View Full Version : Honda CB1000F Concept
giorgosb
21/03/2025, 13:48
Σήμερα, Παρασκευή 21 Μαρτίου, άνοιξε τις πύλες της η 41η έκθεση Osaka Motorcycle Show 2025 στην ομώνυμη πόλη της Ιαπωνίας και εκεί η Honda μας είχε μιαν έκπληξη, αποκαλύπτοντας το πρωτότυπο CB1000F Concept σε παγκόσμια πρώτη.
Η Honda περιγράφει το CB1000F Concept ως το "CB της επόμενης γενιάς" και ουσιαστικά παίζει με τον συνδυασμό σύγχρονης τεχνολογίας και απόδοσης σε ένα κορμί σαφώς πιο κλασικό και ρετρό από αυτό του CB1000 Hornet, με γραμμές και ασημί-μπλε χρώματα που παραπέμπουν στο CB750F του 1979.
Αν και η Honda δε συνοδεύει τη μοτοσυκλέτα με αναλυτικά τεχνικά στοιχεία, είναι εμφανές από τις φωτογραφίες πως η βάση του CB1000F Concept είναι το νέο CB1000 Hornet, καθώς βλέπουμε τον ίδιο κινητήρα, πλαίσιο, ψαλίδι, τροχούς και φρένα.
Πρακτικά ακόμη το CB1000F παραμένει σε καθεστώς πρωτοτύπου, ωστόσο οπτικά είναι μάλλον προφανές πως έχει πλησιάσει πάρα πολύ σε τελική μορφή παραγωγής συγκριτικά με το πρωτότυπο του 2020, ενώ η Honda μας λέει πως το νέο Concept θα εμφανιστεί σε λίγες μέρες και σε άλλες δύο εκθέσεις της Ιαπωνίας, Tokyo Motorcycle Show (28-30/3) και Nagoya Motorcycle Show (4-6/4).
Του λείπουν ακόμη μερικά εξαρτήματα που σαφώς θα πρέπει να έχει η έκδοση παραγωγής - καθρέπτες, φλας, βάση πινακίδας - αλλά αυτά πλέον είναι λεπτομέρειες αν έχει καθοριστεί η τελική μορφή της μοτοσυκλέτας, κάτι που φαίνεται πως περιγράφει αυτό το νέο πρωτότυπο.
Αυτή η τακτική θυμίζει το CB1000 Hornet Concept που έκανε για έναν χρόνο τους γύρους του πριν επιστρέψει ως μοντέλο παραγωγής, οπότε πλέον δίνουμε πολλές πιθανότητες στο να δούμε το CB1000F στη γκάμα του 2026 κανονικά και με τον νόμο.
Από bikeit.gr (https://www.bikeit.gr/nea-montela-honda/item/41239-honda-cb1000f-concept-apokalyfthike-stin-iaponia)
460852
460853
460854
460855
460856
arisrodolivos
21/03/2025, 13:54
...Μπάνικο
Αυτό είναι και ο αντικαταστάτης του CB1300 μιας και η παραγωγή του σταματάει πλέον
basilis_k6
21/03/2025, 18:35
η χοντα εχει ξεφυγει τα τελευταια χρονια, κάνει φοβερα σχεδια. ωραια μοτοσυκλέτα, με @@, με τις κορνες στη μαπα ετσι οπως πρεπει! κανονική σελα, φαναρι οχι "σαν στρογγυλο" αλλα ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ, με τα νικελα γυρω γυρω. αν ειχε και βελονες θα ελεγα οτι ειναι τελεια μοτοσυκλέτα.
Ωρε μάνα μου ξαναγύρισα στο δημοτικό τότε που περνούσαν τα αγόρια με τον φράχτη τα τσουλούφια και κάτι αγριεμενα μπολντορια. Νέα εισαγωγή στην λίστα των dream bikes.
doctor_john
21/03/2025, 19:09
Ένα γμμνο μπλοκ κεφαλών με ψήκτρες είναι τόσο δύσκολο να βγάλουν; Επιτέλους με αυτο το σκεύος..
