View Full Version : Πρόβλημα "Λόξυγγα" Kymco GT 125 -
Καλησπέρα!
Έχω ένα Kymco GT125 και από χθες παρουσιάζει το εξής περίεργο : Όπως κινούμαι στην πόλη και κρατάω σταθερή ταχύτητα τσιμπώντας και αφήνοντας το γκάζι,το σκουτεράκι μαγκώνει.
Σα να κόβεται η τροφοδοσία για 1-2 sec και αν αυξήσεις το γκάζι δεν ανταποκρίνεται.Μόνο του ξαναδίνει απότομα και το ίδιο συνεχίζεται για όση ώρα θέλει αυτό.
Πριν πάω στο μηχανικό τη Δευτέρα,έχει κάποιος ιδέα τί μπορεί να συμβαίνει? Στον ανοιχτό δρόμο δεν παρουσιάζει τίποτα(τουλάχιστον ακόμα).
telegonos
15/02/2025, 11:57
Καλησπέρα!
Έχω ένα Kymco GT125 και από χθες παρουσιάζει το εξής περίεργο : Όπως κινούμαι στην πόλη και κρατάω σταθερή ταχύτητα τσιμπώντας και αφήνοντας το γκάζι,το σκουτεράκι μαγκώνει.
Σα να κόβεται η τροφοδοσία για 1-2 sec και αν αυξήσεις το γκάζι δεν ανταποκρίνεται.Μόνο του ξαναδίνει απότομα και το ίδιο συνεχίζεται για όση ώρα θέλει αυτό.
Πριν πάω στο μηχανικό τη Δευτέρα,έχει κάποιος ιδέα τί μπορεί να συμβαίνει? Στον ανοιχτό δρόμο δεν παρουσιάζει τίποτα(τουλάχιστον ακόμα).
Πολλά μπορεί να είναι αυτό, από σαχλαμαρίτσες τύπου πήρε νερά η μπουζόπιπα ή ξεκούμπωσε ελαφρά, ή νερά σε κανά φις από κανά αισθητήρα, κακή βενζίνη, μέχρι κάτι λίγο πιο σοβαρό π.χ. μούργα στην πεταλούδα του ψεκασμού ή κανάς αισθητήρας που είναι στην ''τρελα'' και έχει αρχίσει να δίνει ότι νάναι τιμές.
Σου βγάζει κανά error στο ταμπλώ; Αν όχι, μάλλον είναι κάτι απλό.
Στο παρουσίασε ξαφνικά, και όχι σταδιακά σε πέρασμα χρόνου, άρα είναι κάτι που έγινε, για σκέψου, του έκανες κάτι προχθές; Εφαγε καμιά γερή βρόχα ή κανά πλύσιμο; Κοπάνησε γερούτσικα σε καμιά λακούβα; Εβαλες βενζίνη λίγο πριν στο κάνει;
Ευχαριστώ για την απάντηση καταρχάς.Ξαφνικά άρχισε να μου το κάνει(μετα από το δευτερο γεμισμα) και όχι δε βγάζει check engine στο καντράν.
Εν τω μεταξύ δεν κρατήθηκα και το πήγα σε ενα μηχανικό να το δει από σημερα.Με ρωτησε για τη βενζινη και του είπα ότι εβαλα σουπερ αμόλυβδη γιατι ειχα καιρο(μερικους μηνες να το βάλω μπρος).
Είπε να καψω 2-3 τεπόζιτα ακομα και να το παρακολουθησω.Αλλα στο γυρισμό άρχισε πάλι τον ίδιο λόξυγγα...Έσβησε και δυο φορες στο φαναρι περιμένοντας στο ρελαντί(αλλά ξαναπήρε μπρος με τη μία).
Να ριξω λες κάποιο προσθετο στη βενζινη? Δεν το αφησα ακινητο και με αδειο ρεζερβουαρ,θα ειχε μεσα 3-4 λιτρα θυμαμαι
τελευταια φορα που το (πρωην) δικο μου μηχανακι εκανε κατι αναλογο,
οφειλονταν σε βουλωμενο φιλτρο αερα.. ριξε μια ματια..
Η παλιά βενζίνη φταίει
Θα στρώσει με τη χρήση
Ένα καθαριστικό στο τεποζιτο καλό θα ηταν
Έριξα και καθαριστικό,αλλά βρέχει πολύ και δεν το χρησιμοποιώ.Θα το παρακολουθησω πάντως.
