Σύνδεση

View Full Version : BMW Roadshow 2025



aris19
20/02/2025, 20:00
Καλησπέρα, κατά τη διάρκεια του Μαρτίου η BMW διοργανώνει test ride περιοδεία με 22 μοντέλα συμπεριλαμβανομένων των M1000R και M1000XR. Δυστυχώς δεν θα έχουν το S1000RR, που αν και προφανώς δεν θα έκανα και τίποτα ακραίο σε test ride, θα ψηνόμουν έστω να το κάνω μια βόλτα. Απ' όσο κατάλαβα από το άρθρο που διάβασα στο motomag.gr (https://www.motomag.gr/news/epikairotita/bmw-motorrad-roadshow-odigiste-22-montela-tis-etaireias-se-8-poleis-tis-elladas) ίσως να υπάρξει πλοηγός, σε προκαθορισμένη διαδρομή. Δηλώσεις συμμετοχής εδώ: https://bmwroadshow.bike/

Taz
21/02/2025, 06:29
Ωραίος!
Έκλεισα το S1000XR και το R18

sanctusan
22/02/2025, 20:24
Έκλεισα και εγώ μια. Εγώ πήγα για τα γυμνά, 900 και 1000.
Πλάκα θα έχει.

motojojo
22/02/2025, 20:49
Ωραίος!
Έκλεισα το S1000XR και το R18

Κι εγώ για R18! :D
Σαββατο φυσικά. Την κυριακή έχει βολτα.

harris_x
22/02/2025, 21:37
Κι εγώ για R18! :D
Σαββατο φυσικά. Την κυριακή έχει βολτα.
Πού θα πάμε;

sanctusan
22/02/2025, 22:52
Πού θα πάμε;

Στη παρέα μου αυτό λέγετε, σφηνόπτσα… :bawl:

harris_x
23/02/2025, 08:50
Στη παρέα μου αυτό λέγετε, σφηνόπτσα… :bawl:

Στο φόρουμ λέγεται, "κανονιζετε αλλά δεν ποσταρετε"

motojojo
23/02/2025, 10:40
Ουπς, λάθος, στις 16 εχει βολτα (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=164471) :facepalm:

THRESH
23/02/2025, 13:41
Καλησπέρα, κατά τη διάρκεια του Μαρτίου η BMW διοργανώνει test ride περιοδεία με 22 μοντέλα συμπεριλαμβανομένων των M1000R και M1000XR. Δυστυχώς δεν θα έχουν το S1000RR, που αν και προφανώς δεν θα έκανα και τίποτα ακραίο σε test ride, θα ψηνόμουν έστω να το κάνω μια βόλτα. Απ' όσο κατάλαβα από το άρθρο που διάβασα στο motomag.gr (https://www.motomag.gr/news/epikairotita/bmw-motorrad-roadshow-odigiste-22-montela-tis-etaireias-se-8-poleis-tis-elladas) ίσως να υπάρξει πλοηγός, σε προκαθορισμένη διαδρομή. Δηλώσεις συμμετοχής εδώ: https://bmwroadshow.bike/

Ωραίο,θενκς

Με βλέπω στη Θεσσαλονίκη

soulismafia
23/02/2025, 13:49
Ευχαριστω για τη ενημέρωση, έκλεισα για το S1000R και m1000xr στη Θεσσαλονίκη.

motojojo
08/03/2025, 18:45
Σήμερα είχε βολτα με βαπόρια:
460551

Από τη φόρμα είχα κλεισει μόνο το R18. To 1600gt διπλα μου το πρότειναν εκεινη τη στιγμή που ήταν διαθέσιμο και φυσικά δέχτηκα. Οπότε τα καβάλησα και τα δυο back to back.


Για το R18 τι να πω.... Είχα λίγο αγχος πως να το κουμαντάρω, είναι μεγάλο και βαρύ, πολύ βαρύ. Χαμηλη θέση αλλά αρκετά φαρδιά, τα πόδια ανοιγουν αρκετά για να πατήσουν κάτω. Τα ποδοστήρια είναι σχεδόν κάτω από τους κυλινδρους και ο χώρος σχετικά περιορισμένος, παρόλο που έχει πατουρα αντι για μαρσπιέ. Με το μποτάκι δεν με βόλεψε πολύ, τόσο ο λεβιές των ταχυτήτων όσο και του φρένου, φοβόμουν ότι ευκολα δεν θα τα εβρισκα όταν θα έπρεπε. Ο λεβιες των ταχυτητων είναι σαν απο παπάκι, μπορείς να τον πατήσεις και με τη φτέρνα. Ευτυχως οι ταχύτητες κουμπώνουν πανευκολα, αρκεί ένα άγγιγμα στο λεβιέ.

