Σύνδεση

View Full Version : NX 500 Ερωτηση



ALEXPN1
07/02/2025, 04:32
Καλησπέρα παιδιά,

Προσφατα αγορα καινουργιο το NX500.

Έχω παρατηρήσει οτι οταν βαζω πρωτη ταχυτητα ενω εχω πατημενο συμπλεκτη ακουγετε ενας θορυβος σαν ''γκαπ'' απο το κιβωτιο(οταν παταω το ματζαφλαρι προς τα κατω με το ποδι)

Το κανει και σε αλλες ταχυτητες αλλα οχι τοσο εντονα ενω αλλες φορες δεν το κανει καθολου και ειναι τελειως ''smooth'' η αλλαγη.

Που πιστευεται οφειλεται αυτο ? Υπαρχει λογος ανυσηχιας ?

Ευχαριστω πολυ !!

sanctusan
07/02/2025, 05:09
Η πρώτη πάντα κοπανάει, σε όλες τις μηχανές.
Και γενικά πάντα νιώθεις το κιβώτιο όταν δουλεύει κατά τις αλλαγές.

Για πιο smooth αλλαγές
Κατά το κατέβασμα του "αρέσουν" οι ψιλές στροφές π.χ. μια ξερογκαζιά(με πατημένο το συμπλέκτη) πριν πατήσεις το λεβιέ
Κατα το ανέβασμα του αρέσουν οι χαμηλές στροφές π.χ. το αφήνεις να πέσουν (κλάσματα του δευτερολέπτου με πατημένο το συμπλέκτη) οι στροφές πριν "τραβήξεις" το λεβιέ.

Θέλει λίγο εμπειρία για να το βρεις.

Δεν ξέρω πως να το εξηγήσω καλύτερα και αν στο έδωσα σωστά να το καταλάβεις.

Kickstart
07/02/2025, 08:33
καλημέρα φίλε, ειναι καινούργιο το μηχανάκι, θα πατήσουν τα δισκάκια και θα στρώσει με τον καιρό. Θα αλλάξει και τα λαδάκια και θα γλυκάνει το κιβώτιο. Τώρα με τα κρύα άφηνε ένα δυο λεπτά στο ρελαντί να κυκλοφορήσουν τα λάδια πριν φύγεις (καλό ειναι να ειναι σε ευθεία στάση η μοτοσυκλέτα κατά τη διάρκεια του ζεστάματος, αν δεν εχεις διπλό στάντ απλά κάτσε πάνω ενα δυο λεπτά πριν ξεκινήσεις να φυγής και βάλε μπροστά)

Bowleno
07/02/2025, 09:16
Ότι είπε ο... Μανιβέλας.
Επίσης, ποιος πατάει συμπλέκτη στα ανεβάσματα;:confused::p

grinderx
07/02/2025, 10:14
Ότι είπε ο... Μανιβέλας.
Επίσης, ποιος πατάει συμπλέκτη στα ανεβάσματα;:confused::p
Η πλειοψηφία των αναβατών υποθέτω :hmm: :p

harris_x
07/02/2025, 10:20
Η πλειοψηφία των αναβατών υποθέτω :hmm: :p

μπορεί και όχι ;)

telegonos
07/02/2025, 10:32
ποιος πατάει συμπλέκτη στα ανεβάσματα;:confused::p

Οσοι δεν θέλουν ο επόμενος ιδιοκτήτης που θα πάρει το ''μηχανικά ειναι αστέρι'' τους, να κατεβάζει μοτέρ για αλλαγή ρουλεμάν κιβωτίου, φουρκέτες, γρανάζια κ.ο.κ.

Nostradamus
07/02/2025, 12:21
Οσοι δεν θέλουν ο επόμενος ιδιοκτήτης που θα πάρει το ''μηχανικά ειναι αστέρι'' τους, να κατεβάζει μοτέρ για αλλαγή ρουλεμάν κιβωτίου, φουρκέτες, γρανάζια κ.ο.κ.

Πες του ομως κατι του παιδιου και για το ματζαφλαρι αντι γα λεβιε ταχυτήτων... :D

P.S. Σε πειραζω προφανως.. :beer:

Bowleno
07/02/2025, 12:50
Οσοι δεν θέλουν ο επόμενος ιδιοκτήτης που θα πάρει το ''μηχανικά ειναι αστέρι'' τους, να κατεβάζει μοτέρ για αλλαγή ρουλεμάν κιβωτίου, φουρκέτες, γρανάζια κ.ο.κ.

Όσες μηχανές έχω δώσει πάντα αστέρι ήταν.
Αρκεί να νιώθεις και λίγο πως το κάνεις αυτό, εννοείται, σε νέους αναβάτες δεν το συστήνω, τουλάχιστον μέχρι να καταλαβαίνουν τα τι και πώς της μηχανής τους.

sanctusan
07/02/2025, 14:04
Όσες μηχανές έχω δώσει πάντα αστέρι ήταν.
Αρκεί να νιώθεις και λίγο πως το κάνεις αυτό, εννοείται, σε νέους αναβάτες δεν το συστήνω, τουλάχιστον μέχρι να καταλαβαίνουν τα τι και πώς της μηχανής τους.

Κάπου εδώ βασίστηκα και μίλησα για συμπλέκτη ;)
Χρειάστηκα αρκετό καιρό για να νιώσω πως οι αλλαγές μπορούν να γίνουν χωρίς συμπλέκτη και να μην κοπανάει το σασμάν.

