PDA

View Full Version : Nc750x 2023 vs 2025



Mesaritis
01/02/2025, 15:52
Καλησπέρα στην ομάδα! Καλώς σας βρήκα κιόλας μιας και είναι το πρώτο μου ποστ εδώ..
Πήρα την απόφαση να πάω σε nc750x (έκανα test ride το του 24 και έμεινα πολύ ευχαριστημένος) και έχω την εξής ερώτηση:
Αγορα καινούριου ή αγορά μεταχειρισμένου διετίας-τριετίας με έξτρα και 2 χιλιάρικα και κάτω στην τιμή;;

STF
01/02/2025, 15:56
Καλώς ήλθες! :beer:

Άρα μιλάμε για 3 χιλιάρικα διαφοράς;
Είναι κάπως οριακό για να καταλήξεις σε επιλογή. Στο καινούριο έχουν βελτιωθεί όλα τα σημεία που είχε ανάγκη για να γίνει το καλό, καλύτερο.
Με σκοπό να το ταξιδέψω εγώ θα πήγαινα στο μοντέλο του 2025. Αν το θέλεις μόνο για αστική χρήση πάρε το 2ετίας με τα εξτραδάκια.

Mesaritis
01/02/2025, 17:28
Θενξξ για την απάντηση. Γτ πιστεύεις ότι θα είναι καλύτερο για ταξίδι το καινούργιο;;
Μόνο το διπλό δισκόφρενο με τσιγκλαει αν και στο test ride που το ζορισα λίγο μια χαρά αντίδραση είδα και στο μονο.

STF
01/02/2025, 20:16
Θενξξ για την απάντηση. Γτ πιστεύεις ότι θα είναι καλύτερο για ταξίδι το καινούργιο;;
Μόνο το διπλό δισκόφρενο με τσιγκλαει αν και στο test ride που το ζορισα λίγο μια χαρά αντίδραση είδα και στο μονο.

α) Ακριβώς γιατί το μονό δισκόφρενο σε ταξίδι -φορτωμένος- και αν διασχίζεις π.χ. ένα πάσο... θα δείξει την κόπωση του (χωρίς να σημαίνει ότι δεν μπορεί, απλά πιθανόν θα ασκείς μεγαλύτερες πιέσεις). Σε συνθήκες αστικής μετακίνησης δεν έχεις θέμα.
β) Λένε πως έχει βελτιωθεί περαιτέρω η εργονομία της σέλας του και όταν συμβαίνει αυτό εργοστασιακά το προτιμώ.
γ) Έχει μεγαλώσει λίγο η μετωπική επιφάνεια του, πράγμα καλό για την προστασία από τον αέρα.

filippos_kar
10/02/2025, 14:46
Πότε θα είναι εδώ το 2025 ξέρουμε?

Garfield
12/07/2025, 12:07
Στην ζωή μου έχουν περάσει διάφορα δίτροχα. Από 50άρια δίχρονα σκούτερ μέχρι μικρή ss και μεσαία street. Σήμερα στα 51 μου, αφού πριν λίγους μήνες πούλησα το τελευταίο μου 300άρι σκούτερ, κατάφερα να έχω μαζέψει κάποια λεφτά και είμαι στην διαδικασία να διαλέξω το νέο. Τα τελευταία χρόνια έχω αρχίσει δειλά δειλά και ταξιδάκια ανά την Ελλάδα (ναι, με το σκούτερ) οπότε σκεφτόμουν το καινούριο να είναι κάτι αντίστοιχο. Βέβαια λόγω αλλαγής δουλειάς από την άνοιξη παρουσιάζεται και η ανάγκη της καθημερινής μετακίνησης στην πόλη (Θεσσαλονίκη). Οπότε εκεί που πήγαινα με γνώμονα να κάνω περισσότερο το κέφι μου άρχισε να μπαίνει στην εξίσωση και ο παράγοντας χρηστικότητα. Έτσι άρχισα να σκέφτομαι για Honda NC750X DCT. Το αυτόματο κιβώτιο για μέσα στην πόλη αλλά και ο χώρος στην θέση του ρεζερβουάρ για μικροπράγματα συμβάλουν πολύ στην χρηστικότητα.

