View Full Version : ΕΚΠΤΩΣΗ MOTO GUZZI
CorpseAlive
25/11/2024, 13:25
-2.500 EURO Όλα τα μοντέλα V100 Mandello και S
Με ζορίζει.
https://www.motoguzzi.com/gr_EL/promotions/?
Εξαιρετική προσφορά!*
* αν κοστίζουν έως 2.500€ προ έκπτωσης.
Εξαιρετική προσφορά!*
* αν κοστίζουν έως 2.500€ προ έκπτωσης.
Άσε τον άνθρωπο να σιγοψηθεί με την ησυχία του βρε Σατανά :lol:
Dimmanoukas
25/11/2024, 13:48
Ωχ ωχ ωχ, ωχ ωχ ωχ.
Το είχα γράψει και παλιότερα, είχα δει ένα με την άκρη του ματιού μου μέσα από το αυτοκίνητο σε απόσταση τριάντα μέτρων και ήταν ΤΕΛΕΙΟ.
Καλά ξεμπερδέματα
PortisHead
25/11/2024, 14:10
458410
basilis_k6
25/11/2024, 14:59
αντι να προσπαθεις να πηδηξεις αυτον που θελει να αγορασει το καινουργιο σου μοντελο που κοστολογεις ΠΟΛΥ ακριβα, μηπως να το εβαζες εξαρχης σε κανονικη τιμη? γιατι αν εκανες εκπτωση τωρα (που εκλεισε χρονο) 500-1000ευρω δεν θα ενιωθε τελειως Μ@...$ που στα εσκασε day one. αυτη η πρακτικη με τις τεραστιες εκπτωσεις που κανει η piaggio και η ktm κάνει τον κοσμο να περιμένει τις προσφορες για τα μοντελα του απερχομενου ετους. εγω το βλεπω lose-lose αυτο το κολπο. Δεν εχουν μαθει τιποτα απο την χοντα τοσα χρονια?
αντι να προσπαθεις να πηδηξεις αυτον που θελει να αγορασει το καινουργιο σου μοντελο που κοστολογεις ΠΟΛΥ ακριβα, μηπως να το εβαζες εξαρχης σε κανονικη τιμη? γιατι αν εκανες εκπτωση τωρα (που εκλεισε χρονο) 500-1000ευρω δεν θα ενιωθε τελειως Μ@...$ που στα εσκασε day one. αυτη η πρακτικη με τις τεραστιες εκπτωσεις που κανει η piaggio και η ktm κάνει τον κοσμο να περιμένει τις προσφορες για τα μοντελα του απερχομενου ετους. εγω το βλεπω lose-lose αυτο το κολπο. Δεν εχουν μαθει τιποτα απο την χοντα τοσα χρονια?
Το αυτό. Ένιωσα ΠΟΛΥ μ@λ@κας όταν πήρα το δικό μου 6.500 χιλιάρικα και μετά από 5 μέρες το βγάλανε προσφορά 500 κάτω....
PortisHead
25/11/2024, 15:11
Το αυτό. Ένιωσα ΠΟΛΥ μ@λ@κας όταν πήρα το δικό μου 6.500 χιλιάρικα και μετά από 5 μέρες το βγάλανε προσφορά 500 κάτω....
Τα πρωτεία εδώ κατέχει η Suzuki το μακρινο 2011 :lol:
458411
13 χιλιάρικα βγαίνει το απλό Mandello σε κοκκινάκι, τίμιο deal !!
peterTHErider
25/11/2024, 17:31
-2.500 EURO Όλα τα μοντέλα V100 Mandello και S
Με ζορίζει.
https://www.motoguzzi.com/gr_EL/promotions/?
Χάρη το έχει πάρει φίλος και λέει τα καλύτερα.
CorpseAlive
25/11/2024, 19:11
Χάρη το έχει πάρει φίλος και λέει τα καλύτερα.
