Σύνδεση

View Full Version : 2025 KTM 390 Enduro R



ptc
21/01/2025, 17:41
Αποκαλύφθηκαν και οι λεπτομέρειες για το endurο 390. 159 κιλά χωρίς καύσιμο (9lt).

https://www.ktm.com/en-int/models/dual-sport/2025-ktm-390-enduror.html

459651

459652

basilis_k6
21/01/2025, 17:54
πως γινετε να ειναι 30+ κιλα παραπανω απο το wr250r μου? αν δεν ειχα οχημα πολης, επειδη μου αρεσουν πολυ τα ον οφφ στην πολη θα το κοιτουσα. για χωμα δεν νομιζω.

katsar
21/01/2025, 17:57
Αποκαλύφθηκαν και οι λεπτομέρειες για το endurο 390. 159 κιλά χωρίς καύσιμο (9lt).


Όσο ένα ΧΤ600 του 1995 δηλαδή το βάρος, πρόοδος μιλάμε :smokin: (το χτ ήταν και λίγο ελαφρύτερο ).
κατά τα άλλα το όχημα gamay ,αν υπάρχει και τρόπος να φύγει η εξάτμιση από εκεί κάτω ακόμα καλύτερα.

Tsber
21/01/2025, 17:58
πως γινετε να ειναι 30+ κιλα παραπανω απο το wr250r μου? αν δεν ειχα οχημα πολης, επειδη μου αρεσουν πολυ τα ον οφφ στην πολη θα το κοιτουσα. για χωμα δεν νομιζω.

Με βενζίνη για χωρίς, ή δουλεύει δίχως καύσιμο και το δικό σου; :lol:

STF
21/01/2025, 18:44
Με βενζίνη για χωρίς, ή δουλεύει δίχως καύσιμο και το δικό σου; :lol:

Το WR250R είναι 132 κιλα πλήρες υγρων.
Φυσικά το βοηθαει το μικρότερο μοτερ η απουσία ABS και ηλεκτρονικών καθώς και το μικροτερο ντεπόζιτο τον 7,4 λίτρων.
Στον αντίποδα, συμπεριλαμβάνει στα κιλά του μια πολύ βαρια εξατμιση, της οποιας το τελικό -μαζι με τους σερβομηχανισμους του (τυπου exup)- αγγίζει τα 9 κιλά... Απο εκεί μόνο, μπορείς να γλιτώσεις επιπλέον. 4 κιλά εύκολα.
Επίσης να σημειώσω πως εχεί ανάποδα τη διαταξη πλαισίου/υποπλαισίου συγκριτικά με τα περισσότερα on/off ΚΤΜ, το αλουμινενιο πλαίσιο (απο YZ) και ατσάλινο υποπλαίσιο.

Βασικά όπως λένε οι Αυστραλοί αυτό το μηχανακι βγηκε απο λαθος στη παραγωγή, το ήθελαν οι μηχανικοί και οι σχεδιαστες της Yamaha και ειχαν αποκοιμηθεί οι του μαρκετινγκ!

stefanos
21/01/2025, 19:04
Στην κατηγορία καθημερινό εντουράκι πάντως δεν βλέπω ανταγωνιστή που να μπορεί να σταθεί σοβαρά δίπλα του.

Tsber
21/01/2025, 19:15
Βασικά όπως λένε οι Αυστραλοί αυτό το μηχανακι βγηκε απο λαθος στη παραγωγή, το ήθελαν οι μηχανικοί και οι σχεδιαστες της Yamaha και ειχαν αποκοιμηθεί οι του μαρκετινγκ!

:tooth:

kordix
21/01/2025, 20:13
Στην κατηγορί.α καθημερινό εντουράκι πάντως δεν βλέπω ανταγωνιστή που να μπορεί να σταθεί σοβαρά δίπλα του.

DRZ400?

Για ανταγωνιστή του 390. Το wr250r είναι μια κατηγορία μόνο του

Nostradamus
21/01/2025, 20:19
Βλέπω τον Βαγγέλη να το "ψηνει".

grinderx
21/01/2025, 22:39
Το WR250R είναι 132 κιλα πλήρες υγρων.
Φυσικά το βοηθαει το μικρότερο μοτερ η απουσία ABS και ηλεκτρονικών καθώς και το μικροτερο ντεπόζιτο τον 7,4 λίτρων.
Στον αντίποδα, συμπεριλαμβάνει στα κιλά του μια πολύ βαρια εξατμιση, της οποιας το τελικό -μαζι με τους σερβομηχανισμους του (τυπου exup)- αγγίζει τα 9 κιλά... Απο εκεί μόνο, μπορείς να γλιτώσεις επιπλέον. 4 κιλά εύκολα.
Επίσης να σημειώσω πως εχεί ανάποδα τη διαταξη πλαισίου/υποπλαισίου συγκριτικά με τα περισσότερα on/off ΚΤΜ, το αλουμινενιο πλαίσιο (απο YZ) και ατσάλινο υποπλαίσιο.

Βασικά όπως λένε οι Αυστραλοί αυτό το μηχανακι βγηκε απο λαθος στη παραγωγή, το ήθελαν οι μηχανικοί και οι σχεδιαστες της Yamaha και ειχαν αποκοιμηθεί οι του μαρκετινγκ!
:D :D :D

McGyver
22/01/2025, 17:10
Το WR250R είναι 132 κιλα πλήρες υγρων.
Φυσικά το βοηθαει το μικρότερο μοτερ η απουσία ABS και ηλεκτρονικών καθώς και το μικροτερο ντεπόζιτο τον 7,4 λίτρων.
Στον αντίποδα, συμπεριλαμβάνει στα κιλά του μια πολύ βαρια εξατμιση, της οποιας το τελικό -μαζι με τους σερβομηχανισμους του (τυπου exup)- αγγίζει τα 9 κιλά... Απο εκεί μόνο, μπορείς να γλιτώσεις επιπλέον. 4 κιλά εύκολα.
Επίσης να σημειώσω πως εχεί ανάποδα τη διαταξη πλαισίου/υποπλαισίου συγκριτικά με τα περισσότερα on/off ΚΤΜ, το αλουμινενιο πλαίσιο (απο YZ) και ατσάλινο υποπλαίσιο.

Βασικά όπως λένε οι Αυστραλοί αυτό το μηχανακι βγηκε απο λαθος στη παραγωγή, το ήθελαν οι μηχανικοί και οι σχεδιαστες της Yamaha και ειχαν αποκοιμηθεί οι του μαρκετινγκ!
https://youtu.be/eklSI6zXiXE?feature=shared

Τέλειο timing θα πω...

basilis_k6
22/01/2025, 18:28
https://youtu.be/eklSI6zXiXE?feature=shared

Τέλειο timing θα πω...

τρελλο timing και με θαψιμο στην κτμ το βιντεο λολ. μας διαβαζει το fortnine? :lol:

katsar
22/01/2025, 19:34
Μπράβο στην ΚΤΜ πάντως,όλα τα καινούργια 390ρια είναι πολύ όμορφα, έβλεπα μόλις το Adventure 390 του 2025
και είναι πολύ όμορφο χωρίς αισθητική τρομοκρατία και σαφώς βελτιωμένο στον χωμάτινο προσανατολισμό από τα προηγούμενα.

Nitse3
22/01/2025, 20:16
Ωραίο είναι αλλά πέρα από την εξάτμιση που την έχει και αυτό από κάτω όπως τα υπόλοιπα, το βγαλαν με το 9λιτρο ρεζερβουάρ των άλλων δύο.

giorgosb
23/01/2025, 11:10
Τα νέα μοντέλα αναμένονται στην Ελλάδα στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2025 αλλά οι προ-παραγγελίες έχουν ήδη ανοίξει στο επίσημο πανελλαδικό δίκτυο συνεργατών της ΚΤΜ.

Οι προτεινόμενες τιμές λιανικής τους θα είναι:

KTM 125 ENDURO R MY25 // 5.550€
KTM 390 ENDURO R MY25 // 6.590€


Από motomag.gr (https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/ktm-125-390-enduro-2025-oi-times-toys-stin-ellada-htypoyn-ton)


459686

Panos76
23/01/2025, 13:10
Καλή τιμή, σε σχέση πχ με το crf που έχει 6.300€.

Η εξάτμιση εντελώς άκυρη.

stefanos
23/01/2025, 13:50
Καλή τιμή, σε σχέση πχ με το crf που έχει 6.300€.

Η εξάτμιση εντελώς άκυρη.

Νομίζω ότι απευθύνεται περισσότερο σε κοινό του 450mt, himalayan 450, οπότε η εξάτμιση δεν είναι πρόβλημα.

ratamahatta
23/01/2025, 16:48
Ισως κα η κρίση εχει παίξει τον ρόλο της στην τιμολόγηση τους

basilis_k6
23/01/2025, 16:53
Ισως κα η κρίση εχει παίξει τον ρόλο της στην τιμολόγηση τους
Προφανως. Το παλιο adv το φτασανε 8κ αν θυμαμαι καλα. Ουτε αυτα θα πουλησουν τιποτα φοβερο. Θα βοηθησουν σιγουρα αλλα δεν ειμαστε στο 2000, οι περισσότεροι ψαχνουν δικυλινδρα.