View Full Version : Τελικά το Kove...
PortisHead
24/07/2025, 13:20
...το 800αρι το εχει παρει κανεις απο δω μεσα να μας πει εντυπωσεις ?
Ειτε το PRO ειτε το Rally ?
Χλωμό... Δεν θα το είχε γράψει;
Εκτός ξέρω εγώ αν ντρεπόταν...:lol:
PortisHead
24/07/2025, 14:12
Χλωμό... Δεν θα το είχε γράψει;
Εκτός ξέρω εγώ αν ντρεπόταν...:lol:
Μεχρι το Μαιο του 2025 εγιναν 17 ταξινομισεις του KOVE 800X στην Ελλαδα.
17 μοτοσυκλετιστες στην Ελλδα αδιαφορουν παγερά για το moto.gr :lol:
Φαντάσου βαρύτητα που θα εχει το after sales service για 17 ατομα σε ολη την επικρατεια.
(Να πα να πνιγείτε)
telegonos
24/07/2025, 14:14
Το έχει φέρει πελάτης στο μαγαζί, εντύπωση μου έκανε πόσο λεπτή και στενή σχεδίαση έχει, σε αντίθεση με τα dicepticon μπαούλα του είδους.
Ο πελάτης δεν ανέφερε κανένα πρόβλημα, μόνο μια ανησυχία μην βγάλει κατεμιτιδα στους εκκεντροφόρους.
PortisHead
24/07/2025, 14:20
Το έχει φέρει πελάτης στο μαγαζί, εντύπωση μου έκανε πόσο λεπτή και στενή σχεδίαση έχει, σε αντίθεση με τα dicepticon μπαούλα του είδους.
Ο πελάτης δεν ανέφερε κανένα πρόβλημα, μόνο μια ανησυχία μην βγάλει κατεμιτιδα στους εκκεντροφόρους.
Συμφωνω απολυτα.
Απορω.Πρεπει να εχω πολυ περιεργο γουστο τελικα.
Σε τοσους λιγους αρεσε ενα τοσο στενο-ψηλο-σπαρτατικο μηχανακι, με 95 αλογα και τα παντα ολα επανω ?
Ηταν ο μονος κινεζος που θα αγοραζα.
Παν και παιρνουν κατι μπαουλα 300 κιλα λες και θα κανουν τον γυρο του κοσμου και φτανουν τελικα μεχρι την Κρυα στη Λειβαδεια.
PSHLOUKOS
24/07/2025, 15:01
Συμφωνω απολυτα.
Απορω.Πρεπει να εχω πολυ περιεργο γουστο τελικα.
Σε τοσους λιγους αρεσε ενα τοσο στενο-ψηλο-σπαρτατικο μηχανακι, με 95 αλογα και τα παντα ολα επανω ?
Ηταν ο μονος κινεζος που θα αγοραζα.
Παν και παιρνουν κατι μπαουλα 300 κιλα λες και θα κανουν τον γυρο του κοσμου και φτανουν τελικα μεχρι την Κρυα στη Λειβαδεια.
Δε πειράζει, και αυτοί κάνουν το κομμάτι τους και τροφοδοτούν με μπικικίνι τις εταιρείες για R&D ;)
patsavour
24/07/2025, 15:05
Συμφωνω απολυτα.
Απορω.Πρεπει να εχω πολυ περιεργο γουστο τελικα.
Σε τοσους λιγους αρεσε ενα τοσο στενο-ψηλο-σπαρτατικο μηχανακι, με 95 αλογα και τα παντα ολα επανω ?
Ηταν ο μονος κινεζος που θα αγοραζα.
Παν και παιρνουν κατι μπαουλα 300 κιλα λες και θα κανουν τον γυρο του κοσμου και φτανουν τελικα μεχρι την Κρυα στη Λειβαδεια.
Και δινουν και 30-35 χιλιαρικα γι' αυτά τα μπαουλα.Τς τς τς τς.Τι κόσμος μπαμπα.
taisteal
24/07/2025, 15:12
Οδηγησα το pro και ο φίλος που το πήρε το έδωσε πριν λίγο καιρό και περιμένει το rally που και αυτο θα το οδηγήσω :D
Πανάλαφρο,γκάζι φουλ και γενικά πολεμικό για τρελά γούστα στο χώμα.
Εξαιρετικό σύνολο απλά η ποιότητα κατασκευής δεν.
Αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα λένε :p
PortisHead
24/07/2025, 15:30
Οδηγησα το pro και ο φίλος που το πήρε το έδωσε πριν λίγο καιρό και περιμένει το rally που και αυτο θα το οδηγήσω :D
Πανάλαφρο,γκάζι φουλ και γενικά πολεμικό για τρελά γούστα στο χώμα.
Εξαιρετικό σύνολο απλά η ποιότητα κατασκευής δεν.
Αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα λένε :p
Πιο πολυ με τρομαζει που λενε κατοχοι (απο forums, reddit κλπ) για την επαρκεια ανταλλακτικων.
Κι οχι μονο Ελλαδα αλλα παγκοσμιως.
Κανενα σοβαρο δικτυο.Ψιλο αρπα-κόλλα η κατασταση.
Κι αυτος ο μυθος με την συμβατοτητα απο KTM αφορα μονο καποια μηχανικα μερη.
Χαζοψαχνοντας βεβαια ειδα οτι το νεο Transalp πωλειται απο την επισημη αντιπροσωπεια στα 10.500 !!!
Ε θα επρεπε νομιζω ο κινεζος να εχει πολυ μεγαλυτερο gap τιμής για να ανταγωνιστει ενα ονομα σαν τη Honda.
Lioulios
24/07/2025, 23:42
Εχει το απλο γνωστος .
Το πιασα στα χερια μου και το εκανα μια μανουβρα μπρος πισω για να το καβαλησω .1ο σοκ ....πουπουλο !
Ανεβαινω , ξεκιναω και ολα μου φαινονταν τοσο ευκολα!!
Οπως ειπωθηκε , η ποιοτητα κατασκευης ( επειδη το κοιταξα καλά καλά που λενε ) μου φανηκε οχι χαλια , αλλα καποια σκαλια κατω απο χοντα , παλιά κτμ κτλ.
Γκαζι ειχε παντου .Σου το βγαζει να το πας γρηγορα και για τη δική μου οπτική ειναι και ωραίο σαν μηχανακι.
Το μονο που δεν μου αρεσε , αλλα πολύ , ειναι ο ηχος του κινητηρα ....δεν εχει αυτο το γουργουρισμα που λενε.Δουλευει λες και το κανει απο υποχρεωση.
Εμενα μου αρεσει να ακουω τον κινητηρα της μηχανης μου και τις γκαζιες να τις ριχνω για παρτη μου .
Αυτο το μηχανακι δεν θα το επαιρνα μονο και μονο για αυτον τον λογο.
doctoras
25/07/2025, 08:06
για πιο λόγο να πάρει κάποιος έμπειρος ενα οποιοδήποτε ράβε - kove αντί κάτι επωνυμο μεσαίας κατηγορίας ?
για τα παραπάνω μπλιμπλίκια ?
για τα παραπάνω άλογα (που δεν ξέρεις πόσα από αυτά θα θέλουν συχνότερη υποστήριξη) ?
για την αισθητική πανδαισία?
για την μόδα (το τελευταίο μου κάθεται καλύτερα ως επιχειρημα απο τα προηγούμενα) ?
Αν είσαι γκρουπ 20-30 να το καταλάβω και με γειά σου, αν είσαι 40+ (και ασχολείσαι κανα 2 δεκαετίες τουλάχιστον με τα οχηματα) μου κάνει εντύπωση
telegonos
25/07/2025, 08:37
για πιο λόγο να πάρει κάποιος έμπειρος ενα οποιοδήποτε ράβε - kove αντί κάτι επωνυμο μεσαίας κατηγορίας ?
