Σύνδεση

View Full Version : Το πήρα, το πήρα!



Πολυμήχανος
19/02/2006, 21:50
Ήταν το μακρυνό 1994 όταν έπεσαν στα χέρια μου μια ντουζίνα μοτοπεριοδικά της χρονιάς εκείνης.

Σε ένα από αυτά, είχε τέστ του RVF400nc35 και ιστορική-τεχνική ανάλυση των V4 κινητήρων.

Μέχρι τότε δεν είχα καμία σχέση με τις μοτοσυκλέτες.

Από το τεύχος αυτό και μετά κόλλησα. Με τις μοτοσυκλετες αλλά και με τα V4...

Μου άρεσε αυτή η διαφορετικότητά τους, κάτι μου έλεγε αυτό, ποτέ δεν μου άρεσε μια λύση-ένα αντικείμενο-μια επιλογή που είχαν όλοι οι άλλοι.

Και ασχέτως του συνόλου των μηχανών που έχω, το RVF πάντα ήταν το χαμένο μου όνειρο, το κόσμημα που δεν είχα μέχρι σήμερα αποκτήσει.

Μέχρι εχτές...


37881

Πολυμήχανος
19/02/2006, 21:51
.


37882

Πολυμήχανος
19/02/2006, 21:52
..


37884

AFTER
19/02/2006, 21:52
ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΚΛΑ!!!!

Με γειες!!!!!

:beer:

McGyver
19/02/2006, 21:57
Κουκλί!!!

Με 'γειες, με 'γειες!!!

:beer: :beer: :beer:

:wave2:

Λεωνίδας
19/02/2006, 22:00
Με γειες και πάντα όρθιος!

Tropeas
19/02/2006, 22:03
Καλορίζικη η κούκλα , μεγιές και καλως όρισες στην νοοτροπία των V...

zoropatra
19/02/2006, 22:03
μπραβο ρε μαγκα!!!!!παντα ορθιος!!!!!

PeterMurphy
19/02/2006, 22:07
Apsogo magiti!!Koukla!!Kala pantilia k na prosexeis

ela ela
19/02/2006, 23:08
Καρνταση καλοριζικη!
καλοταξιδευτη,
και παντα ορθιοι να ειμαστε:wave2: :wave2: :sun:

H.A.Balafoutre
19/02/2006, 23:08
G@m@to.

Παλιό αλλά διαχρονικό.

Καλοτάξιδο.

zolotas
19/02/2006, 23:26
καλοριζικο ρε φιλε........:beer: :beer:

tifoefs
19/02/2006, 23:32
Κρατα τη σε καλη κατασταση εεε ;;;

Κουκλα ειναι ! φτου φτου μη τη ματιασω !!

:beer: :beer: :beer:

gcrook
20/02/2006, 00:15
Με το συγκεκριμενο μοτορι ειχα καμποσες ονειρωξεις πριν απο καποια χρονια.
Δυστυχως οταν ξεκινησα να ψαχνω για καποιο σε καλη κατασταση, τα σχολια που εισεπραττα ητα νκαπως αποθαρρυντικα και εμεινα τελικα με την απορια,μιας και πιστεψα οτι δεν αξιζε τον κοπο.
Αδικημενο απο συνεργεια, χρηστες, αλλα και αντιπροσωπευση.
Να το προσεχεις φιλε ειναι σπανιο κοσμημα.

makis206
20/02/2006, 06:49
Καλορίζικο και καλοτάξιδο, εύχομαι να σε αποζημιώσει για τον τόσο καιρό που το περίμενες !

:beer: :beer: :beer:

ironbum2
20/02/2006, 07:48
καλόριζικο και πάντα όρθιος:)

cbanthropos
20/02/2006, 08:01
καλοριζικο! Να εχεις πολλα και καλα χλμ.!
:)

DimST
20/02/2006, 08:24
Χάρτος.... εύχομαι να μπορέσεις να πάρει και το RC45.



:beer: :wave2:

cityfly
20/02/2006, 08:31
μεγεια μεγεια


:wave2: :wave2: :wave2: :wave2: :wave2:

Alexander
20/02/2006, 08:55
Ωραίος !
Καλορίζικη !
:beer:

hornet
20/02/2006, 09:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Με το συγκεκριμενο μοτορι ειχα καμποσες ονειρωξεις πριν απο καποια χρονια.
Δυστυχως οταν ξεκινησα να ψαχνω για καποιο σε καλη κατασταση, τα σχολια που εισεπραττα ητα νκαπως αποθαρρυντικα και εμεινα τελικα με την απορια,μιας και πιστεψα οτι δεν αξιζε τον κοπο.
Αδικημενο απο συνεργεια, χρηστες, αλλα και αντιπροσωπευση.
Να το προσεχεις φιλε ειναι σπανιο κοσμημα.


