Σύνδεση

View Full Version : Bimota Tesi H2 Tera



doctor_john
16/11/2024, 08:30
Από το Ρίμινι στο Μινάτο και μετά στον κόσμο.

Με 228Hp, Τροχούς ΟΖ μαγνησίου, 35° γωνία στροφής, brembo stilema κ.λπ.

458182

458183

458184

458185

458186

458187

458188458189

Tsber
16/11/2024, 09:41
Ντάξει, εκεί που ψάχνεις τις βάσεις για τα πολυβόλα πάνω στο Versys from Hell βλέπεις τις καπιτονέ βαλιτσούλες και... :roflmao:

telegonos
16/11/2024, 09:59
Μπα; Αλλάξανε δομή στο μπροστινό σύστημα; Πάει το σύστημα που πήγαινε γύρω γύρω την κίνηση του τιμονιού από το τιμόνι μέχρι τον τροχό; Απευθείας η πλύμνη στην τιμονόπλακα τώρα;

Πιο απλό, πιο λογικό μου φαίνεται.

doctor_john
16/11/2024, 10:02
Ντάξει, εκεί που ψάχνεις τις βάσεις για τα πολυβόλα πάνω στο Versys from Hell βλέπεις τις καπιτονέ βαλιτσούλες και... :roflmao:

Ε, να τις δώσουν σκέτες δηλαδή; να βάλεις ένα μπουκάλι κρασί και να το σκέφτεσαι.. δεν είναι σωστό.


Μπα; Αλλάξανε δομή στο μπροστινό σύστημα; Πάει το σύστημα που πήγαινε γύρω γύρω την κίνηση του τιμονιού από το τιμόνι μέχρι τον τροχό; Απευθείας η πλύμνη στην τιμονόπλακα τώρα;

Πιο απλό, πιο λογικό μου φαίνεται.

Και αυτοί το ίδιο λένε, με το τιμόνι στον τροχό είναι πιο ευαίσθητο και καταλαβαίνεις περισσότερα.
Η ανάρτηση είναι αποδεσμευμένη από το βάρος των άκρων και το ζύγισμά του 52.5/47.5 εμπρός - πίσω αντίστοιχα.

Δεν καταλαβαίνω αυτό που λένε πως το σύστημα ανάρτησης του tera προσφέρει ευρύτερο μπροστινό 350° σε σχέση με τα stantard Tesi που έχουν 270° ..

telegonos
16/11/2024, 10:29
Ε, να τις δώσουν σκέτες δηλαδή; να βάλεις ένα μπουκάλι κρασί και να το σκέφτεσαι.. δεν είναι σωστό.



Και αυτοί το ίδιο λένε, με το τιμόνι στον τροχό είναι πιο ευαίσθητο και καταλαβαίνεις περισσότερα.
Η ανάρτηση είναι αποδεσμευμένη από το βάρος των άκρων και το ζύγισμά του 52.5/47.5 εμπρός - πίσω αντίστοιχα.

Δεν καταλαβαίνω αυτό που λένε πως το σύστημα ανάρτησης του tera προσφέρει ευρύτερο μπροστινό 350° σε σχέση με τα stantard Tesi που έχουν 270° ..

Μπας και λενε ότι στριβει 35 μοίρες δεξιά-αριστερά, σε σχέση με τα παλιά που φτάνανε 27; Το εξτρα μηδενικό δεν ξέρω πως βγαίνει

grinderx
16/11/2024, 10:45
Μπας και λενε ότι στριβει 35 μοίρες δεξιά-αριστερά, σε σχέση με τα παλιά που φτάνανε 27; Το εξτρα μηδενικό δεν ξέρω πως βγαίνει
Κι εγώ αυτό κατάλαβα

MG-KTiNoS
16/11/2024, 11:02
εμένα είναι στ @@ πάντως.... :D

Tsber
16/11/2024, 11:14
Ε, να τις δώσουν σκέτες δηλαδή; να βάλεις ένα μπουκάλι κρασί και να το σκέφτεσαι.. δεν είναι σωστό.


Real world marketing η Bimota δηλαδή κι εσύ αναρωτιέσαι για τις μοίρες του μπροστινού :lol:

lykourgi
16/11/2024, 13:21
Μπας και λενε ότι στριβει 35 μοίρες δεξιά-αριστερά, σε σχέση με τα παλιά που φτάνανε 27; Το εξτρα μηδενικό δεν ξέρω πως βγαίνει
Μάλλον πρόκειται για το σύμβολο των μοιρών (°), το οποίο μεταφέρθηκε ως μηδενικό.

Πάντως το μηχανάκι είναι πολύ ωραίο και το μπροστινό σίγουρα θα είναι πολύ μελετημένο. Η Bimota ασχολείται πολλά χρόνια με το ζήτημα αυτό.
Αυτή όμως η μπεζ με τα μπαούλα, είναι μεγάλη μλκ. Έλεος πια, με την "adventure" αισθητική.

katsar
16/11/2024, 13:36
Ενδιαφέρον από τεχνική άποψη αλλά σίγουρα θα το κορόιδευαν στο σχολείο τα άλλα παιδάκια.
Με βάλαν και τα τακούνια απάνω :facepalm:
Σόρυ καβασάκι αλλά δεν βλέπω λόγο ύπαρξης αυτού του οχήματος και απορώ πως από το παρακάτω έφτασες εκεί.
458194

telegonos
16/11/2024, 13:54
δεν βλέπω λόγο ύπαρξης αυτού του οχήματος

Ο πιο αρχαίος λόγος όλων, σερσε λα φαμ: Να δείχνεις χωρις καμία αμφισβήτηση στις υποψήφιες, ότι σου περισσεύουν λεφτά.

THRESH
16/11/2024, 13:59
τι τανκ είναι αυτό, μ'αρέσει

Πως και δεν το βάζουν στο Batman 2 , του χρόνου ?

Pan
17/11/2024, 21:40
Ωραίο μηχάνημα, κρίμα που δεν θα το βλέπουμε στον δρόμο.

sanctusan
18/11/2024, 10:51
Αυτά τα μηχανολογικά πειράματα μου αρέσουν πάρα πολύ!!!!

Καυλωτικό θα έλεγα!!!