View Full Version : Ανακατασκευή Yamaha XJR 1200 '98
Όπως ίσως μερικοί να είδατε στο άλλο θέμα που έχω ανοίξει, πριν δυο βδομάδες πήγα με ένα φίλο μου στο βόρειο τμήμα της Βικτώριας (Αυστραλία) να φέρουμε οδικώς τη μοτοσικλέτα που αγόρασε. Μια Yamaha XJR 1200 του '98. Τη φέραμε λοιπόν στο γκαράζ μου και μόλις προχτές άρχισα να κάνω λίγα πραγματάκια πάνω της για να την περάσουμε από το ανάλογο ΚΤΕΟ που έχουμε εδώ.
Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του έδωσε ένα σωρό καλούδια με τη μοτοσικλέτα, εκ των οποίων και ολοκαίνουρια λάστιχα Michelin!!! Εδώ να αναφέρω ότι προς το παρόν, απλά θα την κάνουμε έτοιμη για το δρόμο. Αλλά ο φίλος μου θέλει, όταν έχουμε το χρόνο και τη διάθεση να τη συμαζέψουμε και να την κάνουμε κούκλα. Αυτό σημαίνει βάψιμο, γυάλισμα, τρίψιμο κλπ.
Και εδώ λοιπόν οι πρώτες εργασίες
457966
Άδεισμα λαδιών κινητήρα. Φαίνεται καθαρό, αλλά ποιος ξέρει?
457967
Πριν βγει το φίλτρο λαδιού, ας αδειάσουμε το λάδι που έχει μέσα.
457968
457969
Καινούριο λάδι κινητήρα. Βάζω πάντα ορυκτέλαιο (mineral oil) σε αυτές τις μοτοσικλέτες παλιάς εποχής. Ο λόγος? Έχω παρατηρήσει ότι ο συμπλέκτης της μίζας κολλάει και δε γυρνάει. Επίσης ο συμπλέκτης του κινητήρα επηρεάζεται από τα συνθετικά/ημισυνθετικά λάδια.
457970
Κοίτα τι ανωμαλίες έχουν κάνει πάνω στην τάπα πηρουνιού. Αυτά συμβάινουν όταν προσπαθείς να τη βγάλεις με τον κάβουρα.
457971
Καλάμια έξω
457972
Δείτε εδώ βρωμιά που έχει συλλεχθεί, δεν ξέρω κι εγώ πόσα χρόνια
457973
Και το κερασάκι στην τούρτα! Η ασφάλεια είχε σκουριάσει τόσο πολύ που έσπασε!
457974
Όταν άνοιξα το καλάμι για να αδειάσω τα λάδια, τρόμαξα! Αυτό το χρώμα είχαν. Μπορεί και να μην αλλάχτηκαν ποτέ από τότε που έφυγε από το εργοστάσιο!
457975
Η τσιμούχα μάλλον θέλει αλλαγή!
457976
Καθάρισμα και μοντάρισμα πηρουνιού
457977
457978
Με νέα τσιμούχα!
457979
Και λαδάκι 10W 555κ.εκ στο κάθε πηρούνι
457980
Το νέο απόκτημα: χειροκίνητος εξολκέας ελαστικών! Παρόλο που δεν το έχουμε βιδώσει στο έδαφος όπως πρέπει να γίνει, τη δουλειά του την έκανε μια χαρά!
457981
Ξεμοντάρισμα
457982
Μοντάρισμα!
457983
Φούσκωμα και επανατοποθέτηση. Ο εξολκέας ελαστικών μου έλυσε τα χέρια!
457984
457985
doctoras
11/11/2024, 06:48
Μηχανάρα με τα όλα της!!
keep on rockin :beer:
doctor_john
11/11/2024, 07:22
Ωπ! έχω πάρει τις ίδιες δισκόπλακες για εμένα!
Χριστόδουλε ότι παρατηρήσεις σε αυτές θα ήθελα να μας πεις.
