Σύνδεση

View Full Version : Ελαστικά για Benelli TRK 251



downhill
29/08/2025, 19:38
Από τον Ιανουάριο που το αγόρασα έχω κάνει 15900χλμ και πάω για ελαστικά.Τα Metzeler Sportec με τα οποία έρχεται από το εργοστάσιο είναι άψογα στην άσφαλτο αλλά σε χώμα δεν μπαίνουν...Η φίλη μου έβαλε τα Scorpion STR και σκεφτόμουν κι εγώ τα ίδια (εγώ της είπα να τα πάρει μιας και μπαίνει σε χώματα!!!!) αλλά επειδή κάνω περισσότερα ασφάλτινα χιλιόμετρα ψάχνω κάτι σε 70-30 όχι 100% ασφάλτινο αλλά ούτε και καθαρά χωμάτινο.Το ΜΤ60 της Pirelli τι προσανατολισμού είναι;Διαβάζω διάφορα κι έχω μπερδευτεί.
Διαστάσεις
110/70/17
150/60/17

karellen
29/08/2025, 19:53
Καλά τα ΜΤ αλλά τρώγονται γρήγορα.
Σε 70-30 έχεις πολλές επιλογές, υπάρχουν τα πολύ καλά continental tkc 70, αλλα και τα Mitas Terra force ή τα Ε07.

downhill
29/08/2025, 20:00
Τα Continental δε βγαίνουν όμως στις διαστάσεις που έχω...Τα Mitas όπως τα βλέπω είναι μόνο για χώμα και σκληρές καταστάσεις μάλιστα!Εκτός αν είναι κάποια έκδοση που δεν είδα.

karellen
29/08/2025, 21:13
Όχι υπάρχουν τα enduro trail Adv που είναι 80/20 και κάποια παρεμφερή ακόμα,mc24 κλπ.
Κατέβασε τον κατάλογο και ψάξε τις διαστάσεις σου

http://https://www.mitas-moto.com/en/products/motorcycle-adventure-and-dual-sport-tires/motorcycle-adventure-tires

giorgosb
30/08/2025, 00:30
Τα anakee adventure βγαίνουν στην διάσταση σου; Θα ναι οκ πιστεύω.

doctoras
30/08/2025, 00:40
a) Pirelli MT 60™ RS
&
b) Dunlop Mutant - The Crossover Tyre

downhill
30/08/2025, 05:54
Τα anakee adventure βγαίνουν στην διάσταση σου; Θα ναι οκ πιστεύω.

Δυστυχώς ούτε αυτά βγαίνουν.Τα βγάζει 120/70/17 το μπροστινό και το πίσω 150/70/17...

downhill
30/08/2025, 06:00
a) Pirelli MT 60™ RS
&
b) Dunlop Mutant - The Crossover Tyre


Και τα 2 αυτά υπάρχον στις διαστάσεις μου.
Τι προσανατολισμού είναι;Μπαίνουν αξιοπρεπώς σε χώμα;Όχι για σκληρό enduro αλλά για διέλευση.Πριν λίγες ημέρες π.χ κατέβαινα από το Χιονοδρομικό του Περτουλίου μέσω Χρυσομηλιάς και συνάντησα υπό κατασκευή δρόμο με γαρμπίλι...Πώς δεν έπεσα ούτε εγώ δεν ξέρω...Η φίλη μου με τα Scorpion το πέρασε αέρα...Απλώς εγώ κάνω πολλά χιλιόμετρα σε Αυτοκινητόδρομους και επαρχιακό δίκτυο ασφαλτοστρωμένο,θέλω όμως να μπορώ να μπω σε λογικό χωματόδρομο για να πάω σε μια παραλία π.χ

doctor_john
30/08/2025, 07:26
Είναι οκ για σαθρά γενικά, όχι για να μπαινοβγαίνεις σε νεροφαγώματα αλλά για να περάσεις είναι άψογα.
Είναι όλο το πακέτο που σε δυσκολεύει, θέλει λίγο χαμηλότερη πίεση στο χώμα, συχνά είναι ευκολότερο αν σηκωθείς κ.λπ.

Σε γενικές γραμμές όμως είσαι με 17" οπότε θα περνάς τα χώματα σαν κυρία, σαν να είναι ραγισμένη η μανέτα του φρένου και με επιφωνήματα.. :)
Εγώ που είμαι προπονημένος φτάνω τα έξι ωπ. ωπ! το δευτερόλεπτο :lol:
Περνάς καλά στα χώματα με τον 17", μην το συζητάμε..

doctoras
30/08/2025, 09:30
Και τα 2 αυτά υπάρχον στις διαστάσεις μου.
Τι προσανατολισμού είναι;Μπαίνουν αξιοπρεπώς σε χώμα;Όχι για σκληρό enduro αλλά για διέλευση.Πριν λίγες ημέρες π.χ κατέβαινα από το Χιονοδρομικό του Περτουλίου μέσω Χρυσομηλιάς και συνάντησα υπό κατασκευή δρόμο με γαρμπίλι...Πώς δεν έπεσα ούτε εγώ δεν ξέρω...Η φίλη μου με τα Scorpion το πέρασε αέρα...Απλώς εγώ κάνω πολλά χιλιόμετρα σε Αυτοκινητόδρομους και επαρχιακό δίκτυο ασφαλτοστρωμένο,θέλω όμως να μπορώ να μπω σε λογικό χωματόδρομο για να πάω σε μια παραλία π.χ

το μηχανάκι σου είναι στριτ με ψηλό τιμόνι, αναρτήσεις, διαστασεις ελαστικών, γεωμετρία καθαρά ασφάλτινη. Οχι οτι αν ήταν με χωμάτινο προσανατολισμό εσύ δεν θα είχες γλιστρήσει.

Το μηχανακι σου είναι έυκολο και ελαφρύ μπορεί να πάει παντού με οποιοδήποτε τουριστικό λάστιχο(εκτός απο λασπώδη τερεν) το θέμα για να μην το φοβάσαι είναι η οδηγική ικανότητα.
Πάνω σε αυτό θα σου πρότεινα σχολείο οδήγησης για χωματινα τερεν. Με αυτό θα μπορούσες να καταλάβεις περισσότερα για τις φυσικές δυνάμεις που ασκουνται είτε σε ασφάλτινη είτε σε χωμάτινη χρήση.

Τα λάστιχα που σου πρότεινα είναι σουπερμοταρταδικα για μικτή χρήση, όμορφα όμως ακριβα, θα μπορούσες και σε ενα αμιγώς τουριστικό όπως τα BT46


*Επίσης κάτι πιο ψαγμένο για σένα, για να μη σε περιορίζει η πισινη διάσταση, μπορείς να ρωτήσεις και για 140/70/17 εχει μια διαφορά σε σχέση με το 150/60/17(+2.5%) το κάνει λίγο πιο μακρύ το βήμα για τον αυτοκινητόδρομο, λίγο πιο οικονομικό στο καύσιμο, λιγο καλύτερο rebound απο την πισω αναρτηση και λίγο πιο ακριβές ταχύμετρο(αν κλέβει 10χαω με το μαμα, θα κλέβει 5χαω)

:wave2: