View Full Version : Συμπλέκτης ποδιού για Suzuki FX 125;
Ρε παιδιά ξέρεις κανείς αν γίνεται να μπει συμπλέκτης στο πόδι, όπως και με τα κλασικά παπιά;
(νομίζω ότι είχα δει κάποιο κιτ μετατροπής αλλά δεν είμαι σίγουρος)
Ρε παιδιά ξέρεις κανείς αν γίνεται να μπει συμπλέκτης στο πόδι, όπως και με τα κλασικά παπιά;
(νομίζω ότι είχα δει κάποιο κιτ μετατροπής αλλά δεν είμαι σίγουρος)
Ποιος είναι ο λόγος που θέλεις να βάλεις συμπλέκτη στο πόδι ?
Καλησπέρα, σωστή παρατήρηση. Δεν διατύπωσα όμως σωστά το ερώτημά μου...
Αυτό που θέλω βασικά, είναι διπλός λεβιές ταχυτήτων (όπως έχουν και τα άλλα παπιά) και όχι συμπλέκτη στο πόδι.
Μπορεί να δεχθεί τον κλασικό διπλό λεβιέ το FX 125;
Καλησπέρα, σωστή παρατήρηση. Δεν διατύπωσα όμως σωστά το ερώτημά μου...
Αυτό που θέλω βασικά, είναι διπλός λεβιές ταχυτήτων (όπως έχουν και τα άλλα παπιά) και όχι συμπλέκτη στο πόδι.
Μπορεί να δεχθεί τον κλασικό διπλό λεβιέ το FX 125;
Αν χωράει στον μαρσπιέ (δηλαδή να είναι όπως στα άλλα παπιά, τύπου ανάποδο π) βεβαίως, γιατί όχι;
Edit:
τώρα κοιτούσα φωτό με το μοντέλο, δυστυχώς όχι, δεν παίρνει τέτοιο λεβιέ, δεν έχει χώρο να πατηθεί προς τα πίσω....
telegonos
12/12/2024, 20:14
Καλησπέρα, σωστή παρατήρηση. Δεν διατύπωσα όμως σωστά το ερώτημά μου...
Αυτό που θέλω βασικά, είναι διπλός λεβιές ταχυτήτων (όπως έχουν και τα άλλα παπιά) και όχι συμπλέκτη στο πόδι.
Μπορεί να δεχθεί τον κλασικό διπλό λεβιέ το FX 125;
Οχι.
Δεν έχει χώρο ο κινητήρας του, για διπλό συμπλέκτη όπως έχουν τα παπιά.
Τα παπιά έχουν δύο συμπλέκτες μέσα στο καβούκι, ένα φυγοκεντρικό που κάνει σύμπλεξη μόλις ανεβάσει στροφές ο κινητήρας και αποσυμπλέκει στο ρελαντί, και έναν μηχανικό που ελέγχεται από την κίνηση του λεβιέ στο πόδι.
Ο κινητήρας του FX είναι ουσιαστικά τροποποιημένος κινητήρας από DR, και δεν έχει καθόλου υποδομή για τέτοια συστήματα. Εχει ένα συμπλέκτη τύπου μοτοσυκλέτας, που είναι άμεσος, μηχανικός βάση της μανέτας.
Θα μπορούσε να γίνει πατέντα, με κάποιο μηχανισμό που πρέπει να φτιαχτεί, ώστε η κίνηση του λεβιέ ταχυτήτων, με κάποια ντίζα, να πατάει μαζί και τον συμπλέκτη, αλλά αυτό ούτε εύκολο είναι, ούτε ξέρω κάποιον να το έχει κάνει, και σίγουρα δεν θα έχει το αποτέλεσμα που έχει ο διπλός συμπλέκτης των παπιών.
Οχι.
Δεν έχει χώρο ο κινητήρας του, για διπλό συμπλέκτη όπως έχουν τα παπιά.
Τα παπιά έχουν δύο συμπλέκτες μέσα στο καβούκι, ένα φυγοκεντρικό που κάνει σύμπλεξη μόλις ανεβάσει στροφές ο κινητήρας και αποσυμπλέκει στο ρελαντί, και έναν μηχανικό που ελέγχεται από την κίνηση του λεβιέ στο πόδι.
Ο κινητήρας του FX είναι ουσιαστικά τροποποιημένος κινητήρας από DR, και δεν έχει καθόλου υποδομή για τέτοια συστήματα. Εχει ένα συμπλέκτη τύπου μοτοσυκλέτας, που είναι άμεσος, μηχανικός βάση της μανέτας.
Θα μπορούσε να γίνει πατέντα, με κάποιο μηχανισμό που πρέπει να φτιαχτεί, ώστε η κίνηση του λεβιέ ταχυτήτων, με κάποια ντίζα, να πατάει μαζί και τον συμπλέκτη, αλλά αυτό ούτε εύκολο είναι, ούτε ξέρω κάποιον να το έχει κάνει, και σίγουρα δεν θα έχει το αποτέλεσμα που έχει ο διπλός συμπλέκτης των παπιών.
Εγώ κατάλαβα ότι θέλει μόνο να βάλει τον λεβιέ (πιθανώς για να μην χαλάει το παπούτσι) θα πατάει κανονικά τον συμπλέκτη στο χέρι και αντί να βάζει το πόδι κάτω από τον λεβιέ, θα τον πατάει προς τα πίσω. Ας μας πει και ο ίδιος αν είναι όντως αυτό το ζητούμενο.
Ακόμα και αυτό να είναι, δεν υπάρχει χώρος για πάτημα προς τα πίσω.
telegonos
12/12/2024, 20:25
Εγώ κατάλαβα ότι θέλει μόνο να βάλει τον λεβιέ (πιθανώς για να μην χαλάει το παπούτσι) θα πατάει κανονικά τον συμπλέκτη στο χέρι και αντί να βάζει το πόδι κάτω από τον λεβιέ, θα τον πατάει προς τα πίσω. Ας μας πει και ο ίδιος αν είναι όντως αυτό το ζητούμενο.
Ακόμα και αυτό να είναι, δεν υπάρχει χώρος για πάτημα προς τα πίσω.
Ναι έχεις δίκιο, σωστά κατάλαβες εσύ, λάθος εγώ.
Το λέει άλλωστε ο άνθρωπος, απλά τον λεβιέ θέλει, όχι και να δουλεύει σαν συμπλέκτης.
Δε βαριέσαι, ας υπάρχει και η δική μου απάντηση, για μελλοντική αναφορά, αν κάποιος θέλει να το κάνει ΚΑΙ συμπλέκτη, ότι δεν γίνεται.
motojojo
13/12/2024, 08:44
Αν ο λόγος είναι να μην φθείρει/λερώνει το παπουτσι, υπάρχουν λαστιχένιες θήκες που καλύπτουν το λεβιέ και δεν λερώνουν.
Υπάρχουν ανάλογες και για το παπουτσι.
Στα παπιά έχουν τέτοιο λεβιέ γιατί βολεύει και στη σειρά αλλαγής ταχυτήτων, σε κανονικό μοτοσυκλετικο κιβώτιο δεν ειμαι σίγουρος αν βολευει στην πράξη.
Αν ο λόγος είναι να μην φθείρει/λερώνει το παπουτσι,
Ακριβώς, χρόνια κάτοχος CBR1000RR και δεν βοηθούσε καμία θήκη στο να μην φθαρεί το παπούτσι στο συγκεκριμένο σημείο.
Οπότε μάλλον κρατάω (και ψιλοφτιάχνω) το Jetix 125 που έχω αρχίσει και το συνηθίζω. Suzuki FX βέβαια δεν θα γίνει ποτέ...
sanctusan
15/12/2024, 15:35
Εγώ δεν είχα ποτέ πρόβλημα με τη φθορά στα παπούτσια.
Μόνο με τη βρώμα είχα και δεν ξαναπήρα λευκά.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.