Επιτέλους με αυτο το σκεύος..
Σκεύος ηδονής :whistle:
PaNick67
21/03/2025, 20:33
Πω πω μηχαναρα!
Υλικό ονείρων.
motojojo
21/03/2025, 21:12
... ωραια μοτοσυκλέτα, με @@, με τις κορνες στη μαπα ετσι οπως πρεπει! κανονική σελα, φαναρι οχι "σαν στρογγυλο" αλλα ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ, με τα νικελα γυρω γυρω. αν ειχε και βελονες θα ελεγα οτι ειναι τελεια μοτοσυκλέτα.
Ακριβώς αυτό σκέφτηκα κι εγώ.
Αλλά φοβερά σχέδια γενικά δεν κάνει.
Βασικά ενα τετοιο σε 600 θέλω.
Βασικά ενα τετοιο σε 600 θέλω.
Shut up and take my money!
sapila racing
22/03/2025, 07:55
Πολυ όμορφο, ελπίζω να βγει και στην παραγωγη έτσι!
To Bol d Or της συγχρονης εποχης! :beer:
κανονικη ουρα σελα και φαναρι....
μακαρι να ειχε και κανονικα οργανα
sanctusan
22/03/2025, 17:16
Πολύ ωραίο!!!
Μακάρι να έχεις και την ποιότητα των παλιών Honda και όχι αυτή του καινούργιου Hornet.
Ακριβώς αυτό σκέφτηκα κι εγώ.
Αλλά φοβερά σχέδια γενικά δεν κάνει.
Βασικά ενα τετοιο σε 600 θέλω.
Τι κουκλί είναι τούτο ρε.....
Μαζί σου για τα κυβικά.....
Πολύ ωραίο!!!
Μακάρι να έχεις και την ποιότητα των παλιών Honda και όχι αυτή του καινούργιου Hornet.
Τι ειδες στο Hornet που δε σου αρεσε;
sanctusan
22/03/2025, 22:44
Τι ειδες στο Hornet που δε σου αρεσε;
Όταν το είδα στην έκθεση, μου φάνηκε ''φτηνό''. Κακά πλαστικά, φτηνά χειριστήρια, κακή τοποθέτηση καλωδίων και ντιζών. Καμία σχέση με το CB1000R των τελευταόιων ετών.
Βέβαια να πούμε ότι το Hornet 1000 είναι και πολύ πιο προσιτό σε τιμή.
Το boldor γεννηθηκε 750 εγινε 900 και μετα εφτασε 1100
Συνεχισε σαν CB1000 1300 με καρμπς και 1300 με ψεκασμο
Η σειρα ανηκει στα muscle bikes
Οποτε 600cc δεν θα μπορουσε να ειναι σε αυτη την κατηγορια
Λεω εγω τωρα που ειχα την τυχη να περασουν το 900 και οι 2 εκδοσεις 1300 απο τα χερια μου
thunder ace
23/03/2025, 10:21
Ένα γμμνο μπλοκ κεφαλών με ψήκτρες είναι τόσο δύσκολο να βγάλουν; Επιτέλους με αυτο το σκεύος..
α μπραβο!!!!!
grinderx
23/03/2025, 10:49
Φαντάζομαι πως θα είναι σχετικά ασύμφορο τον ίδιο κινητήρα να τον βγαζει με και χωρίς ψύκτρες. Μπορεί να λέω και μπούρδες.
sapila racing
23/03/2025, 12:52
Ένα γμμνο μπλοκ κεφαλών με ψήκτρες είναι τόσο δύσκολο να βγάλουν; Επιτέλους με αυτο το σκεύος..
Tι να τι ςκανει τις ψύκτρες? Για show?
Δεν κολλανε οι ψυκτρες σε τετοιο μοτερ. :nono:
Eκτός αυτού δεν γίνεται ετσι κι αλλιως αφου ειναι μονομπλοκ το μοτέρ, καρτερ κυλινδροι ειναι ενιαίο κομματι εδω και χρονια σε αυτα τα μοτερ..
grinderx
23/03/2025, 14:08
Ειλικρινής ερώτηση: Γιατί δεν κολλάνε ψύκτρες σε τέτοιο μοτέρ; :hmm:
Ειλικρινής ερώτηση: Γιατί δεν κολλάνε ψύκτρες σε τέτοιο μοτέρ; :hmm:
Διότι είναι άχρηστες δεν προσφέρουν κάτι στην θερμοαπαγωγή εφόσον είναι υδρόψυκτο το μοτέρ, προσθέτουν άνευ λόγου (πέραν, ίσως, της εμφάνισης) βάρος στο μοτέρ, ανεβαίνει και το κόστος, πάλι άνευ λόγου, κατεργασίας των μπλοκ.
Οι ψύκτρες (εκ της ψύξεως και ουχί ψήκτρες εκ του...ψησίματος!!!!) έχουν νόημα ΜΟΝΟ σε αερόψυκτα μοτέρ....
Θες κι άλλα;
grinderx
23/03/2025, 18:59
Διότι είναι άχρηστες δεν προσφέρουν κάτι στην θερμοαπαγωγή εφόσον είναι υδρόψυκτο το μοτέρ, προσθέτουν άνευ λόγου (πέραν, ίσως, της εμφάνισης) βάρος στο μοτέρ, ανεβαίνει και το κόστος, πάλι άνευ λόγου, κατεργασίας των μπλοκ.
Οι ψύκτρες (εκ της ψύξεως και ουχί ψήκτρες εκ του...ψησίματος!!!!) έχουν νόημα ΜΟΝΟ σε αερόψυκτα μοτέρ....
Θες κι άλλα;
Από αυτής της άποψης δεν αντιλέγω. Για το κόστος αναφέρθηκα κι εγώ. Για το βάρος δεν ξέρω, δεν είμαι και κάνας ειδήμων. Πάντως πιστεύω πως συμφωνούμε πως σε ενα τέτοιο μηχανάκι θα έδιναν πολύ στην εμφάνιση.
doctor_john
23/03/2025, 21:12
Τι λες καλέ, μια χαρά προσφέρουν αποβολή θερμοκρασίας στην κεφαλή.
Η θερμοκρασία της κεφαλής έχει άμεσο αποτέλεσμα στην λειτουργία ενός κινητήρα.
Πολύ συχνά, τα οφέλη στην απόδοση οταν αλλάζουμε διατομή σωλήνων εξαγωγής, οφείλονται και στην δυνατότητα που δίνει στην κεφαλή να λειτουργεί 1-2 βαθμούς χαμηλότερα.
Ειδικά με τις συνθήκες που διαμορφώνονται από την eu, φτωχά μίγματα και διαχείριση με κόφτες, η δυνατότητα της κεφαλής να αποβάλει
θερμότητα παθητικά θα ήταν άμεσα καλοδεχούμενη και λειτουργικά.
Ούτε βαραίνει ( <300γρ) ούτε κοστίζει ιδιαίτερα 300κ αλουμίνιο στην χιλιάδα. Είναι τσίπιανα και υποκριτές όσον αφορά το πνεύμα του σχεδιασμού.
Δεν τους ενδιαφέρει όσο διαφημίζουν.
Και η triumph το κάνει στα δικύλινδρα.
Από αυτής της άποψης δεν αντιλέγω. Για το κόστος αναφέρθηκα κι εγώ. Για το βάρος δεν ξέρω, δεν είμαι και κάνας ειδήμων. Πάντως πιστεύω πως συμφωνούμε πως σε ενα τέτοιο μηχανάκι θα έδιναν πολύ στην εμφάνιση.
Σίγουρα θα έδινε πόντους στην εμφάνιση, δεν αντιλέγω, κι εμένα μου αρέσουν.
Τι λες καλέ, μια χαρά προσφέρουν αποβολή θερμοκρασίας στην κεφαλή.
