Σύνδεση

View Full Version : Jawa 42 FJ



doctor_john
17/11/2024, 15:47
Πολύ ενδιαφέρον μικρό με προσωπικότητα μοτοσυκλέτας.

Weight (kg) 184 (without fuel)
Seat Height (mm) 800
Ground Clearance (mm) 178
Wheelbase (mm) 1,440
Fuel tank (litres) 13.0
Displacement (cc) 334
Max Power 28.76 bhp @ 7,500 rpm
Max Torque 29.62 Nm @ 6,000 rpm
Transmission 6-speed Manual
Cooling system liquid-cooled

458204

458205

458206


Ηχος στο 3:40

https://www.youtube.com/watch?v=5aur384K-nk&t=230s

sanctusan
17/11/2024, 17:56
Καινούργιο μηχανάκι και στη παρουσίαση τρέχουν ζουμιά (3:53)

Καλά θα πάει αυτό!

bulmont
17/11/2024, 17:59
Καινούργιο μηχανάκι και στη παρουσίαση τρέχουν ζουμιά (3:53)

Καλά θα πάει αυτό!

Κατουρήθηκε ο παρουσιαστής από την χαρά του............

Tedvj23
17/11/2024, 18:18
Κατουρήθηκε ο παρουσιαστής από την χαρά του............

:bawl:

katsar
17/11/2024, 18:27
Exhaust gases

απάντησε αυτός που ανέβασε το βίντεο.
τα δικά σας δεν το κάνουν δηλαδή αυτό;;;

motojojo
17/11/2024, 18:32
Αρχικά σκέφτηκα πολύ ωραίο μηχανακι. Μετά διαβασα το σχολιο του σακτουζαν και να δω το κατρουλιο.
Εδειξαν πουθενά στο βιντεο την αριστερη του πλευρα; Γιατι μονο τη δεξιά δείχνουν.

sanctusan
17/11/2024, 18:34
Τόσο νερό και σε σημείο που δεν είναι η έξοδος της εξάτμησης, ποτέ.

Έχω δει 1-2 σταγόνες, 1 φορά σε παλιο μηχανάκι με παγωνιά και υγρασία.

Τόσο πολύ ποτέ

ΥΓ. Και αν βγαίνει από κάποια τρύπα της εξάτμησης, γιατί δε βγαίνει και από τις 2;

telegonos
17/11/2024, 18:36
Exhaust gases

απάντησε αυτός που ανέβασε το βίντεο.
τα δικά σας δεν το κάνουν δηλαδή αυτό;;;

Στην μέση της διαδρομής; Δεν θα έπρεπε να είναι κάτω από την έξοδο του τελικού;

Ή έχει τρυπίτσα στο κατώτερο σημείο του σωλήνα για να φεύγουν τα νερά; Σε αυτήν την περίπτωση, γιατί δεν είχαν φύγει ήδη πριν βάλει μπροστά;

ΓιώργοςΤΤ
17/11/2024, 18:38
184 κιλά σκουπίδι.

stefanos
17/11/2024, 18:41
Προτιμώ τον προπάππου του (το συγκεκριμένο είναι λίγο πειραγμένο)
https://www.youtube.com/watch?v=IImK_wMtrss

katsar
17/11/2024, 18:48
Exhaust gases

απάντησε αυτός που ανέβασε το βίντεο.
τα δικά σας δεν το κάνουν δηλαδή αυτό;;;

εντάξει,τους κοροιδεύω, δικιά μου μοτοσυκλέτα δεν έσταξε ποτέ από εκεί since 1990κάτι :(

doctor_john
17/11/2024, 19:25
184 κιλά σκουπίδι.

Γιατί ρε συ, τι βλέπεις;

panavour
17/11/2024, 21:14
παντως στα ινδικα φορουμ τα εχουν σε εκτιμηση τα γιαβα.βεβαια η εδω αντιπροσωπεια με την τιμη που τα φερνει δεν νομιζω να πουλησει κανενα.:(

bulmont
17/11/2024, 21:46
παντως στα ινδικα φορουμ τα εχουν σε εκτιμηση τα γιαβα....

Σου βγάζω το καπέλο......

ινδικά φόρουμ ρε τιτανοτεράστιε;;;;;;;;;;;;;;;:eek::eek::eyepop::eyepop::eyepop:


κι' εμείς με το ζόρι
να διαβάσουμε λίγο αμερικάνικο advrider;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

panavour
17/11/2024, 21:56
Σου βγάζω το καπέλο......

