View Full Version : Όχιιιιιιιι..... τα γιαπωΡνέζικα δε θα είναι πλέον γιαπωΡνέζικα....
Εν προκειμένω, η έκπτωση στην ποιότητα είναι καθαρά και μόνο για αύξηση του κέρδους, άλλες εποχές άλλα ήθη, παλιά η νοοτροπία ήταν το φτάχνουμε για να κρατάει μια ζωή, άλλες οι αγοραστικές και καταναλωτικές συνήθειες και δυνατότητες τότε, άλλες τώρα, αλλιώς λειτουργούσαν τότε οι επιχειρήσεις, αλλιώς τώρα. Τότε σκέφτονταν θα φτιάξω ένα αμάξι, μια μοτό, να κρατάει μια ζωή, να είναι η εταιρεία μου συνώνυμο της αξιοπιστίας, να πουλάω γτ τα προιόντα μου είναι αξιόπιστα και κρατάνε...τώρα πουλάνε με ημερομηνία λήξης, για πάρεις σε μερικά χρόνια το επόμενο βελτιωμένο, ή "βελτιωμένο" μοντέλο, είτε αυτό είναι αμάξι, είτε πλυντήριο, είτε κινητό.
εν το μεταξυ εβλεπα πριν καμποσο καιρο στο youtube συνεντευξη ενος μηχανολογου, ιδιοκτητη πολυ επιτυχημενου συνεργειου αυτοκινητων
στο νεο ψυχικο, και youtuber ο ιδιος, και σχολιασε τα περι αξιοπιστιας των γιαπωνεζων ως εξης:
οταν μετα την επιθεση στο περλ χαρμπορ, και τις επιθεσεις στη χιροσιμα και το ναγκασακι, οι αμερικανοι συνθηκολογησαν με τους ιαπωνες, μεσα
στους ορους ηταν και η παυση της ιαπωνικης αεροναυπηγικης βοιομηχανιας.. οι μηχανικοι που εργαζοντουσαν εκει λοιπον απορροφηθηκαν
απο την αυτοκινητοβοιομηχανια. ολοι αυτοι ομως ειχαν μαθει να σχεδιαζουν συστηματα και εξαρτηματα με εναν βασικο γνωμονα...
οτι αυτο, δεν πρεπει να την καμια να χαλασει, γιατι αν χαλασει το αεροπλανο θα πεσει. και αυτη τη λογικη ακολουθησαν και στα τροχοφορα.
και προσθετω κι εγω πανω σ'αυτο (αν ισχυει..)
με τον καιρο ομως οσο αυτες οι γενιες εφευγαν και αναλαμβαναν οι νεοτερες, εσβηνε και αυτη η λογικη. καπου μπηκαν στην εξισωση τα νουμερα
και τα κερδη, και φτασαμε στα σημερινα αποτελεσματα..
panavour
01/06/2025, 17:32
Η λογική του ηλεκτρικού ψυγείου ΙΖΟΛΑ του 1960 (που πήραμε ηλεκτρικό ψυγείο στην οικογένεια όταν γεννήθηκα) που θα κράταγε 50 χρόνια χωρίς να χαλάσει,και χωρίς να χάσει ούτε μία σταγόνα φρέον,και που το άλλαξα το 2010 χωρίς να έχει χαλάσει ,διότι βαρέθηκα να κάνω απόψυξη μια φορά τον μήνα (είχε εσωτερική κατάψυξη) ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ανεπιστρεπτί.Σήμερα όλα είναι γρήγορα αναλώσιμα, αλλιώς θα κλείνανε οι βιομηχανίες.Λογικη εσωρούχου περιορισμένης χρήσεως.Μετα από μερικά πλυσίματα το πετάς.Ετσι και τα μηχανάκια,και όλα γενικότερα.
doctoras
01/06/2025, 18:18
Ε πείτε το ντε μας σκάσατε
4τη ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑ
:a25:
AUFGEBRACHT
01/06/2025, 18:57
εν το μεταξυ εβλεπα πριν καμποσο καιρο στο youtube συνεντευξη ενος μηχανολογου, ιδιοκτητη πολυ επιτυχημενου συνεργειου αυτοκινητων
στο νεο ψυχικο, και youtuber ο ιδιος, και σχολιασε τα περι αξιοπιστιας των γιαπωνεζων ως εξης:
οταν μετα την επιθεση στο περλ χαρμπορ, και τις επιθεσεις στη χιροσιμα και το ναγκασακι, οι αμερικανοι συνθηκολογησαν με τους ιαπωνες, μεσα
στους ορους ηταν και η παυση της ιαπωνικης αεροναυπηγικης βοιομηχανιας.. οι μηχανικοι που εργαζοντουσαν εκει λοιπον απορροφηθηκαν
απο την αυτοκινητοβοιομηχανια. ολοι αυτοι ομως ειχαν μαθει να σχεδιαζουν συστηματα και εξαρτηματα με εναν βασικο γνωμονα...
οτι αυτο, δεν πρεπει να την καμια να χαλασει, γιατι αν χαλασει το αεροπλανο θα πεσει. και αυτη τη λογικη ακολουθησαν και στα τροχοφορα.
και προσθετω κι εγω πανω σ'αυτο (αν ισχυει..)
με τον καιρο ομως οσο αυτες οι γενιες εφευγαν και αναλαμβαναν οι νεοτερες, εσβηνε και αυτη η λογικη. καπου μπηκαν στην εξισωση τα νουμερα
και τα κερδη, και φτασαμε στα σημερινα αποτελεσματα..
Δεν ξέρω εάν ισχύει, ή αν είναι μια "εξιδανίκευση" της ιαπωνικής προσήλωσης στην λεπτομέρεια, μια δόση αλήθειας την έχει...οι 2 μεγαλύτεροι κατασκευαστές πολεμικών αεροσκαφών στην Ιαπωνία ήταν η Mitsubishi και η Nakajima, όταν έγινε η συνθηκολόγηση της Ιαπωνίας και υποαγορεύτηκε η παύση δραστηριότητας της ιαπωνικής αεροναυπηγικής, σχεδιαστές, διευθυντές, κι εργατικό δυναμικό από τις εταιρείες αυτές, απασχολήθηκαν σε ανεξάρτητες spin off ή θυγατρικές εταιρείες, κάποιες από τις οποίες ασχολήθηκαν με τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Πχ η Nakajima διαλύθηκε σε πολλές ανεξάρτητες εταιρείες, μια εκ των οποίων ήταν η Fuji Heavy Industries, η οποία μετέπεια μετονομάστηκε σε...Subaru. O αρχιμηχανικός της εταιρείας, ο οποίος είχε αναπτύξει τον κινητήρα του γνωστού Zero, έγινε επικεφαλής σχεδιασμού του τμήματος αυτοκινήτων, σε πολλά projects, ένα εκ των οποίων ήταν το Nissan Skyline.
Πάντως, να θυμίσω ότι και η BMW είχε αμεσότατη σχέση με τον κλάδο της αεροναυπηγικής, με τους κινητήρες της, και η νοοτροπία "δεν πρέπει να χαλάσει, γιατί αν χαλάσει πέφτει", ισχύει είτε είσαι Ιάπωνας, είτε Γερμανός, είτε Γάλλος, είτε Εγγλέζος.
panavour
01/06/2025, 20:55
Πάντως, να θυμίσω ότι και η BMW είχε αμεσότατη σχέση με τον κλάδο της αεροναυπηγικής, με τους κινητήρες της.
Για αυτό και το σήμα της είναι μία έλικα.
.Η BMW ειδικευόταν σε αερόψυκτους ακτινικούς κινητήρες, αλλά και σε πρωτοποριακούς αεριωθούμενους στο τέλος του πολέμου.
Κορυφαίοι κινητήρες:
BMW 801 (ακτινικός, αερόψυκτος) – Χρησιμοποιήθηκε σε:
Focke-Wulf Fw 190 A
BMW 003 (αεριωθούμενος) – Χρησιμοποιήθηκε σε:
Heinkel He 162 Jet
Πόλεμος πατήρ πάντων.(Ηράκλειτος).
Α και νόμιζα ότι ήταν έλικας επειδή πουλάει αέρα κοπανιστό.
AUFGEBRACHT
01/06/2025, 21:40
Για αυτό και το σήμα της είναι μία έλικα.
Αυτό δεν ισχύει στην πραγματικότητα, είναι ένας μύθος, που οφείλεται σε μια διαφημιστική αφίσα της εταιρείας, για τους αεροπορικούς της κινητήρες.
Στην πραγματικότητα, το λευκό και το άσπρο στο σήμα της είναι τα χρώματα του θυρεού της Βαυαρίας, το λεγόμενο lozengy του οίκου των Wittelsbach.
462820
Η ειρωνεία, φίλτατε panavour, είναι ότι η Honda δια χειρός Soichiro έγινε εξπέρ στο κοπάνημα του αέρα, καθώς κατασκεύαζε εξειδικευμένες φρέζες για έλικες αεροσκαφών κατά τη διάρκεια του Β' Π.Π.
grinderx
01/06/2025, 22:34
Α και νόμιζα ότι ήταν έλικας επειδή πουλάει αέρα κοπανιστό.
:lol: :lol: :lol:
Α και νόμιζα ότι ήταν έλικας επειδή πουλάει αέρα κοπανιστό.
:bawl::bawl:
taisteal
02/06/2025, 13:35
Α και νόμιζα ότι ήταν έλικας επειδή πουλάει αέρα κοπανιστό.
Έκλαψα ρε
:lol::lol:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.