View Full Version : κλισε τιτλος Νεο Εντουρο...
Χαιρετω τα φιλαρακια, πανε χρονια που χουμε να τα πουμε, αλλα περιοδικα σας παρακολουθω,
και μπαινω στο ψητο.
Ψαχνω να μπω χωμα και ειμαι αναμεσα σε 3 μηχανακια,
CRF300L απο τις πιο ακριβες επιλογες αλλα μοιαζει ως την πιο ακιολοφη, το εχει φιλος και ειναι 100% ευχαριστημενος.
cfmoto450 εχει γινει χαμος εχει γεμισει ο τοπος και παρα ορισμενα παρατραγουδα στα 6Κ φαινεται πολυ καλη επιλογη.
Voge 300 rally αλλη μια επιλογη που ορισμενοι μου το παρουσιαζουν ως ψωφιο...
και ξαφνικα μου λεει ενας KOVE 450 και το ειδα και επαθα πλακα, το μηχανακι ειναι πιστολι και παρα πολυ ομορφο βεβαια παμε στα 8Κ...
η χρηση ειναι εντουροβολτες με τον χελιωτη και γενικα βολτες εδω τριγυρω αττικη για αρχη και μετα οτι προκυψει...
παω τα παιδια σχολειο και επιστρεφω :D
τις καλημερες μου!
Καλημέρα.
Ένα CRF300L πουλάει (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=164388) ο Βαγγέλης.
Καλημέρα.
Ένα CRF300L πουλάει (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=164388) ο Βαγγέλης.
το σημειωνω, σε ευχαριστω πολυ
stefanos
08/01/2025, 08:16
To kove είναι άλλη κατηγορία και άλλη χρήση. Πολύ πιο μάχιμο.
Kepler Fun
08/01/2025, 08:26
Περίμενε 3 μήνες.
Θα έρθει dr400
taxydromos
08/01/2025, 08:36
KTM 390ADV
KOVE 450
To voge έχει όριο τα 100κμ
Το honda δεν είναι για σκληρά
Το cf έχει θέμα με την απόκριση στο γκάζι
και υπολόγισε 1500- 2000€ για έξτρα
:)
doctoras
08/01/2025, 09:42
με το crf συγκριτικά με τα υπολοιπα που έβαλες εκτός απο φλαταδούρες και εκδρομικό εντουρο, μπορείς να κάνεις και μονοπατάδα, χαλαρά μεν αλλά ικανότερα απο τα υπολοιπα που έβαλες.
επίσης το crf δεν αποτελεί ρίσκο ούτε είναι ακριβό έχει και μεταπώληση αν αλλάξουν οι προτιμήσεις σου και θες να προχωρήσεις αλλού
η άλλη μεριά είναι κινέζικα, φθηνά θα το αγοράζεις φθηνά θα το πουλήσεις όμως και με ότι λόξυγκα δημιουργηθεί που σε αναγκάσει να περνάς από αντιπροσωπεία, προσωπικά και εναλλακτικά θα προτιμούσα να τα πετάξω σε κανα sherco ή beta
το 390adv δεν είναι χωμάτινο, αλλά allround με κάποιες δυνατότητες
για μένα ακούγεται ως πρώτη επιλογη crf300 μεταχειρισμένο (βρίσκεις μηχανάκια σε τέλεια κατάσταση χωρις χλμ όπως του βαγγέλη).
ή αν κινείστε μονο περιξ αττικής (και έχεις άνθρωπο που γνωρίζει απο την αγορά αγωνιάρικων μεταχειρισμένων) να βρεις κάτι μεταξύ yamaha wr250f, ktm exc250/exc350f, beta xtrainer 250 στην καλύτερη κατάσταση που μπορείς να βρεις με βάση το μπατζετ
Vassilis
08/01/2025, 18:32
Αν πήγαινες σε κάτι πιο καθαρά εντουραδικο; πχ κάτι τέτοιο: https://betamotor.gr/bikes/rr-4t-125-r/
Δεν είναι για πολλές βόλτες στον δρόμο αλλά για βουνό νομίζω είναι καλύτερο από τα υπόλοιπα. Αλλιώς και εγώ θα έλεγα crf. Νεο DRZ επισης καλη περιπτωση
ThatSlowMF
08/01/2025, 18:41
Νομίζω στο kove 450 θα πήγαινα το οποίο είναι το πιο "focused" από όλα. Το είδα της προάλλες και μαρεσε παρά πολύ εμφανισιακά αλλά και τα σπεκς του είναι υποσχόμενα, πχ 30λιτρα ρεζερβουάρ χωρισμένο στα 3 άρα τεράστια αυτονομία, ρυθμίσεις αναρτήσεων σύμφωνα με δοκιμές αλλά και εργονομικά. Το crf επίσης τίμια επιλογή αλλά για τον σκοπό που είναι φτιαγμένο διάβασα από αρκετούς ότι οι αναρτήσεις του πέφτουν λίγες για αυτή την χρήση. Από την άλλη το κοβε δεν έχει δοκιμαστεί αρκετά για να έχουμε μακροχρόνια άποψη αλλά το βάπτισμα του πυρός στο Ντακάρ νομίζω είναι μια καλή ένδειξη.
Αν πήγαινες σε κάτι πιο καθαρά εντουραδικο; πχ κάτι τέτοιο: https://betamotor.gr/bikes/rr-4t-125-r/
Δεν είναι για πολλές βόλτες στον δρόμο αλλά για βουνό νομίζω είναι καλύτερο από τα υπόλοιπα. Αλλιώς και εγώ θα έλεγα crf. Νεο DRZ επισης καλη περιπτωση
Για λόγο κόστους δεν θα ήθελα κάτι που να είναι με ώρες, να χρειάζεται πολύ Φροντιδα και γενικά ευαίσθητα μηχανάκια. Θέλω κάτι να μην σπάει να μην Χάλαει κτλ κτλ
Νομίζω στο kove 450 θα πήγαινα το οποίο είναι το πιο "focused" από όλα. Το είδα της προάλλες και μαρεσε παρά πολύ εμφανισιακά αλλά και τα σπεκς του είναι υποσχόμενα, πχ 30λιτρα ρεζερβουάρ χωρισμένο στα 3 άρα τεράστια αυτονομία, ρυθμίσεις αναρτήσεων σύμφωνα με δοκιμές αλλά και εργονομικά. Το crf επίσης τίμια επιλογή αλλά για τον σκοπό που είναι φτιαγμένο διάβασα από αρκετούς ότι οι αναρτήσεις του πέφτουν λίγες για αυτή την χρήση. Από την άλλη το κοβε δεν έχει δοκιμαστεί αρκετά για να έχουμε μακροχρόνια άποψη αλλά το βάπτισμα του πυρός στο Ντακάρ νομίζω είναι μια καλή ένδειξη.
Τον επίπεδο μου στο χώμα είναι αρχάριο οπότε και οι απαιτήσεις μου περισμενες , το κοβε είναι πανέμορφο και σε βάζει μέσα στο Ντακάρ, αλλά εγώ θα χρειαστω το 40% των δυνατοτήτων του, μέχρι να μάθω και να μπορώ να του πίνω το αίμα ίσως να περασει πολύ καιρός και τα χιλιάρικα είναι αρκετά, άσε που λένε ότι προς το τέλος του χρόνου θα πάρει ένα χιλιάρικο επάνω... Το drz το.400αρι που περιμένουμε να έρθει, είναι μέσα στο παιχνίδι αλλά θα βγει καπου στα 6 νομίζω.... Πολύ καλή ευκαιρία βρίσκω το crf του παιδιού από την Πάτρα και θα κάνω μια κουβέντα μαζί του...
Τον επίπεδο μου στο χώμα είναι αρχάριο οπότε και οι απαιτήσεις μου περισμενες , το κοβε είναι πανέμορφο και σε βάζει μέσα στο Ντακάρ, αλλά εγώ θα χρειαστω το 40% των δυνατοτήτων του, μέχρι να μάθω και να μπορώ να του πίνω το αίμα ίσως να περασει πολύ καιρός και τα χιλιάρικα είναι αρκετά, άσε που λένε ότι προς το τέλος του χρόνου θα πάρει ένα χιλιάρικο επάνω... Το drz το.400αρι που περιμένουμε να έρθει, είναι μέσα στο παιχνίδι αλλά θα βγει καπου στα 6 νομίζω.... Πολύ καλή ευκαιρία βρίσκω το crf του παιδιού από την Πάτρα και θα κάνω μια κουβέντα μαζί του...
Αποφάσισε τι θες να κάνεις στο χώμα γιατί αν θες πχ εντούρο δεν χρειάζονται τα 30 λίτρα βενζίνης που έχει το kove.
Εγώ το crf 300 θα αγόραζα και θα του έβαζα ένα after ρυθμιζόμενο αμορτισέρ και πιο σκληρά ελατήρια μπροστά.
Τα αλλά δεν τα εμπιστεύομαι ακόμα και είναι και σε άλλη κατηγορία.
Χρειάζεται κάτι κοντά σε Enduro χωρίς Φέρινγκ, οδό γίνεται πιο ελαφρύ και με εκδοτικές αναρτήσεις αλλά με όχι ώρες λειτουργίας οπότε το 300l, το νέο drz400 και το καλύτερο όλων το wr250r είναι οι επιλογές σού.
Από τα 3 παραπάνω θα προτιμούσα το Yamaha αλλά είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί στην αγορά μεταχειρισμένων σε λόγ κη τιμή. Μη σου πω ότι και με ένα XR400R που είναι και έρωτας μεγάλος θα ήμουν μια χαρά αλλά δυστυχώς παλιωσαν και τα καλά τα πουλάνε πολύ ακριβά.
Βλέποντας το service του kove λέει λάδια ανά 2000χλμ Άνα 100 ώρες αλλαγές λάδια στις μπρος και πίσω αναρτήσεις και γενικά βλέπω ότι είναι πολύ μακρυά από αυτό που ψάχνω,
Ίσως θα περιμένω αυτό το ισπανικό rieju να δω τι ρόλο βαράει και βλέπουμε...
Αποφάσισε τι θες να κάνεις στο χώμα γιατί αν θες πχ εντούρο δεν χρειάζονται τα 30 λίτρα βενζίνης που έχει το kove.
Έχω έναν φίλο με crf και πάει στις βόλτες του Χελιώτη που κάνει στην Αττική και δειλά δειλά κάνα μονοπάτι κτλ κτλ. Γενικά αυτή θα είναι η χρήση, εδώ γύρω άντε και καμιά Θήβα στο Μοσχοπόδι που το έχω κάνει με το ποδήλατο και μου άρεσε....
Έχω έναν φίλο με crf και πάει στις βόλτες του Χελιώτη που κάνει στην Αττική και δειλά δειλά κάνα μονοπάτι κτλ κτλ. Γενικά αυτή θα είναι η χρήση, εδώ γύρω άντε και καμιά Θήβα στο Μοσχοπόδι που το έχω κάνει με το ποδήλατο και μου άρεσε....
Το Rieju έχει το ίδιο μοτέρ με το voge rally. Eιναι ενδιαφέρουσες μοτοσυκλέτες και οι δύο.
Για τη χρήση που θες είναι μια χαρά. Έχουν και ένα μικρό φεριγκακι να σου κόβουν τον αέρα από το στήθος. Το voge έχει κάποια χρόνια στην αγορά και έχει πουλήσει πολύ οπότε θα βρεις πληροφορίες.
