giorgosb
18/03/2025, 10:43
KTM 990 SMT 2025-2026: Εθεάθη σε κατασκοπευτικές εικόνες
Η KTM εξετάζει την δημιουργία ενός μοντέλου ανταγωνιστικού προς τις αρκετές sport touring προτάσεις της αγοράς, με μεγαλύτερη έμφαση στην άνεση και την αυτονομία παρά στον fun factor. Επιστρέφοντας στις πρόσφατες φωτογραφίες, η χρήση τροχών 17 ιντσών εμπρός και πίσω είναι εμφανής, αλλά οι αναρτήσεις δεν είναι πολύ ψηλές, ενώ εκτενής ανεμοκάλυψη φαίνεται εμπρός και στα πλάγια της μοτοσυκλέτας. Παράλληλα, μία διαφορετικού σχήματος ζελατίνα εμπρός, ενώ το «φλατ» εξάρτημα ακριβώς κάτω από τον εμπρός προβολέα δεν μπορεί παρά να είναι ραντάρ – ή θέση για αυτό.
Ως προς τον εξοπλισμό, πιθανολογείται η ύπαρξη τεχνολογίας φωτισμού στο εσωτερικό της στροφής ή/και ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις. Ο κινητήρας θα είναι φυσικά ο νεότερος και μεγαλύτερος LC8c, με απόδοση πάνω από 120 ίππους.
Από bikeit.gr (https://www.bikeit.gr/nea-montela-ktm/item/41195-ktm-990-smt-2025-2026-etheathi-se-kataskopeftikes-eikones)
460806
460807
Η KTM εξετάζει την δημιουργία ενός μοντέλου ανταγωνιστικού προς τις αρκετές sport touring προτάσεις της αγοράς, με μεγαλύτερη έμφαση στην άνεση και την αυτονομία παρά στον fun factor. Επιστρέφοντας στις πρόσφατες φωτογραφίες, η χρήση τροχών 17 ιντσών εμπρός και πίσω είναι εμφανής, αλλά οι αναρτήσεις δεν είναι πολύ ψηλές, ενώ εκτενής ανεμοκάλυψη φαίνεται εμπρός και στα πλάγια της μοτοσυκλέτας. Παράλληλα, μία διαφορετικού σχήματος ζελατίνα εμπρός, ενώ το «φλατ» εξάρτημα ακριβώς κάτω από τον εμπρός προβολέα δεν μπορεί παρά να είναι ραντάρ – ή θέση για αυτό.
Ως προς τον εξοπλισμό, πιθανολογείται η ύπαρξη τεχνολογίας φωτισμού στο εσωτερικό της στροφής ή/και ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις. Ο κινητήρας θα είναι φυσικά ο νεότερος και μεγαλύτερος LC8c, με απόδοση πάνω από 120 ίππους.
Από bikeit.gr (https://www.bikeit.gr/nea-montela-ktm/item/41195-ktm-990-smt-2025-2026-etheathi-se-kataskopeftikes-eikones)
460806
460807