PDA

View Full Version : Περί mild hybrid αυτοκινήτου



georgemark
13/01/2025, 08:45
Καλημέρα σε όλους και καλή χρονιά να έχουμε, μια άσχετη ερώτηση σχετικά με αυτοκίνητο για όποιον μπορεί να βοηθήσει.
Θέλω να αγοράσω ένα νέο αυτοκίνητο το οποίο στην αμιγώς θερμική έκδοση καταναλώνει μέσα σε πόλη 7.5 λίτρα στα 100 , η mild hybrid έκδοση κοστίζει 3000 παραπάνω και καίει 5.3
Το αυτοκίνητο κάνει κάθε χρόνο 8000 χλμ μέσα στην πόλη , κάνοντας τις πράξεις με βενζίνη στα 1.75 βγάζω κέρδος στο έτος από το mild 339 ευρώ και με αναγωγή σε μήνα 28 euro, κατά τη γνώμη μου δεν αξίζει για αυτή τη διαφορά το mild hybrid αλλά επειδή μπορεί να μου ξεφεύγει κάτι καθώς δεν έχω εμπειρία αν κάποιος ξέρει θα με βοηθούσε η απάντηση, επίσης περίπου στα 8 χρόνια η μπαταρία στο mild αλλάζει με κόστος περίπου 1000 ..

harris_x
13/01/2025, 08:55
Καλημέρα σε όλους και καλή χρονιά να έχουμε, μια άσχετη ερώτηση σχετικά με αυτοκίνητο για όποιον μπορεί να βοηθήσει.
Θέλω να αγοράσω ένα νέο αυτοκίνητο το οποίο στην αμιγώς θερμική έκδοση καταναλώνει μέσα σε πόλη 7.5 λίτρα στα 100 , η mild hybrid έκδοση κοστίζει 3000 παραπάνω και καίει 5.3
Το αυτοκίνητο κάνει κάθε χρόνο 8000 χλμ μέσα στην πόλη , κάνοντας τις πράξεις με βενζίνη στα 1.75 βγάζω κέρδος στο έτος από το mild 339 ευρώ και με αναγωγή σε μήνα 28 euro, κατά τη γνώμη μου δεν αξίζει για αυτή τη διαφορά το mild hybrid αλλά επειδή μπορεί να μου ξεφεύγει κάτι καθώς δεν έχω εμπειρία αν κάποιος ξέρει θα με βοηθούσε η απάντηση, επίσης περίπου στα 8 χρόνια η μπαταρία στο mild αλλάζει με κόστος περίπου 1000 ..
Αν η χρήση του αυτοκινήτου είναι κυρίως εντός πόλης με ταξιδάκια εκτός μόνο Χριστούγεννα, Πάσχα, καλοκαίρι, και όχι πολύ συχνά στο ενδιάμεσο, και υπάρχει δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι (δηλαδή έχεις πάρκινγκ ή πυλωτή που μπορείς να το κουμπώνεις σε μπρίζα σούκο για να φορτίζει το βράδυ), δες μήπως μπορείς να πάρεις κάποιο PHEV (plug in hybrid).

Με PHEV και την παραπάνω χρήση, η overall κατανάλωσή μου είναι 3lt/100km.
Βέβαια παίζει και η διαφορά τιμής, οπότε πρέπει να κάνεις τα παραπάνω μαθηματικά και για αυτή την περίπτωση.

Σχετικά με το mild hybrid, μάλλον δε πολύ-αξίζει.

georgemark
13/01/2025, 09:07
Κοιτάω μόνο μεταξύ mild και αμιγώς θερμικό, σε ευχαριστώ για την απάντηση, αν τώρα βάλουμε στην εξίσωση και τα μηδενικά τέλη στο mild αλλά και τον επιμερισμό ανά χρόνο για την αλλαγή της μπαταρίας στα 8 περίπου έτη τότε η διαφορά σε euro στο χρόνο είναι 293 και το μήνα μόνο 24 euro ,οπότε όπως καταλαβαίνω δεν κανεις ποτέ την απόσβεση των 3000 euro που κοστίζει περισσότερο

husky21
13/01/2025, 09:08
το mild hybrid ειναι μια μ@λ@κια και μιση
παρε την απλη βενζινοκινητη εκδοση
εκτος κ αν μπορεις να πας σε full hybrid ή plug in