Από την πρώτη μιζιά κιόλας με τρόμαξε λίγο, πήρε μπρος με ένα καλό τράνταγμα. Καταλαβαίνεις από την αρχή ότι πρόκειται για ράθυμο μοτέρ αλλά με ροπή τρακτέρ. Ξεκινάει πολύ μαλακά, δεν χρειάζεται γκάζι, ακόμα και με ρελαντί. Φορτηγίσια κλιμάκωση κιβωτιου, με 1η και 3000σαλ έχει 50 στο κοντέρ! Γενικά με οποιαδήποτε σχεση μπορουσε να ρολάρει με 2000. Προφανως δεν σου τραβουσε τα χέρια στις επιταχύνσεις αλλά δεν ζοριζόταν κιολας.
Σε ανοιχτες καμπές πήγαινε καλα (τι άλλο να περιμένεις βέβαια), στις κλειστές με ζόριζε λίγο. Πες το βάρος, πες το τεραστιο τιμόνι, δεν ενοιωθα ανετα. Στις ευθείες όμως ήταν απόλαυση και ένοιωθα ολοι να με κοιτάνε.
Μπρος τα κάλη όμως τι ειναι ο πόνος; Και που είναι αυτος ο πόνος; Από τις 2500 και μέχρι περιπου τις 3000 είχε έντονους κραδασμούς στο τιμονι. Όταν γυρισαμε από τη βόλτα (μισή ώρα περιπου) πονουσαν οι καρποί μου.

Όπως είπα και στην αρχη, μετά με ρώτησαν αν ήθελα να κάνω και δευτερη βόλτα. Τελικά κανένα από τα μηχανακια που με ενδιέφεραν (nineT ή οποιοδήποτε GS1300) δεν ήταν διαθέσιμο και μου είπαν αν θελω το Κ1600. Το βλεπω που ήταν κι αυτό τροφαντό και καλοαναθρεμένο και λέω γιατί όχι;

Το άλλο άκρο. Καμία σχέση. Εκει που στο άλλο μουδιαζαν τα χερια από τους κραδασμούς, αυτο είτε σβησμένο είτε αναμένο δεν είχε καμια διαφορά, μόνο ακουστική. Εδώ ο ήχος με ξενέρωσε λίγο, μου θυμισε ηλεκτρικό μιξερ. Κατά τα άλλα μοτερουκλα, ευστροφο και ροπή παντου, από το ρελαντί μέχρι.... ε μέχρι τις μεσαίες που το άνοιξα δεν κομπιαζε πουθενά, ότι σχέση και να είχα μέσα. Κυριολεκτικά ηλεκτρικό το μοτέρ και σε ήχο και σε απόδοση.
Κατά τα άλλα παρά τον όγκο του και το βάρος του σε αυτό προσαρμόστηκα πιο γρήγορα. Ένοιωσα αμέσως άνετα ήδη από το πρώτο χιλιόμετρο σαν να το είχα καιρό. Πρακτικά αυτό με πήγαινε, δεν το πήγαινα εγω. Ήμουν απλά μια γλάστρα που κρατουσε το τιμόνι.

Μετά από αυτα τα καράβια, ανέβηκα στο δικό μου και μου φάνηκε..... μικρό! Πρώτη φορά ένοιωθα σα να στριμώχνομαι!


