PDA

View Full Version : Yamaha και λάδια ... lost in translation

TRX124
27/02/2006, 13:11
Ξεκινάω αυτό το topic θέλοντας να σας μεταφέρω τις «απορίες» μου σχετικά με μία απίστευτη ιστορία που βίωσα.
Είμαι κάτοχος ενός YAMAHA TRX850 και η ιστορία που θα δείτε παρακάτω ξεκίνησε από ένα απλό γεγονός:

Η ΜΗΧΑΝΗ ΜΟΥ ΚΑΙΕΙ (Ή/ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΙ) 1 LT ΛΑΔΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ 1000 KM !!!

Αποφάσισα να βρω αν αυτό είναι κάτι normal ή όχι, γι’ αυτό και ήρθα σε επαφή με αυτούς που θεωρώ αρμοδίους για την επίλυση του προβλήματός μου :

• IMPORTED BIKES : εισαγωγέας της μηχανής στην Ελλάδα, καθώς και ο εξουσιοδοτημένος μηχανικός του
• YAMAHA JAPAN (YMC): εκπρόσωπος της κατασκευάστριας εταιρείας της μηχανής
• YAMAHA EUROPE (YME): εκπρόσωπος της επίσημης αντιπροσωπείας της YMC για όλη την Ευρώπη
• YAMAHA GERMANY (YMG) : εκπρόσωπος της αντιπροσωπείας της Yamaha Γερμανίας, απ’ όπου και εισήχθη στην Ελλάδα η μηχανή μου
• YAMAHA HELLAS (ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ-MOTODYNAMICS): εκπρόσωπος της αντιπροσωπείας της Yamaha για την Ελλάδα

Εγώ δεν κατάφερα να βγάλω συμπέρασμα, όμως πιστεύοντας ότι το θέμα ενδιαφέρει κι άλλο κόσμο που έχει ήδη, είτε θέλει να αγοράσει μηχανή, είτε απλώς ανήκει γενικότερα στο κόσμο της μοτοσικλέτας, παραθέτω αυτούσια οτιδήποτε έχει λεχθεί επίσημα για αυτό το θέμα, και …

ο καθένας ας κρίνει μόνος του

Τελειώνοντας, θα ήθελα να υπογραμμίσω ορισμένα στοιχεία:

• Στα έγγραφα της YMC και Μotodynamics υπάρχουν υπογραφές, ονόματα και διευθύνσεις(τα πρωτότυπα είναι στη διάθεσή μου).
• Τα έγγραφα της YMG είναι FAX από την Γερμανία που παραδόθηκαν σε εμένα από την Imported Bikes.
• Τα υπόλοιπα έγγραφα είναι ανταλλαγή email με τα ενδιαφερόμενα μέλη.

Επίσης, ολοκληρώνοντας τις σκέψεις μου, θα ήθελα να εκφράσω δημοσίως τις ευχαριστίες μου στους κ.κ. Ανδρέα Κοσκινά (service manager Μοτοδυναμικής) για την άμεση ανταπόκριση, ειλικρινή στάση και βοήθειά του στο θέμα και κ. Παναγιώτη Πραβή (αρχιμηχανικός συνεργείου Μοτοδυναμικής) για την βοήθεια του και τις τεχνικές συμβουλές του για ένα θέμα που θα μπορούσαν κάλλιστα να αδιαφορήσουν, όπως κατά την ταπεινή άποψή μου έκαναν οι υπόλοιπες πλευρές.

Κλείνοντας, θα ήθελα να σας παρακαλέσω να μου στείλετε διευθύνσεις ελληνικών και ξένων forums που θα μπορούσα απευθυνθώ (ή εάν μπορείτε να το δημοσιοποιήσετε απευθείας εσείς). Περιμένω τα σχόλια σας, ενώ για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία το e-mail μου είναι : pg2myamaha@gmail.com

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ακολουθούν άλλα δύο αρχεία .Jpeg , νούμερα 1 και 16c. Βάλτε τα στη σειρά με το συμπιεσμένα και κρίνετε μόνοι σας !!!

TRX124
27/02/2006, 13:12
Συνέχεια ...

TRX124
27/02/2006, 13:17
TO YAMAHA EUROPE - Department YMENV

Dear Sir/Madam,

May I offer you my congratulations on the 50-years of Yamaha’s success. I am one of the many fans of Yamaha since the 1st FZR 1000 back in ’87. The reason I ‘m sending you this letter is to ask for your help as far as a problem that has recently come up. I own a TRX 850 (FRAME NUMBER: JYA4UN00000014112 – ENGINE NUMBER: 4UN-013271). The motorbike was bought in Greece on the 25th of February 2005. It is a used motorbike that has run 27000 km. It was bought by a Greek unauthorized Yamaha-representative who imported it from Yamaha in Germany. My friends who are experts at motorbikes noticed quite early since the day I’ve bought it that smoke of white color was coming off the exhaust. That’s why we closely inspected the motorcycle.
To my surprise, i found out that the final reduction had been changed from 17/39 to 16/42. I have to add that there’s been a check on the oil consumption which showed that for every 2000 km the TRX consumes more than 1 lt of oil.
The Greek importer, whom I talked to, told me that he would contact Yamaha in Germany to ask for clarifications on this issue. The answer from Yamaha in Germany is in the enclosed document.
Taking into consideration all the above, there are some questions that I want to address to you.
1) Is there a difference as far as the engine’ wear is concerned in relation to the change of the final reduction from 17/39 to 16/42 for any kind of motorbike and specifically for TRX?
2) Is it normal for TRX to consume more than 1 lt of oil for 2000 km (or per 1000 km as referred to by Yamaha in Germany)? What is the limit that Yamaha has set for oil consumption for this particular motorbike (TRX)?
3)Taking into consideration the importance that you give on Yamaha’s reliability as well as the information included in the Service-Manual which says that full oil change for TRX is done after 6000 km,I have the following question: is the completion of up to 1 lt per 1000 km as referred to from Yamaha in Germany normal? (that is 1,5 times the total amount of oil in the engine, which is 4,1 for 6000 km as mentioned in the Service-Manual. And according to Yamaha of Germany this is valid not only for TRX but also for all Yamaha motorbikes (R1,R6,XT,MT 01,YZ 450.MAJESTY 250 etc).

Yours faithfully,

TRX124
27/02/2006, 18:28
απάντηση απο ΥΜΕ

....................................................................................................
Dear Mr. Takis,

We have received your fax related to the oil consumption of your TRX850.

As I can understand from your letter, you have had some difficulties with the reply from YMG. I apologise for the feelings you have. I will do my best to answer your questions and hope you will understand the background a little better.

1. Engine wear related to the secondary reduction ratio:
Normally the final reduction ratio has nothing to do with the oil consumption. Only with the character of the unit. Some people want to change the secondary reduction ratio because they are driving a lot on the highway (then they change to a smaller ratio). Other people like to change the secondary reduction ratio because they drive most of the times in cities.
But basically, the oil consumption has nothing to do with engine wear.

2. Oil consumption:
Basically there is no official limit for oil consumption of the TRX850. Generally there is a limit for engines which mentions that revision is recommendable if the engine consumes more oil than 1 liter per 1000 kilometers. In your case this means that it is not yet necessary to revise the engine, but the engine does has been worn.
It's advisable to check the oil frequently. If the oil consumption increases, then it might be useful to check the engine.

3. Oil change interval:
I can understand your point of view regarding the total amount of oil in the engine and oil consumption. It is unfortunately a fact that the motorcycle engines don't contain a lot of oil compared to automotive engines.

I hope this letter explains and clarifies the situation. Please don't hesitate to contact me if you still have questions.

Best regards,

Yamaha Motor Europe N.V.
PTW Service & Testing

..................................................................................................

TRX124
27/02/2006, 18:32
η απάντηση μου στην YAMAHA ευρώπης είναι:

.................................................................................................... .

Dear Mr. …
I would like to thank you for your prompt answer which I read with great attention and I would like to express my thoughts on this. Firstly, i don't expect that you apologize for the reply of YMG but I expect you to understand my feelings as Yamaha owner, fan and supporter of Yamaha Japanese mentality. The TRX was bought by YMG via an unauthorised Yamaha representative, since it was not possible to be found in Greece. The company guaranteed for its good condition for a 6 months period. The TRX had run 27000 km. Not only did the representative's mechanic confirm the consumption of 500+ ml per 1000 km but this was also obvious during driving since my friends noticed that white smoke was coming off the exhaust. Personally, I never had any contact with YMG. After the problem was detected by me and the representative, as mentioned before, we arranged an appointment with the representative's mechanic to open the engine so that to specify what the problem really was. The appointment was for the morning of July 11th 2005. When I arrived at the garage I was given the document from YMG (issued after the contact that the Greek representative had with YMG). As a result of this, the checking (the opening of the TRX engine) was cancelled. Now you can understand why I addressed myself to Yamaha in Europe.
I would also like to inform you (correct me if I'm wrong ) that, as a technician engineer of the National Technical University of Athens-Department of Mechanical Engineering , the white smoke from the exhaust that is related to oil consumption (that is , its burning in the combustion chamber) may be attributed :
1) the piston oil ring is worn. The ring (or the block of the
engine) may be damaged causing oil from the crankcase to
be pulled past the piston into the combustion chamber.
2) cylinders worn
3) valve oil seal damaged
4) head gasket broken between oil return and cylinder
At least these are the reasons of oil consumption that I know. At this point, I'd like to ask you officially as a service engineer of Yamaha in Europe (thus for Greece and Germany as well) if this oil consumption eliminates these problems. As far as I can understand from what you say is that the motorbike will have a

problem in the near future (if not already, which I doubt) due to its malfunction since the engine is showing signs of wear. *e-mail: but the engine does has been worn" .
Taking all these into consideration, the question that arises is the following: taking for granted that the engine is showing signs of wear, shouldn't be opened and repaired? Don't forget that there is a 6 months guarantee, in which period the problem came up, What action shall both sides take so that the TRX will run not in bad condition but according to the standards that Yamaha in Japan has set?
Yours faithfully

.....................................................................................

TRX124
27/02/2006, 18:35
συνέχεια διαλόγου με YAMAHA ευρώπης

........................................................................................

Dear Mr. Takis

Please don't get me wrong, I do understand you as a Yamaha owner. Myself I own an old FZR600R which is getting older and I can expect some engine wear in the near future as well... I completely understand your situation. Unfortunately YME is not able to help you in this case.

I understand that your situation is a little different and complicated because of the involvement of the company who imported the TRX850 by themselves.

The only thing I can inform you which might help you is this:
Generally speaking, the importer is responsible for the warranty. So in your case you should be able to rely on the company who sold you the unit. They should rely on the company who imported the unit (that's the same company as far as I can see).

For me it is clear that you should rely on the company where you bought the unit from. You mentioned in your letter: "The company guaranteed for its good condition for a 6 months period".

The oil consumption of 1 liter per 1000 kilometer is a general warning where you are sure there is something wrong. In your case, I'm almost positive that some engine parts are out of "Yamaha specifications" ( e.g. one of the parts you mentioned in your letter: piston ring, cylinder, piston etc.). So in that point of view, you should be able to convince the company where you bought the unit from, that one of the parts is not in "good" condition and most likely even out of specifications.

Hope this helps.

...................................................................................................

TRX124
27/02/2006, 18:36
.................................................................................................... ...

Dear Mr …

Thank you again for your immediate response to my problem. Which is not related to YAMAHA. My problem is the fact that some people are trying to get round of there responsibilities by using the name of YAMAHA (YMG document). I don‘t aspect and I don‘t want YAMAHA generally to pay for the damages of the engine. But I want the people who are involved with the TRX’s affair, finally to take theirs responsibilities.
And there is the problem of the Yamaha specifications concerning the oil consumption of the TRX. If a motorcyclist brings you, to the YAMAHA EUROPE’s garage a trx which consume 500+ ml of oil for every 1000 km, what are you doing? Speaking exclusively from the mechanical point of view. Are you going to open the engine, even only to inspect the internal parts to see if there is something wrong, or you will send him back home by saying everything is OK?( which I don’t think is my case)
So that’s the reason why I’m disturbing you. I would like to thank you again for your time and to ask you to send me the address and the e-mail address of the YAMAHA company to IWATA in JAPAN in order to communicate all my demands in which I can’t find a clear and accurate response. Thank you again,

Best regards,

...............................................................................................

TRX124
27/02/2006, 18:37
ΥΜΕ:

Dear Mr. Panagiotis,

Thank you for your understanding.

However, I don't see why you need to contact YMC. They will not be able to provide you with more inform then I already provided you. For me it's clear that you should negotiate this issue with the company where you bought the unit from.
There is no use t contact YMC directly.

Thanks again for your understanding.

Best regards,

Yamaha Motor Europe N.V.
PTW Service & Testing

TRX124
27/02/2006, 18:38
εγώ:

Dear Mr …

It is really a matter of YAMAHA because is the YMG who sold the TRX to the greek dealer,and it's the YMG that gave the warranty for the bike to him(and he transfer it to me) and it's YMG's the document that declare things that are far away from the truth of a practising ingeneer mechanical.That's the reason why i want to make the same questions to the YAMAHA-JAPAN.Is normal a consumption of 1 lt for 1000km as the YMG(employee of YAMAHA-JAPAN) declares?Must my TRX's engine with the problems that i have (and the mechanical of the greek dealer has)notice ,be opened and repaired?If i am still using the bike under these conditions, am i sure there isn't bigger problems in the future?Questions that nobody in europe can answer me(neither the YME,YMG or the yamaha of greece that i asked for)So only the mother company can resolve this question and i am sure you are not contrary on this.Are you?So i aspect the adresses.

Yours faithfully,

TRX124
27/02/2006, 18:38
ΥΜΕ:

Dear Mr. takis,

I will contact my Japanese colleague and I will do the best I can. Most probably they will also say that an oil consumption of 0,5 liter per 1000 kilometers is not a trigger to disassemble the complete engine.

I will also contact our Greek importer in order to see if he can help.
But please understand that it's very difficult for us on a distance to determine what the technical state of the TRX850 really is. We can't just make conclusions from a distance.

I will keep you informed.

Best regards,

Yamaha Motor Europe N.V.
PTW Service & Testing

TRX124
27/02/2006, 18:39
μετά απο λίγο καιρό...

ΥΜΕ:

Dear …,

Thank you for your patience.

According to YMC, an oil consumption of 1 liter per 1000 kilometer is the general indication for motorcycles. So that was the same as informed by me some time ago. So there is a possibility that there is no big problem with your TRX850. Besides that, a 2 cylinder consumes a little more oil compared to 4 cylinder engines. On a distance we can guess what it all could be, but please understand that it's very difficult for us to determine what the technical state of the TRX850 really is.
Therefore an official Yamaha dealer should measure the actual oil consumption. According our importer Motodynamics, they have already proposed this to you. But according to my colleague, you told him that this was not necessary, because you already did. So our importer did offer you to help and referred you to an official Yamaha dealer.

Best regards,

Yamaha Motor Europe N.V.
PTW Service & Testing

TRX124
27/02/2006, 18:40
εγώ:

Dear …

Thank you again for your response. I understand that you had a communication with YAMAHA-JAPAN (YMC) and this is an official response (not any more only from YMG) that 1 lt of oil consumption is to be considered normal for the Yamaha motorcycles (for the 2 cylinder engines). Am I right?
As regards the Motodynamics the facts are different. When I talk with them and I told them about the TRX consumption they asked me who made the measurement of the oil consumption. I told them that the mechanic of the Greek importer did that and the whole issue ended there. Nobody from the Motodynamics proposed me a measurement of the oil consumption. If that had happen I wouldn’t have disturb you. Anyway, I see a will of Motodynamics to help, so I would like to know the name of the sir that you have speak with, in order to communicate with him and find a solution.

Best regards

TRX124
27/02/2006, 18:42
εγώ:

Dear …

In succession of your last email about the availability of Motodynamics (official importer of Yamaha for Greece) to help for the accurate measurement of oil consumption of TRX 850 according the Yamaha specifications, I would like to inform you that I did so. The results of this measurement are registered in the document included with this email.
Cause the results of this measurement (950 ml for 1019 km) I would like to ask you if now this consumption is to be considered normal according the specifications of YME(so according the specifications of Yamaha of Japan which sets them) or the engine is to be considered damaged and needs to be controlled, be opened to see why there is such a big consumption and be revised? Or the YME (and the Yamaha of Japan also) still accepts the YMG document even in this case?
I am waiting for your acts in order to resolve this problem (which I think, after the Motodynamics measurement, really exist)

Yours faithfully

TRX124
27/02/2006, 18:43
έγγραφο Μοτοδυναμικής:

MOTODYNAMICS S.A.

YAMAHA

Athens, 19 October 2005
We hereby certify that after checking the engine oil level of your TRX 850 with frame number 014112 we found out that the oil quantity had been reduced by 950 ml within a traveling distance of 1019 km. Particularly, we put 3,9 It at 35117 km and we extracted 2,95 It at 36136 Km in order to measure the exact quality missing.
For MOTODYNAMICS S.A.

TRX124
27/02/2006, 18:44
ΥΜΕ:

Dear …,

We as Yamaha have informed you with sufficient information. So far, this is all we can do for you.
You can contact and negotiate with the dealer you bought the unit from.

You can also contact the official Yamaha dealer who measured the oil consumption. This dealer is able to service the unit with Yamaha quality and standards. However, you have to understand that there is no warranty applied to this unit as it's older than two years.

I trust we have informed you sufficiently.
Thanks for your understanding.

Best regards,
Yamaha Motor Europe N.V.
PTW Service & Testing

TRX124
27/02/2006, 18:45
εγώ πρός YAMAHA ιαπωνίας:

From
Takis
To
Yamaha Motor Company
Corporate Communication Department
Public Relations & Corporate Secretary Division

Athens, 7-November-2005

Dear sir/madam

May I offer you my congratulations for the 50 year anniversary of Yamaha. With the present fax I would like to ask your help for a technical problem that has recently come up and seems that nobody knows how to resolve it, at least here in Europe, concerning a motorbike of yours, which I own.
The motorbike is a TRX850, it is my first motorbike and it was bought for two reasons. First because it’s a Yamaha since I am a Yamaha fan for many years and second because it’s a tool for somebody who wants to learn the science of motorcycling, simple to the construction, with an engine of high standards, but specially concerning road behavior.
The bike was bought on the 25th Feb 2005After a personal request, from the Yamaha of Germany (YMG) and transferred to me by a Greek importer who brought in Greece from the very beginning I discovered that my TRX was consuming oil and smoke was coming off the exhaust. The measurement of oil consumption showed 500+ ml for every 1000km.despite the fact that it was to be checked to see if there is a serious problem with the engine, in request for information about the TRX model consumption from the YMG, the answer was what is mentioned in n1 document (to notice that is not referred to the TRX/TDM models only but they present this specifications being one of all Yamaha motorbikes)
So I turned to Yamaha of Europe (YME).after the discussions I had via e-mail with Mr … (Service engineer-YMENV –PTW service & testing) the result was that there wasn’t enough information about my TRX’s oil consumption. So an oil consumption measurement was made based on the Yamaha’s standards. The measurement was made by the chief-technical engineer of Motodynamics, official and exclusive importer of Yamaha for Greece. The results are registered on the document n2.
After that the reply of YME was in accordance with YMG, meaning that there wasn’t anything else that they could do.
I would like to report that after my obstinate request to have the exact e-mail of YMC in order to inform you about my problem, Mr … called me on my cellular phone trying to convince me that the YMC would confirm the thing that YMG and YME were saying.(this can be verified by the cellular companies)after a long discussion we have agreed that the YME would ask the standards for the oil consumption of TRX from YMC.
Then I made the measurement at Motodynamics. I sent to the YME the results and the response was the last e-mail of … (even if he says: e-mail Sep 14,1:24PM <…the oil consumption of 1 liter per 1000 kilometer is a general warning where you are sure there is something wrong…> for 950ml per 1019 aren’t we?)
As an mechanical engineer myself (National Technical University of Athens-Department of Mechanical Engineering) thus having many discussions with my colleagues (professors and not) there is nobody to agree that an engine consuming 1lt for 1000km is normal. After coming in contact with other Yamaha owners and with TDM/TRX clubs, Yamaha clubs, motorcyclists forums almost everybody believes that my TRX’s oil consumption is excessive and this shows that the internal parts of the engine need to be checked. Of course some people told me that, if the YMG’s document is valid, then this is a way of legal insurance for the YMC in case some pieces are defectives from the construction line(whereas I doubt that a defective piece could come in the market, even to be constructed, as I know Yamaha’s standards methods of construction from the international and local press which I read all these years. For example I would like to remind you that the n1 in sales Greek magazine < …>has come to the Yamaha factories and dedicated a special edition on Yamaha about the time TRX was constructed.
In fact many people didn’t believe me when I said that I had in my possession such a document referring these standards for oil consumption of a Japanese constructor’s motorbike and specially Yamaha’s motorbike. (Nobody can understand, for example, that the new R6 maintains the excessive performance that the Yamaha declares and at the same time consuming (burning or/and losing) 1lt of oil for 1000km)
That’s why I would like to ask you, in order to realize what kind of engineer I am and what subject I was studying all these years, three very simple but totally technical questions:

1) With 950ml for the 1019 him what will I have to except from my TRX? is everything normal and the engine works between the limits that the YMC has set or must the internal parts of the engine be checked because there is a problem and it might become more serious every time I ride my TRX

2) Is the YMG’s document valide. Are these the limits, set from the YMC for the motorbikes that it constructs or not? If not which are they? (I am asking this not for myself but for my friends, colleagues even people who works for the Greek official importer who was astonished by the claims of YMG)

3)Are there any limits (In This World!?!?)for the oil consumption limit of a TRX? a) YMG:< an oil consumption of 1 liter per 1000km is to be considered normal for the Yamahas>
b)YME:<…revision is recommendable if the engine consumes more oil than 1 liter per 1000km…> Sep 8 ,11:33 am. (so with 950ml per 1019 km I am o.k.. How lucky I am!!!!!)
What action shall both sides take so that the TRX will run not in bad condition but according to the standards that YAMAHA, YOU have set?

P.S:1) I would like to ask your understanding in case I have sent this fax to the wrong department of YMC. If this happens please send me the right address (fax, e-mail) which I must refer to. In any case, I would like to ask you to keep me informed about the “fortune” of this fax.

2) Furthermore the doubts and the concerns about the proper use and function of TRX are shared by the Greek importer who brought TRX in Greece from YMG, who is him self concerned about the right service of his clients and friends(like me)as well as the satisfaction of them towards him and his company. For further information these are his i.o.details (…) in order to confirm what I am saying.

Yours faithfully

TRX124
27/02/2006, 18:46
YMC:

YAMAHA

YAMAHA MOTOR CO.,LTD.
Date: 14 Nov 2005 Mr. …
Dear Sir,
We thank you for your letter regarding your Yamaha TRX850.
We have noted your comments and are sorry to hear that.
As you may expect we are always anxious to resolve any such matter as we wish for all Yamaha Owners to be happy with their purchase, nevertheless we believe you will understand that it is difficult for us to resolve such matters directly.
In each country, we have an authorized representative who together with their dealer network will take care of all sales and technical inquires for that country, referring to us for guidance if necessary.
In the Greece, the Yamaha importer is as follows and in the circumstances we have passed your letter to their Customer Relation Dept. who will contact you directly:
Motodynamics S.A.
We are sorry that we have been unable to help you directly, however we are confident that the Yamaha importer in the Greece be able to offer you the same level of service as you would expect from our offices.
In closing may we thank you for choosing a Yamaha product and trust that your machine will provide you with many years of good service.
Yours faithfully, Yamaha Motor Co., Ltd.

TRX124
27/02/2006, 18:47
εγώ (σε διάλογο πλέον με την ΥΑΜΑΗΑ ιαπωνίας! )

Dear Mr. …

I would like to thank you for your immediate answer to my letter of 7th November related to the technical standards of oil consumption of the TRX 850. Taking into consideration your suggestion, I addressed your authorized representative MOTODYNAMICS S.A. who gave me the document No 1. I would like first of all to point out a few things which are fundamental to the solution of the problem:

1) in your reply is written <<…the representatives referring to us (YMC) for guidance…>>

2) In the Motodynamics document, that 1lt for 1000km is considered excessive for every current type of 4-stroke Yamaha motorcycle and if this case exists the engine must be inspected and repaired as required. This is not only the opinion of Motodynamics acting on his own but the result of RELEVANT CONVERSATION WITH YMC STAFF, I presume you personally or other technical member of YMC.
So I think, and correct me if I am wrong, the excessive consumption for 1lt for 1000km is the official technical position of YMC for the motorcycles that it creates.
Then I informed (about the document of Motodynamics+YMC) the Yamaha Motor Germany (YMG). Their answer is the document No 2 (written in German language, probably they didn’t have the time to translate it in English) which confirms their 7th august document (document No3) which says that an oil consumption up to 1lt for 1000km is normal for ALL THE YAMAHA motorcycles (and not only for TRX).
So taking into consideration all the above there is the following situation (and you have to correct me again if I am wrong):

1) It’s the representatives in each country that set the technical standards for the products that YOU (YMC) create! (different standards between Germany and Greece - should I dare say even Japan? Unless the directions of Yamaha (YMC) to Germany is to consider normal an oil consumption of 1lt for 1000km. If this is so what do I have to do now that I bought TRX from Germany and I have to … use it in Greece ?!)

2) If the technical standards for the oil consumption of the 4-stroke Yamaha motorcycles are the same for Germany and Greece (and Netherlands (YME) which seems not to know them, otherwise they should have communicated to me from the beginning) and taking into consideration the introduction of my letter in which I think the Motodynamics+YMC document sets the standards for the 4-stroke Yamaha motorcycles oil consumption, it is clear (and correct me if I am wrong) that your representative YMG doesn’t know these standards (so tell what kind of technical service provides to the Yamaha owners who trust you (YMC) by buying the Yamaha products). Moreover when they are informed about these standards from the Motodynamics+YMC, they ignore them, in other words they ignore their superiors, the YMC.
I don’t know the conclusions that you come to by reading these two documents (YMG and Motodynamics+YMC) or the opinion that you shape about the status and capability of the people to whom you have assigned the responsibility of representing your company in Europe according to your set values and standards that make YAMAHA one of the most important and reliable motorcycle company of the world, as well the image that you create to all your standing and future buyers.
I know that all these months that I am occupied with this matter I have come in contact with people, personally and via internet (forums, clubs of Yamaha and not) who are interested as Yamaha owners (and not) or future buyers to know what kind of motorcycles they have or they going to have (or not) and the service that they are going to have by trusting you, considering a technical position that changes from person to person (YME,YMG Motodynamics+YMC) and seems to be a … mystery. It is my ethical obligation as a Mechanical Engineer, caused by my problem (I don’t know if tomorrow I can calmly ride my motorcycle or on the other hand I have to get it to the garage to avoid a worst damage or sell it as … spare parts !!!) to inform these people about the result of the whole situation.
So I am asking you for an official, accurate response from the YMC-JAPAN without the mediation of representatives for the technical standards of oil consumption that YOU set for the 4-stroke Yamaha motorcycles that YOU create:

Is it an oil consumption of 1lt for 1000km normal for the 4-stroke Yamaha motorcycles? Must the engine be inspected or repaired ?

OR

An oil consumption of 1lt for 1000km is considered excessive for the 4-stroke Yamaha motorcycles and in that cases the engine must be inspected and repaired as required?

I would also like to ask you to notify your answer directly to the rest of the members involved, including me in order that this time the directions about the 4-stroke Yamaha motorcycles oil consumption not to be distorted due to the translation between the Japanese, Greek, Dutch and German languages.

Yours faithfully

P.S: Of course my whole letter will be invalid if the Motodynamics has written inaccurate and incorrect things in the document in which as it appears you have contributed.

TRX124
27/02/2006, 18:49
επισυναπτώμενο 1

MOTODYNAMICS S.A.

YAMAHA

To the attention of …
Athens, 30 November 2005
We hereby certify that the oil consumption of 1000ml per 1000km is considered excessive for every current type of 4-stroke Yamaha motorcycle. If such a case exists, the engine must be inspected and repaired as required. The above mentioned is not only our opinion but also the result of relevant conversation we had with YMC staff.
For MOTODYNAMICS S.A.

TRX124
27/02/2006, 18:51
επισυναπτώμενο: η επισύναψη 16-c στην κορυφή του τόπικ (δεύτερο πόστ)

TRX124
27/02/2006, 18:52
απάντηση ΥΑΜΑΗΑ ιαπωνίας:

YAMAHA

YAMAHA MOTOR CO.,LTD.
Date: 28th Dec. 2005
Dear Sir,
We thank you for your letter regarding your Yamaha TRX850. We have noted your comments and are sorry to hear that.
As you may expect we are always anxious to resolve any such matter as we wish for all Yamaha Owners to be happy with their purchase, nevertheless we believe you will understand that it is difficult for us to resolve such matters directly.
The oil consumption really depends on various factors (usage condition, maintenance condition, engine parts worn or deterioration, engine oil condition or etc...). Therefore we regret to say that we could not comment correctly to each unit, whether the oil consumption 1 litter/1000km is normal or not.
We are sorry that we have been unable to help you directly.
In closing may we thank you for choosing a Yamaha product and trust that your machine will provide you with many years of good service.
Yours faithfully, Yamaha Motor Co., Ltd.

TRX124
27/02/2006, 18:56
Αυτή είναι η επίσημη απάντηση του Imported Bikes ,του ελληνικού καταστήματος που εισήγαγε από την Γερμανία το TRX850,καθως και η απάντηση του εξουσιοδοτημένου μηχανικού του Imported Bikes.

..........................................................................................

yamaha trx

IMPORTED BIKES
27 Ιαν (4 μέρες πριν)
file taki,

as boume amesos sto thema mas, opos gnorisis i Yamaha Germanias mas leei oti i katanalosi lipandikou tis motosikletas sou einai entos tou epitrepomenou oriou.tis apandisis tis exeis labi se 2 fax pou mas esteilan.meta apo arketa tilefonimata kai mail toso me Yamaha Holland oso kai me tin Yamaha Germania epimenoun oti then tithete thema prowlimatos.Episis i apandisi tis Japonias then mas woithise katholou se afto to thema jiati mas parapembi ston ipefthino tmima jia tin europi.To ti leei i Yamaha europe to kseroume.
Tosa jia ti grafiokratiko.
An ondos exei prowlima i moto sou kai an ontos ine kanoniki i katanalosi ladiou boro na sou doso 2 apandisis:
- epagelmatika : then vlepo prowlima opos to orisi i epistoli tis yamaha.
- filika : mou fenete lijo ipsili i katanalosi ladiou,ontos.alla epidi then mas kalipti i idia andiprosopia sto thema afto,sou protina mia lisi off the records jia na lithi to thema afto.
Boroume na to analisoume me ateliotes epistoles alla i apandisis tis Yamaha pou einai ipefthini jia to thema sou einai safes.
O mixanikos mas … exei tin idia gnomi me emena.
elpiso na se woithisa kai eimai stin diathesi sou jia kathe diefkrinisi.

kostas

......................................................................................

TRX124
27/02/2006, 18:58
Kαι αυτές είναι οι δικές μου επισημάνσεις επί της απάντησης του φίλου μου του Κώστα (Imported Bikes)

• Η YAMAHA Γερμανίας όντως λέει ότι 1 λίτρο για 1000 χιλιόμετρα είναι normal.

• Η YAMAHA Oλλανδiας έχοντας υπ’ όψιν της την αρχική μέτρηση κατανάλωσης που έγινε από τον μηχανικό του Imported Bikes και ήταν 500 ml για 1000 km λέει στην πρώτη απάντηση:

<<Basically there is no official limit for oil consumption of the TRX850. Generally there is a limit for engines which mentions that revision is recommendable if the engine consumes more oil than 1 litter per 1000 kilometres. In your case this means that it is not yet necessary to revise the engine, but the engine does has been worn. It's advisable to check the oil frequently. If the oil consumption increases, then it might be useful to check the engine>>ΥΜΕ1

Και στην δεύτερη : <<< The oil consumption of 1 litter per 1000 kilometres is a general warning where you are sure there is something wrong. In your case, I'm almost positive that some engine parts are out of "Yamaha specifications" ( e.g. one of the parts you mentioned in your letter: piston ring, cylinder, piston etc.). So in that point of view, you should be able to convince the company where you bought the unit from, that one of the parts is not in "good" condition and most likely even out of specifications. >> ΥΜΕ2

Τα μπλε γράμματα είναι γιατί νομίζουν στην Ολλανδία ότι το ΤRΧ καίει 500 ml στα 1000 km .Δεν έχει γίνει ακόμα η μέτρηση στην Μοτοδυναμική. Τα κόκκινα γράμματα (πάντα πιστεύοντας ότι η κατανάλωση είναι 500ml για 1000km) προς κρίση του κοινού για το αν τίθεται θέμα προβλήματος.

Όταν γίνεται και η μέτρηση της Μοτοδυναμικής, δεν υπάρχει καμιά απάντηση σε μηχανολογική βάση, αφού:

• Η Ιαπωνία δεν μας παραπέμπει σε κανένα υπεύθυνο τμήμα της Ευρώπης (ΥΜΕ) αλλά στην Μοτοδυναμική (authorized representative) η οποία με την YME (dealer network) θα κανονίσουν ότι αφορά τεχνικά θέματα και θέματα πωλήσεων για την συγκεκριμένη χώρα, αναφερόμενοι στην Ιαπωνία αν χρειαστεί η καθοδήγηση της, της YMC η καθοδήγηση. Οπότε και η Μοτοδυναμική μου λέει ότι δεν είναι normal κατανάλωση 1000ml σε 1000km και μάλιστα σε συνεννόηση με την YMC, αφού η YMC πέρασε τα έγγραφα που έστειλα στο Customer Relation Department της Μοτοδυναμικής (πρώτη επιστολή-απάντηση από Ιαπωνία). Στη δεύτερη επιστολή μου, καμία απάντηση από την YMC σε μηχανολογική βάση ,ούτε καν με ποιο από τα 2 έγγραφα (Ελλάδα-Γερμανία) συμφωνούν.

• Το τι λέει η YME το ξέρουμε από τα email της όπως προαναφέρθηκε.

• Επαγγελματικά: γι’ αυτό γνωστοποιείται η όλη ιστορία για να κρίνει ο καθένας μόνος του τι έχει συμβεί, και περισσότερο για να αναδείξει το γεγονός του πώς αντιμετωπίζουν οι εταιρείες τον πελάτη μετά από την αγορά του προϊόντος.

• Φιλικά: η πρόταση ήταν να ανοιχτεί ο κινητήρας και η Imported Bikes να πληρώσει το 1/3 της όλης εργασίας (1/3 από περίπου 560 ευρώ σύμφωνα με εκτιμήσεις του μηχανικού της Imported Bikes, σε περίπτωση που διαπιστωθεί ανάγκη για ρεκτιφιέ). Επειδή όμως δεν θεωρώ το όλο θέμα μόνο υπόθεση χρημάτων, η πρόταση απορρίφθηκε αμέσως.

Επισημαίνοντας αυτά τα λίγα πράγματα επί της απάντησης του φίλου μου του Κώστα για το όλο θέμα ο καθένας κρίνει από μόνος του.

H.A.Balafoutre
01/03/2006, 00:06
Πολύ δουλειά και πολύ μεράκι. Μπράβο για τον κόπο σου.

Κάθησα και το διάβασα όλο το topic και διαπίστωσα πως οι αντιδράσεις τους για ένα μοντέλο σχεδόν ανάγκης είναι άμεσες και θα έλεγα με μεγάλη "στοργή".

Πιστεύω να καταλαβαίνεις πως πέρα από το γραφειοκρατικό και το μπαλάκι των αρμοδιοτήτων κάπου έχουν δίκιο.

Σε τέτοια μεγέθη οργάνωσης που είναι τεράστια για τα δικά μας δεδομένα κάποιος πρέπει να είναι διαπιστευμένα υπεύθυνος. Στην Ελλάδα είναι η μοτοδυναμική. Αλλά η ιστορία δυσκολεύει από το γεγονός της "unauthorized" εισαγωγής του.

Αυτό δημιουργεί πολλά προβλήματα σε επίσημους αντιπροσώπους διότι όταν από την Ιαπωνία (που από ότι βλέπω τους σέβεσε τους Ιάπωνες) θέλουν να εξάγουν σε τεράστιους αριθμούς ένα προϊόν Yamaha, είναι προφανές πως από ένα σημείο και μετά δεν μπορούν να βγάζουν και το φίδι από την τρύπα για εμπόρους που εκμεταλλεύονται την Yamaha και τα προϊόντα της έτσι. Σωστά?

Πιστεύω πως σωστά σε κατεύθηναν στον ελλαδικό επίσημο αντιπρόσωπο που ο άνθρωπος σου απάντησε ειλικρινά. Ε δεν μπορεί να βάλει και το χέρι του στη φωτιά για τις όποιες κατασκευαστικές ατέλειες ενός μοντέλου αλλά θα σε βοηθήσει μέχρι εκεί που δεν θα προσβάλει και το επίσημο δίκτυο.

Τώρα για την υψηλή κατανάλωση.

Μηχανικός δεν είμαι αλλά ξέρω πως μπορεί και να εμπίπτεις στο αποδεκτό 8-10% ελατωμματικού προϊόντως. Τώρα, τι μπορούν να κάνουν γι'αυτό και πόσο, με εσωτερικά έγγραφα, θέλουν ακόμη να υπάρχει ένα μοντέλο (κατά την άποψή μου άκυρο) που ενδεχομένος να ξεπερνάει αυτό το ποσοστό, δεν μπορώ να ξέρω. Διαπιστώνω όμως πως έχουν βάση να σου το γυρνάνε από εδώ κι από εκεί διότι δεν είναι εισαγώμενο από τα επίσημα κανάλια διανομής. Ακόμη και αν αρχικά κατασκευάστηκε στο Japan.

Δεν ξέρω αν θα ενεργούσαν αλλιώς αν ήταν ένα μοντέλο πιο εμπορικό, αλλά πιστεύω πως αν συνεχίσεις την συντήρησή του στην επίσημη Yamaha Ελλάδος, έστω και με το κόστος επισκευής του προβλήματος εκτός εγγύησης, δεν θα έχεις πρόβλημα.

Κακά τα ψέματα, τα μεγέθη είναι τόσο μεγάλα που ακόμη και η καλύτερη των διαθέσεων να υπάρχει η άκρη τελειώνει από εκεί που άρχισε. Στην πρώτη αγορά.

Πιστεύω να ήμουν κατανοητός και να σου έδοσα μια άλλη, ίσως όχι αυτή που θα περίμενες, οπτική στο πρόβλημά σου. Ελπίζω να βρείς την άκρη και αυτό που μας έδοσες εδώ είναι ένα καλό μάθημα για μελλοντικά (μακρυά από εμάς κι εσένα) ανάλογα προβλήματα.

Με εκτίμηση H.A.Balafoutre.

TRX124
01/03/2006, 14:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
Πολύ δουλειά και πολύ μεράκι. Μπράβο για τον κόπο σου.

Κάθησα και το διάβασα όλο το topic και διαπίστωσα πως οι αντιδράσεις τους για ένα μοντέλο σχεδόν ανάγκης είναι άμεσες και θα έλεγα με μεγάλη "στοργή".

Πιστεύω να καταλαβαίνεις πως πέρα από το γραφειοκρατικό και το μπαλάκι των αρμοδιοτήτων κάπου έχουν δίκιο.

Σε τέτοια μεγέθη οργάνωσης που είναι τεράστια για τα δικά μας δεδομένα κάποιος πρέπει να είναι διαπιστευμένα υπεύθυνος. Στην Ελλάδα είναι η μοτοδυναμική. Αλλά η ιστορία δυσκολεύει από το γεγονός της "unauthorized" εισαγωγής του.

Αυτό δημιουργεί πολλά προβλήματα σε επίσημους αντιπροσώπους διότι όταν από την Ιαπωνία (που από ότι βλέπω τους σέβεσε τους Ιάπωνες) θέλουν να εξάγουν σε τεράστιους αριθμούς ένα προϊόν Yamaha, είναι προφανές πως από ένα σημείο και μετά δεν μπορούν να βγάζουν και το φίδι από την τρύπα για εμπόρους που εκμεταλλεύονται την Yamaha και τα προϊόντα της έτσι. Σωστά?

Πιστεύω πως σωστά σε κατεύθηναν στον ελλαδικό επίσημο αντιπρόσωπο που ο άνθρωπος σου απάντησε ειλικρινά. Ε δεν μπορεί να βάλει και το χέρι του στη φωτιά για τις όποιες κατασκευαστικές ατέλειες ενός μοντέλου αλλά θα σε βοηθήσει μέχρι εκεί που δεν θα προσβάλει και το επίσημο δίκτυο.

Τώρα για την υψηλή κατανάλωση.

Μηχανικός δεν είμαι αλλά ξέρω πως μπορεί και να εμπίπτεις στο αποδεκτό 8-10% ελατωμματικού προϊόντως. Τώρα, τι μπορούν να κάνουν γι'αυτό και πόσο, με εσωτερικά έγγραφα, θέλουν ακόμη να υπάρχει ένα μοντέλο (κατά την άποψή μου άκυρο) που ενδεχομένος να ξεπερνάει αυτό το ποσοστό, δεν μπορώ να ξέρω. Διαπιστώνω όμως πως έχουν βάση να σου το γυρνάνε από εδώ κι από εκεί διότι δεν είναι εισαγώμενο από τα επίσημα κανάλια διανομής. Ακόμη και αν αρχικά κατασκευάστηκε στο Japan.

Δεν ξέρω αν θα ενεργούσαν αλλιώς αν ήταν ένα μοντέλο πιο εμπορικό, αλλά πιστεύω πως αν συνεχίσεις την συντήρησή του στην επίσημη Yamaha Ελλάδος, έστω και με το κόστος επισκευής του προβλήματος εκτός εγγύησης, δεν θα έχεις πρόβλημα.

Κακά τα ψέματα, τα μεγέθη είναι τόσο μεγάλα που ακόμη και η καλύτερη των διαθέσεων να υπάρχει η άκρη τελειώνει από εκεί που άρχισε. Στην πρώτη αγορά.

Πιστεύω να ήμουν κατανοητός και να σου έδοσα μια άλλη, ίσως όχι αυτή που θα περίμενες, οπτική στο πρόβλημά σου. Ελπίζω να βρείς την άκρη και αυτό που μας έδοσες εδώ είναι ένα καλό μάθημα για μελλοντικά (μακρυά από εμάς κι εσένα) ανάλογα προβλήματα.

Με εκτίμηση H.A.Balafoutre.

καλημερα σου

ανεξαρτητα απο το προσωπικο τησ υποθεσησ τιθεται το απλο ερωτημα: ωσ Yamaha, αποδεχεται τα προιντα τησ να καινε 1lt ανα 1000km?
κι αν δεισ το εγγραφο τησ YMG αναφερεται σε ολα τα Yamaha οχι μονο στα δικυλινδρα.

δηλαδη αυριο αγοραζεισ το νεο R6 και καιει π.χ. 800 ml ανα 1000km και συμφωνα με την YMG (και συμφωνα με ολη την Υamaha αφου κανεισ δεν το διαψευδει,εκτοσ τησ Μοτοδυναμικησ)
αυτο ειναι normal.
πωσ το βλεπεισ αυτο το σκηνικο?

η ερωτηση(και οι υπολοιπεσ) δεν γινονται με ειρωνεια,κακια κτλ αλλα απλα για να σου δωσω να καταλαβεισ ,παντα κατα την γνωμη μου οτι το χαρτι τησ YMG εχει και αλλεσ προεκτασεισ

εξαλλου και το TRX απο την YMG παρθηκε(σαν τα μεταχειρισμενα τησ μοτοδυναμικησ,τουλαχιστον οπωσ μου ειπε το Imported Bikes)
και η ΥΜG και το Imported Bikes λενε οτι ισχυει το χαρτι τησ YMG ,παω στην Μοτοδυναμικη οπωσ μου λεει η YMC και τα υπολοιπα τα ξερεισ
εχεισ ασ πουμε μια εταιρεια εσυ ο ιδιοσ και δυο υπαλληλοι σου ,δινουν αντιθετεσ πληροφοριεσ σε πελατεσ σου.
τι εικονα θα εχει ο πελατησ απο την εταιρεια ,το πωσ δουλευει,
το πωσ αντιμετωπιζει, εστω και τετοια μικρα για τον ογκο τησ εταιρειασ, θεματα?
εσυ τι θα εκανεσ?

και το τριημερο που ερχεται τι κανεισ αν εχεισ το μηχανακι μου?
το βουτασ για ενα στορκ ή το κλειδωνεισ φοβουμενοσ...αληθεια πρεπει να φοβαμαι για κατι ή ολα ειναι ενταξει?

σ αυτα τα ερωτηματα δεν νομιζω να υπαρχει μια και τελεσιδικη απαντηση(εκτοσ κι δεν την καταλαβαινω εγω) γι αυτο τα εβγαλα να τα δουν και τα υπολοιπα παιδια.για να ξερουν και αν γνωριζουν να μου πουν απο μηχανολογικησ αποψησ τι θα επρεπε να κανω...

αληθεια καμια γνωμη?...

:wave2: :wave2:

KaTaNaS
01/03/2006, 16:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από genesis1955
αληθεια καμια γνωμη?...

Τάκη...

το έχουμε συζητήσει το θέμα εκτενέστατα απο κοντά :smokin:

ξέρεις πώς και εγώ πήρα το μηχανάκι μου (ΚΤΜ) απο το ίδιο κατάστημα

ειμουν τυχερός και βγήκε σκυλί!

δεν θέλω να φαντάζομαι αν μου συνεβαινε κάτι ανάλογο με τα δικά σου! :look:

η γνώμη μου εμένα είναι πώς:

όταν το έψαξα, και το ψάξαμε και μαζί αργότερα το συγκεκριμένο κατάστημα και εισαγωγέα μοτοσυκλετών

ρωτήσαμε πολλούς γνώστες του χώρου

και πήραμε καλές συστάσεις... εξού και προχωρήσαμε!

μάλιστα κάποιος μου'χε πεί πώς...ο imported bikes σέβεται το όνομα του στην αγορά...

εεεε τελικά η γνώμη μου είναι πώς δεν το σεβεται!

και πώς όλοι είναι καλοί στον χώρο της μοτοσυκλετιστικής αγοράς μέχρι αποδείξεως του εναντίον

και δυστηχώς επαγγελματίες με όλη την έννοια της λέξης σπανίζουν

:wave2:

H.A.Balafoutre
01/03/2006, 16:39
Το TRX ίδιο κινητήρα με το TDM δεν έχει?

Παλικάρι σήμερα πήγε το TDM στον επίσημο αντιπρόσωπο yamaha για σέρβις διότι θα κάνει τρελά χιλιόμετρα. Ιταλία Γαλλία Ισπανία και πίσω.

Του λέει ο επίσημος, "....να τσεκάρεις τα λάδια κάθε...." (γμτ δεν θυμάμαι το νούμερο) τόσα τελοσπάντων χιλιόμετρα "...και όταν φτάσεις στα 25000χλμ πάνε σε επίσημο και άλλαξέτα. Είσαι καρα Ο.Κ. Δεν έχεις κανένα πρόβλημα". Το TDM αγορασμένο καινούριο από επίσημο και με αναβάτη ταξιδιάρη.

Άρα ο κινητήρας είναι τέτοιας σχεδίασης που καίει λάδι, το πόσο καίει σου το λέει και ο έλληνας μηχανικός που επικοινώνησες.

Τα μπερδέματα όπως το αντιλαμβάνομαι πέρα από το μπαλάκι των ευθυνών, ντάξει κακό αυτό αλλά συμβαίνει παντού, είναι τα εξής:

1ον) γιατί να ασχοληθείς με την Yamaha ευρώπης και Ιαπωνίας? Δεν μπορούν να κάνουν κάτι και θεωρώ ειλικρινείς τις δηλώσεις τους, άσχετα αν κάπου έχουν αποκλίσεις μετά από αλεπάλληλα e-mail ή επιστολές. Έχουν την Yamaha Ελλάδος για όλα. Θα έπρεπε, πιστεύω πως έτσι είναι, να είναι ένα και το αυτό.

2ον) αν δεν σου αρέσει να καίει λάδι για λόγους ασφάλειας ή καλαμπουριού από άλλους, καταλαβαίνεις πως το λέω, από ότι φαίνεται πρέπει να επιβαρυνθείς το κόστος ενός ραφιναρίσματος για να καίει λιγότερο. Οπότε και δεν γουστάρεις, καλά κάνεις, να πληρώσεις εσύ το μάρμαρο για αμφιβόλου αποτελεσματικότητας επέμβαση ή κατασκευαστικού λάθους.

Να στο πω και στα ίσια. Έχω Fazer αγορασμένο Απρίλιο '05 με όλες τις επισημότητες και κάνω σέρβις στον ίδιο.

Αν για κάποιο λόγο αρχίσει να μου κάνει κόλπα, μαύρο φίδι που μ'έφαγε. Και πιστεύω πως ακόμη και αν ήμουν Ολλανδός, ας μας βοηθήσει κάποιος από εμπειρίες σε άλλες χώρες, θα είχα ανάλογη συμπεριφορά. Λέω ανάλογη διότι αναλογικά πιστεύω πως οι Ολλανδοί π.χ., είναι καλύτερα καταρτισμένοι σε ανάλογες, αστοχίες να το πω, έκτακτες φθορές να το πω, περιπτώσεις.

Αν δεν κάνω λάθος σε όλες τις εταιρίες έχουν μια παράγραφο στο users manual που αναφαίρει πως ακόμη και εντός εγγύησης δεν φέρουν καμία ευθύνη για κάποιες πολύ συγκεκριμένες φθορές.

Ξέρω εκ των προτέρων πως δεν θα βρώ άκρη. Και αυτό, έχω την εντύπωση πως συμβαίνει σε όλες τις εταιρίες.

Ειλικρινά θα μου μαυρίσει η ψυχή. Κάποιοι από τους λόγους θα είναι επειδή έχω ακούσει και άλλες παρόμοιες ιστορίες και παλιότερα όπου τα μοντέλα δεν ήταν τόσο ραφιναρισμένα όπως τα σύγχρονα μοντέλα.

Το μόνο που μπορώ να καταφέρω θα είναι μια καλύτερη τιμή στην επισκευή. Αν πάλι επιδέχεται επισκευής.

Δεν θα ήθελα να μπερδέψω περισσότερο τα πράγματα, αλλά η αλήθεια είναι πως σε τέτοιες περιπτώσεις τα περιθόρια είναι ελάχιστα για να κινηθείς. Και από ότι βλέπω έχεις φτάσει πιο μακρυα από τον μέσο καταναλωτή-αναβάτη και πάλι άκρη δεν βρήκες.

TRX124
01/03/2006, 22:36
καλησπερα

μια καταναλωση λαδιου ειναι θεμιτη,αλλα 1 lt στα 1000κμ σημαινει οτι ακολουθωντασ το manual που θετει τα 6000km για αλλαγη λαδιων τοτε το δικο μου θα τα εχει φτυσει ηδη απο τα 4000km

στην YME πηγα για να μου πουν αν ισχυει οτι λεει YMG και υστερα στην YMC αφου δεν μου ελεγε η YME.
δηλαδη η yamaha δεν ξερει αν τησ πανε στα συνεργεια τησ μηχανεσ σαν την δικη μου τι να κανει ,ουτε εναν ελεχγο?

και ο μηχανικοσ του Imported Bikes που τρεχει σε ελληνικουσ αγωνεσ ,τρεχει με το μηχανακι του να καιει τοσο?

και πωσ η Μοτοδυναμικη εχει αλλη γνωμη?τισ ιδιεσ εντολεσ δεν εχει απο την YME για την συντηρηση των μηχανων?και αναφερει οτι ειναι και η γνωμη προσωπικου τησ YMC και δεδομενου οτι η YMC αναφερει οτι περασε τα εγγραφα στην μοτοδυναμικη ,θεωρητικα ισχυει οτι YMC και μοτοδυναμικη μιλησαν πριν βγει το εγγραφο τησ Μοτοδυναμικησ.

αρα και εντοσ τησ YMC δεν υπαρχει συμφωνια ωσ προσ τισ προδιαγραφεσ καταναλωσησ.

και ανεξαρτητα απο τα λεφτα,τα ερωτηματα που εχω θεσει και στην προηγουμενη απαντηση μου ,δεν πρεπει καποισ να τα απαντησει να ξερω και εγω τι κανω?

δηλαδη το δικο σου fazer αν ειναι στην ελλαδα στο κοιταει ι αντιπροσωπεια αν καιει τοσο ενω στην Γερμανια σου λενε Ο.Κ.

δηλαδη καποιοσ,εδω ή στην Γερμανια την....:uplate: ....

stefanos
05/03/2006, 14:50
Απο οτι κατάλαβα πρόκειται για μεταχειρισμένο μηχανάκι απο ανεξάρτητο εισαγωγέα, με σχετικά λίγα χιλιόμετρα.
Η κατανάλωση λαδιού είναι ένδειξη φθοράς.
Φυσιολογικής η όχι.
Αλλά απο μόνη της δεν αποδεικνύει τίποτα.
Αν ανοίξεις ένα κινητήρα και τον μετρήσεις και είναι εντός ανοχών τα εξαρτήματα που τον αποτελούν και δεν έχεις διαροές, τότε απλά είναι φυσιολογική μια τέτοια κατανάλωση.

Πάντως νομίζω οτι δεν ισχύει το παραπάνω για το μηχανάκι σου.
Πόσο χρονών είναι?

TRX124
06/03/2006, 23:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Απο οτι κατάλαβα πρόκειται για μεταχειρισμένο μηχανάκι απο ανεξάρτητο εισαγωγέα, με σχετικά λίγα χιλιόμετρα.
Η κατανάλωση λαδιού είναι ένδειξη φθοράς.
Φυσιολογικής η όχι.
Αλλά απο μόνη της δεν αποδεικνύει τίποτα.
Αν ανοίξεις ένα κινητήρα και τον μετρήσεις και είναι εντός ανοχών τα εξαρτήματα που τον αποτελούν και δεν έχεις διαροές, τότε απλά είναι φυσιολογική μια τέτοια κατανάλωση.

Πάντως νομίζω οτι δεν ισχύει το παραπάνω για το μηχανάκι σου.
Πόσο χρονών είναι?

ειναι του 97,ηρθε με 27000km

το ζητησα εγω απο το Imported Bikes ,εψαξε στην γερμανια,το βρηκε στην YMG (Μοτοδυναμικη γερμανιασ),και το εφερε.

η YMG εδωσε εγγυηση στο Imported Bikes και το Imported Bikes εδωσε εγγυηση σε μενα .μεσα στην εγγυηση παρουσιαστηκε το προβλημα.
την ημερα που το πηγα στο μηχανικο του Imported Bikes για ανοιγμα κινητηρα παρουσιαστηκε το χαρτι τησ YMG με το γνωστο περιοχομενο.

αληθεια εσυ τι νομιζεισ για το χαρτι αυτο?η αν ξερεισ κιολασ αν ισχυουν τετιοα standards καταναλωσησ για κινητηρεσ εσωτερικησ καυσησ?

παντωσ οπωσ θα εχεισ δει κι εσυ μαλλον αποτελει μυστηριο με εξαιρεση την YMG και την μοτοδυναμικη ,που ειναι οι μονοι που ξερουν 2 πραγματα για κινητηρεσ εσωτερικησ καυσησ...
:confused: :dizzy:

παντωσ για το δικο μου ισχυει το αντιθετο απο οτι λεσ:οπου εχει τσιμουχα,φλαντζα εχει παντου διαρροη.
δεν το χω ανοιξει για να ξερω αν θα πρεπει να του αλλαξω κι ονομα σε.........NR 850......:yuck:

stefanos
07/03/2006, 00:08
Δεν είμαι ειδικός.
Η κατανάλωση εξαρτάται και απο το λάδι.
Δεν έχω δεί σε κανενος είδους manual κατασκευαστή να αναφέρεται συγκεκριμένη κατανάλωση που να μπορείς να πατήσεις πάνω της και να ζητήσεις το λόγω απο τούς εμπόρους.
Ούτε και ξέρω τι μπορεί να καλύπτει μια εγγύηση μεταχειρισμένου.
Δεν καλύπτει τις διαροές απο φλάτζες τσιμούχες?
Δεν πρεπει να σου τις φτιάξουν?
Αν θέλει κυλινδρους και πιστόνια δεν τα καλύπτει?

Οσο για τις γνώσεις να είσαι σύγουρος οτι όλοι ξέρουν και καταλαβαίνουν απλά κρύβονται γιατί φοβούνται το μάρμαρο.
Μπάς να ρώταγες κανα δικηγόρο?

TRX124
07/03/2006, 23:13
<<Οσο για τις γνώσεις να είσαι σύγουρος οτι όλοι ξέρουν και καταλαβαίνουν απλά κρύβονται γιατί φοβούνται το μάρμαρο.>>

ΓΕΙΑ ΣΟΥ STEFANE εδω επιασεσ ολο το νοημα τησ υποθεσησ,ολοι την κανουν γαργαρα....

αφου λεει ετσι η YMG κι εγω δεν εχω υπερβει το οριο αρα για το Imported Bikes (και αφου δεν το αρνουνται και για την YMC,YME) ολα ειναι μια χαρα....

οσο για δικηγορουσ ξερεισ πωσ ειναι τα πραγματα θα κανουμε χρονια μεχρι να τελειωσουμε....

TRX124
08/03/2006, 21:52
... αν και η σκεψη υπάρχει ...

H.A.Balafoutre
10/03/2006, 01:45
Θα διαβάσω το manual και θα σου απαντήσω. Θα ρωτήσω και τον επίσημο yamaha μου και θα σου απαντήσω.

Ε δηλαδή που θα ήταν το μάρμαρο? Στην ευθύνη και στα λεφτά είναι.

Δήσκολη περίπτωση πάντως όπως και να έχει.

TRX124
11/03/2006, 10:25
....και εδω τα λεφτα δεν ειναι υπερβολικα ...

σημαντικοτερη ειναι η ευθυνη,για να μην αυξηθουν τα λεφτα(ζημιεσ) και οι ευθυνεσ(κανα ατυχημα)...

stefanos
11/03/2006, 12:55
Εγώ όπως το καταλαβαίνω απο το post βλέπω σημαντικό κόστος.
Μου φαίνεται πιθανότερο η κατανάλωση να είναι αποτέλεσμα πολλών χιλιομέτρων που δεν φαίνονται στο κοντέρ.
και τότε το θέμα δεν είναι απλά σε κύλινδρους πιστόνια ελατήρια αλλά και σε ρουλεμαν κουζινέτα φουρκέτες γρανάζια.........
Ελπίζω να κάνω λάθος.

TRX124
12/03/2006, 21:50
...εγω να δεισ....................Διονυσιου fοrever....

Y.DELAMANIS.T.
16/03/2006, 09:24
TELIKA TI EGINE ME TI MIXANI

TRX124
19/03/2006, 19:36
...δουλευει ρολοι και δεν κανω πλακα,απλωσ συμπληρωνω το λαδι.....:wave2:

Y.DELAMANIS.T.
20/03/2006, 08:46
...δουλευει ρολοι και δεν κανω πλακα,απλωσ συμπληρωνω το λαδι.....:wave2: ayto to ena litro to blepeis poythena ? (san kapna piso sthn exat.)

KaTaNaS
20/03/2006, 08:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από Y.DELAMANIS.T.
ayto to ena litro to blepeis poythena ? (san kapna piso sthn exat.)

γεια χαρά, είμαι φίλος του Τάκη και συνήθως βολτάρουμε παρέα, οπότε και βλέπω τί βγαίνει απο την εξάτμιση.

όταν ανοίγει σε ρεπρίζ με την μεγάλη ροπή που έχει βλέπεις απο πίσω λευκό καπνό να στροβιλίζετε!

δεν είναι τρελά πυκνός , μα φαίνεται διακριτικά!

TRX124
20/03/2006, 11:38
...και δεδομενου οτι δεν εχει σταξει ολο αυτο τον καιρο που το χω ουτε ΜΙΑ σταγονα λαδι απο κατω (αν και εχει μαυριλα σ ολα τα σημεια του κινητηρα που υπαρχουν τσιμουχεσ,φλαντζεσ,κτλ),δεν εχω καταλαβει που παει το 1 lt λαδι....:confused:

Y.DELAMANIS.T.
21/03/2006, 13:43
...και δεδομενου οτι δεν εχει σταξει ολο αυτο τον καιρο που το χω ουτε ΜΙΑ σταγονα λαδι απο κατω (αν και εχει μαυριλα σ ολα τα σημεια του κινητηρα που υπαρχουν τσιμουχεσ,φλαντζεσ,κτλ),δεν εχω καταλαβει που παει το 1 lt λαδι....:confused: TI LADIA FORAI (TIPO KAI MARKA )

TRX124
23/03/2006, 11:27
Valvoline Durablend 20/50

Μου τα βαλε η μοτοδυναμικη οτν ειχαμα ακομα τα κρυα...

H.A.Balafoutre
23/03/2006, 15:33
Ρώτησα τον δικό μου Yamaha για το πόσο λάδι καίει και μου το έπαιξε τρελίτσα. Δεν το βρήκα ακόμη στο manual αλλά όταν θα πάω για αλλαγή λαδιών θα είμαι πιο πιεστικός να μάθω.

Δεν ξέρω αν με χαλάει που καίει λάδι, πιστεύω όμως πως δεν έχει πρόβλημα. Αυτό προκύπτει και από το γεγονός ότι και πέρισυ το καλοκαίρι που ήταν καινούριο είχα το μυαλό μου στην θερμοκρασία, διότι έπαιξε πολύ μετακίνηση μέσα στην πόλη, βέβαια μέχρι τώρα δουλεύει ρολόϊ.

Μακάρι να μην έχω ποτέ πρόβλημα από κατανάλωση λαδιού.

Y.DELAMANIS.T.
24/03/2006, 07:41
pantos apo peira mporo na soy po oti o sigekrimenos kinitiras me fisiologiki odigisi 8a soy vgali mia katanalvsi se ladia giro 500-800ml sta 5000km eno kinigimeno ayto ginete sta 3000km .sinithos pezei megalo rolo a) to ladi , diladi pisteyo oti ena ROC OIL semisynthetic 20-50 8a exei diafora opos kai me YAMALUB semi 20-50(exo pelati me TDM/850 poy eide katanalosh 1L /1000km kai h opoia allaxe me thn allagh markas ladioy) b) to gegonos toy oti h mhxanh exei meinh akiniti sthn ek8esh gia kapoio xroniko diastima kai ayto 8a epoireasei tin katanalosei ladioy.telos se ayto ton kinitira xana leo oti allazei h katanalvsh ladioy analoga me ton ri8mo odigisis kai sigoyra th xrono gia ton opoio douleyi psila.

TRX124
27/03/2006, 12:22
παντωσ τα durablend η yamaha (μοτοδυναμικη) μου τα εβαλε,αν και θα δοκιμασω αυτη την αλλαγη που μου λεσ...

...ο πελατησ σου (tdm850) τι ειχε και τι εβαλε και ειδε την βελτιωση που μου λεσ?...

...και σ ευχαριστω για τισ συμβουλεσ σου... :beer:

Y.DELAMANIS.T.
30/03/2006, 07:21
eixe yamalube semi 20-50 kai balame roc oil semi 20-50

TRX124
03/04/2006, 23:31
...σ ευχαριστω,θα δoκiμασω rock oil και θα σου πω τ αποτελεσματα...:beer:

Vstrommer71
04/04/2006, 00:05
καλησπερα

μια καταναλωση λαδιου ειναι θεμιτη,αλλα 1 lt στα 1000κμ σημαινει οτι ακολουθωντασ το manual που θετει τα 6000km για αλλαγη λαδιων τοτε το δικο μου θα τα εχει φτυσει ηδη απο τα 4000km

Ωπα,εδω υπαρχει ΖΟΓΚ!!!!Αν εισαι παρατηρητικος θα δεις οτι σε ΚΑΝΕΝΑ manual που σου λεει πχ αλλαγη λαδιων καθε 6000χλμ δεν σου λεει βαλε λαδια και ξανακοιταξε τα μετα απο εξι χιλιαδες!!!Σου λεει ΣΑΦΩΣ να ελεγχεις ΣΥΧΝΑ την σταθμη του λαδιου.Αν θελει συμπληρωμα,σου λεει συμπληρωσε και αλλαξε τα μετα τον προβλεπομενο αριθμο χλμ!Αμα ηταν ετσι κατι ΒΜW μεγαλα δικυλινδρα(που περιπου τοσο λαδι,ειδικα το καλοκαιρι με τις ψηλες θερμοκρασιες) θα ειχαν...καει ολα!!:beer:

ΟΚ,μην αρχισετε τωρα οι Μπεμβεδακηδες να πυροβολειτε!!!

stefanos
04/04/2006, 08:25
Λοιπόν οτι και να λέμε η κατανάλωση αυτή είναι αφύσικη.
Τι έλεγχο να κάνεις αν θέλει συμπλήρωμα 1 λίτρο.
Αυτό το λάδι που πάει?
Εφόσον δεν υπάρχει σοβαρή διαροή υποθέτω οτι καίγεται, άρα χτίζει κατάλοιπα στο θάλαμο καύσης.
Αυτό θα δημιουργήσει πρόβλημα αν δεν αποκατασταθεί.

Y.DELAMANIS.T.
04/04/2006, 08:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vstrommer71
Ωπα,εδω υπαρχει ΖΟΓΚ!!!!Αν εισαι παρατηρητικος θα δεις οτι σε ΚΑΝΕΝΑ manual που σου λεει πχ αλλαγη λαδιων καθε 6000χλμ δεν σου λεει βαλε λαδια και ξανακοιταξε τα μετα απο εξι χιλιαδες!!!Σου λεει ΣΑΦΩΣ να ελεγχεις ΣΥΧΝΑ την σταθμη του λαδιου.Αν θελει συμπληρωμα,σου λεει συμπληρωσε και αλλαξε τα μετα τον προβλεπομενο αριθμο χλμ!Αμα ηταν ετσι κατι ΒΜW μεγαλα δικυλινδρα(που περιπου τοσο λαδι,ειδικα το καλοκαιρι με τις ψηλες θερμοκρασιες) θα ειχαν...καει ολα!!:beer:

ΟΚ,μην αρχισετε τωρα οι Μπεμβεδακηδες να πυροβολειτε!!!
symfono apolita .mesa stis basikes ipoxreoseis toy anabath ka8imerina einai na elegxei thn katastash ths moto (lastixa alisida ladia klp) alla safos mia katalosi 1L/1000km einai para poli dhl ti nohma exei h allagh ladion ka8e 6000km eann symplironis 1L/1000km ta ladia den8a xriastei na ta allaxeis pote 8a einai panta kainoyria. ego pantos poy exo ena super tenere t ladia ta allazo ka8e 5000km kai service kano ka8e 10000km ,opoy theoro oti einai to idaniko.

TRX124
06/04/2006, 19:15
Vstrommer 71

η γνωμη μου ειναι αυτη του Y.DELAMANIS.T.
οσο για τα BMW,ο καθενασ τη βρισκει οπωσ γουσταρει.....:blush:

stefanos

παντωσ απο πισω βγαζει ελαφρωσ καπνο σε αγρια ανοιγματα και οχι παντα.δεν εχει σταξει ποτε ουτε μια σταγονα(σαν κοιλιδα)αλλα μετα απο γυρω 1500km απο την τελευταια φορα που το πλυνα ο κινητηρασ εχει γινει σχεδον μαυροσ...:eyepop:

Y.DELAMANIS.T

ωραιο συστημα αλλαγησ λαδιων χωρισ βιδωματα και ξεβιδωματα:hypnotize

παντωσ το κολλημα μου ηταν που η μαμα εταιρεια δεν ξερει το τι λενε τα παιδια τησ που αυτη μεγαλωσε και μορφωσε,για να μην πω για το ελληνικο μαγαζι...

stefanos
07/04/2006, 10:29
Εγώ στη θέση σου θα μέτραγα συμπίεση και μετά θα το άνοιγα για τα υπόλοιπα, με την προυπόθεση βέβαια οτι θα το κρατήσεις το μηχανάκι.