View Full Version : Lifan 110 μιζατο ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΜΥΛΟ ΣΑΣΜΑΝ
manolisis
22/06/2025, 16:04
Γεια σας φιλοι...προσφατα ηρθε στη κατοχη μου ενα glx μαμα οσο δε παει η μονη αλλαγη ειναι οτι ο προηγουμενος εχει βαλει κυλινδροπιστονο 85 κυβικα μου την σπαει το γεγονος οτι δεν εχει μιζα ...σκεφτομαι λοιπον να βαλω ενα lifan 110 με μιζα ...αλλα...το προβλημα μου ειναι οτι δεν θελω να εχει μυλο το σασμαν δηλαδη εν κινηση δε θελω απο 4η να παει νεκρα και μετα 1η...θελω να μπαινει η νεκρα απο 4η σταματημενο η και σταματημενο να ειναι να κανω πισω τις ταχυτητες 4 3 2 1 .....εχω βρει πολλα μοτερ μτχνα αλλα σκεφτομαο και την αγορα νεου μοτερ οποτε να εχω το κεφαλι μου ησυχο....πως ξερουμε αν τα μοτερ δεν εχουν μυλο εχουν καποιο χαρ.κο ? ξερει κανεις?
το γνησιο μοτερ χοντα δε θελω να το πειραξω καν....το θελω να παραμεινει γνησιο....
αν μπορει καποιος να βοηθησει ευχαριστως...
telegonos
23/06/2025, 21:49
Μύλο, έχουν ΟΛΑ τα κιβώτια ταχυτήτων.
Ο μύλος είναι ένα τέτοιο πράγμα:
463187
Ο μύλος κάθε φορά που αλλάζεις ταχύτητα, γυρνάει και αλλάζει θέση. Αλλάζοντας θέση, αυτά τα αυλάκια που έχει πάνω του, σπρώχνουν τις φουρκέτες του κιβωτίου σε προκαθορισμένες θέσεις, οι οποίες εμπλέκουν κάθε φορά την ταχύτητα που θέλουμε.
Εδώ ειναι το θέμα που αφορά αυτό που ρωτάς εσύ.
Αν τα αυλάκια αυτά ΣΤΑΜΑΤΑΝΕ κάπου, όπως σε αυτόν της φωτογραφίας, τότε ο μύλος δεν κάνει κυκλική κίνηση, δλδ φτάνει ξέρωγω στην 4η και σταματάει εκεί, δεν πάει παραπέρα. Δλδ αυτό που θες εσύ.
Αν τα αυλάκια αυτά ΕΙΝΑΙ ΚΥΚΛΙΚΑ, δλδ δεν έχουν αρχή και τέλος, τότε ο μύλος γυρνάει απεριόριστα και το κιβώτιο κάνει κύκλους τις ταχύτητες χωρίς τέλος. Δλδ αυτό που δεν θες εσύ.
Μια και αυτό το εξάρτημα είναι ΜΕΣΑ στο μοτέρ, και δεν φαίνεται, δεν μπορείς να ξέρεις ποιός από τους δύο τύπους είναι σε κάθε περίπτωση, παρά μόνο με δοκιμή στην πράξη, δλδ αν έχεις το μοτέρ στα χέρια, γυρνάς με το χέρι το γρανάζι της αλυσίδας και ταυτόχρονα πατάς 1η, 2α, 3η, κ.ο.κ. Αν στην 4η σταματάει έχεις αυτό που θες.
Πάρε κανά τηλέφωνο τους εμπόρους που φέρνουν το μοτέρ που σε ενδιάφέρει και ρώτα τους, αν κάνει κύκλο ο μύλος ή σταματάει στην 4η. Αν τυχόν έχουν σε ανταλλακτικό τον μύλο, μπορείς επίσης να τους ρωτήσεις αν τα αυλάκια στο ανταλλακτικό έχουν αρχή και τέλος, ή όχι.
panos_zip
23/06/2025, 23:01
Όπως τα λέει ο Τηλέγονος ειναι.
Απλά να προσθέσω οτι το μοτέρ αυτό που θες, κατα 99.99% βγαίνει όπως το θες.
Δηλαδή μετά την 4η, δεν προχωράει άλλο και σταματάει εκει.
Οπότε πρέπει να τις ξανακατεβάσεις 4-3-2-1-Ν
kostaskk
23/06/2025, 23:36
Όλα τα 110 αμιζα είναι με μύλο.
Δεν νομίζω να αλλάζει στο μιζατο.
Με ένα googlαρισμα θα μάθεις..
Τα 125 lifan πρέπει να είναι όπως το θες..
Αλλά δεν βρίσκω λόγο να μην θες τον μύλο.
Βολεύει αφάνταστα παντού, κάνεις ότι θες το σασμάν εν κινήσει.. κατηφόρες νεκρά και σβήνεις,
Καρφώνεις 4η ξαναπήρε και τσουλας,
Στα φανάρια βάζεις από μακριά νεκρά, φτάνεις πρώτη ξεκινάς,, σταματάς στο φανάρι με 4η, με 2 πατήματα είσαι πρώτη
Ποιος ο λόγος που θες να μην έχει κυκλικό μύλο; Είναι ότι πιο βολικό, να φτάνεις Φανάρι και από 4η κατευθείαν 1η...
kostaskk
24/06/2025, 03:28
Μάλλον φοβάται από 4η τελικές μην καρφώσει 1η
Μάλλον φοβάται από 4η τελικές μην καρφώσει 1η
Το είχα κάνει πριν πολλά-πολλά χρόνια με το 110 που είχα βάλει σε στρογγυλοφάναρο εξάβολτο.
Τα χιλιόμετρα δεν ήταν πολλά και απλά φρενάρισε.
Μετά έμαθα πλέον πως από τετάρτη ένα πάτημα είναι νεκρά και δεύτερο πάτημα είναι πρώτη.
Οι λιφανιές συνήθως πάσχουν σε δίσκους συμπλέκτη και πιτσιρικάδες που θέλουν να τα κάνουν 150cc.
Χάλασε, το πετάς και με 200-250 ευρώ βάζεις άλλο (με περισσότερο μυαλό αυτή τη φορά όσον αφορά τη χρήση του).
Το 110 το Λιφαν κανει σιγουρα κυκλο το σασμαν.Απο 4η -νεκρα-1η..Been there,done that:D
panavour
24/06/2025, 12:13
Το 110 το Λιφαν κανει σιγουρα κυκλο το σασμαν.Απο 4η -νεκρα-1η..Been there,done that:D
To the point
panos_zip
24/06/2025, 12:28
Με σκαλώσατε τώρα.
Έβαλα μοτέρ 110 λιφάν στο παπί πριν 3 μηνες και έχω την εντύπωση ότι δεν κάνει κύκλο.
Για να το λέτε ολοι βεβαια, έτσι θα ναι. Αλλά θα το δώ και το σάββατο που θα το βγάλω βόλτα.
Με σκαλώσατε τώρα.
Έβαλα μοτέρ 110 λιφάν στο παπί πριν 3 μηνες και έχω την εντύπωση ότι δεν κάνει κύκλο.
Για να το λέτε ολοι βεβαια, έτσι θα ναι. Αλλά θα το δώ και το σάββατο που θα το βγάλω βόλτα.
Αν θυμάμαι καλά, για να βάλεις από 4η κατευθείαν νεκρά, πρέπει να είσαι σταματημένος, για ευνόητους, προφανώς, λόγους.... Δες το και πες μας.
Nostradamus
24/06/2025, 14:52
Αν θυμάμαι καλά, για να βάλεις από 4η κατευθείαν νεκρά, πρέπει να είσαι σταματημένος, για ευνόητους, προφανώς, λόγους.... Δες το και πες μας.
Και εγω ετσι νομιζω...
Αν θυμάμαι καλά, για να βάλεις από 4η κατευθείαν νεκρά, πρέπει να είσαι σταματημένος, για ευνόητους, προφανώς, λόγους.... Δες το και πες μας.
Αμ δε...
panos_zip
04/07/2025, 10:22
Ρε παιδιά
εμένα ΔΕΝ παει ούτε από 4η σε Νεκρά, ούτε από Νεκρά σε 4η.
Δεν το δοκίμασα σβηστό βέβαια.
Η δοκιμή έγινε το σκ που μας πέρασε με το μοτέρ σε λειτουργία, σταματημένος και εν κινήσει.
Σημείωση:
Έχει ενα αυτοκολλητάκι επάνω στο μοτέρ με σχεδιάγραμμα, που αν κατάλαβα καλά δηλώνει οτι κάνει κύκλο το σασμαν μονο οταν ειναι σβηστό.
Επίσης είναι λίγο ξεθωριασμένο και δεν φαινεται καλα. Μπορει να το διαβαζω και λάθος.
Nostradamus
04/07/2025, 16:49
Το δικό μου πάει.. (σταματημένο μονο)... νια νια νια νια
harris_x
04/07/2025, 18:55
H αλήθεια είναι ότι η από τη μικρή εμπειρία μου με παπιά, η λειτουργία που έχω συναντήσει είναι να μπαίνει νεκρά και μετά πρώτη, όταν τον μηχανάκι είναι σταματημένο.
H αλήθεια είναι ότι η από τη μικρή εμπειρία μου με παπιά, η λειτουργία που έχω συναντήσει είναι να μπαίνει νεκρά και μετά πρώτη, όταν τον μηχανάκι είναι σταματημένο.
Σωστός.
Το τελευταίο παπί που είχα, πριν 4 χρόνια, το Sym VF 125, έτσι λειτουργεί ο μύλος του και φαντάζομαι και τα υπόλοιπα σύγχρονα της αγοράς.
panos_zip
05/07/2025, 11:42
Να πω εδώ ότι το μοτέρ το δικό μου ειναι άμιζο.
Αν και λογικά δεν παιζει καποιο ρόλο.
Όπως και να έχει πάντως, ακομα και κύκλο να κάνει ο μύλος, ποιό είναι το πρόβλημα? Πού μας ενοχλεί?
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.