Μηχανάρα με τα όλα της!!
keep on rockin :beer:
Σε ευχαριστώ πολύ! Είναι φοβερή! Μου άρεσε πάντα! Τη συγκεκριμένη την οδήγησα για 2,5 ώρες. Ο κινητήρας άκουγε σε όλες τις στροφές. Κανένα μπέρδεμα ή δισταγμος. Μαλακό το μπροστινό της, αλλά δικαιολογηνενα, μιας και τα πηρουνια χάνουν λάδι.
Ωπ! έχω πάρει τις ίδιες δισκόπλακες για εμένα!
Χριστόδουλε ότι παρατηρήσεις σε αυτές θα ήθελα να μας πεις.
Γιάννη, τις είχα κι εγώ στο FZR1000 αν θυμάσαι! ΧΑΛΙΑ!!!!! Σε 800χλμ είχαν στραβώσει φίλε. Με το παραμικρό φρενάρισμα δεν ηξερα αν θα πέσω ή οχι!
Παρολα αυτα, στη μικρη διαδρομη των περιπου 170 χλμ που την οδηγησα, δεν διαπιστωσα καποιο πρόβλημα. Βέβαια δε φρεναρα και αρκετες φορες. Δεν έχω καλή γνώμη όμως πλέον για τις Κινέζικες
doctor_john
12/11/2024, 07:49
Ωχ ωχ ωχ :lol:
Τους δικούς μου τους πήρε φίλος που χρειάστηκε δίσκους στο versys και μου πήρε τους ίδιους
από τον ίδιο ντίλερ στην αγγλια.. δεν έχει θέμα μέχρι τώρα, νομίζω κοντά στις 5000χλμ αλλά σφίγγομαι
κάθε φορά που ακούω τέτοια.. σφίγγομαι και με τις τιμές των brebo όμως..
Ωχ ωχ ωχ :lol:
Τους δικούς μου τους πήρε φίλος που χρειάστηκε δίσκους στο versys και μου πήρε τους ίδιους
από τον ίδιο ντίλερ στην αγγλια.. δεν έχει θέμα μέχρι τώρα, νομίζω κοντά στις 5000χλμ αλλά σφίγγομαι
κάθε φορά που ακούω τέτοια.. σφίγγομαι και με τις τιμές των brebo όμως..
Κοίτα! Υπάρχει περίπτωση να έπεσα (με την τύχη που με δέρνει) σε κακή φουρνιά και να πήρα προβληματικές. Ποτέ δεν ξέρεις. Εγώ βέβαια μετά την απογοήτευση, βρήκα αυτή την Αυστραλιανή εταιρεία που κατασκευάζει δίσκους και τακάκια. Έμεινα πολύ ευχαριστημένος. Από ότι ξέρω μπορούν να πάρουν τα κέντρα των γνήσιων δίσκων σου και να τα περάσουν καινούριους δίσκους (κάτι που θα κάνω και με τα γνήσια κέντρα του 1000). Πάνω κάτω, ένα ζευγάρι μπροστινών δίσκων αυτής της εταιρείας κοστίζει $500-600 δολλάρια Αυστραλίας. Ορίστε και το link:
https://www.metalgear.com.au/
doctor_john
12/11/2024, 23:54
Aν δεν έπαθαν κάποιο σοκ (νερά; ) δεν μπορώ να καταλάβω τι έπαθαν; και οι δύο;
Δεν είχα καθόλου δίσκους και έπρεπε να αγοραστούν μαζί με πολλά άλλα.
Οικονομία προσπάθησα να κάνω αλλά μη νομίζεις πως έχω πολλές επιλογές, το σχέδιο αγόρασα στην ουσία
γιατί το επόμενο είναι brembo.
Ωραίοι οι Αυστραλοί, είστε τυχεροί έχουν καλές τιμές.
Σήμερα πιάστηκα να κάνω δουλειές στο πίσω μέρος της μοτοσικλέτας.
458334
Διαφορά παλιού και νέου γραναζιού.
