gcrook
16/02/2006, 00:58
Για να μην φαει καμπανα καποιος εδω μεσα τελικα πρεπει να κατσει να γραψει δικο του ανεκδοτο ετσι;
RCT εγω σας εχω κανονικα τωρα:p
---------------------------------------------------------
Προβλημα:‘‘Το μηχανακι μου στα καλα του καθουμενου εσβησε και πηρε μπρος μετα απο 3 προσπαθειες.‘‘
Επιλυση:...
Africa twin:
Οι σκλυροπηρηνικοι του συγκεκριμενου φορουμ διαρρηγνυουν τα ιματια τους οτι ολα ειναι
μια ιδεα και δεν θα επρεπε καν να ασχολουμαστε με το αν το Αφρικα εσβησε η οχι. Πολλοι επιμενουν οτι για αυτο φταιει
η τρομπα βενζινης, και γνωστοι αγνωστοι αναφερουν οτι το προβλημα παρουσιαζεται συχνα σε υψομετρο 800 μετρων, και κυριως οταν
το μηχανακι βρισκεται κοντα σε βελανιδιες και σπανιοτερα δε σε πουρναριες.Μετα απο αυτη την απαντηση ξεκιναει ενας καταιγισμος
απο ποστ για να διαπιστωθει αν οντως τα 800 μετρα υψομετρο μπορουν να θεωρηθουν βουνο....Στα καπακια κανονιζεται
δεκαημερη περιηγηση με την μορφη εκδρομικου εντουρο στον χωρο που προαναφερθηκε το συμβαν
(μπορει να ειναι και η Πεντελη αλλα δεν εχει σημασια "ξερεις ρε ασχετε ποσα μονοπατια και φλαταδουρες εχει η Πεντελη;").
Kawasaki Z:
"Η μαμα καβασακι ξερει καλυτερα, για να εσβησε το μηχανακι ετσι θα πρεπει να ειναι".Οποιεσδηποτε προσπαθειες για διαλογο
και για πιθανη επιλυση του προβληματος κατακεραυνωνονται με εγκωμιαστικα ποστ για την συγκεκριμενη σειρα της Καβασακι.Πολλοι
πουλανε τα μηχανακια τους και τρεχουν πανικοβλητοι να αγορασουν Καβασακι Ζ για χρηση τουρινγκ κυριως.Το ποστ ανασυρεται καθε φορα που καποιος γινεται ευτυχης
κατοχος του συγκεκριμενου μοντελου(καθε 3 μερες δηλαδη), και παιρνει ενα καρτελακι με νουμερο και δωρο μια ταινια με
γυμνοστηθες κορασιδες να χαριεντιζονται στην σελα ενος Ζ...
Kawasaki ZX:
Οσοι κατοχοι της συγκεκριμενης μηχανης δεν εχουν παει να κατασκηνωσουν στον Μπραλλο και στη Ιτεα με μοναδικες αποσκευες 3 ζευγαρια σλικ, ανατρεχουν στο παραπανω φορουμ
για συμβουλες και υποστηριξη.Πολλοι πιστευουν οτι το προβλημα λυνεται οταν βαψεις το μηχανακι σου μαυρο γιατι το 636 σε μαυρο ΓΑΜΑΕΙ! οποτε ολα τα αλλα περιττευουν.
Τελικα χανουν τον μπουσουλα γιατι μεχρι να γινει το ποστ, το μοντελο εχει αλλαξει 4 φορες και εχει φτασει τα 750 κυβικα.Χρηστες Gsxr 750 και triumph 675 μπερδεμενοι,
και εχοντας την εντυπωση οτι το προβλημα αναφερεται στο μηχανακι τους καλουν συνεχως στα εξουσιοδοτημενα, τα οποια για καποιο περιεργο λογο εχουν τα τηλεφωνα τους κατεβασμενα.
Honda CBR:
Με το που γινεται το ποστ, επικρατει ησυχια...Οσοι το διαβασαν ευθυς αμεσως ανετρεξαν στα μανιουαλ.Προς μεγαλη τους ανακουφιση καπου στην σελιδα 512 κατω
απο τον τιτλο‘Δεν ειναι προβλημα αξιοπιστιας ετσι τα φτιαχνει η μαμα Χοντα‘,το προβλημα περιγραφεται απο το μανιουαλ σαν κατι το φυσιολογικο.
Συνισταται να αλλαχθουν τα ρουλεμαν στροφαλου, το λαμπακι του φρενου, και μια βιδα στα οργανα.Οι παραγγελιες των ανταλλακτικων γινονται και το ποστ παραμενει ‘νεκρο‘
μεχρι να ερθουν τα ανταλλακτικα απο τον Σαρακακη.Μετα απο 10 χρονια το φορουμ εχει κλεισει με αποτελεσμα οι πρωτοι ‘τυχεροι‘
που μπηκαν στην λιστα αναμονης και παρελαβαν πρωτοι τα ανταλλακτικα, να μην μπορουν να ανασυρουν το ποστ.
Yamaha fazer:
Ψυχραιμια και εδω.Ακουγονται διαφορες αποψεις, αλλα ετσι κι αλλιως οι περισσοτεροι εχουν ηδη επισκεφτει
καποιο εξουσιοδοτημενο και το προβλημα εχει επιλυθει στα πλαισια της εγγυησης.Οι πιο θερμοαιμοι εχουν ηδη προλαβει
να ανοιξουν ποστ στις διαμαχες με τιτλο "Σβησιμο fazer vs σβησιμο Ζ.Εμεις κανουμε και "τσουφ" αμα λαχει".
ΚΤΜ:
Πριν ακομα αναφερθει το προβλημα η Ελληνμοτο εχει προβει σε σχετικη ανακοινωση.Οι Χρηστες ΚΤΜ γελανε με τα σχολια
ιδιοκτητων αλλων μοντελων τονιζοντας τους οτι τα Ιαπωνικα μαζικης παραγωγης μηχανακια τους ειναι ξενερωτα.Οι αλλοι δεν μπορουν να αντιληφθουν
το πνευμα τους μιας και χρονια τωρα εχουν την μαλλον λανθασμενη εντυπωση οτι καλο ειναι ενα μηχανακι που τηρει βασικες προδιαγραφες
οπως το να τους πηγαινει στην δουλεια χωρις να θελει συνεργειο πριν η μετα.Και για κακο δικο τους εμμενουν στις αποψεις τους και
συνεχιζουν να ζουν μια απιστευτα ξενερωτη ζωη...Να δω τι θα τις κανουν τις οικονομιες απο το συνεργειο στον ταφο τους...
Honda CB:
15 χρονια στην πιατσα τα μηχανακια και ολα με 40.000 χλμ μαξιμουμ(πιο πανω δεν πανε αυτα;).
Τι εγινε και αν σβησουν μια φορα δηλαδη;Η σειρα ανανεωνεται αλλα το προβλημα εξακολουθει να παραμενει.
Το εργοστασιο ανακαλυπτει οτι ολα αυτα τα προβληματα που αναφερθηκαν, ειναι εξαιτιας της φοβερης ιπποδυναμης των μοντελων αυτων
και πεταει στην παραγωγη τα νεα Hornet 250,600,1000, ανακοινωνοντας ιπποδυναμεις των ταξεων των 10,50,και 90 αλογων αντιστοιχα.
Τα ρεστα απο ολα αυτα τα αλογα που δεν χωρεσαν, πανε σε νεα πλαστικα και σε upside down μπροστινα made in Malaysia.
Οι πωλησεις τους φτανουν στα υψη και συναγωνιζονται πλεον αυτες του Innova.
V-strom 650-1000:
Σωρεια προβληματων για τους ταλαιπωρους πια χρηστες οι οποιοι δεν φτανει που ειχαν τις σκουριες στα αλουμινια...,
τα διαφορα κλαπα-κλουπα απο το μπροστινο το οποιο δυστυχως δεν επιλυεται ουτε απο πυρηνικο υδραυλικο με 10 μεταπτυχιακα,
και τα διαφορα αλλα σοβαρα και μη προβληματα,ερχεται τωρα να προστεθει και αυτο.Συλλαλητηρια διοργανωνονται στο κεντρο
της πρωτευουσας και οι συμμετεχοντες φεροντας πανο με συνθηματα οπως "Απεταξαμην τον Σφακιανακη" και, "Θα πουλησω το μπουρδελο
και θα παρω Βαραντερο",συγκρουονται με αστυνομικες δυναμεις.Οι πιο ψυχραιμοι απλα ανεβαζουν το ρελαντι πανω απο τις 700 στροφες....
GSXR:
Οι ιδιοκτητες των Κ5 συνωστιζονται στα συνεργεια.Επικρατει ησυχια....Υστερα απο λιγο χαρουμενες φωνες και γελια ακουγονται και
σιγα σιγα ενα μεγαλο κυμα αναβατων κατευθυνεται προς την εξοδο.Ολοι κρατανε στα χερια τους ενα νεο πλαισιο κινητηρα και ενα κλειδι
για αφαιρεση της ταπας απο το τελικο της εξατμισης...Το προβλημα παραμενει αλλα who gives a fuck anymore?
Ηοnda CBF's:
Χαος και αναρχια.Οι μισοι αυτοπυρπολουνται και οι υπολοιποι εντρομοι "χτενιζουν" το ιντερνετ για πληροφοριες.
Τα περισσοτερα μηχανακια ειναι ακομα στο στρωσιμο και οι ιδιοκτητες τους εχουν καθε λογο να ειναι επιφυλακτικοι.Δοκιμαζουν τα παντα.
Βαζουν ζελατινες, βαλιτσες,χαντρες,αλλα λαδια, αλλα φιλτρα, αλλη βενζινη, καποιον αλλον να τα οδηγει, μεχρι που μαθαινουν οτι τα
μονοκυλινδρα επιτρεπεται να σβησουν μια φορα στο τοσο.Το θρεντ εχει φτασει τις 150 σελιδες σπαμ και μετα απο σχετικο καθαρισμα
οι μισοι φαινεται να εχουν ηδη καπαρωσει καποιο καβασακι Ζ γιατι ως γνωστον "Ολοι εκει θα καταληξετεεεεε ρεεεεεε".
ΒΜW:
Οι παλαιοτεροι εχουν αρχισει ηδη να κατεβαζουν τα μισα σχετικα σαιτς με τεχνικες πληροφοριες για τα telelever,paralever,και
τα διαφορα συστηματα που για καποιο λογο μονο η συγκεκριμενη φιρμα βαζει στα μηχανακια της, αλλα δεν βγαζουν ακρη.
Σε καποια φαση ακουγονται αποψεις του στυλ "ειναι δικλειδα ασφαλειας του Boxer", οποτε οι πιο θαραλλεοι μαζευουν μια διακοσαρα
και πανε και χυμαρουν σε μια ευθεια για να δουν αν οντως ο Μποξερ προστατευει.Για καποιο λογο δεν μοιραζονται
μαζι μας τα αποτελεσματα.Μετα απο εξονυχιστικους ελεγχους στο μηχανακι που παρουσιαζε το συγκεκριμενο προβλημα σε μεγαλυτερο
βαθμο απ’οτι τα αλλα ανακαλυπτεται κομματι απο κοκκινο μεταξωτο υφασμα στουμπωμενο στο φιλτροκουτι.Ινες υφασματος καταληγουν
στο εργοστασιο για ελεγχο και διαπιστωνεται απο τους εκπληκτους τεχνικους οτι επροκειτο για κομματι απο στρινγκ.
Το ποστ αποσυρεται με συνοπτικες κατ’οπιν παρακλησης του ιδιοκτητη της συγκεκριμενης μοτο.
Ducati:
Στο ποστ δεν υπαρχουν απαντησεις ουτε υστερα απο 3 μηνες..Κανενας δεν ξερει το λογο και το θεμα ξεχνιεται.Για καποιο λογο το μοντελο που
παρουσιασε την συγκεκριμενη βλαβη μετα απο 10 χρονια ψηφιζεται σαν το πιο διαχρονικο Ντουκατι με τον πιο ατιθασο χαρακτηρα, απο ολα
τα περιοδικα.
Yamaha R6-R1:
Τα μηχανακια που παρουσιασαν αυτο το προβλημα εισαγονται στα κατα τοπους εξουσιοδοτημενα.Μετα απο 2 βδομαδες
βγαινουν βαμμενα στα χρωματα του αγωνιστικου του Βαλεντινο Ροσι,και δινεται δωρο και ενα καπελακι με το λογοτυπο της Γιαμαχα
και το θεμα ξεχνιεται εκει.Μετα απο 2 μηνες ο Ροσι αλλαζει ομαδα και το προβλημα επανερχεται και παλι στο προσκηνιο.
RCT εγω σας εχω κανονικα τωρα:p
---------------------------------------------------------
Προβλημα:‘‘Το μηχανακι μου στα καλα του καθουμενου εσβησε και πηρε μπρος μετα απο 3 προσπαθειες.‘‘
Επιλυση:...
Africa twin:
Οι σκλυροπηρηνικοι του συγκεκριμενου φορουμ διαρρηγνυουν τα ιματια τους οτι ολα ειναι
μια ιδεα και δεν θα επρεπε καν να ασχολουμαστε με το αν το Αφρικα εσβησε η οχι. Πολλοι επιμενουν οτι για αυτο φταιει
η τρομπα βενζινης, και γνωστοι αγνωστοι αναφερουν οτι το προβλημα παρουσιαζεται συχνα σε υψομετρο 800 μετρων, και κυριως οταν
το μηχανακι βρισκεται κοντα σε βελανιδιες και σπανιοτερα δε σε πουρναριες.Μετα απο αυτη την απαντηση ξεκιναει ενας καταιγισμος
απο ποστ για να διαπιστωθει αν οντως τα 800 μετρα υψομετρο μπορουν να θεωρηθουν βουνο....Στα καπακια κανονιζεται
δεκαημερη περιηγηση με την μορφη εκδρομικου εντουρο στον χωρο που προαναφερθηκε το συμβαν
(μπορει να ειναι και η Πεντελη αλλα δεν εχει σημασια "ξερεις ρε ασχετε ποσα μονοπατια και φλαταδουρες εχει η Πεντελη;").
Kawasaki Z:
"Η μαμα καβασακι ξερει καλυτερα, για να εσβησε το μηχανακι ετσι θα πρεπει να ειναι".Οποιεσδηποτε προσπαθειες για διαλογο
και για πιθανη επιλυση του προβληματος κατακεραυνωνονται με εγκωμιαστικα ποστ για την συγκεκριμενη σειρα της Καβασακι.Πολλοι
πουλανε τα μηχανακια τους και τρεχουν πανικοβλητοι να αγορασουν Καβασακι Ζ για χρηση τουρινγκ κυριως.Το ποστ ανασυρεται καθε φορα που καποιος γινεται ευτυχης
κατοχος του συγκεκριμενου μοντελου(καθε 3 μερες δηλαδη), και παιρνει ενα καρτελακι με νουμερο και δωρο μια ταινια με
γυμνοστηθες κορασιδες να χαριεντιζονται στην σελα ενος Ζ...
Kawasaki ZX:
Οσοι κατοχοι της συγκεκριμενης μηχανης δεν εχουν παει να κατασκηνωσουν στον Μπραλλο και στη Ιτεα με μοναδικες αποσκευες 3 ζευγαρια σλικ, ανατρεχουν στο παραπανω φορουμ
για συμβουλες και υποστηριξη.Πολλοι πιστευουν οτι το προβλημα λυνεται οταν βαψεις το μηχανακι σου μαυρο γιατι το 636 σε μαυρο ΓΑΜΑΕΙ! οποτε ολα τα αλλα περιττευουν.
Τελικα χανουν τον μπουσουλα γιατι μεχρι να γινει το ποστ, το μοντελο εχει αλλαξει 4 φορες και εχει φτασει τα 750 κυβικα.Χρηστες Gsxr 750 και triumph 675 μπερδεμενοι,
και εχοντας την εντυπωση οτι το προβλημα αναφερεται στο μηχανακι τους καλουν συνεχως στα εξουσιοδοτημενα, τα οποια για καποιο περιεργο λογο εχουν τα τηλεφωνα τους κατεβασμενα.
Honda CBR:
Με το που γινεται το ποστ, επικρατει ησυχια...Οσοι το διαβασαν ευθυς αμεσως ανετρεξαν στα μανιουαλ.Προς μεγαλη τους ανακουφιση καπου στην σελιδα 512 κατω
απο τον τιτλο‘Δεν ειναι προβλημα αξιοπιστιας ετσι τα φτιαχνει η μαμα Χοντα‘,το προβλημα περιγραφεται απο το μανιουαλ σαν κατι το φυσιολογικο.
Συνισταται να αλλαχθουν τα ρουλεμαν στροφαλου, το λαμπακι του φρενου, και μια βιδα στα οργανα.Οι παραγγελιες των ανταλλακτικων γινονται και το ποστ παραμενει ‘νεκρο‘
μεχρι να ερθουν τα ανταλλακτικα απο τον Σαρακακη.Μετα απο 10 χρονια το φορουμ εχει κλεισει με αποτελεσμα οι πρωτοι ‘τυχεροι‘
που μπηκαν στην λιστα αναμονης και παρελαβαν πρωτοι τα ανταλλακτικα, να μην μπορουν να ανασυρουν το ποστ.
Yamaha fazer:
Ψυχραιμια και εδω.Ακουγονται διαφορες αποψεις, αλλα ετσι κι αλλιως οι περισσοτεροι εχουν ηδη επισκεφτει
καποιο εξουσιοδοτημενο και το προβλημα εχει επιλυθει στα πλαισια της εγγυησης.Οι πιο θερμοαιμοι εχουν ηδη προλαβει
να ανοιξουν ποστ στις διαμαχες με τιτλο "Σβησιμο fazer vs σβησιμο Ζ.Εμεις κανουμε και "τσουφ" αμα λαχει".
ΚΤΜ:
Πριν ακομα αναφερθει το προβλημα η Ελληνμοτο εχει προβει σε σχετικη ανακοινωση.Οι Χρηστες ΚΤΜ γελανε με τα σχολια
ιδιοκτητων αλλων μοντελων τονιζοντας τους οτι τα Ιαπωνικα μαζικης παραγωγης μηχανακια τους ειναι ξενερωτα.Οι αλλοι δεν μπορουν να αντιληφθουν
το πνευμα τους μιας και χρονια τωρα εχουν την μαλλον λανθασμενη εντυπωση οτι καλο ειναι ενα μηχανακι που τηρει βασικες προδιαγραφες
οπως το να τους πηγαινει στην δουλεια χωρις να θελει συνεργειο πριν η μετα.Και για κακο δικο τους εμμενουν στις αποψεις τους και
συνεχιζουν να ζουν μια απιστευτα ξενερωτη ζωη...Να δω τι θα τις κανουν τις οικονομιες απο το συνεργειο στον ταφο τους...
Honda CB:
15 χρονια στην πιατσα τα μηχανακια και ολα με 40.000 χλμ μαξιμουμ(πιο πανω δεν πανε αυτα;).
Τι εγινε και αν σβησουν μια φορα δηλαδη;Η σειρα ανανεωνεται αλλα το προβλημα εξακολουθει να παραμενει.
Το εργοστασιο ανακαλυπτει οτι ολα αυτα τα προβληματα που αναφερθηκαν, ειναι εξαιτιας της φοβερης ιπποδυναμης των μοντελων αυτων
και πεταει στην παραγωγη τα νεα Hornet 250,600,1000, ανακοινωνοντας ιπποδυναμεις των ταξεων των 10,50,και 90 αλογων αντιστοιχα.
Τα ρεστα απο ολα αυτα τα αλογα που δεν χωρεσαν, πανε σε νεα πλαστικα και σε upside down μπροστινα made in Malaysia.
Οι πωλησεις τους φτανουν στα υψη και συναγωνιζονται πλεον αυτες του Innova.
V-strom 650-1000:
Σωρεια προβληματων για τους ταλαιπωρους πια χρηστες οι οποιοι δεν φτανει που ειχαν τις σκουριες στα αλουμινια...,
τα διαφορα κλαπα-κλουπα απο το μπροστινο το οποιο δυστυχως δεν επιλυεται ουτε απο πυρηνικο υδραυλικο με 10 μεταπτυχιακα,
και τα διαφορα αλλα σοβαρα και μη προβληματα,ερχεται τωρα να προστεθει και αυτο.Συλλαλητηρια διοργανωνονται στο κεντρο
της πρωτευουσας και οι συμμετεχοντες φεροντας πανο με συνθηματα οπως "Απεταξαμην τον Σφακιανακη" και, "Θα πουλησω το μπουρδελο
και θα παρω Βαραντερο",συγκρουονται με αστυνομικες δυναμεις.Οι πιο ψυχραιμοι απλα ανεβαζουν το ρελαντι πανω απο τις 700 στροφες....
GSXR:
Οι ιδιοκτητες των Κ5 συνωστιζονται στα συνεργεια.Επικρατει ησυχια....Υστερα απο λιγο χαρουμενες φωνες και γελια ακουγονται και
σιγα σιγα ενα μεγαλο κυμα αναβατων κατευθυνεται προς την εξοδο.Ολοι κρατανε στα χερια τους ενα νεο πλαισιο κινητηρα και ενα κλειδι
για αφαιρεση της ταπας απο το τελικο της εξατμισης...Το προβλημα παραμενει αλλα who gives a fuck anymore?
Ηοnda CBF's:
Χαος και αναρχια.Οι μισοι αυτοπυρπολουνται και οι υπολοιποι εντρομοι "χτενιζουν" το ιντερνετ για πληροφοριες.
Τα περισσοτερα μηχανακια ειναι ακομα στο στρωσιμο και οι ιδιοκτητες τους εχουν καθε λογο να ειναι επιφυλακτικοι.Δοκιμαζουν τα παντα.
Βαζουν ζελατινες, βαλιτσες,χαντρες,αλλα λαδια, αλλα φιλτρα, αλλη βενζινη, καποιον αλλον να τα οδηγει, μεχρι που μαθαινουν οτι τα
μονοκυλινδρα επιτρεπεται να σβησουν μια φορα στο τοσο.Το θρεντ εχει φτασει τις 150 σελιδες σπαμ και μετα απο σχετικο καθαρισμα
οι μισοι φαινεται να εχουν ηδη καπαρωσει καποιο καβασακι Ζ γιατι ως γνωστον "Ολοι εκει θα καταληξετεεεεε ρεεεεεε".
ΒΜW:
Οι παλαιοτεροι εχουν αρχισει ηδη να κατεβαζουν τα μισα σχετικα σαιτς με τεχνικες πληροφοριες για τα telelever,paralever,και
τα διαφορα συστηματα που για καποιο λογο μονο η συγκεκριμενη φιρμα βαζει στα μηχανακια της, αλλα δεν βγαζουν ακρη.
Σε καποια φαση ακουγονται αποψεις του στυλ "ειναι δικλειδα ασφαλειας του Boxer", οποτε οι πιο θαραλλεοι μαζευουν μια διακοσαρα
και πανε και χυμαρουν σε μια ευθεια για να δουν αν οντως ο Μποξερ προστατευει.Για καποιο λογο δεν μοιραζονται
μαζι μας τα αποτελεσματα.Μετα απο εξονυχιστικους ελεγχους στο μηχανακι που παρουσιαζε το συγκεκριμενο προβλημα σε μεγαλυτερο
βαθμο απ’οτι τα αλλα ανακαλυπτεται κομματι απο κοκκινο μεταξωτο υφασμα στουμπωμενο στο φιλτροκουτι.Ινες υφασματος καταληγουν
στο εργοστασιο για ελεγχο και διαπιστωνεται απο τους εκπληκτους τεχνικους οτι επροκειτο για κομματι απο στρινγκ.
Το ποστ αποσυρεται με συνοπτικες κατ’οπιν παρακλησης του ιδιοκτητη της συγκεκριμενης μοτο.
Ducati:
Στο ποστ δεν υπαρχουν απαντησεις ουτε υστερα απο 3 μηνες..Κανενας δεν ξερει το λογο και το θεμα ξεχνιεται.Για καποιο λογο το μοντελο που
παρουσιασε την συγκεκριμενη βλαβη μετα απο 10 χρονια ψηφιζεται σαν το πιο διαχρονικο Ντουκατι με τον πιο ατιθασο χαρακτηρα, απο ολα
τα περιοδικα.
Yamaha R6-R1:
Τα μηχανακια που παρουσιασαν αυτο το προβλημα εισαγονται στα κατα τοπους εξουσιοδοτημενα.Μετα απο 2 βδομαδες
βγαινουν βαμμενα στα χρωματα του αγωνιστικου του Βαλεντινο Ροσι,και δινεται δωρο και ενα καπελακι με το λογοτυπο της Γιαμαχα
και το θεμα ξεχνιεται εκει.Μετα απο 2 μηνες ο Ροσι αλλαζει ομαδα και το προβλημα επανερχεται και παλι στο προσκηνιο.