Το δίλημμα που έχω είναι ότι έχω περίπου τα χρήματα για ένα μεταχειρισμένο (μετά το 2021 κυρίως λόγω ύψους) καθώς βρίσκω μερικά μεταξύ 7500-8000 ή να πάω σε ένα καινούριο με 10200 αλλά εκεί θα χρειαστεί να πάρω ένα δανειακι το οποίο όμως θα μπορώ να το πληρώνω αλλά με αρκετές στερήσεις. Από την μια έχουμε ένα μεταχειρισμένο με ότι αυτό συνεπάγεται (ακόμα και το να μη βρω το χρώμα που θέλω) και από την άλλη ένα καινούριο με εγγύηση και τα επιπλέον που έχει το νέο μοντέλο (δύο δίσκοι, TFT οθόνη, κτλ). Αξίζει λέτε να ζοριστώ οικονομικά για το καινούριο ή να πάω με κλειστά μάτια στο μεταχειρισμένο;

463647

Βέβαια υπάρχει και η άλλη εναλλακτική και να αφήσω όλες τις λογικές σκέψεις και να αποφασίσω ακούγοντας μόνο το συναίσθημα και την καρδιά κάνοντας μια τρέλα (maybe midlife crisis). Τότε θα πάω για... Aprilia RS457!!!

463648

basilis_k6
12/07/2025, 12:52
Για τα cb δεν ξερω κατι περα απο το οτι ειναι πολυ τιμιες μοτοσυκλετες. Το 457 ειναι οτι και ενα ss. Για ενα ατομο, χωρος μηδεν, ταξιδι μετριο προς κακο ( τα ss θεωρω οτι κανουν πολυ καλο ταξιδι αλλα οταν εχουν σοβαρες επιδοσεις, όχι 450cc)

grinderx
12/07/2025, 13:06
Προσωπικά είμαι υπέρ των μεταχειρισμένων (για οτιδήποτε αγορά μιλάμε) και ιδιαίτερα αν υπάρχει κάποιο οικονομικό ζόρι. Δεν ξέρω πρακτικά τι παραπάνω μπορεί να δώσει το καινούργιο NC ώστε να αξίζει η αγορά του σε σχέση με προηγούμενων χρόνων μεταχειρισμένο.

panavour
12/07/2025, 13:12
Προσωπικά είμαι υπέρ των μεταχειρισμένων (για οτιδήποτε αγορά μιλάμε) και ιδιαίτερα αν υπάρχει κάποιο οικονομικό ζόρι. Δεν ξέρω πρακτικά τι παραπάνω μπορεί να δώσει το καινούργιο NC ώστε να αξίζει η αγορά του σε σχέση με προηγούμενων χρόνων μεταχειρισμένο.

Κοίτα και την αγγελία γνωστού μέλους που τρέχει αυτήν την στιγμή στο φόρουμ.

Garfield
12/07/2025, 13:33
Για τα cb δεν ξερω κατι περα απο το οτι ειναι πολυ τιμιες μοτοσυκλετες. Το 457 ειναι οτι και ενα ss. Για ενα ατομο, χωρος μηδεν, ταξιδι μετριο προς κακο ( τα ss θεωρω οτι κανουν πολυ καλο ταξιδι αλλα οταν εχουν σοβαρες επιδοσεις, όχι 450cc)

Δεν έχεις άδικο. Βέβαια κάποιοι κάνουν ταξίδια με πολύ πιο σκληροπυρηνικά ss (CBR1000, R1, κτλ) με πιο πολεμική θέση οδήγησης από ότι το Aprilia. Σίγουρα στο θέμα ταξίδι είναι έτη φωτός πίσω από το Honda.