458335
Αφαίρεση παλιού ελαστικού
458336
Τοποθέτηση νέου και φούσκωμα
458337
458338
Καινούρια τακάκια πίσω
458339
Αλλαγή μπροστινού γραναζιού
458340
458341
Καινούριο φίλτρο αέρα
458342
Πολύ ωραία πράγματα!
Βλέποντας τις φωτό, με πιάνει μια λαχτάρα για μεγάλο ιαπωνικό naked αλλά κοιτόντας τιμές στο car.gr (CB, XJR, ZRX, GSX) μου κόπηκε μονομίας.
Πολύ ωραία πράγματα!
Βλέποντας τις φωτό, με πιάνει μια λαχτάρα για μεγάλο ιαπωνικό naked αλλά κοιτόντας τιμές στο car.gr (CB, XJR, ZRX, GSX) μου κόπηκε μονομίας.
Ειδικά τα zrx τα πουλάμε πιο ακριβά από όσο τα αγόρασαν!!!
Δοκίμασε να αλλάξεις επίσης τις βάσεις των πισω αμορτισέρ, γιατί παιζει να εχουν πολυκαιρισει τα λάστιχακια και να υπάρχει τζογος στην φωλιά.
Λίγη δουλίτσα ακόμα χτες
Ο τροχός επάνω
458793
Ολοκαίνουρια αλυσίδα
458794
Καπάκι μπροστινού γραναζιού επάνω
458795
Και ο λεβιές ταχυτήτων στη θέση του
458796
Και εδώ οι τελευταίες εργασίες με το 1200
Αλλαγή μπουζί. Τα παλιά μια χαρά ήταν, αλλά βάλαμε καινούρια για να ξέρουμε τι μας γίνεται.
458869
458870
Ήρθαν και οι ασφάλειες για τις τσιμούχες πηρουνιού.
458871
Και το τελευταίο πράγμα, αλλαγή των καπακιών των φλας. Βάλαμε τα γνήσια αλλιώς δεν περνάει ΚΤΕΟ εδώ.
458872
458873
Μόλις βρω μια ευκαιρία, θα το βγάλω έξω από το γκαράζ για να του τραβήξω μερικές φώτο. Έτσι για μόστρα :D Μέσα στην επόμενη εβδομάδα θα πάει για ΚΤΕΟ και για έκδοση άδειας κλασσικού οχήματος!
Και εδώ οι τελευταίες εργασίες με το 1200
Αλλαγή μπουζί. Τα παλιά μια χαρά ήταν, αλλά βάλαμε καινούρια για να ξέρουμε τι μας γίνεται.
458869
458870
Ήρθαν και οι ασφάλειες για τις τσιμούχες πηρουνιού.
458871
Και το τελευταίο πράγμα, αλλαγή των καπακιών των φλας. Βάλαμε τα γνήσια αλλιώς δεν περνάει ΚΤΕΟ εδώ.
458872
458873
Μόλις βρω μια ευκαιρία, θα το βγάλω έξω από το γκαράζ για να του τραβήξω μερικές φώτο. Έτσι για μόστρα :D Μέσα στην επόμενη εβδομάδα θα πάει για ΚΤΕΟ και για έκδοση άδειας κλασσικού οχήματος!
Μπράβο για τις εργασίες αποκατάστασης μιας κούκλας. Αλήθεια στις χαμηλές στροφές ως μεσαίες από ροπή πως τα πάει αυτό το μοτέρ?
Είχα διαβάσει κάποτε ενα τεστ του Παπανδρέου στο μοτοσπορτ και έγραφε πως είναι κάπως άδειο χαμηλά.
Μπράβο για τις εργασίες αποκατάστασης μιας κούκλας. Αλήθεια στις χαμηλές στροφές ως μεσαίες από ροπή πως τα πάει αυτό το μοτέρ?
Είχα διαβάσει κάποτε ενα τεστ του Παπανδρέου στο μοτοσπορτ και έγραφε πως είναι κάπως άδειο χαμηλά.
Σε ευχαριστώ πολύ!
Δεν είχα οδηγήσει ποτέ πριν XJR1200. Ούτε το 1300. Ήξερα ότι έχουν κάτω από 100 άλογα και περίμενα ότι και η ροπή τους θα είναι πεσμένη. Προς έκπληξή μου, διαπίστωσα ότι η ροπή του είναι υπεραρκετή για να σε εκτοξεύσει στα φανάρια και να φύγεις γρήγορα μέσα στην κίνηση. Ναι, ένιωσα ένα ελάχιστο σθένος στις χαμηλές στροφές, το οποίο εξαφανιζόταν σε κλάσματα δευτερολέπτου. Βέβαια, να ληφθεί υπόψιν πως, όλα αυτά τα διαπίστωσα οδηγώντας την εδώ στην Αυστραλία, που οι κάμερες ταχύτητας και η αστυνομία καραδοκούν σχεδόν σε κάθε γωνία. Οπότε δεν μπορούσα να την πιέσω ιδιαίτερα.
Την οδήγησα για περίπου 2 ώρες συνεχόμενα. Με τον κινητήρα έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένος. Τόσο από την ελαστικότητά του όσο και από την απόκρισή του. Τα φρένα θα μπορούσαν να είναι καλύτερα (αν και ικανοποιητικά). Με εντυπωσίασε η ευελιξία της στην κίνηση. Παρά τα 230+ κιλά της, έστω και με τρομέρα μικρή ταχύτητα δεν ένιωθες πως οδηγούσες ένα κτήνος, αλλά ένα 250άρι! Το μπροστινό της το ένιωθα πολύ ελαφρύ και αυτό βοήθαγε να αλλάζω κατέυθυνση ακόμα και με ιδιαίτερα χαμηλές ταχύτητες.
Το αρνητικό της είναι ότι μετά από μια ώρα οδήγησης ο πισινός μου είχε πιαστεί. Κάτι που με απογοήτευσε, μιας και περίμενα ότι η σέλα της θα ήταν πιο απολαυστική!
Πολύ ωραίο review για το 1200. Υπάρχουν στην Ελλάδα πολύ καλά κομμάτια και τα δίνουν σε καλες τιμές σε σχέση με cb1300 ή zrx 1200 .
Μου άρεσε αυτό που διάβασα για την ελαφριά της αίσθηση στην πόλη. Θέλω να οδηγήσω ένα 1200 ή 1300 με την πρώτη ευκαιρία. Καλή συνέχεια στα μαστορέματα της κούκλας.
Το 1300 <07 ειναι λιγο πιο ζωηρό χαμηλά απο το 1200, και το 1300 >07 λόγω injection η ροπή του ειναι καλύτερη στα πολύ χαμηλα μεταξυ 1k και 2k στροφες. Μετα τις 2k νιώθεις να ξανά ανεβαίνει γραμμικά μεχρι τις 3k και μετα ξανα μεχρι τις 6k που φτάνει στο μέγιστο αλλα πιο ομαλα. Γυρω στις 3k πρεπει να ειναι στο 60%τις μέγιστης ροπης.
Και μετά από αρκετούς μπελάδες για να βγει άδεια κυκλοφορίας κλασσικού οχήματος, τελικά τα καταφέραμε. Είχε γίνει από παλιά, λάθος καταγραφή της μοτοσικλέτας, ως μοντέλο 2008. Βρήκαμε άκρη και τους βάλαμε να το διορθώσουν. Έτσι, μόλις χτες, ο φίλος Βασίλης παρέλαβε την αγαπημένη του. Καλές και απροβλημάτιστες βόλτες φίλε!
460402460403460404460405460406460407
grinderx
02/03/2025, 11:51
Αυτά είναι!!!
mp-giorgos
02/03/2025, 12:23
Μια μικρη παρατηρηση, ισως λογω αλλαγης ελαστικων, οι τροχοι να θελουν ζυγοσταθμιση.
doctoras
02/03/2025, 15:05
Μπράβο Χριστόδουλε!
Τέλειο το έκανες!
dumutrus
02/03/2025, 23:50
Όπως πάντα τέλειος ελπίζω να το χαρεί ο φίλος σου.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.