Γενικά η διοργάνωση για τα δικα μου γουστα ήταν αρκετά καλή. Τα γραμματειακά γίνονταν γρήγορα, το πρόγραμμα τηρουνταν αυστηρά και η βόλτα θεωρώ ήταν αρκετά ικανοποιητική. Και λέω βόλτα γιατί έτσι μας την παρουσίασαν κι έτσι το βίωσα εγω, δεν ήταν test ride. Είχε διάρκεια μισής ώρας περιπου και η διαδρομή περιελάμβανε σχεδόν τα πάντα, λίγο κλειστό στροφιλικι, λιγο πιο ανοιχτο, ένα κομμάτι στεναδουρα κλπ. Δεν ηταν δηλαδή ενα μπρος πισω του τεταρτου. Το γκρουπ συνόδευαν 3 άτομα, ο ένας πλοηγός μπροστά και οι αλλοι δυο στη μέση και πίσω να επιτηρουν τη ροή ενώ σε κάθε διασταύρωση φρόντιζαν να κοβουν την κίνηση για να περάσουμε όλοι μαζί και με ασφάλεια. Η ταχύτητα ήταν ξεκάθαρα τουριστική, ουτε πολύ γρήγορα αλλά ουτε και αργα. Με τα δικά μου δεδομένα ήταν ότι πρέπει ακριβως για μια ευχαριστη βόλτα με ένα πανάκριβο μηχανάκι χωρίς να φέρω σε δυσκολη θέση ουτε εμένα ούτε το μηχανακι από άποψη ρίσκου.


Εν τέλει πέρασα πολύ όμορφα, οδήγησα ένα μηχανάκι που δεν θα αγόραζα ποτέ (αν δεν ειχα λεφτά για πέταμα) αλλά είχα περιέργεια να νοιωσω πως είναι. Τελικά άξιζε τον κόπο.

sanctusan
10/03/2025, 17:17
Δεν ήρθα τελικά ενώ είχα κλείσει 2 γυμνά για βόλτα.
Πέρασα το ΣΚ στο Πήλιο και το έχασα.

aris19
22/03/2025, 12:16
Χθες πήγα και εγώ στο event. Εντυπώσεις:

Οργάνωση: Οι κοπέλες στη γραμματεία ήταν ευγενέστατες, εξυπηρετικές και ταχύτατες. Απλά έδινες το όνομα σου, επιβεβαίωνες τις "κρατήσεις σου" και τέλος. Ακριβώς δίπλα είχε χώρο αναμονής με τραπεζάκια-καρέκλες, μηχανή για καφέ και παστελάκια για κέρασμα. Εγώ είχα κλείσει το S1000R και το R12 nineT αλλά οι κοπέλες σε παρότρυναν να δοκιμάσεις και άλλα εφόσον υπήρχε διαθεσιμότητα, οπότε δοκίμασα και το Μ1000R. Ακολουθούσε ενημέρωση από τους πλοηγούς για τις ιδιαιτερότητες των μοτοσυκλετών (πχ keyless), για τους κανόνες ασφαλείας κατά τη διάρκεια της βόλτας και κατόπιν ξεκινούσε η βόλτα.

Διαδρομή: Αρκετά καλή διαδρομή, διάρκειας 45-50 λεπτών υπό κανονικές συνθήκες. Είχε ικανοποιητικό στριφτερό κομμάτι 5+5 χιλιομέτρων πήγαινε-έλα και επιστροφή στη αντιπροσωπεία από περιφερειακό για 1-2 ανοίγματα. Για το μέγεθος του event προσωπικά έμεινα πολύ ικανοποιημένος, αντίστοιχες ενέργειες άλλων εταιρειών ήταν στην καλύτερη μέτριες ως και απαράδεκτες (βόλτα αποκλειστικά εντός πόλης).

