PDA

View Full Version : PiA mihani katehei to titlo SPEED KING?



john74
11/02/2006, 23:46
fastest mihani sta Top Speed??WHO IS THE Speed king???Thelo na xero tis gnomes sas kai iliko ean yparhei na to apodeixete!!

idi
12/02/2006, 00:07
σε στανταρ μορφη?

ZX12R .+_ (μεχρι να ερθει ο νεος βασιλιας ΖΧ14R...)

οταν μιλανε τα ρολογια ολοι σιωπουνε....

zoropatra
12/02/2006, 00:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
σε στανταρ μορφη?

ZX12R .+_ (μεχρι να ερθει ο νεος βασιλιας ΖΧ14R...)

οταν μιλανε τα ρολογια ολοι σιωπουνε.... :a23: :a23: :a23: :a23: :a23: :a23: :a23: :a23: :a23: :a23:

sonic22
12/02/2006, 00:49
to daxaki mou... :D :D :D

einai arketa mikro kai ama thelw to fortwnw se aeroplano kai pianw kai 1max... kai apo g den exw parapono...

me alla logia who gives a fuck? tha tis vgaloume kai ejw ne tis metrisoume?

teliki taxitita stin ellada... apo ta pio sidoma anekdota...

:beer: :ZZZ: :beer:

idi
12/02/2006, 02:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από sonic22
to daxaki mou... :D :D :D

einai arketa mikro kai ama thelw to fortwnw se aeroplano kai pianw kai 1max... kai apo g den exw parapono...

me alla logia who gives a fuck? tha tis vgaloume kai ejw ne tis metrisoume?

teliki taxitita stin ellada... apo ta pio sidoma anekdota...

:beer: :ZZZ: :beer:

ΑΦΟΥ ΔΕ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΙ ΑΠΑΝΤΑΣ????

H.A.Balafoutre
12/02/2006, 10:25
Λοιπόν όσα video και να είδα στο εξωτερικό από όλο τον κόσμο, σε dragster κ.τ.λ. το Hayabusa είναι πιο γρήγορο. Και μανίσιο και πειραγμένο. Έχει ελάχιστα μικρότερη ιπποδύμανη αλλά είναι πιο γρήγορο και σταθερότατο.

gcrook
12/02/2006, 10:32
Καλα, υπαρχει στη πιατσα και ενα Triumph με μακρυ πιρουνι και δυο χιλιαδες κατι κυβικα, που ετσι και ανοιξει καταπινει οτι βρει.
Κατι Καβασακια και Χαγιαμπουζες τα εχει για πρωινο.

idi
12/02/2006, 10:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
Λοιπόν όσα video και να είδα στο εξωτερικό από όλο τον κόσμο, σε dragster κ.τ.λ. το Hayabusa είναι πιο γρήγορο. Και μανίσιο και πειραγμένο. Έχει ελάχιστα μικρότερη ιπποδύμανη αλλά είναι πιο γρήγορο και σταθερότατο.

"video" και "μανισιο" ειναι δυο λεξεις που δε ταιριαζουν στην ιδια προταση αρα εχεις την απαντηση σου

sonic22
12/02/2006, 11:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
ΑΦΟΥ ΔΕ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΙ ΑΠΑΝΤΑΣ????

den eipa oti den me noiazei...
apla i erwtisi einai lathos...

prepei na mpoun parametroi opws
-to pio grigoro ergostasiako
-gia ta idia kivika road ligal motori
-oti pio gigoro se dio troxous
ktlp...


fisika theorw kai tin ousia tis erwtisis lathos alla auta einai gia alli kouveda...

:sun:

gian_nykt
16/02/2006, 08:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Καλα, υπαρχει στη πιατσα και ενα Triumph με μακρυ πιρουνι και δυο χιλιαδες κατι κυβικα, που ετσι και ανοιξει καταπινει οτι βρει.
Κατι Καβασακια και Χαγιαμπουζες τα εχει για πρωινο.

Σε ΡΟΠΕΣ..........ναι, αλλά σε τελικές????
Η ιστορία θα λήξει άδοξα,άντε βαριά βαριά μετά την δεύτερη 100άδα χιλιομέτρων(!!!!!) που τα άλλα 2 θα χαιρετίσουν με ταχύτερο τους υποθέτω το ZX12R (με αντικόφτες βέβαια)!!

toyota
16/02/2006, 08:59
Παιδιά,το Υ2Κ σας λέει κάτι;

StarSailor
16/02/2006, 09:21
Tα περισσότερα τεστ περιοδικών βγάζουν το ΖΧ12R ελάχιστα πιο γρήγορο και πιο δυνατό από το Busa, χωρίς μετατροπές εννοείται και τα δύο. Η ερώτηση φαντάζομαι αναφέρεται σε μηχανές όπως πουλιούνται γιατί αλλιώς είναι άτοπο πχ αν εγώ έχω βάλει τουρμπίνα στο μπούσα μου και κοκορεύομαι ότι είναι πιο γρήγορο από τα ΖΧ12r

Πάντως σε βελτιωμένη μορφή το busa πιστεύω έχει ένα πλεονέκτημα όσο αφορά στη τελική λόγω καλύτερης αεροδυναμικής. Στο τεύχος του Αγγλικού Superbikes που κυκλοφορεί Ελλάδα τώρα έχει τη ταχύτερη βελτιωμένη μηχανή χωρίς μακρύ ψαλίδι που είναι ένα busa με 490 ίππους και τελική...260 ΜΙΛΙΩΝ/ώρα

Cpt. Haddock
16/02/2006, 09:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από toyota
Παιδιά,το Υ2Κ σας λέει κάτι;

:beer:

Αεροπλάνο (κανονικά όμως) σε 2 ρόδες!

Αν πλησιάσεις κοντά στην εξάτμιση λιώνει πλαστικά...

απίστευτο μηχάνημα (και απόλυτα τρελό...)

:smokin:

MIKE_16V
16/02/2006, 10:08
Απο περιεργεια συζηταγα προχτες με τον μαστορα τι χρειαζετε να γινει για βγει ο κοφτης απο ενα ΖΧ10 μιας και ενας πελατης του το ζητησε....... μετα απο ψαξιμο του ειπε οτι χρειαζεται γυρω στα 4.000Ε για να γινει η δουλεια....και τις παναγιας τα ματια πρεπει να αλλαχτουν.
Αυτα απο εξουσιοδοτημενο Καwa

KeLeYTiS
16/02/2006, 10:18
Εγω αυτο που παρατηρησα ειναι οτι οποτε σε μια συζητηση υπαρχουν μεσα οι λεξεις

πιο γρηγορη
μεγαλυτερη τελικη ταχυτητα

κτλ κτλ κτλ

Δεν υπαρχει η λεξη HONDA μεσα

:rotflmao: :bawl: :lol: :rotflmao:

StarSailor
16/02/2006, 11:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από KeLeYTiS
Εγω αυτο που παρατηρησα ειναι οτι οποτε σε μια συζητηση υπαρχουν μεσα οι λεξεις

πιο γρηγορη
μεγαλυτερη τελικη ταχυτητα

κτλ κτλ κτλ

Δεν υπαρχει η λεξη HONDA μεσα

:rotflmao: :bawl: :lol: :rotflmao:

Όπως και η λέξη Yamaha...ιστορικά αν το δεις το πράγμα από την άλλη, η Honda είναι η πρώτη που πλησίασε το φράγμα των 300 με το πρώτο Blackbird ;)

KeLeYTiS
16/02/2006, 11:22
Δεν ειπα το αντιθετο...

