View Full Version : Αφαίρεση Θερμοστάτη από X-Max 250 - Τι να κάνω;
X-Max-Rider
25/11/2024, 11:48
Καλημέρα σε όλους τους moto riders!
Δημοσιεύω εδώ γιατί δεν είδα να υπάρχει κατηγορία για scooters / X-Max στο τμήμα της Yamaha. Αν δεν το είδα καλά ή είμαι σε λάθος μέρος, ζητώ συγγνώμη και παρακαλώ πείτε μου πού να πάω ή μεταφέρετε το θέμα εκεί.
Στο X-Max 250 μου (μοντέλο/αγορά 2011) ο δείκτης θερμοκρασίας άρχισε να ανεβαίνει πάνω από τη μεσαία ένδειξη, κάτι που δεν έκανε ποτέ στο παρελθόν. Το είχα παρατηρήσει να γίνεται σποραδικά πριν λίγους μήνες, αλλά δεν το έκανε συχνά. Την τελευταία βδομάδα το κάνει σχεδόν καθημερινά και την τελευταία φορά που το έκανε πήγε στο μέγιστο και αναβόσβησε το εικονίδιο με το θερμόμετρο. Κυρίως το κάνει τα μεσημέρια που επιστρέφω απ' τη δουλειά, λίγο πριν το σβήσω (όταν σταματήσει να κινείται και πέφτει η ροή του αέρα). Σε κάθε περίπτωση, το βεντιλατέρ ενεργοποιείται και μετά από λίγο η ένδειξη επανέρχεται στη μεσαία θέση.
Το πήγα σε εξουσιοδοτημένο, επίσημο συνεργείο Yamaha και αφού το είδαν μου είπαν ότι έκαναν καθαρισμό του κυκλώματος ψύξης, έβαλαν φρέσκο ψυκτικό υγρό, έκαναν εξαέρωση, άλλαξαν μια τάπα, έλεγξαν τον θερμοστάτη και ήταν λειτουργικός, αλλά τον αφαίρεσαν τελείως :eek:, γιατί λένε ότι με το θερμό κλίμα της Ελλάδας δεν χρειάζεται να υπάρχει!
Επειδή με προβληματίζει πολύ αυτό, δηλαδή δεν είναι δυνατόν ο κατασκευαστής να έβαλε τον θερμοστάτη τυχαία, θέλω τη γνώμη σας. Να αφήσω το scooter χωρίς θερμοστάτη ή να του πω να τον ξαναβάλει επάνω; Δεν μου αρέσει καθόλου να λείπει ένα τέτοιο ενεργό εξάρτημα από το κύκλωμα ψύξης.
Ποια είναι η άποψή σας; Να το αφήσω έτσι (χωρίς θερμοστάτη) ή να τον ξαναβάλω (στο ίδιο ή σε άλλο συνεργείο ή και μόνος μου, αν είναι προσβάσιμο το σημείο);
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.
Καλημέρα σε όλους τους X-Max riders!
Δημοσιεύω εδώ γιατί δεν είδα να υπάρχει κατηγορία για scooters / X-Max στο τμήμα της Yamaha. Αν μου ξ ή είμαι σε λάθος μέρος, ζητώ συγγνώμη και παρακαλώ πείτε μου πού να πάω ή μεταφέρετε το θέμα εκεί.
Στο X-Max 250 μου (μοντέλο/αγορά 2011) ο δείκτης θερμοκρασίας άρχισε να ανεβαίνει πάνω από τη μεσαία ένδειξη, κάτι που δεν έκανε ποτέ στο παρελθόν. Το είχα παρατηρήσει να γίνεται σποραδικά πριν λίγους μήνες, αλλά δεν το έκανε συχνά. Την τελευταία βδομάδα το κάνει σχεδόν καθημερινά και την τελευταία φορά που το έκανε πήγε στο μέγιστο και αναβόσβησε το εικονίδιο με το θερμόμετρο. Κυρίως το κάνει τα μεσημέρια που επιστρέφω απ' τη δουλειά, λίγο πριν το σβήσω (όταν σταματήσει να κινείται και πέφτει η ροή του αέρα). Σε κάθε περίπτωση, το βεντιλατέρ ενεργοποιείται και μετά από λίγο η ένδειξη επανέρχεται στη μεσαία θέση.
Το πήγα σε εξουσιοδοτημένο, επίσημο συνεργείο Yamaha και αφού το είδαν μου είπαν ότι έκαναν καθαρισμό του κυκλώματος ψύξης, έβαλαν φρέσκο ψυκτικό υγρό, έκαναν εξαέρωση άλλαξαν μια τάπα, έλεγξαν τον θερμοστάτη και ήταν λειτουργικός, αλλά τον αφαίρεσαν τελείως :eek:, γιατί λένε ότι με το θερμό κλίμα της Ελλάδας δεν χρειάζεται να υπάρχει!
Επειδή με προβληματίζει πολύ αυτό, δηλαδή δεν είναι δυνατόν ο κατασκευαστής να έβαλε τον θερμοστάτη τυχαία, θέλω τη γνώμη σας. Να αφήσω το scooter χωρίς θερμοστάτη ή να του πω να τον ξαναβάλει επάνω; Δεν μου αρέσει καθόλου να λείπει ένα τέτοιο ενεργό εξάρτημα από το κύκλωμα ψύξης.
Ποια είναι η άποψή σας; Να το αφήσω έτσι (χωρίς θερμοστάτη) ή να τον ξαναβάλω (στο ίδιο ή σε άλλο συνεργείο ή και μόνος μου, αν είναι προσβάσιμο το σημείο);
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.
Μα τι λες τώρα!
Φίλε δεν θα το δεχόμουν. Θα ήταν λόγος να μην ξαναπατήσω το πόδι μου εκεί. Μήπως δεν κατάλαβες καλά; Άκου λέει έχουμε θερμό κλίμα...
ΓιώργοςΤΤ
25/11/2024, 12:12
Λογικά είχε κολλήσει ο θερμοστάτης και για να μην σε χρεώσει ανταλλακτικό απλά τον έβγαλε. Αν δεν ζεις από Σουφλί ναι και πάνω δεν θα έχεις πρόβλημα.
Να τους πεις να ερχονται καθε πρωί τον Χειμώνα με καμινετα να σου ζεσταινουν το μοτερ πριν ξεκινησεις..
Μαλλον κατι δεν καταλαβες καλα, οπως ειπε και ο προλαλήσας, γιατί η βασικη δουλεια του θερμοστατη ειναι να κρατάει κλειστό το κύκλωμα ψύξης μεχρι να ερθει ο κινητήρας σε κανονικη θερμοκρασία λειτουργείας (80-85οC στο ψυκτικό υγρό)..
Αν έφταιγε ο θερμοστατης για την ανοδο της θερμοκρασίας (π.χ. αργούσε να ανοίξει), θα βαρούσε κοκκινο απο τα πρωτα λεπτα λειτουργείας..
X-Max-Rider
25/11/2024, 12:25
Να τους πεις να ερχονται καθε πρωί τον Χειμώνα με καμινετα να σου ζεσταινουν το μοτερ πριν ξεκινησεις..
Μαλλον κατι δεν καταλαβες καλα, οπως ειπε και ο προλαλήσας, γιατί η βασικη δουλεια του θερμοστατη ειναι να κρατάει κλειστό το κύκλωμα ψύξης μεχρι να ερθει ο κινητήρας σε κανονικη θερμοκρασία λειτουργείας (80-85οC στο ψυκτικό υγρό)..
Αν έφταιγε ο θερμοστατης για την ανοδο της θερμοκρασίας (π.χ. αργούσε να ανοίξει), θα βαρούσε κοκκινο απο τα πρωτα λεπτα λειτουργείας..
Ευχαριστώ πολύ OldMan (και τους Δήμο και Γιώργο, που απάντησαν).
Κι εγώ απόρησα όταν μου το είπαν σήμερα τηλεφωνικά! Τους ξαναρώτησα αν εννοούν ολική αφαίρεση του θερμοστάτη και μου είπαν ναι, τον αφαίρεσαν τελείως! Μου είπαν κατά λέξη "ο κατασκευαστής βάζει θερμοστάτη για να καλύψει όλες τις περιοχές του κόσμου, αλλά εδώ στην Ελλάδα έχουμε ζεστό κλίμα, οπότε δεν χρειάζεται." Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι κατάλαβα σωστά. Τι να πω...
Είναι επίσημο, εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Yamaha στην Αθήνα, εμφανίζεται μάλιστα και στο site της Yamaha.
Δεν θέλω να δώσω λεπτομέρειες, για λόγους ηθικούς (αν και ίσως θα έπρεπε).
Κρίμα πάντως. Το X-Max μου είναι σχεδόν 14 χρόνων και είναι κόσμημα, σαν καινούργιο, το προσέχω και στη λεπτομέρεια. Να κάνει κάτι τέτοιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο Yamaha είναι θλιβερό πραγματικά.
ΓιώργοςΤΤ
25/11/2024, 12:31
Δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείς και να αγχώνεσαι. Πολλά μοντέλα Yamaha (κυρίως δίχρονα) έρχονταν χωρίς θερμοστάτη σε Ελλάδα, Τουρκία, Ισπανία και Ιταλία.
Δεν είναι κάτι τόσο τρομερό, σε δικιά μου μηχανή θα το έκανα και μόνος μου αν είχα θέμα. Αν έχεις θερμοκρασία περιβάλλοντος πάνω από 10 βαθμούς κελσίου, βάζε μπρος και μέχρι να φορέσεις κράνος και γάντια είσαι έτοιμος. Αν έχεις πιο κάτω μέχρι 2-3 περίμενε 2 λεπτά στο ρελαντί. Αν έχεις ακόμα χαμηλότερες πρέπει να τον ξαναβαλεις.
Νομιζω ότι, τουλάχιστον δεοντολογικά, θα έπρεπε να σε ενημερώσουν για τις πιθανές συνέπειες της αφαιρεσης του θερμοστατη (δεν εισαι υποχρεωμενος να τις ξέρεις) και να ζητήσουν την εγκρισή σου πριν προβουν στην συγκςεκριμένη ενέργεια..
Επίσης, αυτό το "μηχανικώς παράδοξο" του ενώ ειναι λειτουργικό ενα εξάρτημα (κατα δήλωσή τους) το αφαιρούν, ομολογώ ότι δεν το καταλαβαίνω..
DoctoR_k6
25/11/2024, 12:47
Ρε τι διαβαζουμε... :bawl: :a022:
Πες τους να στο δειξουν και στο μανιουαλ εκει που αναφερει οτι στην Ελλαδα μπορειτε να τον αφαιρεσετε.
Δεν χρειαζεται...
Απο φλατζα πως παει? :look:
basilis_k6
25/11/2024, 12:48
ουσιαστικα ειναι αχρηστος οποτε αφαιρεσανε ενα point of failure. λειτουργικος στον ελεγχο τους ηταν αλλα πιθανον αυτος να ειναι το προβλημα τελικα γιαυτο τον εβγαλαν. το θεμα ειναι, δουλευει καλα τωρα?
kostaskk
25/11/2024, 16:40
Οι περισσότερες φθορές σε ένα μοτέρ γίνονται όταν αυτό είναι κρύο,, ο θερμοστάτης είναι εκεί για να περιορίζει-κλεινει την ροή του νερού από το ψυγείο στο μοτέρ,,για να ζεσταθεί γρήγορα το μοτέρ και να μειωθούν οι φθορές,,, μόλις ζεσταθεί το μοτέρ ο θερμοστάτης ανοίγει και λειτουργεί σαν να τον είχες αφαιρέσει...