ινδικά φόρουμ ρε τιτανοτεράστιε;;;;;;;;;;;;;;;:eek::eek::eyepop::eyepop::eyepop:


κι' εμείς με το ζόρι
να διαβάσουμε λίγο αμερικάνικο advrider;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Λογω που ειμαι αργοσχολος πλεον,(μετα απο 45 χρονια απασχολησης )περιδιαβαινω τα φορουμ μοτο ανα τον κοσμο.''Αργια τεχνας κατεργαζεται'':lol:

sanctusan
18/11/2024, 07:23
Λογω που ειμαι αργοσχολος πλεον,(μετα απο 45 χρονια απασχολησης )περιδιαβαινω τα φορουμ μοτο ανα τον κοσμο.''Αργια τεχνας κατεργαζεται'':lol:

Πες μου ότι έμαθες και τη γλώσσα να τρελαθώ τελείως

ΓιώργοςΤΤ
18/11/2024, 07:43
Γιατί ρε συ, τι βλέπεις;

Kαπάκια κινητήρα από πεπιεσμένα ρινίσματα, νίκελ επιφάνειες της πλάκας που σκουριάζουν στην πρώτη βροχή, βάρος όσο ένα V strom 650. Το αστείο είναι τα 26 άλογα που ανακοινώνει, δεν τα βλέπει ούτε στον ύπνο του το κινεζομοτέρ με Euro 5. Επίσης έστω ότι τα έχει, τα 184 κιλά που τα πας; Κάποιος που επιλέγει μοτοσυκλέτα μικρού κυβισμού, το κάνει για την ευκολία και την πρακτικότητα που προσφέρει μια ελαφριά μοτοσυκλέτα, δεν έχει νόημα να κάνεις κάτι τόσο βαρύ σε αυτά τα κυβικά.

Τα μοντέλα αυτά απευθύνονται σε ανθρώπους που ζουν με λιγότερα χρήματα από εμάς, που δεν έχουν άλλη επιλογή και τα αγοράζουν φτηνά ως εγχώρια παραγωγή. Να μου το φέρουν εδώ με 3.500 ευρώ να το κάνω τί;

sanctusan
18/11/2024, 08:01
Kαπάκια κινητήρα από πεπιεσμένα ρινίσματα, νίκελ επιφάνειες της πλάκας που σκουριάζουν στην πρώτη βροχή, βάρος όσο ένα V strom 650. Το αστείο είναι τα 26 άλογα που ανακοινώνει, δεν τα βλέπει ούτε στον ύπνο του το κινεζομοτέρ με Euro 5. Επίσης έστω ότι τα έχει, τα 184 κιλά που τα πας; Κάποιος που επιλέγει μοτοσυκλέτα μικρού κυβισμού, το κάνει για την ευκολία και την πρακτικότητα που προσφέρει μια ελαφριά μοτοσυκλέτα, δεν έχει νόημα να κάνεις κάτι τόσο βαρύ σε αυτά τα κυβικά.

Τα μοντέλα αυτά απευθύνονται σε ανθρώπους που ζουν με λιγότερα χρήματα από εμάς, που δεν έχουν άλλη επιλογή και τα αγοράζουν φτηνά ως εγχώρια παραγωγή. Να μου το φέρουν εδώ με 3.500 ευρώ να το κάνω τί;

Χαχαχαχαχαχα

3.500€;

:lol: :lol: :lol: :lol:

Πάνω από 6500€ η τιμούλα του

:lol: :lol: :lol: :lol:


Ρίξε μία ματια εδώ για να καταλάβεις Jawa Hellas (https://www.jawa.euromotors.gr/?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI8f2W_6fliQMV1ZGDBx1mGx9bEAAYASAAEgKHZvD_BwE)

2stroker
18/11/2024, 08:03
200 κιλά, 28 αλογαχαχαχαχαχαχαχα!!:lol::lol:

PaNick67
18/11/2024, 08:27
Αυτες οι μοτο στην χωρα παραγωγης τους πρεπει να ειναι ονειρο για πολλους, μιας και συνηθως με 125-150 κεκ κυκλοφορουν.