Εχω κάποια νεότερα,μιας και πήγα μια καλή βόλτα(30 χλμ) σε μεικτές συνθηκες κίνησης...Σταμάτησε τα "μαγκώματα",αλλά σβηνει στο ρελαντί.
(Σημειωτέον, χθες, πριν το παω σπιτι,εριξα στο τεποζιτο καθαριστικό κυκλώματος καυσίμου)
Είτε ρολαριστό στο δρόμο,έιτε στο φανάρι.Ακόμα και αραγμένο αν το βάλεις μπροστά,μετα από λιγο καταλαβαινεις οτι πεφτουν οι στροφες σιγα σιγά και σβήνει.
Απλώς παίρνει μπρος κατευθείαν(κάτι είναι κι αυτό ,ε?:p)
telegonos
16/02/2025, 15:59
Εχω κάποια νεότερα,μιας και πήγα μια καλή βόλτα(30 χλμ) σε μεικτές συνθηκες κίνησης...Σταμάτησε τα "μαγκώματα",αλλά σβηνει στο ρελαντί.
(Σημειωτέον, χθες, πριν το παω σπιτι,εριξα στο τεποζιτο καθαριστικό κυκλώματος καυσίμου)
Είτε ρολαριστό στο δρόμο,έιτε στο φανάρι.Ακόμα και αραγμένο αν το βάλεις μπροστά,μετα από λιγο καταλαβαινεις οτι πεφτουν οι στροφες σιγα σιγά και σβήνει.
Απλώς παίρνει μπρος κατευθείαν(κάτι είναι κι αυτό ,ε?:p)
Μπας και έχει έρθει ο καιρός για το μεγάλο σέρβις, που θα περιλαμβάνει καθάρισμα πεταλούδας και αυλού εισαγωγής, καθώς επίσης και ρύθμιση διάκενου βαλβίδων;
Τα συμπτώματά εξηγούνται από βρωμισμένο αυλό-πεταλούδα, καθώς επίσης και από ξερυθμισμένο διάκενο βαλβίδων. Δεν είναι η μόνη εξήγηση, αλλά συνήθως όταν έχει αργήσει το μεγάλο σέρβις, αυτά συμβαίνουν.
Λοιπόν,πήρα σήμερα το σκουτερ από το συνεργείο.
Καθάρισε την εισαγωγή,ρύθμισε τις βαλβίδες,άλλαξε μπίλες και ιμάντα κίνησης με τα εργοστασιακά.
Έλεγξε την αντλία βενζίνης σχετικά με το μάγκωμα που κάνει μέσα στην πόλη μερικές φορές και το μπρίζωσε στο σκάνερ.Δε βρέθηκε κάποιο σφάλμα,ούτε και ανάβει check engine.
Η λειτουργία έχει βελτιωθεί αισθητά σε σχεση με την ομαλότερη επιτάχυνση,ξεκινάει καλύτερα και με λιγότερες στροφές,αλλά κάνει έναν βαρύ στιγμιαίο συντονισμό όταν κομπλάρει από στάση(οφείλεται μού είπε στον καινούργιο μιμάντα,χρειάζεται λίγο να στρωθεί...:hmm:)
Τα σβησίματα στο ρελαντί παραμένουν,αν και πιο αραιά(σχετικά με αυτο είπε ότι αν συνεχίσει πρεπει να ελεχθει το μοτερ(συμπίεση κτλ) ,ακόμα και να φταιει το TPS(ειδικά για το κόψιμο στο γκάζι που κάνει).
Οψόμεθα δηλαδή...Αυτός ο συντονισμός-βουητό στο κομπλάρισμα θα φύγει λέτε? Γιατι ήδη έκανα 100χλμ και παραμένει...
Γράφω εδώ απλά για να υπάρχει,μήπως κάποιος ταλαίπωρος αντιμετωπίσει ίδιο προβλημα.Γιατί αν περιμένεις από μάστορα να κάτσει να σου βρει τί έχει το σκούτερ σου...τότε καληνύχτα!
Το προβλημα λοιπόν με τα κοψίματα-μαγκώματα οφειλόταν στην τσιμούχα του στροφάλου.Είχε ξεραθεί και πεταγόταν.
Ευτυχώς πήγα στον 4ο κατά σειρά μηχανικό,ο οποίος ειχε την επαγγελματική συνείδηση να κάτσει και να ψάξει κανονικά τι συμβαινει.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.