View Full Version : Κρίση στην KTM
Πάντως Βαγγέλη @bulmont έχεις ένα άδικο για το στρώμα, μπορεί να είναι απρόσωπο αλλά κάνει τα πάντα (έστω μέτρια).
Οι πιό πολλοί από τους συμμετέχοντες στην παρούσα συζήτηση ούτε είχατε, ούτε
θ' αποκτούσατε ποτέ σας ΚΤΜ.
Δρυός πεσούσης πας αναβάτης ξυλεύεται.....
Εχοντας αγοράσει δύο καινούρια και ένα μεταχειρισμένο ΚΤΜ πιστεύω πώς μπορώ
να κρίνω καλύτερα από όσους τα κοιτούν ξελιγωμένοι....και τρέχουν και λίγα σαλάκια.....
και βγαίνουν και κουνάνε το δάχτυλο.....γιατί;;;;; δεν γουστάρατε, δεν αγοράσατε, τι
σας κόφτει;;;;;
Εγώ ο νέος (αναβάτης) και άσχετος, να κάνω μια ερώτηση;
Στόχος κάθε εταιρείας δεν είναι να με προσεγγίσει σαν πελάτη;
Οι πωλήσεις των εταιρειών έρχονται από 2 κατηγορίες:
1) Πελάτες που είχαν στο παρελθόν κάποιο μοντέλο της εταιρείας/φίρμας και αλλάζουν/αναβαθμίζουν μοντέλο και
2) Νέοι πελάτες που ανακαλύπτουν/δοκιμάζουν πρώτη φορά την εταιρεία/φίρμα.
Με την παραπάνω λογική, όλοι οι πελάτες της 2ης κατηγορίας να πάνε να.. κοιταχτούνε στον καθρέφτη, σωστά;
Πριν από 5 μήνες έψαχνα την πρώτη μου μοτοσυκλέτα. Ανάμεσα σε αυτές που μου προτάθηκαν ήταν και ΚΤΜ Duke 390.
Με την λογική σου, αφού δεν ήμουν/είμαι φανατικός οπαδός της KTM καλώς δεν αγόρασα ΚΤΜ, σωστά;
Άρα έμμεσα "σπρώχνεις" την αγαπημένη σου εταιρεία να στεγνώνει από πωλήσεις γιατί "μόνο οι φανατικοί οπαδοί έχουν δικαίωμα να μιλούν και να προβληματίζονται" Δηλαδή την σπρώχνεις να πάθει Harley Davidson..
Σημείωση: Πριν από 5 μήνες που έψαχνα μοτοσυκλέτα, αποφάσισα να πάρω μια μεταχειρισμένη για "αρχή" και στη συνέχεια να κοιτάξω φέτος την άνοιξη το ενδεχόμενο να πάρω καινούργια.
Ανάμεσα στα καινούργια που θα κοίταζα θα ήταν και το Duke.
Τώρα με βάση την δική σου λογική, να μην το πάρω, αφού δεν είμαι φανατικός οπαδός, σωστά;
Ή μήπως να το πάρω και να μην με κόφτει αν μετά από 6 μήνες η αντιπροσωπεία κλείσει, ή δεν μπορεί να μου παρέχει καν εγγύηση, ή τα ανταλλακτικά θέλουν 6 μήνες να έρθουν από όποια πλευρά του πλανήτη κατασκευάζονται;
Toυς τα λέω, πώς όταν φτιάχτηκαν αυτά τα ευρωπαικά (73'-78') οι γιαπωνέζοι το
αλουμίνιο το βλέπαν σε φωτογραφίες αλλά δεν τα παίρνουν τα γράμματα.....
Στην Ελλαδα που αν δεν ερχονταν οι Γιαπωνεζικες καραβιες ,θα ειμασταν μοτοσυκλετιστικα αναλφαβητοι.
Μην ειμαστε αχαριστοι.:beer:
Στην Ελλαδα που αν δεν ερχονταν οι Γιαπωνεζικες καραβιες ,θα ειμασταν μοτοσυκλετιστικα αναλφαβητοι.
Μην ειμαστε αχαριστοι.:beer:
Ακομα μοτοσυκλετιστικα αναλφαβητοι ειμαστε....
kostaskk
13/01/2025, 17:03
Αν κλείσει πιθανός να μην υπάρχουν καν ανταλλακτικά,,, η ktm μόνο ξέρει τους προμηθευτες-παραγωγους και δίνει τις εντολές για θα παραγωγή η κρατάει το ανάλογο στοκ.. όταν αυτοί μείνουν απλήρωτοι δεν θα παράγουν αλλα και το στοκ θα τελειώσει. Κτμ αντιπροσωπεία,γραφεία,σιτε δεν θα υπάρχουν για να πάρεις τηλέφωνο να παραγγείλεις.
basilis_k6
23/01/2025, 23:42
Φευγει ο πιερερ απο ceo. πιθανη εμπλοκη της bajaj
One day before the review meeting in the insolvency proceedings of the motorcycle manufacturer KTM, the parent company Pierer Mobility announced that the long-time Pierer Mobility boss, Stefan Pierer, is taking a step aside. In an ad hoc announcement, the listed company announced that long-time manager Gottfried Neumeister would take over as chairman of the board and Pierer would become “co-CEO”. He wants to “accompany the restructuring process”.
https://www.derstandard.at/story/3000000254308/schritt-zur-seite-pierer-uebergibt-pierer-mobility-vorstandsvorsitz-und-wird-co-ceo
καποια πουλάκια λενε οτι συντομα θα εχουμε προσφορες στο υπαρχον στοκ
πυξιδας990
24/01/2025, 08:30
40000 μειωθηκε το στοκ
https://www.bikeit.gr/nea-kosmou/item/40680-omilos-pierer-mobility-o-stefan-pierer-apoxorei-apo-ti-thesi-tou-ceo-sxedon
ratamahatta
24/01/2025, 08:45
Σίγουρα θα υπάρχει εμπλοκή με πιθανή συμμετοχή είτε bajaj είτε cfmoto
Μακάρι να δούμε και προσφορές από το μεγάλο στοκ της εταιρείας
stefanos
24/01/2025, 10:10
Αν κρίνουμε από τα θέματα της γενική συνέλευση https://www.pierermobility.com/api/assets/19705453?type=inline σκοπεύουν να δώσουν το 30% του ομίλου για 900 μύρια.
Φαντάζομαι θα έχουν γίνει σχετικές επαφές με πιθανούς επενδυτές.
ratamahatta
30/01/2025, 18:35
Πάντως ήδη άρχησαν αρκετές προσφορές σε μοντέλα 2023-2024 και στην Ελλάδα
basilis_k6
30/01/2025, 19:21
Πάντως ήδη άρχησαν αρκετές προσφορές σε μοντέλα 2023-2024 και στην Ελλάδα
Και Husqvarna. Το πουλακι μου ειπε επισης οτι ερχεται και για τα μεγαλα κτμ...
harris_x
30/01/2025, 19:22
Και Husqvarna. Το πουλακι μου ειπε επισης οτι ερχεται και για τα μεγαλα κτμ...
όλα τζάμπα θα τα πάρετε Qφάλες :tooth:
ratamahatta
30/01/2025, 19:35
…και gas gas φυσικά
basilis_k6
30/01/2025, 20:03
όλα τζάμπα θα τα πάρετε Qφάλες :tooth:
θα πληρωσουμε τις επισκευες ομως :lol:
harris_x
30/01/2025, 20:06
θα πληρωσουμε τις επισκευες ομως :lol:
πούλα το μετα τα 2 χρόνια
basilis_k6
03/02/2025, 15:45
https://www.motomag.gr/news/epikairotita/mv-agusta-anexartiti-pleon-apo-ton-omilo-pierer-mobility
ανεξαρτητη πλεον η MV
sanctusan
25/02/2025, 11:20
Νέες φήμες θέλουν την Bmw να προσπαθεί να αγοράσει την KTM.
''Η γερμανική εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων και μοτοσικλετών BMW φημολογείται ότι ενδιαφέρεται να αγοράσει την KTM, αλλά θέλει να απομακρύνει τη λειτουργία της από την Αυστρία, σύμφωνα με τα τοπικά μέσα ενημέρωσης.
....
Σύμφωνα με το oe24, η BMW θα μεταφέρει την έρευνα και την ανάπτυξη της KTM στη βάση της στο Μόναχο, ενώ η παραγωγή θα γίνεται στην Ινδία. Ως αποτέλεσμα, και τα 4500 μέλη του προσωπικού που απασχολούνται σήμερα από την KTM στην Αυστρία θα απολυθούν μέχρι το τέλος του 2025.
Οι προμηθευτές της ΚΤΜ στην Αυστρία θα χάσουν επίσης από αυτή τη συμφωνία, με την BMW να χρησιμοποιεί τη δική της γραμμή εφοδιασμού.
....
Μια εξαγορά της KTM από την BMW θα είχε πιθανότατα αντίκτυπο και στο πρότζεκτ MotoGP της αυστριακής μάρκας. Κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, η BMW έχει εκφράσει ενδιαφέρον για την πιθανή ένταξή της στο grid του MotoGP, αν και τίποτα συγκεκριμένο δεν καρποφόρησε ποτέ.
....."
Η BMW θέλει να αγοράσει την KTM, σύμφωνα με πληροφορίες bikespirit.net (https://bikerspirit.net/main/i-bmw-thelei-na-agorasei-tin-ktm-symfona-me-plirofories/)
basilis_k6
25/02/2025, 11:30
Τα νέα της ημέρας είναι ότι η bajaj σωνει την κτμ και σιγά σιγά ίσως γίνει κύριος μέτοχος. Αυτό για την bmw είναι φήμη.
sanctusan
25/02/2025, 12:02
Τα νέα της ημέρας είναι ότι η bajaj σωνει την κτμ και σιγά σιγά ίσως γίνει κύριος μέτοχος. Αυτό για την bmw είναι φήμη.
''Η πρώτη πράξη προς την οριστική λύση του προβλήματος της KTM έγινε σήμερα με ένεση 50 εκατομμυρίων Ευρώ στην Pierer Bajaj AG από την Bajaj Auto.
.....
Σε κάθε περίπτωση τα 50 εκατομμύρια Ευρώ που δόθηκαν ως τριετές δάνειο από την Bajaj Auto είναι μόλις το πρώτο μαξιλάρι από μία επένδυση που σύμφωνα με την ανακοίνωση στις οικονομικές εφημερίδες της Ινδίας, θα ξεπεράσει τα 150 εκατομμύρια Ευρώ.
Ακόμη όμως και αυτό το νούμερο είναι μικρό, δεν θα υπήρχε κλυδωνισμός της KTM AG με ένα τόσο μικρό νούμερο για το οικονομικό της μέγεθος......''
Οι Ινδοί αγοράζουν Pierer: Ένεση εκατομμυρίων στην KTM από την Bajaj! motomag.gr (https://www.motomag.gr/news/epikairotita/oi-indoi-agorazoyn-pierer-enesi-ekatommyrion-stin-ktm-apo-tin-bajaj)
Δεν τη σώνει ακριβώς, αλλά της δίνει μπουστάρισμα που σίγουρα δεν είναι αρκετό όσο για να σωθεί.
Όλα είναι ρευστά ακόμα νομίζω. Θα δούμε τι νέα θα έχουμε την Τρίτη.
basilis_k6
25/02/2025, 13:19
''Η πρώτη πράξη προς την οριστική λύση του προβλήματος της KTM έγινε σήμερα με ένεση 50 εκατομμυρίων Ευρώ στην Pierer Bajaj AG από την Bajaj Auto.
.....
Σε κάθε περίπτωση τα 50 εκατομμύρια Ευρώ που δόθηκαν ως τριετές δάνειο από την Bajaj Auto είναι μόλις το πρώτο μαξιλάρι από μία επένδυση που σύμφωνα με την ανακοίνωση στις οικονομικές εφημερίδες της Ινδίας, θα ξεπεράσει τα 150 εκατομμύρια Ευρώ.
Ακόμη όμως και αυτό το νούμερο είναι μικρό, δεν θα υπήρχε κλυδωνισμός της KTM AG με ένα τόσο μικρό νούμερο για το οικονομικό της μέγεθος......''
Οι Ινδοί αγοράζουν Pierer: Ένεση εκατομμυρίων στην KTM από την Bajaj! motomag.gr (https://www.motomag.gr/news/epikairotita/oi-indoi-agorazoyn-pierer-enesi-ekatommyrion-stin-ktm-apo-tin-bajaj)
Δεν τη σώνει ακριβώς, αλλά της δίνει μπουστάρισμα που σίγουρα δεν είναι αρκετό όσο για να σωθεί.
Όλα είναι ρευστά ακόμα νομίζω. Θα δούμε τι νέα θα έχουμε την Τρίτη.
εγω με το μικρο μου μυαλο που ξερει πολυ λιγα απο οκονομικα επιχειρήσεων καταλαβαινω οτι η bajaj απλώς δείχνει με τα χρηματα αυτα τις προθεσεις της να εγγυηθει της εξυγιανσης και της οικονομικής ενισχυσης ωστε να πιεσει τους πιστωτες να δωσουν αερα και χρονο στην κτμ. σαν να λεει "εγω μαγκες εχω τα φραγκα, καντε λιγο πισω και θα αναλαβω να τα ισιωσω ολα". δεν θα πεταξει 1-2δις πανω στην κτμ ομως, θελει να ερθουν απο τις πωλησεις σιγα σιγα και απλα θα βαλει το ονομα της σαν εγγυηση.
basilis_k6
25/02/2025, 14:52
τι σου ελεγα? @ptc
καποιοι εβγαζαν καθημερινα λεφτα απο τις μετοχες
Routine investigations were also taken up by the financial market supervision. The Pierer Mobility share has been an unusually high trading volume since October. This raises the question of whether possible irregularities have taken place: the FMA checks whether the correct ad hoc periods were met last year. The FMA's investigations have been running for some time and have not yet been completed.
https://www.tips.at/nachrichten/ooe/wirtschaft-politik/675996-ktm-ag-glaeubiger-stimmen-sanierungsplan-unter-bestimmten-bedingungen-zu
https://finance.yahoo.com/news/motorbike-maker-ktm-creditors-70-132728448.html
διαβαζω πολλα... ειτε οτι εχουμε κρυφο επενδυτη, ειτε οτι ειναι πολυ αργα για να σωθει, ειτε οτι συμφωνησαν (πριν λιγο εληξε το Meeting), είτε οτι θα τα πουμε σε μια εβδομαδα. τι ειναι αληθεια και τι οχι θα μαθουμε μεσα στην ημερα υποθετω.
προς το παρον φαινεται οτι εχει αποφυγει την πτωχευση αλλα οχι και την ινδοποιηση που ηθελαν να αποφυγουν οι αυστριακοι.
https://www.gazzetta.gr/gmotion/2423502/ktm-apefyge-ti-hreokopia-kai-kleisimo
harris_x
26/02/2025, 10:45
https://youtu.be/VQWSdxokyDw?si=nJsYLoZchp52Wu-Q
Ζεσταίνονται τα φουγάρα στην φάμπρικα!! Κανονικά για αυτοτρολάρισμα θα έπρεπε να βάλουν κάποιον να μιλάει στα αγγλικά με ινδική προφορά :p
Πάντως το τέλος φαίνεται αίσιο!!
peterTHErider
26/02/2025, 14:37
Ευχάριστα νέα!
basilis_k6
26/02/2025, 16:39
Ζεσταίνονται τα φουγάρα στην φάμπρικα!! Κανονικά για αυτοτρολάρισμα θα έπρεπε να βάλουν κάποιον να μιλάει στα αγγλικά με ινδική προφορά :p
Πάντως το τέλος φαίνεται αίσιο!!