Εδω ερχονται γιατι απευθυνονται σε χιπστερς κλπους μοδατους , με το κρανακι το παλιακο, το δερματινο το βιντατζ, κλπ. ΔΕΝ απευθυνονται σε μοτοσυκλετιστες αλλα σε χρηστες μηχανης με διαθεση να μην περνουν απαρατηρητοι οπως θα συνεβαινε με ενα σκουτερακι 200 κεκ.

doctor_john
18/11/2024, 08:29
Kαπάκια κινητήρα από πεπιεσμένα ρινίσματα, νίκελ επιφάνειες της πλάκας που σκουριάζουν στην πρώτη βροχή, βάρος όσο ένα V strom 650. Το αστείο είναι τα 26 άλογα που ανακοινώνει, δεν τα βλέπει ούτε στον ύπνο του το κινεζομοτέρ με Euro 5. Επίσης έστω ότι τα έχει, τα 184 κιλά που τα πας; Κάποιος που επιλέγει μοτοσυκλέτα μικρού κυβισμού, το κάνει για την ευκολία και την πρακτικότητα που προσφέρει μια ελαφριά μοτοσυκλέτα, δεν έχει νόημα να κάνεις κάτι τόσο βαρύ σε αυτά τα κυβικά.

Τα μοντέλα αυτά απευθύνονται σε ανθρώπους που ζουν με λιγότερα χρήματα από εμάς, που δεν έχουν άλλη επιλογή και τα αγοράζουν φτηνά ως εγχώρια παραγωγή. Να μου το φέρουν εδώ με 3.500 ευρώ να το κάνω τί;

Δεν μπορώ να δω πως έφτιαξαν τα καπάκια ή πόσο αντέχουν τα χρώμια.
Βλέπω μια μοτοσυκλέτα με δικά της σχεδιασμένα περιφερειακά και κινητήρα.
Όλα δείχνουν ποιότητα κατασκευής, πρωτότυπα και σχεδιασμένα με άμεσες αναφορές στην ιστορία της Jawa.

Ο κινητήρας ποιον αντιγράφει; εμένα μου φαίνεται μια πολύ καλή προσπάθεια, πλούσια στην παραγωγή σε κόστος καλουπιών κ.λπ.

228κ και 28hp μέσα στην πόλη με μετακινούσαν τέλεια χωρίς να ζορίζω και θέμα είχα με τα φρένα που ήταν αδύναμα.
Εκτός πόλης ήταν καλά γιατί ταξίδευες χωρίς να σε επηρεάζει ο αέρας κ.λπ.

2300ε δεν είναι φθηνά στην ινδία με μισθούς 150ε .

panavour
18/11/2024, 09:06
200 κιλά, 28 αλογαχαχαχαχαχαχαχα!!:lol::lol:

Γιατί το Χόντα cb350,που πολλοί εδώ μέσα το ζαχαρωνουν και το εκθιαζουν (επειδή είναι Χόντα βεβαίως) πόσα εχει;;; Τα ίδια κιλά ,με 20 ίππους.Αυτες οι μηχανές ,σ αυτήν την κατηγορία τόσα έχουν οι περισσότερες.Το γιαβα έχει τους περισσότερους να ξέρεις απ' όλους τους άλλους στην κατηγορία του.

panavour
18/11/2024, 09:09
Πες μου ότι έμαθες και τη γλώσσα να τρελαθώ τελείως

Ε όχι ρε συ.Στα αγγλόφωνα μπαίνω.Στην Ινδία λόγω διαλέκτων πολλοί επικοινωνούν με αγγλικά, μεταξύ τους.

sanctusan
18/11/2024, 09:13
Δεν μπορώ να δω πως έφτιαξαν τα καπάκια ή πόσο αντέχουν τα χρώμια.
.....
Όλα δείχνουν ποιότητα κατασκευής......

Πως από το ένα έφτασες στο άλλο;

SeniorCanardo
18/11/2024, 09:14
Kαπάκια κινητήρα από πεπιεσμένα ρινίσματα, νίκελ επιφάνειες της πλάκας που σκουριάζουν στην πρώτη βροχή,...

Αυτό είναι εικασία μέχρι αποδείξεως, εκτός και αν υπάρχει εργαστηριακή μελέτη από ανεξάρτητο εργαστήριο που επιβεβαιώνει κάτι σχετικό με τη σύσταση των μεταλλικών μερών.

Κατά τα άλλα μαζί σου, αλλά σε αυτήν την κατηγορία (και σε άλλες) συνεχίζουμε να βλέπουμε "κουρσούμια".

sanctusan
18/11/2024, 09:16
Ε όχι ρε συ.Στα αγγλόφωνα μπαίνω.Στην Ινδία λόγω διαλέκτων πολλοί επικοινωνούν με αγγλικά, μεταξύ τους.

Διαβάζεις Ινδούς στα Αγγλικά; Πρόσεχε μη βρεθείς στη τεχνική υποστήριξη της Microsoft χωρίς να το καταλάβεις :p

D3300
18/11/2024, 09:26
Διαβάζεις Ινδούς στα Αγγλικά; Πρόσεχε μη βρεθείς στη τεχνική υποστήριξη της Microsoft χωρίς να το καταλάβεις :p

Σαν την ηλικιωμένη από τη Μοντάνα που της άδειασαν τον λογαριασμό? :lol:

sanctusan
18/11/2024, 10:34
Σαν την ηλικιωμένη από τη Μοντάνα που της άδειασαν τον λογαριασμό? :lol:

Στερεοτυπική δουλειά Ινδών εκτός συνόρων Ινδίας

panavour
18/11/2024, 11:06
Σαν την ηλικιωμένη από τη Μοντάνα που της άδειασαν τον λογαριασμό? :lol:

αμα βρουν τιποτα ,ας τον αδειασουν.:lol::bawl:

panavour
18/11/2024, 11:11
Kαπάκια κινητήρα από πεπιεσμένα ρινίσματα, νίκελ επιφάνειες της πλάκας που σκουριάζουν στην πρώτη βροχή, βάρος όσο ένα V strom 650. Το αστείο είναι τα 26 άλογα που ανακοινώνει, δεν τα βλέπει ούτε στον ύπνο του το κινεζομοτέρ με Euro 5. Επίσης έστω ότι τα έχει, τα 184 κιλά που τα πας; Κάποιος που επιλέγει μοτοσυκλέτα μικρού κυβισμού, το κάνει για την ευκολία και την πρακτικότητα που προσφέρει μια ελαφριά μοτοσυκλέτα, δεν έχει νόημα να κάνεις κάτι τόσο βαρύ σε αυτά τα κυβικά.

Τα μοντέλα αυτά απευθύνονται σε ανθρώπους που ζουν με λιγότερα χρήματα από εμάς, που δεν έχουν άλλη επιλογή και τα αγοράζουν φτηνά ως εγχώρια παραγωγή. Να μου το φέρουν εδώ με 3.500 ευρώ να το κάνω τί;
1)πως φαινεται αυτο με το ματι?
2)σε τι διαφερει στο λιωσιμο,ενα μασιφ κομματι χαλυβα,απο ενα ρινισμα?
3)οι αλλοι -που κι αυτοι χρησιμοποιουν ανακυκλωμενο χαλυβα-τι καλυτερη επιλογη εχουν.??

ΓιώργοςΤΤ
18/11/2024, 12:44
1. Από το φινίρισμα και την όψη που είναι σαν λουκέτο 0,50€ από το ΚΨΜ.

2. Προφανώς στην αντοχή και το βάρος.

3. Αλουμίνιο ή κράμα αλουμινίου και μαγνησίου.

panavour
18/11/2024, 13:04
1. Από το φινίρισμα και την όψη που είναι σαν λουκέτο 0,50€ από το ΚΨΜ.

2. Προφανώς στην αντοχή και το βάρος.

3. Αλουμίνιο ή κράμα αλουμινίου και μαγνησίου.

1)το φινιρισμα εχει να κανει με την ποιοτητα του λιωμενου μεταλλου,η απο την τελικη κατεργασια του τελικου ψυχρου μεταλλου
2)οταν ενα μεταλλο λυωσει για να ανακυκλωθει,εχει σημασια αν το αρχικο υλικο ηταν σε ρινισμα ή σε κομματι?
3)επι ιδιων(χαλυβα ας πουμε) χρησιμοποιημενων πρωτογενων μεταλλων προς ανακυκλωση υπαρχουν ποιοτητες ,η χρησιμοποιουν το σκραπ οπως ειναι,αρκει να ειναι χαλυβας?

ΓιώργοςΤΤ
18/11/2024, 13:18
1. Δεν είναι λιωμένο και ανακυκλωμένο μέταλο, είναι πεπιεσμένα ρινίσματα, δες στο YouTube περί τίνος πρόκειται.

2. Προφανώς όχι.

3. Δεν κατάλαβα την ερώτηση.

