View Full Version : Side stand - kill switch
PortisHead
04/07/2025, 09:41
Ναι, αυτη η καταραμενη μ@λ@κι@ που εχουν τα suzuki (μαλλον και αλλες μηχανες) που δεν δινει ρευμα οταν το σταντ ειναι ανοιχτο.
Αν εχετε παλιοτερο μηχανακι, καταργήστε τη, ξηλώστε τη, πετάξτε τη.
Η γραμμη που ξεκιναει απο το σταντ, στην πορεια διακλαδωνει και παει και προς τους πολλαπλασιαστες.
Thank me later.
SeniorCanardo
04/07/2025, 10:16
Ναι, αυτη η καταραμενη μ@λ@κι@ που εχουν τα suzuki (μαλλον και αλλες μηχανες) που δεν δινει ρευμα οταν το σταντ ειναι ανοιχτο.
Αν εχετε παλιοτερο μηχανακι, καταργήστε τη, ξηλώστε τη, πετάξτε τη.
Η γραμμη που ξεκιναει απο το σταντ, στην πορεια διακλαδωνει και παει και προς τους πολλαπλασιαστες.
Thank me later.
Σωστός!
:beer:
Στο δικό μου τριμπούρδελο, το κατάργησα τις πρώτες εβδομάδες.
Στις έντονες λακκούβες και μάλλον λόγω χαλαρωμένου ελατηρίου συγκράτησης έκοβε το ρεύμα στα ξαφνικά, σε επικίνδυνο σημείο.
PortisHead
04/07/2025, 10:21
Σωστός!
:beer:
Στο δικό μου τριμπούρδελο, το κατάργησα τις πρώτες εβδομάδες.
Στις έντονες λακκούβες και μάλλον λόγω χαλαρωμένου ελατηρίου συγκράτησης έκοβε το ρεύμα στα ξαφνικά, σε επικίνδυνο σημείο.
Αν στο κοβει το ρευμα, ειναι το καλο σεναριο, το παιρνεις χαμπαρι.
Αν οι διακοπες λογω φθαρμενου καλωδιου ειναι ανεπαισθητες ψαχνεις να δεις τι φταιει.
Θα δω αν υπαρχει και ανταπτορας (μην κανουμε πατεντες με γεφυρες) για το συμπλεκτη που πρεπει να τον εχεις πατημενο για να βαλεις μπροστα (suzuki only νομιζω)
motojojo
04/07/2025, 10:50
Suzuki here, τεχνολογια 90s.
Με το σταντ δεν ειχα ποτέ θέμα. Ρευμα κοβει μονο αν μπει 1η, που δεν ειναι κακό, συχνά βλέπουμε κοσμο να το ξεχναει κατεβασμένο. Αρκετες φορές έχω βάλει κι εγω 1η ξεχνώντας το σταντ κατω.
Δεν με ενοχλει αυτό.
Αυτό με το συμπλέκτη είναι πράγματι σπαστικό. Κάτω από τη μανέτα είναι το φυσακι, το βγάζεις, το βραχυκυκλώνεις κι ειναι έτοιμο. Στο δικο μου τουλάχιστον, δοκιμασμένα.
Ήθελα να το βραχυκυκλώσω μεχρι που μου ειπαν ότι καλύτερα να μιζάρει με συμπλεκτη, λιγότερο ζόρι για τη μιζα κλπ κάτι που χτυπησε στα ψυχαναγκαστικά μου και δεν το πείραξα.
PortisHead
04/07/2025, 11:09
Δλδ. αν θεος φυλαξει χρειαστει να παρουμε νεας τεχνολογιας μηχανακι τι θα κανουμε ?
Θα το πηγαινουμε στο Public και στο Πλαισιο για Service ?
ΓιώργοςΤΤ
04/07/2025, 11:49
Απλά αγοράζεις ένα OBD reader με Bluetooth και έχεις πρόσβαση σε όλα τα υποσυστήματα της μοτοσυκλέτας σου από το κινητό σου.
SeniorCanardo
04/07/2025, 12:22
Δλδ. αν θεος φυλαξει χρειαστει να παρουμε νεας τεχνολογιας μηχανακι τι θα κανουμε ?
Θα το πηγαινουμε στο Public και στο Πλαισιο για Service ?
Απλά αγοράζεις ένα OBD reader με Bluetooth και έχεις πρόσβαση σε όλα τα υποσυστήματα της μοτοσυκλέτας σου από το κινητό σου.
Σιγά μην κάτσω να κάνω compile και τον kernel. :bawl:
Δλδ δε σας εχει τυχει ποτε να ξεκινησετε με το σταντ ανοιχτο, και στη πρωτη αριστερη στροφη να βρει το σταντ στο εδαφος και να σας πεταξει κατω, και να κλαιτε τα πλαστικα της μηχανης?
PortisHead
04/07/2025, 12:33
Δλδ δε σας εχει τυχει ποτε να ξεκινησετε με το σταντ ανοιχτο, και στη πρωτη αριστερη στροφη να βρει το σταντ στο εδαφος και να σας πεταξει κατω, και να κλαιτε τα πλαστικα της μηχανης?
Πραγματικά, ΠΟΤΕ.
Οπως και ποτε δεν εχω μιζαρει με ταχυτητα μέσα.ΠΟΤΕ.
Επίσης το πιο πιθανο ειναι να κλεισει το σταντ στο πρωτο εμποδιο λογω της ίδιας φοράς.
Θελει ιδιαιτερες συνθηκες για να μαγκωσει καπου και να σε ριξει.
Επίσης το πιο πιθανο ειναι να κλεισει το σταντ στο πρωτο εμποδιο λογω της ίδιας φοράς.
Θα εκπλαγεις με το ποσο πιθανο ειναι να ΜΗ κλεισει το σταντ και να βρεθεις φαρδυς πλατυς στην ασφαλτο.... :(
Θελει ιδιαιτερες συνθηκες για να μαγκωσει καπου και να σε ριξει.
...θα εκπλαγεις πολΥ σου λεω :D
Edit:
Ιδιεταιρες συνθηκες-----> απλα στριψε λιγο αριστερα, λιγο μονο χρειαζεται
PortisHead
04/07/2025, 12:43
Θα εκπλαγεις με το ποσο πιθανο ειναι να ΜΗ κλεισει το σταντ και να βρεθεις φαρδυς πλατυς στην ασφαλτο.... :(
...θα εκπλαγεις πολΥ σου λεω :D
Edit:
Ιδιεταιρες συνθηκες-----> απλα στριψε λιγο αριστερα, λιγο μονο χρειαζεται
Δε μου εχει τυχει, αλλα βλεπω παπιά στο δρομο που το ξεχνανε, και με την πρωτη επαφη με την ασφαλτο κανει ενα κλικ, και το μαζευει το ελατηριο.
Καλα σιγουρα δεν ειναι οτι πιο ασφαλες.
DoctoR_k6
04/07/2025, 12:44
19 χρόνια τώρα…σκλι λέμε!!!!
Ναι, αυτη η καταραμενη μ@λ@κι@ που εχουν τα suzuki (μαλλον και αλλες μηχανες) που δεν δινει ρευμα οταν το σταντ ειναι ανοιχτο.
Αν εχετε παλιοτερο μηχανακι, καταργήστε τη, ξηλώστε τη, πετάξτε τη.
Η γραμμη που ξεκιναει απο το σταντ, στην πορεια διακλαδωνει και παει και προς τους πολλαπλασιαστες.
Thank me later.
Δε δίνει ρευμα όταν έχεις ταχύτητα. Αν δεν έχεις ταχύτητα παιρνει μπρος με σταντ ανοικτο αρκεί να πατάς συμπλέκτη ταυτόχρονα
Vstrom 650 2009, βόλτα για να γυρίσουν τα λάδια μέχρι Λουτράκι.
Χαλαρά καλώδια που πάνε στον συμπλέκτη.
Εθνική και ξεκουμπώνουν.
Σταματάω στο βενζινάδικο στον Ισθμό για ανεφοδιασμό.
Φουλάρω και μιζάρω για να φύγω...τίποτα.
Το βάζω στον ίσκιο και ανάβω τσιγάρο να ηρεμήσω και να σκεφτώ.
Πιάνω το κινητό για να καλέσω οδική.
Πέφτει το μάτι μου στα 2 καλωδιάκια που αιωρούνται στο άπειρο και μου κάνουν κωλοδάχτυλο.
Τα βάζω στη θέση τους, μιζάρω και συνεχίζω.
Αθάνατη σουζουκάρα...
telegonos
07/07/2025, 08:25
το συμπλεκτη που πρεπει να τον εχεις πατημενο για να βαλεις μπροστα (suzuki only νομιζω)
Και Triumph. Το Street Triple μου ήταν έτσι.
sanctusan
07/07/2025, 14:20
Αν στο κοβει το ρευμα, ειναι το καλο σεναριο, το παιρνεις χαμπαρι.
Αν οι διακοπες λογω φθαρμενου καλωδιου ειναι ανεπαισθητες ψαχνεις να δεις τι φταιει.
Θα δω αν υπαρχει και ανταπτορας (μην κανουμε πατεντες με γεφυρες) για το συμπλεκτη που πρεπει να τον εχεις πατημενο για να βαλεις μπροστα (suzuki only νομιζω)
Αυτό με τον συμπλέκτη μην το κάνεις σε μηχανάκι με injection.
Διαβάζει αν είναι πατημένος ο συμπλέκτης με ταχύτητα και αλλάζουν οι στροφές του ρελαντί. Με αποτέλεσμα να έχεις ψιλότερες στροφές και
1 έχεις ανεβασμένες θερμοκρασίες
2 δεν δουλεύει γλυκά το σασμάν στα ανεβάσματα
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.