Χαχαχαχ και πηρες το suzuki και κονομησες!!!!!!

Δεν πειραζει γειρασκεις αι διδασκομενος!!!

Πολυμήχανος
20/02/2006, 09:05
Ευχαριστώ όλους τους φίλους για τις ευχές τους, όλους όσους απάντησαν και όλους όσους θα απαντήσουν. Πραγματικά είμαι πολύ χαρούμενος για το νέο μου απόκτημα, νοιώθω σαν να ήταν κάτι που μου έλειπε, σαν ένα φίλο καλό το νοιώθω αυτό το μηχανάκι. Αυτήν μου την χαρά ήθελα να μοιραστώ μαζί σας και χαίρομαι που δεν υπήρξε κάποιος να παρεξηγήσει το μηνυμά μου.

Για τον φίλο που λέει ''καλώς ήρθες στον χώρο των V'' , ενημερώνω ότι αποκτώντας το RVF, διατηρώ και τα προηγούμενα μηχανάκια μου που είναι VFR400nc21 και VFR400nc30....

Σας ευχαριστώ όλους

(Δεν θα βρω και κανά RC45 σε ευκαιρία... υπομονή και για αυτό....)

hornet
20/02/2006, 09:05
Α παπα πα τρελλο μηχανακι φιλε να το χαιρεσαι παντα

ζηλεια μου ψωρα μου!!!

Μπραβο φιλε:a8: :a09:

hornet
20/02/2006, 09:08
Ρε συ πολυμηχανε φτιαξε ενα ποστακι για τα Μικρα v4 να το βαλουμε στα VFR!!
Αμα δεν βαριεσαι

Πολυμήχανος
20/02/2006, 09:20
Hornet , πάρε αυτό για αρχή (το συννημένο) και μόλις γράψω κάτι πιο ειδικό για να γίνει post στην κατηγορία, το στέλνω και αυτό.

Καθόλου κακή ιδέα, πολύ ευχαρίστως, που μυαλό όμως για γράψιμο από προχθές, κάτσε να συνέλθω από το σοκ της απόκτησης και κάτι θα γράψω, χιχιχιχιχι

Το συννημένο είναι αρχείο doc που το έχω κάνει zip για να γίνει αποδεκτό. Φυσικά το έχω γράψει ο ίδιος και έχει κείμενο και φωτογραφίες, ενώ είναι πλήρως διαφωτιστικό για τα μικρά V4 της Honda.

Αυτααααααα....

Πολυμήχανος
20/02/2006, 09:25
εεεμ , έλα που δεν το παίρνει....

το στέλνω σε txt χωρίς τις φωτό...

hornet
20/02/2006, 09:31
Οποτε φτιαξε ποστ στα vfr με τις φωτο μονο και τις επικεφαλιδες των μοντελων και σου βαζω εγω τα κειμενα

koutroulis
20/02/2006, 09:36
megies megies kai apo mena


kales boltes!!!

Sabre
20/02/2006, 10:05
:a013: :a46: Ειλικρινά μπράβο για το κείμενο και πολλά καλορίζικα για το RVF.Ερώτηση: Είχα δεί πρίν 1/5 χρόνο ένα στην περιοχή του Κορωπίου αρκετές φορές. Μήπως είναι αυτό? Φαίνεται σε εξερετική κατάσταση απο τις φωτό.Αν θές γράψε λίγα πράγματα για την κατάσταση του.Και πάλι μπράβο,έγραψες!

adam_tsouk
20/02/2006, 14:02
Κουκλί.....


Καλορίζικο....


:beer: :beer:


:wave2:

H.A.Balafoutre
20/02/2006, 14:08
Δηλαδή αν κατάλαβα καλά, πας για συλλογή.

Μωρέ μπράβο μεράκι.

:a18: :a20: :a19:

Dexter
20/02/2006, 17:17
...μπραβο φιλε και απο μενα για το διαμαντι σου.Η Honda/V 4 τρελλα σου ,τρελανε και μενα.Ποια ειναι μια λογικη τιμη για ενα μεσο NC 35?Επισης επειδη ψαχνω μπροστινα απο τετοιο αμα ξερεις κανενα τρακαρισμενο στειλε πμ.



...να κανονισουμε βολτα γιατι τα μηχανακια μας ειναι πρωτα ξαδερφια και ειναι κακο να χανονται οι συγγενεις...:D

SPEED LOVER
20/02/2006, 17:26
ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΒΑΛΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ ΓΙΑ ΠΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΚΑΙΡΟ ΚΥΡΙΟΣ

mystique
20/02/2006, 17:32
ooooooreeeeeeeeeeeooooooooooo!

δυναμι (-τις)!!!!


καλορίζικο & καλοτάξιδο!!!




:wave2:

Πολυμήχανος
20/02/2006, 20:02
Λογική τιμή για RVF δεν νομίζω να υφίσταται ως έννοια.

Αυτό συμβαίνει για δύο λόγους. Πρώτον είναι πολύ λίγα τα RVF που κυκλοφορούν με αποτέλεσμα η σπανιότητα και ο εξειδικευμένος χαρακτήρας να ανεβάζει δυσανάλογα την τιμή και δεύτερον κατά κανόνα έχουν και μπόλικα χρόνια-km με αποτέλεσμα να μην βρήσκεις σε αξιοπρεπή κατάσταση άρα κατεβαίνει δυσανάλογα η τιμή.

Ανάμεσα σε αυτά τα δύο αντιφατικά , θεωρώ ότι η τιμή των 2000 ευρώ που πήρα το δικό μου, με 13K km στο οδομετρό του και σε άριστη κατάσταση της βασικής δομής του, είναι πολύ καλή.

Βέβαια τα επιφανειακά στοιχεία δλδ τα πλαστικά είναι ρημαδιασμένα και ξαναφτιαγμένα αλλά αυτό δεν φαίνεται και πολύ στις φωτό.

Επίσης λείπουν και τα φλασάκια, καθρέπτες, αλλά και οι εισαγωγές του ψευδο-ramair στο ντεπόζιτο, αλλά για τα πρώτα who gives a fuck, για το δεύτερο το pdf με τα part number να είναι καλά και ο φίλος μας ο Σαρακάκης...


Το πηρούνι επίσης είχε φύγει λίγο από την σωστή θέση, δλδ είχαν μετακινηθεί κατά 2-3 μοίρες η πάνω από την κάτω πλάκα, με αποτέλεσμα οι μπουκάλες να μην στέκονται τελείως παράλληλες και να πρέπει να κρατάς λίγο λοξά το τιμόνι για να πάει ίσια. Προς θεού δεν τράβαγε το μηχανάκι έτσι, απλά από κάποιο πεσιματάκι και σβάρνισμα του μπροστινού τροχού στο στοπ του, το είχαν διώξει λίγο...

Η διαδικασία της επισκευής του φαινομένου αυτού ήταν-δεν ήταν 60 δευτερόλεπτα, αφού το μόνο που χρειάστηκε ήταν λύσιμο οι βίδες στις τιμονόπλακες , επαναφορά με απλή μυική δύναμη στην σωστή θέση και ξανασφίξιμο...

Το πηρούνι του και το όλο στησιμό του είναι απλά φανταστικό και ίσως δεν συγκρίνονται μαζί του ούτε καν τα SS600 2005!!!

Έχοντας κάνει μόλις μια βόλτα μέχρι στιγμής, έπαθα το πρώτο σοκ, στο τελευταίο εσάκι της Aττικής οδού πριν την ευθεία για το Μαρκόπουλο.

Στο εσάκι αυτό που είναι πολύ ανοικτό και στρίβεται και με 200, όρεξη να έχεις, από τα 130 και πάνω, όχι ότι ζορίζεται οποιαδήποτε αξιοπρεπής μοτοσυκλετα αλλά κάτι πρέπει να κάνει ο οδηγός για να στρίψει.

Ε, με το RVF και με 140 km/h απλά δεν έκανα ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ και το μηχανάκι έστριψε ΑΘΟΡΥΒΑ, ΑΒΙΑΣΤΑ, ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ και ΜΟΝΟ ΤΟΥ. Τόσο άνετα που ένοιωσα πολύ ηλίθιος που δεν μπήκα με μεγαλύτερη ταχύτητα, αλλά κάτσε να το οδηγήσω και δεύτερη φορά, γιατί από την πρώτη βόλτα ταρζανιές...

Εκεί όμως που έπαθα το ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΟ σοκ, ήταν η απόδοση του μοτερ στις μεσσαίες και χαμηλομεσσαίες στροφές.

Έχοντας το μυαλό μου στον προκάτοχο VFR400nc30, που αν δεν έχεις τουλάχιστον 7000 rpm, ΔΕΝ ανοίγεις το γκάζι με 6η, το RVF με 3000 στροφές και 6η, χουφτώνεις το γκάζι άτσαλα και το μηχανάκι σπρώχνει να φύγει!!!!

Απίστευτο, αν δεν το οδηγήσει κανείς, δεν μπορεί να με πιστέψει. Το είχα διαβάσει και εγώ στα περιοδικά ότι ο πολύ ελαφρά πιο ήπιος χρονισμός, τα μικρότερα Carbs με τα επίπεδα slides και οι μικρότερες κατά 1 mm βαλβίδες εισαγωγής κάνουν πολύ μεγάλη διαφορά
από το VFR400nc30, και πίστευα ότι είναι υπερβολές των δημοσιογράφων.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ...

Τα πλαστικά είναι ψηλορημαγμένα αλλά το μηχανάκι έχει και προίκα. SPEC A εξατμίσεις 4 σε 2 (και όχι 4 σε 2 σε 1 που φιμώνει το μοτερ) και μάλιστα αλλαγμένο από λαιμούς, όλο το σύστημα εξαγωγής είναι τύπου slip on.

Επίσης ωραίο αν και γρατζουνισμένο το μπροστινό φτερό από ανθρακόνημα. Ατυχώς έχει αυτοκόλητα Brembo (που ηκούσθη!!!! ) και δυστυχώς το σηματάκι είναι ποτισμένο μέσα στην ρητίνη του ανθρακονήματος...

Αυτά κύριοι, και πάλι σας ευχαριστώ για τις ευχές και τα καλά σας λόγια!

Ιδωμεν

fire
21/02/2006, 10:12
φιλε μου καλοριζικο και να το χαιρεσαι..παιζει να σηκωσεις καννενα αρχειο να ακουσουμε λιγο τον ήχο του??
:eyepop: :eyepop: :eyepop:

Alx 84
21/02/2006, 13:52
Καλορίζικο!!!!! είναι ένα εργαλείο που δε το βλέπεις συχνά! ΝΑ το χαίρεσαι!!!!!!!!!!!!!:beer: :beer:

lopi
21/02/2006, 13:58
Poli omorfo makari na to prosexeis kati pou nomizo oti 8a kaneis me tin agapi pou tou trefeis..:beer:

gcrook
21/02/2006, 19:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από hornet
Χαχαχαχ και πηρες το suzuki και κονομησες!!!!!!

Δεν πειραζει γειρασκεις αι διδασκομενος!!!

Αλλα να το σπαω και αλλο να μου σπαει και να μην υπαρχουν ανταλλακτικα και μαστορια σοβαρα για να το φτιαξουν.
Να βαζεις γελακια οταν γραφεις τετοια πραγματα γιατι αν τα λες στα σοβαρα και τα πιστευεις τοτε......






















....μη μου παρεξηγηθεις τωρα
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

kxIII
21/02/2006, 20:16
:beer: :beer: :beer:

nassosxlvbros
21/02/2006, 20:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από Πολυμήχανος
Ήταν το μακρυνό 1994 όταν έπεσαν στα χέρια μου μια ντουζίνα μοτοπεριοδικά της χρονιάς εκείνης.

Σε ένα από αυτά, είχε τέστ του RVF400nc35 και ιστορική-τεχνική ανάλυση των V4 κινητήρων.

Μέχρι τότε δεν είχα καμία σχέση με τις μοτοσυκλέτες.

Από το τεύχος αυτό και μετά κόλλησα. Με τις μοτοσυκλετες αλλά και με τα V4...

Μου άρεσε αυτή η διαφορετικότητά τους, κάτι μου έλεγε αυτό, ποτέ δεν μου άρεσε μια λύση-ένα αντικείμενο-μια επιλογή που είχαν όλοι οι άλλοι.

Και ασχέτως του συνόλου των μηχανών που έχω, το RVF πάντα ήταν το χαμένο μου όνειρο, το κόσμημα που δεν είχα μέχρι σήμερα αποκτήσει.

Μέχρι εχτές...


καλοταξιδο!:wave2:
απλα πανεμορφο!!!:beer:

TSIV
03/03/2006, 22:15
KALORIZIKO
PANTA OR8IOS:beer: :beer:

zolotas
03/03/2006, 22:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
Δηλαδή αν κατάλαβα καλά, πας για συλλογή.

Μωρέ μπράβο μεράκι.

:a18: :a20: :a19:

:a01: για πολλους ειναι επιθυμια να εχουν αλλο ενα .......αλλα νταξει ονειρο απατηλο

Πολυμήχανος
03/03/2006, 22:31
Βέβαια για να πούμε την αλήθεια αυτό το μηχανάκι για εμένα δεν είναι ''άλλο ένα'' είναι το ΕΝΑ....

Όλα τα άλλα μέχρι σήμερα ήταν συμβιβασμοί, ήταν στο ''περίπου RVF'' (το CBR εξαιρείται από αυτό)

E, να μην πάρω και το original;