View Full Version : Honda Pcx ή Kymcko Skytown
Kotsos83
26/01/2025, 00:28
Καλησπέρα σας,χαιρετώ την ομάδα και πρώτη φορά που γράφω εδώ μέσα .. Λοιπόν κάτοχος ενός modenas kriss 2 που το πήρα καινούργιο το 2007 και πραγματικά του έχω πιει το αίμα ,αποφάσισα στη μετάβαση μου σε scooter 125 ,στην αρχή ήμουν στο Sym jet X αλλά μετά από έρευνα έχω καταλήξει στο pcx και στο Skytown(2645€),πρώτη ανάγνωση όλοι θα πουν Honda ειδικά τώρα που το έριξαν στα 3290€ λόγω του καινούργιου μοντέλου,εγώ προσωπικά το θέλω για την πόλη και θέλω να έχει χώρους που το skytown κάτω από τη σέλα συν την μαμίσια μπαγαζιέρα είναι το κορυφαίο στην κατηγορία του.... υστερεί προφανώς στα keyless,start stop,TRC σε σχέση με το pcx αλλά για μένα δεν είναι λόγος μη αγοράς, γενικά όταν ψαχνόμουν για Sym μου είχαν πει ότι τα πλαστικά δεν είναι τόσο ποιοτικά και ότι ξεβαφουν μετά από λίγα χρόνια,δεν ξέρω πόσο ποιοτικά μηχανάκια βγάζει η Kymcko και αν αξίζει τα 1000€ τα παραπάνω το pcx ,που όσο να ναι και τα Honda τα τελευταία χρόνια δεν συναρμολογούνται στην Ιαπωνία... Συγνώμη για το μακροσκελές...
Nostradamus
26/01/2025, 08:06
Προσωπικά μετά από τρία kymco, δεν θα την άλλαζα εφόσον βρίσκω μοντέλο που αισθητικά μου αρέσει και με καλύπτει στις καθημερινές ανάγκες μου, χωρίς φυσικά να μην αναγνωρίζω την καλύτερη ποιότητα της honda η της yamaha σε κάποια επί μέρους σημεία τους.
Ρίξε μια ματιά και στο πρόγραμμα συντήρησης των δύο. Πχ λάδια κάθε 2500 για το Kymco, κάθε 6000 για το Honda.
Kotsos83
26/01/2025, 09:17
Κατέβασα και για τα 2 το manual και τα δύο έχουν στα 6000 απλώς το skytown γράφει ανά 3000 έλεγχος γκαζιού....
Kotsos83
26/01/2025, 09:21
Εντάξει υπερβολικός ferrari την honda με yugo την Kymcko,εγώ θα έκανα σύγκριση BMW με Hyundai δηλαδή τίμιο για τα λεφτά του...συν τοις άλλοις στο pcx βάλε και άλλο ένα κατοστάρικο για μπαγαζιέρα με την βάση....
Kotsos83
26/01/2025, 09:32
Δεν αμφισβητώ προφανώς την ποιότητα της Honda και της Yamaha αλλά συγκεκριμένα το nmax το θεωρώ κακάσχημο (προσωπικά),το θέμα είναι το skytown θα έρθει μέσα στον Μάρτιο ενώ το Pcx υπάρχει ετοιμοπαραδοτο δίπλα στο σπίτι μου στα 3290 αλλά εγώ ζω Ηράκλειο Κρήτης άρα δεν έχω τις τρελές αποστάσεις της Αθήνας,δεν με ενδιαφέρει μεταπωλητικη αξία αφού έχω σκοπό να το κρατήσω χρόνια, το modenas το έχω 17 χρόνια και γράφει το κοντέρ 29.000 χλμ,τα θετικά του pcx είναι τα ανταλλακτικά που βρίσκεις το οτιδήποτε όπως ισχύει για τα innova,supra,dream σε σχέση που άλλαξα καινούργιο κουστούμι στο kriss και τα πλαστικά δεν έκαναν 100% σαν τα γνήσια....
Kotsos83
26/01/2025, 09:48
Προσωπικά μετά από τρία kymco, δεν θα την άλλαζα εφόσον βρίσκω μοντέλο που αισθητικά μου αρέσει και με καλύπτει στις καθημερινές ανάγκες μου, χωρίς φυσικά να μην αναγνωρίζω την καλύτερη ποιότητα της honda η της yamaha σε κάποια επί μέρους σημεία τους.
Από θέμα πλαστικών με το πέρασμα των χρόνων θαμπώνουν;τρίζουν;
Δεν αμφισβητώ προφανώς την ποιότητα της Honda και της Yamaha αλλά συγκεκριμένα το nmax το θεωρώ κακάσχημο (προσωπικά),το θέμα είναι το skytown θα έρθει μέσα στον Μάρτιο ενώ το Pcx υπάρχει ετοιμοπαραδοτο δίπλα στο σπίτι μου στα 3290 αλλά εγώ ζω Ηράκλειο Κρήτης άρα δεν έχω τις τρελές αποστάσεις της Αθήνας,δεν με ενδιαφέρει μεταπωλητικη αξία αφού έχω σκοπό να το κρατήσω χρόνια, το modenas το έχω 17 χρόνια και γράφει το κοντέρ 29.000 χλμ,τα θετικά του pcx είναι τα ανταλλακτικά που βρίσκεις το οτιδήποτε όπως ισχύει για τα innova,supra,dream σε σχέση που άλλαξα καινούργιο κουστούμι στο kriss και τα πλαστικά δεν έκαναν 100% σαν τα γνήσια....
Αν κατάλαβα κάνεις 2000 χλμ και λιγότερα το χρόνο άρα το κομμάτι της συχνότητας των Service δεν σε επηρεάζει κάπου, τα sym από την εμπειρία μου δεν τα συνιστώ στο κομμάτι των πλαστικών και της συναρμολογησης αυτών στην κατηγορία των 125cc, είναι λίγο καλής ποιότητας αλλά ταυτόχρονα πολύ φθηνά σε περίπτωση αλλαγής, το pcx όταν το οδήγησα ήταν λίγο περίεργη η θέση οδήγησης για τα γούστα μου, το άλλο δεν το γνωρίζω αλλά σαν κάτοχος kymco έχω πολύ καλή αντιμετώπιση από την αντιπροσωπεία σε περιπτωσεις που χρειάστηκα την εγγύηση
Κατέβασα και για τα 2 το manual και τα δύο έχουν στα 6000 απλώς το skytown γράφει ανά 3000 έλεγχος γκαζιού....
Λογικά είδες το λιπαντικό μετάδοσης και μπερδεύτηκες.
459738
Kotsos83
26/01/2025, 14:20
Όντως έχεις δίκιο φίλε,πραγματικά δεν είναι υπερβολικά χαμηλά κάθε 2500 χλμ?εν τω μεταξύ ψάχνω λόγους να μην πάω στο pcx
Nostradamus
26/01/2025, 14:27
Από θέμα πλαστικών με το πέρασμα των χρόνων θαμπώνουν;τρίζουν;
Αφού θα το κρατήσεις για μεγαλο διαστημα πάρε το honda. Σε βάθος χρόνου θεωρώ ότι θα στέκεται/γερασει σαφως καλύτερα.
Δεν είχα θέμα με τριγμούς και θαμπωματα σε κανενα απο τα τρια, αλλά δεν τα έχω και στο ηλιο η έξω ολη μέρα οπότε παίζει το ρόλο του σίγουρα αυτό. Επίσης δεν τα κρατάω πολύ οποτε ισως ειμαι ακαταλληλος να μιλησω για το πως θα ειναι τα πραγματα σε βαθος χρονου (ανω της 5ετιας ας πουμε).
Είχα πολλούς τριγμούς σε honda vision, απο τα 1500 χιλιόμετρα περίπου, αγορασμένο καινούργιο. Ξεκάθαρα λόγω των καταπληκτικων δρόμων της Αθήνας.
Το θέμα των διαστηματων σέρβις όντως αξίζει να το λάβεις υπόψιν, αν και κατάλαβα ότι δεν γράφεις χιλιόμετρα.
Nostradamus
26/01/2025, 14:29
Όντως έχεις δίκιο φίλε,πραγματικά δεν είναι υπερβολικά χαμηλά κάθε 2500 χλμ?εν τω μεταξύ ψάχνω λόγους να μην πάω στο pcx
Το pcx 150 που κυκλοφόρησε για λίγο, και είναι αυτό που έχω οδηγήσει, μου φάνηκε πάρα πολύ καλό γι αυτό που είναι.
Kotsos83
26/01/2025, 14:40
Αν κατάλαβα κάνεις 2000 χλμ και λιγότερα το χρόνο άρα το κομμάτι της συχνότητας των Service δεν σε επηρεάζει κάπου, τα sym από την εμπειρία μου δεν τα συνιστώ στο κομμάτι των πλαστικών και της συναρμολογησης αυτών στην κατηγορία των 125cc, είναι λίγο καλής ποιότητας αλλά ταυτόχρονα πολύ φθηνά σε περίπτωση αλλαγής, το pcx όταν το οδήγησα ήταν λίγο περίεργη η θέση οδήγησης για τα γούστα μου, το άλλο δεν το γνωρίζω αλλά σαν κάτοχος kymco έχω πολύ καλή αντιμετώπιση από την αντιπροσωπεία σε περιπτωσεις που χρειάστηκα την εγγύηση
Η αλήθεια είναι ότι για μια 7ετια το είχα παρκαρισμένο στο πατρικό μου και το έπαιρνα σπάνια αλλά και πάλι θεωρώ ότι δεν θα κάνω πάνω από 5000 το χρόνο και πολλά λέω...