DoctoR_k6
13/01/2025, 09:09
Για ποιο αυτοκινητο μιλαμε?
Συνηθως(για να μην πω παντα) το mild hybrid δεν εχει καμια διαφορα...ελαχιστη να πουμε.
Φουλ υβριδικο ναι.

georgemark
13/01/2025, 09:20
Στη πόλη έχει διαφορά στην κατανάλωση , εκτός είναι σχεδόν ίδια η κατανάλωση γι'αυτό έγραψα μόνο τα χιλιόμετρα που γίνονται κάθε έτος στην πόλη, αφορά το νέο c3 που το έχει αγοράσει ήδη ένας γνωστός

D3300
13/01/2025, 09:27
Από τον Ιούνιο του 2024 είμαι κάτοχος Toyota Corolla sedan hybrid.
Κατανάλωση βενζίνης από 3,4-4.
Πολύ ευχαριστημένος.
Τιμή αγοράς 27Κ.

PaNick67
13/01/2025, 09:35
Στη πόλη έχει διαφορά στην κατανάλωση , εκτός είναι σχεδόν ίδια η κατανάλωση γι'αυτό έγραψα μόνο τα χιλιόμετρα που γίνονται κάθε έτος στην πόλη, αφορά το νέο c3 που το έχει αγοράσει ήδη ένας γνωστός

Αν μιλαμε για το μοντελο του 25, εγω δεν θα αγοραζα το mild hybrid. Το συστημα ειναι νεο και αδοκιμαστο.

Χιλιες φορες το απλο

Αν Hybrid τοτε κατι απο Toyota, Honda που εχουν πραγματικα HEV

georgemark
13/01/2025, 09:39
Έχει δοκιμαστεί στο corsa και στο Peugeot 208 , ίδιος κινητήρας, ίδιο mild υβριδικό σύστημα κίνησης της stellantis

georgemark
13/01/2025, 09:44
Για 25 - 30 euro το μηνα κέρδος για το mild δεν το συζητώ, καλύτερα το αμιγώς θερμικό, αλλά λέω μήπως κάποια παράμετρος μου ξεφεύγει, το corolla που γράφει ο φίλος παραπάνω δεν είναι full hybrid?

DoctoR_k6
13/01/2025, 09:49
Με το υβριδικο συστημα μεσα στο κιβωτιο εννοεις... :a7::a7:
Δες καλυτερα φουλ υβριδιο απο Toyota.

PaNick67
13/01/2025, 09:55
Έχει δοκιμαστεί στο corsa και στο Peugeot 208 , ίδιος κινητήρας, ίδιο mild υβριδικό σύστημα κίνησης της stellantis


Με το υβριδικο συστημα μεσα στο κιβωτιο εννοεις... :a7::a7:


Τι εχει δοκιμαστει; Αν παθει οτιδηποτε το υβριδικο ειναι μεσα στο κιβωτιο. Δεν θες να ξερεις κοστη, ουτε στην Σιτροεν πρεπει να ξερουν :lol:

Γενικα η Stellantis δεν τα παει και πολυ καλα στην αξιοπιστια τελευταια. Πολλα παραπονα για το adblue που κρυσταλλωνει, τον ιμαντα χρονισμου που ηταν βαπτισμενος σε λαδι και χαλουσε, τον αλλαξαν αλλα ακομα ειναι νωρις για συμπερασματα, κλπ

georgemark
13/01/2025, 10:08
Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω αλλά ούτε και θέλω να μάθω.. γι'αυτό ρωτάω αν αξίζει αυτό το mild hybrid,τώρα για τον κινητήρα λένε ότι έχει αλλάξει σε πολλά μέρη που έπασχαν παλιά και πλέον έβαλαν καδένα αντί για ιμάντα

husky21
13/01/2025, 10:11
Με την ευκαιρια και αν μου επιτρεπει ο θεματοθετης
εχει κανεις εμπειρια απο 3008 plug in?
Ειμαι σε αναζητηση μεσαιου μεγεθους αυτοκινητου
και ειναι αυτο που εχω ξεχωρισει να μου αρεσει τοσο εξωτερικα οσο κ εσωτερικα

μιλαω για τα μοντελα 21-23
οχι αυτο που βγηκε προσφατα

doctoras
13/01/2025, 10:29
προσωπικά επειδή μου αρέσει το μηχανικό κιβώτιο, θα επέλεγα ήπιο υβριδικό απο ενα φουλ που συνδυάζεται μονο με αυτόματο
και επειτα είναι και το μπατζετ που διαθέτεις συνήθως πάει απο το φθηνότερο στο ακριβότερο: βενζίνη μονο, ήπιο υβριδικό , φουλ υβριδικό, plugin, ηλεκτρικό μόνο

PaNick67
13/01/2025, 10:32
Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω αλλά ούτε και θέλω να μάθω.. γι'αυτό ρωτάω αν αξίζει αυτό το mild hybrid,τώρα για τον κινητήρα λένε ότι έχει αλλάξει σε πολλά μέρη που έπασχαν παλιά και πλέον έβαλαν καδένα αντί για ιμάντα

Κανενα mild hybrid δεν αξιζει , ενα τρικ ειναι για να ριξουν τους ρυπους οι εταιριες μεχρι να πανε στα φουλ ηλεκτρικα

Δεν αξιζει ολη αυτη η φασαρια για 1λιτ/100χλμ οικονομια, ουτε το εξτρα κοστος, ουτε τον κινδυνο βλαβης, οπως κι εσυ αναφερες πιο πανω.

georgemark
13/01/2025, 11:43
Απ' ότι καταλαβαίνω και λέτε όλοι δεν αξίζει το mild και θα κατευθυνθω προς το αμιγώς βενζινοκίνητο , μια ερώτηση για τα full hybrid όπως το Toyota, οι μπαταρίες τους είναι σε ανεξάρτητα στοιχεία και αν χρειαστεί να αλλάξει κάποιο αλλάζει μόνο αυτό πχ στα 100000 χλμ με κόστος πόσο περίπου ? Και δεν θα αρχίσουν μετά από λίγο και τα υπόλοιπα στοιχεία να ζητάνε αλλαγή? Θέλω να πω αν μετά απο 10 -13 χρόνια αλλάζουν τα περισσότερα στοιχεία το οποίο όφελος από την κατανάλωση των προηγούμενων ετών θα εξανεμιστεί με την αλλαγή των στοιχείων αυτών ?

PaNick67
13/01/2025, 12:05
Απ' ότι καταλαβαίνω και λέτε όλοι δεν αξίζει το mild και θα κατευθυνθω προς το αμιγώς βενζινοκίνητο , μια ερώτηση για τα full hybrid όπως το Toyota, οι μπαταρίες τους είναι σε ανεξάρτητα στοιχεία και αν χρειαστεί να αλλάξει κάποιο αλλάζει μόνο αυτό πχ στα 100000 χλμ με κόστος πόσο περίπου ? Και δεν θα αρχίσουν μετά από λίγο και τα υπόλοιπα στοιχεία να ζητάνε αλλαγή? Θέλω να πω αν μετά απο 10 -13 χρόνια αλλάζουν τα περισσότερα στοιχεία το οποίο όφελος από την κατανάλωση των προηγούμενων ετών θα εξανεμιστεί με την αλλαγή των στοιχείων αυτών ?

Η Toyota δινει 11 χρονια εγγυηση για τις μπαταριες του υβριδικου χωρις οριο χιλιομετρων.

Μονο καποια ταξι Prius εχουν αλλαξει μπαταριες με 2-3 χιλιαδες ευρω αλλα ειχαν πανω απο 300.000 χλμ

Το προβλημα με τα υβριδικα Toyota ειναι οτι με βαση το προφιλ χρησης που ειπες μαλλον δεν σε συμφερουν. Ενα Yaris hybrid εχει απο 23Κ€ και θα καιει στην πολη μεσα 3,5-4 λιτρα/100. Το C3 που κοιτας εχει 17-18 και θα καιει 6-7

harris_x
13/01/2025, 12:09
Σε auris πάντως δεν ασχολήθηκαν με στοιχεία, άλλαξαν όλη τη μπαταρία και το κόστος ήταν 3300€

georgemark
13/01/2025, 12:33
Ελαττωματική εντός εγγύησης?

harris_x
13/01/2025, 12:37
Ελαττωματική εντός εγγύησης?

παρουσιάστηκε πρόβλημα εκτός εγγύησης.

Phantom
13/01/2025, 12:46
Θέλω να πω αν μετά απο 10 -13 χρόνια αλλάζουν τα περισσότερα στοιχεία το οποίο όφελος από την κατανάλωση των προηγούμενων ετών θα εξανεμιστεί με την αλλαγή των στοιχείων αυτών ?
Οι εταιρείες ΠΛΕΟΝ δεν πουλάνε αυτοκίνητα με αναμενόμενο κύκλο ζωής τα "12-13" χρόνια.. Κάπου στα 7/8 τον έχουνε πάει.

Το μεγάλο πρόβλημα και με τα υβριδικά και με τα ηλεκτρικά, δεν είναι τόσο το πόσο θα κοστίσει η αλλαγή μπαταρίας σε 12 χρόνια, αλλά αν θα υπάρχει καν διαθέσιμη η μπαταρία ως ανταλλακτικό.
Οι μπαταρίες των υβριδικών/ηλεκτρικών είναι αυτή την στιγμή ένας κλάδος που αλλάζει ραγδαία. Είναι παρά πολύ πιθανό, σε 10 χρόνια από σήμερα, η "σούπερ/ντούπερ" τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε μπαταρίες σήμερα, να είναι ξεπερασμένη και παρωχημένη και να μην μπορείς να την βρεις ως ανταλλακτικό.
Δεν θυμάμαι σε ποια εταιρεία και μοντέλο συνέβει αυτό πρόσφατα, (Nissan Leaf ? Κάποιο άλλο;) αλλά η εταιρεία ανακοίνωσε οτι πλέον δεν διαθέτει άλλες μπαταρίες για μοντέλο 5ετίας, και οτι για όσα οχήματα έχουν ακόμα εγγύηση προτίθεται να τους προσφέρει αναβάθμιση στο "επόμενο" μοντέλο σε περίπτωση βλάβης της μπαταρίας.

Αυτός είναι ακόμα ένας λόγος να αποφύγεις το hybrid.

Bowleno
13/01/2025, 12:53
Αν δεν βγει ΕΝΑ πρότυπο μπαταρίας όπου ΟΛΕΣ να μπαίνουν σε ΟΛΑ τα μοντέλα (αναλόγως χωρητικότητας, βέβαια) ΔΕΝ αξίζει να πάρεις ΕV οποιασδήποτε μορφής....
όσοι νομίζετε ότι θα κάνετε "οικονομία" ξανασκεφτείτε το :wave2:

motojojo
13/01/2025, 13:18
Μπαταριατζής, το επάγγελμα του μέλλοντος.

Nikos77
13/01/2025, 16:07
Η Toyota δινει 11 χρονια εγγυηση για τις μπαταριες του υβριδικου χωρις οριο χιλιομετρων.

Μονο καποια ταξι Prius εχουν αλλαξει μπαταριες με 2-3 χιλιαδες ευρω αλλα ειχαν πανω απο 300.000 χλμ

Το προβλημα με τα υβριδικα Toyota ειναι οτι με βαση το προφιλ χρησης που ειπες μαλλον δεν σε συμφερουν. Ενα Yaris hybrid εχει απο 23Κ€ και θα καιει στην πολη μεσα 3,5-4 λιτρα/100. Το C3 που κοιτας εχει 17-18 και θα καιει 6-7

Ούτε καν το c3 μέσα στη κίνηση 6-7 λίτρα.
Όταν ένα yaris υβριδικό έχει 3,5 να υπολογίζεις το λιγότερο 8 και βάλε σε θερμικό. Σε βαριά κινηση κοντά 10λ στυλ ομόνοια βασ. Σοφίας Αλεξάνδρα κλπ.
Μπαταριες κανένας δεν αλλάζει στα 10 χρόνια αφού δε χαλάνε εύκολα. Η εγγύηση είναι στα 11 χρόνια της τουοτα και κρατάνε πολύ παραπάνω

D3300
13/01/2025, 18:55
Κάτσε τώρα που το θυμήθηκα διαβάζοντας ξανά το thread.
Mild hybrid εννοείς κάτι Skoda Fabia με τις δυο μπαταριούλες στο πορτ-παγκαζ?
Μούφα για να θεωρούνται γουάνα-μπι hybrid?