εχουν πολυ δρομο ακομα. η πτωχευση πηγε παραπερα αλλα δεν ειναι τελειωμενο τιποτα. επισης για εμας σαν αγοραστες η πληρης εξαγορα θα ειναι ισως το ιδιο με την πτωχευση. αν η bajaj απαιτησει συνταγη triumph καληνυχτα... Δεν θελω να γραφω αναλυσεις αλλα ελπιζω να εχουν οι νεοι ceo να εχουν το μυαλο να καταλαβουν γιατι η κτμ δεν ειναι triumph και γιατι δεν μπορεις με τον ιδιο τροπο να σωσεις και τις 2 εταιρειες. η κτμ ειναι μοναδικη περιπτωση (με τελειως διαφορετικο κοινο) και οι μοτοσυκλέτες τις δεν μπορουν να γινουν mainstream. ελπιζω να παρουν απο την bajaj (η και την bmw) μονο τα λεφτα και λιγο απο το πνευμα της διοικησης μιας μεγαλης πλεον εταιρειας παγκοσμιου βεληνεκους χωρις να απωλεσουν τον ιδιαιτερο χαρακτηρα τους.
https://youtu.be/QrRzNd-basQ
peterTHErider
26/02/2025, 18:19
Ωραίος όπως πάντα ο rayan!
BabisStinson
26/04/2025, 09:41
https://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=49663
Έχει μέλλον η ιστορία ακόμα
peterTHErider
27/04/2025, 18:44
https://www.carandmotor.gr/nea/boyliazei-hrei-megali-etaireia-stamataei-paragogi
Σταματάει πάλι η παραγωγή.πολύ χλωμά τα πράγματα...
basilis_k6
27/04/2025, 21:45
Η εξαγορα ή η πτώχευση ειναι πολυ κοντα. Δεν σωνετε πλεον μονη της. Απο τη μια λυπαμε αλλα απο την αλλη χαιρομαι. Εκανε πολλα στο χωρο της μοτοσυκλετας για τα οποια δεν τιμωρηθηκε και θα την αντέγραφαν κιαλλοι. Στα χερια κινεζων θα γινει κατι αλλο ομως, δεν θα είναι κτμ. Βεβαια ειχε χασει το δρομο της χρονια τωρα.
Nostradamus
28/04/2025, 06:34
Τι έκανε στο χώρο και δεν τιμωρήθηκε?
κοροιδευε τους πελάτες της. εβγαζε ένα μοντέλο ζητουσε 15-17χλδ και μεσα στον επόμενο χρόνο αυτό το μοντέλο το καταργούσε. το έκανε αρκετές φορές. (ένα παράδειγμα μόνο, έκανε και άλλα παρόμοια)
peterTHErider
28/04/2025, 15:14
Κυρίως αδιαφορία σε διάφορα θέματα εγγυήσεων που τις βγάλανε κακή φήμη.
Δεν ξερω φυσικα αν ισχυουν τα οσα λεει
αλλα βγαζει μια αισιοδοξια το κειμενο
https://www.motomag.gr/news/epikairotita/i-ktm-kai-o-polemos-ton-click-se-eytheies-rages-i-apokatastasi-yparhoyn-kai
doctor_john
30/04/2025, 22:36
Και εμένα μου φαίνονται πολύ φυσιολογικά όσα περιγράφει.
Υπάρχει λογική σε όσα έχω διαβάσει, που μου δίνει να καταλάβω πως μπορεί να έρθει τεχνικά κλείσιμο - πτώχευση κ.λπ.
Αναφέρονται όμως στα δεδομένα που έχουμε διαθέσιμα χωρίς να υπολογίζουν τον υπόλοιπο επιχειρηματικό κόσμο.
Έτσι δεν μπορώ να πεισθώ πως θα αφήσουν να χαθεί τόση μαγιά.
Μλκσμενη επικοινωνία είχαν που, όπως φαίνεται ξεκινούσε από την μεταξύ τους..
basilis_k6
30/04/2025, 23:52
Και εμένα μου φαίνονται πολύ φυσιολογικά όσα περιγράφει.
Υπάρχει λογική σε όσα έχω διαβάσει, που μου δίνει να καταλάβω πως μπορεί να έρθει τεχνικά κλείσιμο - πτώχευση κ.λπ.
Αναφέρονται όμως στα δεδομένα που έχουμε διαθέσιμα χωρίς να υπολογίζουν τον υπόλοιπο επιχειρηματικό κόσμο.
Έτσι δεν μπορώ να πεισθώ πως θα αφήσουν να χαθεί τόση μαγιά.
Μλκσμενη επικοινωνία είχαν που, όπως φαίνεται ξεκινούσε από την μεταξύ τους..
αμα δεχθει ο κυριος bajaj να μεινει το εργοστασιο στην αυστρια και να μην χασουν δουλειες την πηρε.
telegonos
01/05/2025, 08:30
Εγώ πάντως δυσκολεύομαι να παρακολουθήσω τα κείμενα που γράφει αυτός ο άνθρωπος.
Θέλει να πει τρία πράγματα:
1-για να επένδυσε ήδη 150 εκ. ο μπαζάζ, δεν τα επένδυσε για να τα χάσει, άρα θα επενδύσει κι άλλα στην σωστή στιγμή.
2-κρίμα στους μικρούς προμηθευτές που φάγανε κούρεμα και χάνουν τον πελάτη τους
3-μπράβο στους μικρούς προμηθευτές που κάπως θα τα βολέψουνε με νέους πελάτες και ίσως με την ΚΤΜ όταν θα σωθεί και θα ξαναρχίσει παραγωγή, αν και η μπαζάζ τα φτιάχνει όλα μόνη της εντός όπως οι Κινέζοι ή μήπως όχι.
Για αυτές τις τρεις προτάσεις, διαβάζουμε άδικα σύνθετα κείμενα, αυτοαναφορές (εμείς το είχαμε πει), κατάρες στους άλλους (δεν ξέρετε τι λέτε), προτάσεις που δεν έχουν αρχή και τέλος, και γενικά μια σάχλα, μια φιλολογική ταλαιπωρεία. ΕΔΙΤ: Και κάτι πίνακες, χωρίς ΚΑΜΙΑ εξήγηση, με οικονομικούς όρους, που αν κάποιος δεν είναι του επαγγέλματος δεν έχει ιδέα τι είναι, αλλά ''εμεις τα είπαμε πρώτοι αδερφε''.
Που έχει καταντήσει αυτό το περιοδικό;
ΓιώργοςΤΤ
01/05/2025, 09:15
Για όποιον δυσκολεύεται στην κατανόηση κειμένου όπως εγώ (δεν θέλει ή βαριέται να προσπαθήσει να βγάλει άκρη από τις άναρχα τοποθετημένες λέξεις και προτάσεις του άρθρου), σας βάζω περίληψη από το Chat GTP.
Η κατάσταση στην KTM έχει προκαλέσει έντονη παραπληροφόρηση, με σχολιαστές και ακόμη και άτομα με δημόσιο βήμα να βγάζουν αυθαίρετα συμπεράσματα χωρίς επαρκή γνώση. Το πραγματικό πρόβλημα δεν είναι μόνο για την ίδια την KTM ή τον όμιλο Pierer, αλλά κυρίως για τους προμηθευτές της, πολλοί εκ των οποίων είναι μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις. Αυτοί έχουν δεχτεί «κούρεμα» στα χρήματα που τους οφείλονται και χάνουν τον βασικό τους πελάτη, με σοβαρές συνέπειες στον προγραμματισμό τους.
Η παραγωγή σταμάτησε προσωρινά λόγω έλλειψης εξαρτημάτων, καθώς οι προμηθευτές δεν μπορούσαν να ξεκινήσουν χωρίς προκαταβολή, ενώ η KTM δεν μπορούσε να δώσει προκαταβολές χωρίς την οικονομική ένεση από την Bajaj. Η Bajaj επενδύει πλέον ενεργά στη διάσωση της KTM, δίνοντας 150 εκατ. ευρώ και πιθανόν αποκτώντας πλειοψηφικό ποσοστό. Η επανεκκίνηση της παραγωγής αναμένεται τον Αύγουστο, αφού πρώτα εξασφαλιστούν τα απαραίτητα εξαρτήματα.
Μέχρι τις 23 Μαΐου πρέπει να εξασφαλιστούν 600 εκατ. ευρώ από επενδυτές· αν αυτό δεν γίνει, υπάρχει ο κίνδυνος διάλυσης της KTM. Παράλληλα, τα οικονομικά στοιχεία του 2024 δείχνουν σοβαρή επιδείνωση: έσοδα μειωμένα κατά 29%, EBITDA και EBIT σε έντονα αρνητικά επίπεδα, αύξηση του καθαρού δανεισμού και μείωση προσωπικού κατά 1.850 άτομα.
