View Full Version : Bimota Tesi H2 Tera
doctor_john
16/11/2024, 08:30
Από το Ρίμινι στο Μινάτο και μετά στον κόσμο.
Με 228Hp, Τροχούς ΟΖ μαγνησίου, 35° γωνία στροφής, brembo stilema κ.λπ.
458182
458183
458184
458185
458186
458187
458188458189
Ντάξει, εκεί που ψάχνεις τις βάσεις για τα πολυβόλα πάνω στο Versys from Hell βλέπεις τις καπιτονέ βαλιτσούλες και... :roflmao:
telegonos
16/11/2024, 09:59
Μπα; Αλλάξανε δομή στο μπροστινό σύστημα; Πάει το σύστημα που πήγαινε γύρω γύρω την κίνηση του τιμονιού από το τιμόνι μέχρι τον τροχό; Απευθείας η πλύμνη στην τιμονόπλακα τώρα;
Πιο απλό, πιο λογικό μου φαίνεται.
doctor_john
16/11/2024, 10:02
Ντάξει, εκεί που ψάχνεις τις βάσεις για τα πολυβόλα πάνω στο Versys from Hell βλέπεις τις καπιτονέ βαλιτσούλες και... :roflmao:
Ε, να τις δώσουν σκέτες δηλαδή; να βάλεις ένα μπουκάλι κρασί και να το σκέφτεσαι.. δεν είναι σωστό.
Μπα; Αλλάξανε δομή στο μπροστινό σύστημα; Πάει το σύστημα που πήγαινε γύρω γύρω την κίνηση του τιμονιού από το τιμόνι μέχρι τον τροχό; Απευθείας η πλύμνη στην τιμονόπλακα τώρα;
Πιο απλό, πιο λογικό μου φαίνεται.
Και αυτοί το ίδιο λένε, με το τιμόνι στον τροχό είναι πιο ευαίσθητο και καταλαβαίνεις περισσότερα.
Η ανάρτηση είναι αποδεσμευμένη από το βάρος των άκρων και το ζύγισμά του 52.5/47.5 εμπρός - πίσω αντίστοιχα.
Δεν καταλαβαίνω αυτό που λένε πως το σύστημα ανάρτησης του tera προσφέρει ευρύτερο μπροστινό 350° σε σχέση με τα stantard Tesi που έχουν 270° ..
telegonos
16/11/2024, 10:29
Ε, να τις δώσουν σκέτες δηλαδή; να βάλεις ένα μπουκάλι κρασί και να το σκέφτεσαι.. δεν είναι σωστό.
Και αυτοί το ίδιο λένε, με το τιμόνι στον τροχό είναι πιο ευαίσθητο και καταλαβαίνεις περισσότερα.
Η ανάρτηση είναι αποδεσμευμένη από το βάρος των άκρων και το ζύγισμά του 52.5/47.5 εμπρός - πίσω αντίστοιχα.
Δεν καταλαβαίνω αυτό που λένε πως το σύστημα ανάρτησης του tera προσφέρει ευρύτερο μπροστινό 350° σε σχέση με τα stantard Tesi που έχουν 270° ..
Μπας και λενε ότι στριβει 35 μοίρες δεξιά-αριστερά, σε σχέση με τα παλιά που φτάνανε 27; Το εξτρα μηδενικό δεν ξέρω πως βγαίνει
grinderx
16/11/2024, 10:45
Μπας και λενε ότι στριβει 35 μοίρες δεξιά-αριστερά, σε σχέση με τα παλιά που φτάνανε 27; Το εξτρα μηδενικό δεν ξέρω πως βγαίνει
Κι εγώ αυτό κατάλαβα
MG-KTiNoS
16/11/2024, 11:02
εμένα είναι στ @@ πάντως.... :D
Ε, να τις δώσουν σκέτες δηλαδή; να βάλεις ένα μπουκάλι κρασί και να το σκέφτεσαι.. δεν είναι σωστό.
Real world marketing η Bimota δηλαδή κι εσύ αναρωτιέσαι για τις μοίρες του μπροστινού :lol:
lykourgi
16/11/2024, 13:21
Μπας και λενε ότι στριβει 35 μοίρες δεξιά-αριστερά, σε σχέση με τα παλιά που φτάνανε 27; Το εξτρα μηδενικό δεν ξέρω πως βγαίνει
Μάλλον πρόκειται για το σύμβολο των μοιρών (°), το οποίο μεταφέρθηκε ως μηδενικό.
Πάντως το μηχανάκι είναι πολύ ωραίο και το μπροστινό σίγουρα θα είναι πολύ μελετημένο. Η Bimota ασχολείται πολλά χρόνια με το ζήτημα αυτό.
Αυτή όμως η μπεζ με τα μπαούλα, είναι μεγάλη μλκ. Έλεος πια, με την "adventure" αισθητική.
Ενδιαφέρον από τεχνική άποψη αλλά σίγουρα θα το κορόιδευαν στο σχολείο τα άλλα παιδάκια.
Με βάλαν και τα τακούνια απάνω :facepalm:
Σόρυ καβασάκι αλλά δεν βλέπω λόγο ύπαρξης αυτού του οχήματος και απορώ πως από το παρακάτω έφτασες εκεί.
458194
telegonos
16/11/2024, 13:54
δεν βλέπω λόγο ύπαρξης αυτού του οχήματος
Ο πιο αρχαίος λόγος όλων, σερσε λα φαμ: Να δείχνεις χωρις καμία αμφισβήτηση στις υποψήφιες, ότι σου περισσεύουν λεφτά.
τι τανκ είναι αυτό, μ'αρέσει
Πως και δεν το βάζουν στο Batman 2 , του χρόνου ?
Ωραίο μηχάνημα, κρίμα που δεν θα το βλέπουμε στον δρόμο.
sanctusan
18/11/2024, 10:51
Αυτά τα μηχανολογικά πειράματα μου αρέσουν πάρα πολύ!!!!
Καυλωτικό θα έλεγα!!!
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.