Garfield
12/07/2025, 13:36
Προσωπικά είμαι υπέρ των μεταχειρισμένων (για οτιδήποτε αγορά μιλάμε) και ιδιαίτερα αν υπάρχει κάποιο οικονομικό ζόρι. Δεν ξέρω πρακτικά τι παραπάνω μπορεί να δώσει το καινούργιο NC ώστε να αξίζει η αγορά του σε σχέση με προηγούμενων χρόνων μεταχειρισμένο.

Και εγώ είμαι υπέρ το μεταχειρισμένων. Απλά η διαφορά του νέου με ένα καλό μεταχειρισμένο είναι περίπου 2000.

Garfield
12/07/2025, 13:36
Κοίτα και την αγγελία γνωστού μέλους που τρέχει αυτήν την στιγμή στο φόρουμ.

Το είδα απλά εγώ κοιτάω για μετά του 2021 που είναι πιο χαμηλά η σέλα.

Panos760
12/07/2025, 15:07
Αν είναι μόνο 2 χιλιάρικα η διαφορά, πάρε το καινούριο.
Δεν έχει διαφορές με του '21, πλην των δύο δίσκων εμπρός αντί για 1, θεωρητικά καλύτερο DCT κ διαφορετικά χρώματα.
Η μόνη περίπτωση που αξίζει μεταχείρω είναι ο ιδιοκτήτης να έχει αλλάξει πηρούνι κ πίσω ανάρτηση.
Αυτά είναι κοντά στο διχίλιαρο σημειωτέον.
Αξίζει η αναβάθμιση, γιατί οι αναρτήσεις των NC είναι χάλια, ή πιο σωστά για Γιαπωνέζους αναβάτες.

STF
12/07/2025, 17:36
Αν και τα λεφτά έχουν μεγαλύτερη αξία σήμερα για τη μεσία τάξη (όσο μπορείς να πεις ότι στην Ελλάδα υπάρχει μεσαία τάξη) θα έλεγα πως αν η πραγματική διαφορά είναι 2.000 να πάρεις το καινούριο. Ειδικά όταν μιλάμε για το NC750X. Στο μεταχειρισμένο αν μέσα στη τρέχουσα χρονιά χρειαστείς ελαστικά και τακάκια εμπρός (που λόγω της μονής δισκόπλακας θα χρειαστείς) είσαι μείον 350 ευρώ με το καλημέρα (οπότε η διαφορά γίνεται 1650 ευρώ). Αντίθετα στο καινούριο για 2 χρόνια δε θα ρίξεις φράγκο εκτός από τις αλλαγές λαδιών.
Το πιο σημαντικό στοιχείο στο καινούριο είναι τα διπλά δισκόφρενα. Για εμένα αν κάποιος έχει το παλιό δεν αξίζει τον κόπο να κάνει αναβάθμιση. Αν κάποιος όμως είναι να αγοράσει τώρα το καινούριο είναι καλύτερη επιλογή. Δεν είναι ότι δεν φρενάρει το προηγούμενο. Απλά στη πιθανότητα φορτωμένου με συνεπιβάτη θέλει μια προσπάθεια. Επίσης τα φώτα είναι σημαντικά καλύτερα στο καινούριο.
Αν μπορείς να κάνεις υπομονή -αφού έχεις ήδη πουλήσεις το σκούτερ- μάζεψε μερικά χρήματα ακόμη ώστε να βάλεις όσο το δυνατόν λιγότερες δόσεις. Καταλαβαίνω τη κάβλα για το Aprilia αλλά θα σου πω τη γνώμη μου για το NC750X. Δεν ανήκει στη κατηγορία μοτοσυκλετών ενθουσιασμού, όμως.... ανήκει σε μια άλλη κατηγορία μοτοσυκλετών που όσο το έχεις τόσο το εκτιμάς.