PDA

View Full Version : Βοηθεια με διακοπτη on/off-start



billyka
27/06/2025, 13:17
Καλησπερα σε ολους.Καταρχην να σας πω οτι απο ηλεκτρολογικα δεν εχω ιδεα.Καταργω τον μαμα διακοπτη on/off και βαζω εναν aftermarket ο οποιος δεν εχει ενσωματωμενη γκαζιερα,αρα ειναι ποιο στενος.Θελω ποιο στενο γιατι εχω βαλει aftermarket γκαζιερα και δεν περισσευει χωρος.Χωραει δλδ η τρομπα φρενου με τον μαμα διακοπτη αλλα καθεται πολυ μακρια απο το γκριπ της γκαζιερας,ισως να βρισκει κιολας η μανετα της τρομπας στον διακοπτη.Τελοσπαντων,η απορια μου ειναι η εξης.Το μαμα πλεξουδακι του διακοπτη βγαζει 9 καλωδια.Τα 2 ειναι του διακοπτη της τρομπας,δεν τα πειραζουμε.Τα 3 ειναι του διακοπτη απο τα αλαρμ,τα οποια τα καταργουμε διοτι ο νεος διακοπτης δεν εχει κουμπι αλαρμ.Οποτε μας μενουν 4 καλωδια,τα 2 ειναι του διακοπτη on/off και τα αλλα 2 του start button.Ο νεος διακοπτης βγαζει 5 καλωδια ομως.Τα δυο βγαινουν απο το start και τα αλλα 3 απο τον διακοπτη on/off.Τι το κανω το 3ο καλωδιο απο τον νεο διακοπτη που περισσευει?Το καταργω?Μηπως ειναι γειωση?Παρενθεση,το on/off του μαμα διακοπτη ειναι το κλασσικο πανω κατω,του νεου διακοπτη ειναι μεσα-εξω,αν γινομαι κατανοητος.Δεν ξερω αν εχει σημασια αυτο με τα καλωδια αλλα ειπα να το αναφερω

toyar
28/06/2025, 04:49
Σίγουρα είναι 3 αλαρμ;
Μήπως έχει 3 στο μπουτον;
2 για μίζα και 1 για να κόβει τα φώτα στο μιζαρισμα;

billyka
28/06/2025, 08:14
Καλημερα.2 εχει στο μπουτον της μιζας,2 στο on-off,2 στην τρομπα και 3 βγαζει πανω στο διακοπτη των αλαρμ.Θα βαλω φωτο σε λιγο

billyka
28/06/2025, 08:18
463336
463337
463338

telegonos
28/06/2025, 09:05
Ο μοχλός στην φωτό, μοιάζει με διακόπτη για τα φλας πάντως. Είσαι σίγουρος ότι δείχνεις τον σωστό διακόπτη;

Επίσης, τι δουλειά έχουν τα καλώδια της αντλίας καυσίμου με το χειριστήριο;

Στο σχέδιο δυο καλώδια είναι το φως του Stop από οταν πατάς μπροστινό φρένο να ανάβει το φανάρι stop.

Στο σχέδιο ο διακόπτης με τα τρία καλώδια είναι το Αλάρμ.

Αλλα τρία καλώδια έχουν συνολο το Run-Off και το κουμπί της μίζας.

billyka
28/06/2025, 09:09
Ναι είναι διακόπτης αλάρμ,για τα φλας είναι στο αριστερό χέρι.Απο αυτόν τον μοχλό βγαίνουν 3 καλώδια.Φαινεται και στο σχεδιάγραμμα,hazard switch

billyka
28/06/2025, 09:22
4 είναι για κουμπί μίζας και run off και μάλλον τα δύο ενώνονται?Δεν ξέρω από ηλεκτρικά υπόψιν.Βλεπω απλά και προσπαθώ να βγάλω ακρη.Ποια είναι τα καλώδια της αντλίας?

billyka
28/06/2025, 09:35
Σίγουρα είναι 3 αλαρμ;
Μήπως έχει 3 στο μπουτον;
2 για μίζα και 1 για να κόβει τα φώτα στο μιζαρισμα;

Αυτο για να κοβει τα φωτα οταν μιζαρεις το διαβασα και στο νετ.

billyka
28/06/2025, 09:40
Στον αριστερο διακοπτη στο σχεδιαγραμμα δειχνει κορνα,διακοπτη φλας,διακοπτη συμπλεκτη,συνιαλο και μικρη μεγαλη σκαλα,dimmer switch το λεει

billyka
28/06/2025, 09:42
Αυτος ειναι ο διακοπτης που θελω να βαλω.Βγαζει 5 καλωδια
463340
463341

telegonos
28/06/2025, 10:03
Πολύμετρο έχεις;

Βάλτο στην αγωγιμότητα (αυτό που κάνει μπιπ άμα βρει επαφή), και αρχίνα δοκίμαζε πιθανά ζευγάρια.

Πρέπει με το run off στο off να ΜΗΝ έχει καθόλου αγωγιμότητα και στο run off στο RUN να ΕΧΕΙ πλήρη αγωγιμότητα. Αμα βρεις ποιο ζευγάρι καλωδίων το κάνει αυτό, έχεις βρει τα δυο καλώδια του run-off.

Με τον ίδιο τρόπο θα βρεις τα καλώδια του κουμπιού της μίζας. Απάτητο καθόλου αγωγιμότητα, πατημένο πλήρη αγωγιμότητα. Αν βρεις ζευγάρι που κάνει το αντίστροφο, τότε αυτό είναι καλωδίωση για να σβήνει το φώτα όταν μιζάρεις, δεν είναι αυτό που θες εδώ. Αν βρεις μερική αγωγιμότητα, δλδ αν βγάζει ένδειξη αντίστασης, τότε πάλι είναι άλλο πράγμα και δεν σου κάνει εδώ.

Τα καλώδια του run off θα τα συνδέσεις στα OB-OW του σχέδιου σου.

Για το κουμπί της μίζας μετά, έχεις ΔΥΟ επιλογές.

Αν θέλεις η μιζα να μπορεί να μιζάρει ακόμα και αν run-off ειναι στο off η μια επιλογή,
Αν θέλεις η μίζα να μπορεί να μιζάρει μόνο όταν το run-off είναι στο RUN η άλλη επιλογή.

Προσωπικά προτιμώ το πρώτο, χρησιμεύει σε κάποιες περιπτώσεις, π.χ. όταν θέλεις να ξεμπουκώσεις βρεγμένο μπουζί, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία και έχει να κάνει πιο πολύ με καρμπυρατέρ μοτό.

Πως θα πετύχεις τώρα το ένα ή το άλλο. Πρέπει να μου πεις, το δικό σου, με ποιόν τρόπο από τους δύο δούλευε;

billyka
28/06/2025, 10:13
Εχω πολυμετρο ναι.Αγωγιμοτητα ειναι τα Ω σωστα?Το δικο μου οταν ηταν στο off δεν μιζαρε,μιζαρε μονο στο run.Αυτο που σκαλωνει ειναι οτι οκ,πες βρηκα ποια καλωδια θα συνδεσω απο τον νεο διακοπτη.Το πεμπτο που περισσευει τι το κανω?

billyka
28/06/2025, 10:16
Βρηκα επισης αυτην την εικονα απο τον aftermarket διακοπτη.Το πεμπτο καλωδιο το εμφανιζει σαν ενδειξη ταχητητας.Τι το κανω αυτο?Το ακυρωνω?
463342

toyar
28/06/2025, 12:26
μπλε-OB
ασπρομαυρο με κιτρινο-OW
πορτοκαλι-YG
μαυρο-ακυρο
(αν το ΟΒ εχει 12V με ανοιχτο διακοπτη)

billyka
28/06/2025, 12:39
Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις και την βοηθεια σας!Παω να δοκιμασω να δω τι γινεται

telegonos
28/06/2025, 13:43
Βρηκα επισης αυτην την εικονα απο τον aftermarket διακοπτη.Το πεμπτο καλωδιο το εμφανιζει σαν ενδειξη ταχητητας.Τι το κανω αυτο?Το ακυρωνω?
463342

Το μονώνεις, δεν σου χρειάζεται.

ΑΝ λεω ΑΝ, τα ονόματα στην φωτό, είναι οντως αυτά που λένε, και δεν είναι οτιναναι μετάφραση του κινέζου, τότε η σύνδεση που μιμείται την μαμά κατάσταση (μιζα δεν δουλεύει με run off στο off) είναι η παρακάτω.

Το power of kill switch (μπλε), το βαζεις στο Ο/Β
Το kill (κιτρινο) το βαζεις στο Ο/W. Στο ίδιο κάνεις ένωση ΚΑΙ το power of start switch (μαυρο με άσπρη ρίγα)
Το start (πορτοκαλι) το βάζεις στο Y/G

Για να είσαι όμως σίγουρος ότι τα ονόματα στην εικόνα, είναι οντως αυτά που λέει, κάνει το τσεκ με τις αγωγιμότητες με το πολύμετρο.

billyka
28/06/2025, 16:49
Έτοιμο!Όλα δουλεύουν όπως πρέπει!Σας ευχαριστώ όλους για την βοήθεια!:beer: