View Full Version : Πρώτη Μηχανή
Anaskarg
23/05/2025, 03:50
Καλησπέρα σε όλους, μόλις πήρα το δίπλωμα μηχανής(απεριόριστο) και ψαχνομαι για αγορά πρώτης μηχανής ( δεν έχω καθόλου εμπειρία από οδήγηση μηχανής μόνο 50αρακια έχω οδηγήσει). Είμαι στα 25 και αποσο έχω δει από συζητήσεις στο φόρουμ καλύτερο είναι να ξεκινήσω από χαμηλά κυβικά και σιγά σιγά να αρχίσω να ανεβαίνω σε υψηλότερου κυβισμού. Γενικότερα ψάχνω μηχανή η οποία θα με εξυπηρετεί για μετακινήσεις εντός πόλεως και να κάνω κανένα ταξιδακι εκτός τα Σαββατοκύριακα. Οι μηχανές που έχω κοιτάξει μέχρι στιγμης και μου αρέσουν είναι οι ακόλουθες (Honda Cb500, Voge 300Ds είτε κάτι σε Honda Rebel). Το μπάτζετ που έχω να διαθέσω είναι έως 5.000€. Εαν μπορείτε να μου πείτε την γνώμη σας και να μου προτείνετε εναλλακτικές θα μου ήταν πολύ χρήσιμο.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Μεταχειρισμένο 125 για τον πρώτο καιρό. Κάνε όλα τα λάθη μ'αυτό και όταν νιώσεις έτοιμος κάνεις τη μετάβαση σε κάτι μεγαλύτερο.
Αλλά πρώτο από όλα, πήγαινε να κάνεις (τουλάχιστον) ένα riding school.
o_gavros
23/05/2025, 07:03
Η γνώμη μου είναι ότι αφού σου αρέσει το Honda το CB500X, στρέψει εκεί την προσοχή σου.
Ναι οκ 500κυβικα αλλά το μηχανάκι είναι πάρα πολύ ήπιο, συγχωρεί σίγουρα έναν νέο οδηγό και διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά που γυρεύεις. Καίει σαν παπί, κινείται σαν παπί, βγαίνει όμως πανευκολα και βόλτα όσο αντέχει ο κωλος σου.
δε σπάει δε χαλάει μηχανάκι, είναι ένα πολυχρηστικό μεγάλο παπί.
Nostradamus
23/05/2025, 07:10
Κοιτάς διαφορετικές κατηγορίες όπως καταλαβαίνεις και εσύ.
Το 300ds έχει καταργηθεί πρακτικά, θα αντικατασταθεί από νέο μοντελο/μοτέρ. Ότι τελευταίο κομμάτι υπάρχει. Εκτός και αν εννοείς το 300AC.
Από τα τρία εγώ θα έπαιρνα το cb500 η το voge. Κάνουν καλύτερα το λίγο από όλα από ότι το rebel. Απλά το voge θα θες να το αλλάξεις γρήγορα μόλις του πάρεις τον αέρα. Το cb μπορείς να το έχεις για "παντα".
TheRegulator
23/05/2025, 08:48
Άποψη μου και ας πέσουν να με φάνε.
Πάρε το CB650R, μιλά με την αντιπροσωπεία να σου βάλει κόφτη στα 35kw Αμα φοβάσαι και τουλάχιστον θα έχεις μηχανάκι για μερικά χρόνια!
Άποψη μου και ας πέσουν να με φάνε.
Πάρε το CB650R, μιλά με την αντιπροσωπεία να σου βάλει κόφτη στα 35kw Αμα φοβάσαι και τουλάχιστον θα έχεις μηχανάκι για μερικά χρόνια!
Ο άνθρωπος λέει έχει 5000 ευρώ διαθεσιμο budget, το 650 κοστίζει 9400 περίπου
PortisHead
23/05/2025, 09:42
Αυτο με τα λιγα κυβικα στην αρχη και πολλα αργοτερα ποτέ μα ποτέ δεν το καταλαβα.
Gas ist rechts λενε οι Γερμανοι.
Μπορεις να πας 120km/h με φιταγμενο 50αρι και 60km/h με Hayabusa.
Παρε οτι σου αρεσει και οδηγα συνετά και αναλόγως των δυνατοτήτων σου.
harris_x
23/05/2025, 09:51
Αυτο με τα λιγα κυβικα στην αρχη και πολλα αργοτερα ποτέ μα ποτέ δεν το καταλαβα.
Gas ist rechts λενε οι Γερμανοι.
Μπορεις να πας 120km/h με φιταγμενο 50αρι και 60km/h με Hayabusa.
Παρε οτι σου αρεσει και οδηγα συνετά και αναλόγως των δυνατοτήτων σου.
Θα συμφωνήσω με το παραπάνω!
Αλλα και με το παρακάτω:
Αλλά πρώτο από όλα, πήγαινε να κάνεις (τουλάχιστον) ένα riding school.
TheRegulator
23/05/2025, 09:52
Ο άνθρωπος λέει έχει 5000 ευρώ διαθεσιμο budget, το 650 κοστίζει 9400 περίπου
Σορρυ δεν το είδα…
Παρε οτι σου αρεσει και οδηγα συνετά και αναλόγως των δυνατοτήτων σου.
Αυτο δυστυχως γινεται απο σπανια εως ποτε...
Ψηφιζω κ εγω Σε Μπε 500
Καλησπέρα σε όλους, μόλις πήρα το δίπλωμα μηχανής(απεριόριστο) και ψαχνομαι για αγορά πρώτης μηχανής ( δεν έχω καθόλου εμπειρία από οδήγηση μηχανής μόνο 50αρακια έχω οδηγήσει).
Cbf125 ακόμα και καινούργιο ,μοτοσυκλετακι με απίστευτη οικονομια 1,6λ - 2λ 100 κλμ.,ελίσσεται φορτώνεται και αμα του πινεις το αιμα ,παει.
Αποκτας καποια εμπειρια ,το πουλας και περνεις αυτο που θα χεις κατασταλαξει μετα απο αυτη την εμπειρια.
PortisHead
23/05/2025, 09:57
Αυτο δυστυχως γινεται απο σπανια εως ποτε...
Ψηφιζω κ εγω Σε Μπε 500
Τωρα θα πλατιασουμε σε ασχετο ποστ, αλλα γιατι το λες αυτο.
Εισαι απειρος, θα καβαλησεις ενα μηχανακι 160 ιππων και θα στιψεις το γκαζι στην πρωτη ευκαιρια ?
Ε τοτε μαλλον δεν κάνεις για μηχανη.
(Ο 3ος ενικος δεν απευθυνεται σε σενα φυσικα)
Το cb500 ειναι σουπερ επιλογη θα ελεγα κι εγω.
Τωρα θα πλατιασουμε σε ασχετο ποστ, αλλα γιατι το λες αυτο.
Εισαι απειρος, θα καβαλησεις ενα μηχανακι 160 ιππων και θα στιψεις το γκαζι στην πρωτη ευκαιρια ?
Ε τοτε μαλλον δεν κάνεις για μηχανη.
(Ο 3ος ενικος δεν απευθυνεται σε σενα φυσικα)
Το cb500 ειναι σουπερ επιλογη θα ελεγα κι εγω.
Συμφωνω οτι ετσι θα επρεπε να λειτουργουμε
αλλα οταν ερθει λιγο η πρωτη φαση του "οκ τωρα αρχισα να το εχω" εκει καλο θα ηταν να εχεις ενα ψιλοηπιο μοτοσακο
που θα σε "σωσει" απο τις οποιες λαλακιες που θα κανεις/εχουμε κανει ως απειροι
Έχεις καταλήξει εάν θέλεις γυμνό, ονοφφ, στριτ ή κάτι άλλο;
Το cb500χ πιστεύω κάποιον νεοεισερχόμενο θα τον δυσκολέψει το βάρος του σε ψιλοπράγματα (παρκάρισμα, επιτόπιες στροφές, κλπ) και μπορεί να του φύγει εύκολα.