Θα πάω για χαβαλέ να δω τι ανταλλαγή μου δίνει με την Bmw , αν δεν μου δώσει αστεία προσφορά το βλέπω.
Θα πάω για χαβαλέ να δω τι ανταλλαγή μου δίνει με την Bmw , αν δεν μου δώσει αστεία προσφορά το βλέπω.
Μάλλον θα σου πεί ότι δεν παίζουν ανταλαγές στις προσφορές....μόνο κασέρι.
Ασε που κανένας έμπορας δεν θα θέλει να φορτωθεί το χάρχαλο......
:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
CorpseAlive
25/11/2024, 19:21
Μάλλον θα σου πεί ότι δεν παίζουν ανταλαγές στις προσφορές....μόνο κασέρι.
Θα του κόψω δύο φέτες γκούντα τότε για μεζέ .
karellen
25/11/2024, 19:23
Θα πάω για χαβαλέ να δω τι ανταλλαγή μου δίνει με την Bmw , αν δεν μου δώσει αστεία προσφορά το βλέπω.
Οδήγησέ το πρώτα,για πολλά χιλιόμετρα.
Ενδέχεται να μην σε ενθουσιάσει και τόσο.
Δεν αγοράζεις μοτογκούτσι για να σε ενθουσιάσει. Το μοτογκούτσι είναι ιδέα.
karellen
25/11/2024, 19:29
...και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν.
AUFGEBRACHT
25/11/2024, 19:40
...και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν.
Για να θυμούνται οι παλιοί, και να μαθαίνουν οι νεότεροι...
doctor_john
25/11/2024, 21:22
Οδήγησέ το πρώτα,για πολλά χιλιόμετρα.
Ενδέχεται να μην σε ενθουσιάσει και τόσο.
Το συζητάς; με ενδιαφέρει. Αν έχεις πληροφορίες γι'αυτό θα είναι χρήσιμες.
Μου φαίνεται άψογο από επιδόσεις και όμορφο στο σύνολο. Δεν θα περίμενα να μην με ενθουσιάσει.
ΓιώργοςΤΤ
25/11/2024, 22:06
Όταν σου φύγει το πρώτο σφράγισμα από τους κραδασμούς, στείλε πμ, έχω καλό οδοντίατρο.
Τα πρωτεία εδώ κατέχει η Suzuki το μακρινο 2011 :lol:
458411
αλήθεια τώρα έπαιρνες GSF 1250 με abs το 2011 για 6000 ευρώ ? και δεν αγόρασε μέσα σε μία εβδομάδα η Suzuki το εθνικό χρέος της Ελλάδας αντί εμπλοκής του ΔΝΤ ?
CorpseAlive
25/11/2024, 23:14
Όταν σου φύγει το πρώτο σφράγισμα από τους κραδασμούς, στείλε πμ, έχω καλό οδοντίατρο.
Κραδασμούς από τι ?
ΓιώργοςΤΤ
25/11/2024, 23:55
Κινητήρας.
PortisHead
26/11/2024, 07:09
αλήθεια τώρα έπαιρνες GSF 1250 με abs το 2011 για 6000 ευρώ ? και δεν αγόρασε μέσα σε μία εβδομάδα η Suzuki το εθνικό χρέος της Ελλάδας αντί εμπλοκής του ΔΝΤ ?
Γιατι ο ελληνορόσσι θελει αναποδο μπροστινό και 150 αλογα να πηγαίνει στην Επιδαυρο :lol:
doctor_john
26/11/2024, 07:22
Όταν σου φύγει το πρώτο σφράγισμα από τους κραδασμούς, στείλε πμ, έχω καλό οδοντίατρο.