Η θερμοκρασία της κεφαλής έχει άμεσο αποτέλεσμα στην λειτουργία ενός κινητήρα.
Πολύ συχνά, τα οφέλη στην απόδοση οταν αλλάζουμε διατομή σωλήνων εξαγωγής, οφείλονται και στην δυνατότητα που δίνει στην κεφαλή να λειτουργεί 1-2 βαθμούς χαμηλότερα.
Ειδικά με τις συνθήκες που διαμορφώνονται από την eu, φτωχά μίγματα και διαχείριση με κόφτες, η δυνατότητα της κεφαλής να αποβάλει
θερμότητα παθητικά θα ήταν άμεσα καλοδεχούμενη και λειτουργικά.
Ούτε βαραίνει ( <300γρ) ούτε κοστίζει ιδιαίτερα 300κ αλουμίνιο στην χιλιάδα. Είναι τσίπιανα και υποκριτές όσον αφορά το πνεύμα του σχεδιασμού.
Δεν τους ενδιαφέρει όσο διαφημίζουν.
προφανώς τα εργοστάσια δεν συμμερίζονται τις απόψεις σου :lol:
doctoras
24/03/2025, 13:33
δεν δίνει τέτοια έμφαση στην αισθητική λεπτομέρεια ή χοντα..
Αυτό που λέει ο Γιάννης, υφίσταται στο z900rs
grinderx
24/03/2025, 14:01
δεν δίνει τέτοια έμφαση στην αισθητική λεπτομέρεια ή χοντα..
Αυτό που λέει ο Γιάννης, υφίσταται στο z900rs
Ακριβώς! Ούτε καν στο Z650RS. Μόνο το 900
basilis_k6
24/03/2025, 14:41
Αυτουσιο το μοτερ απο αλλη μηχανη ειναι. Αλλωστε εχει μοντερνα αισθητικη γενικα, οι ψυκτρες δεν κολλανε. Και εμενα μου αρεσουν αλλα σε κατι λιγο πιο κλασσικο. Ψυκτρες και οθονη θα μου χτυπαγε στο ματι πολυ.
thunder ace
24/03/2025, 14:55
Όσο οι κινητήρες ήταν σε κοινή θέα (μέχρι δηλ το 87/88)ήταν όμορφοι.
Μετά που καλύφθηκαν από τα Φέρινγκ,δεν ήταν ανάγκη να τους φτιάξουν και όμορφους στο μάτι,γιατί πολύ απλά ΔΕΝ τους έβλεπε το μάτι.
sanctusan
24/03/2025, 16:00
Όσο οι κινητήρες ήταν σε κοινή θέα (μέχρι δηλ το 87/88)ήταν όμορφοι.
Μετά που καλύφθηκαν από τα Φέρινγκ,δεν ήταν ανάγκη να τους φτιάξουν και όμορφους στο μάτι,γιατί πολύ απλά ΔΕΝ τους έβλεπε το μάτι.
Θα διαφωνίσω, ακόμα υπάρχουν πολλά γυμνά με το κινητήρα έξω.
Μια φωτογραφία του 2021 που στα μάτια μου είναι ζωγραφιά
460928
thunder ace
24/03/2025, 17:08
Ποιο ειναι ομορφοτερο;
460929
460930
460931
sanctusan
24/03/2025, 17:17
Ποιο ειναι ομορφοτερο;
460929
460930
460931
Το CB1000R του '21!!!!
doctoras
24/03/2025, 18:06
Το CB1000R του '21!!!!
Μέχρι τότε όντως ήταν όμορφο γιατί φορούσε το πολυφορεμένο μοτέρ cbr1000rr ‘06 που μπήκε σε ένα σωρό μοντέλα.
Το υπάρχον cb1000f φοράει νέα πλατφόρμα cbr1000rr που όντως τα κάτω καρτερ φαίνονται σα πτερύγιο ιστιοπλοικού
Όπως και να έχει άλλο street fighter άλλο sport naked retro look
Στο καινούργιο το οποίο μου αρέσει πολύ με ξενίζει λίγο το πλαίσιο που φαίνεται κάτω από το ρεζερβουάρ ενώ στα παλαιότερα 750 δεν φαινόταν.
Το θετικό στο καινούργιο είναι ότι φαίνεται αρκετά ψηλό αφού το πλαίσιο βασίζεται σε street fighter μοντέλο οπότε θα έχει άνετες γωνίες στα πόδια.
Το μόνο αρνητικό θέμα που βρίσκω είναι πως δεν έχουμε λεφτά να το πάρουμε.
sanctusan
24/03/2025, 18:36
Συμφωνώ ότι το μοτέρ του τελευταίου CB1000F δεν είναι όμορφο όπως το Bol'dor το παλιό το ορθόδοξο.
Η διαφωνία μου είναι ότι τα όμορφα μοτέρ σταμάτησαν 30-40χρόνια πίσω. Υπάρχουν ακόμα γυμνά με όμορφα μοτέρ, απλά τυχαίνει το τελευταίο μοτέρ 1000 της Honda να μην είναι ένα από αυτά.
thunder ace
24/03/2025, 19:06
κινητηρας απο το δικο μου vs κινητηρα απο xjr 1300
Tι να συγκρινεις!!!!!
και ουσιαστικα αν εξαιρεσεις το μπλοκ των κυλινδρων ,ειναι ιδια.
460933
460934
τα παλια ειναι ομορφοτερα γιατι ξεχωριζουν τα μερη
βλεπεις ξεκαθαρα καρτερ κυλινδρο κεφαλη ψευτοκαπακο καρμπυρατερ
το καινουριο ειναι ενα μαυρο κουτι με τα μισα κρυμενα
filipp0s
25/03/2025, 08:18
ρε παιδιά αν θέλετε ψυκτρες υπάρχει αυτό
460967
ρε παιδιά αν θέλετε ψυκτρες υπάρχει αυτό
460967
Ρε τι μουν.....ρος! :a03::a03::a03:
doctoras
25/03/2025, 09:42
βρε παιδιά.....
ο άνθρωπος είπε πως θα μπορούσαν να του βάλουν ως αισθητική παρέμβαση ψύκτρες, γιατί? γιατί άλλοι το έκαναν, αν είναι αποτελεσματικό να το συζητήσουμε, όμως σίγουρα είναι πιο ταιριαστό σε μια τέτοια έκδοση
το παράδειγμα: kawa z900 μοιράζονται το ίδιο μοτερ με z900rs ίδιες γενικές προδιαγραφές διαφορετική ρύθμιση και απόδοση
460969
460970
grinderx
25/03/2025, 09:49
ρε παιδιά αν θέλετε ψυκτρες υπάρχει αυτό
460967
Σταματάει η παραγωγή του όμως αν δεν κάνω λάθος.
βρε παιδιά.....
ο άνθρωπος είπε πως θα μπορούσαν να του βάλουν ως αισθητική παρέμβαση ψύκτρες, γιατί? γιατί άλλοι το έκαναν, αν είναι αποτελεσματικό να το συζητήσουμε, όμως σίγουρα είναι πιο ταιριαστό σε μια τέτοια έκδοση
το παράδειγμα: kawa z900 μοιράζονται το ίδιο μοτερ με z900rs ίδιες γενικές προδιαγραφές διαφορετική ρύθμιση και απόδοση
460969
460970
Ρε συ Χρήστο, ναι, δεν αντιλέγουμε ότι είναι απείρως πιο όμορφο με τις ψύκτρες, αυτό που είπα εγώ και το δείχνει και το παράδειγμά σου, είναι ότι τα εργοστάσια μια αλλεργία σε οτιδήποτε ανεβάζει το κόστος παραγωγής έστω και ένα ευρώ, την έχουν.
Την ομορφιά αυτή, καλείται να την πλΕρώσει ο καταναλωτής και καθόλου φτηνά κιόλας.