Tallyban
13/01/2025, 20:21
Γεμάτος ο τόπος απο σταρλετ του 93, υπάρχει περίπτωση γιαρις υβριδικό να πάει 30+ χρόνια;

doctoras
13/01/2025, 21:59
Ενα σύγχρονο βενζινοκίνητο 3κυλινδρο μοτέρ της μικρής κατηγορίας με οικονομική οδήγηση μπορεί να πετύχει εύκολα σε ανοιχτό δρόμο με ροή (χωρίς σταματά ξεκίνα) 4.5 - 5.0 λ/100χλμ.
Εκεί που χαλάει ο μέσος όρος της κατανάλωσης είναι τα σταμάτα-ξεκίνα του μποτιλιαρίσματος του κέντρου.

Τα ήπια υβριδικά ειδικά των 48v (μπαταρία / ηλεκτρικό μοτέρ) έρχονται για να κρατήσουν χαμηλά την κατανάλωση στο σκληρό μποτιλιάρισμα.
Ουσιαστικά είναι ένα δυναμικό start/stop.

Αν κάποιος ζει σε χωριό ή σε μικρή πόλη καλύπτεται από ένα αμιγώς βενζινοκίνητο.

PaNick67
14/01/2025, 07:42
Ούτε καν το c3 μέσα στη κίνηση 6-7 λίτρα.
Όταν ένα yaris υβριδικό έχει 3,5 να υπολογίζεις το λιγότερο 8 και βάλε σε θερμικό. Σε βαριά κινηση κοντά 10λ στυλ ομόνοια βασ. Σοφίας Αλεξάνδρα κλπ.
Μπαταριες κανένας δεν αλλάζει στα 10 χρόνια αφού δε χαλάνε εύκολα. Η εγγύηση είναι στα 11 χρόνια της τουοτα και κρατάνε πολύ παραπάνω

Aν χιλιαρι καινουργιο αυτοκινητο καιει παραπανω απο το Fiat Panda 1.2 του 2006 που εχω, κατι δεν παει καθολου καλα.

Βασικα εχω 7,5 λιτ/100 σε κινηση, μιση ωρα για 8 χλμ διαδρομης.

Απο φιλους με καινουργια μικρα μαθαινω οτι καινε γυρω στα 6. Λιγο πανω, λιγο κατω αναλογα την κινηση.

telegonos
14/01/2025, 08:00
Γεμάτος ο τόπος απο σταρλετ του 93, υπάρχει περίπτωση γιαρις υβριδικό να πάει 30+ χρόνια;

Και Micra K11.

Σε 30 χρόνια δεν ξέρω τι θα κάνουν τα υβριδικά, αυτά πάντως θα κυκλοφοράνε ακόμα αν δεν έχουν απαγορευτεί.

husky21
14/01/2025, 08:09
και αλογα κυκλοφορουν φουλ και θα τα εχουμε για
πολλα χρονια ακομα
δεν σας βλεπω να κυκλοφορειτε με άμαξα ομως

georgemark
14/01/2025, 08:58
Και αυτό που έχω τώρα 1200 είναι με τον fire κινητήρα στα 80 άλογα , σε έντονη κίνηση βλέπω 7.5 με 8 , το νέο c3 σε κίνηση έχω δει 7- 7.5

THRESH
15/01/2025, 00:54
και αλογα κυκλοφορουν φουλ και θα τα εχουμε για
πολλα χρονια ακομα
δεν σας βλεπω να κυκλοφορειτε με άμαξα ομως

Οι Άμις σου στέλνουν τα χαιρετίσματα τους

motojojo
15/01/2025, 09:21
και αλογα κυκλοφορουν φουλ και θα τα εχουμε για
πολλα χρονια ακομα
δεν σας βλεπω να κυκλοφορειτε με άμαξα ομως


Σύντομα όμως εκεί θα καταλήξουμε. Θα ψαχνουμε ποια ράτσα αλόγων τρώει και κλάνει λιγότερο.