για τα παραπάνω μπλιμπλίκια ?
για τα παραπάνω άλογα (που δεν ξέρεις πόσα από αυτά θα θέλουν συχνότερη υποστήριξη) ?
για την αισθητική πανδαισία?
για την μόδα (το τελευταίο μου κάθεται καλύτερα ως επιχειρημα απο τα προηγούμενα) ?
Αν είσαι γκρουπ 20-30 να το καταλάβω και με γειά σου, αν είσαι 40+ (και ασχολείσαι κανα 2 δεκαετίες τουλάχιστον με τα οχηματα) μου κάνει εντύπωση
Because it's better.
Δουλευει λες και το κανει απο υποχρεωση.
:cry: :lol:
για πιο λόγο να πάρει κάποιος έμπειρος ενα οποιοδήποτε ράβε - kove αντί κάτι επωνυμο μεσαίας κατηγορίας ?
για τα παραπάνω μπλιμπλίκια ?
για τα παραπάνω άλογα (που δεν ξέρεις πόσα από αυτά θα θέλουν συχνότερη υποστήριξη) ?
για την αισθητική πανδαισία?
για την μόδα (το τελευταίο μου κάθεται καλύτερα ως επιχειρημα απο τα προηγούμενα) ?
Αν είσαι γκρουπ 20-30 να το καταλάβω και με γειά σου, αν είσαι 40+ (και ασχολείσαι κανα 2 δεκαετίες τουλάχιστον με τα οχηματα) μου κάνει εντύπωση
Χρήστο για το συγκεκριμένο δεν είναι έτσι νομίζω. Η απαίτηση στην θεωρία βέβαια για μεσαίο adventure που δεν θα ήταν φάλαινα , αλλά ελαφρύ, πολεμικό με γκάζι υπήρχε ανέκαθεν. Στην θεωρία όπως προείπα όλοι αυτό ζητούσαν και όχι μηχανάκια 210+ κιλών. Το Kove τα τικάρει όλα σχεδόν αυτά τα κουτάκια, αλλά λίγο οι επιφυλάξεις για την ποιότητα, λίγο το γεγονός ότι οι περισσότεροι όταν πάμε ταμείο τελικά καταλήγουμε στην πιο συντηρητική επιλογή (και από άποψη χαρακτηριστικών εννοώ) το κρατανε μάλλον χαμηλά στις πωλήσεις σε σχέση με τους έτερους κινέζους.
Σε αρκετά έχει ραγίσει το μοχλικό.
Με το χέρι στην καρδιά αν ήθελα σύγχρονο ον ΟΦ δηλαδή μηχανάκι να ταξιδεύω άσφαλτο και χώμα θα αγόραζα Τ7 γιατί δεν σπάει δεν χαλάει και έχει τα τελείως απαραίτητα.
Τα KOVE μου αρέσουν, ειδικά το 450 αλλά να περάσουν πρώτα 4-5 χρόνια να δούμε πως θα πάνε.
Σε αρκετά έχει ραγίσει το μοχλικό.........Τα KOVE μου αρέσουν, ειδικά το 450 αλλά να περάσουν πρώτα 4-5 χρόνια να δούμε πως θα πάνε.
Αν υπάρχουν μέχρι τότε........
Έχω ΧΤ600Ε του 98-99 και του έχω πιεί το αίμα στα κατσάβραχα.
Τι ραγίσματα μοχλικού και μλκιες διαβάζω...
Έχω ΧΤ600Ε του 98-99 και του έχω πιεί το αίμα στα κατσάβραχα.
Τι ραγίσματα μοχλικού και μλκιες διαβάζω...
Διαφορετικά τα κράματα των μετάλων σήμερα, πολύ πιό σκαρταδούρα
μπαίνει μέσα στα χυτήρια......χωρίς να αποκλείω αστοχία μελέτης.....
Διαφορετικά τα κράματα των μετάλων σήμερα, πολύ πιό σκαρταδούρα
μπαίνει μέσα στα χυτήρια......χωρίς να αποκλείω αστοχία μελέτης.....
Το μοχλικό του Άφρικα από το 99 έχει τα ίδια ρουλεμάν και είναι σε άψογη κατάσταση. Έχω και ένα spare αλλάδεν το βλέπω να το χρησιμοποιώ. Κάνει πολύ χώμα η μοτοσυκλέτα και φυσικά έχει τη συντήρηση που πρέπει.
Για να γυρίσω στο θέμα, οι Κινέζοι έχουν βγάλει μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα με πολύ λίγα κιλά.Ομως έχει αλουμινένιο πλαίσιο + υποπλαίσιο και ειδικά το 2ο το φοβάμαι.
Οι κοινοί θνητοί αγοράζουμε τέτοιες μοτοσυκλέτες για να τις ταξιδέψουμε και όχι για να τρέξουμε ράλι. Οπότε για μένα προέχει το θέμα της αξιοπιστίας και αντοχής σε βάθος χρόνου.
Και επαναλαμβάνω πως θα πρέπει να περάσουν χρόνια για να δούμε τι λένε τα καινούργια. Τέλος δεν ξέρω τι θα γίνει με τη μεταπώληση.
Το καλό είναι πως οι Κινέζοι σα να ξύπνησαν και τους Γιαπωνέζους και θα δούμε ενδιαφέρουσες μοτοσυκλέτες στην κατηγορία. Δεν αναφέρω τους Ευρωπαίους γιατί στις μικρές κατηγορίες οι μοτοσυκλέτες τους είναι ή κινεζικές ή ινδικές οπότε δεν έχει νόημα αφού ανήκουν στην πρώτη κατηγορία.
Θα δείξει
Οι κινέζοι έβαλαν νέο κόσμο στη μοτοσυκλέτα λόγω τιμών, φυσικά και παλιούς που δεν μπορούσαν να αγοράσουν καινούρια μοτό λόγω τιμών και οικογενειακών υποχρεώσεων.
Αν αυτό έχει διάρκεια θα δείξει.
Από την άλλη αν πιάνουν λίγο τα χέρια σου θα βάλεις χέρι στον κινέζο, στα ρουλεμάν που δέθηκαν χωρίς γράσο, σε ψιλομακιούλες κλπ.
Αν κάτσει κάτι πιο σοβαρό, έχεις εγγύηση.
Τώρα για μεταπώληση κλαιν, φθηνά το πήρες, λίγο φθηνότερα θα το πουλήσεις.
Ο παλιός γιαπωνέζος παραμένει γιαπωνέζος όμως.
.... θα βάλεις χέρι στον κινέζο, στα ρουλεμάν που δέθηκαν χωρίς γράσο,...
Aυτό ισχύει όμως και για τον καινούριο γιαπωνέζο που κατασκευάστηκε στην Ταιβάν υποτίθετε
υπό τον αυστηρό έλεγχο των ιαπώνων και τα μοχλικά θεόξερα:
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=161750&page=2
Λευκάδιος
26/07/2025, 11:18
Έχω οδηγήσει για λίγο δύο Pro και μου έκαναν καλή εντύπωση.Πολύ ελαφριά αίσθηση , πολύ θετικό κιβώτιο ταχυτήτων,άνετες αναρτήσεις και ζωντανό μοτέρ.
Υπάρχει ένα θέμα στην λειτουργία του ψεκασμού και αρκετοί μπαίνουν στην διαδικασία επαναπρογραμματισμού.
Απ' όσο γνωρίζω η αντιπροσωπεία ψάχνει να βρει την χρυσή τομή στην ecu χωρίς όμως να ξεφύγει από τις προδιαγραφές Euro
Προσωπικά δεν το παρατήρησα γιατί το ένα που οδήγησα δεν το πήγαινα με σταθερές στροφές σε όλο το εύρος τους και έκανα δυνατά ανοίγματα γκαζιού και στο άλλο είχε πάνω δοκιμαστική ecu.
Το traction control είναι παλαιάς γενιάς και η αίσθηση του είναι αντίστοιχη με Vstrom 1000 του 2016.Οχι κάτι τραγικό (συνηθίζεται) αλλά όχι και τόσο ομαλό όπως σε πιο σύγχρονες μοτό.
Γενικά ένιωσα πολύ άνετα πάνω του λες και το οδηγούσα για πολύ καιρό.
Για το μοχλικό είχα διαβάσει ότι ήταν ελαττωματική παρτίδα σε περίπου 350 μοτοσυκλέτες,η εταιρεία αν και δεν έκανε επίσημη ανάκληση ενημέρωσε το δίκτυο και τα αντικατέστησε με άλλο μοχλικό.
.
Για να γυρίσω στο θέμα, οι Κινέζοι έχουν βγάλει μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα με πολύ λίγα κιλά.Ομως έχει αλουμινένιο πλαίσιο + υποπλαίσιο και ειδικά το 2ο το φοβάμαι.
Ατσάλινο είναι το πλαίσιο στο Pro με κολλημένο το επίσης ατσάλινο υποπλαίσιο.
Το Rally 800 έχει αφαιρούμενο υποπλαίσιο αλουμινίου.
Aυτό ισχύει όμως και για τον καινούριο γιαπωνέζο που κατασκευάστηκε στην Ταιβάν υποτίθετε
υπό τον αυστηρό έλεγχο των ιαπώνων και τα μοχλικά θεόξερα:
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=161750&page=2
Και τα Tenere 700 είχαν θέμα με έλλειψη γρασου σε λαιμό τιμονιού και πάνω μέρος μοχλικού και είμαι σίγουρος ότι θα υπάρχουν και άλλα μοντέλα διαφόρων εταιρειών με τέτοια θέματα.
Έχω οδηγήσει για λίγο δύο Pro και μου έκαναν καλή εντύπωση.Πολύ ελαφριά αίσθηση , πολύ θετικό κιβώτιο ταχυτήτων,άνετες αναρτήσεις και ζωντανό μοτέρ.
Υπάρχει ένα θέμα στην λειτουργία του ψεκασμού και αρκετοί μπαίνουν στην διαδικασία επαναπρογραμματισμού.
Απ' όσο γνωρίζω η αντιπροσωπεία ψάχνει να βρει την χρυσή τομή στην ecu χωρίς όμως να ξεφύγει από τις προδιαγραφές Euro
Προσωπικά δεν το παρατήρησα γιατί το ένα που οδήγησα δεν το πήγαινα με σταθερές στροφές σε όλο το εύρος τους και έκανα δυνατά ανοίγματα γκαζιού και στο άλλο είχε πάνω δοκιμαστική ecu.
Το traction control είναι παλαιάς γενιάς και η αίσθηση του είναι αντίστοιχη με Vstrom 1000 του 2016.Οχι κάτι τραγικό (συνηθίζεται) αλλά όχι και τόσο ομαλό όπως σε πιο σύγχρονες μοτό.
Γενικά ένιωσα πολύ άνετα πάνω του λες και το οδηγούσα για πολύ καιρό.
Για το μοχλικό είχα διαβάσει ότι ήταν ελαττωματική παρτίδα σε περίπου 350 μοτοσυκλέτες,η εταιρεία αν και δεν έκανε επίσημη ανάκληση ενημέρωσε το δίκτυο και τα αντικατέστησε με άλλο μοχλικό.
Ατσάλινο είναι το πλαίσιο στο Pro με κολλημένο το επίσης ατσάλινο υποπλαίσιο.
Το Rally 800 έχει αφαιρούμενο υποπλαίσιο αλουμινίου.
Και τα Tenere 700 είχαν θέμα με έλλειψη γρασου σε λαιμό τιμονιού και πάνω μέρος μοχλικού και είμαι σίγουρος ότι θα υπάρχουν και άλλα μοντέλα διαφόρων εταιρειών με τέτοια θέματα.
Τα έγραψες τόσο ωραία που αν ήμουν φραγκατος θα σε κέρναγα 2 KOVE ένα pro και ένα ραλί γιατί έτσι μας αρέσει.
Να έχουμε να γρασάρουμε..
SeniorCanardo
26/07/2025, 15:51
Είναι "κοινό μυστικό", ότι όλα τα σύγχρονα, ανεξαρτήτως εταιρείας και προέλευσης έρχονται με, ας το πούμε "φειδωλή" λίπανση.
Τουλάχιστον τα χωμάτινα που παρακολουθώ.
Για ποιο λόγο και τι μπορεί να κερδίζουν οι εταιρείες από μερικά γραμμάρια γράσου, είναι κάτι που δεν καταλαβαίνω.
Στα αγγλόφωνα φ(λ)ορουμ, προτείνουν, λύσιμο και γρασάρισμα, τροχων, λαιμού, μοχλικού, σε όλα τα κούτα μηχανάκια.
SeniorCanardo
26/07/2025, 15:55
Διαφορετικά τα κράματα των μετάλων σήμερα, πολύ πιό σκαρταδούρα
μπαίνει μέσα στα χυτήρια......χωρίς να αποκλείω αστοχία μελέτης.....
Το ίδιο μου είπε ηλεκτροσυγκόλλητης σε μια πρόσφατη συζήτηση.
Μάλιστα πρόσθεσε, ότι για τους Κινέζους είναι κάτι που το περίμενε.
Εκείνο που του προκαλεί έκπληξη είναι ότι το ίδιο συμβαίνει και σε μοτέρ πολλών χιλιάδων €.
basilis_k6
26/07/2025, 16:44
Διαφορετικά τα κράματα των μετάλων σήμερα, πολύ πιό σκαρταδούρα
μπαίνει μέσα στα χυτήρια......χωρίς να αποκλείω αστοχία μελέτης.....
αν δεν κανω λαθος υπαρχουν πλεον κανονες και σε αυτο. δηλαδη ειναι υποχρεωμένοι οι κατασκευαστες -οχι μονο οχηματων- να βάζουν ανακυκλωμένα μεταλλα στις κατασκευες τους. το ίδιο και σε υφασματα, πλαστικα κτλ. υποθετω οτι το ξεκινησε η ΕΕ και απλα το εκαναν για ολους γιατι ειναι πιο απλο να εχεις ιδια specs για ολους και επισης μαλλον ειναι φθηνοτερο.
ισως το ίδιο να γινετε και με τα γρασα. με τις μετρησεις που πρεπει να κανουν για περιβαλλοντικους λογους και απωτερο σκοπο το carbon neutral ολα τα παραγωγα πετρελαιου δεν μπορουν μπαινουν πανω αλογιστα.
Λευκάδιος
26/07/2025, 17:20
Τα έγραψες τόσο ωραία που αν ήμουν φραγκατος θα σε κέρναγα 2 KOVE ένα pro και ένα ραλί γιατί έτσι μας αρέσει.
Να έχουμε να γρασάρουμε..
:bawl:
doctoras
26/07/2025, 18:06
Για τις αρθρώσεις και αρθρωτούς άξονες δεν πιστεύω πως έχει να κάνει με κάποιου είδους ποιοτική έκπτωση όσο στην εξέλιξη τους την αξιοπιστία των ίδιων εξαρτημάτων
PortisHead
28/07/2025, 07:25
Απ' οτι καταλαβα, ο μονος σιγουρος τροπος για κινέζο και για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο καμμια δεκαετια,
είναι να πάρεις 2 ιδια εξ αρχής.
Οποτε μετά εχεις περάσει και την τιμή του Ιαπωνα.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.