Τώρα εσύ το έχασες αυτό,, με τα κρύα μπορεί να αργεί πάρα πολύ να ζεσταθεί και να κάνεις ζημιά αν το ανοίξεις κρύο,, μπορεί και καν να μην φτάνει ποτέ σε θερμοκρασία λειτουργίας γιατί ο θερμοστάτης θα μπορούσε και στο πολύ κρυο να κλείνει για να ανεβάσει θερμοκρασία το μοτέρ...
Στο nsr μου με θερμοστάτη στα πολύ κρύα κοντά 0 βαθμούς ήθελε να πηγαίνεις με πρώτη και γκαζιες κάνα 20 λεπτό για να ανεβάσει μόλις 50 βαθμούς στο όργανο, που είναι κάτω από τους 60-65 που ήθελε κανονικά,, αν το άνοιγες κινδυνευεςμε cold seizure, κάποιοι βάζανε χαρτονια στο ψυγείο,, φαντάσου να μην είχες και θερμοστάτη, 30 βαθμούς θα δούλευε . Οι φθορές είναι παντού στο μοτέρ, από μπιέλα,μέχρι κύλινδρα, εκκεντροφόρους,, το λάδι είναι παχύρευστο στο κρυο και δεν λυπαινει καλά,,, σε χώρες όπως Σιβηρία, ανάβουν φωτιά κάτω από το μοτέρ γιατί το λάδι σχεδόν παγώνει και δεν παίρνει καν μπρος
lykourgi
25/11/2024, 17:06
Πήγαινε και απαίτησε να βάλουν τον θερμοστάτη στη θέση του και να βρουν τι έχει το μηχανάκι. Αν δεν μπορούν, άλλαξε συνεργείο.
Δηλαδή, μέχρι τώρα πως δούλευε σωστά, με τον θερμοστάτη επάνω;
Ο θερμοστάτης έχει λόγο ύπαρξης. Ήδη οι θερμοκρασίες το πρωί (εδώ στην θερμή Ελλάδα), είναι κάτω από 10°C και ο χειμώνας μόλις αρχίζει. Δεν είμαστε πάντα στους 45°C.
X-Max-Rider
25/11/2024, 17:31
Δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείς και να αγχώνεσαι. Πολλά μοντέλα Yamaha (κυρίως δίχρονα) έρχονταν χωρίς θερμοστάτη σε Ελλάδα, Τουρκία, Ισπανία και Ιταλία.
Δεν είναι κάτι τόσο τρομερό, σε δικιά μου μηχανή θα το έκανα και μόνος μου αν είχα θέμα. Αν έχεις θερμοκρασία περιβάλλοντος πάνω από 10 βαθμούς κελσίου, βάζε μπρος και μέχρι να φορέσεις κράνος και γάντια είσαι έτοιμος. Αν έχεις πιο κάτω μέχρι 2-3 περίμενε 2 λεπτά στο ρελαντί. Αν έχεις ακόμα χαμηλότερες πρέπει να τον ξαναβαλεις.
Γιώργο, ευχαριστώ για την απάντηση και τον εφησυχασμό. Ξέρω ότι σε ένα scooter 14 ετών μπορεί να μην καταλάβω τίποτα από την έλλειψη του θερμοστάτη. Πες με παράξενο ή τελειομανή, αλλά δεν μου κάθεται καλά να λείπει. Κι αν πέσει η θερμοκρασία στους 5 βαθμούς ή και χαμηλότερα; Θα πρέπει να έχω τον νου μου να μην ξεκινήσω αμέσως... Εκτιμώ την απάντησή σου πάντως.
Νομιζω ότι, τουλάχιστον δεοντολογικά, θα έπρεπε να σε ενημερώσουν για τις πιθανές συνέπειες της αφαιρεσης του θερμοστατη (δεν εισαι υποχρεωμενος να τις ξέρεις) και να ζητήσουν την εγκρισή σου πριν προβουν στην συγκςεκριμένη ενέργεια..
Επίσης, αυτό το "μηχανικώς παράδοξο" του ενώ ειναι λειτουργικό ενα εξάρτημα (κατα δήλωσή τους) το αφαιρούν, ομολογώ ότι δεν το καταλαβαίνω..
Ακριβώς έτσι. Ας έπαιρναν ένα τηλ. "Προτείνουμε να αφαιρεθεί τελείως ο θερμοστάτης. Θέλετε ή όχι;" Τώρα χάθηκε τουλάχιστον μια μέρα, το scooter λύθηκε/δέθηκε και θα ξαναλυθεί/δεθεί για να ξαναμπεί ο θερμοστάτης. Ράβε-ξήλωνε και δυσφημίζεται και το συνεργείο... Ελλαδιστάν, το μεγαλείο σου!
Ρε τι διαβαζουμε... :bawl: :a022:
Πες τους να στο δειξουν και στο μανιουαλ εκει που αναφερει οτι στην Ελλαδα μπορειτε να τον αφαιρεσετε.
Δεν χρειαζεται...
Απο φλατζα πως παει? :look:
Δεν υπάρχει κάτι τέτοιο σε manual. Αυτό είναι πατέντα αλχημική, Μέιντ ιν Γκρις. Όσο για τη φλάντζα, πίστεψέ με, με ανησυχεί πολύ.
ουσιαστικα ειναι αχρηστος οποτε αφαιρεσανε ενα point of failure. λειτουργικος στον ελεγχο τους ηταν αλλα πιθανον αυτος να ειναι το προβλημα τελικα γιαυτο τον εβγαλαν. το θεμα ειναι, δουλευει καλα τωρα?
Αν τώρα δουλεύει καλά δεν το ξέρω, γιατί δεν το παρέλαβα. Τους είπα να βάλουν καινούργιο θερμοστάτη, αυθεντικό της YAMAHA και να μου πουν πότε είναι έτοιμο να περάσω να το πάρω.
Μόλις το πάρω θα ενημερώσω εδώ για το πώς πάει, για να ξέρουν οι αναγνώστες του forum τι έγινε, μήπως βοηθηθούν αν συμβεί και σ' αυτούς.
Οι περισσότερες φθορές σε ένα μοτέρ γίνονται όταν αυτό είναι κρύο,, ο θερμοστάτης είναι εκεί για να περιορίζει-κλεινει την ροή του νερού από το ψυγείο στο μοτέρ,,για να ζεσταθεί γρήγορα το μοτέρ και να μειωθούν οι φθορές,,, μόλις ζεσταθεί το μοτέρ ο θερμοστάτης ανοίγει και λειτουργεί σαν να τον είχες αφαιρέσει...
Τώρα εσύ το έχασες αυτό,, με τα κρύα μπορεί να αργεί πάρα πολύ να ζεσταθεί και να κάνεις ζημιά αν το ανοίξεις κρύο,, μπορεί και καν να μην φτάνει ποτέ σε θερμοκρασία λειτουργίας γιατί ο θερμοστάτης θα μπορούσε και στο πολύ κρυο να κλείνει για να ανεβάσει θερμοκρασία το μοτέρ...
Στο nsr μου με θερμοστάτη στα πολύ κρύα κοντά 0 βαθμούς ήθελε να πηγαίνεις με πρώτη και γκαζιες κάνα 20 λεπτό για να ανεβάσει μόλις 50 βαθμούς στο όργανο, που είναι κάτω από τους 60-65 που ήθελε κανονικά,, αν το άνοιγες κινδυνευεςμε cold seizure, κάποιοι βάζανε χαρτονια στο ψυγείο,, φαντάσου να μην είχες και θερμοστάτη, 30 βαθμούς θα δούλευε . Οι φθορές είναι παντού στο μοτέρ, από μπιέλα,μέχρι κύλινδρα, εκκεντροφόρους,, το λάδι είναι παχύρευστο στο κρυο και δεν λυπαινει καλά,,, σε χώρες όπως Σιβηρία, ανάβουν φωτιά κάτω από το μοτέρ γιατί το λάδι σχεδόν παγώνει και δεν παίρνει καν μπρος
Κώστα, είναι ακριβώς όπως τα λες. Είναι πολύ βασικό να υπάρχει ο θερμοστάτης. Ακόμα κι όταν υπάρχει, το χειμώνα πρέπει να περιμένουμε λίγο πριν ξεκινήσουμε. Φαντάσου να μην έχει θερμοστάτη καθόλου, όπως σωστά λες...
Πήγαινε και απαίτησε να βάλουν τον θερμοστάτη στη θέση του και να βρουν τι έχει το μηχανάκι. Αν δεν μπορούν, άλλαξε συνεργείο.
Δηλαδή, μέχρι τώρα πως δούλευε σωστά, με τον θερμοστάτη επάνω;
Ο θερμοστάτης έχει λόγο ύπαρξης. Ήδη οι θερμοκρασίες το πρωί (εδώ στην θερμή Ελλάδα), είναι κάτω από 10°C και ο χειμώνας μόλις αρχίζει. Δεν είμαστε πάντα στους 45°C.
Ευχαριστώ για την απάντηση. Το έκανα ήδη. Δεν το παρέλαβα, τους είπα να βάλουν καινούργιο θερμοστάτη μαμίσιο. Ο θερμοστάτης έχει σίγουρα λόγο ύπαρξης και θα επανέλθει. Αν δεν βγάλω άκρη μαζί τους, "υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές..."
Να είστε όλοι καλά, είμαι κατά τι σοφότερος πλέον. Ελπίζω και το X-Max να έρθει στα ίσα του σύντομα και με τον σωστό τρόπο.
stefanos
25/11/2024, 20:19
Στο X-Max 250 μου (μοντέλο/αγορά 2011) ο δείκτης θερμοκρασίας άρχισε να ανεβαίνει πάνω από τη μεσαία ένδειξη, κάτι που δεν έκανε ποτέ στο παρελθόν. Το είχα παρατηρήσει να γίνεται σποραδικά πριν λίγους μήνες, αλλά δεν το έκανε συχνά. Την τελευταία βδομάδα το κάνει σχεδόν καθημερινά και την τελευταία φορά που το έκανε πήγε στο μέγιστο και αναβόσβησε το εικονίδιο με το θερμόμετρο. Κυρίως το κάνει τα μεσημέρια που επιστρέφω απ' τη δουλειά, λίγο πριν το σβήσω (όταν σταματήσει να κινείται και πέφτει η ροή του αέρα). Σε κάθε περίπτωση, το βεντιλατέρ ενεργοποιείται και μετά από λίγο η ένδειξη επανέρχεται στη μεσαία θέση..
Συνήθως ο δείκτης της θερμοκρασίας είναι στη μέση.
Μετά σποραδικά, σταδιακά αρχίζει να παραβιάζεται το συνηθισμένο όριο μέχρι που τελικά φτάνεις να αναβοσβήνουν λαμπάκια θερμοκρασίας.
Εφόσον το σύνηθες είναι στη μέση σημαίνει ότι μόλις παραβιάζεται το όριο αυτό κανονικά ανάβει βεντιλατέρ και ρίχνει τη θερμοκρασία στα φυσιολογικά επίπεδα.
Αυτό συνεχίζει να συμβαίνει και τώρα?
Δηλαδή μόλις ανέβει ο δείκτης πάνω από την μέση ξεκινάει βεντιλατέρ και παρόλα αυτά συνεχίζει να ανεβαίνει η θερμοκρασία ενώ λειτουργεί και το βεντιλατέρ?
X-Max-Rider
25/11/2024, 22:34
Συνήθως ο δείκτης της θερμοκρασίας είναι στη μέση.
Μετά σποραδικά, σταδιακά αρχίζει να παραβιάζεται το συνηθισμένο όριο μέχρι που τελικά φτάνεις να αναβοσβήνουν λαμπάκια θερμοκρασίας.
Εφόσον το σύνηθες είναι στη μέση σημαίνει ότι μόλις παραβιάζεται το όριο αυτό κανονικά ανάβει βεντιλατέρ και ρίχνει τη θερμοκρασία στα φυσιολογικά επίπεδα.
Αυτό συνεχίζει να συμβαίνει και τώρα?
Δηλαδή μόλις ανέβει ο δείκτης πάνω από την μέση ξεκινάει βεντιλατέρ και παρόλα αυτά συνεχίζει να ανεβαίνει η θερμοκρασία ενώ λειτουργεί και το βεντιλατέρ?
Στέφανε, μόλις ανεβαίνει μια σκάλα πάνω απ' τη μέση (ή, σπανιότερα, δύο σκάλες πάνω απ' τη μέση, δηλαδή "τέρμα" και φλασάρει το θερμόμετρο), τότε ανάβει το βεντιλατέρ και το πολύ σε 30 δευτερόλεπτα έχει κατέβει στη μέση και μετά σβήνει το βεντιλατέρ. Δηλαδή μόλις ανάψει το βεντιλατέρ, ενεργεί και ψύχει τη μηχανή και ο ενδείκτης επανέρχεται στο κανονικό (μέση). Αυτό το κάνει όταν επιστρέφω το μεσημέρι, λίγο πριν παρκάρω και το σβήσω. Δεν έχω δοκιμάσει να το αφήσω ρελαντί να δω αν ανεβαίνει πάλι.
Σου λέει κάτι αυτό; Τι συμπεραίνεις;
Σου θυμίζω ότι ακόμα δεν έχω παραλάβει το scooter απ' το συνεργείο και τα παραπάνω περιγράφουν το αρχικό πρόβλημα. Όταν το παραλάβω με τον καινούριο θερμοστάτη + καθάρισμα κυκλώματος + νέο ψυκτικό υγρό + εξαέρωση, θα δω αν το πρόβλημα λύθηκε ή συνεχίζει να το κάνει. Θα ενημερώσω εδώ.
mp-giorgos
25/11/2024, 22:56
Ισως αργει πλεον το βεντιλατερ να δουλεψει λογω προβληματικης βαλβιδας που ενεργοποιει το βεντιλατερ. Μετα παμε σε πιο δυσκολα και κοστοβορα οπως φλατζα, καπακι(τυχον ραγισμα) και αντλια νερου.
Ο θερμοστατης πρεπει να μπει στη θεση του, καινουργιος.
Kepler Fun
27/11/2024, 08:24
Η αφαίρεση του θερμοστάτη και τα χαρτόνια στο ψυγείο ανήκουν σε εποχές περασμένης χιλιετίας.
Απαράδεκτο το συνεργείο. Δεν θα έπρεπε να το κάνει ακόμη και εάν το ζητούσες από την στιγμή που είναι εξουσιοδοτημένο.
X-Max-Rider
27/11/2024, 10:13
Ισως αργει πλεον το βεντιλατερ να δουλεψει λογω προβληματικης βαλβιδας που ενεργοποιει το βεντιλατερ. Μετα παμε σε πιο δυσκολα και κοστοβορα οπως φλατζα, καπακι(τυχον ραγισμα) και αντλια νερου.
Ο θερμοστατης πρεπει να μπει στη θεση του, καινουργιος.
Η αφαίρεση του θερμοστάτη και τα χαρτόνια στο ψυγείο ανήκουν σε εποχές περασμένης χιλιετίας.
Απαράδεκτο το συνεργείο. Δεν θα έπρεπε να το κάνει ακόμη και εάν το ζητούσες από την στιγμή που είναι εξουσιοδοτημένο.
Τι να σας πω παιδιά... Κι εγώ δεν το περίμενα. Όταν μου το είπε τον ρώτησα 2 φορές, μήπως δεν κατάλαβα καλά.
Τώρα περιμένω να μου βάλει καινούργιο, γνήσιο θερμοστάτη YAMAHA και να πάω να το πάρω. Θα το δουλέψω με τον καινούργιο να δω πώς θα συμπεριφερθεί και ανάλογα θα δω τι θα κάνω.
Πολύτιμη η βοήθειά σας και οι απόψεις σας, να 'στε καλά.
telegonos
27/11/2024, 12:17
Με λίγα λόγια, μας βάζεις να συζητάμε για ενα θέμα ανύπαρκτο, αφού το δίτροχο ΔΕΝ το έχεις πάρει ακόμα, οπότε δεν έχεις κάποια αρνητική κατάσταση εσύ, είτε σαν απουσία θερμοστάτη, είτε σαν τελικό αποτέλεσμα να ζεσταίνεται. Μας βάζεις να συζητάμε για What If σενάρια, που ΑΝ ΘΑ γίνουν.
Πάρτο, και ΑΝ υπάρχει κάτι στραβό, το ανοίγεις θέμα.
X-Max-Rider
27/11/2024, 12:45
Με λίγα λόγια, μας βάζεις να συζητάμε για ενα θέμα ανύπαρκτο, αφού το δίτροχο ΔΕΝ το έχεις πάρει ακόμα, οπότε δεν έχεις κάποια αρνητική κατάσταση εσύ, είτε σαν απουσία θερμοστάτη, είτε σαν τελικό αποτέλεσμα να ζεσταίνεται. Μας βάζεις να συζητάμε για What If σενάρια, που ΑΝ ΘΑ γίνουν.
Πάρτο, και ΑΝ υπάρχει κάτι στραβό, το ανοίγεις θέμα.
Κάνεις λάθος! Ξαναδιάβασε όλη τη συζήτηση και πιστεύω πως θα το καταλάβεις...
Ευτυχώς που άνοιξα το θέμα και με ενημέρωσαν οι φίλοι εδώ, ότι ο θερμοστάτης είναι απαραίτητος και ΔΕΝ πρέπει να αφαιρείται!
Αν δεν είχα ξεκινήσει το θέμα, τώρα θα είχα ήδη παραλάβει το scooter ΧΩΡΙΣ θερμοστάτη και θα έπρεπε να το ξαναπάω πίσω για να μου βάλει τον καινούργιο.
Ίσως δεν το κατάλαβες, αλλά πρόκειται για εξουσιοδοτημένο συνεργείο YAMAHA, το οποίο αφαίρεσε τελείως εργοστασιακό εξάρτημα από scooter YAMAHA, χωρίς να ενημερώσει τον πελάτη ΠΡΙΝ να το αφαιρέσει. Αν δεν είχα ανοίξει το παρόν θέμα, θα παραλάμβανα το scooter χωρίς θερμοστάτη και δεν θα ήξερα τις αρνητικές συνέπειες που συνεπάγεται αυτό. Ευτυχώς που οι φίλοι παραπάνω μου απάντησαν και με προστάτεψαν!
Ξαναδιάβασε λοιπόν το θέμα και αυτό το μήνυμα και αν εξακολουθείς να θεωρείς το θέμα ανύπαρκτο και ότι η συζήτηση δεν εξυπηρετεί πουθενά, τότε λυπάμαι αλλά μάλλον δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε!
X-Max-Rider
28/11/2024, 13:15
Χτες πήρα το X-Max.
Καινούργια τάπα + καινούργιος θερμοστάτης + παραφλού + εργατικά = 200 ευρώπουλα! Περίμενα λιγότερα (τόσα είχα δώσει στο μεγάλο service, με αλλαγή ιμάντα μετάδοσης, λαδιών και όλα τα άλλα).
Σήμερα πρωί με σχετικό κρύο (10 βαθμούς) όλα καλά, δεν το είδα να ανεβαίνει πάνω απ' τη μέση. Αλλά και πριν δεν ανέβαινε τα πρωινά. Θα δείξει σε ένα ζεστό μεσημέρι πώς θα πάει. Αν το ξανακάνει, θα το πάω σε άλλο συνεργείο, μήπως εκεί καταφέρω να βρω άκρη για το τι φταίει. Ελπίζω να μην το ξανακάνει.
lykourgi
28/11/2024, 20:29
Τα χρήματα που πλήρωσες είναι υπερβολικά για τα ανταλλακτικά και τις εργασίες που περιγράφεις.
Ελπίζω, τουλάχιστον να λύθηκε το πρόβλημα.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.