Βέβαια σε σπορ οδήγηση, μόνο συμπλέκτη ή.... shifter :p

Panos76
07/02/2025, 14:10
Καλησπέρα παιδιά,

Προσφατα αγορα καινουργιο το NX500.

Έχω παρατηρήσει οτι οταν βαζω πρωτη ταχυτητα ενω εχω πατημενο συμπλεκτη ακουγετε ενας θορυβος σαν ''γκαπ'' απο το κιβωτιο(οταν παταω το ματζαφλαρι προς τα κατω με το ποδι)

Το κανει και σε αλλες ταχυτητες αλλα οχι τοσο εντονα ενω αλλες φορες δεν το κανει καθολου και ειναι τελειως ''smooth'' η αλλαγη.

Που πιστευεται οφειλεται αυτο ? Υπαρχει λογος ανυσηχιας ?

Ευχαριστω πολυ !!

Δεν είπε κανείς το κυριότερο: Πάρε ό,τι άλλο μηχανάκι θέλεις και δοκίμασε να κουμπώσεις 1η και θα καταλάβεις ότι δεν υπάρχει πρόβλημα..

Καλορίζικο και ρίξε και καμία φωτό.

Bowleno
07/02/2025, 14:24
Δεν είπε κανείς το κυριότερο: Πάρε ό,τι άλλο μηχανάκι θέλεις και δοκίμασε να κουμπώσεις 1η και θα καταλάβεις ότι δεν υπάρχει πρόβλημα..

Καλορίζικο και ρίξε και καμία φωτό.

Και ειδικά Yamaha....:a01:

Το "κλανγκ" τους δεν παίζεται, νομίζεις ότι πήρες το κιβώτιο στο χέρι:tooth:
Χωρίς, ωστόσο, να υπάρχει πρόβλημα.
Και το δικό μου τον πρώτο καιρό έτσι έκανε.
Τώρα έχει γίνει βούτυρο...

sanctusan
07/02/2025, 14:35
Και ειδικά Yamaha....:a01:

Επιβεβαιώνω

Το σοκ μου από Hornet με 90κ σε καινούργιο τρικύλινδρο Yamaha, ακόμα το θυμάμαι

motojojo
07/02/2025, 14:38
Μόνο εμένα μου αρέσει αυτο το "κλανγκ";

Bowleno
07/02/2025, 14:48
Μόνο εμένα μου αρέσει αυτο το "κλανγκ";

Μπα όχι, είναι αρκετοί πλέον οι μαζόχες...:D

grinderx
07/02/2025, 15:11
Και ειδικά Yamaha....:a01:
Ω ναι! Τα παμπάλαια Honda με τα οποία έκανα μάθημα δεν έκαναν όπως κάνει το XJ6 μου όταν κουμπώνει η πρώτη. Νομίζεις ότι θα πάρεις το κιβώτιο στο χέρι :p Νταξ, το συνήθισα.

telegonos
07/02/2025, 15:51
Καλησπέρα παιδιά,

Προσφατα αγορα καινουργιο το NX500.

Έχω παρατηρήσει οτι οταν βαζω πρωτη ταχυτητα ενω εχω πατημενο συμπλεκτη ακουγετε ενας θορυβος σαν ''γκαπ'' απο το κιβωτιο(οταν παταω το ματζαφλαρι προς τα κατω με το ποδι)

Το κανει και σε αλλες ταχυτητες αλλα οχι τοσο εντονα ενω αλλες φορες δεν το κανει καθολου και ειναι τελειως ''smooth'' η αλλαγη.

Που πιστευεται οφειλεται αυτο ? Υπαρχει λογος ανυσηχιας ?

Ευχαριστω πολυ !!

Συνηθως δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, μέχρι ενός σημείου είναι φυσιολογικό. Αν δεις οπτικά πως είναι μέσα το κιβώτιο θα καταλάβεις-νοιώσεις γιατί το κάνει αυτό.

Πρόβλημα είναι αν το ΠΑΡΑΚΑΝΕΙ, δλδ ακούγεται χτυπημα κανονικό, που φτάνει σε σημείο να ενοχλεί.
Σε μια τέτοια περίπτωση, αν το ΝΧ είναι με ντίζα στον συμπλέκτη , τσέκαρε μην είναι πολύ χαλαρή η μανέτα και έχει πολύ μεγάλο τζόγο όταν την πατάς. Δηλαδή, αν την πατάς και νοιώθεις να δουλεύει μόνο όταν κοντεύει να ακουμπήσει στο χερούλι, και όλο το υπόλοιπο το νοιώθεις να κινείται στον αέρα, τότε θέλει ρύθμιση η ντίζα, και σε μια τέτοια περίπτωση αρυθμισίας, μπορεί να χτυπάει έντονα το κιβώτιο στις αλλαγές, γιατί με τόσο τσόγο στην μανέτα, είναι σχεδόν σαν να μην την πατάς.

Επίσης, το κοπάνημα είναι πιο λίγο έντονο όταν έχει κενή, ο κινητήρας ζεσταίνεται από τελείως κρύος σε πιο υψηλές στροφές από το κανονικό ρελαντί, και βάζεις πρώτη. Αν μετά, αφού ζεσταθεί, επανέρχεται στο ... ήσυχο, μην σε ανησυχεί.

ALEXPN1
08/02/2025, 00:23
Ενταξει παιδια σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις απο οτι καταλαβα ολα καλα .

Καλα χιλιομετρα να εχουμε !!