Καλύτερα ένα cbf (https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/46046046-honda-cbf-500) πχ.
Όπως και να έχει οπωσδήποτε μία δοκιμή - έστω και στατική - σε ό,τι και αν επιλεγεί.
Peterjackson
23/05/2025, 10:12
V strom 650 να σωθείς :p
Πέρα από την πλάκα, το βρίσκω ιδανικό για πρώτο. Ήμουν άσχετος από μηχανές, ξεκίνησα στα 32 και κάνει ότι θέλω με άνεση. Ευτυχώς δεν πήγα σε μικρότερο.
Μπορείς να βρεις μεταχειρισμένο σε καλή τιμή και από ότι έχω καταλάβει δεν παθαίνουν τίποτα.
Προφανως ακόμη δεν πολυ ανοίγω το γκάζι, αυτό που έχει, γιατί δεν με εμπιστεύομαι και στις στροφές πηγαίνω σαν χεσμένος γλάρος, αλλά δεν το έχω μετανιώσει ούτε λεπτό. Πλέον έμαθα να κουμαντάρω το βάρος του και στατικός/σβηστος και περνάμε ζάχαρη μαζί.
Πήγα βόλτες που με το μικρότερο θα δυσκολευόμουν όσο να ´ναι, στην πόλη είναι κανονικό ποδήλατο και όταν έβαλα δεύτερο άτομο επάνω και το φορτωσα όσο μου επέτρεπαν τα μπαγκάζια μου, δεν άρχισε τα αχ βαχ.
Λιγο δούλεμα που μου ρίχνουν καμιά φορά, του στυλ, κι εσύ v strom? Από το ένα μπαίνει κι από το άλλο βγαίνει.
Και επίσης σημαντικό, έχει ABS. Δεν θα ήθελα με τίποτα να μην είχα abs ως νέος αναβάτης τις δύο φορές που με έκλεισε αυτοκίνητο και πλακώθηκα στα φρένα ιδρωμένος από τον φόβο.
Μια συμβουλή που με βοήθησε πολύ, ανέβα σε όσα περισσότερα μηχανάκια μπορείς έστω και αν είναι σε διπλό στάντ. Περνά από τις αντιπροσωπείες και ρώτα. Όσο ωραίο φαίνεται κάτι από την οθόνη ή στον δρόμο, το άβολο μπορεί να είναι για τον σωματότυπό μας.
Τελευταίο edit: Ο προστατευτικός εξοπλισμός είναι εκτός των 5κ;
grinderx
23/05/2025, 11:13
Αυτο με τα λιγα κυβικα στην αρχη και πολλα αργοτερα ποτέ μα ποτέ δεν το καταλαβα.
Gas ist rechts λενε οι Γερμανοι.
Μπορεις να πας 120km/h με φιταγμενο 50αρι και 60km/h με Hayabusa.
Παρε οτι σου αρεσει και οδηγα συνετά και αναλόγως των δυνατοτήτων σου.
Αυτό. Μέχρι τα 44+, που ξεκίνησα τα μαθήματα πέρσι περίπου τέτοια εποχή, δεν είχα οδηγήσει ούτε παπί 50άρι. Τώρα οδηγώ μηχανή 600cc. Κάθε μέρα βελτιώνομαι. Riding school οπωσδήποτε και επιπλέον πίστα (μιας και που είναι της μόδας τελευταία στο moto.gr :p) που είναι ασφαλές περιβάλλον. Αυτά τα δύο με έχουν βοηθήσει αφάνταστα!
Μεταξύ κατεργαρέων ειλικρίνεια μωρέ, λες και οδηγούμε συνετά :lol:
Εκεί κολλάνε τα λιγότερα κυβικά για την αρχή, στη φορά που δεν θα είσαι συνετός, θα ανοίξεις το γκάζι και
επειδή δεν έχεις την εμπειρία, μπαίνεις σε κίνδυνο. Μακάρι να ήμασταν συνετοί όλη την ώρα , φευ ...
Οπότε συμφωνώ με την άποψη για κάτι πιο ήπιο στην αρχή και με την άποψη που λέει οτι το CB500X
καλό χρυσό αλλά ίσως με το ψηλότερο κέντρο βάρους να ζορίσει λίγο. Ίσως όχι.
Το σημαντικότερο είναι καταλήξεις στο στυλ μηχανής γιατί τα λεφτά είναι πολύ καλά για αρχή.
MT03, Voge AC300 , KTM Adventure 390 , Honda CB500X , Husqvarna Vitpilen/Svartpilen 401 μέχρι Yamaha MT-07 και Honda CB650.
Το κάθε ένα με + και - ,
Εδώ είμαστε :D
CorpseAlive
23/05/2025, 13:46
Πάρε ποδήλατο να μάθεις ισορροπία , μετά ηλεκτρικό πατίνι να μάθεις γκάζι , μετά 50ρι σκούτερ, μετά 125 μοτοσυκλετάκι και σε 40 χρόνια θα μπορείς να φτάσεις ένα 1000ρι.
ή απλά πάρε οποιοδήποτε μηχανάκι με χρονολογία μετά το 2018 που ουσιαστικά έχει τόσα ηλεκτρονικά που και μλκ να πας να κάνεις , οριακά δε θα σε αφήσει.
Ως κάτοχος cb500x μοντέλο του 2014, θα σου πρότεινα κάτι τέτοιο. Να μην πας στο καινούργιο, που είναι πιο ψηλό γιατί ίσως σε δυσκολέψει.
Τα κυβικά του, το γκάζι και το abs του είναι διαχειρίσιμα, συγχωρούν πολλά λάθη και είναι ένα μηχανάκι που κάνει τα πάντα. Στην πόλη είναι εύκολο και κάνει ταξίδια άνετα.
Λόγω ύψους (μιλάμε πάντα για του 2014 με την 17αρα ζάντα), μπορείς να παίξεις και λίγο με τις στροφές σιγά σιγά.
Έχει νεύρο αρκετό, αλλά αν το μυαλό δουλεύει, δε θα έχεις πρόβλημα! ;)
BaresaMpiela
27/05/2025, 18:50
Γνωμη μου ειναι οτι ενα δικυλινδρο 400ρι ή μονοκυλινδρο 650ρι ειναι πολυ καλα για αρχη. Εγω απειρος εχοντας οδηγησει μονο ενα voge 300ρι της σχολης οδηγων για 3 ωρες συνολο πηρα πρωτη μηχανη ενα pegaso Trail και ειναι απο τις καλυτερες επιλογες. Εχει γκαζι για να μην το "βαρεθεις" κατευθειαν Αλλα οχι κατι που δεν μπορεις να το διαχειριστείς ως αρχαριος, μπορεις να κανεις ενα ταξιδακι και να παρεις δικαβαλο χωρις να σερνετε. Η αληθεια ειναι οτι κοιτουσα παρα πολυ το cb500x και το 450mt αλλα δεν ειχα το κασερι.
Συμβουλη μου ειναι πανε σε αντιπροσωπεια να το δεις, κλεισε και test drive να δεις εντυποσεις αν πας σε καινουργιο ( αν ειχα τα λεφτα προσωπικα θα πηγαινα σε 450mt ) και παρε αυτο που θα σε κανει το κλικ.
