PDA

View Full Version : R1250R 2019-



STF
11/01/2025, 19:52
459408

Το περασμένο Ιούλιο απέκτησα τη παραπάνω μαύρη καλλονή, η οποία σήμερα μετράει μόλις κάτι περισσότερο από 2000 χλμ και είναι μοντέλο του ιδίου έτους 2024 (τα μοντέλα 2023 & 2024 διαφοροποιούνται από τα 2019-2020-2021 κατά βάση σε ένα face lifitng που αφορά το σύστημα στο μπροστινό φανάρι και κάποια πραγματάκια που εδραιώθηκαν στον στάνταρ εξοπλισμό ενώ παλαιότερα έπρεπε να τα πληρώσεις ως έξτρα).

Λίγα λόγια για τις εντυπώσεις των πρώτων μηνών συμβίωσης μαζί της αν και τα χιλιόμετρα είναι πολύ λίγα, ακόμη και σε σύγκριση με τους μόλις 6 μήνες κατοχής. Ελπίζω πως η σχετικά μακρόχρονη πείρα των 36 ετών στον μοτοσυκλετισμό με βοηθάνε για να έχω και να μεταφέρω κάποια πρώτα ασφαλή συμπεράσματα.

Ξεφεύγοντας για λίγο από τα συνήθη τυπικά τεχνικά χαρακτηριστικά που αφορούν απόδοση, επίδοση και εξοπλισμό θα σταθώ στην πρώτη εντύπωση που αποκόμισα παραλαμβάνοντας την από την Πάτρα για να την φέρω οδηγώντας στην Αθήνα. Σοβαρό μηχάνημα. Αυτή ήταν η πρώτη μου σκέψη λες και σηκώθηκε κάποια ασπίδα αδιαφορίας για οποιαδήποτε άλλη μοτοσυκλετιστική ανησυχία, από αυτές που μας απασχολούνε συνήθως. Προφανώς σε αυτό συνετέλεσε και το γεγονός ότι μέχρι σήμερα το ταβάνι μου ήταν τα 900cc έχοντας προϋπηρεσία σε δυο TDM (850 & 900) και ένα Nuda 900R αν και κάτω από αυτή τη κατηγορία κυβισμού έχουν περάσει συνολικά άλλες έντεκα μοτοσυκλέτες με την R1250R να είναι η no15.

Θα αποφύγω οποιαδήποτε σύγκριση -θεωρητική ή πραγματική- με άλλες γυμνές μοτοσυκλέτες καθώς απλά αυτές δεν μπορούν να βρουν έδαφος με πρακτική εφαρμογή μιας λογικής head-to-head. Η μόνη μοτοσυκλέτα με την οποία θα μπορούσε να συγκριθεί το R1250R θα ήταν μια φαντασιακή "γυμνή" έκδοση του V100 Mandello (μακάρι να το δούμε και αυτό κάποτε).

STF
11/01/2025, 19:52
Πρόκειται για μια γυμνή μοτοσυκλέτα σε ρόλο πολυσουγιά που αναλόγως από ποια γωνία την κοιτάς μπορείς να δεις μια "φουσκωμένη" brutal μοτοσυκλέτα ή μια εξαιρετικά compact κατασκευή. Είναι η γυμνή μοτοσυκλέτα του πενηντάρη plus... η οποία μπορεί να σε βολτάρει στο κέντρο της πόλης (είναι αρκετά ευέλικτη), μπορεί να σε συντροφεύσει σε μικρές αποδράσεις αλλά με έξτρα εξοπλισμό μπορείς να γυρίσεις μαζί της όλη την Ευρώπη και ιδιαιτέρως αναπαυτικά μάλιστα!

Αναλόγως από ποια κατηγορία μοτοσυκλέτας προέρχεσαι θα πρέπει να αντιμετωπίσεις μια χρονική περίοδο προσαρμογής καθώς boxer κινητήρας σε γυμνό με 17άρηδες τροχούς είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση, ειδικά όταν το σύνολο σπρώχνουν 136 άλογα και σχεδόν 14,5 κιλά ροπής σε μόλις 6250 στροφές. Τη κλασική φράση "μακραίνει χέρια" δεν την έζησα από την γραμμή εκκίνησης σε κάποιο φανάρι με 1η στο κιβώτιο αλλά... με την 6η κουμπωμένη και "ταξιδεύοντας" από τα 150 στα 230 χλμ....

Μια πρωτόγνωρη αίσθηση για μένα ήταν ότι το μοτέρ αρέσκεται όχι μόνο να έχει μια και δυο ταχύτητες κουμπωμένες πάνω στο κιβώτιο (προφανώς λόγω της τερατώδους ροπής) αλλά και μια ταχύτητα κάτω. Ανεξήγητο για εμένα αλλά αληθινό, χωρίς να ξέρω αν για αυτήν την ιδιαιτερότητα ευθύνεται ο boxer ή ο άξονας.

Στρίψιμο. Χμ, εδώ τα πράγματα θέλουν χρόνο για εξοικείωση. Στις αρχές -ειδικά- στις εναλλασσόμενες στροφές "πέφτοντας" από τα αριστερά προς τα δεξιά (ή και ανάποδα) η αδράνεια των δυο πιστονιών που ταξίδευαν στους "απέναντι" κυλίνδρους με έκαναν να αισθάνομαι μια ανασφάλεια καθώς υπήρχε μπόλικη "πληροφορία". Με τον καιρό το εξαιρετικά χαμηλό κέντρο βάρους αποκατέστησε αυτό το αίσθημα και πλέον περνάω όμορφες στιγμές σε καλούς επαρχιακούς δρόμους που προσφέρονται για "παιχνίδι". Νομίζω εδώ κάπως είχα αδικήσει το R1250R προερχόμενος από το NUDA900R που ήταν μια πολύ ιδιαίτερη περίπτωση μοτοσυκλέτας και οι γρήγοροι επαρχιακοί ήταν τα τερέν της.

Φρένα πραγματικά φανταστικά και άμεσα συγκρίσιμα με αυτά του NUDA, με την διαφορά ότι έχουν να σταματήσουν περισσότερα από 50 κιλά διαφοράς οπότε της αξίζουν πολλά θετικά θαυμαστικά σε αυτόν τον τομέα.

Αναρτήσεις ενεργητικές που ακούνε αισθητά καθώς αλλάζεις τα modes και προσαρμόζουν ηλεκτρονικά την σκληρότητα και τις αποσβέσεις τους αναλόγως του χάρτη που θέλεις να επιλέξεις. Δεν έχω να πω πολλά παρά μόνον πως σε συνθήκες δρόμου έχουν συμπεριφερθεί άψογα ακόμη και όταν πίεσα στο μέτρο των δικών μου δυνατοτήτων με την σημείωση πως η εμπειρία μου από "πίστα" είναι μηδενική αλλά μου αρέσει ενίοτε να οδηγώ γρήγορα σε στροφιλίκια με σκοπό την προσωπική απόλαυσή και μόνον.

Η δική μου μοτοσυκλέτα φοράει τα πακέτα COMFORT και DYNAMIC ενώ απουσιάζει το TOURING και μαζί με αυτό απουσιάζει το Cuise Control και η προετοιμασία του συστήματος πλοήγησης της BMW. Επίσης απουσιάζουν το κεντρικό stand και οι βάσεις για πλαϊνές βαλίτσες αλλά για αυτά τα δυο έχω φροντίσει ήδη εγώ αφού τα έχω παραγγείλει ήδη. Για την πλοήγηση φροντίζει η Samsung με ένα Smartphone από την γκάμα της. Πέρα από τα πακέτα COMFORT και DYNAMIC, ως έξτρα είναι τοποθετημένο το σύστημα Adaptive Headlight που μιμείται περισσότερο τεχνολογία φωτισμού από τα αυτοκίνητα παρά από τις μοτοσυκλετές. Δηλαδή δεν έχουμε φωτισμό που ανάβει σταδιακά και σε κλίμακα στο εσωτερικό της στροφής αλλά σταθερό φωτισμό που στρίβει προς το εσωτερικό της στροφής όσο η μηχανή πλαγιάζει. Διαθέτει Quick Shifter που δεν του αρέσουν οι 3 πρώτες ταχύτητες αλλά η χρήση του συμπλέκτη και το κιβώτιο έχουν πραγματικά βουτυρένια αίσθηση που αντισταθμίζουν ακόμη και την απουσία του Cruise Control με την αλαφριά γκαζιέρα να λειτουργεί επίσης ως συμπλήρωμα βοήθειας στο να διατηρείται ο δεξιός καρπός ξεκούραστος.

Η κατανάλωση καυσίμου μπορεί να πέσει κάτω από τα 5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα αλλά αν πιέζεις το μοτέρ μπορεί να φλερτάρει εύκολα και με τα 7 λίτρα. Γύρω στο 5,8 θα έβαζα την μικτή κατανάλωση.

Χειριστήρια και menu είναι πολύ εύκολα στη χρήση και χωρίς να διαβάσεις λέξη από το manual καθώς επίσης και η οθόνη μου αρέσει πολύ και είναι ευανάγνωστη.

Nomand
11/01/2025, 23:30
Πρόκειται για μια γυμνή μοτοσυκλέτα σε ρόλο πολυσουγιά που αναλόγως από ποια γωνία την κοιτάς μπορείς να δεις μια "φουσκωμένη" brutal μοτοσυκλέτα ή μια εξαιρετικά compact κατασκευή. Είναι η γυμνή μοτοσυκλέτα του πενηντάρη plus... η οποία μπορεί να σε βολτάρει στο κέντρο της πόλης (είναι αρκετά ευέλικτη), μπορεί να σε συντροφεύσει σε μικρές αποδράσεις αλλά με έξτρα εξοπλισμό μπορείς να γυρίσεις μαζί της όλη την Ευρώπη και ιδιαιτέρως αναπαυτικά μάλιστα!

Αναλόγως από ποια κατηγορία μοτοσυκλέτας προέρχεσαι θα πρέπει να αντιμετωπίσεις μια χρονική περίοδο προσαρμογής καθώς boxer κινητήρας σε γυμνό με 17άρηδες τροχούς είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση, ειδικά όταν το σύνολο σπρώχνουν 136 άλογα και σχεδόν 14,5 κιλά ροπής σε μόλις 6250 στροφές. Τη κλασική φράση "μακραίνει χέρια" δεν την έζησα από την γραμμή εκκίνησης σε κάποιο φανάρι με 1η στο κιβώτιο αλλά... με την 6η κουμπωμένη και "ταξιδεύοντας" από τα 150 στα 230 χλμ....

Μια πρωτόγνωρη αίσθηση για μένα ήταν ότι το μοτέρ αρέσκεται όχι μόνο να έχει μια και δυο ταχύτητες κουμπωμένες πάνω στο κιβώτιο (προφανώς λόγω της τερατώδους ροπής) αλλά και μια ταχύτητα κάτω. Ανεξήγητο για εμένα αλλά αληθινό, χωρίς να ξέρω αν για αυτήν την ιδιαιτερότητα ευθύνεται ο boxer ή ο άξονας.

Στρίψιμο. Χμ, εδώ τα πράγματα θέλουν χρόνο για εξοικείωση. Στις αρχές -ειδικά- στις εναλλασσόμενες στροφές "πέφτοντας" από τα αριστερά προς τα δεξιά (ή και ανάποδα) η αδράνεια των δυο πιστονιών που ταξίδευαν στους "απέναντι" κυλίνδρους με έκαναν να αισθάνομαι μια ανασφάλεια καθώς υπήρχε μπόλικη "πληροφορία". Με τον καιρό το εξαιρετικά χαμηλό κέντρο βάρους αποκατέστησε αυτό το αίσθημα και πλέον περνάω όμορφες στιγμές σε καλούς επαρχιακούς δρόμους που προσφέρονται για "παιχνίδι". Νομίζω εδώ κάπως είχα αδικήσει το R1250R προερχόμενος από το NUDA900R που ήταν μια πολύ ιδιαίτερη περίπτωση μοτοσυκλέτας και οι γρήγοροι επαρχιακοί ήταν τα τερέν της.

Φρένα πραγματικά φανταστικά και άμεσα συγκρίσιμα με αυτά του NUDA, με την διαφορά ότι έχουν να σταματήσουν περισσότερα από 50 κιλά διαφοράς οπότε της αξίζουν πολλά θετικά θαυμαστικά σε αυτόν τον τομέα.

Αναρτήσεις ενεργητικές που ακούνε αισθητά καθώς αλλάζεις τα modes και προσαρμόζουν ηλεκτρονικά την σκληρότητα και τις αποσβέσεις τους αναλόγως του χάρτη που θέλεις να επιλέξεις. Δεν έχω να πω πολλά παρά μόνον πως σε συνθήκες δρόμου έχουν συμπεριφερθεί άψογα ακόμη και όταν πίεσα στο μέτρο των δικών μου δυνατοτήτων με την σημείωση πως η εμπειρία μου από "πίστα" είναι μηδενική αλλά μου αρέσει ενίοτε να οδηγώ γρήγορα σε στροφιλίκια με σκοπό την προσωπική απόλαυσή και μόνον.

Η δική μου μοτοσυκλέτα φοράει τα πακέτα COMFORT και DYNAMIC ενώ απουσιάζει το TOURING και μαζί με αυτό απουσιάζει το Cuise Control και η προετοιμασία του συστήματος πλοήγησης της BMW. Επίσης απουσιάζουν το κεντρικό stand και οι βάσεις για πλαϊνές βαλίτσες αλλά για αυτά τα δυο έχω φροντίσει ήδη εγώ αφού τα έχω παραγγείλει ήδη. Για την πλοήγηση φροντίζει η Samsung με ένα Smartphone από την γκάμα της. Πέρα από τα πακέτα COMFORT και DYNAMIC, ως έξτρα είναι τοποθετημένο το σύστημα Adaptive Headlight που μιμείται περισσότερο τεχνολογία φωτισμού από τα αυτοκίνητα παρά από τις μοτοσυκλετές. Δηλαδή δεν έχουμε φωτισμό που ανάβει σταδιακά και σε κλίμακα στο εσωτερικό της στροφής αλλά σταθερό φωτισμό που στρίβει προς το εσωτερικό της στροφής όσο η μηχανή πλαγιάζει. Διαθέτει Quick Shifter που δεν του αρέσουν οι 3 πρώτες ταχύτητες αλλά η χρήση του συμπλέκτη και το κιβώτιο έχουν πραγματικά βουτυρένια αίσθηση που αντισταθμίζουν ακόμη και την απουσία του Cruise Control με την αλαφριά γκαζιέρα να λειτουργεί επίσης ως συμπλήρωμα βοήθειας στο να διατηρείται ο δεξιός καρπός ξεκούραστος.

Η κατανάλωση καυσίμου μπορεί να πέσει κάτω από τα 5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα αλλά αν πιέζεις το μοτέρ μπορεί να φλερτάρει εύκολα και με τα 7 λίτρα. Γύρω στο 5,8 θα έβαζα την μικτή κατανάλωση.

Χειριστήρια και menu είναι πολύ εύκολα στη χρήση και χωρίς να διαβάσεις λέξη από το manual καθώς επίσης και η οθόνη μου αρέσει πολύ και είναι ευανάγνωστη.

Μηχαναρα αλλα και το χρώμα της απίστευτο,έχω δει από κοντά στο gs το triple black και πραγματικά σκοτωνει

STF
11/01/2025, 23:49
Μηχαναρα αλλα και το χρώμα της απίστευτο,έχω δει από κοντά στο gs το triple black και πραγματικά σκοτωνει

Ευχαριστώ!

Η αλήθεια είναι πως προσωπικά προτιμώ την σπορ εκδοχή με το μπλε-άσπρο-κόκκινο αλλά ήταν εύκολος συμβιβασμός και το μαύρο Triple Black!

karellen
12/01/2025, 09:19
Ωραίο το ριβιού σου Στέφανε και αναλυτικότατο. :beer:
Πρόκειται για μοτοσυκλέτα πολυσουγιάς,όπως το πες,την είχα οδηγήσει το 19 στα Μέγαρα και παρότι εξοικειωμένος με τα μπόξερ (GS 1200) το R μού είχε αφήσει άριστες εντυπώσεις με την ομαλότητα στη λειτουργία του.

doctor_john
12/01/2025, 10:02
Συγκινήθηκα πρωϊνιατικο... :a08:
Να σας δεις όπου ποθείς!

sam4g
12/01/2025, 10:27
Πολύ ωραία μηχανή να τη χαρείς και να κάνεις πολλά όμορφα χιλιόμετρα!

Στην Ελλάδα, δυστυχώς, δεν πολυκυκλοφορεί αντιθέτως με το r nineT που βλέπω πιο συχνά στο δρόμο. Τον λόγο βέβαια δεν τον καταλαβαίνω, αφού κι αυτή είναι πανέμορφη.

DoctoR_k6
12/01/2025, 10:35
Πολύ ωραίο review.
Επίσης πολύ όμορφη η μοτο.
Σε ψήνει για χλμ και μόνο που την βλέπεις.
Πολλά και καλά χλμ Στέφανε.

sapila racing
12/01/2025, 10:41
Κουκλα και πολυ αγρια μαζι σε look.
Καλα χιλιομετρα!:beer:

doctoras
12/01/2025, 11:02
Καλορίζικο στέφανε είναι πολύ όμορφο!
Μεγάλη διαφορά θεωρώ στο ρόστερ της η προσθήκη usd αντί του τελεβελερ τόσο αισθητικά όσο και λειτουργικά!

ratamahatta
12/01/2025, 11:15
Βάλε καμιά φωτό ακόμα να την χαζέψουμε

AUFGEBRACHT
12/01/2025, 11:49
Διαθέτει Quick Shifter που δεν του αρέσουν οι 3 πρώτες ταχύτητες αλλά η χρήση του συμπλέκτη και το κιβώτιο έχουν πραγματικά βουτυρένια αίσθηση που αντισταθμίζουν ακόμη και την απουσία του Cruise Control με την αλαφριά γκαζιέρα να λειτουργεί επίσης ως συμπλήρωμα βοήθειας στο να διατηρείται ο δεξιός καρπός ξεκούραστος..

