View Full Version : Gia alli mia fora italy vs japan
Sas bazw edw to link apo to suzuki v2 gia na katalabete mexri pou ftanei to komplex sas olon twn giapwnezofilon.Diavaste to olo kai tha katalabete.
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=16892
δε καταλαβα τιποτα ..:rolleyes: αν και προσπαθησα αληθεια...
σου λεω..
αλλα τι σε νοιαζει..βρισε τα μπουρδελακια τους εδω και μη σε νοιαζει...κατι θα βρουμε να πουμε μετα..
:rotflmao: :rotflmao:
MIKE_16V
16/01/2006, 11:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από 620
Sas bazw edw to link apo to suzuki v2 gia na katalabete mexri pou ftanei to komplex sas olon twn giapwnezofilon.Diavaste to olo kai tha katalabete.
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=16892
Σωστα ducati και ξερω ψωμι............αλλα το καλοκαιρι να σε δω με το αεροψυκτο multimixer σου, που θα καιγονται τα π@παρια σου απο τον εκπληκτικο v2 90o
:rotflmao: :rotflmao:
Cpt. Haddock
16/01/2006, 11:28
:a014: :a014: :a014:
για πάμε...
Τα SV μπορει να χανουν βιδες, τα Ducatia σας ομως χανουν μπιελες και εσεις τα λεφτα σας.
:rotflmao: :rotflmao:
Sopa re pou xanoume kai mpieles.Egw toulaxiston proswpika den exw akousei kanenan na tou baraei mpiela.Pio polles kampanes exw akousei na barane se r1 para mpieles se ducati.
H mhpws exeis synergeio ths hellinmoto kai allazeis kathe mera mpieles se ducati? h mhpws ta mperdebeis me tipota husaberg h ktm ?
Re mike prosekse mhn kaigonte kai ta dika sou paparia apo ta bentilateria tou Z pou eprokite na pareis.
Pare twra to mpourdelaki sou to crm kai prosekse mhn se petyxei kana EXC sto dromo kai se tsagiasei.
ΕΛΑ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΛΙΓΗ ΚΙΝΗΣΗ
:a014: :a014: :a014: :a34:
MIKE_16V
16/01/2006, 12:31
Περιοδικό Motorrad 09/12/05. Τεστ Διαρκείας 50,000χλμ Ducati 999 (κατά τα άλλα το πιο "γιαπωνέζικο" μοντέλο της ducati). Οι τύποι του έκαναν 50,000χλμ και μετά το έλυσαν για να διαπιστώσουν φθορές. Μερικά στοιχεία που προέκυψαν:
Κόστη χρήσης:
Λάδια 176€
Φίλτρα Λαδιού 43€
Φίλτρα Βενζίνης 80€
Μπουζί 85€
Τακάκια μπρος 193€
Τακάκια πίσω 26€
Αλυσίδογράναζα 458€
Ιμάντες εκκεντροφόρων 246€
Λιπαντικά και λάδια πηρουνιού 58€
Φλάτζες 68€
Σέρβις και εργατικά 2.060€
Λάστιχα 3800€
Καύσιμο 3590€
Σύνολο 10.877€
Εργασίες και ζημιές που επιδιορθώθηκαν:
Λάστιχα μπρος-πίσω στα 5850χλμ
Λάστιχα μπρος-πίσω στα 10050χλμ
Λάστιχα μπρος-πίσω στα 14333χλμ
Πλεξούδα, ηλεκτρονική και σέλα συνεπιβάτη αλλαγή μέσα στην εγγύηση στα 15043χλμ
Ρελέ ψεκασμού στα 16230χλμ (εγγύηση)
Λάστιχα μπρος-πίσω στα 18252χλμ
Τακάκια μπροστά 18578χλμ
Υποπλαίσιο, ουρά, σέλα συνεπιβάτη και μηχανισμός που αυτή ανοιγοκλείνει (εγγύηση) και αλυσίδογράναζα 21282χλμ
Λάστιχα μπρος-πίσω στα 21698χλμ
Αισθητήρας πεταλούδας ψεκασμού - αντικατάσταση και συγχρονισμός 21776χλμ
Λάστιχο πίσω στα 26560χλμ
Λάστιχα μπρος-πίσω στα 28604χλμ
Προστατευτικό στα μαρσπιέ 29582χλμ
Μπροστινός διακόπτης για το φως του φρένου (εγγύηση) και τακάκια πίσω 30077χλμ
Ηλεκτρονική, όργανα, διακόπτης στην μανέτα του συμπλέκτη και τρόμπα μπροστινού φρένου (εγγύηση) 32189χλμ
Δαγκάνες μπροστινές και τακάκια, ματάκι λαδιού, πολλαπλασιαστές και αισθητήρας ταχυμέτρου (εγγύηση) 32733χλμ
Ψυγείο λαδιού (εγγύηση) 32795χλμ
Αισθητήρας στροφομέτρου (εγγύηση) 32947χλμ
Λάστιχο πίσω στα 33844χλμ
Λάστιχα μπρος-πίσω στα 37845χλμ
Μπροστινός διακόπτης για το φως του φρένου (εγγύηση), φως πινακίδας και λάμπες αλογόνου 39651χλμ
Δισκόπλακες και τακάκια εμπρός 40558χλμ
Λάστιχα μπρος-πίσω στα 40858χλμ
Φως πινακίδας, ψαλίδι, σέλα αναβάτη, προστατευτικό στα μαρσπιέ, τρόμπα πίσω φρένου (εγγύηση) και αλυσιδογράναζα 44497χλμ
Κεντρικός διακόπτης και λαιμός πίσω κυλίνδρου (ράγισε) 47063χλμ
Φθορές
Ανοχή πιστονιών: ΟΚ
Ανοχή ελατηρίων πιστονιών: ΟΚ
Ανοχή κουζινέτου μπιέλας-στοφάλου : Άμεση αλλαγή
Ανοχή κουζινέτου μπιέλας-πείρου πιστονιού: ΟΚ
Ανοχή ρουλεμάν κοκορακίων: ΟΚ
Στέλεχος βαλβίδων ΕΙΣ-ΕΞ: Άμεση αλλαγή βαλβίδων
Έδρες βαλβίδων: Άμεση αλλαγή
Καμπάνα-ελατήρια και δίσκοι συμπλέκτη: Άμεση αλλαγή
Κύλινδρος: Σημάδια φθοράς
Δυναμομέτρηση
Αρχική: 127ΗΡ/9900rpm 100Nm/8000rpm στον συμπλέκτη
Τελική: 127ΗΡ/9700rpm 100Nm/7900rpm στον συμπλέκτη
Η αρχική καμπύλη είναι λίγο καλύτερη στις χαμηλές στροφές ενώ η τελική δείχνει βελτίωση από τις 8000 και πάνω
Συμπέρασμα? Για τα πρώτα 30000 αντέχει, από κεί και πέρα...βρες κορόιδο να το πουλήσεις.
Για οσους δεν το εχουν δει..(απο bikenet). ο 620 το ξερει ηδη!!!:bigcry:
Αντε και καλο κεικ:eyepop: :lol: :lol:
Re papara mike mhn kaneis recycle kai stis diamaxes to exoun postarei kai edw mesa ayto kai sto bikenet.Mhn ginese grafikos.
Sto katw katw tha eprepe na to baloun dipla apo ena allo montelo kai na mas legane ti tha eygaze kai ayto se kostos h pws to pigene aytos pou to pigene kai katw apo ti synthikes.
Egw mporw na sou parw ena mhxanaki kai na sou pw sta 500 xlm ebgale mpiela na to paw mexri thessaloniki me prwti ayto ti paei na pei oti einai problimatiko.
και εδω στα sv αμα κοιταξεις..παιζει ενα ..
που δεν επαθε ολα αυτα..
ΑΠΛΑ ΕΣΠΑΣΕ ΟΛΟ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΓΟΥΣΤΟ.
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΨΑΧΝΕΙΣ ΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ...ΣΟΥ ΛΕΕΙ..ΠΑΡΤΑ ΟΛΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ..ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΟΤΕΡ.
MIKE_16V
16/01/2006, 12:44
Δεν το ηξερα, αλλα δεν πειραζει.....να το διαβασουν και οσοι δεν το ειδανε:beer:
Mike bromiari (ayto paei gia to crm pou kabalas) DEN EINAI METRO SYGKRISIS TO NA PAIRNW MIA MHXANI NA THN SKIZW KAI META NA LEW TI EBGALE.Metro sygkrisis einai na parw 5 mhxanes kai na to kanw ayto.
MIKE_16V
16/01/2006, 12:59
Ναι ρε παρε και καμια 10αρια ....εισαι στα καλα σου.....
εχεις ακουσει κανεναν να κανει long term test σε παραπανω απο ενα:eyepop:
Αμα εχει ακουσει κανεις ας μας πει:smokin:
Theleis na kanw ena long term test ston pato sou ?
Diladi ayth h foto ti simainei oti ola ta honda xalane kai ta pairnei o geranos ???
An kai edw pou ta leme an eisai sthn erimia pou skata tha breis anorthoti panw se kana bouno.
33778
MIKE_16V
16/01/2006, 13:06
Αντε "χασου" ΜΩΡΗ ΑΔΕΡΦΟ:lol: :lol: :lol:
Cpt. Haddock
16/01/2006, 13:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από 620
Theleis na kanw ena long term test ston pato sou ?
:mad:
Μην ξεφεύγετε από το θέμα :nono:
γιατί θα χάσουμε το ενδιαφέρον όσοι παρακολουθούμε
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
είπαμε italy vs japan
(εκτός αν μιλάς για γιαπωνέζικο πάτο)
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
:a014: :a014:
MIKE_16V
16/01/2006, 13:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
:mad:
Μην ξεφεύγετε από το θέμα :nono:
γιατί θα χάσουμε το ενδιαφέρον όσοι παρακολουθούμε
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
είπαμε italy vs japan
(εκτός αν μιλάς για γιαπωνέζικο πάτο)
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
:a014: :a014:
Οταν καποιος δεν εχει τι να πει ..... αρχιζει τα "ΙΤΑΛΙΚΑ":rotflmao: :rotflmao:
CATSO, CATSO,
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
:a014:
...θα τα χωσω μολις κοντεψουμε να χασουμε...
:a014: :a014:
hornetmania
20/01/2006, 16:13
Καλά είναι μωρέ και τα ιτλικά...
κι από εμφάνηση κάτι λένε...
αλλά όχι και να διδάξουν οι ιταλοί τους ιάπωνες πως να φτιάχνουν κινητήρες!!:smokin: :a024:
Cpt. Haddock
20/01/2006, 16:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από hornetmania
αλλά όχι και να διδάξουν οι ιταλοί τους ιάπωνες πως να φτιάχνουν κινητήρες!!:smokin: :a024:
Πάντως δε φτιάξανε οι Ιάπωνες πρώτοι κινητήρες....
Μάλλον από τους ευρωπαίους διδάχτηκαν
(το αν οι μαθητές ξεπέρασαν τους δασκάλους είναι άλλο θέμα)
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από 620
Sas bazw edw to link apo to suzuki v2 gia na katalabete mexri pou ftanei to komplex sas olon twn giapwnezofilon.Diavaste to olo kai tha katalabete.
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=16892
Για ωπα ρε φιλε.
Μπαινεις γραφεις μια ανυποστατη σαχλαμαρα, σου απανταω,με αγνοεις επιδεικτικα, και εσυ ερχεσαι τωρα και ανοιγεις θεμα στις διαμαχες, με τον πλεον εριστικο τροπο.
Να πεσω λιγο στο επιπεδο σου τοτε, να βγαλουμε ακρη.....
Τι νομιζεις οτι ειμαστε τιποτα κολλημενοι με τα μηχανακια μας;
Μαλλον δεν εχεις μπει στον κοπο να διαβασεις λιγο πιο προσεκτικα.
Ασφαλως και δεν ξερεις οτι σε πολλες συζητησεις μεσα στο φορουμ, αλλα και κατ'ιδιαν στο ερωτημα "Fazer η SV" η σε πιο προσφατο ποστ με V-Strom, εγραψα την γνωμη μου, η οποια δεν περιελαμβανε την "αγαπημενη" μου φιρμα.
Δεν φοραω παρωπιδες σαν μερικους ξερω τι καβαλαω, και δεν εχω να αποδειξω τιποτα σε κανεναν.
Εδω με κατηγορουν ρε οτι "θαβω" τα SV.
Και εσυ με λες κολλημενο και κομπλεξικο;
Καλυτερα να γνωριζεις καλυτερα αυτον στον οποιο απευθυνεσαι.
Και για να συνεχισουμε λιγο στο υψος που εσυ ξεκινησες η διαφορα μας ξερεις ποια ειναι;
Οτι εσυ πασχιζεις να αποδειξεις οτι το μηχανακι σου ειναι αξιοπιστο, ενω εγω προσπαθω να αποδειξω οτι το δικο μου δεν ειναι:lol:
Μαλιστα ενας απο εδω μεσα τα καταφερε, για να μη λετε:lol:
ΓκαζοφωνιΞ
21/01/2006, 21:59
Ρε παιδια ειναι βλακια να προσπαθειτε να δειξεται οτι τα ducati ειναι αναξιοπιστα επειδη ενα long term σε μια μοτοσυκλετα που προοριζεται για αγωνιστικη και μονο χρηση(ασχετα το οτι της βαζουν και δυο φαναρια για να παιρνει αδεια) γιαι:
Η 999 δεν κατασκευαστικε με γνωμονα την αξιοπιστια αλλα την μεγαλυτερη αποδοση...(αρα αξιοπιστια παει περιπατο)
Και κατι ακομα βασικο...Στα long term τα μηχανακια τα σκιζουνε,δεν τα λυπουνται καθολου γιατι δεν ειναι δικα τους και στ'αρχιδια τους αμα χαλασουν...
Για να πεις οτι σεν ειναι αξιοπιστα θα πρεπει να παρεις τα 2βαλβιδα...(τα οποια ειανι πολυ αξιοπιστα μοτερ...)
Multi-Duc
22/01/2006, 09:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από ΓκαζοφωνιΞ
Για να πεις οτι σεν ειναι αξιοπιστα θα πρεπει να παρεις τα 2βαλβιδα...(τα οποια ειανι πολυ αξιοπιστα μοτερ...) [/B]
+1 :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από 620
.....Pio polles kampanes exw akousei na barane se r1 para mpieles se ducati....
..ελπιζω να μην εννοεις τα Ducati γενικα...
dirtbird
22/01/2006, 11:52
Eντάξει ψιλοπλάκα να γίνεται, αλλά θα ήθελα να κάνω ορισμένες παρατηρήσεις.
Το αγοραστικό κοινο της 999 λογικά είναι:
α) αγωνιζόμενοι (που μάλλον βέβαια θα πάρουν την αγωνιστική έκδοση) και δεν τους νοιάζει η αξιοπιστία μακροπρόθεσμα αφού έτσι και αλλιώς ανά κάποια τακτά διαστήματα γίνεται συνολκός έλεγχος
και
β)'εραστές' (πείτε όπως θέλετε), που γουστάρουν ιδιαίτερα και λογικά δεν θα τη χρησιμοποιούν καθημερινα΄, σε κακές συνθήκες (βροχή, πολη, κ.τ.λ.).
Αυτοί λοιπον δεν πρόκειται να 'γράψουν' τα χιλιόμετρα του Motorrad τόσο γρήγορα, δηλαδή μέσα στο διάστημα εγγύησης.
Μήπως θέλει κάποιος να σκεφτεί πόσες φορές θα πλήρωνε την αρχική αξία στα 3 με 4 χρόνια?
Επίσης ακόμα και αν δεχτούμε ότι κατά το τεστ η χρήση ήταν σκληρή, οι βλάβες που παρουσιάστηκαν συνεχίζουν να είναι υπερβολικές. Δεν νομίζω ότι οι δοκιμαστές του Motorrad είναι κακοί χρήστες (άλλο η σκληρή χρήση, άλλο η κακή χρήση). Όπως επίσης σε τεστ μακράς διαρκείας του ίδιου περιοδικού δεν έχουν εμφανιστεί -απαραίτητα- τόσες βλάβες.
Επίσης υποπτεύομαι ότι η μετάφραση του τεστ δεν είναι τόσο ακριβής,
π.χ. η 999 δεν έχει ηλ. ανάφλεξη αλλά εγκέφαλο ψεκασμού (κομματάκι ακριβότερος) αλλά και ο αισθητήρας πεταλούδας δεν είναι και τίποτα τρομερό (πρόκειται για ένα ποτενσιόμετρο- TPS).
Πάντως αν η μηχανή μου έβγαζε αυτά τα προβλήματα (ανεξαρτήτου μάρκας), σίγουρα στον ...όλο κάποιου αντιπρόσωπου θα την βρίσκατε.
Όχι γιατί φταίει αυτός. Απλά θα το έκανα ελπίζοντας να την μεταβιβάσει και αυτός με τη σειρά του στην ανάλογη κοιλότητα του κατσκευαστή.:D
ΓκαζοφωνιΞ
22/01/2006, 14:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Eντάξει ψιλοπλάκα να γίνεται, αλλά θα ήθελα να κάνω ορισμένες παρατηρήσεις.
Το αγοραστικό κοινο της 999 λογικά είναι:
α) αγωνιζόμενοι (που μάλλον βέβαια θα πάρουν την αγωνιστική έκδοση) και δεν τους νοιάζει η αξιοπιστία μακροπρόθεσμα αφού έτσι και αλλιώς ανά κάποια τακτά διαστήματα γίνεται συνολκός έλεγχος
και
β)'εραστές' (πείτε όπως θέλετε), που γουστάρουν ιδιαίτερα και λογικά δεν θα τη χρησιμοποιούν καθημερινα΄, σε κακές συνθήκες (βροχή, πολη, κ.τ.λ.).
Αυτοί λοιπον δεν πρόκειται να 'γράψουν' τα χιλιόμετρα του Motorrad τόσο γρήγορα, δηλαδή μέσα στο διάστημα εγγύησης.
Μήπως θέλει κάποιος να σκεφτεί πόσες φορές θα πλήρωνε την αρχική αξία στα 3 με 4 χρόνια?
Επίσης ακόμα και αν δεχτούμε ότι κατά το τεστ η χρήση ήταν σκληρή, οι βλάβες που παρουσιάστηκαν συνεχίζουν να είναι υπερβολικές. Δεν νομίζω ότι οι δοκιμαστές του Motorrad είναι κακοί χρήστες (άλλο η σκληρή χρήση, άλλο η κακή χρήση). Όπως επίσης σε τεστ μακράς διαρκείας του ίδιου περιοδικού δεν έχουν εμφανιστεί -απαραίτητα- τόσες βλάβες.
Επίσης υποπτεύομαι ότι η μετάφραση του τεστ δεν είναι τόσο ακριβής,
π.χ. η 999 δεν έχει ηλ. ανάφλεξη αλλά εγκέφαλο ψεκασμού (κομματάκι ακριβότερος) αλλά και ο αισθητήρας πεταλούδας δεν είναι και τίποτα τρομερό (πρόκειται για ένα ποτενσιόμετρο- TPS).
Πάντως αν η μηχανή μου έβγαζε αυτά τα προβλήματα (ανεξαρτήτου μάρκας), σίγουρα στον ...όλο κάποιου αντιπρόσωπου θα την βρίσκατε.
Όχι γιατί φταίει αυτός. Απλά θα το έκανα ελπίζοντας να την μεταβιβάσει και αυτός με τη σειρά του στην ανάλογη κοιλότητα του κατσκευαστή.:D
Ρε φιλε το μοτερ ειναι τουμπανιασμενο γιαυτο δεν εχει αξιοπιστια....
Μεχρι περιση το gsxr(4κυληνδρο)εβγαζε
145 αλογα μετο ζορι στον τροχο...
Και ερχεται η Ducati με ενα δικυληνδο και σου δινει 140 αλογα...
Αυτο νομιζω τα λεει ολα...
Αλλα υπαμε αν θες να δεις ποσο αξιοπιστα ειναι τα ducati θα παρεις τα διβαλβιδα τα οποια ειναι σκυλια και μηχανολογικα δεν βγαζουν προβληματα(αλλο αν εχουν προβλημα με τα ηλεκτρονικα)...
dirtbird
22/01/2006, 17:30
Χωρίς να είναι αττό το θέμα , νομίζω ότι το base 999 (δεν θυμάμαι ακριβή τύπο) είναι μάλλον στα 120-125 τροχό. Αυτό που πλησιάζει τα 140 είναι το homologation special και μάλλον έχει τα διπλά λεφτά.
Τέλος πάντων δεν είναι θέμα αριθμών (αν ήταν, οποιοδήποτε δικύλινδρο θα΄ταν χαμένο από χέρι δίπλα σε ένα τετρακύλινδρο) και χώρας προέλευσης, αλλά προτιμήσεων ως προς τον τρόπο απόδοσης και λειτουργίας (sorry που μου βγαίνει τρομερή συγκαταβατικότητα και χαλάω το thread):rotflmao:
ΓκαζοφωνιΞ
22/01/2006, 18:18
Το φετινο μαμα 999 εχει μοτερ απ'το περσινο 999ς και εχει 135 τροχο αν θυμαμαι καλα...
Και ρε παιδια γαμωτο κερατο μου μην συμφωνειται....
Ειπαμε γαμιουνται τα japan,τα ιταλικα κλπ κλπ κλπ....
Αντε γιατι καναμε κατηχιτικο τις διαμαχες...:mad: :mad: :mad:
Βρειστε,κανει καλο...:a017: :a017: :a017: :a39: :a39:
PArte tis italomakaronades sas k valte tes sto kolo sas!!!!Japan for ever!!!!
Αντε να πω και εγω τη γνωμη μου. Ειναι αληθεια οτι οι Ευρωπαιοι ειναι οι πρωτοι που κατασκευασαν μηχανες (οπως και τα περισσοτερα πραγματα). Οι Ιαπωνες ξεκινησαν να αντιγραφουν τα ευρωπαικα και σιγα σιγα να αποκτουν τεχνογνωσια. Η βιομηχανια της Ιαπωνιας ειχε τρομερη ανωδο (αρα και λεφτα) και τραβηξε πολους ευρωπαιους μηχανικους. Ετσι εγινε αυτο που λεμε ο μαθητης ξεπερασε το δασκαλο. Τα μοτερ και τα σαζμαν των Ιαπωνων δεν παιζονται ουτε σε αξιοπιστια ουτε σε επιδοσεις. Για να μπορεσουν να μεινουν στο παιχνιδι οι ευρωπαιοι κατασκευαζουν μηχανες με καλυτερα και ποιοτικοτερα περιφεριακα (αναρτησεις, φρενα κτλ.) οποτε οι μηχανες ειναι ποιο καλα στημενες. Ετσι ερχεται το ερωτημα -τι να παρω?-. Το κακο με τις μηχανες ειναι οτι δεν μπορεις να αλαξεις μοτερ (εχω ενα seaτακι αλλα φοραει τη μιραφιορι τη δυλιτρη:lol: ). Ειναι ομως ευκολο να αλαξεις περιφεριακα. Οποτε εξασφαλιζω το μοτερ μου με τον Ιαπωνα και αν θελω το κατι παραπανω ειναι στο χερι μου (μαλον στην τσεπη μου):lol: :wave2:
..πολυ ωραια τα ειπες,αλλα τι γινεται οταν μπαινει και το θεμα της εμφανισης στην εξισωση???.Οι Ιταλοι σ αυτον τον τομεα εινα μανουλες και δεν νομιζω να μπορει να το αρνηθει καποιος αυτο...
