PDA

View Full Version : Υποκρισία; Αδιαφορία;



Cpt. Haddock
17/02/2006, 12:54
Αν και η ανθρώπινη ζωή δεν πρέπει να μετριέται σε αριθμούς (μόνο ο Στάλιν είχε άλλη άποψη "χίλιοι νεκροί είναι τραγωδία, 1 εκατομμύριο είναι στατιστική..." ), βρίσκω πολύ υποκριτικό το γεγονός να θεσπίσουμε μέρα μνήμης για τα θύματα της εγχώριας τρομοκρατίας (24 τον αριθμό) και παρ' όλα αυτά να κωφεύουμε για τα εκατοντάδες θύματα των τροχαίων...

Τα οποία συνήθως καταλαμβάνουν την τελευταία γραμμή στις ειδήσεις για την έξοδο των τριημέρων στο στυλ: "...και αυτή η έξοδος δεν ήταν αναίμακτη..."

Διαβάστε και σκεφτείτε... Με όλη τη μείωση των τροχαίων, είχαμε σχεδόν 1500 νεκρούς σε ένα μόνο έτος...

Διαβάστε και τα επιμέρους στοιχεία... ειδικά αυτό με τα παιδικά καθίσματα.

Από τη σημερινή "Ελευθεροτυπία"

http://www.enet.gr/online/online_text?c=112&id=65960192

1.470 οι νεκροί το 2005


Εβδομήντα επτά νεκρούς λιγότερους και 194 λιγότερους σοβαρά τραυματίες από τροχαία σε όλη τη χώρα είχαμε το 2005 σε σχέση με το 2004. Μεγάλη η αύξηση, από την άλλη, στους ελαφρά τραυματίες, αφού τραυματίστηκαν 1.879 περισσότεροι άνθρωποι!


Πέρσι μόνο, όπως προκύπτει από τα στοιχεία του υπουργείου Δημόσιας Τάξης, έχασαν τη ζωή τους στην άσφαλτο 1.470 άνθρωποι, 2.327 τραυματίστηκαν σοβαρά και 19.133 ελαφρά.

Οσον αφορά τις παραβάσεις, τα πράγματα δείχνουν ότι πέρσι τουλάχιστον οι οδηγοί είχαν περισσότερο μυαλό από πρόπερσι.

Τα στοιχεία από όλη την επικράτεια μαρτυρούν ότι το 2005 παρουσιάστηκε μείωση στις παραβάσεις ταχύτητας (-2,2%), στην παραβίαση προτεραιότητας (-4,1%), στην παραβίαση ερυθρού σηματοδότη (-17,2%), στους αντικανονικούς ελιγμούς (-15,5%), στην κίνηση στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας (-14,6%), στο αντικανονικό προσπέρασμα (-3,5%), στη μη κίνηση στη δεξιά λωρίδα της οδού (-18,6%), στη μη χρήση ζώνης ασφαλείας (-4,5%), στη μη χρήση κράνους (-9,8%), στις παραβάσεις επαγγελματικών οχημάτων (-1,7%), στις παραβάσεις ΚΤΕΟ (-11,2%).

Μοναδική παραφωνία -αλλά ιδιαιτέρως σημαντική- η αύξηση κατά 41,4% στη μη χρήση παιδικών καθισμάτων!

Μεγάλη αύξηση (112%) παρουσίασαν και οι παραβάσεις που αφορούν την κίνηση των οχημάτων στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας στο οδικό δίκτυο της Πατρών - Αθηνών - Θεσσαλονίκης - Ευζώνων, συγκριτικά με το 2004. Μικρή μείωση, από την άλλη, με τη μη χρήση ζώνης, σημαντική μείωση με τους οδηγούς που εντοπίστηκαν να οδηγούν δίκυκλα χωρίς να φορούν κράνος και αύξηση στους οδηγούς που οδηγούσαν ενώ είχαν καταναλώσει αλκοόλ. Λιγότερες από χίλιες οι παραβάσεις που αφορούν την υπερβολική ταχύτητα.



:sad:

koutroulis
17/02/2006, 13:21
poli kalo arthro captain!!!


paidia den mporoume na allaksoume to kosmo alla toulaxiston na kanoume osa pernoun apo to xeri mas

kranos kai eksoplismo panta,
kai pros theou oxi 3kabala se papia kai tetoia - parte ena taxi an xreiazetai

gia ta paidia panta sto piso kathisma kai pote se aggalia, se kathisma i an einai megalo arketa me zoni

ena paidi 20 kila, to kserete oloi pisteuo, se mia sigkrousi me 50 km zigizei para polla kila kai kaneis mas den mporei na to kratisei

kai ena teleutaio

OSA FERNEI I ORA DEN TA FERNEI O XRONOS - PROSEXETE

BELZEBOYLIS
17/02/2006, 13:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock





…..και τα δύο φαντάζομαι ....

OldMan
17/02/2006, 13:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock


Σκοπιμότητα ίσως, Κάπταιν ??

Cpt. Haddock
17/02/2006, 13:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Σκοπιμότητα ίσως, Κάπταιν ??

Είναι - δυστυχώς - πολύ πιθανόν...

OldMan
17/02/2006, 13:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Είναι - δυστυχώς - πολύ πιθανόν...

Και αφού συμφωνήσουμε, μπορούμε να πάμε να τραγουδήσουμε τα Blues !!!
:sad: :sad: :sad:

gcrook
17/02/2006, 14:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Και αφού συμφωνήσουμε, μπορούμε να πάμε να τραγουδήσουμε τα Blues !!!
:sad: :sad: :sad:

:rotflmao: :rotflmao:
Oooooohhh...my woman left me....
she threw the keys.......
....cant unlocκ the damn door......

Minor D please, ποναει πιο πολυ ετσι:lol:

OldMan
17/02/2006, 14:19
Θάνοοοοοο !!!!


Τι έγινε αυτό το παιδί ...???

gcrook
17/02/2006, 14:41
Αχ βρηκα τον εαυτο μου.
Παμε τωρα ολοι μαζι να τ-ρ-α-γ-ο-υ-δ-η-σ-ο-υ-μ-ε:cool:

GST
17/02/2006, 23:20
το θεμα ειναι τι φαινεται....

το κοστος για την αντιμετωπιση των θυματων απο τροχαια φαινται αμεσα με εργα που πλεον δεν εκπιπτουν στα ευρωπαικα κονδυλια...προτεραιοτητα εχουν αλλα πραγματα...

το κοστος για τα θυματα της τρομοκρατιας ειναι διαφημηση της προσφατης παταξης της και τρεχα γυρευε που επενδυονται τα χρηματα και αλλα τετοια σκοτεινα ...

συνεφιασε ρε γαμωτο (:sun: )....

michael110
17/02/2006, 23:30
Με τέτοιους μ@λ@κες υπουργούς (π.χ. Λιάπης) τί περιμένετε;
Και για όσους δεν ξυπνάτε με τίποτα, ακούστε κι αυτό:
Στην Κακιά Σκάλα θα ξανακλείσουν λωρίδες για έργα (ακόμη δεν τα παράδωσανε) και θα έχουν πάλι "στενές επαφές" τα δύο ρεύματα.:mad: :sad: :mad: :sad: :mad: :sad:

νυχτερινος
18/02/2006, 01:42
Μαλλον αδιαφορια.Χεστηκανε αυτοι για το ποιος σκοτωθηκε,τραυματιστηκε,εμεινε παραλυτος,που ,και κατω απο ποιες συνθηκες.......Αδιαφορουν για το τι συμβαινει στους ελληνικους δρομους.Ετσι και αλλιως αυτοι κυκλοφορουν με τις θωρακισμενες λιμουζινες τους, με τη συνοδεια τους και με τη τροχαια απο κοντα για να ανοιγει το δρομο...........Αν.....αν.....αν παθουν κανενα ατυχημα η θα μας σπασουν τα α........... απο τα ΜΜΕ,η θα το κουκουλωσουν αν φταινε.Εμεις οι υπολοιποι ειμαστε μηδενικα, αναλωσιμοι,μαυροι,σκουλικια,ασημαντοι,νουμερα σε καποιο δελτιο ειδησεων.Αδελφια κουραγιο,σκεφτειτε μονο οτι ειμαστε πρωταγωνιστες σε ενα θεατρο.......στο θεατρο του παραλογου(των ελληνικων δρομων)................................................

ela ela
18/02/2006, 17:30
Παιδες εδω σωζουμε το δεντρο αλλα αφηνουμε το δασος να καει!!!:confused: :confused: και εμεις τα λεμε αλλα εμεις τα ακουμε,εννιοτε τα ξελεμε κιολας!
Οπως λεμε και στον τοπο μου"εγω τα κανω εγω τα πλω,τι θε ρε":rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :lol: :lol:

SF
07/03/2006, 12:15
Εγώ ανήκω στην κατηγορία αυτών που πιστεύουν ότι τα τροχαία είναι το μείζον ΕΘΝΙΚΟ θέμα της χώρας. Έμπευση είναι ο Παπαδόπουλος (δε θυμαμαι το μικρό του, πρώην πρόεδρος του ΕΚΑΒ, και ο πρώτος άνθρωπος που άρχισε να ασχολείται ΣΟΒΑΡΑ με τα στατιστικά στοιχεία).

Και μετά κι από τη σύντομη εμπειρία μου από το ΕΚΚΕ (http://www.ekke.gr) στο οποίο εργαζόμουν, μπορώ να σας πω ότι τα σημαντικά αυτά νούμερα, δεν είναι πάντα ορθά. Ο τρόπος συλλογής στατιστικών στοιχείων από την ΕΛ.ΑΣ. είναι -γενικά- τραγικός.

Αλλά ας επιστρέψουμε το θέατρο του παραλόγου που λέει κι ο συνάδελφος, γιατί τέτοιο είναι. Δεκαετίες τώρα είμαστε σταθερά πρώτοι στα ατυχήματα και στους νεκρούς (στην ΕΕ και στο Δυτικό κόσμο γενικότερα --άντε να μας κοντράρει καμιά Πορτογαλία).

Αυτό τι σημαίνει άραγε? Ότι είμαστε κάφροι ή άσχετοι οδηγοί? Καφρίλα παντού υπάρχει. (Γιαυτό και όλα τα κράτη και όλα τα πολιτεύματα του κόσμου έχουν τη λεγόμενη.................. αστυνομία! χαχα!)

Τι σημαίνει λοιπον? Σημαίνει ότι κάθε "μέτρο" και προσπάθεια του κράτους να αλλάξει αυτή την κατάσταση, είναι μια αποτυχία και μισή. Θέατρο παραλόγου σε Μαλιακό, Τέμπη, Κορίνθου-Πατρών αλλά και στο κέντρο της Αθήνας φυσικά.

Ψάχνοντας να βρουμε τη ρίζα του κακού, επί δεκαετίες μένουμε στα περίφημα μπλόκα για ταχύτητα, με αστυνόμους να βγαίνουν σαν τα ζώα στη μέση των αυτοκινητόδρομων για να κάνουν σήματα να σταματήσουν οδηγοί από την αριστερή λωρίδα κλπ κλπ κλπ Μένουμε στους υπέροχους εργολάβους μας (και τους ελεγκτές των ΠΑΘΕ) που παραδίδουν στην κυκλοφορία ΑΠΙΘΑΝΑ έργα (εθνικές με τρύπες, εθνικές χωρίς διαγράμμιση, και τόοοοοοοοοοοοσα και τόοοοοοοοοοοοοσα απίθανα στραβά). Μένουμε στους διευθυντάδες της αστυνομίας, των οποίων τα φιρμάνια πλέον είναι public domain, αυτά που καλούν τα όργανα να συμπληρώσουν συγκεκριμένο αριθμό κλήσεων... κλπ κλπ κλπ Τελειωμό δεν έχει η λίστα. Κι έτσι μένουμε σταθερά πρώτοι και χειρότεροι.

Γιατί είναι το #1 εθνικό ζήτημα? Γιατί όχι μόνο χάνουμε τους ανθρώπους, ή μένουν ανάπηροι και ανίκανοι για μια ζωή, αλλά γιατί οι ευρύτερες συνέπειες είναι ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ (κόστος περίθαλψης, κόστος ασφάλιστρων, κόστος απωλειας εργατων και εργατωρων, σε δευτερο χρόνο κόστος από το 'φρεναρισμα' της αναπτυξης λόγων των παραπάνω κλπ).