Ακόμα και το MT450 καλύπτει την χρήση που θες να κάνεις αλλά αυτό θα στο πρότεινα σαν all-around μοτοσυκλέτα να έχεις μόνο αυτό και να κάνεις λίγο απ' όλα. Αν έχεις άλλη μοτοσυκλέτα πάρε κάτι πιο ελαφρύ όπως τα 300ρια που σε σύγκριση με τα παλιότερα ον οφ δεν είναι ελαφριά αλλά απ'.ότι παίζει πλέον στην αγόρασε δε νέο μοντέλο είναι τα πιο μανιτζέβελα. Το voge και το Rieju έχουν και πλούσιο εξοπλισμό .
Γύρω από την Θήβα έχει πολύ ωραίες χωμάτινες διαδρομές. Με τα 300ρια θα μπορέσεις να μπεις αργότερα και σε κάνα μονοπάτι.
Με όλες τις μοτοσυκλέτες που σου έχουν προτείνει θα μπορείς να πηγαίνεις και στις πιο μακρινές χωματάδες του Χελιώτη από επαρχιακούς και παλιά εθνική.
stefanos
09/01/2025, 14:08
Χαρά στο κουράγιο σας μονοπάτι με μηχανάκια 150 κιλών και 25 αλόγων.
Vassilis
09/01/2025, 20:02
Για λόγο κόστους δεν θα ήθελα κάτι που να είναι με ώρες, να χρειάζεται πολύ Φροντιδα και γενικά ευαίσθητα μηχανάκια. Θέλω κάτι να μην σπάει να μην Χάλαει κτλ κτλ
Δεν έχω εμπειρία με τα Beta αλλά δεν νομίζω να είναι ευαίσθητα και να χρειάζονται πολλή φροντίδα. Στο επίπεδο μας τα εντουρο θέλουν μόνο λάδια που δεν είναι κάτι ιδιαίτερο σε κόστος. Έχει επίσης χαμηλό κόστος κτήσης. Αν η απόσταση που έχεις να διανύσεις για να φτάσεις στο βουνό είναι μικρή νομίζω είναι καλή περίπτωση. Σημαντικά πλεονέκτημα των πιο καθαρών εντουρο είναι τα περιφερειακά και το χαμηλότερο βάρος. Επειδή στην αρχή λογικά θα πέσει πολλη τούμπα φαντάσου να πρέπει συνέχεια να σηκώνεις μηχανή 150 κιλών αντί για 120 πχ. Επίσης ενδέχεται να είναι πιο ανθεκτικά σε ζημιές από τούμπες.
Ήμουν και εγώ στην φάση που είσαι πριν περίπου 1,5 χρόνο. Σκεφτόμουν το crf ή και κάποιο klx250 (μεταχειρισμένα) και τελικά πήγα σε hardcore εντουρο. Το πήρα 3000 του '13, πρέπει να έχω ρίξει 2 από τοτε για να το μαζέψω, είναι λίγο απαιτητικό για την εμπειρία μου αλλά έχει περάσει από κάτι σημεία που έκατσαν στην διαδρομή που νομίζω ένα crf θα δυσκολευοταν. Σημεία που δεν μπορεις να γυρίσεις πίσω. Πρέπει να τα περάσεις. Επίσης έχω φάει μια πολύ γερή τούμπα στην αρχή και το μόνο που έπαθε είναι να στραβώσει λίγο το τιμόνι. Τώρα αν ήμουν στην ίδια φάση θα έπαιρνα το Beta σαν ολοκαίνουριο, προσιτό και λίγο πιο αδύναμο γιατί το γκάζι του δικού μου είναι λίγο υπερβολικό μερικές φορές.
Χαρά στο κουράγιο σας μονοπάτι με μηχανάκια 150 κιλών και 25 αλόγων.
Αν δεν έχεις άλλο να παίξεις τότε θα μπεις στα εύκολα με αυτό τι α κανς?
Όποιος θέλει πιο πολύ μονοπάτι θα πάει σε εντούρο και ότι συνεπάγεται αυτό σε συντήρηση και μεταφορά με τρέιλερ κτλ.
Δεν έχω εμπειρία με τα Beta αλλά δεν νομίζω να είναι ευαίσθητα και να χρειάζονται πολλή φροντίδα. Στο επίπεδο μας τα εντουρο θέλουν μόνο λάδια που δεν είναι κάτι ιδιαίτερο σε κόστος. Έχει επίσης χαμηλό κόστος κτήσης. Αν η απόσταση που έχεις να διανύσεις για να φτάσεις στο βουνό είναι μικρή νομίζω είναι καλή περίπτωση. Σημαντικά πλεονέκτημα των πιο καθαρών εντουρο είναι τα περιφερειακά και το χαμηλότερο βάρος. Επειδή στην αρχή λογικά θα πέσει πολλη τούμπα φαντάσου να πρέπει συνέχεια να σηκώνεις μηχανή 150 κιλών αντί για 120 πχ. Επίσης ενδέχεται να είναι πιο ανθεκτικά σε ζημιές από τούμπες.
Ήμουν και εγώ στην φάση που είσαι πριν περίπου 1,5 χρόνο. Σκεφτόμουν το crf ή και κάποιο klx250 (μεταχειρισμένα) και τελικά πήγα σε hardcore εντουρο. Το πήρα 3000 του '13, πρέπει να έχω ρίξει 2 από τοτε για να το μαζέψω, είναι λίγο απαιτητικό για την εμπειρία μου αλλά έχει περάσει από κάτι σημεία που έκατσαν στην διαδρομή που νομίζω ένα crf θα δυσκολευοταν. Σημεία που δεν μπορεις να γυρίσεις πίσω. Πρέπει να τα περάσεις. Επίσης έχω φάει μια πολύ γερή τούμπα στην αρχή και το μόνο που έπαθε είναι να στραβώσει λίγο το τιμόνι. Τώρα αν ήμουν στην ίδια φάση θα έπαιρνα το Beta σαν ολοκαίνουριο, προσιτό και λίγο πιο αδύναμο γιατί το γκάζι του δικού μου είναι λίγο υπερβολικό μερικές φορές.
Το μονο λαδάκι θέλουν τα τετράχρονα καθαρόαιμα εντούρο σημαίνει 30 ευρώ το λίτρο γιατί θα βάλεις συνθετικό 10w-60 κάθε 30 ώρες λειτουργίας .
Και όταν μαζέψει ώρες και χρειαστεί φρεσκαρισμα το μοτέρ θα πονέσει η τσέπη γιατί οι βαλβίδες είναι τιτανίου, τα πιστόνια είναι συνήθως σφυρήλατα που είναι ακριβά κτλ.
Και αν το πάρει για να πηγαίνει σε βόλτες του Χελιώτη θα μαζέψει γρήγορα πολλές ώρες λειτουργίας σε δασικούς δρόμους που δεν έχουν και τίποτα φοβερές δυσκολίες τις οποίες ένα crf l300 εύκολα θα τις περάσει.
Αν έρθει η ώρα του μονοπατιού τότε το εντούρο είναι απαραίτητο.
Vassilis
10/01/2025, 11:17
Σωστός. Απλά πιθανότατα μετά από 2-3 βόλτες σε δασικούς θα βαρεθεί και μετά θα θέλει μονοπάτι :p
Σωστός. Απλά πιθανότατα μετά από 2-3 βόλτες σε δασικούς θα βαρεθεί και μετά θα θέλει μονοπάτι :p
:D
Σςςςςςς μη μάρτυρας τα μυστικά. Όλοι πρέπει να περάσουν από ένα ον οφ .
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.