Παρότι η κατάσταση είναι δύσκολη, οι κινήσεις που γίνονται υποδεικνύουν οργανωμένο σχέδιο αναδιάρθρωσης, με πιθανότητα επιτυχίας, αν επιτευχθεί η χρηματοδότηση.
Υγ. Τουλάχιστον μάθαμε για τον στρόφαλο της Ντουλάπι. Αυτή είναι δημοσιογραφία. Όχι σαν τους άλλους στο Τικ Τοκ.
SeniorCanardo
02/05/2025, 11:53
Για όποιον δυσκολεύεται στην κατανόηση κειμένου όπως εγώ (δεν θέλει ή βαριέται να προσπαθήσει να βγάλει άκρη από τις άναρχα τοποθετημένες λέξεις και προτάσεις του άρθρου), σας βάζω περίληψη από το Chat GTP.
Η κατάσταση στην KTM έχει προκαλέσει έντονη παραπληροφόρηση, με σχολιαστές και ακόμη και άτομα με δημόσιο βήμα να βγάζουν αυθαίρετα συμπεράσματα χωρίς επαρκή γνώση. Το πραγματικό πρόβλημα δεν είναι μόνο για την ίδια την KTM ή τον όμιλο Pierer, αλλά κυρίως για τους προμηθευτές της, πολλοί εκ των οποίων είναι μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις. Αυτοί έχουν δεχτεί «κούρεμα» στα χρήματα που τους οφείλονται και χάνουν τον βασικό τους πελάτη, με σοβαρές συνέπειες στον προγραμματισμό τους.
Η παραγωγή σταμάτησε προσωρινά λόγω έλλειψης εξαρτημάτων, καθώς οι προμηθευτές δεν μπορούσαν να ξεκινήσουν χωρίς προκαταβολή, ενώ η KTM δεν μπορούσε να δώσει προκαταβολές χωρίς την οικονομική ένεση από την Bajaj. Η Bajaj επενδύει πλέον ενεργά στη διάσωση της KTM, δίνοντας 150 εκατ. ευρώ και πιθανόν αποκτώντας πλειοψηφικό ποσοστό. Η επανεκκίνηση της παραγωγής αναμένεται τον Αύγουστο, αφού πρώτα εξασφαλιστούν τα απαραίτητα εξαρτήματα.
Μέχρι τις 23 Μαΐου πρέπει να εξασφαλιστούν 600 εκατ. ευρώ από επενδυτές· αν αυτό δεν γίνει, υπάρχει ο κίνδυνος διάλυσης της KTM. Παράλληλα, τα οικονομικά στοιχεία του 2024 δείχνουν σοβαρή επιδείνωση: έσοδα μειωμένα κατά 29%, EBITDA και EBIT σε έντονα αρνητικά επίπεδα, αύξηση του καθαρού δανεισμού και μείωση προσωπικού κατά 1.850 άτομα.
Παρότι η κατάσταση είναι δύσκολη, οι κινήσεις που γίνονται υποδεικνύουν οργανωμένο σχέδιο αναδιάρθρωσης, με πιθανότητα επιτυχίας, αν επιτευχθεί η χρηματοδότηση.
Περιμένω τώρα τον επόμενο, που θα πάρει το κείμενο του Γιώργου, θα το βάλει στο FART GPT, επειδή θα του φανούν πολλές οι 10 σειρές και θα θέλει να διαβάσει 5.
Μετά θα έρθει ένας άλλος που θα του φανούν πολλές οι 5 και θα θέλει τον "χρησμό" σε μία σειρά και με κεφαλαία γράμματα.
Ακόμα και αρχάριοςl προγραμματιστής μπορεί να επιβεβαιώσει το ρητό "bullshit in, bullshit out".
Λυπάμαι η μ@λ@κια που ξέρασε το GPT είναι μάλλον χειρότερη από το αρχικό, που δεν ήταν έτσι κι αλλιώς "καλό" (για άλλους λόγους), αλλά είχε τουλάχιστον περισσότερη πλάκα γιατί ήταν διανθισμένο με όλα αυτά που προσθέτουν όλοι όσοι δεν έχουν την παραμικρή ικανότητα στη γραφή, αλλά προσποιούνται ότι είναι συγγραφικά ταλέντα.
CorpseAlive
02/05/2025, 12:32
Περιμένω τώρα τον επόμενο, που θα πάρει το κείμενο του Γιώργου, θα το βάλει στο FART GPT, επειδή θα του φανούν πολλές οι 10 σειρές και θα θέλει να διαβάσει 5.
Μετά θα έρθει ένας άλλος που θα του φανούν πολλές οι 5 και θα θέλει τον "χρησμό" σε μία σειρά και με κεφαλαία γράμματα.
Ακόμα και αρχάριοςl προγραμματιστής μπορεί να επιβεβαιώσει το ρητό "bullshit in, bullshit out".
Λυπάμαι η μ@λ@κια που ξέρασε το GPT είναι μάλλον χειρότερη από το αρχικό, που δεν ήταν έτσι κι αλλιώς "καλό" (για άλλους λόγους), αλλά είχε τουλάχιστον περισσότερη πλάκα γιατί ήταν διανθισμένο με όλα αυτά που προσθέτουν όλοι όσοι δεν έχουν την παραμικρή ικανότητα στη γραφή, αλλά προσποιούνται ότι είναι συγγραφικά ταλέντα.
Prompt : Θέλω να μου το εξηγήσεις σαν να είμαι 5 χρονών.
Απάντηση :
Ωραία! Σαν να είσαι 5 χρονών λοιπόν, θα στο πω σαν παραμύθι:
Η KTM είναι μια μεγάλη εταιρεία που φτιάχνει μηχανές. Όμως τελευταία είχε ένα μεγάλο πρόβλημα: της τελείωσαν τα κομμάτια για να συνεχίσει να φτιάχνει μηχανές. Γιατί; Επειδή δεν είχε λεφτά να πληρώσει αυτούς που της δίνουν τα κομμάτια, και αυτοί με τη σειρά τους είπαν "χωρίς προκαταβολή, δεν δουλεύουμε".
Κι έτσι όλα σταμάτησαν, σαν να έπεσε το ρεύμα στο εργοστάσιο.
Η KTM περίμενε βοήθεια από έναν φίλο της, την εταιρεία Bajaj από την Ινδία. Η Bajaj της έδωσε πολλά λεφτά (150 εκατομμύρια ευρώ!) και ίσως τώρα να γίνει το "αφεντικό" της KTM.
Όμως, ακόμα και με αυτά τα λεφτά, η KTM πρέπει να βρει κι άλλα λεφτά (600 εκατομμύρια!) μέχρι τις 23 Μαΐου, αλλιώς μπορεί να διαλυθεί εντελώς, σαν κάστρο από άμμο στη βροχή.
Εντωμεταξύ, η εταιρεία έχει χάσει πολλά λεφτά φέτος, και αναγκάστηκε να διώξει πολλούς εργαζόμενους.
Παρ’ όλα αυτά, φαίνεται ότι υπάρχει ένα σχέδιο σωτηρίας και αν όλα πάνε καλά, η KTM θα ξαναρχίσει να φτιάχνει μηχανές τον Αύγουστο.
Και το υστερόγραφο; Λέει πως τουλάχιστον μάθαμε και κάτι για τον... "στρόφαλο της Ντουλάπι", σαν να λέμε ότι μέσα στην καταστροφή, τουλάχιστον υπήρξε και μια αστεία πληροφορία που μας έφτιαξε τη μέρα. Δηλαδή: "Αυτά είναι τα ωραία της πραγματικής δημοσιογραφίας, όχι σαν τις βλακείες που λένε κάποιοι στο TikTok."
Θες και "επόμενο επεισόδιο" της ιστορίας αν εξελιχθεί;
SeniorCanardo
02/05/2025, 14:11
DirtHarry GPT vs FART GPT: 1 -0
CorpseAlive
02/05/2025, 14:24
DirtHarry GPT vs FART GPT: 1 -0
Δεν ξέρω τι να απαντήσω, θα το πετάξω στο Chat GPT και θα το καταλάβω καλύτερα.