Επιστρέφω στα νούμερα, για να πω ένα ωραίο παράδειγμα. Η παλιά πρακτική της αστυνομίας ήταν να μετρά νεκρούς ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ. Αν ο τραυματίας πεθαινε στο ασθενοφόρο (ουχί σπάνιο), ή λίγες μέρες αργότερα στο νοσοκομείο, δεν έμπαινε σε καμία στατιστική. Πιθανώς να είναι έτσι και σήμερα τα πράγματα. Επίσης καμία σοβαρή long-term στατιστική δεν υπάρχει για τους σοβαρα τραυματιες και τους αναπηρους.

Διασπαρτα ελλειπή στοιχεία απο δω κι απο κει, τη στιγμή που θα έπρεπε να είναι το πλέον σοβαρό και συγκροτημένο κομμάτι της ευρύτερης πολιτικής αντιμετώπισης των τροχαίων.
http://www.ydt.gr/main/Section.jsp?SectionID=10171

Κουράση και απογοήτευση. Κι αυτή φαίνεται σιγά σιγά στον κόσμο. Πάνω από 9% τα λευκά σε πρόθεση ψήφου (χτεσινή "Ε").

Παρόλαυτα, συνεχίζουμε να σκοτωνόμαστε...

SF
07/03/2006, 12:30
Κι ας δούμε και κάτι πολύ κοινό, με αφορμή το πρόσφατο θάνατο του συνάδελφου από τρύπα στο δρόμο στο κέντρο της Αθήνας.

Θα πάει κανείς φυλακή για αυτό το έγκλημα? ΟΧΙ.

Θα πληρώσει κανείς τα σπασμένα στην οικογένειά του? ΝΑΙ, ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ............. Δηλαδή εγώ και εσύ.


Και το θέατρο του παραλόγου συνεχίζεται...
και η ρουτίνα της πόλης μας προλαβαίνει και ...
.....
τα χρόνια περνάνε

Cpt. Haddock
07/03/2006, 12:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από SF
Κι ας δούμε και κάτι πολύ κοινό, με αφορμή το πρόσφατο θάνατο του συνάδελφου από τρύπα στο δρόμο στο κέντρο της Αθήνας.

Θα πάει κανείς φυλακή για αυτό το έγκλημα? ΟΧΙ.

Θα πληρώσει κανείς τα σπασμένα στην οικογένειά του? ΝΑΙ, ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ............. Δηλαδή εγώ και εσύ.


Και το θέατρο του παραλόγου συνεχίζεται...
και η ρουτίνα της πόλης μας προλαβαίνει και ...
.....
τα χρόνια περνάνε


...

και το μόνο που μένει είναι "αφήστε πια τις παλιομηχανές τις σκοτώστρες" που μας λένε φίλοι και συγγενείς...

και οι πραγματικοί ένοχοι ζουν εν μακαρίω ευδαιμονία...

Tropeas
07/03/2006, 14:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
...

και το μόνο που μένει είναι "αφήστε πια τις παλιομηχανές τις σκοτώστρες" που μας λένε φίλοι και συγγενείς...

και οι πραγματικοί ένοχοι ζουν εν μακαρίω ευδαιμονία...

:sad: Τώρα με χτύπησες στο αδύναμο σημείο με το απόλυτο δίκιο σου...

...και δυστυχώς τα μυαλά,αυτών , δεν αλλάζουν πλέον , και εσύ μια ζωή θα είσαι ο "ανώριμος" που κυκλοφορείς χωρίς τανκ...

SF
09/03/2006, 12:58
Παραθέτω πρόσφατο δημοσίευμα από το ΜοτοΤρίτη:



Έχουμε το χειρότερο εθνικό οδικό δίκτυο από όλες τις χώρες που συμπεριλαμβάνονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Με ανεπαρκή μέτρα προσπαθεί η χώρα μας να μειώσει κάθε χρόνο τα τροχαία που κοστίζουν τουλάχιστον 1.500 ζωές, ενώ πάνω από 4.000 είναι οι σοβαρά τραυματίες.

Οι ειδικοί επιστήμονες επισημαίνουν ότι η μείωση των τροχαίων ατυχημάτων που κατά καιρούς παρουσιάζεται είναι πρόσκαιρη και θα υπάρχει συνέχεια σε αυτά α τραγικά γεγονότα αν δεν ληφθούν ουσιαστικά μέτρα. Μοναδικός τρόπος για μειωθούν οι χαμένες ζωές της ασφάλτου είναι η σωστή μελέτη, η κατασκευή, η λειτουργία και η συντήρηση του εθνικού δικτύου. Η επικινδυνότητα των ελληνικών δρόμων είναι εννέα φορές μεγαλύτερη από αυτή της Γερμανίας ή της Γαλλίας



I couldn't have said it better.

Eπίσης να έχετε υπόψη ότι όταν οι αρχές μιλάνε για "σοβαρά τραυματίες" ...εξαντλούν όλη τη σημασία της λέξης Σοβαρά. Ακρωτηριασμοί, ποσοστά αναπηρίας και τέτοια ωραία.

Cpt. Haddock
09/03/2006, 13:20
Είναι πασιφανές οτι τα στατιστικά περι "μειωσης" βγαίνουν για να ευλογούν τα γένια τους οι εκάστοτε υπουργοί Δ.Τάξης και ΠΕΧΩΔΕ...

"Η πολιτική μας αποδίδει καρπούς" και άλλες τέτοιες παπαριές

Φυσικά οι πολιτικοί μας είναι απλά ένας καθρέπτης του εαυτού μας...

Του κακού οδηγού
Του άσχετου (από όλες τις απόψεις) οδηγού
Του "ξερόλα" οδηγού
Του "σας γαμάω όλους" οδηγού
Του "φταίνε οι άλλοι" (οδηγοί, κράτος, δρόμος) οδηγού

Last but not least του "οδηγού του σαββατοκύριακου" (και 3ημέρου), του ανθρώπου που πιάνει το τιμόνι όχι γιατί θέλει να πάει ένα ταξίδι και να περάσει καλά, αλλα γιατί
"πρέπει να":
-ξεσκάσουν τα παιδιά
-πάμε στο χωριό
-δούμε πεθερικά

του οδηγού που εκνευρίζεται στην κίνηση (και που περιμένει οτι σε επιστροφή 3ημέρου δε θα έπρεπε να έχει κίνηση)

Επίσης η ποιότητα των στατιστικών, όπως αυτά δίνονται από τα κατα τόπους μυστακιοφόρα και κοιλαράδικα "όργανα" φυσικά και ΚΡΥΒΕΙ την αλήθεια

Εγώ ένα ακόμα θα πω: 12 χρόνια σχολείο μία (ΜΙΑ) φορά μόνο ήρθαν από την τροχαία για μάθημα κυκλοφοριακής αγωγής.... έκατσαν 1 ώρα είπαν το ποίημα και έφυγαν

Και το μεσημέρι ήρθαν οι γονείς να πάρουν τα παιδιά, τα έβαλαν στο μπροστινό κάθισμα, χωρίς ζώνη, τα πέρασαν απέναντι μακριά από τις διαβάσεις πεζών...

:sad:

Τι να λέμε.... αυτοί είμαστε. Ακόμα και η αναφορά που γίνεται στο οδικό δίκτυο (ενώ είναι σωστή), χρησιμοποιέιται και σαν "δικαιολογία"




ΥΓ. Λάμπρο με συγχωρείς....

SF
09/03/2006, 15:42
.
ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΚΑΤΑ 155% ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ 2004 ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ


http://www.enet.gr/online/online_text?c=112&id=48003800


Kι τροχαίοι... με τα ποιηματάκια τους!

SF
09/03/2006, 15:44
(Παράλληλα, να σημειώσω ότι

* Υπολογίζεται ότι στο 30% των τροχαίων εμπλέκονται πεζοί, κατά κανόνα παιδιά και υπερήλικοι.

θέμα για το οποίο θα επανέλθω με χωριστό ποστ)

Cpt. Haddock
09/03/2006, 15:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από SF
.
ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΚΑΤΑ 155% ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ 2004 ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ


Εδώ να θυμίσουμε εκείνον τον παπάρα που έλεγε οτι μέσα στην πόλη σε χαμηλές ταχύτητες δεν χρειάζεται κράνος...

:sad: