View Full Version : "Ντυμένο" Fz1
Περισσότερα εδώ (http://www.mototriti.gr/_NEA/preview_news.asp?CATEGORY_id=41&NEWS_DATA_ID=45310)
37199
:uplate:
ΤΟΥΜΠΑΝΟ!:smokin:
........μμμμμμμμ........το ειδα και σε ασημι και με πλαινες........
καλο αλλα ...........
το ατιμο VFR μας πηρε τα μυαλα....ειναι πιο πλουσιο σε εμφανιση .
η βεφα ειναι επιθετικη σε εμφανιση και δεν υπαρχει ανταγωνισμος.
yamaha ψαξε για αλλο φορ περιοχης γιατι το VFR σκοραρει περπατωντας.......
Αρχικά δημιουργήθηκε από zolotas
καλο αλλα ...........
το ατιμο VFR μας πηρε τα μυαλα....ειναι πιο πλουσιο σε εμφανιση .
:eek:
η βεφα ειναι επιθετικη σε εμφανιση:eek: :eek: :eek: και δεν υπαρχει ανταγωνισμος.:eek: :eek:
yamaha ψαξε για αλλο φορ περιοχης γιατι το VFR σκοραρει:eek: :eek: περπατωντας....... :eek: :eek: :eek: :eek:
:rolleyes:
.....
Καλο, μαλλον γαμω το ΒιΕφΑρ, αλλα πιο ‘πλουσιο‘ σε εμφανιση απο αυτο δεν ειναι που να βαρατε τον κωλο σας κατω, που να κρατατε την αναπνοη σας μεχρι να σκασετε λεμε.:lol:
Νταξει ρε παιδες ολοι γουσταρουμε τα μοτορια μας, ισως και περισσοτερο απ’οτι θα επρεπε, αλλα μην μπερδευουμε τωρα τις βουρτσες με τις φουτσες....
Ακου νικητης απο τα αποδυτηρια το ΒιΕφΑρ...ημαρτον πια.
Να συνεχισω με επιχειρηματα, η να το παμε στις διαμαχες;
αν εξαιρέσουμε το αισθητικο θεμα που ειναι αντικειμενικό..... και δε μπορει να γινει μετρισιμο
τι να πεις.... ενας v4 αμφιβόλου πρακτικότητας αποδοσης κινητήρας κτλ κτλ 1 ABS , και μερικα ομορφα πλαστικα ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ
απεναντι σε μια μοτοσικλέτα που θεωρητικά ειναι πιστόλι (μοτερ-πλαισιο-φρενα-αναρτηση κτλ κτλ, βεβαια θα δουμε στη πραξη αν εχει δεσει καλα ..)
αλλα ειπαμε... για καθε μηχανακι υπαρχει αγοραστης...
αλλοι ισως γουσταρουν αλλα πραγματα απο μια μοτο απο εμενα πχ να μην εχει επιδόσεις και να ειναι φιλικο
το σεβομαι- εκει παω πασο
το θεμα ειναι οτι τα λεω αυτα γιατι ακομα δεν υπαρχει καποιος στη γη που μπορει να με πείσει οτι ο πανακριβος V4 υπερέχει σε κατι εναντι του κοινου ανταγωνισμου με συμβατικες λυσεις ... που είναι καλύτερος πολλές φορες και παρα πολύ φθηνότερος σε αγορα και συντήρηση .+_ απο κει και περα... οικονομια σε περιφεριακα και ταραταμ... εχεις ενα VFR (πολυ ονομα '0' στη πραξη κατ εμε...)
το κακο ειναι οτι οσο και αν προσπαθήσετε δε με πείθεται γιατι εχω τα νουμερακια, και τουσ πινακες στο σκληρο μου και τους εχω μελετήσει καλα... και τα νουμερα δε λενε ψεματα...
και για να μη με λετε νουμερακια....και αυτο που δε λενε τα νουμερα ... δε πιστευω οτι το εχει το VFR sorry
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
Τι καθεσαι και γραφεις κατεβατα και παραθετεις στοιχεια για κινητηρες....
ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ...
Ασε που απευθυνονται σε διαφορετικο κοινο.
Για αισθητικα κριτηρια το δεχομαι να μου πει καποιος οτι το ΒιΕφΑρ για παραδειγμα του αρεσει πιο πολυ απο αυτο....(νταξει θα κανω κανα-δυο γκριματσες αλλα θα μου περασει:rotflmao: ).
Γκολ απο τα αποδυτηρια......κεκλεισμενων των θυρων ισως, και με μια ομαδα μονο στο γηπεδο, γιατι η αλλη βρισκεται ηδη πιο ψηλα, στην Α' αγωνιστικη:p
επειδη εχω βαρεθει τον αρνητισμο εδω μεσα δεν θα συνεχισω ο καθενας λεει τη μαmακια του και πρεπει να την διαβαζουμε κιολας...και επιτελους ποτε θα καταλαβουμε οτι μια μοτοσυκλεττα δεν ειναι μονο ενα μοτερ!!
Ειναι τα περιφεριακα της ειναι ο σχεδιασμος της και τελικα αν κανει η οχι τη δουλεια για την οποια σχεδιαστηκε και το vfr κανει παραπολυ καλα τη δουλεια για την οποια σχεδιαστηκε
Mια μεσαιας κατηγοριας Sport Touring
Βγαζει η yamaha καινουριο fazer 1000 και πρεπει ολα τα αλλα μηχανακια να υποκλινονται σε μια μηχανη διχως κανενα χαρακτηρα απλα ειναι μια μοτοσυκλεττα all around με 1000 κινητηρα και το οτι εχει 1000 κινητηρα την βαζει προς το ακρο των all arround μοτοσυκλεττων.
Το να διαβαζουμε τους πινακες δεν θα κερδισουμε τιποτα.
Οταν το fazer θα φτασει τις 6 γενιες και τα 20 χρονια πρωτοκαθεδριας στη κατηγορια του τοτε ας μιλησουμε
Οταν το fazer θα φτασει τους χιλαδες ικανοποιημενους οδηγους ανα το κοσμο που πουλανε μονο για να παρουν το επομενο vfr τοτε παλι θα ξαναμιλησουμε
οταν το fazer ξεφυγει απο τη σχεδιαστικη μετριοτητα που το διεπει τοτε παλι θα ξαναμιλησουμε
Προς το παρων αφηστε τον βασιλια της κατηγοριας στο θρονο του και μη του γαργαλατε τα @@ γιατι γελαει !!!!!!!
Και μαζι του γελανε και τα μελη των 20 club vfr ανα το κοσμο
Θετε να το αναλυσουμε:
Κινητηρας αυθραυστος και αυτο δεν μπορειτε να το αμφισβητησετε και οταν μια μηχανη ταξιδευει με 160-180 και βγαζει 300 χλμ αυτονομια με 18lt καυσιμο ελατε να μου πειτε για αποδοση κινητηρα
Πλαισιο το να στριβουν 250 κιλα με 200+ και να ειναι αταραχο αυτο δειχνει στιβαροτητα και σχεδιαση
Φρενα χωρις καμια αισθηση κουρασης μπορει να σταματαει φορτωμενο με τα παντελονακια της κυριας σας και τα μπικουτι συν το ψυγειο και κουζινικα σας πανω της ακαριαια ενω την αλλη στιγμη μπαινει στη πιστα και ειναι αξιοπρεπη
Και ας βγει μετα το fazer με ενα πλαστικο ολοσωμο να το παιξει ST εγω παντως κουραστηκα να βλεπω υποκατασταστα που προσπαθουν να πιασουν κατι που ο αλλος ξερει πολυ καλα και το εχει αποδειξει περιτρανα εδω και παραπολλα χρονια!!!
Το να μελεταμε αριθμους δεν κερδιζουμε τιποτα...το fazer δεν πηρε ποτε τον τιτλο του απολυτου ST δεν το κανε στο παρελθον και δεν προκειται ουτε και τωρα να το κανει!!
λοιπον κατα αρχην απο το λιγο που μπορω να διακρινω και διορθωστε με, αλλα η θεση του Fz1 ειναι μαλλον σαν του FJR δλδ πιο ορθια
αρα δε μπορει να συγκριθει με το VFR μονο και μονο επειδη του βαλανε πλαστικα, μιας και αποτελει ενα πιο μικρο FJR.
απο κει και περα αν πουμε οτι συγκρινονται...
οπως ειπε ο Σταθης, δε μπορεις να βγαλεις απο το θρονο ενα μηχανακι (VFR) επειδη προσθεσες πλαστικα και τιμονι στο Fz1 και βαζοντας το ετσι σε κατηγορια τουρισταδικη
δε το αμφισβητω ως τουρισταδικο αλλα δε μπορω να το αποδεχτω αμεσως, μιας και δεν εχει να δειξει κατι παρομοιο στο παρελθον ως τουρισταδικο.
Ενταξει ειναι 4κυλινδρο αρα γρηγορο αλλα απο κει και περα...
Πχ
τι τεποζιτο εχει?
ABS?
Ανεση?
Αυτονομια?
Μπλα μπλα μπλα........
Αυτα ειναι μερικα απο τα σημεια που ξεχωριζει ενα τουρισταδικο
Αν λοιπον μεινει και αποδειξει οτι αξιζει να ειναι σε αυτη την κατηγορια με τα χρονια τοτε μπορει, αν μπορει, να παρει μια θεση αναμεσα στα τουρισταδικα.
το VFR παιζει στην αγορα 20 χρονια και εχει αποδειξει την αξια του
δεν ειναι απολυτο ss, ουτε ορθιο σουπερ ταξιδιαρικο οπως το FJR,
αλλα εχει να επιδειξη ποιοτητα αδιαμφισβητητη, απιστευτη τεχνολογια, φιλικοτητα, χρηστικοτητα, φινιρισμα και προσωπικα μια ιδιαιτερη προσωπικοτητα.
δε με αφηνει αδιαφορω σχεδιαστηκα (Fz1) και θα ηθελα να το οδηγησω.
αλλα υστερει σε χαρακτηρα, σε αυτο ειμαι απολυτος (και υποκειμενικο :D )
αρα,
VFR :beer:
stefanos
15/02/2006, 15:53
Αν κατάλαβα καλά πάμε να συγκρίνουμε ένα μηχανάκι ολοκληρωτικά σχεδιασμένο και εξελιγμένο για μια συγκεκριμένη χρήση, την οποία κάνει πολύ καλά όπως το VFR (το ίδιο ακριβώς θα έλεγα αν αντί για VFR λέγαμε R1)
με μια κατασκευή που έγινε απο συναρμολόγιση ότι υπολοίπων υπήρχαν στο εργοστάσιο, προκειμένου να προκείψει ένα φτηνό γυμνό για την καφετέρια με μηδενικό κόστος εξέλιξης.
Ατυχές και άστοχο θα έλεγα.
Δεν κατηγορώ κανένα εργοστάσιο, μάλλον εμείς οι καταναλωτές φταίμε.
el_hymador
17/02/2006, 23:21
χμ..και εγω ατοπη βρισκω την συγκριση.Ασχετα αν το FZ απ΄οτι φενεται θα περνει τα σωβρακα απο πολλους δεν νομιζω οτι το VFR ανηκει στην ιδια κατηγορια...ενα πολυ ανταγωνιστικο μηχανακι το οποιο ειχα οδηγησει στην κατηγορια του Vfr ειναι το Triumph rs/st ... πραγματικα αψογη μοτοσυκλετα ,αν εφερε οποιοδηποτε λογοτυπο Ιαπωνα κατασκευαστη θα ειχε σαρωσει ... απ΄οτι λενε το καινουργιο Τriumph (st μονο πλεον) ειναι πολυ καλυτερο .... θα δειξει...
λοιπον ....αν εβγαινα αγορα τωρα θα κοιτουσα και την συγκεκριμενη μηχανη σιγουρα.
αλλα νομιζω οτι εκαναν ενα λαθος στο σχεδιασμο......
ρε παιδια ειπαμε τυποποιηση .........αλλα αν κανατε ενα κλικ στο μοντελο .......μια διαφοροποιοηση ρε ανθρωπε ............το FZ1 αθα μπορουσε να ηταν στην κορυφη.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.