View Full Version : Honda CB125F (2026)
giorgosb
28/05/2025, 14:11
"H Honda παρουσίασε το νέο CB125F 2026, ανανεώνοντας την μικρή της μοτοσυκλέτα στα σημεία.
Πρωτοστατεί στις αλλαγές, η προσθήκη συστήματος Idling Stop, γνωστό και ως Start-Stop, στον ανανεωμένο κινητήρα του μοντέλου. Το σύστημα λειτουργεί απενεργοποιώντας το μοτέρ εν στάσει και βάζοντας το ξανά μπροστά, όταν «ο αναβάτης αφήνει τον συμπλέκτη», όπως χαρακτηριστικά δηλώνεται – το πώς ακριβώς λειτουργεί περιμένουμε να το μάθουμε και στην πράξη.
Ο κινητήρας συμμορφώνεται και με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5+, με την προσθήκη ενός νέου αισθητήρα οξυγόνου στην εξάτμιση και τον επαναπρογραμματισμό της ECU, με την Honda να ισχυρίζεται ότι το μοντέλο μπορεί να πετύχει κατανάλωση της τάξης των 1,5 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα και αυτονομία πάνω από 700 χιλιόμετρα, με ένα γέμισμα 11 λίτρων.
Επιπλέον, το CB125F 2026 αποκτά μία TFT οθόνη ενδείξεων 4,2 ιντσών, η οποία μπορεί και να συνδεθεί με smartphone για χρήση τηλεφώνου και ακρόαση μουσικής, ενώ προβλέπεται και μία στρατηγικά τοποθετημένη θύρα παροχής ρεύματος USB-C.
Το μοντέλο θα διατίθεται σε 3 χρωματισμούς: Κόκκινο Imperial Grey Metallic, μπλε Matt Marvel Blue Metallic και το νέο γκρίζο Matt Axis Gray Metallic."
Η τιμή αναμένεται
462718
462719
462720
Από bikeit.gr (https://www.bikeit.gr/nea-montela-honda/item/41692-honda-cb125f-2026-parousiasi-me-start-stop-gia-proti-fora-se-xeirokiniti-moto-tis-markas)
"Όταν ο αναβάτης αφήνει τον συμπλέκτη"....αν αληθεύει, θα είναι ότι πιο δύσχρηστο..... να κάθεσαι στο φανάρι με πατημένο συμπλέκτη; δεν νομίζω.
Πιο βολικό θα ήταν όπως στα αμάξια, όταν πατάει/τραβάει τον συμπλέκτη. ;)
giorgosb
28/05/2025, 18:08
"Όταν ο αναβάτης αφήνει τον συμπλέκτη"....αν αληθεύει, θα είναι ότι πιο δύσχρηστο..... να κάθεσαι στο φανάρι με πατημένο συμπλέκτη; δεν νομίζω.
Πιο βολικό θα ήταν όπως στα αμάξια, όταν πατάει/τραβάει τον συμπλέκτη. ;)
Φαντάζομαι, όταν σταματάς στο φανάρι κ βάζεις νεκρά, θα σβήνει. Αντίστοιχα, με το που βάλεις πρώτη και αρχίσεις να αφήνεις συμπλέκτη θα ξεκινά πάλι.
Η δική μου απορία είναι γιατί χρειάζεται σύστημα start stop ένα μηχανάκι με τόσο χαμηλή κατανάλωση..
karellen
28/05/2025, 18:12
Με την νόρμα των ρύπων έχει να κάνει Γιώργο.
Φαντάζομαι, όταν σταματάς στο φανάρι κ βάζεις νεκρά, θα σβήνει. Αντίστοιχα, με το που βάλεις πρώτη και αρχίσεις να αφήνεις συμπλέκτη θα ξεκινά πάλι.
Η δική μου απορία είναι γιατί χρειάζεται σύστημα start stop ένα μηχανάκι με τόσο χαμηλή κατανάλωση..
Ετσι ακριβως.
Για να χει ακομα χαμηλότερη.:p
grinderx
28/05/2025, 18:51
start-stop και στα μηχανάκια :plaf:
Δε φτάνει που μας σπάει τα νεύρα στο αυτοκίνητο :mad:
start-stop και στα μηχανάκια :plaf:
Δε φτάνει που μας σπάει τα νεύρα στο αυτοκίνητο :mad:
Η νόρμα περί ρύπων, όπως είπε ο Νίκος, δεν θα αφήσει τίποτα όρθιο.....:(
Μου αρέσει που ενώ έχει ήδη απίστευτη χαμηλή κατανάλωση, έχει και μεγάλο ρεζερβουάρ με αποτέλεσμα αυτή την τρελή αυτονομία!
Το εχει ο γιος μου περιπου τρεις μηνες και εχει βαλει τρεις φορες βενζινη,τον ζηλευω.:eek:
doctoras
28/05/2025, 20:39
Πάντως έχουν σχεδιάσει πολύ όμορφα γραφικά στο ντισπλει για την κατηγορία είναι σούπερ μακάρι να το βάλουν και στα Α2
harris_x
29/05/2025, 05:29
"Όταν ο αναβάτης αφήνει τον συμπλέκτη"....αν αληθεύει, θα είναι ότι πιο δύσχρηστο..... να κάθεσαι στο φανάρι με πατημένο συμπλέκτη; δεν νομίζω.
Πιο βολικό θα ήταν όπως στα αμάξια, όταν πατάει/τραβάει τον συμπλέκτη. ;)
Στο φανάρι δεν κάθεσαι με νεκρά.
Είσαι με πρώτη ετσι ώστε να φύγεις άμεσα.
Τώρα αν κάποιοι λειτουργούν διαφορετικά ειναι λάθος.
Μια χαρά λειτουργεί το σύστημά του.
Στο φανάρι δεν κάθεσαι με νεκρά.
Είσαι με πρώτη ετσι ώστε να φύγεις άμεσα.
Τώρα αν κάποιοι λειτουργούν διαφορετικά ειναι λάθος.
Μια χαρά λειτουργεί το σύστημά του.
Να σε δω να κάθεσαι στο φανάρι στην διασταύρωση Ιφιγένειας με Τατοϊου, επί της Ιφιγένειας μόλις έχει ανάψει το κόκκινο εκεί όπου διαρκεί 2+ λεπτά με το χέρι στον συμπλέκτη και πρώτη στο κιβώτιο....
harris_x
29/05/2025, 06:34
Να σε δω να κάθεσαι στο φανάρι στην διασταύρωση Ιφιγένειας με Τατοϊου, επί της Ιφιγένειας μόλις έχει ανάψει το κόκκινο εκεί όπου διαρκεί 2+ λεπτά με το χέρι στον συμπλέκτη και πρώτη στο κιβώτιο....
Σας αρέσει ή όχι, το σωστό αυτό είναι.
Σας αρέσει ή όχι, το σωστό αυτό είναι.
Ε, εμένα δεν μΕ αρέσει.....:smokin:
:p
harris_x
29/05/2025, 07:40
Ε, εμένα δεν μΕ αρέσει.....:smokin:
:p
Ξέρουμε οτι είσαι τσακωμενος με τη σωστή οδήγηση, δεν χρειαζόταν επιβεβαίωση. :moutza:
motojojo
29/05/2025, 08:02
Έχει οθονάρα, σταρτ-στοπ, αλλά το ταμπούρο πίσω παραμένει.... :facepalm:
harris_x
29/05/2025, 08:21
Έχει οθονάρα, σταρτ-στοπ, αλλά το ταμπούρο πίσω παραμένει.... :facepalm:
είναι πιο αξιόπιστο το ταμπούρο :tooth:
Δεν πειράζει, μια χαρά είναι για τα κυβικά του.
Κι εγώ στο SH150 ταμπούρο είχα πίσω. Δεν με προβλημάτισε ποτέ η απόδοσή του. Την δουλειά του την έκανε και με το παραπάνω.
είναι πιο αξιόπιστο το ταμπούρο :tooth:
Μετά απο 17 χρόνια και 99.000χλμ δεν είχε χρειαστεί να αλλάξω σιαγόνες! :)
Σας αρέσει ή όχι, το σωστό αυτό είναι.
Με χρόνια χρήση πχ στο κέντρο καθημερινά δεν θα έχουμε σωρευτική φθορά;
Γενικά και εγώ έτοιμος με πρώτη είμαι αλλά είναι κάποια φανάρια που κρατούν κόκκινο πάνω από ένα λεπτό και πράσινο λίγα δευτερόλεπτα, οπότε εκεί το λυπάμαι.
harris_x
29/05/2025, 11:17
Με χρόνια χρήση πχ στο κέντρο καθημερινά δεν θα έχουμε σωρευτική φθορά;
Γενικά και εγώ έτοιμος με πρώτη είμαι αλλά είναι κάποια φανάρια που κρατούν κόκκινο πάνω από ένα λεπτό και πράσινο λίγα δευτερόλεπτα, οπότε εκεί το λυπάμαι.
Για Honda μιλάμε, δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ φθορά.
Φαντάζομαι, όταν σταματάς στο φανάρι κ βάζεις νεκρά, θα σβήνει. Αντίστοιχα, με το που βάλεις πρώτη και αρχίσεις να αφήνεις συμπλέκτη θα ξεκινά πάλι.
Γιατι να μην ισχυει αυτο δλδ?:confused:
grinderx
29/05/2025, 11:28
Για Honda μιλάμε, δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ φθορά.
Παλιά αυτά! Τώρα βράστα:
Όλα ινδικά θα γίνουν λέμε....
Το γνωστό σε όλους σας "Honda, δε σπαει, δε χαλάει"
Θα γίνει, "Honda, και σπάει, και χαλάει" :tooth:
:D :p
motojojo
29/05/2025, 11:38
Πιαστήκαμε από μια λεπτομέρεια για την οποία έχω την υποψία ότι έγινε ηλίθιο λάθος στη μετάφραση.
Έχουμε κάπου την original αγγλικη παρουσίαση;
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.