Σε κάθε περίπτωση είναι μια μοτοσυκλέτα που δεν με ενδιαφέρει στο ελάχιστο. Πρακτικά θα ντρεπόμουν αν με έβλεπε κάποιος γνωστός μου να το οδηγάω. Τα περί ποιότητας ας τα κρίνουν αυτοί που τα αγοράζουν. Αν είναι ευχαριστημένοι εμένα δεν μου πέφτει λόγος και ας είναι και φτιαγμένα από ανακυκλωμένα πιγκάλ (σκατοσπρώχτες για τους μη μυημένους).

stefanos
18/11/2024, 13:33
παντως στα ινδικα φορουμ τα εχουν σε εκτιμηση τα γιαβα.βεβαια η εδω αντιπροσωπεια με την τιμη που τα φερνει δεν νομιζω να πουλησει κανενα.:(

Τα έχουν σε εκτίμηση γιατί τα κατασκεύαζαν under licence εδώ και δεκαετίες στην Ινδία (yezdi) οπότε έχει έτοιμη πελατεία και καλή φήμη.

sanctusan
18/11/2024, 15:38
Πάντως μην ξεχνάμε ότι η αξιοπιστία στην Ινδία έχει άλλη έννοια από την Ελλάδα και την Ευρώπη.

Δεν τους νοιάζει αν τρέχει ή καίει λάδια, συμπληρώνουν
Δεν του νοιάζει αν κόπηκε το σασί το κολλάνε
Δεν τους νοιάζει αν καίγονται τα φλας, γιατί δεν τα χρησιμοποιούν

Αυτό που τους νοιάζει είναι να μπορεί να επισκευάζεται στο πόδι και να μην μένει ακίνητο για μεγάλο διάστημα λόγο σοβαρών προβλημάτων.

Αυτό δεν είναι δικιά μου κουβέντα, την έχω κάνει με έναν Ινδό(από την Αγγλία) στο Μαυροβούνιο καθώς ο Γαύρος ρέμβαζε τους βουνοκορφές :D

bulmont
18/11/2024, 17:45
Ε όχι ρε συ.Στα αγγλόφωνα μπαίνω.Στην Ινδία λόγω διαλέκτων πολλοί επικοινωνούν με αγγλικά, μεταξύ τους.


Διαβάζεις Ινδούς στα Αγγλικά; ........


Tους κακόμοιρους τους λυπάμαι......τι θα τραβάνε κι' αυτοί..............................

doctor_john
18/11/2024, 18:46
Πως από το ένα έφτασες στο άλλο;

Δεν έφτασα από αυτό που δείχνεις και είναι λίγο αγενές να προσπαθείς να πατρονάρεις τον άλλο "δείχνοντας"
ως μοναδικό δρόμο της λογικής του κάτι εμφανώς παράλογο.

Καλύτερα να ρωτήσεις τον συνφορουμίτη με ποια δεδομένα ονομάζει σκουπίδι μια προσπάθεια που φαίνεται και ακούγεται
πολύ καλύτερη από μεγάλων εταιρειών.

Στο προηγούμενο μήνυμα είμαι πολύ ξεκάθαρος όσον αφορά τι βλέπω σε αυτή, μέσα από φωτογραφίες και βίντεο.
Δεν έχω αρνητικά δεδομένα. Οι μοτοσυκλέτες από ινδία από το 1995 μέχρι σήμερα δεν μου έδωσαν ποτέ την αίσθηση πως είναι σκουπίδια.
Πως να μιλήσω αρνητικά;

Για να μην παρεξηγηθώ, σκουπίδι, δηλαδή κάτι που δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις σαν άνθρωπος, που είναι λάθος κατασκευασμένο, από υλικά που προκαλούν πρόβλημα σε αυτό, με λάθος διαδικασίες κ.λπ. θεωρώ τα URAL, μερικά Harley όπως τα Ironhead, τις Vespa μετά τα πρωτότυπα του Hofmann γύρω στο'70 και μέχρι τις τετράχρονες..
Έχω όμως δεδομένα, γνωρίζω καλά τα προβλήματα στις κατασκευές αυτές.

o_gavros
18/11/2024, 19:08
ρε το Γιανναρα* το σοφιστή...που πσαχνε συμπαντικές αλήθειες στα όρη στ'αγρια βουνά...