Μοτοσυκλέτες: Ξεκινάω με τα S1000R-M1000R. Παρόλο που είμαι ψηλός για τέτοια μηχανάκια, μου άρεσε πολύ η θέση οδήγησής τους. Το σώμα είχε ελαφρά κλίση προς τα εμπρός και μου έδινε καλή αίσθηση για το μπροστινό και η οποία θεωρώ ότι δεν θα είναι πολύ κουραστική ακόμα και σε μεγαλύτερες βόλτες/εκδρομές (με μικρή επιφύλαξη για το M1000R, καθώς η θέση οδήγησης είναι λίγο πιο "σκυφτή"). Πολύ εύκολα στις αλλαγές κατεύθυνσης και για τα δεδομένα της συγκεκριμένης βόλτας καρφωμένα στον δρόμο και στη γραμμή που τους έδινες. Με το Μ1000R είχα κάτι γλιστρήματα που θεωρώ ότι οφείλονταν στα track ελαστικά του (Bridgestone RS11) που προφανώς θέλουν άλλη προσπάθεια για να ζεσταθούν και να δουλεύουν σωστά συγκριτικά με τα S22 του S1000R. Σωστή επιλογή καθώς το M1000R ανήκει ξεκάθαρα στην πίστα, το μηχανάκι στροφάρει ως τις 14000 και στις μικρές ευθείες της διαδρομής δεν νομίζω ότι πήγα πάνω από 10000, σε βαθμό που να μην σου δίνει την αίσθηση ότι οδηγείς μοτοσυκλέτα με 210 άλογα. Το S1000R ήταν ό,τι πρέπει για τέτοιες διαδρομές και προσωπικά πιστεύω ότι δεν χρειάζεται παραπάνω δύναμη για αυτή τη χρήση. Κορυφαία φρένα και φοβερή ανάρτηση και στα δυο μηχανάκια. Τέλος, θα ήθελα να σημειώσω κάτι για τους bar-end καθρέφτες. Ναι μεν είναι ωραίοι για τη μόστρα αλλά από κάποιες στροφές και υψηλότερα δεν έβλεπες τίποτα λόγω κραδασμών, φαινόμενο πολύ πιο εμφανές στο M1000R. Και μιλάμε για τους εργοστασιακής τοποθέτησης καθρέφτες και όχι για χαμηλού κόστους aftermarket.

Το R12 nineT είναι ένα μηχανάκι που θα μπορούσα να έχω μελλοντικά. Πολύ όμορφο με ρετρό χαρακτηριστικά (μου άρεσαν πολύ τα συμβατικά κοντέρ), άφθονη ροπή από τον boxer κινητήρα για οτιδήποτε του ζητήσεις να κάνει και ανάρτηση με καλό συμβιβασμό άνεσης/κρατήματος. Προφανώς δεν έστριβε σαν τα γυμνά αλλά ένιωθα ότι μπορούσε να πλαγιάσει ακόμα περισσότερο από όσο του ζήτησα εγώ στη δοκιμή. Θα ήθελα τα φρένα του να είναι λίγο πιο δυνατά αλλά το μηχανάκι προορίζεται για διαφορετική χρήση. Γενικά είναι μηχανάκι με χαρακτήρα, μου άρεσε ακόμα και το ότι το shifter "κλωτσούσε" λίγο στις αλλαγές ταχυτήτων σε σύγκριση με τα γυμνά στα οποία γίνονταν αβίαστα.

Ευτράπελα: Δυστυχώς, είχαμε περιστατικά ενδεικτικά έλλειψης οδικής-μοτοσυκλετιστικής παιδείας. Εμφανίστηκαν άτομα (που δυστυχώς δεν ήταν 1-2) απλά με ένα κράνος, χωρίς ούτε καν μοτοσυκλετιστικά μπουφάν-γάντια και ενώ οι πλοηγοί στην ενημέρωση τόνισαν ότι τα παραπάνω είναι τα απολύτως απαραίτητα. Επιπλέον, αντί να το αποδεχτούν και να πουν "εντάξει, μαλακία έκανα" ή να ζητήσουν από κάποιον άλλον/από τη διοργάνωση (άλλωστε είχαν και κάποια ράφια-κρεμάστρες με εξοπλισμό) δανεικά, αντ' αυτού προσπάθησαν εκ του πονηρού να ανέβουν στα μηχανάκια μήπως δεν τους πάρουν χαμπάρι. Το αποκορύφωμα στα παραπάνω είναι ότι στην πλατφόρμα που δηλώνεις συμμετοχή αναφέρονται όλα τα παραπάνω, αλλά εντάξει, δεν θα μας πουν οι άλλοι τι θα κάνουμε.

Κατά τη διάρκεια της διαδρομής, ορισμένοι βιάζονταν να χωθούν μπροστά σου (ειδικά στα φανάρια) ενώ μετά στο στριφτερό μέρος της διαδρομής έστριβαν με 30 και στις μικρές ευθείες το άνοιγαν και κάθονταν στη μέση του δρόμου μην τους περάσεις κιόλας. Ρε άνθρωπε, το κομμάτι σου ήρθες να κάνεις ή να δοκιμάσεις μοτοσυκλέτες; Άσε κάποιον πιο γρήγορο να περάσει, να χαρείς και εσύ τη βόλτα σου και να χαρεί και αυτός τη δική του. Τα ίδια άτομα, στην επιστροφή από τον περιφερειακό, σε κάποιο άνοιγμα σε περνούσαν, έμπαιναν μπροστά σου και τσιμπούσαν και λίγο φρένα, όλα αυτά με ταχύτητες 140-150 km/h. Τουλάχιστον δεν είχαμε ατυχήματα από επικίνδυνη οδήγηση.