έχω πολύ καλή αντιμετώπιση από την αντιπροσωπεία σε περιπτωσεις που χρειάστηκα την εγγύηση
Για την αντιπροσωπεία (moto trend) θα συμφωνήσω κι εγώ!
Nostradamus
26/01/2025, 19:55
Για την αντιπροσωπεία (moto trend) θα συμφωνήσω κι εγώ!
+1 για moto trend
Kotsos83
27/01/2025, 00:35
+1 για moto trend
Εδώ στο Ηράκλειο η Honda όπως και η Kymcko ανήκουν στον ίδιο αντιπρόσωπο,δηλαδή στον Η - Κ Α.Ε.Β.Ε που είναι ο εξουσιοδοτημένος επισκευαστής και αντιπροσωπεία μοτοσυκλετών HONDA, DUCATI, KYMCO, KAWASAKI, PEUGEOT SCOOTERS & DAELIM για το Νομό Ηρακλείου.
Εδώ στο Ηράκλειο η Honda όπως και η Kymcko ανήκουν στον ίδιο αντιπρόσωπο,δηλαδή στον Η - Κ Α.Ε.Β.Ε που είναι ο εξουσιοδοτημένος επισκευαστής και αντιπροσωπεία μοτοσυκλετών HONDA, DUCATI, KYMCO, KAWASAKI, PEUGEOT SCOOTERS & DAELIM για το Νομό Ηρακλείου.
Αυτό ουδόλως σε απασχολεί, αυτό που σε απασχολεί, είναι ποιος είναι ο εισαγωγέας της εκάστοτε μάρκας και η πολιτική που ακολουθεί σε εγγυήσεις, σέρβις κ.λ.π....
Εγώ πάντως έχω καταλήξει πως στην μικρή κατηγορία των σκούτερ (που είναι ξεκάθαρα εργάτες) θα κοίταγα κάτι με πάτωμα -όπως κι έκανα- για να εκμεταλλευτώ στο 100% τις ευκολίες ενός σκούτερ. Συν ότι θεωρώ καλύτερη τη θέση οδήγησης για μανούβρες στη κίνηση. Τροφή για σκέψη αυτά επειδή έχεις καταλήξει και προτείνω κάτι εναλλακτικό.
Το keyless μην το υποτιμάς (και στη μπαγκαζιέρα), είναι απίστευτα πρακτικό στο σύγχρονο τρόπο ζωής. Πρέπει να το ζήσεις για να το καταλάβεις.
harris_x
27/01/2025, 09:29
Το keyless μην το υποτιμάς (και στη μπαγκαζιέρα), είναι απίστευτα πρακτικό στο σύγχρονο τρόπο ζωής. Πρέπει να το ζήσεις για να το καταλάβεις.Ισχύει!
Kotsos83
27/01/2025, 15:38
Εγώ πάντως έχω καταλήξει πως στην μικρή κατηγορία των σκούτερ (που είναι ξεκάθαρα εργάτες) θα κοίταγα κάτι με πάτωμα -όπως κι έκανα- για να εκμεταλλευτώ στο 100% τις ευκολίες ενός σκούτερ. Συν ότι θεωρώ καλύτερη τη θέση οδήγησης για μανούβρες στη κίνηση. Τροφή για σκέψη αυτά επειδή έχεις καταλήξει και προτείνω κάτι εναλλακτικό.
Το keyless μην το υποτιμάς (και στη μπαγκαζιέρα), είναι απίστευτα πρακτικό στο σύγχρονο τρόπο ζωής. Πρέπει να το ζήσεις για να το καταλάβεις.
Πραγματικά πέρισυ που ήμουν ξανά σε αναζητήση ,ένα που μου άρεσε πολύ και συνδύαζε σπορ εμφάνιση και με πάτωμα είναι το sym jet 14,κάτι αντίστοιχο σε Honda , Kymcko κτλ δεν έχω δεί....Σήμερα που πήγα από κοντά το evo κοστίζει 2895€ δηλαδή με 400€ παραπάνω αγοράζεις pcx ..
Επίσης να προσθέσω ότι επειδή έχω ήδη παπί δεν θέλω να πάω σε scooter που να μοιάζει πάλι με παπί όπως είναι το vision,Sh ή το Piaggio liberty.
Η (φτηνή) λύση σε Honda με πάτωμα, δηλαδή αντί για PCX, είναι το SH Mode.
Προσωπικά, απορώ πως δεν πουλά αυτό παραπάνω σε σχέση με το PCX. Μόνο πλεονεκτήματα έχει.
Η (φτηνή) λύση σε Honda με πάτωμα, δηλαδή αντί για PCX, είναι το SH Mode.
Προσωπικά, απορώ πως δεν πουλά αυτό παραπάνω σε σχέσι με PCX.
Επειδή υπάρχουν περισσότεροι άντρες μοτοσικλετιστές από γυναίκες.
Επειδή υπάρχουν περισσότεροι άντρες μοτοσικλετιστές από γυναίκες.
Θα συμφωνήσω πως η παλαιότερη σχεδίαση ήταν πιο θυληκή. Αλλά το νέο μοντέλο, έχει universal look. Είναι πολύ βελτιωμένο στον αισθητικό τομέα.
harris_x
27/01/2025, 16:06
Προσωπικά, απορώ πως δεν πουλά αυτό παραπάνω σε σχέση με το PCX. Μόνο πλεονεκτήματα έχει.
Γιατι απλώς είναι χάλια ( ; )
Το PCX έχει πολύ καλύτερο λουκ και καλύτερο πάτημα στον δρόμο. Ναι, το SH φαίνεται πιο πρακτικό με το φλατ πάτωμα, αλλά κανείς δεν αγοράζει σκούτερ για την πρακτικότητα.
Oh wait.
ΥΓ: Το μόνο πλεονέκτημα του SH που βλέπω εγώ είναι τα +30 κυβικά του 150.
Το PCX έχει πολύ καλύτερο λουκ και καλύτερο πάτημα στον δρόμο
Το look είναι υποκειμενικό, αλλά καλύτερο πάτημα, με την καμία απο την στιγμή που έχει μικρότερους τροχούς.
αλλά κανείς δεν αγοράζει σκούτερ για την πρακτικότητα.
Η δική μου άποψη είναι οτι scooter = πρακτικότητα. Απο την στιγμή που δεν μπορείς να βγάλεις γούστα, ας εκμεταλλευτείς όσο γίνεται περισσότερο το πρακτικό κομμάτι.
Για αυτό, άλλο όχημα για την πόλη και άλλο για έξω :D
mp-giorgos
27/01/2025, 16:52
Το sh εχει πιο μεγαλης διαμετρου τροχους σε σχεση με το pcx, το οποιο παιζει το ρολο του και στην οδικη συμπεριφορα και στην ανεση. Συν οτι στο sh ζυγιζει καλυτερα το βαρος μπρος πισω και εχεις καλυτερη αισθηση μπροστινου τροχου και τιμονι.
Το look είναι υποκειμενικό, αλλά καλύτερο πάτημα, με την καμία απο την στιγμή που έχει μικρότερους τροχούς.
Κι όμως. Οδηγικά είναι κλάσεις ανώτερο το PCX. Πιθανότατα μεγάλο ρόλο σε αυτό παίζουν η θέση οδήγησης και το τιμόνι. Είναι σχεδιασμένο από κάποιον που σκεφτόταν οδήγηση μοτοσικλέτας. Το SH είναι σχεδιασμένο από κάποιον που σκεφτόταν να πηγαίνει στη λαϊκή.
mp-giorgos
27/01/2025, 17:22
Ενα nmax 125 που μου δωσανε πριν 2,5 περιπου χρονια, απο τη yamaha, με 1000χλμ(δλδ καινουργιο), το ειχα για 4-5 μερες, το μπροστινο του μου εδινε την αισθηση οτι αν το πιεσω σε στροφη θα γλυστρησει.Κατι που δεν συνεβαινε με ενα aprilia sporcity που ειχα για περιπου 15 χρονια. pcx δεν οδηγησα αλλα φανταζομαι δεν ειναι καλυτερο απο nmax.
Kotsos83
27/01/2025, 20:49
Τελικά πήγα σήμερα που ήταν ετοιμοπαραδοτο και παρήγγειλα το Pcx σε μαύρο ματ, ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας....πριν κάνα 15νιημερο αγόρασα μια κλειδαριά δισκόφρενου της Oxford αλλά όχι με το πίρο αλλά αυτή που μοιάζει σαν λουκέτο και είδα ότι το δισκόφρενο δεν μοιάζει σαν το κλασσικό που είναι σαν ακτίνες και δεν ξέρω αν ταιριάζει.....
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.