PDA

View Full Version : BMW R 12 G/S



giorgosb
28/03/2025, 14:57
Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα, άξονας τελικής μετάδοσης που παίζει τον ρόλο και του -μονόμπρατσου- ψαλιδιού, Boxer δικύλινδρος κινητήρας, μεγάλος τροχός 21 ιντσών μπροστά, τροχοί με ακτίνες που στο νέο μοντέλο πιάνουν στο γείσο της ζάντας, tubeless ελαστικά, ίσια σέλα, ψηλό φτερό, και στρογγυλό προβολέα με μασκούλα.

Χρωματικά η BMW παρέχει τη μοτοσυκλέτα σε τρεις εκδόσεις, την πιο φθηνή έκδοση σε μαύρο ματ χρώμα, και τις πιο ακριβές σε δυο εκπληκτικούς χρωματικούς συνδυασμούς. Ο ένας είναι ο κλασικός της R 80 G/S, σε λευκό, κόκκινο και μπλε με τις ίδιες ρίγες στο ρεζερβουάρ και την ίδια κόκκινη σέλα και ο άλλος περιλαμβάνει τριχρωμία χρυσού, κόκκινου και μαύρου.

Το ύψος σέλας κυμαίνεται ανάμεσα στα 860 και τα 895 ανάλογα τη σέλα και το πακέτο αξεσουάρ (βλ. Enduro Package Pro), ενώ ο στάνταρ τροχός πίσω είναι 17 ιντσών με δυνατότητα αλλαγής του στις 18 ίντσες.

Ο αεροελαιόψυκτος boxer κινητήρας των 1.170 κ.εκ. αποδίδει 109 hp / 7.000 rpm με ροπή 11,72 kgm / 6.500 rpm, ενώ η 2 σε 1 εξάτμιση βγαίνει στα αριστερά της μοτοσυκλέτας, με κλίση προς τα πάνω.

Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται τα riding modes “Rain”, “Road” και “Enduro”, όπως επίσης και το Dynamic Traction Control (DTC), το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί για εκτός δρόμου χρήση. Σωστή η κίνηση να είναι βιδωτό το υποπλαίσιο, τα μαρσπιέ έχουν ελαστικά παρεμβύσματα που αφαιρούνται για εκτός δρόμου χρήση, ενώ στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας υπάρχουν δυο άγκιστρα για να δέσετε κάποια αποσκευή.

Οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Marzocchi απαρτίζονται από ένα ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι 45 mm διαδρομής 210 mm (πλήρως ρυθμιζόμενο), και από μονό αμορτισέρ πίσω με σύστημα Paralever διαδρομής 200 mm με ρυθμίσεις απόσβεσης επαναφοράς και προφόρτισης.

Για την πέδηση έχουμε δυο δίσκους 310 mm μπροστά με δαγκάνες δυο εμβόλων της Brembo και έναν ακόμα δίσκο πίσω 265 mm με δαγκάνα ενός εμβόλου. Το δικάναλο ABS Pro με cornering χαρακτηριστικά απόδοσης ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό.

Στα όργανα βρίσκουμε ένα στρογγυλό κοντέρ αναλογικών ενδείξεων με μια μικρή ένθετη LCD ψηφιακή οθόνη για τα υπόλοιπα, ενώ δίπλα στην οθόνη υπάρχει και θύρα 12 V για μικροσυσκευές.

Το ρεζερβουάρ χωράει 15,5 λίτρα καυσίμου, ενώ το βάρος της R 12 G/S ανακοινώνεται στα 229 κιλά έτοιμη για βόλτα.

H τιμή της ξεκινά από τα 18.289,96 ευρώ στην Ελλάδα. Εμείς παίξαμε με το configurator, προσθέτοντας όλα τα αξεσουάρ της εταιρείας, αλλά και 5 χρόνια service, και το πακέτο έφτασε τα 25.315,52 ευρώ.


Από motomag.gr (https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/bmw-r-12-gs-i-r-80-gs-zei-xana-h-timi-tis-stin-ellada-video)


461054

461055

461056

461057

461058

461059

stefanos
28/03/2025, 17:00
Πιρούνι.... πολύ ωραίο προς το γαμάτο.

Taz
28/03/2025, 18:35
Η τιμή βάσης είναι 18.289 όχι 12.289.
Ωραία είναι αλλά πέραν του ρετρό look δεν έχει να προσφέρει κάτι.
Ακόμα και το βάρος έχει μόνο 8kg διαφορά από το R1300GS (και τα δύο σε σπαρτιάτικη έκδοση χωρίς έξτρα).

giorgosb
28/03/2025, 19:31
Η τιμή βάσης είναι 18.289 όχι 12.289.
Ωραία είναι αλλά πέραν του ρετρό look δεν έχει να προσφέρει κάτι.
Ακόμα και το βάρος έχει μόνο 8kg διαφορά από το R1300GS (και τα δύο σε σπαρτιάτικη έκδοση χωρίς έξτρα).

Σωστά, διορθώθηκε.

basilis_k6
28/03/2025, 19:44
πιο χρηστική μοτοσυκλέτα απο τα gs. δυστυχως η τιμη της ειναι εκτος λογικής.

STF
28/03/2025, 20:05
Εκτός από το resize στη τιμή για την συγκεκριμένη υλοποίηση δε θα με χάλαγε καθόλου και ένα resize στον κυβισμό, θα είχε μεγαλύτερο αντίκτυπο πιστεύω σε ενδιαφερόμενους της κατηγορίας.

Αν ήταν 900 κυβικά boxer κινητήρας με 80 αλογάκια, για εμένα θα είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Και θα ήθελα να έχει μόνο τρια πραγματάκια, αφαιρούμενο abs, traction control δυο επιλογών (standard & rain) και στην υπερβολή και ένα cruise control. Α ναι, και 15 κιλάκια λιγότερα. Με το χαμηλό κέντρο βάρους των boxer θα ήταν ΟΚ.

Αν ακούει κάποιος υπεύθυνος σχεδιαστής μηχανικός, ας μου κάνει τη χάρη παρακαλώ.

basilis_k6
28/03/2025, 20:14
Εκτός από το resize στη τιμή για την συγκεκριμένη υλοποίηση δε θα με χάλαγε καθόλου και ένα resize στον κυβισμό, θα είχε μεγαλύτερο αντίκτυπο πιστεύω σε ενδιαφερόμενους της κατηγορίας.

Αν ήταν 900 κυβικά boxer κινητήρας με 80 αλογάκια, για εμένα θα είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Και θα ήθελα να έχει μόνο τρια πραγματάκια, αφαιρούμενο abs, traction control δυο επιλογών (standard & rain) και στην υπερβολή και ένα cruise control. Α ναι, και 15 κιλάκια λιγότερα. Με το χαμηλό κέντρο βάρους των boxer θα ήταν ΟΚ.

Αν ακούει κάποιος υπεύθυνος σχεδιαστής μηχανικός, ας μου κάνει τη χάρη παρακαλώ.

μικρος boxer εχει να βγει απο το 97 αλλα δεν θα ηταν καθολου κακη ιδεα. συμφωνω απολυτα για τον κυβισμο. ενα νεο r80g/s kalahari θα ηταν σουπερ οχημα για καθε χρηση
461068

stefanos
28/03/2025, 20:31
Περιμένετε να βγει το καινούργιο hp2 enduro :lol:

basilis_k6
28/03/2025, 20:56
Περιμένετε να βγει το καινούργιο hp2 enduro :lol:

Πεντακόσιες εκατόν τριάντα πέντε χιλιάδες?

doctor_john
29/03/2025, 08:34
Ωραίο ακούγεται πχ στα 900cc αλλά νομίζω πως εύκολα καταλαβαίνουμε όλοι ότι το βάρος της θα άλλαζε ελάχιστα.
Πρακτικά θα έκαιγε λίγο παραπάνω χωρίς την ευκολία της μεγαλύτερης δύναμης.

Nostradamus
29/03/2025, 13:37
Το ποσό μου αρέσει αυτό δεν λέγεται.