Πάντως στην πρώτη βόλτα είχαμε ένα ατυχηματάκι, όχι λόγω επικίνδυνης οδήγησης βέβαια. Στη μέση του στριφτερού κομματιού που περιμέναμε τους υπόλοιπους για να γυρίσουμε πίσω, ένα 1300GS είχε στατική πτώση και παρέσυρε ένα άλλο GS που ήταν σταματημένο δίπλα του.

Συνολικά, μου έμειναν πολύ θετικές εντυπώσεις από τη συγκεκριμένη διοργάνωση. Υπόλοιπες εταιρείες ακούτε;

harris_x
22/03/2025, 13:28
[...]

Συνολικά, είχα πολύ θετικές εντυπώσεις από τη συγκεκριμένη διοργάνωση. Υπόλοιπες εταιρείες ακούτε;

Έλα - έλα, το έκανε μια φορά η BMW και βγάλαμε γλώσσα; :p

Η KTM το κάνει κάθε χρόνο και παλιότερα το έκανε και η HD.
H Χονδαδεσπαειδεχαλάει είχε κάνει ένα πολύ ωραίο event στα Μέγαρα αλλα απο τότε έχουν περάσει 15 χρόνια... γέρασα ρε πστμ... :a024:

Κατα τα άλλα.... αν θυμάμαι καλά, τίποτα....

Μια πολύ καλή πρωτοβουλία είχε πάρει το motomag αλλα μάλλον ατόνησε και αυτή...

basilis_k6
22/03/2025, 13:38
Μια πολύ καλή πρωτοβουλία είχε πάρει το motomag αλλα μάλλον ατόνησε και αυτή...

δεν τους εδιναν μηχανακια. ηθελαν να το ξανακανουν αλλα με ολες τις φιρμες και σε μια ημερομηνία δεν μπορουσαν να παρουν ταυτοχρονα απο ολους μοτοσυκλέτες. λογω κρισης κτλ.
αυτα τα event ειναι πολυ ωραια κυριως οταν εχουν ΚΑΛΗ οργανωση. ωραια ηταν και στο λαυριο περσι, φετος δεν πηγα.

harris_x
22/03/2025, 13:51
δεν τους εδιναν μηχανακια. ηθελαν να το ξανακανουν αλλα με ολες τις φιρμες και σε μια ημερομηνία δεν μπορουσαν να παρουν ταυτοχρονα απο ολους μοτοσυκλέτες. λογω κρισης κτλ.
αυτα τα event ειναι πολυ ωραια κυριως οταν εχουν ΚΑΛΗ οργανωση. ωραια ηταν και στο λαυριο περσι, φετος δεν πηγα.

Α ναι σωστά, στο Λαύριο.
Όυτε εγώ πήγα...

Καλό είναι να γίνονται τέτοια events

aris19
22/03/2025, 16:42
Έλα - έλα, το έκανε μια φορά η BMW και βγάλαμε γλώσσα; :p

Η KTM το κάνει κάθε χρόνο
Έχεις δίκιο, είχα πάει κιόλας πρόπερσι στις Orange Days, είχα δοκιμάσει το Duke 1390 και το Norden. Το μόνο παράπονο που είχα ήταν η διαδρομή, το κομμάτι εκτός πόλης ήταν μόλις 1,5+1,5 χλμ με τη βόλτα να κρατάει με το ζόρι 20 λεπτά. Δεν ξέρω αν στις μεταγενέστερες άλλαξαν τη διαδρομή αλλά η οργάνωση ήταν αντίστοιχα καλή με το event της BMW.

THRESH
22/03/2025, 17:36
Η διοργάνωση της KTM πέρυσι στα Τρίκαλα ήταν αντίστοιχη με της BMW χθες στη Θεσσαλονίκη

Προτιμώ της BMW , με το τρόπο του Βασίλη Μπουδρου και τών συνεργατών του , γάβγισαν όσο έπρεπε στην αρχή γιατί υπάρχουν πολλοί γληγοροι αλλά κυρίως γιατί η διαδρομή είχε και στροφιλικι ενδιαφέρον. Λίγο επικίνδυνο, σαν λίγο παρατημένο, κατολισθήσεις αλλά με λίγη προσοχή, οδηγικός παράδεισος.Παραδεχθηκε κ ο ίδιος, ότι η Θεσσαλονίκη ήταν η δυσκολότερη πόλη για να βρουν διαδρομή.

2 μηχανάκια πήρα κ εγώ, S1000R και R1300GS. Το πρώτο αδικείται, μέχρι τις 6000 προλάβαινα να δώσω πριν αλλάξω σύμπαν, τότε που κ ήχος γινόταν ενδιαφέρον, ένα υπέροχο κατασκεύασμα, τελείως γυμνό, φρένα , riding modes.
Ένας μικρός παραλληλισμός, το MT-10 είχε παραπάνω ροπή στις χαμηλές αλλά το S ήταν παντού πιο νευρικό.

Το R1300GS είναι ένα όχημα κόσμου, με σχεδόν ντίζελ χροιά, που το κορυφαίο χαρακτηριστικό του είναι ότι παρά τα πολλά κιλά του , δεν κατάλαβα ποτέ και πουθενά το βάρος του, ούτε κούραση στα φρένα του.

Στους δρόμους γυαλί της Θεσσαλονίκης, μέχρι να ζεσταθούν λάστιχα ειδικά, το S1000R , είναι πρακτικά μη οδηγησιμο, τρομερά ηλεκτρονικά κ ευτυχώς που υπάρχουν.

ΥΓ ήμουν στο γκρουπ,που έπεσε ο φίλος, ατυχές περιστατικό, συμβαίνουν αυτά, όλα καλά αφού δεν χτύπησε κανείς. Μας είπαν ότι ο φίλος θα αναλάβει κοστούμι μέχρι 1500€ , μετά αναλαμβάνει η Πεμβε. Τσούζει σουζει λίγο η φάση :eek:

aris19
22/03/2025, 18:41
Η διοργάνωση της KTM πέρυσι στα Τρίκαλα ήταν αντίστοιχη με της BMW χθες στη Θεσσαλονίκη

ΥΓ ήμουν στο γκρουπ,που έπεσε ο φίλος, ατυχές περιστατικό, συμβαίνουν αυτά, όλα καλά αφού δεν χτύπησε κανείς. Μας είπαν ότι ο φίλος θα αναλάβει κοστούμι μέχρι 1500€ , μετά αναλαμβάνει η Πεμβε. Τσούζει σουζει λίγο η φάση :eek:

Έλα ρε, ποιό μηχανάκι είχες; Εγώ σε εκείνη τη διαδρομή είχα το S1000R. Όντως τσούζει λίγο το κουστουμάκι :a11:

Edit: Μόλις ξαναδιάβασα το ποστ σου πιο προσεκτικά, δεν χρειάζεται απάντηση :facepalm:

basilis_k6
22/03/2025, 19:45
ΥΓ ήμουν στο γκρουπ,που έπεσε ο φίλος, ατυχές περιστατικό, συμβαίνουν αυτά, όλα καλά αφού δεν χτύπησε κανείς. Μας είπαν ότι ο φίλος θα αναλάβει κοστούμι μέχρι 1500€ , μετά αναλαμβάνει η Πεμβε. Τσούζει σουζει λίγο η φάση :eek:

whaaaaaat
ποτε κανενας δεν εχει χρεωθει για μηχανακι απο πτωση. δεν ξερω αν καποιος εριξε μηχανη κανοντας κατι ακραιο, εκει ισως. αλλα σε στατικες και low που εχω δει να συμβαινουν ουτε καν το ονομα τους δεν τους ρωτησαν. εισαι σιγουρος?

THRESH
23/03/2025, 01:44
whaaaaaat
ποτε κανενας δεν εχει χρεωθει για μηχανακι απο πτωση. δεν ξερω αν καποιος εριξε μηχανη κανοντας κατι ακραιο, εκει ισως. αλλα σε στατικες και low που εχω δει να συμβαινουν ουτε καν το ονομα τους δεν τους ρωτησαν. εισαι σιγουρος?