Οτι μηχανη και να διαλεξεις παρε κρανος, γαντακια,μπουφαν και παπουτσια ή μποτες ( μου ετυχε να πεσει το μοσχαρι το pegaso και τις 2 φορες ημουν τυχερος και την τριτη φορουσα μποτες, οτι και να παρεις μαλλον θα σου πεσει σταματημενος ή τσουλοντας με 5kmh) με 400-500 ευρω κανεις ωραιο σετακι για αρχη.
Καλες βολτες
Γνωμη μου ειναι οτι ενα δικυλινδρο 400ρι ή μονοκυλινδρο 650ρι ειναι πολυ καλα για αρχη. Εγω απειρος εχοντας οδηγησει μονο ενα voge 300ρι της σχολης οδηγων για 3 ωρες συνολο πηρα πρωτη μηχανη ενα pegaso Trail και ειναι απο τις καλυτερες επιλογες. Εχει γκαζι για να μην το "βαρεθεις" κατευθειαν Αλλα οχι κατι που δεν μπορεις να το διαχειριστείς ως αρχαριος, μπορεις να κανεις ενα ταξιδακι και να παρεις δικαβαλο χωρις να σερνετε. Η αληθεια ειναι οτι κοιτουσα παρα πολυ το cb500x και το 450mt αλλα δεν ειχα το κασερι.
Συμβουλη μου ειναι πανε σε αντιπροσωπεια να το δεις, κλεισε και test drive να δεις εντυποσεις αν πας σε καινουργιο ( αν ειχα τα λεφτα προσωπικα θα πηγαινα σε 450mt ) και παρε αυτο που θα σε κανει το κλικ.
Οτι μηχανη και να διαλεξεις παρε κρανος, γαντακια,μπουφαν και παπουτσια ή μποτες ( μου ετυχε να πεσει το μοσχαρι το pegaso και τις 2 φορες ημουν τυχερος και την τριτη φορουσα μποτες, οτι και να παρεις μαλλον θα σου πεσει σταματημενος ή τσουλοντας με 5kmh) με 400-500 ευρω κανεις ωραιο σετακι για αρχη.
Καλες βολτες
Ε, όχι και μοσχάρι το Pegaso ρε συ....:cry:
Μοντέλο πασαρέλας κανονικό, λέμε! (είχα το strada 11 χρόνια)
Peterjackson
27/05/2025, 22:44
Γνωμη μου ειναι οτι ενα δικυλινδρο 400ρι ή μονοκυλινδρο 650ρι ειναι πολυ καλα για αρχη. Εγω απειρος εχοντας οδηγησει μονο ενα voge 300ρι της σχολης οδηγων για 3 ωρες συνολο πηρα πρωτη μηχανη ενα pegaso Trail και ειναι απο τις καλυτερες επιλογες. Εχει γκαζι για να μην το "βαρεθεις" κατευθειαν Αλλα οχι κατι που δεν μπορεις να το διαχειριστείς ως αρχαριος, μπορεις να κανεις ενα ταξιδακι και να παρεις δικαβαλο χωρις να σερνετε. Η αληθεια ειναι οτι κοιτουσα παρα πολυ το cb500x και το 450mt αλλα δεν ειχα το κασερι.
Συμβουλη μου ειναι πανε σε αντιπροσωπεια να το δεις, κλεισε και test drive να δεις εντυποσεις αν πας σε καινουργιο ( αν ειχα τα λεφτα προσωπικα θα πηγαινα σε 450mt ) και παρε αυτο που θα σε κανει το κλικ.
Οτι μηχανη και να διαλεξεις παρε κρανος, γαντακια,μπουφαν και παπουτσια ή μποτες ( μου ετυχε να πεσει το μοσχαρι το pegaso και τις 2 φορες ημουν τυχερος και την τριτη φορουσα μποτες, οτι και να παρεις μαλλον θα σου πεσει σταματημενος ή τσουλοντας με 5kmh) με 400-500 ευρω κανεις ωραιο σετακι για αρχη.
Καλες βολτες
Μία μικρή παρέμβαση για τα test ride επειδή προσπαθούσα να κλείσω κι εγώ πρόσφατα. Ολοι με τους οποίους μίλησα, με εξαίρεση αυτόν που φέρνει τα Kove στην Πάτρα μου έριξαν άκυρο, επειδή δεν έχω κλείσει χρόνο με το δίπλωμα. Βέβαια κι αυτός εκεί μου είπε να πάμε δικάβαλο. Εδώ δεν ήξερα να πάω μόνος μου, θα έπαιρνα και τον έμπορα βόλτα…
BaresaMpiela
27/05/2025, 23:28
Δεν τ γνωριζω την ολη φαση με τα testride να σο πω την αληθεια. Στο Motoshow στην θεσσαλονικη οταν κοιτουσα το mt450 με ειπε οτι οποτε θελω μπορω να κλεισω test ride να το δοκιμασω. Μπορει απλα να πουλουσε παπα
kostaskk
27/05/2025, 23:39
Αυτο με τα λιγα κυβικα στην αρχη και πολλα αργοτερα ποτέ μα ποτέ δεν το καταλαβα.
Gas ist rechts λενε οι Γερμανοι.
Μπορεις να πας 120km/h με φιταγμενο 50αρι και 60km/h με Hayabusa.
Παρε οτι σου αρεσει και οδηγα συνετά και αναλόγως των δυνατοτήτων σου.
Η διαφορά είναι ότι αν ένας νουμπας με gsxr 1000 k5 σε βρεγμένο δρόμο πέσει σε μια λακούβα, θα κουνηθεί το γκάζι ένα χιλιοστό από το τράνταγμα, θα βγουν +50 άλογα σε χιλιοστά του δευτερολέπτου και θα φύγει στον παραδίπλα γκρεμό,, ενώ με το 50αρι δεν μπορεί να γίνει αυτό..
+ Πολλά άλλα,,, φρένα με 100 κιλά vs 200 κιλά.
Μανουβραρισμα μηχανής με 100 και 200 κιλά.
Επιτάχυνση από φανάρια με 10 άλογα vs 160.
+Ότι αργά η γρήγορα θα θελήσει να το πάει τέρμα..
Οπότε τελική ταχύτητα 100km/h vs 300km/h με άσχετο οδηγό.
Ακόμα και στο παρκάρισμα στατικα θα φάει ποιο πολλές τούμπες με το βαρύ gsxr
grinderx
28/05/2025, 00:38
Μία μικρή παρέμβαση για τα test ride επειδή προσπαθούσα να κλείσω κι εγώ πρόσφατα. Ολοι με τους οποίους μίλησα, με εξαίρεση αυτόν που φέρνει τα Kove στην Πάτρα μου έριξαν άκυρο, επειδή δεν έχω κλείσει χρόνο με το δίπλωμα. Βέβαια κι αυτός εκεί μου είπε να πάμε δικάβαλο. Εδώ δεν ήξερα να πάω μόνος μου, θα έπαιρνα και τον έμπορα βόλτα…
Εμένα πάντως μια χαρά μου έδωσε η Triumph το Trident για test ride (ούτε εγώ έχω κλείσει χρόνο με το δίπλωμα).
Peterjackson
28/05/2025, 01:55
Θα πάω να τους κολλήσω τσίχλες στα κουδούνια. Τους αλήτες!
Α τώρα που το θυμήθηκα, μου έδινε και η Royal το Himalayan, αλλά ήταν απίστευτα δύσκολο να κλείσω ραντεβού γιατί θα το έφερναν από Αθήνα συν του ότι μου δημιουργούσε ενοχές το να τους βάλω σε όλη αυτή τη μανούρα και να πω όχι στο τέλος.
BaresaMpiela
28/05/2025, 06:32
Από ότι φαίνεται το πόσο εύκολα κλείνεις test ride διαφέρει από έμπορα σε εμπορα
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.