ΞΥΠΝΑ ΑΙΛΗΝΑ , το CHATGPT θα βάλει χέρι και στις γυναίκες μας !1111!!@!!!211!θαυμαστικο!
SeniorCanardo
02/05/2025, 14:42
Δεν ξέρω τι να απαντήσω, θα το πετάξω στο Chat GPT και θα το καταλάβω καλύτερα.
ΞΥΠΝΑ ΑΙΛΗΝΑ , το CHATGPT θα βάλει χέρι και στις γυναίκες μας !1111!!@!!!211!θαυμαστικο!
Δεν έχεις πάρει χαμπάρι, το πράγμα είναι καλύτερο από ότι νομίζεις.
ΔΙΑΖΥΓΙΟ ΛΟΓΩ ΓΠΤ (https://www.ertnews.gr/eidiseis/ellada/aitisi-diazygiou-logo-tou-chatgpt-pou-leei-kai-to-flitzani/)
Y.Γ.: Τώρα θέλει ένα καλό καθάρισμα το θέμα.
Μετά θα έρθει ένας άλλος που θα του φανούν πολλές οι 5 και θα θέλει τον "χρησμό" σε μία σειρά και με κεφαλαία γράμματα.
Η ΚΤΜ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ. ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΦΙΛΟ ΕΚ ΙΝΔΙΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ.
Πιάνεται ή είναι περισσότερο από μια σειρά;
SeniorCanardo
02/05/2025, 16:30
Η ΚΤΜ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ. ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΦΙΛΟ ΕΚ ΙΝΔΙΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ.
Πιάνεται ή είναι περισσότερο από μια σειρά;
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!
Τι κάνει το μοντέλο aris19, που και να βγει το 20!!!:bawl:
moto_Princess
05/05/2025, 20:45
Αν γίνει και σωθεί η ΚΤΜ, θα συνεχίσει να φτιάχνει τα μοντέλα με την ίδια φιλοσοφία ?.
Είναι πολύ κρίμα.
Επίσης με τους αγώνες τι γίνεται ?
MotoGP και Μοto3 (που εδώ είναι ολόκληρη η μηχανή από αυτούς)
doctor_john
06/05/2025, 07:55
Σχεδιαστικά εννοείς; Είναι μέρος του branding και αρκετά πετυχημένο, νομίζω θα συνεχίσει πάνω σε ότι ξέρουμε οπτικά.
Μηχανικά δεν ξέρω αν θα συνεχίσουν να τολμούν αλλά, έτσι όπως μου φαίνεται, δεν είχαν πρόβλημα με όσα δημιουργούσαν
αλλά με την διαχείριση σε ανθρώπινο επίπεδο.
Η κακή επικοινωνία με το κοινό τους δεν θα μπορούσε να είναι μόνη της. Υπήρξε πρόβλημα επικοινωνίας και μεταξύ τους.
Η συμμετοχή σε αγώνες θα πρέπει να είναι αντικείμενο "ανεξάρτητης" χρηματοδότησης από τους επενδυτές, χορηγούς κ.λπ.
Αν δεν τα καταφέρνει θα πρέπει να σταματήσει.
harris_x
20/05/2025, 12:49
Πριν από την λήξη της προθεσμίας ο Rajiv Bajaj κατέβαλε το αστρονομικό ποσό των 600 εκατομμυρίων εξασφαλίζοντας την συνέχιση του προγράμματος αναδιάρθρωσης για το οποίο πρώτο το MOTO είχε ανακοινώσει τον Φεβρουάριο.
Για εμάς εδώ αποτελεί μικρότερη είδηση η διάσωση της KTM και μεγαλύτερη η καταγραφή της επίθεσης που συντελείται απέναντί της από τον περασμένο Νοέμβριο. Χωρίζεται σε δύο φάσεις, την διατεταγμένη όπου διάσημοι YouTubers και Influencers ανακοινώνουν κάθε απίθανο σενάριο που δεν έχει καμία απολύτως υπόσταση, όπως ότι έχει πωληθεί ήδη στην BMW, ή προδικάζουν το τέλος της ενώ αυτή βαδίζει σε συγκεκριμένα προκαθορισμένα βήματα. Το τραγικό της υπόθεσης είναι πως εμείς και λίγοι ακόμη που κάνουν πραγματικό ρεπορτάζ έχουμε μιλήσει ΠΡΙΝ για τα επόμενα βήματα, αυτά που τώρα ανακοινώνονται και όπως έχουμε ξανά γράψει, επειδή αυτή η ιστορία διαδραματίζεται σε σχετικά γοργούς ρυθμούς, είναι εύκολο για τον κόσμο να θυμάται τι έχει πει ο καθένας.
Η δεύτερη φάση στην οποία διαδραματίζεται η επίθεση απέναντι στην KTM είναι ακούσια από τον διαμοιρασμό δίχως κριτήριο των παραπάνω ειδήσεων, την μετάφρασή τους από ιστοσελίδες που δεν παράγουν αρθρογραφία και δεν αποτελούν πηγή αλλά μόνο αναδημοσιεύουν ξένη αρθρογραφία και έπειτα τα σχόλια που είναι πάντα πιο πυκνά όταν υπάρχει καταστροφή και χάος, από ότι στην καλή είδηση. Αν αναρωτιέστε και εσείς, όπως πολλοί ακόμη, για πιο λόγο δεν βλέπετε θετικές ειδήσεις στην τηλεόρασή σας, έχετε την απάντησή σας. Διότι κανείς δεν αντιδρά στο θετικό αλλά σχολιάζει, ενίοτε για να χλευάσει, ή να κατηγορήσει, το αρνητικό.
Η επίθεση στην KTM αυτό το διάστημα δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητη, την βλέπουμε από προφίλ με πρόσφατη ημερομηνία δημιουργίας, με 2-3 φίλους χωρίς δημοσιεύσεις, από YouTubers και Influencers που ποτέ δεν κάνουν video που δεν είναι πληρωμένο και σίγουρα δεν τους έχει πληρώσει η KTM για να μιλήσουν για αυτή και να πουν αρλούμπες περί εξαγοράς από την BMW και άλλα τόσα τραγελαφικά και το μόνο σίγουρο είναι πως θα συνεχίσει!
Διότι το μαξιλάρι που σήμερα ανακοινώθηκε είναι μεν το πλέον μεγάλο και το πιο σοβαρό που περιμένουμε από τον Νοέμβριο αλλά δεν είναι το τέλος της ιστορίας.
Αυτή έχει άλλο ένα βήμα ακόμη και είναι ένα σημαντικό βήμα καθώς θα επιφέρει την αλλαγή ιδιοκτησίας. Η δρομολόγηση έχει ήδη γίνει και για αυτό και σύντομα θα υπάρχουν ανακοινώσεις για το ποιος θα είναι στην κεφαλή ή ποια εταιρεία, θα ελέγχει την παραγωγή στην Αυστρία.
Όπως έχουμε γράψει πριν από ένα μήνα, η παραγωγή ξεκινά τον Αύγουστο για την οικογένεια 1390 και 990 που περιμένει αρκετός κόσμος καθώς έχει αλλάξει ο προγραμματισμός των αδειών και περισσότερα για αυτό θα βρείτε σε ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ άρθρο.
Σημειώστε πως κανείς, πέρα από το ΜΟΤΟ, δεν έχει μιλήσει για την Bajaj μέχρι να το ανακοινώσουμε εμείς και φυσικά το αποφεύγει και η KTM και στην τελευταία ανακοίνωσή της, ωστόσο να το θεωρήσετε ως δεδομένο πως η χρηματοδότηση έρχεται από εκεί με μορφή ευνοϊκού δανείου χωρίς μεταφορά μεριδίων και αναμένονται οι υπόλοιπες εξελίξεις που αναφέρουμε πιο πάνω.