Η γενική τάση της αγοράς, καλώς η κακώς είναι αυτή, ο κόσμος ΔΕΝ θέλει να πλΕρώνει πλουμιστά κι έτσι.
Και τα εργοστάσια το ξέρουν.
Κάποιοι βγάζουν σπέσιαλ εκδόσεις σαν αυτήν που έβαλες, πόσοι είναι διατεθειμένοι να την πληρώσουν;
Οι ψύκτρες ανεβάζουν και τις διαστάσεις του κινητήρα περιμετρικά και ως γνωστόν οι εταιρίες πλέον προσπαθούν όλο και περισσότερο να μειώσουν και διαστάσεις και βάρος
Πάντως όλα τα CB400SF CB1000SF και CB1300 η πρώτη γενιά είχαν ψυκτρες όπως και ducati st2 καί st4 έχουν επίσης ψυκτρες υδροψυξη και το st4 και ψυγείο λαδιού
giorgosb
15/05/2025, 09:09
Ιαπωνικές πληροφορίες αποκαλύπτουν τις βασικές διαφορές του επερχόμενου CB1000F από το μοντέλο στο οποίο βασίζεται, CB1000 Hornet.
Ο τετρακύλινδρος σε σειρά 999cc δεν αναμένεται να έχει διαφορές στο CB1000F, διατηρώντας την απόδοση στο επίπεδο των 152 ίππων του Hornet.
Ομοίως δεν προβλέπεται καμιά διαφορά στα βασικά του μέρη: πλαίσιο, αναρτήσεις, φρένα.
Οι σχεδιαστές του CB1000F εξέτασαν το ενδεχόμενο να φορέσουν κλασικά στρογγυλά ρολόγια στα όργανα, ωστόσο εν τέλει επέλεξαν να μεταφερθεί αυτούσια η TFT οθόνη 5 ιντσών του CB1000 Hornet - πιθανώς με τη διατήρηση του κόστους να παίζει κι αυτή τον ρόλο της.
Μαζί με αυτή θα έρθουν και οι διακόπτες τιμονιού που περιλαμβάνουν τα χειριστήρια της οθόνης στην αριστερή άκρη του τιμονιού.
Η μεγάλη διαφορά μεταξύ CB1000F και Hornet θα αφορά στη θέση οδήγησης, καθώς στο F αυτή θα είναι λιγότερο σπορ και περισσότερο όρθια συγκριτικά με το Hornet. Το τρίγωνο εργονομίας του αναβάτη θα είναι αρκετά διαφοροποιημένο καθώς τα μαρσπιέ θα βρίσκονται πιο μπροστά και χαμηλά, ενώ και το τιμόνι θα φτάνει ψηλότερα και κοντύτερα στο σώμα του αναβάτη.
Ανάλογα πιο άνετη είναι και η θέση του συνεπιβάτη με περισσότερο χώρο στο κάθισμα, αλλά και μαρσπιέ χαμηλότερα τοποθετημένα για ανετότερες γωνίες στα γόνατα.
Ένα ακόμη στοιχείο που προκύπτει από την ιαπωνική επικαιρότητα είναι η επιβεβαίωση πως το CB1000F θα διαθέτει απομακρυσμένο κλειδί και keyless χειρισμό του κεντρικού διακόπτη.
Τέλος, φαίνεται πως επιβεβαιώνονται οι αναμονές για κεντρικό σταντ στο πλαίσιο που διακρίνονται στο πρωτότυπο και οι οποίες πιθανότατα θα βρίσκονται στην έκδοση παραγωγής που αναμένεται.
462416
Από bikeit.gr (https://www.bikeit.gr/nea-montela-honda/item/41774-honda-cb1000f-nees-plirofories-gia-ta-xaraktiristika-tou)
doctoras
15/05/2025, 11:11
Πολλές φωτογραφίες είδαμε όλες χωρίς λασπωτήρα, κανονίστε χονταιοι να το βγάλετε κοψοκωλικο σαν να το κακοποίησε καγκουρας με την πινακίδα κάτω από το φτερό
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.