Ναι,αυτό είπαν οπότε μεγάλη προσοχή, κ εγώ παλαιότερα πήγαινα πιο άνετος :smokin:

Δεν έκανε κάτι ακραίο, εμένα μου φάνηκε να είναι η κλασική πτώση όταν κάποιος κάνει αναστροφή σε ανηφορικό δρόμο, ειδικά με μηχανάκι ψηλού κέντρου βάρους και δεν υπολογίζει σωστά τη μανούβρα. Ο Άρης το είδε ως στατική πτώση, μπορεί να ήταν κ έτσι, εγώ το αποτέλεσμα είδα και συμπέρανα

Για μένα μακάρι να γλιτώσει το κοστούμι ο ατυχής

Δεν είναι η πρώτη φορά πάντως που το ακούω σε μεικτή ασφάλιση , περί ύψους απαλλαγής κλπα

aris19
23/03/2025, 08:29
Για να πω την αλήθεια δεν είδα την πτώση, είχα ήδη κάνει την αναστροφή και ήταν πίσω μου, απλά άκουσα έναν γδούπο και όταν γύρισα πίσω είδα δυο GS πεσμένα παράλληλα μεταξύ τους, το ένα δίπλα στο άλλο. Έτσι υπέθεσα ότι ήταν στατική πτώση, εκτός αν πήγαν να κάνουν αναστροφή ταυτόχρονα και αυτός που έπεσε κάπως αγχώθηκε, έχασε την ισορροπία του και έπεσε παρασύροντας το δεύτερο μηχανάκι.

Όσον αφορά την ασφάλιση - ζημιές στα μηχανάκια, είστε σίγουροι για το θέμα με τη ζημιά στις μοτοσυκλέτες κατά τα test ride; Εγώ από το 2021 που μπήκα στο χώρο της μοτοσυκλέτας θυμάμαι τόσο να μου το λένε προφορικά αλλά και να αναφέρεται ρητά στα έντυπα που υπέγραφα για τα test ride, ότι η μοτοσυκλέτα είναι ασφαλισμένη προς τρίτους αλλά οποιαδήποτε ζημιά στη μοτοσυκλέτα βαρύνει τον δοκιμαστή. Εγώ αυτό το αντιλαμβάνομαι ως εξής: Αν προκαλέσεις ατύχημα στο οποίο έχεις εσύ την ευθύνη θα αποζημιώσουν τους άλλους εμπλεκόμενους αλλά τη ζημιά της μοτοσυκλέτας την αναλαμβάνεις εσύ. Δεν γνωρίζω τι γίνεται σε περίπτωση ατυχήματος στην οποία δεν έχεις ευθύνη, λογικά αποζημιώνονται από την ασφαλιστική εταιρεία του άλλου. Ίσως παλαιότερα που ήταν πιο καλές εποχές δεν κυνηγούσαν αποζημίωση για μικροφθορές τύπου από στατική πτώση. Άλλο ένα ενδεχόμενο που περνάει από το μυαλό μου είναι ότι "κυνηγάνε" τον φίλο να πληρώσει επειδή το event -μάλλον- ήταν οργανωμένο από τα κεντρικά της BMW (ένα μηχανάκι είχε ξένες πινακίδες) και όχι από την αντιπροσωπεία της Θεσσαλονίκης, οπότε το πάνε τελείως τυπικά.

Ας μας διαφωτίσει κάποιος που είναι μέσα στα πράγματα (Χάρη ακούς; ).

harris_x
23/03/2025, 20:52
Η μικτη ασφάλιση μοτοσυκλέτας είναι πολύ δύσκολη και από όσο ξέρω καλύπτει συγκεκριμένο οδηγό που βάσει αυτού έχει γίνει και η ασφάλεια.

Στα τεστ ραιντ κανονικά την ευθύνη την έχει αυτός που οδηγεί, οπότε αν φταίει πληρώνει από την τσέπη του.
Το άλλο όχημα θα πληρωθεί από την ασφάλεια του υπαίτιου.
Αν δεν φταίει, το μηχανάκι πληρώνεται από το όχημα που προκάλεσε το ατύχημα.

Βέβαια αν η εταιρεία θέλει, μπορεί να απαλλάξει τον οδηγό που πήρε το μηχανάκι για δοκιμαστική οδήγηση και να καλύψει τις ζημιές από το marketing budget (χλομό).

turogalos
24/03/2025, 01:02
Μπορεί στην Ελλάδα να μην ισχύει στα ιδιωτικά συμβόλαια, αλλά λογικά είναι όπως στα ενοικιαζόμενα. Σε αυτά, και στου εξωτερικού ασφάλειες ιδιωτών, όταν γίνει ατύχημα και δήλωση στην ασφάλεια υπάρχει ένα συγκεκριμένο ποσό που καλύπτει ο ασφαλιζόμενος όταν φταίει, το λεγόμενο excess. Αυτό το ποσό πάντα αφαιρείται από το συνολικό κόστος. Στα ενοικιαζόμενα είναι γύρω στα 1500€. Στην αφάλειά μου εδώ Αυστραλία είναι Α$600, δηλαδή σε ζημιά Α$3000, θα αποζημιωθώ Α$2400 ΑΝ προκάλεσα το ατύχημα. Aυτό λογικά θα πλρώσει ο αναβάτης.

Αν εξηγώ τα αυτονόητα, συγχωρέστε με :-)

harris_x
25/03/2025, 09:47
Μπορεί στην Ελλάδα να μην ισχύει στα ιδιωτικά συμβόλαια, αλλά λογικά είναι όπως στα ενοικιαζόμενα. Σε αυτά, και στου εξωτερικού ασφάλειες ιδιωτών, όταν γίνει ατύχημα και δήλωση στην ασφάλεια υπάρχει ένα συγκεκριμένο ποσό που καλύπτει ο ασφαλιζόμενος όταν φταίει, το λεγόμενο excess. Αυτό το ποσό πάντα αφαιρείται από το συνολικό κόστος. Στα ενοικιαζόμενα είναι γύρω στα 1500€. Στην αφάλειά μου εδώ Αυστραλία είναι Α$600, δηλαδή σε ζημιά Α$3000, θα αποζημιωθώ Α$2400 ΑΝ προκάλεσα το ατύχημα. Aυτό λογικά θα πλρώσει ο αναβάτης.

Αν εξηγώ τα αυτονόητα, συγχωρέστε με :-)

Αυτό συμβαίνει στα ενοικιαζόμενα.

Τις περισσότερες φορές αυτά που είναι για test ride, δεν έχουν τέτοιες ασφάλειες.

RaGe_Raptor
25/03/2025, 10:09
είχα κλείσει στην Καβάλα ότι είχε απομείνει (Κ1600 & R1250 γυμνό) με τη σιγουριά ότι θα υπάρξουν ακυρώσεις και θα μπορέσω να καβαλήσω κανά S1000RR. τελικά η μέρα ήταν βροχερή και τα ακύρωσα.

Taz
25/03/2025, 11:00
Γενικά η μικτή ασφάλεια για μοτοσυκλέτες είναι υπερβολικά ακριβή.
Όταν είχα ρωτήσει για τη δικιά μου, μου έδωσαν προσφορά 1714€ / έτος με απαλλαγή 750€ :eek:

turogalos
26/03/2025, 01:41
Αυτό συμβαίνει στα ενοικιαζόμενα.

Τις περισσότερες φορές αυτά που είναι για test ride, δεν έχουν τέτοιες ασφάλειες.

Ένα Seat Ibiza test έκανα drive το 2000 στην Αθήνα και ήρθε και ο πωλητής μαζί μου! Δεν μου είχε ζητήσει, όπως σωστά λες κι εσύ, τίποτα άλλο εκτός από άδεια οδήγησης. Όποτε έκανα δοκιμή σε όχημα στην Φινλανδία που έμενα για 17 χρόνια και τώρα τα 6 χρόνια Αυστραλία, πάντα υπογράφω δήλωση πως είμαι υπεύθυνος για το όχημα εώς και 1000€ ή $1500. Υπέθεσα πως παρόμοια ευθύνη έχουν και οι οδηγοί στην παρούσα εκδήλωση μιας και τα μηχανάκια μπορεί είναι δηλωμένα στο εξωτερικό και να έχουν άλλους όρους στις αφάλειές τους. Όπως και να έχει, καλά ξεμπερδέματα στο παλικάρι.