Αναλυτικότερα για σήμερα:
Ανακοίνωση PIERER Mobility AG - Εξασφαλίστηκε πακέτο χρηματοδότησης για την αναδιάρθρωση της KTM
Σήμερα, 20 Μάιου 2025, με μια δωρική ανακοίνωση ο όμιλος Pierer Mobility AG ενημέρωσε για την διασφάλιση των απαραίτητων πόρων για να ανταπεξέλθει στο χρονοδιάγραμμά αναδιάρθρωσης που είχε εγκριθεί, 3 μόλις ημέρες πριν από την ημερομηνία της προθεσμίας, επιβεβαιώνοντας της πληροφορίες και όσα αναφέρουμε σχετικά με το ζήτημα.
Τα σχέδια αναδιάρθρωσης των KTM AG, KTM Components GmbH και KTM Forschungs & Entwicklungs GmbH μπορούν να υλοποιηθούν εγκαίρως.
Όπως είχε ανακοινωθεί, οι πιστωτές των KTM AG, KTM Components GmbH και KTM Forschungs & Entwicklungs GmbH ενέκριναν στις 25 Φεβρουαρίου 2025 ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης με ποσοστό αποπληρωμής 30%, το οποίο όφειλε να καταβληθεί έως τις 23 Μαΐου 2025. Το συνολικό ποσό που απαιτείται για τη χρηματοδότηση του ποσοστού αποπληρωμής βάσει των τριών σχεδίων αναδιάρθρωσης ανέρχεται σε περίπου 600 εκατομμύρια ευρώ.
Η PIERER Mobility AG και η KTM AG έχουν λάβει δεσμεύσεις χρηματοδότησης, υπό την προϋπόθεση της υπογραφής των απαραίτητων συμφωνιών, οι οποίες θα διασφαλίσουν ότι η καταβολή του ποσοστού αποπληρωμής για την εκπλήρωση των σχεδίων αναδιάρθρωσης των KTM AG, KTM Components GmbH και KTM Forschungs & Entwicklungs GmbH θα πραγματοποιηθεί εγκαίρως έως τις 23 Μαΐου 2025.
Απο το motomag... (https://www.motomag.gr/news/epikairotita/krisi-stin-ktm-sothike-me-reysto-bajaj-horis-na-dosei-meridio)
Θετικό αν μη τι άλλο, αλλά είναι νωρίς να μιλάμε για διάσωση. Βρέθηκε όπως ήταν λίγο πολύ γνωστό από το Σάββατο το 30% του πακέτου αναδιάρθρωσης που είχε εγκριθεί στις 25 Φεβρουάριου και έληγε σε λίγες μέρες. Το 70% της οφειλής έχει κουρευτεί. Εννοείται πως χωρίς τα λεφτά της Bajaj (δάνειο για έναν χρόνο), το σχέδιο θα αποτύγχανε και θα έμπαινε σε καθεστώς εκκαθάρισης η εταιρία, οπότε τα νέα είναι καλά.
05/17/2025 21:50:22 [BN]
KTM Co-Owner Bajaj Auto Signs €566m Loan Before Funding Deadline
By Marton Eder
(Bloomberg) -- The co-owner of the KTM AG motorcycle maker has secured a €566 million ($632 million) one-year loan within days of a deadline to fund an insolvency plan at the troubled Austrian company.
The European unit of Bajaj Auto Ltd. agreed to the unsecured loan with JP Morgan Chase & Co., DBS Bank Ltd. and Citigroup Inc., according to a regulatory filing to the BSE. The funds will be used for Bajaj Auto’s investments, according to the filing which does not name KTM.
KTM’s creditors agreed in February to a 70% haircut as part of a restructuring deal. The company has until May 23 to deposit €544 million with its insolvency administrator and pay out a 30% quota to creditors.
Bajaj and Austrian entrepreneur Stefan Pierer co-own Swiss-listed Pierer Mobility, which is the parent of KTM. Citi has been advising the company on securing fresh funds, including additional cash required to resume manufacturing.
KTM filed for insolvency last year after struggling to navigate the volatile demand for its motorbikes during the Covid-19 pandemic, which led to excessive inventories. The company has been among the hardest hit amid financial difficulties in Austria’s industrial sector, suffering from rising energy and labor costs that risk thousands of jobs.
Representatives for KTM and Bajaj didn’t immediately respond to requests for comment outside regular business hours.
Read more:
How Motorbike Maker KTM’s Overhaul Became a Debacle: The Brink
Motorbike Maker KTM’s Lenders Take 70% Hit in Restructuring (1)
Motorbike Maker KTM Shuts Production After Supplies Run Low: ORFTo contact the reporter on this story:
Τωρα για τα σχόλια του περιοδικού...τι να πω; Δεν κατάλαβα για ποιον λόγο νιώθει δικαιωμένο για να είμαι ειλικρινής.
basilis_k6
20/05/2025, 18:04
εχουν καταντησει γραφικοι στο μοτο. τεσπα αυτα που γραφουν τα γραφουν ενα σωρο αλλα μεσα...
CorpseAlive
20/05/2025, 18:24
εχουν καταντησει γραφικοι στο μοτο. τεσπα αυτα που γραφουν τα γραφουν ενα σωρο αλλα μεσα...
Ναι όμως δεν ξέρω αν το έχετε καταλάβει αλλά τα γράφουν πρώτοι
peterTHErider
20/05/2025, 18:51
Ναι όμως δεν ξέρω αν το έχετε καταλάβει αλλά τα γράφουν πρώτοι
Έχει τη σημασία του και αυτό.
Όπως και όταν όλοι έλεγαν πως δεν υπάρχει περίπτωση να βρεθούν τα 600 εκατ. το μότο έλεγε πως θα βρεθούν.
CorpseAlive
20/05/2025, 18:54
Έχει τη σημασία του και αυτό.
Όπως και όταν όλοι έλεγαν πως δεν υπάρχει περίπτωση να βρεθούν τα 600 εκατ. το μότο έλεγε πως θα βρεθούν.
Η αυτοαναφορικότητα δεν είναι ποτέ καλή.
Ναι όμως δεν ξέρω αν το έχετε καταλάβει αλλά τα γράφουν πρώτοι
Φαντάζομαι μιλάμε για τη χώρα μας. Γιατί διεθνώς, ούτε καν.
Όπως και να χει αυτό το "εμείς τα λέγαμε" μόνο κουραστικό γίνεται.
η ΚΤΜαρα ποτε δεν πεθαινει ρε νιαμου:bawl:
grinderx
20/05/2025, 20:09
εχουν καταντησει γραφικοι στο μοτο. τεσπα αυτα που γραφουν τα γραφουν ενα σωρο αλλα μεσα...
Φαντάζομαι μιλάμε για τη χώρα μας. Γιατί διεθνώς, ούτε καν.
Όπως και να χει αυτό το "εμείς τα λέγαμε" μόνο κουραστικό γίνεται.
Αυτό ακριβώς!
CorpseAlive
20/05/2025, 20:10
Φαντάζομαι μιλάμε για τη χώρα μας. Γιατί διεθνώς, ούτε καν.
Όπως και να χει αυτό το "εμείς τα λέγαμε" μόνο κουραστικό γίνεται.
Σε περίπτωση που δεν ήταν αντιληπτό, ειρωνικά το έγραψα.
Προφανώς και είναι αστείο.
Σε περίπτωση που δεν ήταν αντιληπτό, ειρωνικά το έγραψα.
Προφανώς και είναι αστείο.
Το ότι πήρα στα σοβαρά το αστείο σου κάτι λέει.
Φαντάζομαι μιλάμε για τη χώρα μας. Γιατί διεθνώς, ούτε καν.
Όπως και να χει αυτό το "εμείς τα λέγαμε" μόνο κουραστικό γίνεται.
Πέτρο, μιας και είχες κινηθεί πριν λίγο καιρό με αυτή, θα έχει ένα ενδιαφέρον να δούμε την πορεία της μετοχής μέχρι τώρα και από δω και στο εξής.
basilis_k6
20/05/2025, 21:04
Πέτρο, μιας και είχες κινηθεί πριν λίγο καιρό με αυτή, θα έχει ένα ενδιαφέρον να δούμε την πορεία της μετοχής μέχρι τώρα και από δω και στο εξής.
αστο εχει βγει πολυ χρημα και εγω ακομα κλαιω γιατι προχθες ηταν στα 11 και δεν μπηκα. σημερα ειναι 22.... :cry:
CorpseAlive
20/05/2025, 21:23
Το ότι πήρα στα σοβαρά το αστείο σου κάτι λέει.
Ισχύει. Κάτι λέει.
telegonos
20/05/2025, 21:29
Ειχα αρχίσει να ανησυχώ, έφτασα στην μέση του κειμένου, και δεν υπήρχε ΟΥΤΕ ΕΝΑ ''πρώτοι και μόνο ΕΜΕΙΣ σε όλο το μουλταιβερς το λέγαμε''. Ημουν έτοιμος να στείλω μήνυμα DΜ, να τον ρωτήσω αν είναι καλά, αν αντιμετωπίζει κάτι πολύ ανησυχητικό στην υγεία του, αν καίγεται στον πυρετό ή αν έχει κάποια σαρωτική ανατροπή στην ζωή του, από ενδιαφέρον σαν άνθρωπος (https://www.youtube.com/shorts/W37YDB3Gbfc) ρε παιδί μου.
Ε εντάξει, λίγο μετά διάβασα αυτό:
''Σημειώστε πως κανείς, πέρα από το ΜΟΤΟ, δεν έχει μιλήσει...''
και ήρθα και ηρέμησα, όλα καλά, όλα ανθηρά. Ουφ
Πέτρο, μιας και είχες κινηθεί πριν λίγο καιρό με αυτή, θα έχει ένα ενδιαφέρον να δούμε την πορεία της μετοχής μέχρι τώρα και από δω και στο εξής.
Πάνω από την προηγούμενη εβδομάδα, αλλά σήμερα είναι - 9%
462597
Πέτρο, μιας και είχες κινηθεί πριν λίγο καιρό με αυτή, θα έχει ένα ενδιαφέρον να δούμε την πορεία της μετοχής μέχρι τώρα και από δω και στο εξής.
Προσωπικα ειχα βγει λιγο πριν τα 20€, χονδρικα διπλασιαζοντας τα λεφτα μου. Απο εδω και περα ανταποκριτης ο basilis_k6, εγω δεν ασχολουμαι πλεον γιατι βγηκα.
Να πω την αληθεια με ειχε φοβισει ο byron και την κοπανησα νωρις. Φαινεται πως το too big to fail τελικα ισχυει για την ΚΤΜ παντως και μαλλον θα βγει κι αλλο μεροκαματο.
basilis_k6
22/05/2025, 23:43
Προσωπικα ειχα βγει λιγο πριν τα 20€, χονδρικα διπλασιαζοντας τα λεφτα μου. Απο εδω και περα ανταποκριτης ο basilis_k6, εγω δεν ασχολουμαι πλεον γιατι βγηκα.
Να πω την αληθεια με ειχε φοβισει ο byron και την κοπανησα νωρις. Φαινεται πως το too big to fail τελικα ισχυει για την ΚΤΜ παντως και μαλλον θα βγει κι αλλο μεροκαματο.
εχω χασει το μετρημα ποσες φορες εκανε +50% μεσα σε μια εβδομαδα και ξανα παλι κατω. το προχθεσινο +90% παντως εχει γινει λιγες φορες αλλα αυτη η τελευταια ηταν σχεδον δεδομένη καθως ειχε ηδη κυκλοφορησει η φημη οτι τα 600 ερχονται σε καθε περιπτωση απο την bajaj. btw οχι, δεν το εγραψε το μοτο πρωτο. στο twitter το εβγαλε ενας γερμανος δημοσιογραφος.
Ναι, αλλά ήταν οι πρώτοι που έκλεψαν την πρώτη είδηση.
basilis_k6
23/05/2025, 21:30
έκλεισε απο ότι διαβαζω. η κτμ εχει νέα διοίκηση την bajaj. οσο κατασκευαζουν και σχεδιαζουν στην αυστρια καλα θα ειναι, μπορει και καλυτερα.
moto_Princess
24/05/2025, 08:48
462638
απο το MotoGP
RaGe_Raptor
24/05/2025, 12:59
462638
απο το MotoGP
Για τόσα λεφτά, ποκυ μικρό είναι
harris_x
24/05/2025, 14:09
Για τόσα λεφτά, ποκυ μικρό είναι
Ε δεν άλλαξε όνομα η μάρκα ;)
εν τω μεταξυ αυτο παιζει να ηταν πανω στο
μηχανακι εδω κ χρονια
peterTHErider
24/05/2025, 20:51
Όπως είπε και ο διατσιδης έχουμε στα motogp την πρώτη ινδική εταιρεία!:lol:
panavour
25/05/2025, 02:27
Άμα πει λοιπόν τώρα κάποιος ότι αυτή η εταιρεία είναι για τα bajaj , θα τον παρεξηγήσουν άραγε;;
RaGe_Raptor
25/05/2025, 05:57
Άμα πει λοιπόν τώρα κάποιος ότι αυτή η εταιρεία είναι για τα bajaj , θα τον παρεξηγήσουν άραγε;;
Τι dad joke ηταν αυτό βρε Παναβουρη :bawl:
Τι dad joke ηταν αυτό βρε Παναβουρη :bawl:
Όντως??? Ήταν joke????
Δεν το κατάλαβα...
Για τους κακόπιστους που λένε ότι τα Κάθε Τρίτη Μάστορα χαλάνε, το έχει φίλος από το 1997 και δεν έχει πάθει τίποτα.....:D
462738
Για τους κακόπιστους που λένε ότι τα Κάθε Τρίτη Μάστορα χαλάνε, το έχει φίλος από το 1997 και δεν έχει πάθει τίποτα.....:D
462738
Kάποτες κάνανε δώρο τέτοια γκατζετάκια με την αγορά μιάς μοτοσυκλέττας..
Τώρα δώρο οδική για τρία χρόνια....................
:bawl::bawl::bawl:
harris_x
18/06/2025, 12:29
Το πλάνο αναδιάρθρωσης τριών κεντρικών εταιρειών-πυλώνων της ΚΤΜ πέτυχε τον στόχο του και πλέον με δικαστική απόφαση η παραγωγή ανοίγει ξανά το γκάζι από τον Ιούλιο.
Με δελτίο Τύπου της Τρίτης 17 Ιουνίου 2025 η Pierer Mobility ανακοινώνει πως το Περιφερειακό Δικαστήριο του Ried im Innkreis στην Αυστρία επικύρωσε την επιτυχία του πλάνου αναδιάρθρωσης των KTM AG, KTM Components GmbH και KTM Forschungs & Entwicklungs GmbH (δηλαδή του τμήματος R&D), μετά και την ολοκλήρωση της υποχρεωτικής περιόδου αναμονής δύο εβδομάδων για να κατατεθούν τυχόν ενστάσεις.
Άπαξ και το σχέδιο αναδιοργάνωσης της ΚΤΜ αναγνωρίστηκε από το δικαστήριο πως πέτυχε τον στόχο του, η εταιρεία μπορεί πλέον να επανεκκινήσει τη γραμμή παραγωγής της, κάτι που θα γίνει από τον ερχόμενο μήνα, Ιούλιο 2025, ενώ θα καταβληθεί η προγραμματισμένη πληρωμή ύψους 30% των συνολικών οφειλών προς τους πιστωτές της.
Απο εδώ... (https://www.bikeit.gr/nea-kosmou/item/42152-ktm-anadiorganosi-epityxis-kai-epanekkinisi-paragogis?fbclid=IwY2xjawK_czJleHRuA2FlbQIxMQBicmlkETFmdU4xV2JNeUpmRk50V2JyAR7grQDuUmDKHwuAMHNUmwk3n mVXg_ocQDgV2iWe4RJRv3e5dqZXpKDQDnm4wQ_aem_0LxU6HFesjQEB8hiA0A-kQ)
panavour
18/06/2025, 16:07
Και τα δεκάδες χιλιάδες απουλητα,τι θα τα κάνει;;θα τα βγάλει προσφορά;;
harris_x
18/06/2025, 16:12
Και τα δεκάδες χιλιάδες απουλητα,τι θα τα κάνει;;θα τα βγάλει προσφορά;;
Περιμένεις κινέζικες τιμές για να αγοράσεις ευρωπαϊκό;
Να δώ τον παναβούρ με ΚΤΜ.....................
panavour
18/06/2025, 16:18
Περιμένεις κινέζικες τιμές για να αγοράσεις ευρωπαϊκό;
Βουλωμενο γράμμα διαβάζεις.
panavour
18/06/2025, 16:20
Να δώ τον παναβούρ με ΚΤΜ.....................
Όλα γίνονται σ αυτή την ζωή,ποτέ μην λες "ποτέ"
peterTHErider
18/06/2025, 17:39
Και τα δεκάδες χιλιάδες απουλητα,τι θα τα κάνει;;θα τα βγάλει προσφορά;;
Χέστηκε τι θα τα κάνει πλέον.ισως κάποια προσφορά και άλλα βανδαλισμός να πάρουν ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε νέα αλλά και για ανταλλακτικά.
Αφού καταφέρανε να πληρώσουν για ΟΛΑ τους τα χρέη το 30% μόνο ξεχρεωσαν.
Ότι κερδίσουν από το στοκ αυτό κέρδος είναι.
moto_Princess
18/06/2025, 18:21
Χέστηκε τι θα τα κάνει πλέον.ισως κάποια προσφορά και άλλα βανδαλισμός να πάρουν ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε νέα αλλά και για ανταλλακτικά.
Αφού καταφέρανε να πληρώσουν για ΟΛΑ τους τα χρέη το 30% μόνο ξεχρεωσαν.
Ότι κερδίσουν από το στοκ αυτό κέρδος είναι.
ετσι... αμα χρωστας δεν τρεχει καστανο !
peterTHErider
18/06/2025, 18:37
Γενικά όσοι είχανε κόκκινα δάνεια είχαν πολλά ωφέλη αλλά άλλη κουβέντα αυτή.οι καλοπληρωτες μην σου πω τι πήραν.
Σε αυτή την περίπτωση οι πιστωτές δέχθηκαν.το ποσό που συμφώνησαν θα το πάρουν οπότε από το απουλητο στοκ δεν έχει μεγάλες απαιτήσεις η κτμ.
Ήδη τα νέα 390 ετοιμάζονται να κάνουν δυνατές πωλήσεις.
harris_x
18/06/2025, 18:52
Βουλωμενο γράμμα διαβάζεις.
Δε μ'αρέσει το υφάκι σου.
Φτιάξε το λιγάκι ;)
panavour
18/06/2025, 19:13
Δε μ'αρέσει το υφάκι σου.
Φτιάξε το λιγάκι ;)
Επειδή είσαι τουλάχιστον 25 χρόνια νεώτερος από μένα,να σου πω ότι η έκφραση "βουλωμένο γράμμα διαβάζεις" είναι μια παλιά έκφραση που χρησιμοποιείτο από εμάς τους γέρους,όταν κάποιος έχει πέσει μέσα στις προβλέψεις η στις κρίσεις του.Δεν είναι ούτε απαξιωτικός ούτε ειρωνικός.Οντως ψάχνω για συγκεκριμένο ευρωπαϊκό μηχανάκι απ' τα παλιά,που πάντα μου άρεσε,αλλά δεν τα βρίσκω ακόμα στην τιμή.Δεν είναι όμως KTM .Απλώς εξέφρασα έναν προβληματισμό,διότι κάπου διάβασα ότι έχουν μείνει πολλά απουλητα στις αποθήκες.
harris_x
18/06/2025, 20:18
Επειδή είσαι τουλάχιστον 25 χρόνια νεώτερος από μένα,να σου πω ότι η έκφραση "βουλωμένο γράμμα διαβάζεις" είναι μια παλιά έκφραση που χρησιμοποιείτο από εμάς τους γέρους,όταν κάποιος έχει πέσει μέσα στις προβλέψεις η στις κρίσεις του.Δεν είναι ούτε απαξιωτικός ούτε ειρωνικός.Οντως ψάχνω για συγκεκριμένο ευρωπαϊκό μηχανάκι απ' τα παλιά,που πάντα μου άρεσε,αλλά δεν τα βρίσκω ακόμα στην τιμή.Δεν είναι όμως KTM .Απλώς εξέφρασα έναν προβληματισμό,διότι κάπου διάβασα ότι έχουν μείνει πολλά απουλητα στις αποθήκες.
Ευχαριστώ για το μάθημα σοφε γέροντα :a024:
Εχε το νου σου όμως ;)
panavour
18/06/2025, 21:34
Ευχαριστώ για το μάθημα σοφε γέροντα :a024:
Εχε το νου σου όμως ;)
Παρακαλώ.Δεν είμαι ούτε σοφός,ούτε γέρων ακόμα.(Θέλω να ελπίζω) Απλως μεγαλύτερος σου.Κοντα στον νου και η γνώση.
harris_x
18/06/2025, 21:39
Παρακαλώ.Δεν είμαι ούτε σοφός,ούτε γέρων ακόμα.(Θέλω να ελπίζω) Απλως μεγαλύτερος σου.Κοντα στον νου και η γνώση.
Καλα, χαλαρώσε τωρα και είπαμε, το νου σου.
moto_Princess
21/06/2025, 11:40
Γενικά όσοι είχανε κόκκινα δάνεια είχαν πολλά ωφέλη αλλά άλλη κουβέντα αυτή.οι καλοπληρωτες μην σου πω τι πήραν.
Σε αυτή την περίπτωση οι πιστωτές δέχθηκαν.το ποσό που συμφώνησαν θα το πάρουν οπότε από το απουλητο στοκ δεν έχει μεγάλες απαιτήσεις η κτμ.
Ήδη τα νέα 390 ετοιμάζονται να κάνουν δυνατές πωλήσεις.
Άμα δεν εβγαζαν προβλήματα αυτή η μάρκα θα έπαιζε σε δικό της πεδίο εύκολα
Όταν έδιναν αναρτήσεις και φρένα οι άλλοι...
Δυστυχώς ενώ μου αρέσουν πολύ, είναι ρίσκο μεγάλο
Αυτό το SMCR 390 είναι αγάπη
Μιλάνε σοβαρά η μας δουλεύουν; ξεπούλησαν λέει.... (https://www.motomag.gr/news/epikairotita/ktm-xepoylise-stok-kai-synehizei-proto-examino-ekleise-me-100000-monades-para-tin)
panavour
10/07/2025, 14:34
Μιλάνε σοβαρά η μας δουλεύουν; ξεπούλησαν λέει.... (https://www.motomag.gr/news/epikairotita/ktm-xepoylise-stok-kai-synehizei-proto-examino-ekleise-me-100000-monades-para-tin)
Ποιος το ξέρει;;;άλλωστε όλες οι εταιρείες πλέον έχουν και τους πληρωμένους δημοσιογράφους τους.Το θέμα είναι ότι επί της ουσίας έγινε κούρεμα χρέους οπότε κάποιοι κέρδισαν και κάποιοι έχασαν.Τα υπόλοιπα είναι μουχαμπετι να γίνεται που έλεγε και κάποιος αείμνηστος μοδερατορας.
''Εμείς στο MOTO είχαμε πει από την πρώτη στιγμή...''
:lol::lol:
grinderx
10/07/2025, 18:27
''Εμείς στο MOTO είχαμε πει από την πρώτη στιγμή...''
:lol::lol:
Έχουν κουράσει με αυτό το μοτίβο
:yawn: :yawn: :yawn:
Έχουν κουράσει με αυτό το μοτίβο
:yawn: :yawn: :yawn:
Έπαψα να διαβάζω μοτο από την εποχή που ανέλαβαν Φελούκας και λοιποί ατσαλάκωτοι.
Ξεφυλλίζω τα παλιά τεύχη και όλα οκ.
peterTHErider
11/07/2025, 09:29
Έπαψα να διαβάζω μοτο από την εποχή που ανέλαβαν Φελούκας και λοιποί ατσαλάκωτοι.
Ξεφυλλίζω τα παλιά τεύχη και όλα οκ.
Αυτά τα προτζεκτ που κάνει ο φελουκας και την δικτύωση που έχει στα εργοστάσια δεν τα είχαν οι παλιοί ούτε στα πιο τρελά τους όνειρα.
Καλά να είμαστε ρετρολαγνοι αλλά οι εποχές εξελίσσονται.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.