Στα του θέματος εμένα το μηχανάκι μαρεσει οπτικά καθώς η στάμπα μου θυμίζει το μηχανάκι που με έτρεχε ο πατέρας μου στα νήπια και κάπνιζε σα τσιμινιερα. λουρπακ
το γεγονός ότι σταει σα να κατουριεται άπαξ και το βάλεις μπροστά, το λες και λίγο deal breaker.
oh well, από πίτα που δε θα φας, τι σε νοιάζει κι αν καεί;


* το sanktusan, γιατί τσιμπάνε διαφόροι περίεργοι :p

doctor_john
18/11/2024, 19:10
1. Δεν είναι λιωμένο και ανακυκλωμένο μέταλο, είναι πεπιεσμένα ρινίσματα, δες στο YouTube περί τίνος πρόκειται.

2. Προφανώς όχι.

3. Δεν κατάλαβα την ερώτηση.

Σε κάθε περίπτωση είναι μια μοτοσυκλέτα που δεν με ενδιαφέρει στο ελάχιστο. Πρακτικά θα ντρεπόμουν αν με έβλεπε κάποιος γνωστός μου να το οδηγάω. Τα περί ποιότητας ας τα κρίνουν αυτοί που τα αγοράζουν. Αν είναι ευχαριστημένοι εμένα δεν μου πέφτει λόγος και ας είναι και φτιαγμένα από ανακυκλωμένα πιγκάλ (σκατοσπρώχτες για τους μη μυημένους).

Δεν σε ενδιαφέρει αλλά την έχεις μελετήσει και γνωρίζεις ότι είναι σκουπίδι σε βαθμό να μην έχεις θέμα να το υποστηρίξεις δημόσια. :)
Χωρίς καμία επιθυμία να κοντραριστώ, θα ήθελα πολύ να πεις για ποιο λόγο θα ντρεπόσουν να σε δει κάποιος γνωστός σου με αυτό.

Τι πιστεύεις πως επικοινωνεί η εικόνα του;

Πως βλέπεις ανταγωνιστικά μοντέλα με αντίστοιχο ύφος όπως το cb350 '25;

sanctusan
18/11/2024, 19:34
Κάπου μπερδευτήκαμε, πιθανόν να το έθεσα λάθος.

Διαφωνώ και με τους 2 σας, απλά απάντησα σε εσένα γιατί με εσένα έχουμε ανταλάξει και 2 κουβέντες.

Πως μπορείς να δες ότι κατι είναι σκουπίδι αν δεν το έχεις δει από κοντά και δεν το έχεις καβαλήσει;
αλλά
Πως μπορείς να λες πως όλα δείχνουν ποιότητα στην κατασκευή από τις φωτογραφίες και μόνο;

Αν με ρωτάς; Δεν θα το έπαιρνα.

Γιατί;
Jawa ήταν μία ιστορική εταιρία. Πλέον όχι.
Γιατί βρέθηκε μία άλλη εταιρία (δεν μας ενδιαφέρει από ποια χώρα) και απλά αντέγραψε το design μετά από πολλά χρόνια προσπαθώντας να προσθέσει τη σημερινή μηχανολογία πάνω του.
Από τη στιγμή που δεν υπάρχει συνέχεια τις εταιρίας (τουλάχιστον στη Ευρώπη και στην δική μας μοτοσυκλετιστική ιστορία). Ποτέ δεν θα γίνει Jawa, θα είναι πάντα μια απλή κόπια.

Οι κόπιες δεν έχουν προσωπικότητα ούτε ταυτότητα, θα είναι πάντα κόπιες.

Αν φτάσουμε και στο θέμα τις αξιοπιστίας, είναι όλα σχετικά.
Τίποτα δεν είναι σκουπίδι και όλα είναι, ανάλογα τη χρήση κα τις απαιτήσεις.

ΓιώργοςΤΤ
18/11/2024, 20:14
Δεν σε ενδιαφέρει αλλά την έχεις μελετήσει και γνωρίζεις ότι είναι σκουπίδι σε βαθμό να μην έχεις θέμα να το υποστηρίξεις δημόσια. :)
Χωρίς καμία επιθυμία να κοντραριστώ, θα ήθελα πολύ να πεις για ποιο λόγο θα ντρεπόσουν να σε δει κάποιος γνωστός σου με αυτό.

Τι πιστεύεις πως επικοινωνεί η εικόνα του;

Πως βλέπεις ανταγωνιστικά μοντέλα με αντίστοιχο ύφος όπως το cb350 '25;

Δεν χρειάζεται να μελετήσω κάτι. Είδα τις φωτό και δέκα δευτερόλεπτα από το βίντεο, εκεί που στάζει. Τί άλλο να δω. Για να καταλάβεις το ποιόν αυτών των ανθρώπων, δεν έκαναν καν τον κόπο να γυρίσουν ξανά το πλάνο ή έστω να το κόψουν στο μοντάζ. Δεν τους νοιάζει.

Το ότι συγκρίνεις μηχανές 100 χρόνων (Ironhead) με τα σημερινά δεδομένα και μάλιστα να θεωρείς σκουπίδι τα Ural που την εποχή τους ανταγωνιστικές μηχανές σε αγώνες αντοχής εκτός δρόμου μου δείχνει ότι τα μέτρα και τα σταθμά σου είναι εντελώς λάθος. Ακόμα και σήμερα είναι πολύ καλές μοτοσυκλέτες, δεν έχουν την μοντέρνα σχεδίαση και τα εξωτικά υλικά και ηλεκτρονικά άλλων μηχανών αλλά είναι στιβαρές και αξιόπιστες. Οι δε Ουκρανικές Dnpro, αντίγραφα Ural, υπάρχουν και δουλεύουν ακόμα και σήμερα και μάλιστα θεωρούνται συλλεκτικές. Για τα δε φορτηγά δεν λέω, απλά δες τα στο YouTube να κουβαλάνε κορμούς δέντρων στην Γεωργία.

Για ποιο λόγο θα ντρεπόμουν; Διότι θεωρώ γελοίο όλο αυτό που πρεσβεύει, να το παίζεις Paul McCartney το 2024 με δήθεν μούσια και δερμάτινο από το Ali express. Οι συγκεκριμένες δε μηχανές, ήταν κακές ακόμα και στην εποχή τους. Μαζί με αυτήν την αηδία έβγαιναν εξαιρετικές για την εποχή μηχανές, με υλικά για να αντέχουν μια ζωή, με ότι καλύτερο είχαν τα εργοστάσια,

To μοντέλο της Honda δεν το ξέρω καν αλλά λογικά είναι αντιγραφή κάποιας αντίστοιχα κακής μοτοσυκλέτας του 1980. Οπότε ότι και στην προηγούμενη παράγραφο. Μαζί με αυτήν την αηδία έβγαιναν εξαιρετικές για την εποχή μηχανές, με υλικά για να αντέχουν μια ζωή, με ότι καλύτερο είχαν τα εργοστάσια, με ότι πιο σύγχρονο τεχνολογικά είχαν κλπ.

Για να κλείσει το θέμα, οι απόψεις μου αφορούν μόνο εμένα, δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν για τίποτα. Ο καθένας είναι ελεύθερος να πράττει όπως θεωρεί καλύτερα στο πλαίσιο του κοσμίου και του λογικού. Τώρα κάποιοι που ονειρεύονται Κινέζους και ινδούς που θα κλείσουν Ιάπωνες και Ευρωπαίους, μπορούν να συνεχίσουν ον ύπνο τους, θα τους ειδοποιήσω όταν καταφέρουν να φτιάξουν τον ψεκασμό τους και να βγάλουν μηχανές που κιλά και κυβισμός να συνάδουν.

Υγ. Σε όποιο βίντεο με κινεζομηχανη δω, ακούω συνέχεια: το μηχανάκι αυτό, το μηχανάκι εκείνο, το μηχανάκι έτσι, το μηχανάκι αλλιώς, το μηχανάκι το μηχανάκι το μηχανάκι. Και μιλάει για 800 κυβικά και 250 κιλά μηχανή. Συνήθεια μάλλον από το Dayang που καλούσε πριν.

D3300
19/11/2024, 08:37
Συγνώμη παίδες αλλά για μένα Jawa σημαίνει αυτή η μοτοσυκλέτα που ανακατασκεύασα πριν δέκα χρόνια...
Το να αγοράζω το όνομα και να το βάζω όπου λάχει δεν με καλύπτει.
Κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι από τα 70's, 80's, αλλά αυτή τη σύγχρονη Jawa δεν την δέχομαι.

458250
458251

CorpseAlive
19/11/2024, 10:34
Ο Γιάννης έχει δίκιο. :evil:

sanctusan
19/11/2024, 10:47
458256

o_gavros
19/11/2024, 12:08
458257