Εννοείς λόγο του ότι είναι δικύλινδρο; όπως πχ τα ducati, aprilia, morini κ.λπ.;
ΓιώργοςΤΤ
26/11/2024, 07:26
Δεν έχει σχέση τόσο η διάταξη του μοτέρ όσο η κατασκευή. Όλα τα Guzzi έχουν υπερβολικά πολλούς κραδασμούς. Περνάνε στο τιμόνι και τους καταλαβαίνεις και στο ρελαντί (εκεί τρέμει ολόκληρο) και στον δρόμο. Μην περιμένετε λειτουργία αυτοκινήτου όπως τα boxer BMW. Δεν έχουν καμία σχέση.
doctor_john
26/11/2024, 07:46
Δεν περιμένουμε Γιώργο, ζούμε με τα δικύλινδρα και δεν αντιμετωπίζουμε προβλήματα με τους κραδασμούς.
Τα guzzi eίναι απο τα πιο ιδιαίτερα, δες στο 3:40 το μέγιστο των κραδασμών του v100 όταν το εκκινεί.
Αν το πιάνεις, αλλάζει η ανάσα και η ταχύτητα ομιλίας του παρουσιαστή μετά :D
https://www.youtube.com/watch?v=S-PIdPSSy94
CorpseAlive
26/11/2024, 08:14
Δεν έχει σχέση τόσο η διάταξη του μοτέρ όσο η κατασκευή. Όλα τα Guzzi έχουν υπερβολικά πολλούς κραδασμούς. Περνάνε στο τιμόνι και τους καταλαβαίνεις και στο ρελαντί (εκεί τρέμει ολόκληρο) και στον δρόμο. Μην περιμένετε λειτουργία αυτοκινήτου όπως τα boxer BMW. Δεν έχουν καμία σχέση.
Το έχεις οδηγήσει ;
ΓιώργοςΤΤ
26/11/2024, 08:43
Tα συγκεκριμένα όχι, ανέβηκα σε ένα που έγραφε 1200 sport κάποτε, έκανα 100 μέτρα και κατέβηκα.
Tα συγκεκριμένα όχι, ανέβηκα σε ένα που έγραφε 1200 sport κάποτε, έκανα 100 μέτρα και κατέβηκα.
Τέλειωσε ο χρόνος του test ride; :lol:
ΓιώργοςΤΤ
26/11/2024, 08:52
Τέλειωσε ο χρόνος του test ride; :lol:
Δεν είχα λεφτά για τον οδοντίατρο που λέγαμε.
Τέλειωσε ο χρόνος του test ride; :lol:
Χάλασε...
:bawl:
Ilias_83
26/11/2024, 10:19
Δεν έχει σχέση τόσο η διάταξη του μοτέρ όσο η κατασκευή. Όλα τα Guzzi έχουν υπερβολικά πολλούς κραδασμούς. Περνάνε στο τιμόνι και τους καταλαβαίνεις και στο ρελαντί (εκεί τρέμει ολόκληρο) και στον δρόμο. Μην περιμένετε λειτουργία αυτοκινήτου όπως τα boxer BMW. Δεν έχουν καμία σχέση.
Έκανα σχετικά πρόσφατα ένα test το V7. Ήθελα να μου αρέσει. Περίμενα αυτόν τον κραδασμό για τον οποίο μιλάνε όλοι. Γενικά περίμενα να νιώσω πως είμαι πάνω σε κάτι πιο παλιό σαν μηχάνημα, να έχει ένα χαρακτήρα... Τελικά το βρήκα υπερβολικά ραφιναρισμένο, τόσο που δεν με τρέλανε.
Υπάρχει ένας κραδασμός στο ρελαντί που δεν τον λες τίποτα το ιδιαίτερο και ο οποίος εξαφανίζεται μόλις η μηχανή ξεκινήσει. Οι ταχύτητες είναι βούτυρο και μπαίνουν εντελώς αθόρυβα, ο συμπλέκτης υπερβολικά μαλακός και γενικότερα δεν ήταν καθόλου αυτό που περίμενα.
Έκανα σχετικά πρόσφατα ένα test το V7. Ήθελα να μου αρέσει. Περίμενα αυτόν τον κραδασμό για τον οποίο μιλάνε όλοι. Γενικά περίμενα να νιώσω πως είμαι πάνω σε κάτι πιο παλιό σαν μηχάνημα, να έχει ένα χαρακτήρα... Τελικά το βρήκα υπερβολικά ραφιναρισμένο, τόσο που δεν με τρέλανε.
Υπάρχει ένας κραδασμός στο ρελαντί που δεν τον λες τίποτα το ιδιαίτερο και ο οποίος εξαφανίζεται μόλις η μηχανή ξεκινήσει. Οι ταχύτητες είναι βούτυρο και μπαίνουν εντελώς αθόρυβα, ο συμπλέκτης υπερβολικά μαλακός και γενικότερα δεν ήταν καθόλου αυτό που περίμενα.
To χαβιάρι μαύρο, το κρασί παλιό, το τυρί μουχλιασμένο.... :bawl:
αλλο παλι και τουτο:eek:
να ξενερωνεις επειδη ειναι ολα βουτυρο
και δεν σπαρταραει σαν τσιπουρα:bawl:
Δεν έχει σχέση τόσο η διάταξη του μοτέρ όσο η κατασκευή. Όλα τα Guzzi έχουν υπερβολικά πολλούς κραδασμούς. Περνάνε στο τιμόνι και τους καταλαβαίνεις και στο ρελαντί (εκεί τρέμει ολόκληρο) και στον δρόμο. Μην περιμένετε λειτουργία αυτοκινήτου όπως τα boxer BMW. Δεν έχουν καμία σχέση.
Καλό είναι να το οδηγήσεις πριν αποφασίσεις ότι ξέρεις πως δουλεύει. ΔΕΝ είναι σαν τα προηγούμενα Guzzi.
Επι του θέματος, δεν έχω οδηγήσει το mandello αλλά το Stelvio το οποίο με εξέπληξε πολύ ευχάριστα. Αν εξαιρέσεις το εμφανισιακό κομμάτι, νομίζω ότι είναι πιο allround επιλογή, κοντά στο στυλ του GS.
Δεν έχει σχέση τόσο η διάταξη του μοτέρ όσο η κατασκευή. Όλα τα Guzzi έχουν υπερβολικά πολλούς κραδασμούς. Περνάνε στο τιμόνι και τους καταλαβαίνεις και στο ρελαντί (εκεί τρέμει ολόκληρο) και στον δρόμο. Μην περιμένετε λειτουργία αυτοκινήτου όπως τα boxer BMW. Δεν έχουν καμία σχέση.
Δεν ισχύει. Χόντα τετρακύλινδο δεν είναι, αλλά δεν ισχύει.
Nostradamus
26/11/2024, 10:39
αλήθεια τώρα έπαιρνες GSF 1250 με abs το 2011 για 6000 ευρώ ? και δεν αγόρασε μέσα σε μία εβδομάδα η Suzuki το εθνικό χρέος της Ελλάδας αντί εμπλοκής του ΔΝΤ ?
Και τωρα τοσο τα παιρνεις πανω κατω :lol:
Στα του θεματος, Χαρή αν θυμάμαι καλά το είχες κανεις ενα test ride καποια στιγμη..Ενα κοκκινακι αν δεν κανω λαθος... Και νομιζω κατι δεν σου καθοταν σωστα στην θεση οδηγησης..
CorpseAlive
26/11/2024, 10:43
Και τωρα τοσο τα παιρνεις πανω κατω :lol:
Στα του θεματος, Χαρή αν θυμάμαι καλά το είχες κανεις ενα test ride καποια στιγμη..Ενα κοκκινακι αν δεν κανω λαθος... Και νομιζω κατι δεν σου καθοταν σωστα στην θεση οδηγησης..
Ναι δεν μου έβγαζε το ταξιδιάρικο που έψαχνα τότε, για να το ξεζουμίσω όμως σε βόλτες στην Ελλάδα μου το βγάζει. (δεν το παίρνεις να πας Nordcapp αλλά είναι σίγουρα ευχάριστο για να πας Γιάννενα)
Τώρα που ψάχνομαι ( πάντα ψάχνομαι αλλά άλλη ιστορία και αυτό) για κάτι πιο σκυφτό και όχι αναγκαστικά δικάβαλο με φανταζόμουν πάνω του.
CorpseAlive
26/11/2024, 10:44
Tα συγκεκριμένα όχι, ανέβηκα σε ένα που έγραφε 1200 sport κάποτε, έκανα 100 μέτρα και κατέβηκα.
Άρα εμπειρία καταλόγου και Youtube.
Μια χαρά.
ΓιώργοςΤΤ
26/11/2024, 10:52
Όχι, σου μεταφέρω την δικιά μου εμπειρία. Ανέβηκα στην μηχανή και στο ρελαντί έτρεμε σαν shovelhead χωρίς silent blocks στις βάσεις. Το μοτέρ είναι αργό, δεν αρπάζει στο άνοιγμα του γκαζιού. Αν δώσεις απότομα γκάζι, νιώθεις και ένα ελαφρύ τράβηγμα δεξιά. Αυτή που κοιτάς μπορει να είναι καλυτερη. Η να σου αρέσει η αίσθηση οδήγησης. Εμένα δεν μου άρεσε, γύρισα πίσω, δεν μου έδωσε ένα ευχάριστο συναίσθημα.
CorpseAlive
26/11/2024, 11:00
Όχι, σου μεταφέρω την δικιά μου εμπειρία. Ανέβηκα στην μηχανή και στο ρελαντί έτρεμε σαν shovelhead χωρίς silent blocks στις βάσεις. Το μοτέρ είναι αργό, δεν αρπάζει στο άνοιγμα του γκαζιού. Αν δώσεις απότομα γκάζι, νιώθεις και ένα ελαφρύ τράβηγμα δεξιά. Αυτή που κοιτάς μπορει να είναι καλυτερη. Η να σου αρέσει η αίσθηση οδήγησης. Εμένα δεν μου άρεσε, γύρισα πίσω, δεν μου έδωσε ένα ευχάριστο συναίσθημα.
Μα μου μεταφέρεις εμπειρία για άλλο μηχανάκι ρε τύπε ενώ συζητάμε για άλλο μηχανάκι. Τι να σου απαντήσω?
Σαν να σου λέω ότι η R1 είναι κουραστική για πολλή ώρα γιατί οδήγησα ένα XT στο χωριό μου και δεν μου άρεσε.
BTW αυτό που οδήγησες είναι αερόψυκτο , ενώ το V100 είναι το πρώτο υδρόψυκτο στην MG.
Επειδή έχω οδηγήσει τη συγκεκριμένη γενιά Mandello V100 (τα νέα -που δεν έχουν έρθει ακόμη μάλλον- έχουν διαφορές), κι επειδή έχω οδηγήσει και το Stelvio (που φοράει το βελτιωμένο κιβώτιο ταχυτήτων, που θα έχει και το νέο V100 Mandello) και επειδή έχω το R1250R του 2024 έχω να πω συνοπτικά τα παρακάτω:
Κραδασμό το V100 Mandello έχει μόνο κατά την εκκίνηση. Κατά την οδήγηση δεν καταλαβαίνεις τίποτα, αντιθέτως έχει έναν ροπάτο και smoouth κινητήρα. Το να το χαζεύεις ακόμη και στατικά είναι απόλαυση. Ποιότητα και φινίρισμα από το πάνω-πάνω ράφι. Η γενιά που παράχθηκε μέχρι και το πρώτο εξάμηνο του 2024 έχει λίγο δύστροπο κιβώτιο (αυτά πουλιούνται στη προσφορά). Είναι όμως ένα σαφές κιβώτιο με τα κλανγκ της MG (κάποιοι ζουν και αναπνέουν για αυτό). Το Stelvio (άρα και τα νέα V100 Mandello) έχουν εξαιρετικό κιβώτιο.
