View Full Version : Crypton s σβηνει ανεξήγητα
Καλημέρα σε όλους
Θαθελα να περιγράφω ένα προβλημα που μου έχει βάλει στο crypton -S και να ρωτήσω αν τυχόν τοχει παρατηρήσει και κανένας άλλος. Εχω το παπί ενα χρόνο, καινούργιο και με 8900 χμλ εως τωρα. Σερβις και λαδια κλπ κανονικά.
Εδω και κανενα δίμηνο, δηλαδή από τα 7000χλμ μου έχει σβήσει δυο φορες ανεξήγητα. Την πρώτη φορά το κατάλαβα που μείωσε απότομα στροφές και αποτραβήχτηκα στην άκρη και τη δευτερη φορά σε φανάρια. Μετά δεν εσκαγε καθόλου η μίζα. Την πρώτη φορα περίμενα να κρυωσει και πήρε και τη δευτερη φορά με καρφωτή πήρε. Με μανιβέλα τπτ. Στην αντιπρωσοπεία που το πήγα δεν βρήκανε τπτ και με προτεινανε 100αρα αλλά εγω βάζω συνήθως απλή βενζίνη.
Ευχαριστω για τις απόψεις-παρατηρήσεις σας
o_gavros
04/05/2025, 14:46
σε κρυφτον εξ εγώ, αντίστοιχα, ούτε χρόνο δεν είχε κλείσει από την αγορά και μου άρχισε κάτι τέτοια παλαβά, ήταν η αντλία βενζίνης.
τότε εγώ έβαζα από τις δύο σκατό εταιρείες τις φτηνές.
στον ίδιο μηνα με το παπί,πήρα στη μασχάλη και την τρόμπα στο Χ μου.αυτο δυστυχώς πολύ εκτός εγγύησης.
στο παπί αλλάχτηκε από τη γιαμαπα και τέλος.
σε κρυφτον εξ εγώ, αντίστοιχα, ούτε χρόνο δεν είχε κλείσει από την αγορά και μου άρχισε κάτι τέτοια παλαβά, ήταν η αντλία βενζίνης.
τότε εγώ έβαζα από τις δύο σκατό εταιρείες τις φτηνές.
στον ίδιο μηνα με το παπί,πήρα στη μασχάλη και την τρόμπα στο Χ μου.αυτο δυστυχώς πολύ εκτός εγγύησης.
στο παπί αλλάχτηκε από τη γιαμαπα και τέλος.
σου κανακανε προβλήματα ? Βάζεις στανταρ κατοστάρα ή οτι βρίσκεις ?
Καλά,ότι να ναι σου είπαν,τι κατοστάρα στο παπί..
o_gavros
04/05/2025, 17:07
σου κανακανε προβλήματα ? Βάζεις στανταρ κατοστάρα ή οτι βρίσκεις ?
αυτό έγινε πίσω στο 2012.
τότε έβαζα τις ελεϊνες και συνάμα φτηνιαρικες βενζίνες 2 συγκεκριμένων ασπιλων επιχειρηματιών :lol: (άλογα καί θάλασσες).
η γιαμαπα μου άλλαξε την καμμένη τρόμπα χωρίς καμία μανουρα.
κατοσταρα ζήτημα είναι να έχω βάλει 40 φορές στα χρόνια που ακολούθησαν και το μηχανάκι έχει φτάσει τις 220Κ χλμ για να καταλάβεις.
Αλλά έκτοτε έκοψα τις πολύ βρώμικες (και φτηνιαρικες) και έβαζα μόνο από Shell -Bp- EKO, προτιμώντας τα εταιρικά πρατήρια.
σου κανακανε προβλήματα ? Βάζεις στανταρ κατοστάρα ή οτι βρίσκεις ?
Φτιάξε την αντλία (αντικατάσταση δηλαδή μιας και είσαι εντός εγγύησης) και να προτιμάς σοβαρά πρατήρια, ει δυνατόν, εταιρικά.
Δυστυχώς, έτσι όπως έχουν κάνει σήμερα τις μοτό με τις αντλίες, εγκεφάλους κ.λ.π. ασυμμάζευτα, υπάρχουν 2 τινά που πρέπει να ακολουθείς με απόλυτη ευλάβεια:
1ον, σωστό και καλής ποιότητας καύσιμο. (ΟΧΙ κατοστάρα σε παπί, άχρηστη είναι και απλώς σου αδειάζει πιο γρήγορα την τσέπη....)
2ον, μπαταρία ΠΑΝΤΑ σε άριστη κατάσταση και με ΣΩΣΤΗ τάση. (δεν φαντάζεσαι τι μπελάδες φέρνει μια ψιλοπεσμένη μπαταρία.....)
motojojo
04/05/2025, 19:25
Έχει γίνει καραμέλα πλέον αυτό με την κατοστάρα. Πριν την κατοστάρα έφταιγαν τα σκουπιδάκια. Μ@λ@κίες στο τετράγωνο.
Ο μόνος λόγος να δοκιμάσεις κατοστάρα (και να έχει κάποια βάση) είναι οτι πιθανοτατα θα ειναι πιο καθαρή. Επιβεβαιώνω δηλ τα λόγια του γαύρου για τις σκατοβενζίνες.
Έχω κι εγώ παρόμοια εμπειρία από σκατοβενζίνες από γνωστό φτηνιάρικο βενζινάδικο της πάτρας με όνομα ενος εκ των 12 αποστόλων, όπου το παπί (αθάνατο καρμπυρατέρ, χωρις efi και λοιπες φλωριες) δεν επαιρνε ποτέ κρυο με μίζα. Ζεστό κάτι γινόταν. Κάπως το είχα αποδεχτει μέχρι που εντελως τυχαία φούλαρα από αλλο βενζινάδικο (elinικο θυμάμαι) και το παπι μεταμορφώθηκε. Η μίζα ξαφνικά αναστήθηκε.
Από τότε μέσα από το εν λόγω βενζιναδικο πέρναγα μονο για να κόψω δρόμο.
Tallyban
04/05/2025, 19:51
Τα περισσοτερα προβλήματα είναι από την εθανολη που τραβάει υγρασια.Κουβαλαω πάντα στο αυτοκίνητο(ψεκαστο) ένα πρόσθετο που την αδρανοποιεί.
Στα μηχανάκια(καρμπ) δεν είχα ποτέ προβλήματα και βάζω στα "άθλια" πρατήρια.
Σπάω πλάκα με τη "κατοσταρα" και με τις βενζίνες της "Ευρώπης" που ξαφνικά το μηχανάκι βγάζει φτερά και πετάει...
ετσι είχα σκεφτεί και γω.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.