GP? να ξέρουμε....
Μιλάμε για φουσκωτές κούκλες ή μοτοσικλέτες;
RaGe_Raptor
17/11/2024, 19:14
Παίζουν κ άλλοι παράμετροι για να κερδίσεις έναν αγώνα αντοχής, μακάρι να ήταν μόνο η γρήγορη αλλαγή
Ξεφεύγουμε όμως λίγο από το θέμα του παρόντος νήματος
ναι, να αντέχει 8 ή ακόμα χειρότερα 24 ωρες τέρμα γκλαζι χωρίς να σπάσει κινητήρα. :p
τεσπα, το μονομπρατσο μπαίνει στο χρονοντούλαπο. όμορφο,επαναστατικό,ευκολο για σταντ? ξεπεράστηκε.
Όχι δεν έχει.
Το αντίθετο μάλιστα (μεγαλύτερο βάρος, μικρότερη ακαμψία)
Απλά είναι πιο όμορφο.
+ το παρακάτω:
Το νέο ψαλίδι μειώνει την πλευρική ακαμψία (-37% σε σύγκριση με το προηγούμενο, μονόμπρατσο ψαλίδι)
απο εδώ... (https://www.bikeit.gr/nea-montela-ducati/item/38920-ducati-panigale-v4-2025-allagmeno-rizika-kai-pio-etoimopolemo-apo-pote)
μισό, μπερδεύτηκα, τελικά ποιό από τα δύο ισχύει?
harris_x
17/11/2024, 19:35
μισό, μπερδεύτηκα, τελικά ποιό από τα δύο ισχύει?
έλα ρε και με ψάρωσες, το πρώτο ποστ αναφέρεται στο μονόμπρατσο και το δεύτερο στο συμβατικό.
έλα ρε και με ψάρωσες, το πρώτο ποστ αναφέρεται στο μονόμπρατσο και το δεύτερο στο συμβατικό.
μα για αυτό ακριβώς μπερδεύτηκα, στο πρώτο ποστ λες ότι το μονομπρατσο είναι περισσότερο έυκαμπτο απο ένα συμβατικό (πράγμα που λίγο-πολύ, όλοι νομίζαμε ως ώρας πως ισχύει - και σαν μειονέκτημα), αλλά στο δεύτερο ποστ, παραθέτεις το δελτίο τύπο που η ντουκάτι λέει ότι το συμβατικό είναι αυτό πλέον με την σειρά του περισσότερο εύκαμπτο από το μονόμπρατσο (κάτι που θα έπρεπε να μας κάνει εντύπωση, ειδικά εφόσον πλέον παρουσιάζει την μειωμένη ακαμψία σαν πλεονέκτημα). Αλλά εσύ το παράθεσες με μια φυσικότητα που με έκανε να αναρωτηθώ και ειλικρινά ήθελα να μάθω ποιό από τα δύο σενάρια είναι το σωστό, δεν είχα σκοπό να σε ψαρώσω! Απλώς υπέθεσα ότι σε ένα από τα δύο πόστ μπερδεύτηκες!
Δεν έχω διαβάσει δελτίο τύπου στα αγγλικά βέβαια, για να αποκλείσω ατυχή μετάφραση, αλλά έχουν βάλει και ποσοστά στο παιχνίδι.(δεν θα μου έκανε εντύπωση λίγη παπάτζα κι από μεριά τους φυσικά)
Η μόνη περίπτωση που θα έβγαζε νόημα, είναι να αναφέρονται σε κάποια ελεγχόμενη ''καλή'' ελαστικότητα, οπότε παρόλο που είναι περισσότερο εύκαμπτο, αυτό καταλήγει πλεονέκτημα. κάτι σαν τα gsxr ή τα cbr τόσα χρόνια ίσως? που θεωρούνταν πιο μαλακά και πιο εύκολα?
Τελοσπάντων, με συμβατικό ψαλίδι ή μη, οποιος θα το έπαιρνε, θα το πάρει και δεν θα καταλάβει και τίποτα...
doctor_john
18/11/2024, 07:54
Αν όντως έχει μεγαλύτερη ελαστικότητα πιστεύω θα καταλάβει αρκετά ο οδηγός.
Έχει διαφορά στο πως νιώθεις τις αντιδράσεις του, είναι λιγότερο "ακαριαίο", τουλάχιστον έτσι το καταλαβαίνω.
Το ψαλίδι αυτό δεν το φοράνε τα monster; μου κάνει εντύπωση που λένε πως είναι πιο ελαστικό γιατι και αυτό
χυτοπρεσαριστό είναι..
Όπως και να έχει, για μια πιο "φιλική" μοτό με 120hp και με λιγότερες έγνοιες νομίζω ταιριάζει άψογα το συγκεκριμένο.
Θεωρώ πως με το μικρότερο βάρος κερδίζει λίγο σε σπορ χρήση και το νιώθεις λίγο πιο ευέλικτο.
Είμαι λίγο μαζεμένος με το μονόμπρατσο, παρόλα τα χρόνια και τις κακουχίες που έχω ζήσει στα μποξερ χωρίς πρόβλημα.
Δεν λέω πως έχει τρελή διαφορά αλλά αν το δούμε στην λεπτομέρεια, το συμβατικό έχει λίγο περισσότερες πιθανότητες να "βγάλει" λιγότερα.
Είναι λιγότερο ευαίσθητο.
basilis_k6
22/11/2024, 20:20
εχουν μεινει 2 ανακοινωσεις απο ducati. η τελευταια (5/12) εικάζω οτι ειναι desertx με αυτο το μοτερ καθως έχει ονομα Unlock Everyday Adventure. ελπιζω να πεφτω μεσα και να δουμε ενα τετοιο μηχανακι. βεβαια πio πιθανο να ειναι το multi v2 επισης με αυτο το μοτερ καθως εχει περισσοτερο καιρο που δεν εχει ανανεωθει και ξερουμε ηδη οτι θα το φορεσει φετος. https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/ducati-multistrada-v2-2025-ola-nea-kinitiras-aloyminenio-plaisio
η πρώτη ομως στις 28/11 λέγετε The Next Level Formula και δεν ακουγεται σαν hypermotard. θεωρω οτι φετος δεν θα εχει την ανανεωση του δυστυχως. μαλλον καποιο εξωτικο v4rsrrrrxrrr θα ειναι
Εγώ περιμένω πως και πως, μπας και βγάλουνε κανα μηχανάκι σα το δικό μου.....
Εμάς που μας αρέσει αυτη η κατηγορία (st), μας έχουν όλοι γραμμένους....
basilis_k6
22/11/2024, 22:41
Εγώ περιμένω πως και πως, μπας και βγάλουνε κανα μηχανάκι σα το δικό μου.....
Εμάς που μας αρέσει αυτη η κατηγορία (st), μας έχουν όλοι γραμμένους....
θεωρω οτι η κατηγορια αυτη ειναι "νεκρη" πλεον. αν δεν θες να κανεις τον συμβιβασμο να πας σε sport tourer (ψηλή) ή σε πιο σπορ μοτοσυκλέτα δρομου (χαμηλή), μαλλον θα περιμένεις πολυ να ωριμάσει ξανα η ζητηση για χαμηλά st.
Ή, θα πάρω ένα ss, ένα πριόνι, μερικές σωλήνες και μια ηλεκτροκολληση και θα κάνω το ανάποδο από αυτό που κάνουν όλοι οι άλλοι... θα προσθέσω υποπλαισιο...
harris_x
23/11/2024, 09:04
Εγώ περιμένω πως και πως, μπας και βγάλουνε κανα μηχανάκι σα το δικό μου.....
Εμάς που μας αρέσει αυτη η κατηγορία (st), μας έχουν όλοι γραμμένους....
Nope, έβγαλε η ΚΤΜ το GT.
Το καινούριο είναι άρρωστο! :a8:
Το καινούριο είναι άρρωστο!
Κάθε Τετάρτη Νοσοκομείο...
harris_x
23/11/2024, 09:20
Κάθε Τετάρτη Νοσοκομείο...
:lol::lol::lol:
Αφού είναι άρρωστο :look:
Nope, έβγαλε η ΚΤΜ το GT.
Το καινούριο είναι άρρωστο! :a8:
Αυτό έχει τιμόνι και είναι πορτοκαλί
...έχει και πολλά cc
harris_x
24/11/2024, 10:52
Αυτό έχει τιμόνι και είναι πορτοκαλί
...έχει και πολλά cc
Σωστά είναι πολλά τα κυβικά... :tooth:
Πέρα από το τεχνικό και το αισθητικό του πράγματος υπάρχουν και άλλοι λόγοι που ο συνδυασμός Ducati - μονόμπρατσο είναι ιδιαίτερος, σε αυτό το βιντεάκι γύρω στο 10:45 αναφέρεται ότι μόλις ανακοινώθηκε η απουσία μονόμπρατσου στο επερχόμενο μοντέλο, αυξήθηκαν κατακόρυφα οι παραγγελίες για τα εναπομείναντα Panigale προηγούμενης γενιάς:
https://www.youtube.com/watch?v=TMYRE_-pH_c
Και επειδή μου αρέσουν οι αστικοί μύθοι και θρύλοι, πηγές αναφέρουν :D ότι όταν η Ducati είδε και απόειδε πριν αρκετά χρόνια κάνοντας τα πλαίσια και τα ψαλίδια της μπετόν αρμέ και υπερβολικά άκαμπτα, εδειξε σε μηχανικούς της Tony Kart τα CAD data και αυτοί γελούσαν τρεις μέρες!
Όποιος έχει οδηγήσει καρτ έστω και σε ερασιτεχνικό επίπεδο ξέρει ότι το πλαίσιο είναι μαζί και η ανάρτηση και η μελετημένη ελαστικότητά του ξεχωρίζει ένα καλό σασί από ένα κορυφαίο ;)
telegonos
26/11/2024, 16:46
Πέρα από το τεχνικό και το αισθητικό του πράγματος υπάρχουν και άλλοι λόγοι που ο συνδυασμός Ducati - μονόμπρατσο είναι ιδιαίτερος, σε αυτό το βιντεάκι γύρω στο 10:45 αναφέρεται ότι μόλις ανακοινώθηκε η απουσία μονόμπρατσου στο επερχόμενο μοντέλο, αυξήθηκαν κατακόρυφα οι παραγγελίες για τα εναπομείναντα Panigale προηγούμενης γενιάς:
https://www.youtube.com/watch?v=TMYRE_-pH_c
Και επειδή μου αρέσουν οι αστικοί μύθοι και θρύλοι, πηγές αναφέρουν :D ότι όταν η Ducati είδε και απόειδε πριν αρκετά χρόνια κάνοντας τα πλαίσια και τα ψαλίδια της μπετόν αρμέ και υπερβολικά άκαμπτα, εδειξε σε μηχανικούς της Tony Kart τα CAD data και αυτοί γελούσαν τρεις μέρες!
Όποιος έχει οδηγήσει καρτ έστω και σε ερασιτεχνικό επίπεδο ξέρει ότι το πλαίσιο είναι μαζί και η ανάρτηση και η μελετημένη ελαστικότητά του ξεχωρίζει ένα καλό σασί από ένα κορυφαίο ;)
Ναι γιατί τα καρτ έχουν ένα μονοκόμματο άξονα κίνησης στους πίσω τροχούς, και δεν υπάρχει καθόλου η λειτουργία του διαφορικού, να μοιράζει κίνηση σε δεξιό και αριστερό τροχό όταν το καρτ στρίβει.
Για να μπορεί να στρίβει το καρτ λοιπόν, το πλαίσιο είναι φτιαγμένο ώστε να λυγίζει όταν το καρτ φορτίζεται στην στροφή, ώστε ο εσωτερικός τροχός να αποφορτιζεται, και έτσι να γλιστράει, αφήνοντας τον εξωτερικό τροχό να γράψει την κίνηση από τον κινητηρα
Ναι γιατί τα καρτ έχουν ένα μονοκόμματο άξονα κίνησης στους πίσω τροχούς, και δεν υπάρχει καθόλου η λειτουργία του διαφορικού, να μοιράζει κίνηση σε δεξιό και αριστερό τροχό όταν το καρτ στρίβει.
Για να μπορεί να στρίβει το καρτ λοιπόν, το πλαίσιο είναι φτιαγμένο ώστε να λυγίζει όταν το καρτ φορτίζεται στην στροφή, ώστε ο εσωτερικός τροχός να αποφορτιζεται, και έτσι να γλιστράει, αφήνοντας τον εξωτερικό τροχό να γράψει την κίνηση από τον κινητηρα
Οι πραγματικά έξυπνοι ρωτάνε και μαθαίνουν συνέχεια και δεν διστάζουν να αλλάξουν τακτική οπότε αυτό είναι δυνατόν!
Και καταλήγουν με πιο γρήγορες, πιο "εύκολες" και πιο ανθρώπινες μοτοσικλέτες στην περίπτωσή μας ;)
basilis_k6
28/11/2024, 21:16
εχουν μεινει 2 ανακοινωσεις απο ducati. η τελευταια (5/12) εικάζω οτι ειναι desertx με αυτο το μοτερ καθως έχει ονομα Unlock Everyday Adventure. ελπιζω να πεφτω μεσα και να δουμε ενα τετοιο μηχανακι. βεβαια πio πιθανο να ειναι το multi v2 επισης με αυτο το μοτερ καθως εχει περισσοτερο καιρο που δεν εχει ανανεωθει και ξερουμε ηδη οτι θα το φορεσει φετος. https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/ducati-multistrada-v2-2025-ola-nea-kinitiras-aloyminenio-plaisio
η πρώτη ομως στις 28/11 λέγετε The Next Level Formula και δεν ακουγεται σαν hypermotard. θεωρω οτι φετος δεν θα εχει την ανανεωση του δυστυχως. μαλλον καποιο εξωτικο v4rsrrrrxrrr θα ειναι
Τελικα ηταν v4 sf. Τελευταια ανακοινωση εχει κλειδωσει multi v2 διαβαζω. Φτου... Θα περιμενουμε ενα χρονο ακομα για κατι πραγματικα ενδιαφέρον. Αραγε αγοραζει κανενας multi v2?
Premium.
Δεν χρειάζεται να εξηγήσουμε την δυναμική της λειτουργίας των premium αγορών, σε οποιονδήποτε τομέα: Όταν αγοράζεις κάτι premium, δεν αγοράζεις μόνο το προϊόν αυτό καθεαυτό, αλλά και την εμπειρία του να το κατέχεις. Η Ducati ανήκει ξεκάθαρα σε αυτή την κατηγορία. Όμως, η μπολωνέζικη εταιρεία βρίσκεται αντιμέτωπη με τις δραστικές αλλαγές στην παγκόσμια αγορά, οι οποίες μπορούν να περιγραφούν με μία λέξη μόνο: Κίνα.
Πιο συγκεκριμένα, ο Claudio Domenicali, επικεφαλής της εταιρείας, έδωσε συνέντευξη σε ιταλικά μέσα ενημέρωσης, δηλώνοντας μεταξύ άλλων για τις αναμενόμενες πωλήσεις: «Όποιος αγοράζει Ducati, δεν αγοράζει απλώς μία μοτοσυκλέτα. Το 2024 είναι μία από τις καλές χρονιές, αν και όχι η καλύτερη. Ήμασταν κοντά στις 60.000 πωλήσεις ήδη, για το 2024 έχουμε μία μικρή μέιωση. Σε σύγκριση με την γενική κατάσταση της αγοράς, θεωρείται καλό».
«Στην Ιταλία, σημειώσαμε μία μικρή άνοδο. Τα πάμε καλά στην Ευρώπη. Η δυσκολία τώρα είναι η Κίνα, όπου η αγορά πολυτελείας είναι σε κρίση, αλλά και οι ΗΠΑ, όπου οι παραδόσεις αντιμετώπισαν κάποια εσωτερικά προβλήματα παραγωγής και μεταφορών. Σε κάθε περίπτωση, θεωρούμε ότι το 2024 είναι θετικό», συμπλήρωσε ο Domenicali, αποκαλύπτοντας ευθέως τι ακριβώς τον προβληματίζει.
Ο Domenicali επισήμανε και τις αλλαγές που έφερε στο παγκόσμιο εμπορικό σκηνικό, η εισβολή των κινεζικών εργοστασίων: «Αντιμετωπίζουμε την είσοδο των κινεζικών εταιρειών στην αγορά, από την QJMotor μέχρι την Benelli και την Morini, οι οποίες έχουν καταλήξει σε ανατολίτικα χέρια. (...) Η μοτοσυκλέτα δεν αντιμετώπισε επίσης το πρόβλημα της ηλεκτρικής μετάβασης, που έφερε υπερπαραγωγή και αύξηση του κόστους αυτής, στην αγορά των αυτοκινήτων».
Απο εδώ: https://www.bikeit.gr/nea-kosmou/item/40556-domenicali-ducati-mila-gia-tis-anamenomenes-poliseis-to-provlima-einai-i-kina
459472
telegonos
15/01/2025, 08:41
Ξεκάθαρα πιά, και χωρις καμία αμφιβολία, απευθύνονται σε κοινό που πέρνει όχημα για να δείχνει ότι έχει λεφτά.
Οπως π.χ. οι φερράρι και λαμποργκίνι.
Το V4 Tricolore από το V4S, έχει και τεχνικές διαφορές ας πούμε; Ή καλείσαι να πληρώσεις 65000-39800=25200 ευρώ διαφορά, για μια τριχρωμία στο βάψιμο;
Αν είναι μόνο το χρώμα, παίρνεισ το S, το πας σε ένα βαφειά, και με το πολύ ένα 1000ρικο στο έχει κάνει τριμασκαλτσόνι, και κοροιδεύεις τον κόσμο, 24200 ευρώ παντελόνιιιιι.
peterTHErider
15/01/2025, 09:21
Ξεκάθαρα πιά, και χωρις καμία αμφιβολία, απευθύνονται σε κοινό που πέρνει όχημα για να δείχνει ότι έχει λεφτά.
Οπως π.χ. οι φερράρι και λαμποργκίνι.
Το V4 Tricolore από το V4S, έχει και τεχνικές διαφορές ας πούμε; Ή καλείσαι να πληρώσεις 65000-39800=25200 ευρώ διαφορά, για μια τριχρωμία στο βάψιμο;
Αν είναι μόνο το χρώμα, παίρνεισ το S, το πας σε ένα βαφειά, και με το πολύ ένα 1000ρικο στο έχει κάνει τριμασκαλτσόνι, και κοροιδεύεις τον κόσμο, 24200 ευρώ παντελόνιιιιι.
Ότι έχουν ξεφύγει οι τιμές εχουν ξεφύγει.η ducati πουλάει luxury και οποίος θέλει αγοράζει.
Το tricolore έχει παραπάνω από το s καρμπον τροχούς,ξηρό συμπλέκτη,τα ρυθμιζόμενα pegs πολλά κομμάτια καρμπον έξτρα και έξτρα ενισχυμένα φρενα.αυτα αν τα αγοράσεις λιανική είναι 13-14κ.
Μετά είναι αριθμημένα και limited edition 1000κομματιων και θα έχει σίγουρα συλλεκτική αξία και άνοδο της τιμής για όσα σε 1-2 χρόνια έχουν 0 χιλιόμετρα.
Και πολύ άργησαν να ξυπνήσουν συγκεκριμένες "δίτροχες" εταιρείες στον τομέα εύκολο χρήμα με ουρά, τα 50 - 60 χιλιάρικα είναι αστεία ποσά και ούτε τα μισά από όσα δίνουν αυτοί που τα έχουν μόνο για τα έξτρα σε ένα αντίστοιχο πολυτελές αυτοκίνητο για χρωματιστές κλωστές στα καθίσματα και κάμερες οπισθοπορείας που είναι στάνταρ σε ένα αυτοκίνητο πόλης αλλά κοστίζουν χιλιάδες ευρώ επιπλέον σε ένα υπεραυτοκίνητο που τις χρειάζεται και πιο πολύ :lol:
Για τους απλώς "εύπορους" ήδη υπάρχουν εξατμίσεις των πέντε χιλιάδων λιρών σε επίσημους καταλόγους αξεσουάρ μοτοσικλετών και θα ακολουθήσουν και άλλα παρόμοια στο μέλλον.
sanctusan
15/01/2025, 18:58
Αυτό που δεν μπορώ να βρω ούτε στο ιντερνετ είναι
Ποια η διαφορά Panigale Tricolore(65000€) και Panigale Tricolore Italia(103000€)
Όχι ότι θα ψωνίσω, αλλά έτσι για την κουβέντα
grinderx
15/01/2025, 19:32
Αυτό που δεν μπορώ να βρω ούτε στο ιντερνετ είναι
Ποια η διαφορά Panigale Tricolore(65000€) και Panigale Tricolore Italia(103000€)
Όχι ότι θα ψωνίσω, αλλά έτσι για την κουβέντα
WTF??? :eyepop:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.