Αρχικά δημιουργήθηκε από 620
Sas bazw edw to link apo to suzuki v2 gia na katalabete mexri pou ftanei to komplex sas olon twn giapwnezofilon.Diavaste to olo kai tha katalabete.
Eσύ με το 620 δεν ήσουν αυτός που πατάει όλα τα μηχανάκια από v-strom έως tdm ???
Ναι -ναι τώρα θυμήθηκα...
Νάσαι πάντα καλά φίλε μου γιατί αυτές τις δύσκολες εποχές χρειάζεται ένας σαν και σένα να γελάμε που και που ....
Αρχικά δημιουργήθηκε από Dexter
..πολυ ωραια τα ειπες,αλλα τι γινεται οταν μπαινει και το θεμα της εμφανισης στην εξισωση???.Οι Ιταλοι σ αυτον τον τομεα εινα μανουλες και δεν νομιζω να μπορει να το αρνηθει καποιος αυτο...
Κοιτεξε το θεμα της εμφανισης δεν το εθιξα γιατι ειναι καθαρα υποκειμεμικο. Απο την αλλη δεν ξερω τι ηλικια και τι εμπειριες εχεις αλλα να ξερεις κατι. Τι να την κανεις την ωραια την γκομενα αν σου τα κανει τσουρεκια ? Το επιασες μεγαλε;) :wave2:
....σωστοοοος.(Για να μην μπερδευομαστε κοιτα το avatar μου για να καταλαβεις και τις προτιμησεις μου)....:beer:
nikos force
30/01/2006, 00:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Και για να συνεχισουμε λιγο στο υψος που εσυ ξεκινησες η διαφορα μας ξερεις ποια ειναι;
Οτι εσυ πασχιζεις να αποδειξεις οτι το μηχανακι σου ειναι αξιοπιστο, ενω εγω προσπαθω να αποδειξω οτι το δικο μου δεν ειναι:lol:
Μαλιστα ενας απο εδω μεσα τα καταφερε, για να μη λετε:lol: Γ Α Μ @ Σ Ε Σ.ειναι η πιο σοβαρη κουβεντα. μετα απορω γιατι καποιοι τυποι κρινουν και βγαζουν πορισματα για καποια μηχανακια που ουδεποτε ειχαν ωστε να μιλησουν απο προσωπικη εμπειρια αλλα και ουδεποτε θα αποκτησουν. μηπως οσα δε φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια?????μετα αυτο το μαλακια αρθρο του μοττοραντ σταματηστε να το κοτσαρετε καθε λιγο και λιγακι.ειναι ζητημα αν δεκα ατομα εδω μεσα μπορουν να πανε το μηχανακι οπως το πανε οι τυπαδες στο περιοδικο ωστε να κλαταρει τι μηχανημα τοσο πολυ και τοσο γρηγορα.παρακατω τα ιαπωνικα μονο σε απολυτες επιδοσεις υπερισχυουν.τιποτα αλλο.αυτα τα μηχανακια δεν ειναι για να τα παιρνει ο καθε καβουρας για τη καφετερια και να απαιτει αξιοπιστια...στη τελικη παρτε και το κρισιμο ερωτημα ολοι οι γιαπωνεζοφιλοι... αν σας χαριζανε τι θα προτιμουσατε ενα κ5 η ενα 999sp?την απαντηση τη ξερω οποτε καντε γαργαρες
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
....
Μάλιστα.Δηλαδή όποιος το πάρει να μην το σκίσει στην ευθεία αλλά ούτε στην πίστα.Σιγά σιγά με το γκάζι μην μας μείνει στα χέρια.Τελικά τι πρέπει να κάνει ή να μην κάνει κάποιος μ αυτό το ''έργο τέχνης'';Για πες το ξεκάθαρα γιατί το ποστ σου μπερδεύει.
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
[B.. αν σας χαριζανε τι θα προτιμουσατε ενα κ5 η ενα 999sp?την απαντηση τη ξερω οποτε καντε γαργαρες [/B]
...αν ηθελα να ομορφυνω το γκαραζ 999,αν ηθελα να το βγαζω και στο δρομο (με την σιγουρια οτι θα με φερει και πισω),Κ5..
.....γργργργκρργκγρκγρργρκρ....
(ηχος γαργαρας)
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Και για να συνεχισουμε λιγο στο υψος που εσυ ξεκινησες.....
ΥΦΟΣ.....γκουχ,γκουχ.
Χαλια ειμαι:bigcry:
nikos force
30/01/2006, 14:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από HotDog
Μάλιστα.Δηλαδή όποιος το πάρει να μην το σκίσει στην ευθεία αλλά ούτε στην πίστα.Σιγά σιγά με το γκάζι μην μας μείνει στα χέρια.Τελικά τι πρέπει να κάνει ή να μην κάνει κάποιος μ αυτό το ''έργο τέχνης'';Για πες το ξεκάθαρα γιατί το ποστ σου μπερδεύει. ξεκαθαρος ειμαι. δε μπορεις να συγκρινεις μια συντακτικη ομαδα με δεκα διαφορετικα οδηγικα στυλ και με σκοπο να δουν ποσο γρηγορα χαλαει ενα μηχανακι με εναν ιδιωτη.οσο και να το σκισεις δε θα το κανεις με το σκοπο που ειχαν τα τυπακια και εκτος αυτου δε θα προλαβαινες σε ενα τετοιο χρονικο διαστημα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
ξεκαθαρος ειμαι. δε μπορεις να συγκρινεις μια συντακτικη ομαδα με δεκα διαφορετικα οδηγικα στυλ και με σκοπο να δουν ποσο γρηγορα χαλαει ενα μηχανακι με εναν ιδιωτη.οσο και να το σκισεις δε θα το κανεις με το σκοπο που ειχαν τα τυπακια και εκτος αυτου δε θα προλαβαινες σε ενα τετοιο χρονικο διαστημα.
Ωραία.Άστο χέστο το τεστ.Στις πίστες αντέχει;Όχι σε track days,εκεί είσαι άρχοντας,δεν σου τη λεει κανείς.Σε λένε Τάκη όμως,είσαι γκαζερός και θες να κατέβεις σε αγώνες,χωρίς την υποστήριξη κάποια ματσο-εταιρίας.Αγοράζεις ένα 999 και πας να τρέξεις.Πόσο λες ν αντέξει;Το βγάζεις το πρωτάθλημα ή μπα;
Ή να σε παω στο WSBK;Που το R1 του Haga καρατάει όλο το πρωτάθλημα ενώ το 999 του Rolfo θα αλλάζει ολόκληρο κινητήρα καθε 2 αγώνες;
Ξεχνάς φίλε ότι μιλάμε για αγωνιστικά μηχανάκια.Το ξεζούμισμα είναι αναπόφευκτο,γι αυτό φτιάχτηκαν όχι για να πηγαίνουν για πικ νικ.
nikos force
30/01/2006, 17:47
τα ιδια λεμε. δε μπορεις να παιρνεις ενα αγωνιστικο μηχανακι και να ΑΠΑΙΤΕΙΣ αξιοπιστια.
Valentino_Ptossi
03/02/2006, 00:23
γιατι? επειδη δε στην παρεχουν οι Ιταλοι? :confused:
Αντιθετως πιστευω οτι ενα αγωνηστικο μηχανακι ειναι υποχρεωμενο να αντεχει σε σκληρη χρηση!
Υ.Γ. ασε που το σουλουπι της 999 δεν μου αρεσει καθολου αν και οδηγηκα τη βρισκω πολυ μπροστα!
DUCATI 998 - LAST DUCATI
:sad:
dirtbird
03/02/2006, 19:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
.στη τελικη παρτε και το κρισιμο ερωτημα ολοι οι γιαπωνεζοφιλοι... αν σας χαριζανε τι θα προτιμουσατε ενα κ5 η ενα 999sp?
KANENA:rolleyes:
MMM, ωραίο παράδειγμα
ένα Ιταλιικό και το πιο Ιταλικό Γιαπωνέζικο
:rotflmao:
Valentino_Ptossi
04/02/2006, 20:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
KANENA:rolleyes:
MMM, ωραίο παράδειγμα
ένα Ιταλιικό και το πιο Ιταλικό Γιαπωνέζικο
:rotflmao:
δεν πιστευω να λες ιταλικο ιαπονεζικο το κ5 ετσι?
το κ5 συνεχιζει την παραδοση των gsxr με τον καλυτερο τροπο!πιο μικρο, πιο ελαφρι και πιο γρηγορο!:dizzy:
Dodok edessa
04/02/2006, 20:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από Valentino_Ptossi
δεν πιστευω να λες ιταλικο ιαπονεζικο το κ5 ετσι?
το κ5 συνεχιζει την παραδοση των gsxr με τον καλυτερο τροπο!πιο μικρο, πιο ελαφρι και πιο γρηγορο!:dizzy:
ναι αλλα το 999 ειναι οτι πιo sexy:winka:
και αυτο ειναι που μετραει
:D
H.A.Balafoutre
05/02/2006, 13:32
Η τέχνη της οδήγησης μιας μοτοσικλέτας είναι απερίγραπτα εθιστική.
Αν και λόγω υπογραφής καλύτερα να μην πω τίποτα παραπάνω αλλά ως noobης το παρακάτω video είναι όλα τα λεφτα.
Είναι λίγο μεγάλο βέβαια αλλά πολύ καλό.
http://www.duc.nu/movies/files.php?&file=Building%20a%20Ducati%20999.wmv&sort=Date&skip=0&show=500
Και κάτι άλλο που τελευταία σε κουβέντες μεταξύ μοτοσικλετιστών μου ήρθε στο μυαλό.
Στο εξωτερικό, οι μοτοσικλέτες που θεωρούντε εδώ στην Ελλάδα αναξιόπιστες, πόσο πιο αναξιόπιστες είναι?
Το ρωτάω διότι ακόμη και πολλοί "γιαπωνέζοι" ψάχνουν για ένα καλό συνεργείο. Για ένα καλό μηχανικό. Δηλαδή στην Ελλάδα δεν έχουμε τα σωστά συνεργεία για να μας συντηρούν σωστά τις μοτοσικλέτες μας, γιαπωνέζες & ιταλίδες ή ότι άλλο, άρα βγάζουμε λάθος συμπεράσματα για την "αναξιοπιστία" συγκεκριμένων μοντέλων.
Σίγουρα ένα μεγάλο μείον εδώ στις "μη γιαπωνέζες" είναι η αναξιοπιστία αλλά τη σημερινή εποχή που ελάχιστες διαφορές υπάρχουν σε μια τεχνολογία δουλεμένη παγκοσμίως πως ερχόμαστε εμείς οι ελληνάρες και καταστρέφουμε τη φήμη κάποιων μοντέλων? Μήπως αν απαιτούσαμε από τα συνεργεία πέρα από την πώληση, να ξέρουν και 5 πραγματάκια παραπάνω για την συντήρηση? Δηλαδή ποιός έχει τις περισσότερες πιθανότητες να πετάει αετό, ο κατασκευαστής ή ο συντηρητής?
Valentino_Ptossi
05/02/2006, 16:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
Η τέχνη της οδήγησης μιας μοτοσικλέτας είναι απερίγραπτα εθιστική...
...Δηλαδή ποιός έχει τις περισσότερες πιθανότητες να πετάει αετό, ο κατασκευαστής ή ο συντηρητής?
Σωστή η παρατήρηση σου! Το θέμα είναι ότι όποια συγκριση και αν κανείς μεταξύ ducati και Ιαπωνίας…κλαυτα (σε αξιοπιστία και κόστος χρήσης).
Επίσης θέλω να προσθέσω πως δεν συμφωνώ με τον γενικό τίτλο “Italy-αναξιόπιστα” γιατί δεν συμβαίνει με όλους τους κατασκευαστές. APRILIA, MV AGUSTA, BENELI, KTM, HUSQVARNA, και άλλες που ίσως να μου διαφεύγουν αυτή τη στιγμή δεν νομίζω πως είναι αναξιόπιστες!
:wave2:
dirtbird
06/02/2006, 15:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από Valentino_Ptossi
δεν πιστευω να λες ιταλικο ιαπονεζικο το κ5 ετσι?
το κ5 συνεχιζει την παραδοση των gsxr με τον καλυτερο τροπο!πιο μικρο, πιο ελαφρι και πιο γρηγορο!:dizzy:
Εννοώ την γενικότερη ποιότητα των Suzuki, βέβαια τα GSXR πάντα μου φαίνονταν ότι έχουν βγει από άλλο εργοστάσιο και δεν μπορώ να ισχυριστώ ότι το έχω μελετήσει καλά από κοντά.
Πάντως το Hayabusha σε σχέση με το Blackbird υστερεί σε ποιότητα και λεπτομέρεια.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.