PDA

View Full Version : Moto Guzzi V7 Sport - Ανακοίνωση τιμής, έναρξη προ-παραγγελιών



svaboda
17/03/2025, 22:21
Η moto guzzi για άλλη μια φορά τολμάει να πάει στα άκρα τις επιδώσεις με το καινούργιο βου-σέτε 850 σπορ, δίνοντας 2 παραπάνω ολόκληρα άλογα,
Σε σύγκριση με τον προγενέστερο κινητήρα, η μέγιστη ισχύς ανεβαίνει στους 67,3 hp στις 6.900 σ.α.λ (από 65 hp στις 6.800 σ.α.λ.), αλλά η πιο σημαντική αύξηση είναι στον τομέα της ροπής, η οποία αυξάνεται από 73 Nm (7,44 kgm) στις 5.000 σ.α.λ. σε 79 Nm (8 kgm) στις 4.400 σ.α.λ., με το 95% να είναι διαθέσιμο στις 3.500 σ.α.λ.

Και ανεστραμένο μπροστινό με ζεύγος -πλέον- δισκόπλακων.
460788

πηγή motomag (https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/moto-guzzi-v7-sport-anakoinosi-timis-enarxi-pro-paraggelion)
καλά δεν μπορούσε να το κάνουν σαν το v85TT που είναι 80λίγα άλογα;

PSHLOUKOS
01/08/2025, 12:32
Έκανα εχθες Test Ride το συγκεκριμένο μοντέλο. Απο τις πιο ιδιαίτερες οδηγικές εμπειρίες μου μέχρι τώρα. Ο ήχος ωραίος και βαθύς. Στο μαρσάρισμα η μηχανή έγερνε προς την μια μεριά.
Το μοτέρ ωραίο και ροπάτο απο τα χαμηλά. Οι ταχύτητες μπαίνανε με ένα πολύ ωραίο σχεδόν βιομηχανικό "κλάνκ".
Η θέση οδήγησης ήταν οριακή ανάμεσα σε βολική και "σχεδόν δεν με χωράει" (1.95 ύψος). Θα μου πείτε χαίρω πολύ δεν θα χωρέσει πουθενά. Το speed twin 900 με χώρεσε μια χαρά όμως. Πληροφοριακά.
Στο γρήγορο σλάλομ μου έδινε την αίσθηση ότι το μπροστινό κομμάτι της μοτοσυκλέτας ήταν κάπως ανεξάρτητο απο το πίσω κομμάτι της.
Σαν να έστριβε πρώτα το μπροστά και μετά το πίσω. Αυτό δεν μου πολυάρεσε. Απο λακούβες δεν χαμπάριαζε μία.
Όλα τα κεφάλια γυρνούσανε να την κοιτάξουν. Υποθέτω και αυτό για κάποιους παίζει ρόλο.
Πολύ ωραία ποιότητα κατασκευής μου φάνηκε. Οι διακόπτες μου φάνηκαν κάπως πλαστικοί αλλά όχι να μου κακοφανεί.
Το κοντέρ ψηφιακό, με τα απολύτως απαραίτητα, ψιλοαδιάφορο.
Για μεγάλη μου έκπληξη δεν δυσκολευόμουν να βρω την νεκρά.. Ίσως επειδή δεν είναι η πρώτη μου Ιταλίδα.
Το δυνατό του σημείο νομίζω είναι το αισθητικό. Δεν νομίζω οτι είναι το καλύτερο μηχανάκι στην κατηγορία.
Αλλά δεν νομίζω οτι υπάρχει κάποιος ο οποίος επιλέγει την εν λόγω μάρκα για αντικειμενικούς λόγους.
Αν μη τι αλλο ήταν μία πολύ ωραία εμπειρία, παρόλο που δεν θα την προτιμούσα εγώ και μάλλον θα πάω σε κάποιον ανταγωνιστή.

KostasRS
01/08/2025, 15:40
πολύ όμορφο !

svaboda
01/08/2025, 16:39
Με εψησες για τεστ ράιντ, αν και δεν θα είναι η επόμενη εκλεκτή

KostasRS
01/08/2025, 16:52
Πέρυσι δυσκολεύτηκα πολύ γιατί είχα να αποφασίσω ανάμεσα στο RS και στην V7 Corsa
464000

με κέρδισε η Kawasaki :cool:

Bowleno
01/08/2025, 19:18
Πέρυσι δυσκολεύτηκα πολύ γιατί είχα να αποφασίσω ανάμεσα στο RS και στην V7 Corsa
464000

με κέρδισε η Kawasaki :cool:



Ευτυχώς δηλαδή, διότι άντε να βρεις ηλεκτρολόγο μηχανών στον Ωρωπό....:tooth:

KostasRS
01/08/2025, 23:21
Έχεις δίκιο :D

svaboda
02/08/2025, 01:34
Απλά όταν βρέχει βάζεις σακούλα στο κοντέρ, όλοι το ξέρουν αυτό!

Bowleno
02/08/2025, 01:54
Απλά όταν βρέχει βάζεις σακούλα στο κοντέρ, όλοι το ξέρουν αυτό!

Να ήταν μόνο το κοντέρ καλά θα ήταν αλλά....:cry:

svaboda
02/08/2025, 02:02
Τι να πω μπορεί να είχε κέφια ο μαστρολουιτζη εκείνη την μέρα, 20 χρονών μηχανή μόνο συμπλέκτη έχει βγάλει στα 54.000.







Και το γρουσουζευω τώρα λέει

KostasRS
02/08/2025, 07:23
Είστε υπερβολικοί, μια χαρά είναι τα guzzi εκτός από μερικά που φτιάχτηκαν Παρασκευή :):D

patsavour
02/08/2025, 09:08
Είστε υπερβολικοί, μια χαρά είναι τα guzzi εκτός από μερικά που φτιάχτηκαν Παρασκευή :):D

Κυρίως Δευτέρα.

taisteal
02/08/2025, 13:05
Απλά όταν βρέχει βάζεις σακούλα στο κοντέρ, όλοι το ξέρουν αυτό!

Εγώ ξέρω ενα γκουτΣι που πήγε Νορβηγία-πολλή βροχή δηλαδή και δεν έκανε κιχ.
Τζαστ σέινγκ

patsavour
02/08/2025, 13:17
Μια χαρά είναι τα γκουτζι για αυτούς που είναι κατασταλαγμένoι στο τι θέλουν.Απλως έχουν μείνει λίγο πίσω στην εξέλιξη του κινητήρα τους εν σχέσει με την ομοσταυλη σε νοοτροπία κινητήρα bmw.

doctoras
02/08/2025, 14:33
Μια χαρά είναι τα γκουτζι για αυτούς που είναι κατασταλαγμένoι στο τι θέλουν.Απλως έχουν μείνει λίγο πίσω στην εξέλιξη του κινητήρα τους εν σχέσει με την ομοσταυλη σε νοοτροπία κινητήρα bmw.

Καμιά σχέση… για να μαθαίνεις: δεν έχει να κάνει πως αν θέλουν δεν μπορούν να βγάλουν ένα σύχρονης τεχνολογίας δικύλινδρο

Ή γκουτσι θα βγάζει εγκάρσιο V2 με ωστηρια με εκκεντροφόρους όχι πάνω στις κεφαλές
Αυτό είναι το σήμα κατατεθέν της, η παράδοση της και ότι συνεπάγεται αγοράζοντας γκουτσι

Αντιστοίχως bmw για τους boxer, Harley για τον 45 μοιρών V2, Ducati για τους Desmo και ο κατάλογος είναι μακρύς…Όλοι έχουν επενδύσει σε μια κατασκευαστική ιδιαιτερότητα

svaboda
02/08/2025, 15:05
Και μένα κιχ δεν κάνει στην βροχή όταν είναι σε κίνηση αλλά άμα φάει βροχή παρκαρισμένη τα κρύσταλλα του κοντέρ που εφάπτονται με το πλαστικό δεν έχουν καλή μόνωση με αποτέλεσμα να μπαίνει νερό μέσα και αν στεγνώσει παρκαρισμένη κάνει υδρατμούς. Έτσι αρχίζουν τα προβλήματα με τα ηλεκτρονικά της. Με απλό σπρέι σιλικόνης πριν βραχει είναι κομπλέ αλλά άμα την παρκάρω χωρίς κουκούλα βάζω πάντα σακούλα.

svaboda
02/08/2025, 15:10
Μια χαρά είναι τα γκουτζι για αυτούς που είναι κατασταλαγμένoι στο τι θέλουν.Απλως έχουν μείνει λίγο πίσω στην εξέλιξη του κινητήρα τους εν σχέσει με την ομοσταυλη σε νοοτροπία κινητήρα bmw.


Καμιά σχέση… για να μαθαίνεις: δεν έχει να κάνει πως αν θέλουν δεν μπορούν να βγάλουν ένα σύχρονης τεχνολογίας δικύλινδρο

Ή γκουτσι θα βγάζει εγκάρσιο V2 με ωστηρια με εκκεντροφόρους όχι πάνω στις κεφαλές
Αυτό είναι το σήμα κατατεθέν της, η παράδοση της και ότι συνεπάγεται αγοράζοντας γκουτσι

Αντιστοίχως bmw για τους boxer, Harley για τον 45 μοιρών V2, Ducati για τους Desmo και ο κατάλογος είναι μακρύς…Όλοι έχουν επενδύσει σε μια κατασκευαστική ιδιαιτερότητα

Σωστά, επίσης δεν έχω εμπειρία από τον καινούργιο υδρόψυκτο που δεν είναι με ωστηρια αλλά με DOHC όπως προστάζει η σύγχρονη τεχνολογία

STF
02/08/2025, 17:19
Καμιά σχέση… για να μαθαίνεις: δεν έχει να κάνει πως αν θέλουν δεν μπορούν να βγάλουν ένα σύχρονης τεχνολογίας δικύλινδρο

Ή γκουτσι θα βγάζει εγκάρσιο V2 με ωστηρια με εκκεντροφόρους όχι πάνω στις κεφαλές
Αυτό είναι το σήμα κατατεθέν της, η παράδοση της και ότι συνεπάγεται αγοράζοντας γκουτσι

Αντιστοίχως bmw για τους boxer, Harley για τον 45 μοιρών V2, Ducati για τους Desmo και ο κατάλογος είναι μακρύς…Όλοι έχουν επενδύσει σε μια κατασκευαστική ιδιαιτερότητα

Και ήταν η μόνη που επέμενε με αυτό το χαρακτηριστικό για όλες τις μοτοσυκλέτες της γκάμας της. Δυστυχώς οι εποχές αλλάζαν -αυτή η καταραμένη λαίλαπα- και δεν αφήνει τίποτα στη ζώνη μιας αυθεντικότητας, μιας ταυτότητας, αν θέλεις να έχουμε κάτι να λέμε ότι παραμένει ίδιο....

...όλα τα κάστρα πέφτουνε: https://www.motomag.gr/news/nea-montela/kai-omos-mia-moto-guzzi-horis-v2-kinitira

patsavour
02/08/2025, 17:28
Καμιά σχέση… για να μαθαίνεις: δεν έχει να κάνει πως αν θέλουν δεν μπορούν να βγάλουν ένα σύχρονης τεχνολογίας δικύλινδρο

Ή γκουτσι θα βγάζει εγκάρσιο V2 με ωστηρια με εκκεντροφόρους όχι πάνω στις κεφαλές
Αυτό είναι το σήμα κατατεθέν της, η παράδοση της και ότι συνεπάγεται αγοράζοντας γκουτσι

Αντιστοίχως bmw για τους boxer, Harley για τον 45 μοιρών V2, Ducati για τους Desmo και ο κατάλογος είναι μακρύς…Όλοι έχουν επενδύσει σε μια κατασκευαστική ιδιαιτερότητα
Ευχαριστώ για το μάθημα γνώσεων,αλλά για να μαθαίνεις κι εσύ, διάβασε λίγο παραπάνω τις εξελίξεις έχει κάνει και η ντουκατι και η μπέμπα και η Χάρλεϊ στους αρχικούς σήμα κατατεθέν τους κινητήρες.

doctoras
02/08/2025, 18:43
Και ήταν η μόνη που επέμενε με αυτό το χαρακτηριστικό για όλες τις μοτοσυκλέτες της γκάμας της. Δυστυχώς οι εποχές αλλάζαν -αυτή η καταραμένη λαίλαπα- και δεν αφήνει τίποτα στη ζώνη μιας αυθεντικότητας, μιας ταυτότητας, αν θέλεις να έχουμε κάτι να λέμε ότι παραμένει ίδιο....

...όλα τα κάστρα πέφτουνε: https://www.motomag.gr/news/nea-montela/kai-omos-mia-moto-guzzi-horis-v2-kinitira

Το διάβασα, ισχύει, σημεία των καιρών

φαίνεται οτι στην συνεργασία του piaggio group η aprilia θα αναλαμβάνει τα sport και η guzzi τα retro look, συγχωνεύσεις για να διατηρηθούν τα κέρδη άλλα και η βιωσιμότητες, κάποιες εταιρείες παίζουν τα ρέστα τους όπως έγινε με την ktm


Όμως φαίνεται πώς όσο και να "στρογγυλέψουν οι αιχμές" ακόμη θα υπάρχει ενα μοτέρ V2 aero, pushrods, 2V , το ίδιο θα ισχύει και για τους υπολοίπους κατασκευαστές

giorgosb
02/08/2025, 19:45
φαίνεται οτι στην συνεργασία του piaggio group η aprilia θα αναλαμβάνει τα sport και η guzzi τα retro look, συγχωνεύσεις για να διατηρηθούν τα κέρδη άλλα και η βιωσιμότητες

Ακριβώς..

Πιστεύω ότι αν όλοι εκείνοι που "ενοχλήθηκαν" με την έλευση του μικρού μοντέλου επειδή δεν είναι γνήσιο Guzzi, αγόραζαν και Guzzi γενικά, τότε δεν θα είχε ανάγκη να το βγάλει εξ αρχής. Το ίδιο ισχύει και για την Aprilia, αλλά και άλλες εταιρείες.

sanctusan
03/08/2025, 07:05
Ακριβώς..

Πιστεύω ότι αν όλοι εκείνοι που "ενοχλήθηκαν" με την έλευση του μικρού μοντέλου επειδή δεν είναι γνήσιο Guzzi, αγόραζαν και Guzzi γενικά, τότε δεν θα είχε ανάγκη να το βγάλει εξ αρχής. Το ίδιο ισχύει και για την Aprilia, αλλά και άλλες εταιρείες.

Ωραία τοποθέτηση!!!

doctor_john
04/08/2025, 07:47
Νομίζω πως εξελίσσουν τον V2 στις εφαρμογές που μπορεί να αποδώσει. Στα 500cc δεν είχαν κάτι, λογικά θα πάρουν απο το gruppo.
Να δημιουργούσαν εξαρχής έναν V2 σε επίπεδο τεχνολογίας aprilia για να αποδίδει 50hp;
Το 'χουν, δεν τους φοβάμαι. Δεν θα είχε το 500cc όμως 7.500-8000ε και όσο και αν πανηγυρίζαμε το 1000cc θα παίρναμε και αυτοί πάλι θα ήταν εκτός αγοράς καθημερινής μετακίνησης :)

Η "ενόχληση" που η Guzzi φτιάχνει μικρό με διαφορετικό κινητήρα δεν μοιάζει με την "ενόχληση" που προκαλούσαν όλες οι αποτυχημένες προσπάθειες στο παρελθόν να διατηρήσουν τον V2 κάτω από τα 750cc; μην πω για τα μικρά μπόξερ..

Με λίγα λόγια εμείς είμαστε που τα διαμορφώνουμε αυτά, πρώτα με την οικονομική μας δυνατότητα αλλά ουσιαστικά με τα γούστα μας.
Όταν λέμε μου αρέσουν τα δικύλινδρα, τι έχουμε υπόψιν; ένα 1000 V2 ή ένα πανάκριβο 500 έτοιμο να σκάσει; :lol:

υγ: θυμήθηκα το SXV και συγκινήθηκα, ο Θεός να τους 'σχωρέσει..

PortisHead
04/08/2025, 09:10
Αν και ηταν σλόγκαν για αλλη εταιρεια....

"Technology of yesterday, at prices of tomorrow" :D

katsar
04/08/2025, 09:43
Εδώ ολόκληρη Χάρλευ κυκλοφόρησε 400ρια made in India-China ,η M.G τους πείραξε;
Τι να κάνουμε, καλύτερα να υπάρχει η MG έστω και με ''βλάσφημα'' μοτέρς παρά να βαρέσει και αυτή φαλιμέντο ή να γίνει ''κινέζικης ιδιοκτησίας-κατασκευής,ιταλικής σχεδίασης''

PortisHead
04/08/2025, 09:47
Εδώ ολόκληρη Χάρλευ κυκλοφόρησε 400ρια made in India-China ,η M.G τους πείραξε;
Τι να κάνουμε, καλύτερα να υπάρχει η MG έστω και με ''βλάσφημα'' μοτέρς παρά να βαρέσει και αυτή φαλιμέντο ή να γίνει ''κινέζικης ιδιοκτησίας-κατασκευής,ιταλικής σχεδίασης''

Μαζι σου.
Και μενα μ'αρεσουν τα κλασσικα, τα απλα.
Τα γουσταρω.
Αλλα δεν μπορεις να μου προσφερεις το 2025 αεροψυκτο κινητηρα, αζυγιστο με σουστες στην πισω αναρτηση και να μου ζητας 16.000 ευρω.
Βαζεις μες την κλασικουρα και το ψηφιακο κοντερ και τα κανεις σαλατα.
Ουτε η ιδια τους η χωρα δεν εχει συμβαση για την αστυνομια μαζι τους να εξοπλισει τον στολο της.

Bowleno
04/08/2025, 10:08
Μαζι σου.
Και μενα μ'αρεσουν τα κλασσικα, τα απλα.
Τα γουσταρω.
Αλλα δεν μπορεις να μου προσφερεις το 2025 αεροψυκτο κινητηρα, αζυγιστο με σουστες στην πισω αναρτηση και να μου ζητας 16.000 ευρω.
Βαζεις μες την κλασικουρα και το ψηφιακο κοντερ και τα κανεις σαλατα.
Ουτε η ιδια τους η χωρα δεν εχει συμβαση για την αστυνομια μαζι τους να εξοπλισει τον στολο της.

"Τεχνολότζια" ρε, τι δεν καταλαβαίνεις;:cry:

:lol:

katsar
04/08/2025, 10:11
Τα καλύτερα μοτέρ είναι τα αερόψυκτα.
Δεν χαλάνε,δεν στάζουν κολάρα,αντλίες,θερμοστάτες,όχι πετραδάκι μου τρύπησε το ψυγείο,όχι σκούριασε το κύκλωμα ,όχι το βεντιλατέρ δουλεύει σαν ελικόπτερο . :smokin:

PortisHead
04/08/2025, 10:16
Τα καλύτερα μοτέρ είναι τα αερόψυκτα.
Δεν χαλάνε,δεν στάζουν κολάρα,αντλίες,θερμοστάτες,όχι πετραδάκι μου τρύπησε το ψυγείο,όχι σκούριασε το κύκλωμα ,όχι το βεντιλατέρ δουλεύει σαν ελικόπτερο . :smokin:

Υπο προυποθεσεις.
Η βελτιστη λυση νομιζω ηταν της suzuki με τους αεροελαιοψυκτους.
Αλλα ναι, και παλι, εστω αεροψυκτος, με ελατηρια, εγω ειμαι υπερμαχος της απλοτητας, αλλα να συμβαδιζει και η τιμη.
Εδω γινεται εκμεταλευση κομπλεξοπαθοκατάστασης.
Φαντασου με την τεχνολογια της Guzzi στα 16.000 οι ιαπωνες κι οι γερμανοι θα επρεπε να πουλανε τα διαστημοπλοια τους 50.000.

katsar
04/08/2025, 10:21
Βρε φίλε μου 16 κοστίζει το Mandello που έχει ψυγείο ,μονό αμορτισέρ, φουλ ηλεκτρονικά και μόνο αρχαίο δεν το λες.
Το απλό V7 ούτε 10 δεν κοστίζει .

PortisHead
04/08/2025, 10:25
Βρε φίλε μου 16 κοστίζει το Mandello που έχει ψυγείο ,μονό αμορτισέρ, φουλ ηλεκτρονικά και μόνο αρχαίο δεν το λες.
Το απλό V7 ούτε 10 δεν κοστίζει .

Εχεις δικιο.
Αναφερομουν σε αυτο που αν και μου αρεσει φουλ....τα 14.000 ειναι παρανοια.

464051

katsar
04/08/2025, 10:36
12790 γράφει στο επίσημο site.Φτάνει τα 13750 αν θέλεις έξτρα ηλεκτρονικά όπως cornering abs,ζάντες με ακτίνες .Επίσης δεν είναι γυμνό σαν κάτι ΤΑ750 που ξεκινάνε από τα 11.500,έχει ποδιά,χούφτες ,brembo.

BabisStinson
04/08/2025, 13:41
Όντας ιδιοκτήτες 2 Guzzi, Breva 750ie και V85TT μπορώ με βεβαιότητα να πω ότι δεν με ενοχλεί καθόλου αν βγει μικρό μοντέλο χωρίς V2 εγκάρσιο με κύριο προορισμό ασιατικές χώρες.
Οι εταιρείες πρέπει να πουλάνε για να επιβιώσουν. Αλλιώς θα μπουν στο βιβλίο της ιστορίας ή θα εξαγοραστούν από Κινέζους/Ινδούς και μετά θα βγάζουν ότι να 'ναι. Μακάρι να το βγάλει, να πουλήσει και πολύ, να μάθει κι άλλος κόσμος την μάρκα και μετά ο ίδιος κόσμος θα πάει σε V7 / V85 / V100 / Stelvio / California (που ακούγεται ότι ετοιμάζεται κλπ).
Ήδη τα νέα V85TT δεν φτιάχνονται στο Mandello, εξ ου και το "Made in Italy" στο κοντέρ αντί για το "Made in Mandello de Lario". Φτιάχνονται στο κοντινό εργοστάσιο της Aprilia. Εμένα είναι από τα τελευταία που φτιάχτηκαν στο Mandello.
Δηλαδή είναι λιγότερο Guzzi το καινούριο που φτιάχτηκε μερικά χιλιόμετρα πιο κάτω από το δικό μου; Σαφώς και όχι.
Προσωπικά περιμένω την δεύτερη γενιά των υδρόψυκτων, γιατί τα πρώτα εμφάνισαν αρκετά θέματα με διαρροές υγρών, κυρίως των ψυκτικών. Είναι ένας λόγος που το αερόψυκτο V85TT μου δεν θα το δώσω ποτέ, πρώτα ο Θεός.
Αν η επόμενη γενιά έχει διορθώσει τις αναμενόμενες παιδικές ασθένειες του πρώτου υδρόψυκτου μοτέρ της εταιρείας, ένα V100 ή ένα νέο Griso θα με πήγαιναν ταμείο.
Η τιμή για τα V85TT εκεί που έχει πάει ο ανταγωνισμός για κάτι που είναι made in italy, με την ποιότητα της εταιρείας είναι μια χαρά για μένα. Εδώ έρχονται ιαπωνικά σκούτερ και ζητάνε 14Κ. Δηλαδή πόσο να ζητήσει η Γκούτσι για το V85TT E5+ ?

patsavour
06/08/2025, 12:11
Πάντως έχει ξαναβγαλει η guzzi μηχανακια εκτός v2 τελη της δεκαετίας του 70.Ηταν 250 cc,350 cc και 500 cc , και λανσαρίστηκαν ως 254. 354, και 504. Επίσης επωλουντο και σαν benelli με τα ίδια νούμερα.Απαντες και στις 2 ονομασίες ,εμπορικές αποτυχίες,με πολλά προβλήματα.Τετρακυλινδρες σε όλες τις εκδόσεις κυβικών,όπως και οι μεγάλες τους αδερφές 750,και 900 cc ως benelli όμως.