Δεν ξέρω σε άλλα μοντέλα, αλλά και στο δικό μου, το quick shifter το βρίσκω περιττό, και δεν είναι κι η καλύτερη υλοποίηση από τη BMW, είναι αρκετά απότομο, ιδιαίτερα στις 3 πρώτες ταχύτητες, όπως αναφέρεις, καλύτερα να είχε standard cruise control, παρά αυτό...

Καλόβολτη, πολύ όμορφο naked!

Tsber
12/01/2025, 12:56
Όσο το δυνατόν περισσότερα όμορφα χιλιόμετρα και από εμένα Στέφανε!

Πολύ χαίρομαι που "δέσατε" και την ευχαριστιέσαι στο μέγιστο τη BMWδάρα σου :beer:

taisteal
12/01/2025, 13:06
Πολύ μπρουταλ εργαλείο
Βάλε καμιά φωτό ακόμα Στέφανε
Καλόβολτη!!

:beer::beer:

Nostradamus
12/01/2025, 15:27
Παρά πολύ όμορφη!

Καλά, πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα εύχομαι μαζί της Στέφανε.

RaGe_Raptor
12/01/2025, 17:35
Αρχοντικό εργαλείο με σπορτιφ μούρη. Φανάρι, usd, ακτινικές δαγκάνες και η συνεπαγομενη ομοιότητα με τα S1000R φταίει.

Επίσης, γράφεις ωραία, θα μπορούσες να αντιγραψεις εκείνον τον τύπο που δεν μιλάει στα βίντεο του αλλα γράφει σχόλια .

Καλά κι όμορφα χιλιόμετρα!:beer:

CorpseAlive
12/01/2025, 17:58
Από τα review που διαβάζοντας τα, ανοίγεις καρτέλα car.gr και ξεκινάς να φαντάζεσαι τον εαυτό σου πάνω σε κάποια ''αγγελία''/.

Dimmanoukas
12/01/2025, 18:43
@Corpse
Been there, done that already.

asxetost
12/01/2025, 21:33
Φίλε πρέπει να σε έχω καμαρώσει πάνω απο 2 φορές τριγύρω, μάλλον είμαστε γείτονες αν φοράς καφέ δερμάτινο μπουφάν.
Οπως και να χει, διαβάζοντας σε το μόνο που μου ρχεται στο μυαλό είναι το πότε θα ρθει μια τέτοια μέρα και για μένα, πολυ μακρινή βέβαια για πολλούς λόγους.
Να είστε πάντα όρθιοι να λιώσετε στις βόλτες!!!:beer::beer:

STF
12/01/2025, 22:23
Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια! Με ευχαριστεί ιδιαίτερα ο λόγος σας και με τον τρόπο που μου τον προσφέρεται.

STF
12/01/2025, 23:04
459448





Χθες τοποθέτησα το δεύτερο αξεσουάρ στο πλαίσιο της προετοιμασίας για το επερχόμενο ταξίδι το καλοκαίρι (το πρώτο ήταν η βάση στήριξης κινητού τηλεφώνου στο τιμόνι).

459449





Έχω δυο μικρής χωρητικότητας σκληρές πλαϊνές βαλίτσες (15 λίτρων η κάθε μια) που χρησιμοποιούσα με την προηγούμενη μηχανή μου.

459450




Έτσι αγόρασα τις αντίστοιχες βάσεις για το R1250R και τις τοποθέτησα εχθές.

459451

459452

459453





Ενδεικτική φωτό από το διαδίκτυο του μοντέλου προηγούμενης γενιάς με τις βαλίτσες φορεμένες. Νομίζω ταιριάζουν πολύ όμορφα στο σύνολο.

459454

grinderx
13/01/2025, 00:37
Καλοτάξιδη και απεφτη!

D3300
13/01/2025, 06:35
Καλοτάξιδη και από εδώ Στέφανε :beer::beer:

Nostradamus
13/01/2025, 07:00
Στέφανε ποιες είναι αυτές οι μικρές πλαϊνές που φοράς επάνω (από κινητό δεν μπορώ να καταλαβω).

PaNick67
13/01/2025, 07:50
459408

Το περασμένο Ιούλιο απέκτησα τη παραπάνω μαύρη καλλονή, η οποία σήμερα μετράει μόλις κάτι περισσότερο από 2000 χλμ και είναι μοντέλο του ιδίου έτους 2024....


Να την χαιρεσαι την κουκλα σου, καλοταξιδη να ειναι κι απεφτη.

STF
24/03/2025, 20:43
Τις τελευταίες 45 μερες σταδιακά τοποθετήθηκαν όλα τα απαραίτητα αξεσουάρ ώστε η μηχανή να αποκτήσει περισσοτερες touring αρετές, πέρα απο τις πλαϊνές βάσεις και βαλίτσες.

Κεντρική Σχάρα.

460942

460943

460944

460945

STF
24/03/2025, 20:46
Σειρά πήρε το κεντρικό στάντ

460946

460947

460948

460949

460950

STF
24/03/2025, 21:39
Τελευταία πινελιά το "φέρινγκ" που καμία σχέση δεν εχει με φερινγκ... πρόκειται για ένα μίνι μασκάκι.
Και αφαιρώντας το κάλυμμα απο το όργανο/οθόνη της μηχανής ανακαλύπτω την προμηθεύτρια εταιρεία της BMW.

460952

460953

Στη συνέχεια τοποθετήθηκε η βάση που εχει και ρόλο καλύμματος και τέλος η ζελατίνα/μάσκα!

460954

460955

460956

Τελικό αποτέλεσμά... όχι ακριβώς!

460957


Όχι ακριβώς γιατί κατω από την μίνι ζελατίνα πρέπει να τοποθετηθεί ενα μικρό σπόιλερ που βοηθάει στο να οδηγείτε σωστά η ροή του αέρα.

460958

Το οποίο δεν τοποθέτησα γιατί ξεχασα να παραγγείλω δυο ιδιαίτερες βίδες οι οποίες λειτουργουν ως αποστάτες και εκτός απο εξωτερικό σπείρωμα έχουν και εσωτερικό...

...οι οποίες ήρθαν την περασμένη εβδομαδα.

460959

Και επιτέλους προχθές μαζί με το σποολεράκι μπήκε και το αυτοκόλλητο με το οικόσημο της πόλης που γεννήθηκα που είναι η εδρα της BMW.

460960



Αμεσώς μετά εφυγα ένα ταξίδι στη Πάτρα και επισκεφθηκα κάποιες περιοχές της Δυτικής Ελλαδας γιατί ήθελα να δοκιμάσω όλον τον εξοπλισμό αλλα κυρίως τι κάνει το μινι φερινγκ σε συνδυασμό με το καινούριο κράνος μου.
Έμεινα ιδιατερα ικανοποιημένος. Από τον Ισθμό Κορίνθου και μετά ταξίδευα σταθερά με 150-160 χλμ/ώρα και η ροή του αερα ήταν σταθερή χωρις στροβιλισμούς ακόμη και όταν έφτασα στη τελική ταχύτητα της μοτοσυκλέτας μου στα 230 χλμ/ώρα. Σήμερα επιστρέφοντας απο Λευκάδα με ταχύτητες 140 χλμ πάλι η συμπεριφορά του κράνους ήταν εξαιρετική με πολλά μποφόρ ακόμη και όταν έστρεφα το κεφάλι μου στο πλάι. Προσοχή, δεν αναφέρομαι σε ανεμοκάλυψη αλλά σε καλή αεροδυναμική από άποψη ροής του αέρα ακόμη και σε συνθήκες ισχυρων ανέμων.
Οπότε καθε σκέψη για μεγαλύτερη ζελατίνα δε με αφορά πλέον (μου αρέσει να αισθάνομαι τον αέρα, ιδιαίτερα το καλοκαίρι που συνεχίζουμε να φοράμε τα μπουφάν μας).


Τρεις εκκρεμμότητες.
-Νέο tank bag με μαγνητικό δαχτυλιδι κουμπώματος στη τάπα του ρεζερβουάρ.
-Έχω παραγγείλει μεταχειρισμένο διακόπτη με Cruise Control ο οποίος αναγκαστικά ΔΕΝ θα τοποθετηθεί από εμένα γιατί πρέπει να γινει προγραμματισμός στο software του εγκεφάλου για την λειτουργία του.
-Υπό σκέψη η αγορά για προστασίες μανετών με μικρή ανεμοκάλυψη. Θέλω όμως πριν τις παραγγείλω να τις δω από κοντά γιατί με ενδιαφέρει να έχουν το ίδιο βάρος -τουλάχιστον- με τα αντίβαρα του τιμονιού στις άκρες τους (οι πρώτες υποψήφιες είναι της sw-motech, δέχομαι όμως και αντιπροτασεις).

Tsber
24/03/2025, 21:48
Ωραίος Στέφανε, το παζλ συμπληρώνεται και οσονούπω ολοκληρώνεται :)

ptc
24/03/2025, 21:55
Ωραια πραματα... :beer:

Σχετικη-ασχετη ερωτηση, ο χωρος που φαινεται στις φωτογραφιες ειναι δικος σου; Εχεις ανυψωτικο; :eyepop:

STF
24/03/2025, 22:11
Ωραια πραματα... :beer:

Σχετικη-ασχετη ερωτηση, ο χωρος που φαινεται στις φωτογραφιες ειναι δικος σου; Εχεις ανυψωτικο; :eyepop:

Ο χώρος είναι φίλου μου πρώην μηχανικού.
Εκεί ασχολούμαι με τις μηχανές μου και με τις πολύτιμες γνώσεις του έχω μάθει πολλά για τον έσω κόσμο των κινητήρων. Αν το πρώτο μου χόμπι είναι να τις οδηγώ το δεύτερο είναι η ενασχόληση μου μαζί τους μηχανολογικά, κυρίως για την συντήρηση τους και όπου χρειάζεται και για την επισκευή τους.

STF
24/03/2025, 22:13
Ωραίος Στέφανε, το παζλ συμπληρώνεται και οσονούπω ολοκληρώνεται :)

Φέτος Παντελή το πρόγραμμα έχει γνωριμία με την χώρα των Βάσκων. Ελπίζω μέχρι το Πάσχα να ανέβω Σαλόνικα να τα πουμε και από κοντά.

taisteal
24/03/2025, 23:48
Ωραιο συναίσθημα η προετοιμασία για ταξίδι

:beer::beer:

Tsber
25/03/2025, 01:14
Φέτος Παντελή το πρόγραμμα έχει γνωριμία με την χώρα των Βάσκων. Ελπίζω μέχρι το Πάσχα να ανέβω Σαλόνικα να τα πουμε και από κοντά.

:beer: και για τα δύο!

grinderx
25/03/2025, 01:17
Ωραίος! Ποιο κράνος πήρες;

STF
25/03/2025, 08:52
Ωραίος! Ποιο κράνος πήρες;

Πρέπει να κάνω ένα review, αξίζει τον κόπο. Πηρα ενα HJC από το μεσαίο ράφι, το F71. Θα αναφερθώ στο μοναδικό αρνητικό του, φέρνει λίγο θόρυβο στα αυτιά. Όλα τα άλλα του είναι μόνο θετικά.

RaGe_Raptor
25/03/2025, 09:02
Πρέπει να κάνω ένα review, αξίζει τον κόπο. Πηρα ενα HJC από το μεσαίο ράφι, το F71. Θα αναφερθώ στο μοναδικό αρνητικό του, φέρνει λίγο θόρυβο στα αυτιά. Όλα τα άλλα του είναι μόνο θετικά.

Θα το πρότεινες για "καθημερινο" στα 260€?

STF
25/03/2025, 09:23
Θα το πρότεινες για "καθημερινο" στα 260€?

Το μόνο "αρνητικό" που βρήκα είναι ο θόρυβος στα αυτιά.

Η αεροδυναμική του είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ (δε ξέρω πόσο αφορά αυτό ένα καθημερινό κράνος).

Οι αεραγωγοί και οι διακόπτες τους έρχονται φυσικά στο χέρι σου την ώρα που οδηγείς χωρίς να ψάχνεις στα τυφλά.

Η ζελατίνα κλειδώνει αλλα και ξεκλειδώνει χωρίς να κάνεις κατι ιδιαίτερο (πολύ έξυπνος μηχανισμός).

Η εξτρα φιμέ ζελατίνα έχει πάλι τη θέση του διακόπτη της έξυπνα τοποθετημένο και δε σε δυσκολεύει η ανεύρεση τους. Επίσης αν φορέσεις γυαλιά δεν ακουμπάνε πανω της.

Έχει "πέρασμα" για τα μπράτσα των γταλιών που τα βάζεις πολύ εύκολα (και άλλα έχουν αλλά με δυσκολεύουν).

Το βαρος του (1450gr ±50) είναι στο μέσο όρο των κρανών με τις σύγχρονες προδιαγραφες. Ειναι καλοζυγισμένο.

Έχει D-ring (που μάλλον δεν εξυπηρετεί την καθημερινότητα).

Εγώ δεν το αγόρασα για καθημερινό. Δεν ξέρω να σου πω. Ισχύουν τα παραπάνω. Το πήρα 330 ευρώ (με χρώματα). Στα 260 ευρώ που λες (ακομη και μονόχρομο) θεωρώ οτι αξιζει σαν κράνος κάθε ευρώ.

DoctoR_k6
25/03/2025, 09:30
Ετοιμοπόλεμη η μπέμπα για πολλά χλμ!!!
Ωραία πράγματα!!
Να την ευχαριστηθείς!!!

STF
25/03/2025, 09:39
Ετοιμοπόλεμη η μπέμπα για πολλά χλμ!!!
Ωραία πράγματα!!
Να την ευχαριστηθείς!!!

:beer:

Nostradamus
25/03/2025, 10:35
Κούκλα είναι το άτιμο! Να το χαρείς Στέφανε όπως θες..

Ποιες βαλίτσες είναι αυτές οι μικρές που έχεις?

STF
25/03/2025, 12:22
Κούκλα είναι το άτιμο! Να το χαρείς Στέφανε όπως θες..

Ποιες βαλίτσες είναι αυτές οι μικρές που έχεις?

Ευχαριστώ!
Πλαστικές της Hepco & Becker, 15 lt η κάθε μία, σειρά C-bow.

STF
28/03/2025, 20:54
Σήμερα τοποθετήθηκε και το νέο tank bag. Κατέληξα στην αδιάβροχη εκδοχή του PRO CITY (WP) της SW-Motech, με χωρητικότητα 9 λίτρων που τοποθετείται με μαγνητικό σύστημα Tank-ring Quick Lock.

461069

461070

461071

461076





Μου αρέσουν δυο πράγματα: α) ότι το tank bag δεν ακουμπάει στο ντεπόζιτο (ακόμη και αν είναι φορτωμένο) και β) η διευρυμένη χρήση μαγνητών που έχει το συγκεκριμένο tank bag, τόσο στο Quick Lock (κυριολεκτικά ο μαγνήτης σου "παίρνει μέσα από τα χέρια το βαλιτσάκι" κατά την σχεδόν αυτόματη τοποθέτηση) όσο και στο κάλυμμα-καπάκι και τα φερμουάρ των μικρών πλαινών θηκών του tank bag. Είναι κάπως τσιμπημένη η τιμή του στα 220+30 ευρώ (γίνεται κάποια έκπτωση όταν τα αγοράζεις σετ) αλλά φαίνεται να στο επιστρέφει μέσω πρακτικότητας στη χρήση.

461072

461074

461075

461073




Αυτή ήταν η τελευταία προσθήκη χώρου φόρτωσης για τα μεγαλύτερα ταξίδια εντός ή εκτός συνόρων.

Έτσι έχω:
Δυο σκληρές πλαϊνες βαλίτσες των 15 λίτρων (30 λίτρα συνολικά)
Ένα σακίδιο σχάρας 32 λίτρων
Ένα tank bag 9 λίτρων.

Σύνολο, 71 λίτρα φόρτωσης, υπέραρκετά για ένα άτομο.

doctoras
30/03/2025, 20:16
Τούμπανο η μπέμπα!

STF
13/06/2025, 16:00
Χθες τοποθετήθηκε το τελευταίο στοιχείο που αφορά τα ταξίδια. Πριν γίνει η τοποθέτηση πήγα σε συνεργείο όπου πληρώνοντας το σχετικό αντίτιμο πέρασα όλα τα updates που ήταν διαθέσιμα για τη μοτοσυκλέτα και ξεκλείδωσα στο λογισμικό τη χρήση Cruise Control. Η όλη διαδικασία από τη στιγμή που φισώθηκε στον εγκέφαλο πήρε περίπου 30 λεπτά.

Αμέσως μετά αφαιρέθηκε ο παλιός αριστερός διακόπτης για να μπει ο νέος που περιλαμβάνει τα κουμπιά χρήσης του Cruise Control.

463004

463005



Μαζί με τα updates ανέβηκε στα modes και η επιλογή Dynamic Pro. Πριν από αυτό είχα τις επιλογές: ECO, RAIN, ROAD, DYNAMIC. Τώρα έχω και την DYNAMIC PRO που σου επιτρέπει να παραμετροποιήσεις τα παρακάτω:

α) Δύναμη κινητήρα
β) Traction Control (έως πλήρης απενεργοποίηση)
γ) Παρέμβαση ABS (έως πλήρης απενεργοποίηση)

463007
463008



Στα updates που έγιναν περιλαμβανόταν και ο ψεκασμός και πραγματικά η μοτοσυκλέτα φαίνεται να πήρε ανάσες στις πολύ χαμηλές στροφές ενώ γενικότερα φαίνεται να ανεβάζει με περισσότερη διάθεση. Στο Dynamic Pro άφησα να λειτουργεί μόνο το ABS με παρέμβαση και το μοτέρ σε φούλ δύναμη και χωρίς παρέμβαση του Traction Control αποδίδει εντυπωσιακά την ισχύ του.

Μιας που δεν είμαι εξοικειωμένος με τα πολλά ηλεκτρονικά χθες έμαθα πως η μοτοσυκλέτα υποστηρίζει και Hill Assist :rolleyes:

taisteal
13/06/2025, 18:49
Hill assist..
Μάλιστα.
Θα είδαν αυτούς που πάνε να στρίψουν σε φουρκέτες στα πάσα που τους παίρνει ο κατήφορος και τρώνε στατικές

:lol::lol:
Καλά ταξίδια με το εργαλείο Στέφανε!
:beer::beer:

STF
13/06/2025, 20:59
Hill assist..
Μάλιστα.
Θα είδαν αυτούς που πάνε να στρίψουν σε φουρκέτες στα πάσα που τους παίρνει ο κατήφορος και τρώνε στατικές

:lol::lol:
Καλά ταξίδια με το εργαλείο Στέφανε!
:beer::beer:

Φίλε τι έγραψες τώρα....
Αυτή είναι μια φάση που στον εσωτερικό διάλογο που κάνω με τον εαυτό μου την κοροϊδεύω. Σε ανοιχτή γενική συζήτηση προφανώς και οφειλώ να σεβαστώ τις επιλογές κάθε ανθρώπου. Εγώ πάντως έχω πάψει από χρόνια να υπερφορτώνω μοτοσυκλέτες. Για μένα η μοτοσυκλέτα πρέπει να παραμένει ευχάριστη στην οδήγηση ακόμη και στα ταξίδια για διακοπές. Αν ήθελα να διεκπεραιώνω απλά χιλιόμετρα και να κουβαλάω το σπιτικό μαζί μου θα το έκανα με το αυτοκίνητο (όπως και το κάνω αν χρειάζεται). Η άρνηση χρήσης του αυτοκινήτου μοιάζει σα κόμπλεξ από πολλούς δικυκλιστές. Έβλεπα έναν Έλληνα Youtuber με πανάκριβη Ιταλική μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού και την είχε φορτώσει με περισσότερα πράγματα από όσα μπορείς να βάλεις σε μικρό αυτοκίνητο και ταξίδευε και μονοκάβαλος... οι δυο πλαϊνές του μπαγκαζιέρες χωράγαν περισσότερα από όσα χωράνε τέσσερις δικές μου (που το tankbag και tailbag τα έχω μισογεμάτα).
Ο λόγος που πέφτουν όλοι αυτοί οι τύποι στα πάσα -ειτε κατηφορικά είτε ανηφορικά- είναι το βάρος, τίποτα άλλο.
Προσωπικά δε θα ήταν ζητούμενο για μένα μια μοτοσυκλέτα να έχει Hill Assist, από τη στιγμή που το έχει όμως ευπρόσδεκτο είναι. Σε εμένα ας πούμε το γκαράζ βρίσκεται σε ανηφόρα και κάθε φορά έπρεπε να σβήνω μοτοσυκλέτα να βάζω ταχύτητα ώστε να ελευθερώσω χέρι να πατήσω το κουμπί στο τηλεχειριστήριο. Τώρα έγινε πιο εύκολο.

doctoras
14/06/2025, 00:33
Το cruise είναι ωραίο γκατζετακι, εξοικειωμένος από του αυτοκινήτου, είναι μια λειτουργία να σε βγάλει από την πρίζα στον αυτοκινητόδρομο, με οφέλη χαλαρή οδήγηση στα όρια του δρόμου, αποφυγή προστίμου ταχύτητας και παράλληλα πετυχαίνεις οικονομικά καυσίμου με τα ρέστα σουβλάκια

o_gavros
14/06/2025, 06:14
χιλ ασίστ έχω και στο βανάκι το πετρέλαιο λέμε.
α μωρρρη προπέλεν...
μαθτε μπαλιτσα ρε πλεμπαιοι που μου είστε ακόμα γκάζι φρένο να πούμε

D3300
14/06/2025, 09:31
Εγώ απλά λέω στη γυναίκα μου να κρατήσει κόντρα στη σχάρα του σφούχτερ.
Τελικά ήταν καλή επιλογή (η γυναίκα).

Nikos77
14/06/2025, 11:52
Προσωπικά δε θα ήταν ζητούμενο για μένα μια μοτοσυκλέτα να έχει Hill Assist, από τη στιγμή που το έχει όμως ευπρόσδεκτο είναι. Σε εμένα ας πούμε το γκαράζ βρίσκεται σε ανηφόρα και κάθε φορά έπρεπε να σβήνω μοτοσυκλέτα να βάζω ταχύτητα ώστε να ελευθερώσω χέρι να πατήσω το κουμπί στο τηλεχειριστήριο. Τώρα έγινε πιο εύκολο.
Στέφανε γιατί έπρεπε να σβήσεις τη μηχανή και να βάλεις ταχύτητα?
Αν όπως ήσουν στην ανηφόρα πατούσες φρένο με το δεξί σου ποδι δε θα ελευθέρωνες χέρι?

Bowleno
14/06/2025, 12:15
Εγώ απλά λέω στη γυναίκα μου να κρατήσει κόντρα στη σχάρα του σφούχτερ.
Τελικά ήταν καλή επιλογή (η γυναίκα).

Hill asist και πράσινα άλογα....:lol:


Στέφανε γιατί έπρεπε να σβήσεις τη μηχανή και να βάλεις ταχύτητα?
Αν όπως ήσουν στην ανηφόρα πατούσες φρένο με το δεξί σου ποδι δε θα ελευθέρωνες χέρι?


Την ίδια απορία είχα....

STF
14/06/2025, 17:06
Στέφανε γιατί έπρεπε να σβήσεις τη μηχανή και να βάλεις ταχύτητα?
Αν όπως ήσουν στην ανηφόρα πατούσες φρένο με το δεξί σου ποδι δε θα ελευθέρωνες χέρι?

Γιατί ενώ είναι ανηφόρα σριβείς αριστερά προς τη γκαραζόπορτα και έχεις δυο ανηφόρες τώρα (μία εμπρός και μια στο πλάι). Κράτα εσύ bmw 240 κιλών με το ένα πόδι στο φρένο, με το άλλο σε ημιόρθια θέση και ανασήκωσε το κωλαράκι σου για να βγάλεις από τη τσέπη του παντελονιού το χειριστήριο... ζογκλέρ! Πάντως δε θα ήταν ποτέ αιτία αγοράς ένα hill assist, απλά αφού υπάρχει να μην το χρησιμοποιήσεις; Ευπρόσδεκτο είναι.
Στο WR λόγω του ύψους του γίνεται πιο εύκολα η δουλειά (είμαι καθιστός αλλά είμαι όρθιος).

STF
14/06/2025, 17:07
Hill asist και πράσινα άλογα....:lol:




Την ίδια απορία είχα....

Εσύ συχνά έχεις κοινές απορίες με άλλους.....

Nikos77
14/06/2025, 17:33
Γιατί ενώ είναι ανηφόρα σριβείς αριστερά προς τη γκαραζόπορτα και έχεις δυο ανηφόρες τώρα (μία εμπρός και μια στο πλάι). Κράτα εσύ bmw 240 κιλών με το ένα πόδι στο φρένο, με το άλλο σε ημιόρθια θέση και ανασήκωσε το κωλαράκι σου για να βγάλεις από τη τσέπη του παντελονιού το χειριστήριο... ζογκλέρ! Πάντως δε θα ήταν ποτέ αιτία αγοράς ένα hill assist, απλά αφού υπάρχει να μην το χρησιμοποιήσεις; Ευπρόσδεκτο είναι.
Στο WR λόγω του ύψους του γίνεται πιο εύκολα η δουλειά (είμαι καθιστός αλλά είμαι όρθιος).
Κατάλαβα πως το λες...
Θα μπορούσες απλα να έχεις το κλειδί του γκαράζ σε μπροστινή τσέπη ή στο tangbag του τεποζίτου και οχι στη κωλοτσεπη....ωστε να μην έμπαινες σε αυτή τη διαδικασία ζογκλερ κάθε φορα. Να μη κάνεις δλδ τη ζωη σου πιο δύσκολη (σβήσε βαλε ταχύτητα αναψε κλπ).
Όχι ότι είμαι καμιά οδηγάρα αλλα έχω σταματήσει σε ανηφόρα διπλός με τα κιλά να ξεπερνάνε κατά πολύ τα 300 κιλα

Bowleno
14/06/2025, 18:01
Γιατί ενώ είναι ανηφόρα σριβείς αριστερά προς τη γκαραζόπορτα και έχεις δυο ανηφόρες τώρα (μία εμπρός και μια στο πλάι). Κράτα εσύ bmw 240 κιλών με το ένα πόδι στο φρένο, με το άλλο σε ημιόρθια θέση και ανασήκωσε το κωλαράκι σου για να βγάλεις από τη τσέπη του παντελονιού το χειριστήριο... ζογκλέρ! Πάντως δε θα ήταν ποτέ αιτία αγοράς ένα hill assist, απλά αφού υπάρχει να μην το χρησιμοποιήσεις; Ευπρόσδεκτο είναι.
Στο WR λόγω του ύψους του γίνεται πιο εύκολα η δουλειά (είμαι καθιστός αλλά είμαι όρθιος).


Εξ ου, να βγάλεις από το....κωλαράκι σου το χειριστήριο της πόρτας και να το βάλεις στα κλειδιά, δεν παίζει;
Εγώ το έχω ως μπρελόκ με το κλειδί της μηχανής. Ανοίγω εν κινήσει την πόρτα και μπαίνω κατευθείαν μεσα

Tsber
14/06/2025, 18:52
Εγώ συμφωνώ με την τακτική του Στέφανου εξ αρχής πάντως γιατί έχω ανάλογη εμπειρία!

Μιλάμε για επαναλαμβανόμενο ακροβατικό και μία φορά να γίνει η στραβή θα έχουμε κλάματα.

Καλύτερα αργά και μεθοδικά!

STF
15/06/2025, 10:13
Να διευκρινίσω πως δεν έχω τα κλειδιά στη κωλότσεπη αλλά στην εμπρός δεξιά. Αν όμως δεν ανασηκώσεις κωλαράκι να τεντωθεί το σώμα δεν χωράει το χέρι στη τσέπη.

@Nikos77, πριν από 2-3 χρόνια έχοντας τα κλειδιά στη μπροστινή τσέπη αφήνοντας το χειριστήριο της γκαραζόπορτας μόνο να κρέμεται εκτός τσέπης (ενώ το υπόλοιπο μπρελόκ με άλλα κλειδιά ήταν εντός τσέπης) τα έχασα.... και μαζί με αυτά "πέταξαν" και 200 ευρώ σε έξοδα αντικατάστασης κλειδαριών. Μαθαίνουμε γιατί παθαίνουμε.

Δημήτρη, από το 1988 ποτέ δεν έχω μπρελοκ σε κλειδιά μοτοσυκλέτας, ποτέ δεν έχω άλλα κλειδιά μαζί με το κλειδί μοτοσυκλέτας, το κλειδί της μοτοσυκλέτας βρίκεται πάντα μόνο του τοποθετημένο στη κλειδαριά της μοτοσυκλέτας... σαν την καλαμιά στο κάμπο ένα πράγμα. Ευτυχώς πλέον τυπικό κλειδί έχει μόνο το WR250R, τα άλλα δυο είναι keyless.

Αν και είναι λίγο αστείο ότι έχουμε ανοίξει συζήτηση για αυτό το θέμα να πω πως οι συνήθειες κάθε ανθρώπου είναι ατομικές και οι συνθήκες διαφορετικές. Ο καθένας όπως βολεύεται.

Bowleno
15/06/2025, 10:34
Αν και είναι λίγο αστείο ότι έχουμε ανοίξει συζήτηση για αυτό το θέμα να πω πως οι συνήθειες κάθε ανθρώπου είναι ατομικές και οι συνθήκες διαφορετικές. Ο καθένας όπως βολεύεται.


Το αυτό. :beer:

Το μόνο που με ανησυχεί είναι η υγεία του κοντρόλ όταν κάθεσαι σε καρέκλα, ας πούμε, διότι, ως γνωστόν, το τρως όλο το φαι σου.....:p

STF
15/06/2025, 10:54
Το αυτό. :beer:

Το μόνο που με ανησυχεί είναι η υγεία του κοντρόλ όταν κάθεσαι σε καρέκλα, ας πούμε, διότι, ως γνωστόν, το τρως όλο το φαι σου.....:p

:lol: