View Full Version : TDM900 vs Z750
nikomaxia
21/02/2006, 10:54
Παίδες πείτε καμιά γνώμη για το TDM900 και το Z750.
Τα χρήματα που διαθέτω είναι γύρω στα 6000€. Σκέφτομαι ότι με αυτά τα χρήματα βρίσκω TDM900 μοντέλο '02 το οποίο λογικά τέσσερα χρόνια και τις τούμπες του θα έχει και τα χιλιομετράκια του. Σε περίπτωση όμως που το βρω σε καλή κατάσταση αξίζει σε σχέση με το Z750 περισσότερο?
Το Z είναι πολύ πιο ωραίο εξωτερικά αλλά δεν ξέρω τί γίνεται με το κόστος συντήρησης, οδηγική συμπεριφορά, ταξίδι, προβλήματα, αξιοπιστία, μεταπώληση κτλ. Είναι πιο ευέλικτο στην πόλη σε σχέση με το TDM?
κανε μια βολτα και τα δυο και παρε αυτο που σου αρεσει καλυτερα
λοιπον θα με τρελανετε με αυτο το Ζ! :mad: :lol:
το συγκρινεται με τα παντα, ελεος δλδ! :lol:
περα απ την πλακα τωρα....
πες μας τι οδηγουσες πριν, τι θες για να προσωποποιησουμε την απαντηση
αν θες γενικοτερα μια αποψη αν και δεν εχω οδηγησει κανενα απο τα 2 θα πω τα εξης:
εχω ακουσει πως η θεση του TDM δεν ειναι και η πιο ξεκουραστη για ταξιδι παρα τον χαρακτηρα που πλασαρει
καλα το Ζ για ταξιδι ..... :lol: ανεκδοτο :lol:
απο συντηρηση τωρα ο,τι και να παρεις, μεγαλο μηχανακι περνεις, δε θα ειναι παπι, ουτε θα εχουν καμια μεγαλη διαφορα
παντα εξαρτατε απο τη χρηση που θα του κανεις
ακου και τον idi, οδηγησε τα και μετα θα ξερεις καλυτερα τι σου παει περισσοτερο
για πολη μαλλον το Ζ εχει ενα +
μπλιαχχχχχχχ πως το ειπα εγω αυτο
φτου κακα!!!! :rotflmao:
φιλικα
:wave2:
MIKE_16V
21/02/2006, 11:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από ruyjin
για πολη μαλλον το Ζ εχει ενα +
μπλιαχχχχχχχ πως το ειπα εγω αυτο
φτου κακα!!!! :rotflmao:
φιλικα
:wave2:
Ετσι τεκνο μου....βρισκεις και εσυ τον σωστο δρομο:lol: :lol:
Ουσιαστικά...δε ξέρω κανένα από τα δύο :D
Η απάντηση μου αναφέρεται σε tdm850 και cbr600f
αλλά νομίζω ότι υπάρχει αρκετά καλή αντιστοιχία...
Το tdm θα σε κουράσει πολύ περισσότερο στην πόλη.
Είναι βαρύ και στο σταμάτα/ξεκίνα στο υπενθυμίζει.
Επίσεις πρωτού δεις τη βελόνα του δείκτη θερμοκρασίας
να φλερτάρει με τα κόκκινα θα το έχεις ήδη νιώσει :sick:
(αν βρεις πάντως καμμιά 300 μέτρα να το ανοίξεις επανέρχεται)
Στα ταξίδια είναι κορυφαίο.
Φορτώνεται άνετα και αρκετά...
...και δεν κάνεις στάση μέχρι να αρχίσει να σε κοπανάει
ο συνοδηγός σου :D
Αντίστοιχα το "μικρό" είναι πιο φιλικό :eyepop:
Στην πόλη (δεν έχω βρεθεί πολύ ώρα σε κίνηση όμως!)
είναι σαφώς πιο άνετο λόγω του καθόλου ευκαταφρόνητου
μικρότερου βάρους και το κατά πολύ χαμηλότερο κέντρο
αυτού (ένα πράμα σα να καβαλάς παπί νιώθεις...)
Υστερεί αρκετά σε ροπή και σε αναγκάζει να κατεβάζεις
για να στη δώσει (σε αντίθεση με το tdm που ανοίγεις απο 2500)
Φαντάζομαι (γιατί ακόμα δεν τα έχω καταφέρει) ότι
η άνεση που θα προσφέρει σε ταξίδια (στα μπαγκάζια
αλλά και στον κ@λο μας) θα είναι λίγο πάνω απ'το μηδέν.
Καταλήγοντας:
+στο μικρό!!! :D :wave2:
gdevelek
21/02/2006, 11:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από kachius
Αντίστοιχα το "μικρό" είναι πιο φιλικό :eyepop:
Στην πόλη (δεν έχω βρεθεί πολύ ώρα σε κίνηση όμως!)
είναι σαφώς πιο άνετο λόγω του
καθόλου ευκαταφρόνητου
μικρότερου βάρους και το κατά πολύ χαμηλότερο κέντρο
αυτού
TDM900 στεγνό: 190 κιλά
Ζ750 στεγνό: 195 κιλά
:wave2:
koutroulis
21/02/2006, 11:30
mia genikoteri paratirisi
mou fainetai oti ta dio mixanakia exoun telios diaforetiko xaraktira kai den ksero kata poso mporoun na sigkrithoun
osa eipate einai sosta
to pio simantiko isos einai i xrisi gia tin opoia to thelei o idioktitis tou
pantos opoio kai na pareis
na einai kalotaksido!!!
nikomaxia
21/02/2006, 13:01
Ρε παιδιά και από service κτλ τί γίνεται? Βγάζουν προβλήματα?
Είδα ένα z εχθές και για να πατήσεις συμπλέκτη έπρεπε να ήσουν ο Σουγκλάκος. Του είπα του τύπου να ρίξει λίγο λαδάκι στην ντίζα και μου λέει δεν χρειάζεται γιατί την έχει πάνω μόνο 5000χλμ.
Μιλάμε ότι έκλεινε η μανέτα σε φάσεις .... δεν πήγαινε μονομιας κάτω. Τί να πώ καινούργιο μηχανάκι και να είναι έτσι.....???
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikomaxia
Ρε παιδιά και από service κτλ τί γίνεται? Βγάζουν προβλήματα?
Είδα ένα z εχθές και για να πατήσεις συμπλέκτη έπρεπε να ήσουν ο Σουγκλάκος. Του είπα του τύπου να ρίξει λίγο λαδάκι στην ντίζα και μου λέει δεν χρειάζεται γιατί την έχει πάνω μόνο 5000χλμ.
Μιλάμε ότι έκλεινε η μανέτα σε φάσεις .... δεν πήγαινε μονομιας κάτω. Τί να πώ καινούργιο μηχανάκι και να είναι έτσι.....???
αμα δε ξερεις να λαδωσεις μια ντιζα ή ο μαστορας σου δεν αναλαμβάνει τετοιες... πολύπλοκες διαδικασίες... μη παρεις Ζ! οχουυυυυυ
gdevelek
21/02/2006, 13:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikomaxia
....
Τί να πώ καινούργιο μηχανάκι και να είναι έτσι.....???
E, αν είσαι ΤΟΣΟ απαιτητικός, μάλλον πρέπει να πάρεις Honda...
:smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
TDM900 στεγνό: 190 κιλά
Ζ750 στεγνό: 195 κιλά
:wave2:
:eyepop: Ωχ!!!!!
:eyepop: Σοβαρά....195κιλά το Ζ:confused: :lol: :rotflmao:
και μιλάτε για τα χονδα ρεεεε
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
και εγώ νόμιζα ότι συγκρίνεται με το cbr-άκι μου
και τα 170 κιλάκια του...:rotflmao: :rotflmao:
ρε παιδιά...γιατί δε δίνεται το Ζ να πάρετε tdm??
:rotflmao: :rotflmao: ,
Ωχ....πολύ γέλασα και θα με φάνε ζωντανό κάτι tsukέοι και idiδες και ...και...
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
E, αν είσαι ΤΟΣΟ απαιτητικός, μάλλον πρέπει να πάρεις Honda...
:smokin:
α στα Honda δε θελει λαδωμα η ντιζα...
καλη φαση!
gdevelek
21/02/2006, 13:17
δεν είναι τόσο ότι το Ζ είναι βαρύ, όσο ότι το TDM είναι πανάλαφρο, έχοντας μάλιστα και fering (τo Ζ με fering πάει στα 199 κιλά)
σκέψου ότι το παλιό fazer ζυγίζει 189 κιλά (με μόλις 600 κυβικά) και το νέο σούπερ-ντούπερ-γουάου fz6s ελάφρυνε κατά μόλις 1-2 κιλάκια
gdevelek
21/02/2006, 13:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
α στα Honda δε θελει λαδωμα η ντιζα...
καλη φαση!
άργησες, άργησες πολύ!
σου πήρε 8 ολόκληρα λεπτά να απαντήσεις!
you've lost that honda-hating feeling...
now it's gone... gone... gone...
:rotflmao:
nikomaxia
21/02/2006, 13:39
Σίγουρα το να λαδώσεις μια ντίζα είναι υπόθεση 3 λεπτών. Τώρα τα Honda ρε παιδια ήμαρτον δηλαδή ξεπεράστε την δεκαετία των 80 και ελάτε στο 2006 να δείτε τι γίνεται από design κτλ.
Δηλαδή γιατί δεν θέλουν λάδωμα τα Honda???? Έχουν αυτόματο ποτιστή μέσα????
Εγώ απλά ρώτησα αν ο συμπλεκτης του z παρουσιάζει πρόβλημα και είναι έτσι σκληρός από την μάνα του.
:a48: :a48: :a48: :a48: :a48: :a022: :a022: :a022: :a022:
gdevelek
21/02/2006, 13:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikomaxia
Τώρα τα Honda ρε παιδια ήμαρτον
Πλάκα έκανα, ήθελα να δω πόσο χρόνο θα έπαιρνε στους Ζητάδες να χυμήξουν...
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από kachius
Το tdm θα σε κουράσει πολύ περισσότερο στην πόλη.
Είναι βαρύ και στο σταμάτα/ξεκίνα στο υπενθυμίζει.
Καμια σχεση το TDM850 με το ΤDM900. Καταρχας καμια δεκαρια κιλα ελαφρυτερο το 900 και δευτερο, δεν το καταλαβαινεις το βαρος οπως στο 850, ουτε θα σε κουρασει. Τωρα το κατα ποσο πιο κουραστικο ειναι το TDM απ'το Ζ μεσ'την πολη δεν ξερω, δεν εχω οδηγησει Ζ αλλα το ΤDM μου φαινεται σαν παπι εμενα προσωπικα.. :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από kachius
Ουσιαστικά...δε ξέρω κανένα από τα δύο :D
.......Υστερεί αρκετά σε ροπή και σε αναγκάζει να κατεβάζεις
για να στη δώσει (σε αντίθεση με το tdm που ανοίγεις απο 2500)
.....
Καταλήγοντας:
+στο μικρό!!! :D :wave2:
Ε όχι ότι δεν έχει ροπή το Ζ.Μην λέμε ότι να ναι επειδή έχει λιγότερη ροπή.Είναι σαν να συγκρίνεις ενα 1800cc και ένα 2000cc και να λες ότι το ένα τραβάει και το άλλο όχι στα ΙΧ.Τα έχω οδηγήσει και τα δυο αλλου τα + του ενός και αλλού του άλλου
Αρχικά δημιουργήθηκε από br492
Ε όχι ότι δεν έχει ροπή το Ζ.Μην λέμε ότι να ναι επειδή έχει λιγότερη ροπή.Είναι σαν να συγκρίνεις ενα 1800cc και ένα 2000cc και να λες ότι το ένα τραβάει και το άλλο όχι στα ΙΧ.Τα έχω οδηγήσει και τα δυο αλλου τα + του ενός και αλλού του άλλου
Α! Με παρεξήγησες...
Το tdm850 με το cbr600 σύγκρινα....
:wave2:
adam_tsouk
21/02/2006, 16:36
τα καλύτερα χάνω με τη δουλειά γμτ.....
τεσπα...
δε θα ασχοηθώ αλλά τα tdm τα έχω για πλάκα...
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
και ας είναι πιο βαρύ το μηχανάκι μου... :winka:
(θέλετε να σας πω και για την κόντρα με ένα rr στη Κατεχάκη; μπα ε; ):evil:
Τώρα ατ'η η σύγκριση μπήκε "κουβέντα να γίνεται?" ή έχει πραγματική βάση? Το ένα είναι ένα πολύ κάλό all around & το άλλο μία καυλομηχανή.Τώρα γιατί τα Honda προσπαθούν να μπουν πάλι στην κουβέντα???
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.