Κάποιος έγραψε για το ραφιναρισμένο κινητήρα των BMW. Όταν ταξιδεύω με 140-150 (με το R1250R του 2024) έχω κραδασμούς κυρίως στα πατητά. Είναι κάτι που το ήξερα και κάτι που συνηθίζεται. Για το Mandello δεν ξέρω γιατί αν δεν ταξιδέψεις σε Εθνική μαζί του δεν μπορείς να το μάθεις, αυτά μπορούν να τα πιστοποιήσουν μόνο κάτοχοι.
Χάρη σε σύγκριση με ένα μεγάλο On/Off το Mandello θα σε πάει πολύ πιο μακριά και πολύ πιο διασκεδαστικά στα στροφιλίκια των πάσων και των επαρχιακών. Προσωπικό γούστο αλλά έχω την αίσθηση ότι η ελαφρά σκυφτή θέση των sport tourer είναι πολύ πιο ξεκούραστη από την όρθια των On/Off γιατί μοιράζεται το βάρος του αναβάτη πιο σωστα σε χε΄ρια, πόδια και μέση. To Nord Cap το μασάει για πλάκα αρκεί εσύ να αντέχεις. Δυο σύγχρονες μοτοσυκλέτες υπάρχουν στην κατηγορία και αυτές είναι το V100 Mandellο/Mandello S και τα R1250R/RS και είναι απόλαυση και οι δυο και πολυχρηστικές για όλα τα ασφάλτινα τερέν!
https://www.youtube.com/watch?v=3SFy1uNbiOM
......δες στο 3:40 το μέγιστο των κραδασμών του v100 όταν το εκκινεί.
..... αλλάζει η ανάσα και η ταχύτητα ομιλίας του παρουσιαστή μετά....
Eιναι που χέστηκε από τον φόβο του μόλις πήρε μπρός το μηχανάκι....
Ρε δεν πάμε καλά........απλά του σκέπαζε τον ήχο των λέξεών του ο θόρυβος του
κινητήρα και σε συνάρτηση με τις αυτόματες επιλογές των μικροφώνων
αλλάζει ο ήχος ομιλίας του σπήκερ......
AUFGEBRACHT
26/11/2024, 18:30
Έκανα σχετικά πρόσφατα ένα test το V7. Ήθελα να μου αρέσει. Περίμενα αυτόν τον κραδασμό για τον οποίο μιλάνε όλοι. Γενικά περίμενα να νιώσω πως είμαι πάνω σε κάτι πιο παλιό σαν μηχάνημα, να έχει ένα χαρακτήρα... Τελικά το βρήκα υπερβολικά ραφιναρισμένο, τόσο που δεν με τρέλανε.
Υπάρχει ένας κραδασμός στο ρελαντί που δεν τον λες τίποτα το ιδιαίτερο και ο οποίος εξαφανίζεται μόλις η μηχανή ξεκινήσει. Οι ταχύτητες είναι βούτυρο και μπαίνουν εντελώς αθόρυβα, ο συμπλέκτης υπερβολικά μαλακός και γενικότερα δεν ήταν καθόλου αυτό που περίμενα.
Εγώ όταν έκανα test ride το V7 είχα πρόβλημα με το να βρω την νεκρά, κάτι το οποίο επισήμαιναν και σε test rides στο εξωτερικό. Αυτό που δεν μου άρεσε καθόλου ήταν η αίσθηση του μπροστινού, και οι κραδασμοί που ένιωθα σε ταχύτητες αστικής μετακίνησης. Χαρακτήρα που λες νομίζω πως είχε δικό του, Guzzi γαρ, όπως με εξέπληξε και η ποιότητα κατασκευής.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.