Απλα η Honda εμεινε εκει :rotflmao:

the_passenger
16/02/2006, 11:36
Φυσικά και δεν είναι η Busa...

Αυτό που πέτυχα έξω από το γραφείο μου όμως θα μπορούσε να είναι:

:lol: :lol: :lol:


37491

OldMan
16/02/2006, 11:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από toyota
Παιδιά,το Υ2Κ σας λέει κάτι;

Αυτό δεν ήταν το σηματάκι που κολλούσαν πάνω σε οτιδήποτε συσκευή είχε ενσωματωμένο υπολογιστή και ήταν το Compliance ότι ΔΕΝ θα Bugάρει το pc την Πρωτοχρονιά του 2000 ???

:confused: :confused: :confused:

Cpt. Haddock
16/02/2006, 11:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Αυτό δεν ήταν το σηματάκι που κολλούσαν πάνω σε οτιδήποτε συσκευή είχε ενσωματωμένο υπολογιστή και ήταν το Compliance ότι ΔΕΝ θα Bugάρει το pc την Πρωτοχρονιά του 2000 ???

:confused: :confused: :confused:

και αυτό...

:smokin:

μη μου το θυμίζεις γιατί έκανα πρωτοχρονιά στη Τράπεζα τότε...

:mad:

μέχρι και εμφιαλωμένα νερά είχαμε αγοράσει σε περίπτωση που κρασάρει η ΕΥΔΑΠ !!!

:sick:

harilaos tapas
16/02/2006, 12:16
to pio grigoro pou pezi den einai oute hayabousa oute tipita.
einai ena mihanaki paragogis me mihani rollsroys aeroplanou to opio einai 500 aloga ,ipes tipota?to ida prosfata sto motors tv.

Cpt. Haddock
16/02/2006, 12:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από harilaos tapas
to pio grigoro pou pezi den einai oute hayabousa oute tipita.
einai ena mihanaki paragogis me mihani rollsroys aeroplanou to opio einai 500 aloga ,ipes tipota?to ida prosfata sto motors tv.

το Υ2Κ είναι αυτό που λές



:wave2:

harilaos tapas
16/02/2006, 12:26
i teliki tou einai 480 km

dirtbird
16/02/2006, 14:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από toyota
Παιδιά,το Υ2Κ σας λέει κάτι;

Αυτουνού δεν του κάθεται τίποτα από πίσω:winka:

NAKANO-1100
16/02/2006, 15:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
σε στανταρ μορφη?

ZX12R .+_ (μεχρι να ερθει ο νεος βασιλιας ΖΧ14R...)

οταν μιλανε τα ρολογια ολοι σιωπουνε....

ΠΑΝΤΑ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ AKASHI

el_hymador
16/02/2006, 19:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από harilaos tapas
to pio grigoro pou pezi den einai oute hayabousa oute tipita.
einai ena mihanaki paragogis me mihani rollsroys aeroplanou to opio einai 500 aloga ,ipes tipota?to ida prosfata sto motors tv.

η μηχανη ειναι απο μαχητικο ελικοπτερο νομιζω...

vassilis88
17/02/2006, 09:37
o kinitiras einai jet.dld mallon allou typou pos leme wankel logika dn tha xei pistonia kapos allios tha douleuoun ta aeroplana.pantos to y2k kanei miso ekatomurio $ ara dn einai emporiou.erotisi: to zx12r exei 200 lastixo piso??

afrotwin
17/02/2006, 22:00
ferte to pio grigoro klastiri tou kosmou na to pao kontra me ta podia sta 8 metra....:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

john74
17/02/2006, 23:03
http://www.qsl.net/n5mya/testdata.html
deite ayto

H.A.Balafoutre
17/02/2006, 23:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
"video" και "μανισιο" ειναι δυο λεξεις που δε ταιριαζουν στην ιδια προταση αρα εχεις την απαντηση σου


Idi, δες κα το παρακάτω link του john74, που δε θυμόμουνα που το είχα ξαναδεί. Αλλά έχω κι ένα βιντεάκι από Αυστραλιανή εκπομπή για τα 2 τέρατα. Πώς και πού μπορώ να το ανεβάσω.


Αρχικά δημιουργήθηκε από john74
http://www.qsl.net/n5mya/testdata.html
deite ayto

Dexter
19/02/2006, 02:01
...over 300mph top speed...


(...βεβαια το παληκαρακι ειναι πολυ γρηγορο και φοραει το κρανος του μετα τα 400 μιλια....)


37726

idi
19/02/2006, 14:59
Το θεμα με εχει απασχόληση φιλοσοφικά και μονο… (άλλωστε ποιον κατοχο ενδοιαφερει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αν το μηχανακι του βγαζει 312 ή 310 χλμ τελικη???):D

το κυριοτερο ειναι οτι θεωρω το haya ΑΣΧΗΜΟ-ΧΟΝΤΡΟΚΟΜΕΝΟ-ΧΑΖΟ ΣΧΗΜΑ :smokin:

βασικά επιμενω οτι τα βιντεο με τις "κοντρες" ειναι αστεία... απλα σα θεαμα τα κοιταω και τιποτα παραπανω

για το λινκ (απο "αντικειμενικό κατοχο" GSXR1.3...) εχω δει παρόμοια τετοια σε site ιδιοκτητών ΖΧ12R που λενε παλι τη "μιση αλήθεια "

πχ εγω κοιταω παντα για επιδοσεις ... (αντικειμενικό) εδω http://www.motorcyclistonline.com/performancedata/

αυτο που ειναι αδιαμφισβήτητο ειναι οτι τα μηχανακια ειναι πολυ κοντα σε επιδοσεις. επίσης οτι το ΖΧ12 ειναι πιο δυνατο, ενω το haya πιο ροπατο , πραγμα που ειναι λογικο γιατι ειναι περισσότερα κυβικα

το θεμα ειναι Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ+ ΣΕ ΠΟΙΑ ΧΩΡΑ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΤΕΣΤ γιατι οποιος εχει ασχοληθεί ξερει οτι τα μηχανακια "φιμώθηκαν" διαφορετικα αναλογα την ημερομηνια παραγωγής και αναλογα την αγορα για την οποια προορίσθηκαν

το ΖΧ12 του 2002 και μετα ειναι το "δυνατο" αλλα και το "ισορροπημένο"

επίσης πολυ ενδιαφέρων εγκυκλοπαιδικά αρθρο ειναι αυτο http://www.sportrider.com/tech/146_0106_aero/
(ΒΤW ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΜΕ ΧΩΡΙΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤ??? μιλαμε φανταστικά αρθρα μπορεις να βρεις.. που αμα περιμενες τα ελληνικα περιοδικα...) :wave2:

john74
26/02/2006, 18:38
yparhei ena video haya vs zx12 alla to ehasa,ean to ehei kapoios as to anevasei sto www.rapidshare

dimperd7
03/03/2006, 23:41
That's the bike you are looking for. Y2K


39489

H.A.Balafoutre
04/03/2006, 10:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από john74
yparhei ena video haya vs zx12 alla to ehasa,ean to ehei kapoios as to anevasei sto www.rapidshare

Θα το ανεβάσω αλλά είναι 70mb. Στην Αυστραλία τα τέσταραν.


Να το.

http://rapidshare.de/files/14656763/Hayabusa_VS_ZX12R.avi.html

john74
18/03/2006, 18:15
@H.A.Balafoutre
efharisto gia to video to katavazo tora..

pantos ean to ZX12 einai speed king tote giati ehei fagothei i kawa kai evgale to ZZR1400 gia na htypisei to Hayabusa(kai den leei kaneis ma kaneis pleon gia zx12??):nono:
EDO EIPAME MIHANES PARAGOGIS KAI OHI TA PEIRAMATA KAI TA KOLOFTIAGMENA

wild_cat/anima
18/03/2006, 19:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από dimperd7
That's the bike you are looking for. Y2K
me tourmpina apo plane .........nomizo !!!!!!

lopi
27/03/2006, 16:48
tO PIO GRIGORO EINAI TO boeing 737

pantiorix
28/03/2006, 16:17
kapoios parapano rotise pos douleuei i tourbina enos aeroplanou.
sthn argo autos o kinitiras onomazete jet,o epistimonikos oros einai <strobilosimpiestis> kai apoteleite apo 2 kiria meri:
a. ton strobilo
b. ton simpiesti
gia na min sas kouraso o sympiestis aporofa aera opou ton simpiezei<anebaxei dld thermokrasia kai piesi> kai sinexeia afou perasei apo apton thalamo kausis ektononetai ston srtobilo me terastia energeia.stin prokeimeni periptosi o strobilos tha sindeetai me kapoio ttropo pano sto sistima oste na metadidei tin kinhsi sto YK2.auta :wave2:

john74
30/05/2006, 23:03
ZX14 vs GSXR1300 http://videos.streetfire.net/video/580d3797-ab54-46d2-bd9f-be9ee76c5af9.htm

idi
31/05/2006, 00:20
Ε ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ!!!

κανατε αμαν να φτασετε τα 12 τοσα χρονια...

τωρα που το τερας 14 σας κανει πλακα θα κατεβάσετε 356 βιντεο με κουλους να το πιστέψουμε και εμεις οτι υπαρχει αντιπαλος για τον απόλυτο ΚΥΡΙΑΡΧΟ?????
:smokin:

vaskunito
31/05/2006, 00:36
Λοιπόν για να τελειώνουμε

http://www.marineturbine.com/motorsports.asp

Y2K με κινητήρα Rolls Royce (ελικοπτέρου) 227mph/365kph με 150000$ δικό σας. Τώρα άμα αυτό θεωρείται production μοντέλο είναι άλλο θέμα.

blueblack
31/05/2006, 17:54
Παλικάρια μου

Τό τέρας 14.......είναι πολύ κρυωμένο καί ΔΕΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΑΕΙ ΑΚΟΜΑ........
Μαζεύουν τά 200 άλογα μέ τό λάσσο παιδιά.....!!!!!!!!
Εuro 3, εuro 4,....εuro 34........καί νά δούμε πόσα άλογα θά φθάσουν
στήν παραγωγή.....!!!!!!!

ΓΙΑΤΙ ΑΡΓΕΙ ΤΟ 14 ......?????
Άπό τό Φεβρουάριο..????..ΑΚΟΜΑ..........???????????
Ήθελα νά άλλάξω τό hayabusa...................άλλά τώρα τό σκέφτομαι..........
ΚΛΟΝΙΣΤΗΚΑ........ΣΑΣ....ΛΕΩ........!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΥΓ.HELLO.................john74............
άχ αύτά τά φωτάκια..........
ίσως κάποια άλλη φορά θά τά πούμε άπό κοντά .......sorry......

ZZR1400
07/06/2006, 12:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από iriniaa
Παλικάρια μου

Τό τέρας 14.......είναι πολύ κρυωμένο καί ΔΕΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΑΕΙ ΑΚΟΜΑ........
Μαζεύουν τά 200 άλογα μέ τό λάσσο παιδιά.....!!!!!!!!
Εuro 3, εuro 4,....εuro 34........καί νά δούμε πόσα άλογα θά φθάσουν
στήν παραγωγή.....!!!!!!!

ΓΙΑΤΙ ΑΡΓΕΙ ΤΟ 14 ......?????
Άπό τό Φεβρουάριο..????..ΑΚΟΜΑ..........???????????
Ήθελα νά άλλάξω τό hayabusa...................άλλά τώρα τό σκέφτομαι..........
ΚΛΟΝΙΣΤΗΚΑ........ΣΑΣ....ΛΕΩ........!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΥΓ.HELLO.................john74............
άχ αύτά τά φωτάκια..........
ίσως κάποια άλλη φορά θά τά πούμε άπό κοντά .......sorry......

Tin imerominia pou egrapses to mail 31/5/2006 eftasan stin antiprosopeia TEOMOTO Elladas ta prota 4 kommatia ZZR1400 mono se mple, 2 xoris kai 2 me ABS. Ena xoris ABS dothike sta periodika gia test ena iparxei stin antiprosopeia pali xoris ABS eos tin afixi ton epomenon (giati kai ayto fisika einai poulimeno) kai ta alla 2 me ABS ta monadika pou exoun bgei kai kikloforoun stin Ellada, dothikan stin Thesaloniki giati exei tis perissoteres paragelies.
To exo parageilei pro pollou se gri me ABS kai i epomeni afixi tha einai se 10 meres peripou kai se gri.
Apo polla test idika stin Ameriki to exou balei se normal sta 175 aloga sto troxo kai se drug pista tou Las Vegas to exoun metrisei me 8" !!! me 255km exodou ta 0-400m.
To ZX12R exei kopei apo tin paragogi kai ayta ta 12ria pou iparxoun einai stock, opos episis kai to ZZR1200.
To ZZR1400 bgike oxi giati to ZX12R den mporouse na perasei ti hayabusa (sigoura itan poio grigoro to ZX12R apo ti busa panta milame normal "kai panta milame gia mikres diafores me tous idious ikanotiton odigous" giati i busa ftiaxnotan kai turbizotan kalitera poio eykola kai apo tous perissoterous) alla giati to ZX12R den eixe tin emporiki epitixia tis busa logo oti kata tin gnomi mou kai gia pollous i xrisi tou ZX ithele na einai poio poli se SS para se sport touring kati pou den katafere.
Etsi ftiaxane to ZZR1400 oste na einai o apolitos kiriarxos kai antikatastatis tou ZZR1200 kai tou ZX12R oste na mporei na sindiasei to sport touring xaraktira pou exei busa kai to ZZR1200 me to apolito gazi.
Kai epeidi i motosikleta den einai mono gia na exei to apolito gazi i frena i na pigenei mono kala kai se tourismo alla prepei na stribei kiolas deste kai ena video mallon stin Iaponia se pista mesa apo to video.google.com epilexte ZZR1400 einai kana misaoro dokimis se pista kai to deixnei se anoixti STROFI pistas na anoigei apo 280 sta 300km !!!

Gandalf dr685sm
07/06/2006, 13:13
Κανένα δεν είναι πιο γρήγορο.. στην κορυφή μαζί , χεράκι - χεράκι απο το 2005, ΄είναι το GSXR1300, ZX12,ZZR1400... ο λόγος;..
Η οδηγία της Ε.Ε. που τοποθετεί ΣΕ ΟΛΕΣ τις μηχανές κόφτη στα 300χλμ/ώρα.

Χωρίς τον κόφτη μόνο σε άλλες χώρες μπορεί να γίνει μέτρηση και το κατά πόσο θα είναι αντικειμενική ή οχι , αυτό είναι άλλο θέμα.
Πάντως το μόνο σίγουρο είναι οτι το ταβάνι είναι πλέον στα 300, ...

Φυσικά το παραπάνω αφορά μόνο εργοστασιακές και νόμιμες παραγωγές.. γιατί αν πάμε σε άλλα,..... καλύτερα να δέσουμε μια τουρμπίνα σαν το Κογιότ με το Ρανερ , στα κινούμενα σχέδια, γιατί εκεί θα καταλήξουμε στο τέλος.

Gandalf

ZZR1400
07/06/2006, 13:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
Κανένα δεν είναι πιο γρήγορο.. στην κορυφή μαζί , χεράκι - χεράκι απο το 2005, ΄είναι το GSXR1300, ZX12,ZZR1400... ο λόγος;..
Η οδηγία της Ε.Ε. που τοποθετεί ΣΕ ΟΛΕΣ τις μηχανές κόφτη στα 300χλμ/ώρα.

Χωρίς τον κόφτη μόνο σε άλλες χώρες μπορεί να γίνει μέτρηση και το κατά πόσο θα είναι αντικειμενική ή οχι , αυτό είναι άλλο θέμα.
Πάντως το μόνο σίγουρο είναι οτι το ταβάνι είναι πλέον στα 300, ...

Φυσικά το παραπάνω αφορά μόνο εργοστασιακές και νόμιμες παραγωγές.. γιατί αν πάμε σε άλλα,..... καλύτερα να δέσουμε μια τουρμπίνα σαν το Κογιότ με το Ρανερ , στα κινούμενα σχέδια, γιατί εκεί θα καταλήξουμε στο τέλος.

Gandalf

Aytos o fasistikos nomos den einai tis E.E. apokleistikotita, einai PAGOSMIOS NOMOS KATASKEYASTON na mpenei ilektronikos koftis sta 300km/h, apo ekei kai pera polla pragmata pou pezontai kato apo 300km/h exei megali simasia ta aloga kai oi polles dinatotites tis moto na krataei akoma kai me 300 tin statherotita tis na exei kalitera frena ktlp. Oi epidoseis pezontai loipon kai kato apo ta 300km/h an kai exoun bgei stin agora ilekronikoi antikoftes pou apla parakamptoun to dedomeno tis ilektronikis tis moto na min anebazei pano apo 300 xoris na xreiazetai na kaneis patentes opos eipe kapoios parapano kai na baleis xeri sto moter tis moto giati to problima einai mono stin ilektroniki.

blueblack
07/06/2006, 21:54
Γειά σας φίλοι.........

Gandalf....καί ZZR1400....

Άπ¨οτι ξέρω δέν ύπάρχει κανένας νόμος περί τελικής ταχύτητας...
Μία άτυπη συμφωνία τών κατασκευαστών ύπάρχει ,καθαρά γιά
οίκονομικούς λόγους....!!!!
Τώρα άν ή Εύρωπαική νομοθεσία περί ρύπων ....τά γνωστά ΕURO.....φιμώνει τίς μηχανές αύτό είναι άλλο θέμα....
Κάτι τέτοιο έπαθε καί τό 1400...καί άργησε τόσο.....
ΔΕΝ ΠΕΡΝΟΥΣΕ ΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ .......
Γιαυτό μπήκε καί ξαναμπήκε στό έργοστάσιο................!!!!!!!!!!!!
Τά πολλά άλογα 200 πού είχαν άνακοινωθεί....προφανώς ήταν τό πρόβλημα..... πώς τό έλυσαν θά μάθουμε σέ μερικούς μήνες άπό τά τέστ.......σέ όλο τόν κόσμο......!!!!!!!!!!
ΤΩΡΑ...έτσι γιά νά λέμε γιά τό πιό γρήγορο....δέν ξέρω άν είσαι
Καβασάκιας φίλε ΖΖR1400 άλλά άν θά ψάξεις στά τέστ τών μεγάλων περιοδικών ....ή δείς παραπάνω σέ κάποιο πόστ τού John........θά δείς καμμιά είκοσαριά περιοδικά ξένα καί διάφορες κόντρες.....έκεί θά δείς τό πιό γρήγορο.....άν τόσο πολύ σέ καίει...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τά Άμερικανάκια λένε ....nothing beets c.c......!!!!!!!!!!
Tώρα θά δούμε γιά τό 1400....???
Αύτοί οί ρύποι τί έκαναν...??????????
Σέ Γιαπωνέζικο σάιτ είδα ότι οί διαφορές 1400 καί haya είναι πολύ μικρές καί μάλιστα σέ μερικά σημεία τό haya περνάει......
Όσο γιά τό 8 στά 0-400 μάλλον δέν παρακολουθείς ντράκστερ....
άλλιώς δέν θά τό έλεγες αύτό ..........
Ξέρεις πόσο προσπαθούν νά κάνουν τά φτιαγμένα τέρατα στίς
Σέρρες???????????????
Είχα ΖΖR 1100 γιά 4 χρόνια ....πολύ γκάζι...ΑΛΛΑ...μέχρι έκεί....
Νά δώ 9 κι άς πεθάνω....
ΠΑΩ ΓΙΑ 1400........
Περιμένουμε έντυπώσεις καί.....
ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ.......!!!!!!!!!!!

ZZR1400
14/06/2006, 08:35
Gia oikonomikous logous balane ton kofti sta 300km/h???
Den nomizo mallon tous stixizei parapano na programmatizoun ton idio kinitira diamesou tis ilektronikis na kobei sta 300 para gia oikonomia...
Eixan ginei kai diamartiries tote gia ayto to nomo, an theleis simfonia esi ton kataskebaston (alla mallon nomos einai giati an den einai nomos o kathe kataskebastis tha ithele na exei to moter me pano apo 300 telikis)
Tora gia ayto pou eipa gia to drugster den xero an xereis i an thimasai eimouna sto proto drugster stin Ellada stin Keratea etsi pliroforiaka oxi oti parakoloutho ola ta drugster ston kosmo, apo ekei kai pera sigoura katalabeno ta 8" einai poli liga kai to eixa diabasei opos eipa stin pista drug tou Las Vegas den to brika tora tha to xanapsaxo alla brika to parakato site pou to metrisane me 9" http://www.canadianbiker.com/Resources/222_IntotheNines.pdf
apo oti thimamai ta 8" eixan bgei mono me exatmisi MUZZY kai makritero psalidi giati sinonetai eykola souza... tha to bro kai ayto to site giati den to eixa apothikeysei kapou...
Eyxaristo, kontebei i imerominia, xtes ferane kai ta gri me ABS i antiprosopeia...

blueblack
14/06/2006, 09:49
ΦΙΛΕ ΜΟΥ.................

Ίσως δέν ήμουνα σαφής .....όταν έγραφα γιά οικονομικούς λόγους
καί γιά άτυπη συμφωνία τών κατασκευαστών, έννοούσα ότι........
Έπειδή ή συνεχής έξέλιξη καί ή έρευνα είναι έκείνη πού κοστίζει
πάρα πολύ....καί δέν φθάνει μόνο τό μοτέρ γιά αύτή τήν ίστορία........είπαν οί άνθρωποι νά κάνουν μία στάση......
Άναρτήσεις ,σκελετοί,έλαστικά φρένα ...κ.λ.π. όλα χρειάζονται έξέλιξη γιά...........
νά σταθούν δίπλα στά 180 -190 άλογα καί όλα αύτά κοστίζουν ...καί σέ έρευνα καί στήν κατασκευή καί στήν παραγωγή ..........
Μήν πώ ότι τά νούμερα είναι έξωπραγματικά καί άχρηστα γιά τούς
δρόμους.......είδικά οί δικοί μας....ρίξε στό γυαλί φαρμάκι..!!!!
Θυμάσαι τό λάστιχο στήν πίστα τής Χέρεθ πού έσκασε μέ 330χλμ.??? Φαντάσου τής παραγωγής....
Ίσως αύτό νά ήταν καί τό σκεπτικό τών έταιριών ...
Άφού τούς δώσαμε τόσο γρήγορα τόσα πολλά τώρα φρένο καί οίκονομία .....
Έδώ βλέπεις παίρνεις ένα χιλιάρι καί μέ ένα κιτάκι τό βάζεις σέ πίστα καί τρέχεις.....
Οί μηχανές πήγαν πολύ πιό μπροστά άπό τά αύτοκίνητα.....έπειδή πιστεύω πώς μέ 15000 χιλιάρικα μόνο ,έχεις τήν άντίστοιχη Φερράρι....ΑΛΛΑ....όλα έχουν τά όρια τους..
Οί κύριοι αύτοί έχουν καί...ΤΟ ΚΑΡΠΟΥΖΙ....καί....ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ....!!!!!!!!!
Τώρα όσο γιά τό 8...καί τό 9....μάλλον κάτι δέν είδες σωστά..ή σίγουρα δέν ήταν νορμάλ μηχανή....
Χρόνια τώρα οί δύο πύραυλοι.....hayabusa....καί..zx12....παλεύουν νά κατεβούν τά 10...!!!!!!!!
Τά καλύτερα πού είδα ήταν γύρω στά 9,60...μέχρι...9,80 μέ τέλειες συνθήκες...μία στίς 50 φορές πού λέμε...!!!!!!!!
ΟΣΟ....γιά τό 8.....πολλοί πού τρέχουν στίς Σέρρες μέ κάτι θηρία
τό λαχταρούν .....
Καί τό 9.....γιά μηχανή παραγωγής είναι ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ....
Μέ αύτά τά κιλά καί άλογα πού άνακονώθηκαν ..ΔΕΝ ΠΑΕΙ....στά
9....μέ τίποτα....ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ......ΦΥΣΙΚΗΣ...!!!!!!!
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ.......ΤΕΣΤ.....RIDE......καί προσοχή...τό μηχανάκι είναι ρουκέττα....παρά τό τουριστάδικο ....look.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΚΑΛΕΣ......ΒΟΛΤΕΣ...........

ZZR1400
14/06/2006, 13:34
Mallon den katalabes i bariesai na diabaseis to site:
http://www.canadianbiker.com/Resources/222_IntotheNines.pdf
i genika bariesai kai den paradexesai tipota apo ta test pou exoun ginei stin ameriki gia to ZZR1400

blueblack
15/06/2006, 13:26
ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ......

Άνοίγοντας τό canadian bikers.......δέν βρήκα αύτό πού μού λές ...
Πάντως ή σελίδα πού ποστάρεις ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕΙ.........
Ούτε πεισματάρης είμαι......ούτε ξεροκέφαλος ....
Άπλά δέν ξανάδα τέτοιες έπιδόσεις......
Μακάρι νά είναι πραγματικές.....γιά 400 μέτρα.....
Άν δέ βαριέσαι καί σύ δές έδώ
www.dragster.gr
Νά δείς πόσο κάνανε κάτι turbo....1300 καί 1200....
κατηγορία.....OPEN......ξέρεις τί σημαίνει ούτε κυβικά ούτε τίποτα.......
Δές λοιπόν πόσο κάνανε αύτοί πού τρώνε τά μουστάκια τους όλη
μέρα μέ τό dragster......στήν πίστα τών Σερρών στίς 21-5-2006........στόν πιό πρόσφατο άγώνα.....!!!!!!!!!
Θάχαν φέρει όλοι άπό ένα zzr1400......καί θά χτύπαγαν 8άρια...............!!!!!!!!!!!!
Άν είναι έτσι όπως τά είδες μιλάμε γιά βελτίωση τής τάξης τού....
30%...όταν τά haya...καί zx12....χτυπάνε τώρα γύρω στά 10-10,30.....καί μέ super συνθήκες ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ....κάτω άπό 10........!!!!!!
30%.......ΣΕ ΑΥΤΑ.......ΤΑ.......ΕΠΙΠΕΔΑ.......?????????
Κομματάκι δύσκολο τό κόβω......!!!!!!!!!!!!!!!!
ΜΙΛΑΜΕ...ΠΑΝΤΑ.....ΓΙΑ...ΝΟΡΜΑΛ.....ΜΗΧΑΝΕΣ......!!!!!!!!
Στίς Σέρρες πάντως πηγαίνω γιατί είμαι άπό Θεσσαλονίκη.....
καί στούς άγώνες.....8.........καί κάτι.......
ΠΟΛΥ.......ΣΠΑΝΙΑ..........ΒΛΕΠΟΥΜΕ.........
Δέν ξέρω τί είδες έσύ στό canadian bikers......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Άν δώ τέτοια έπίδοση στό zzr1400.....τό πήρα πρίν άπό σένα...............καί πάω Σέρρες νά τούς ΣΚΙΣΩ......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ZZR1400
16/06/2006, 07:22
Otan to ebala to site anoige kanonika, simera pou piga na mpo xana exeis dikio den mou anoigei pleon kai se mena, den xero ti egine...
Epeidi to exo katebasei sto pc mou, bazo apospasmatika ena kommati tou pdf:

8 - June 2006 Canadian Biker
Canadian Biker June 2006 - 9
Into the Nines
Nines
The Japanese manufacturers won’t openly admit this, but they share a common problem, an image problem actually. The fact is, for many motorcyclists, a Japanese bike is just a Japanese bike. There’s nothing wrong with that, because Japanese bikes are generally associated
with great performance, reliability
and value. Get to the identity part of the equation, though, and things aren’t so clear anymore. You instantly know Harley does classic cruisers and that Ducati is about V-Twin propelled sportbikes. BMWs have always been fantastic road bikes and Triumph is working hard to get it into your head that its business is all about character Triples and nostalgic Twins. But what exactly is Honda’s “thing” these days? And Suzuki and Yamaha and Kawasaki?
A little blurred isn’t it?
There used to be a time, not so long ago really, when Kawasaki meant all-out speed. From the mean H1s and Z1s
Kawasaki ZX-14 Ninja
Boasting nearly 200 Ram Air-assisted horsepower and looking as mean and purposeful as a jet fighter, Kawasaki’s ZX-14 is said to be the first production
motorcycle to dip deep into the nines on the quarter-mile.
Bertrand Gahel reports from the launch in Las Vegas.
By Bertrand Gahelof the 1970s, to the 1980’s revolutionary
Ninjas 900R and 1000R to the long reigning Ninja ZX-11 of the 1990s, Kawasaki
sportbikes held a decades-long reputation for being the fastest and quickest. And then they lost it.
Blame it on a too long-in-the-tooth ZX-7R, blame it on a ZX-9R that really never was in the same league as the competition, blame the competition itself for getting too fast too quick or even blame the rumoured gentleman’s agreement between manufacturers that prevented the ZX-12R from topping
Suzuki’s Hayabusa in pure speed. The bottom line is that for about 10 years Kawasaki hasn’t been making the fastest bikes anymore. Kawasaki’s identity, or at least a good part of it, had been diluted. If you’re thinking the Akashi company wants that reputation
back, you guessed right. If you’re thinking it’s a long shot considering the current staggering level of performance
from Japanese motorcycles, you’re right again. And that’s how I ended up in late February looking at the Las Vegas Speedway’s Christmas tree, smoking the back tire of a 1400cc monster named the ZX-14, which Kawasaki
describes as the embodiment of its performance rich DNA.
“HEAT IT UP REAL GOOD OR YOU’LL SPIN AND WHEELIE WHEN YOU launch, and that’ll kill your time. For now, keep the revs at 4,000 rpms, no more. Gently ease off the clutch and let the motor do the work.” This was the advice of longtime Kawasaki rider and multi-time drag racing champ Rickey Gadson, who was on hand for the event. On my first try, I made a 10.40-second pass at 139.7 mph. Considering
that I’m certainly no drag racing pro, that I was on a totally unfamiliar
bike and that I weigh a little over 200 pounds—Gadson is at most 150 lbs.—my time wasn’t bad at all. Actually, I was quite stunned at how
10 - June 2006 Canadian Biker Canadian Biker June 2006 - 11
smooth, straightforward and effortless it was to achieve such numbers. Later on, with the exact same bike, but with better technique, Gadson dipped way into the nines with a 9.75-second pass at more than 145 mph. As for me, I struggled to substantially improve my times over seven subsequent passes. The ZX-14’s power and ease of operation
will make anybody fast, but only technique and lighter body weight will make you real fast. CONSIDERING THE VERY HIGH LEVEL OF PERFORMANCE THE ZX-14 brings to the streets, its technology is surprisingly ordinary. What you have, technically, is little more than a new and improved Ninja ZX-12R. The second
generation of the Twelve’s unique monocoque chassis differs slightly in geometry and in rigidity, but its architecture
remains identical. It still holds the battery and still acts as the airbox. For suspension, there’s a fully adjustable
43mm inverted front fork, complemented
by a long and unbraced swingarm with rear monoshock. The motor, though, is all new.
Similar in size to the Twelve’s 1199cc inline-four, it packs a little over 150 additional cubic centimetres and benefits from a second balancer that makes it pleasantly smoother at all rpms, this even though the engine is now rigidly mounted instead of semi-rigidly. Featuring the latest advances in head design and fuel delivery management—
designs not unlike those of the ZX-6R or ZX-10R—the 1352cc motor
is not intended to produce only very high peak horsepower, but also and especially to generate a wide spread of very high torque.
While Kawasaki claims 188 horsepower
without the Ram Air effect (198 hp with Ram Air), in all likelihood that number could have easily surpassed the 200 mark if the manufacturer had chosen to sacrifice a wide powerband in favour of peak power. But the ZX-14 is built first and foremost as a street bike.
Plus, with the aforementioned gentleman’s
agreement between manufacturers
not to exceed 186 mph (300 kmh)—a mark the Fourteen will reach with no trouble at all—horsepower
of that kind is much better used at improving everyday rideability and acceleration than top speed. Coincidentally,
“accelerate” is one thing the ZX-14 can do with almost magical force.
GOING THROUGH THE SLICK-SHIFTING GEARBOX DOWN THE quarter-mile at Vegas, acceleration seemed effortless, even somewhat deceptive.
Get the launch right, put your head and chest down and as forward as possible, twist the right grip hard and the Fourteen just flies, seeming to pull as frantically in second and third as in first gear. Curiously, there’s absolutely
no drama about it. The nose stays on—or very close to—the tarmac,
stability is impeccable, direction is maintained without any additional input, the engine picks up revs amazingly
quick for its displacement and there’s almost no vibration to speak of. Even the sound coming from the Euro-3 compliant powerplant and the huge twin-silencer exhaust is discreet. Although each run is barely more than 10 seconds, there’s plenty of time to look at the tach climbing, or even to note the speed indicated on the large white-faced analogue instruments.
Kawasaki’s event planning had my group doing drag runs in the morning and high-speed passes on the oval in the afternoon. That’s oval as in 1.5-mile, banked, Superspeedway oval, the same on which the NASCAR races are held. To my knowledge, no manufacturer
ever attempted anything like this.
Heck, back in 2004 when Kawasaki launched the first ZX-10R at Homestead
in Florida, we weren’t even allowed
to ride the curved part of the oval, just the straights and the infield.
The Superspeedway is a gigantic structure. Standing in the pits, looking
around at the tens of thousands of empty seats, the track seems extraordinarily
wide and long. I’ve ridden many tracks over the years, but that was an eerie first for me.
Kawasaki didn’t take safety lightly,
advising us to go as fast as we felt comfortable, but also urging us not to take any unnecessary risks. Unlike the drag strip runs, this wasn’t a contest
of any kind and times and speeds were not going to be recorded. It was simply the only way to experience the extremely high speeds the ZX-14 is capable
of in a closed environment. To prevent overheating the tires, which is always a concern for a motorcycle on a high-speed oval, every journalist
was limited to five-lap sessions after
which new tires were installed. To prevent machismo-induced risks, only one person at a time would ride the oval.
Going around a totally empty NASCAR
oval might seem like big, easy fun, and it is. Well, that is, to steal a line from Tom Cruise in Days of Thunder,
right until you drop the hammer. Then, what you’re essentially doing is going straight and very fast for very little time, then jumping on the brakes because a cement wall is coming directly
at you at close to 300 kmh. Going
around both big 180-degree turns, I had my left knee on the ground at about 240 kmh. All through those turns, you’re still pointing straight at the cement wall, until the track opens up for a few seconds of wide open throttle rush. The fastest I went was a brief but intense 298 kmh … in fifth!
Given enough space, the Fourteen would have easily buried the tach needle past the 300-kmh mark, in sixth. Of course, those are indicated, not measured, speeds, and are thus slightly optimistic, which explains why I could reach 300 kmh with one gear to go.
Kawasaki’s intent in bringing the ZX-14 on a high-speed oval was to show off its latest Ninja’s speed and
Words to burn by: “Heat it up real good or you’ll spin and wheelie when you launch,” counsels Rickey Gadson, as Bertrand Gahel stages the ZX-14 for his first pass of the day. The multi-time drag racing champion was on hand for the press introduction of Kawasaki’s new ultrasport
and is currently campaigning the Fourteen in the AMA’s newly-created Super Street drag racing class.
Into the Nines
Nines
Canadian Biker June

blueblack
16/06/2006, 08:23
ΠΟΛΥ.........

Έφικτό....τό 9,75 φίλε μου....δέν διαφωνούμε....
Άν πάς στό hayabusa performances......στή google......καί χτυπήσεις......
Θά δείς τά ίδια νούμερα καί καλύτερα....9,5-9,6 σέ κόντρες haya-zx12......moto άπόλύτως normal.....αύτά πού σού έγραψα δηλαδή......
Τά άλογα....πάντα δέν είναι τό πάν.....
Γιά τά κυβικά συμφωνώ...
Όί Άμερικάνοι λένε........nothing beets c.c.......!!!!!!!!
Tώρα τά 188+10 άλογα θά τά δούμε στήν πράξη.....
Άν καί ή Καβασάκι ότι λέει τό κάνει καί μέ τό παραπάνω.....
Άλλά μέ προβληματίζει αύτή ή καθυστέρηση λόγω των γνωστών........Ε..!!!!!!!!!!!
ΕΙΝΑΙ......καί τά κιλά....!!!!
Στήν τελική είναι τό γνωστό 300....
Σέ δύο τρείς μήνες θά ξέρουμε........!!!!!!!!!!!!

ZZR1400
16/06/2006, 10:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από iriniaa
ΠΟΛΥ.........

Έφικτό....τό 9,75 φίλε μου....δέν διαφωνούμε....
Άν πάς στό hayabusa performances......στή google......καί χτυπήσεις......
Θά δείς τά ίδια νούμερα καί καλύτερα....9,5-9,6 σέ κόντρες haya-zx12......moto άπόλύτως normal.....αύτά πού σού έγραψα δηλαδή......
Τά άλογα....πάντα δέν είναι τό πάν.....
Γιά τά κυβικά συμφωνώ...
Όί Άμερικάνοι λένε........nothing beets c.c.......!!!!!!!!
Tώρα τά 188+10 άλογα θά τά δούμε στήν πράξη.....
Άν καί ή Καβασάκι ότι λέει τό κάνει καί μέ τό παραπάνω.....
Άλλά μέ προβληματίζει αύτή ή καθυστέρηση λόγω των γνωστών........Ε..!!!!!!!!!!!
ΕΙΝΑΙ......καί τά κιλά....!!!!
Στήν τελική είναι τό γνωστό 300....
Σέ δύο τρείς μήνες θά ξέρουμε........!!!!!!!!!!!!

Exo kai polla VIDEO tou drugster sto Las Vegas pou ena kokkino apo ayta to exoune metrisei me 9.17" kai 153 mila taxitita exodou.
Ta aloga pistebo einai to pan se epitaxinseis se sindiasmo bebaia me sxetika liga kila moto kai liga kila pilotou!
Ayto pou legane kai lene oi amerikanoi nothing beets c.c. pistebo einai malakia, mallon xontromalakia giati iparxoun kai moto me 2000cc paragogis cruiser opos kai 1800cc goldwing pou to stisimo, ta kila k.a. den mporoun na sinagonistoun se gazi hyper bikes me to sosto stisimo kai ta aloga propantos.
Opos exoune kai auto me 3200cc sti mesaia katigoria pou einai poio patates apo ta 1600cc kai 1800cc amaxia pou kikoforoun stin Europe kai Ellada...
Einai de TOSO poromenoi pou exo parakolouthisei se tainia kontra Harley Davidson me katharoaimo dixrono motocross se anabasi kakotraxilou xomatinou dromou kai i Harley tratazontas olokliri etoimi na sabouriastei bgainei proti! (Einai cc blepeis!!! oi arrostoi kai mporei na perasei to motocross kai sta almata!!!)
Ta aloga apo oti exo diabasei sto test usa einai giro sta 175 sto troxo.
Oso gia tin teliki ton 300 eides sto test pou me 5th epiase 298km/h?
Gia test se periodika exei idi dothei apo tin antiprosopeia ena kommati mple xoris ABS (apo ta 4 pou eirthan) pano apo 1 evdomada.
Prin 4 meres eirthan kai 10 gri me ABS stin antiprosopeia, elpizo ena apo ayta na ginei diko mou!

blueblack
16/06/2006, 13:54
ΝΑ ΠΟΥ.......

Τά βρήκαμε.....
Όσο γιά τό nothing beets c.c.........
Τό χρησιμοποίησα σάν παράφραση.......μέ τήν έννοια ότι....
άν όλα είναι ίδια....ΤΟΤΕ...ΝΙΚΟΥΝ....ΤΑ....ΚΥΒΙΚΑ....!!!!!!!
Eίδικά στό dragster.....!!!!!!!....ΡΟΠΗ........γάρ..!!!!!!402 μέτρα είναι αύτά....!!!!!!.....ΜΟΝΟ........!!!!!!
Καί μακρυά άπό Harley.......!!!!!!!!!

tsiros_temp
23/06/2006, 01:35
Κατεβαίνεις και κάτω από τα 9 άμα λάχει, αρκεί να μη λυπάσαι τίποτα από τη μηχανή σου (και είσαι και πολύ ελαφρύς).
Γενικά πάντως, νομίζω ότι οποιουδήποτε είδους κόντρα (για την κόντρα) είναι κατά βάση ανούσια.


να και το "μηχανάκι" με την τουρμπίνα, λαλαλά... (http://www.uponone.com/dlv_videos854.php?id=1334)

H.A.Balafoutre
23/06/2006, 02:00
Ρε παιδιά το Speed King αφορά στην μηχανή με την μεγαλήτερη τελική και όχι στο 0-402μ.

Αν δεν κάνω λάθος δηλαδής.......

blueblack
23/06/2006, 09:55
ΠΑΡΑΣΥΡΘΗΚΑΜΕ.......

Ρέ φίλε.....συγχώρα μας
Έσύ δέν έφυγες στήν έκθεση στό σχολείο ποτέ έκτός θέματος...........?????
Έξάλλου έκεί δέν έχουμε νά μαλώσουμε άφού τό κοντέρ τερματίζει στά τριακόσια....
Πολλές πάνε ώς έκεί νομίζω...!!!!!!!!!!!!!!
Μέχρι καί τό ZX10....τριακοσαρίζει....!!!!!!!!!!!!!

H.A.Balafoutre
23/06/2006, 10:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από iriniaa
ΠΑΡΑΣΥΡΘΗΚΑΜΕ.......

Ρέ φίλε.....συγχώρα μας
Έσύ δέν έφυγες στήν έκθεση στό σχολείο ποτέ έκτός θέματος...........?????
Έξάλλου έκεί δέν έχουμε νά μαλώσουμε άφού τό κοντέρ τερματίζει στά τριακόσια....
Πολλές πάνε ώς έκεί νομίζω...!!!!!!!!!!!!!!
Μέχρι καί τό ZX10....τριακοσαρίζει....!!!!!!!!!!!!!

Ρε μαν δεν το λέω γι'αυτό, στο κάτω κάτω τα πραγματικά χ.α.ω. μετράνε, μετρημένα με GPS.

john74
28/06/2006, 00:46
Sto diko moy busa evgala 301.3km me antikofti GPS pragmatika me polles prospatheis.. gia to logo alithes--->http://img69.imageshack.us/img69/7489/3013km5ie.jpg

filos moy me XX edeihne 299km sto konter kai ta gps itane 275km
allos me GSXR1000 k5 to idio,allos filos me hayabusa metrise me to kofti sto busa toy 282km GPS!! (299km konter)
PAIDIA KLEVOUNE OLA TA MIHANAKIA APO 6-12% STO KONTER..THA APOGOEIFTEITE ME TA PRAGMATIKA GPS KM!!!

tsiros_temp
28/06/2006, 21:35
Όλα τα ταχύμετρα δείχνουν περισσότερο από το πραγματικό (για τ'όνομα... το lancia μου και ακίνητο ακόμα δείχνει 20χαω) γιατί αν κοντερ δείξει λιγότερο από το πραγματικό η εταιρία θα έχει πρόβλημα με το νόμο... οπότε για να το έχουν σίγουρο...

NikdeV82
02/07/2006, 21:15
C50 στρογγυλοφάναρο......
Στην κατηφορίτσα μπροστά από 401 είδα θρυλικά νούμερα...
βελόνα κάτω απτό κοντέρ

Βέβαια μετά σταμάτησα στην μέση της διασταύρωσης με αλεξίπτωτο :confused: άγκυρα:eyepop: καρφιά στις μπότες:rotflmao:

vaskunito
07/07/2006, 23:59
Ερώτηξις κρίσεως. Πως είναι δυνατόν μία μηχανή 950cc του 1960 να κάνει ρεκόρ ταχύτητας 206 mph (http://en.wikipedia.org/wiki/Burt_Munro)
και μια Hayabusa 1300cc 40 χρόνια αργότερα να μην μπορεί να ξεπεράσει τα 200. Δηλάδη πόσο πιά την είχε πειράξει ο Munro;

tsiros_temp
08/07/2006, 00:46
Γιατί δε λέει πόσο άντεξε η μοτοσυκλέτα, ούτε πόσο έκανε για να τα πιάσει κτλ κτλ.

vaskunito
08/07/2006, 00:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από tsiros_temp
Γιατί δε λέει πόσο άντεξε η μοτοσυκλέτα, ούτε πόσο έκανε για να τα πιάσει κτλ κτλ.

Η μοτοσυκλέτα άντεξε τουλάχιστον γιά τα επόμενα 9 χρόνια αφού ξαναπήρε μέρος 9 ακόμη φορές σπάζοντας διάφορα ρεκόρ. Το πόσο έκανε γιά να τα πιάσει δεν έχει σημασία μιας και μετράει η τελική ταχύτητα και όχι η επιτάχυνση.

drb
21/07/2006, 01:47
---Y2K---

Power: 320.00 HP (233.6 kW)) @ 52000 RPM
Torque: 576.30 Nm (58.8 kgf-m or 425.1 ft.lbs) @ 2000 RPM
Top speed: 402.3 km/h (250.0 mph)


56017

Saligaris
30/08/2006, 18:40
AYTO EINAI GRHGORO KAI THELEI KAI @@ NA TO TREXEIS






750cc 2-stroke

Mprosta: Tampouro
Pisw: Tampouro

Dwro h agkyra!!!


59486

blueblack
31/08/2006, 18:12
ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ..........

Δέν θυμάμαι άκριβώς γύρω στό 70....κάτι
Άλλά στά φρένα.....άπλά ήθελε......
ΠΟΛΥ ΕΥΘΕΙΑ..........!!!!
ΣΑΜΟΥΡΑΙ.....!!!!!!

:wave2: