View Full Version : Αγορα πρωτης μηχανης
Καλησπερα, ειμαι στην φαση που ψαχνω τι μηχανη θα ηθελα να αγορασω σαν πρωτη μηχανη. Εχω ηδη ενα σκουτερ το οποιο οδηγαω εδω και καποια χρονια αλλα επειδη προσφατα καταφερα να μαζεψω καποια χρηματα ηθελα να τα αξιοποιησω σε αυτο τον σκοπο. Εχω κανει ηδη καποια ερευνα αλλα επειδη νιωθω οτι γενικα ειναι 2-3 συγκεκριμενες μηχανες που προτεινουν πλεον ολοι θα ηθελα και αλλες αποψεις απο ανθρωπους που εχουν μια παραπανω πειρα στον χωρο. Σαν απαιτησεις εχω οτι θα ηθελα να μπορω να κανω ενα ταξιδι με αυτην δηλαδη να μπορω να κινηθω τουλαχιστον εντος ελλαδας με μαι σχετικη ανεση+ μεσα στην πολη, να μπορει να διαχειριστει χωματινο δρομο(οχι τυπου enduro) αλλα να μπορεσω αν θελω να ανεβω σε ενα βουνο σε καποια πιο rough κομματιακαι να μην τα δει ολα η μηχανη, ολα τα παραπανω ειναι με δευτερο αναβατη κατα κυριο λογο. Σαν απαιτησεις πανω κατω αυτα εχω. Γενικα ενα κυριο προβλημα ειναι οτι δεν ειμαι και το πρωτο μποι οποτε ειναι δυσκολο σε καποιες μηχανες να πατησω με ανεση. Για παραδειγμα ανεβηκα προσφατα για να την κανω μια βολτα σε μια honda nc750x και μπορουσα να ανεβω να σταματησω να πατησω κατω αλλα σε μικρη κλιση ανηφοριτσας που χρειαστηκε να την κανω πισω ζοριστηκα λογω του οτι δεν πατουσα καλα. Οποτε αυτο ειναι δυστυχως ενα θεμα που υπαρχει παρολο που εγω γενικα δεν το βρισκω τοσο τραγικο γιατι βρισκω αλλους τροπους να την χειριστω αν χρειαστει. Το μπατζετ μου ειναι περιπου 4000 κατευθειαν αλλιως αν ειναι για καινουρια και μπορω με δοσεις τοτε αυξανεται κατα 2000 χιλιαρικα. Γενικα θεωρω οτι λογω ελλειψης πειρας σε κανονικη μηχανη δεν θα ηθελα να αγορασω καινουρια αλλα ακουω ολες τις προτασεις. Ξαναλεω εχω κανει καποια ερευνα αλλα επειδη οντως συναντω πανω κατω τα ιδια ηθελα να δω αν υπαρχει κατι που δεν εχω σκεφτει και ισως ενα τελει με εξυπηρετει καλυτερα.
(εχω διπλωμα για απεριοριστα)
(θα προτιμουσα κατι μεταξυ 600-900cc)
TheRegulator
03/10/2025, 23:36
Καλησπερα, ειμαι στην φαση που ψαχνω τι μηχανη θα ηθελα να αγορασω σαν πρωτη μηχανη. Εχω ηδη ενα σκουτερ το οποιο οδηγαω εδω και καποια χρονια αλλα επειδη προσφατα καταφερα να μαζεψω καποια χρηματα ηθελα να τα αξιοποιησω σε αυτο τον σκοπο. Εχω κανει ηδη καποια ερευνα αλλα επειδη νιωθω οτι γενικα ειναι 2-3 συγκεκριμενες μηχανες που προτεινουν πλεον ολοι θα ηθελα και αλλες αποψεις απο ανθρωπους που εχουν μια παραπανω πειρα στον χωρο. Σαν απαιτησεις εχω οτι θα ηθελα να μπορω να κανω ενα ταξιδι με αυτην δηλαδη να μπορω να κινηθω τουλαχιστον εντος ελλαδας με μαι σχετικη ανεση+ μεσα στην πολη, να μπορει να διαχειριστει χωματινο δρομο(οχι τυπου enduro) αλλα να μπορεσω αν θελω να ανεβω σε ενα βουνο σε καποια πιο rough κομματιακαι να μην τα δει ολα η μηχανη, ολα τα παραπανω ειναι με δευτερο αναβατη κατα κυριο λογο. Σαν απαιτησεις πανω κατω αυτα εχω. Γενικα ενα κυριο προβλημα ειναι οτι δεν ειμαι και το πρωτο μποι οποτε ειναι δυσκολο σε καποιες μηχανες να πατησω με ανεση. Για παραδειγμα ανεβηκα προσφατα για να την κανω μια βολτα σε μια honda nc750x και μπορουσα να ανεβω να σταματησω να πατησω κατω αλλα σε μικρη κλιση ανηφοριτσας που χρειαστηκε να την κανω πισω ζοριστηκα λογω του οτι δεν πατουσα καλα. Οποτε αυτο ειναι δυστυχως ενα θεμα που υπαρχει παρολο που εγω γενικα δεν το βρισκω τοσο τραγικο γιατι βρισκω αλλους τροπους να την χειριστω αν χρειαστει. Το μπατζετ μου ειναι περιπου 4000 κατευθειαν αλλιως αν ειναι για καινουρια και μπορω με δοσεις τοτε αυξανεται κατα 2000 χιλιαρικα. Γενικα θεωρω οτι λογω ελλειψης πειρας σε κανονικη μηχανη δεν θα ηθελα να αγορασω καινουρια αλλα ακουω ολες τις προτασεις. Ξαναλεω εχω κανει καποια ερευνα αλλα επειδη οντως συναντω πανω κατω τα ιδια ηθελα να δω αν υπαρχει κατι που δεν εχω σκεφτει και ισως ενα τελει με εξυπηρετει καλυτερα.
(εχω διπλωμα για απεριοριστα)
(θα προτιμουσα κατι μεταξυ 600-900cc)
Το V Strom 650 που είναι και σε προσφορά?
Επεξεργασία: Ακυρο, τώρα είδα ότι είναι 8 χιλιάρικα! Σε αυτό το μπατζετ και να τα κάνει όλα αυτά δεν ξέρω κανένα!
Το V Strom 650 που είναι και σε προσφορά?
Επεξεργασία: Ακυρο, τώρα είδα ότι είναι 8 χιλιάρικα! Σε αυτό το μπατζετ και να τα κάνει όλα αυτά δεν ξέρω κανένα!
νομιζω οτι δεν το εθεσα καλα. Οταν λεω να παω σε βουνο εννοω οτι αν πετυχω τον χωματοδρομο του χωριου μου να μην τα δει ολα οχι οτι θελω να μπω εντος μονοπατιου και να αρχισω να ανηφοριζω.
Ενα που σκεφτομουν ηταν το mt 450 της Cf moto αλλα εκει νιωθω οτι παλι ανεβαινει το μπατζετ + ειναι σχετικα ψηλο μηχανακι και ειναι και καινουριο
patsavour
04/10/2025, 01:05
Πες μας,ΑΝ ΘΕΣ,φύλο,ύψος,βαρος,αναβάτη,για να σου προτείνουμε καλύτερα κάτι,διότι ΔΕΝ είναι όλα για όλους.ΝΟΜΟΣ.
Ειδικά αν είναι η πρώτη σου μηχανή.
ειπα οτι κυριως θα εχω αναβατη το βαρος θα ελεγα μαξ 250, υψος σελας 800 και τυπου ισως θα ηθελα κατι σε on off, super motard
Το 450mt βγαίνει και με χαμηλή σέλα στα 79 εκατοστά. Επίσης το καινούριο adventure 390 x έχει σέλα στα 82,83 νομίζω αλλά είναι πολύ στενή μπορεί να πατάς. Και τιμή κάτω από 6000.
patsavour
04/10/2025, 09:04
ειπα οτι κυριως θα εχω αναβατη το βαρος θα ελεγα μαξ 250, υψος σελας 800 και τυπου ισως θα ηθελα κατι σε on off, super motard
Εννοώ το φύλο σου,(άνδρας , γυναίκα) το ύψος σου,και το βάρος σου.Οπως καταλαβαίνεις,οι συμβουλές για πρώτη μηχανή, εξαρτώνται από το ΜΠΟΡΕΙΣ να οδηγήσεις χωρίς ΚΙΝΔΥΝΟ να πεσεις.Τα παραπάνω είναι καθοριστικα Άλλη μηχανή μπορεί ένας ανδρας 90 κιλά,1,85 ,και άλλες μια γυναίκα 50 κιλά 1,60.Ειναι αυτόνοητο νομίζω.Ειδικα σε πρώτη μηχανή.
ειπα οτι κυριως θα εχω αναβατη το βαρος θα ελεγα μαξ 250, υψος σελας 800 και τυπου ισως θα ηθελα κατι σε on off, super motard
250 κιλά είναι κουρσούμι, super motard κάνει όλα όσα λες εκτός ταξίδι.Δλδ οκ μπορεί να κάνει ταξίδι εννοείται,αλλά δεν ενδείκνυται για αυτήν την χρήση.Ενα ελαφρύ δικυλινδρο on off θες.
Tallyban
04/10/2025, 12:16
Για Χιμα 450 σε βλέπω.
Όσο γκάζι χρειάζεται,χωράει δύο,δε βαράει στις λακούβες,μικρό κόστος συντήρησης και επισκευής σε σχέση με δικυλινδρο, ανταλλακτικά για πολλά χρόνια,και το σημαντικότερο:δεν είναι κινεζικο.
stefanos
04/10/2025, 12:53
Γενικα ενα κυριο προβλημα ειναι οτι δεν ειμαι και το πρωτο μποι οποτε ειναι δυσκολο σε καποιες μηχανες να πατησω με ανεση. Για παραδειγμα ανεβηκα προσφατα για να την κανω μια βολτα σε μια honda nc750x και μπορουσα να ανεβω να σταματησω να πατησω κατω αλλα σε μικρη κλιση ανηφοριτσας που χρειαστηκε να την κανω πισω ζοριστηκα λογω του οτι δεν πατουσα καλα.
Αυτό δεν είναι πρόβλημα, Θα μάθεις να χειρίζεσαι το βάρος και το ύψος όπως μάθαν όλοι.
TheRegulator
04/10/2025, 14:04
Για Χιμα 450 σε βλέπω.
Όσο γκάζι χρειάζεται,χωράει δύο,δε βαράει στις λακούβες,μικρό κόστος συντήρησης και επισκευής σε σχέση με δικυλινδρο, ανταλλακτικά για πολλά χρόνια,και το σημαντικότερο:δεν είναι κινεζικο.
Δεν είναι κινεζικό είναι Ινδικό με τιμή ευρωπαϊκού.. Ακόμα χειρότερα δηλαδή..
Tallyban
04/10/2025, 19:39
Η Ινδία είναι μοτοσυκλετομάνα,καμιά σχέση με Κίνα .
Φανταστειτε η ΡΕ,η Μπάζα,η Τιβιες,η χερο,να βγάλουν ένα μάπα μηχανάκι τι αντίκτυπο θα έχει στην εσωτερική αγορά.
Οι Κινέζοι έχουν οχτακόσα μοντέλα με σαράντα διαφορετικούς κινητήρες,και πέντε να σπάνε,έχουν αλλά τριάντα πέντε.
Για να το πούμε πιο απλά,σε 15-20 χρόνια,πόσα Χιμα,και πόσα ΜΤ450 (και κλώνοι)θα είναι ακόμα στο δρόμο;
taisteal
04/10/2025, 19:51
Για Χιμα 450 σε βλέπω.
Όσο γκάζι χρειάζεται,χωράει δύο,δε βαράει στις λακούβες,μικρό κόστος συντήρησης και επισκευής σε σχέση με δικυλινδρο, ανταλλακτικά για πολλά χρόνια,και το σημαντικότερο:δεν είναι κινεζικο.
+1 για το Himalayan
Το παίρνει όποιος να'ναι και του καλαφατίζει τα πρέκια τόσους μήνες test ride και δεν εχει κανει κιχ.
Αγόραζα
patsavour
04/10/2025, 20:46
Η Ινδία είναι μοτοσυκλετομάνα,καμιά σχέση με Κίνα .
Φανταστειτε η ΡΕ,η Μπάζα,η Τιβιες,η χερο,να βγάλουν ένα μάπα μηχανάκι τι αντίκτυπο θα έχει στην εσωτερική αγορά.
Οι Κινέζοι έχουν οχτακόσα μοντέλα με σαράντα διαφορετικούς κινητήρες,και πέντε να σπάνε,έχουν αλλά τριάντα πέντε.
Για να το πούμε πιο απλά,σε 15-20 χρόνια,πόσα Χιμα,και πόσα ΜΤ450 (και κλώνοι)θα είναι ακόμα στο δρόμο;
Τα ίδια είναι και οι δύο.Απλως στην Ινδία λόγω χαμηλοτερης οικονομικης δυνατοτητος τα μοντέλο είναι χαμηλοτερου κυβισμου και τεχνολογίας.Οσο για τα 15-20 χρόνια που λες,ποιος πια αγοράζει μηχανακι για 15-20 χρόνια.;;;;;;;Ελάχιστοι ώστε να επηρρεασουν την γενικη τάση της αγορας,που αλλάζει πλέον τα μοντέλο σαν τα πουκάμισα.Ζητω οι κλωνοι.Να πάρει μηχανακι και η φτωχολογια.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.