View Full Version : Αποθήκευση/ακινησία μοτοσυκλετών.
Billybob
18/11/2024, 10:03
Καλημέρα στο φόρουμ. Θέλω να ρωτήσω πως να αφήσω στην άκρη το XTX μου και το modenas kriss μου, για τουλαχιστον ενα μήνα γιατι θα μπω στρατό.
Για την πάπια τουλάχιστον που έχει καρμπυρατέρ έχω ακούσει οτι είναι καλό να μείνει χωρίς βενζίνη στην κούπα του καρμπυρατέρ, ισχυει; Είναι και πρόσφατα ανακατασκευασμένο το μοτέρ του και δεν ξερω αν θα το έχω στρώσει εως τότε.
Ξεσυνδεω μπαταρίες; Κανω κάποια αλλη διαδικασία ή ειναι λίγος ο καιρός και δεν χρειάζεται να κανω κατι;
Δυστυχώς δεν έχω κάποιον που μπορεί να τα κάνει καμιά βόλτα να δουλέψουν λίγο για οσο καιρό θα λείψω.
Manalishi
18/11/2024, 10:13
Εχεις και δεν ξέρεις.....
Άσε τα κλειδιά πανω στο μηχανάκι, όλο και κάποιος θα το κάνει μία γυροβολιά.....
Α ναι, θες να το ξαναβρείς κιόλας...αυτό δεν το σκέφτηκα...
Εδώ είσαι: https://www.motomag.gr/news/tehnika-arthra-epikairotita/motosykleta-se-akinisia-ti-kano-prin-kai-meta
1 η και 2 μήνες δεν είναι τίποτα.... Κλείσε την παροχή καυσίμου στο παπί, δούλεψε το να αδειάσει το καρμπ. Βγάλε θετικό πόλο και στα 2 και έτοιμος.
Μέσα θα τα έχεις; Αν ναι, δεν χρειάζεται κάτι άλλο. Αν έξω, στον καιρό, μια κουκούλα δεν βλάπτει...
motojojo
18/11/2024, 17:44
Ο ένας μήνας δεν είναι τίποτα. Ίσως δεν χρειάζεται να κάνεις και κάτι πέρα από το να το κλειδώσεις απλά.
Στη θεωρία: αν το ντεπόζιτο ειναι μεταλλικό καλό ειναι να το έχεις τερμα γεμάτο.
Καρμπ εγω δεν άδειαζα ποτέ και κάποτε έμενε 4 μήνες ακίνητη. Καλου κακου έβαζα κι ένα συντηρητικό καυσιμου.
Πρόσφατα που την άφησα 2 μήνες, ουτε την μπαταρία δεν έβγαλα. Αλλά ήταν σε εσωτερικό χώρο με σταθερή θερμοκρασία δωματίου. Έφαγε ζόρι μετά στην εκκίνηση αλλά αυτό οφειλόταν περισσότερο στην ηλικία της (4.5 ετών) παρά στην ακκινησία. Αλλά άντε για σιγουριά βγάζεις τον πόλο.
Πολύ σημαντικό είναι αν "αφεθεί" σε εσωτερικό ή εξωτερικό χώρο. Αν την αφήσεις έξω θα έλεγα οπωσδήποτε κουκούλα, θα την βρεις ακριβως όπως πριν. Σε στεγασμένο χώρο (πχ πιλωτή) πάλι κάνει δουλειά με τη διαφορά ότι δεν χρειάζεσαι και την πιο γερή κουκούλα, αρκεί μια φτηνιαρα.
Επίσης σε εξωτερικό χώρο, λογω και της εποχής καλύτερα να αφαιρεθεί εντελώς η μπαταρία να μην για να μην καταπονείται και από τις χαμηλές θερμοκρασίες.
Εγώ λάδωνα και την αλυσίδα για να μην βγάλει σκουριά από την υγρασία.
Τέλος την άφηνα πάντα στο κεντρικό σταντ.
Εγώ κάθε χρόνο την αφήνω στην πυλωτή με κουκούλα για 3-4 μήνες χωρίς να κάνω απολύτως τίποτα και παίρνει μπρος με την πρώτη μίζα. Δεν νομίζω πως χρειάζεται να κάνεις απολύτως τίποτα. Αν θες αποσύνδεσε ίσως έναν πόλο από τη μπαταρία το πολύ.
Lioulios
18/11/2024, 20:58
Βγάλε θετικό πόλο και στα 2
Εγω παντα το κανω αναποδα . Βγαζω πρωτα τον αρνητικο και ή το αφηνω ετσι ή αφαιρω και τον θετικο οταν την βγαζω και την παιρνω στο χερι .
Οταν ξανασυνδεσω βαζω πρωτα τον θετικο και μετα τον αρνητικο.
Εχω την αισθηση πως ετσι ειναι πιο ασφαλες αν ακουμπισει καπου ο γυμνος πολος που εχει αφαιρεθει πρωτος .
Να μην ακουμπισει δηλ ο θετικος καπου , ενω ο αρνητικος ειναι συνδεμενος .
Κανω κατι λαθος ???
Εγω παντα το κανω αναποδα . Βγαζω πρωτα τον αρνητικο και ή το αφηνω ετσι ή αφαιρω και τον θετικο οταν την βγαζω και την παιρνω στο χερι .
Οταν ξανασυνδεσω βαζω πρωτα τον θετικο και μετα τον αρνητικο.
Εχω την αισθηση πως ετσι ειναι πιο ασφαλες αν ακουμπισει καπου ο γυμνος πολος που εχει αφαιρεθει πρωτος .
Να μην ακουμπισει δηλ ο θετικος καπου , ενω ο αρνητικος ειναι συνδεμενος .
Κανω κατι λαθος ???
Άπαξ και βγει, ας ακουμπήσει όπου θέλει.... δεν τρέχει μια.
Έχω αλλάξει δεκάδες μπαταρίες στα ISUZU, και άλλες τόσες έβγαζα τον θετικό και τον παρατούσα κάπου πιο κάτω από τους πόλους όταν αποθηκεύαμε τα οχήματα στο πάρκινγκ.
Όταν βάζουμε μπαταρία πάντα (εγώ τουλάχιστον) πρώτα τον αρνητικό.....
Εγω παντα το κανω αναποδα . Βγαζω πρωτα τον αρνητικο και ή το αφηνω ετσι ή αφαιρω και τον θετικο οταν την βγαζω και την παιρνω στο χερι .
Οταν ξανασυνδεσω βαζω πρωτα τον θετικο και μετα τον αρνητικο.
Εχω την αισθηση πως ετσι ειναι πιο ασφαλες αν ακουμπισει καπου ο γυμνος πολος που εχει αφαιρεθει πρωτος .
Να μην ακουμπισει δηλ ο θετικος καπου , ενω ο αρνητικος ειναι συνδεμενος .
Κανω κατι λαθος ???
Αυτο ειναι το σωστο και ετσι το λενε σε οσα μανιουαλ διαβασα.
Ολα οσα λες ειναι ετσι οπως το περιγραφεις
458248
Εγω παντα το κανω αναποδα . Βγαζω πρωτα τον αρνητικο και ή το αφηνω ετσι ή αφαιρω και τον θετικο οταν την βγαζω και την παιρνω στο χερι .
Οταν ξανασυνδεσω βαζω πρωτα τον θετικο και μετα τον αρνητικο.
Εχω την αισθηση πως ετσι ειναι πιο ασφαλες αν ακουμπισει καπου ο γυμνος πολος που εχει αφαιρεθει πρωτος .
Να μην ακουμπισει δηλ ο θετικος καπου , ενω ο αρνητικος ειναι συνδεμενος .
Κανω κατι λαθος ???
Έτσι ακριβώς περιγράφεται και στο εγχειρίδιο του ΚΤΜ, άλλαξα μπαταρία πριν μια εβδομάδα και έριξα μια ματιά.
Άπαξ και βγει, ας ακουμπήσει όπου θέλει.... δεν τρέχει μια.
Έχω αλλάξει δεκάδες μπαταρίες στα ISUZU, και άλλες τόσες έβγαζα τον θετικό και τον παρατούσα κάπου πιο κάτω από τους πόλους όταν αποθηκεύαμε τα οχήματα στο πάρκινγκ.
Όταν βάζουμε μπαταρία πάντα (εγώ τουλάχιστον) πρώτα τον αρνητικό.....
οτι νάναι έγραφα χθες....όταν βΓαζουμε μπαταρία ήθελα να γράψω, βάζουμε βγήκε :cry::lol:
Και το ανάποδο όταν μπαίνει.
2stroker
19/11/2024, 07:56
Για ενα μηνα δεν προκειται να παθει τιποτα. Απλα κλεισε την παροχη της βενζινης και αν η μπαταρια σου ειναι παλια,βγαλε και τον ενα πολο.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.