PDA

View Full Version : τετραπιστονες σε Ζ750



stavrogin
15/03/2006, 14:33
Εχει κανεις ψαξει να αλλαξει τις δαγκανες του Ζ750 με τετραπιστονες;

Βρηκα απο ΖΧR750 καθαρες με 80 εουροπουλα που ταιριαζουν κουτι ,χρειαζονται τρομπα 1/2 .Το Ζ εχει την μαμισια τρομπα 5/8.Μπορω βεβαια να αλλαξω και την τρομπα.Και το σκεφτωμαι

Δεν ξερω και τιμες απο καινουργιες.

Για μηχανακι που διακοσαριζει για την πλακα του μου φαινονται πολυ λιγα τα φρενα του.
Φυσικα προβλεπονται σωληνακια υψηλης και καλητερα τακακια.

sapila racing
15/03/2006, 14:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από stavrogin
Εχει κανεις ψαξει να αλλαξει τις δαγκανες του Ζ750 με τετραπιστονες;

Βρηκα απο ΖΧR750 καθαρες με 80 εουροπουλα που ταιριαζουν κουτι ,χρειαζονται τρομπα 1/2 .Το Ζ εχει την μαμισια τρομπα 5/8.Μπορω βεβαια να αλλαξω και την τρομπα.Και το σκεφτωμαι

Δεν ξερω και τιμες απο καινουργιες.

Για μηχανακι που διακοσαριζει για την πλακα του μου φαινονται πολυ λιγα τα φρενα του.
Φυσικα προβλεπονται σωληνακια υψηλης και καλητερα τακακια.

Oταν είχα το ZR7 (ίδια φρένα με το Ζ750) σκεφτόμουνα τι πατέντα να κάνω.
Τελικά αφού έβαλα σωληνάκια και τακάκια (Carbonne Loraine μπλε), και φυσικά ΕΛΑΤΗΡΙΑ (HYPERPRO), ήμουνα ΟΚ.
Και μου έμειναν και δύο δαγκάνες Tokico 4πίστονες με ανισομεγέθη έμβολα......(που όμως θέλουν αποστάτες για να μπούν).


Μερικές σκέψεις μου:
- Αν δεν βάλεις ελατήρια δεν θα μπορείς να χρησιμοποιήσεις την παραπάνω δύναμη των φρένων. Είναι προαπαιτούμενο.
- Πιστέυω ότι με σωληνάκια και τακάκια θα είσαι ΟΚ.
- Οι δαγκάνες του ZXR δεν νομίζω να μπαίνουν στο Ζ χωρίς πατέντα. Εκ πρώτης όψης, οι βάσεις των δαγκανών έχουν την ίδια απόσταση, αλλα οι δαγκάνες κάθονται με τελείως άλλη γωνία στα 2 μηχανάκια. Κοίτα 2 φωτό δίπλα δίπλα και θα καταλάβεις τι εννοώ.
Πιο συγκεκριμένα στο ZXR η κάτω βάση της δαγκάνας έχει πάνω από διπλάσια απόσταση από το πηρούνι σε σχέση με το Ζ750.

Αντε και με καλά φρένα!!!


:beer:

GTZ750
19/03/2006, 08:33
ειμαι στην διαδικασια τοποθετησης τετραπιστονης δαγκανας brembo απο mltistrata 1000!!!

θα σου πω αποτελεσματα οταν τις βαλω!!!

παντως σε πρωτη φαση βαλε σωλινακια υψηλης κανουν δουλεια!!

billgeo
23/03/2006, 23:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από GTZ750
ειμαι στην διαδικασια τοποθετησης τετραπιστονης δαγκανας brembo απο mltistrata 1000!!!

θα σου πω αποτελεσματα οταν τις βαλω!!!

παντως σε πρωτη φαση βαλε σωλινακια υψηλης κανουν δουλεια!!

τι? ποιος? που? :eek:

για λεγε! (κατα προτιμηση στο kawasaki-bikers.gr γιατι 2 florum δυσκολα τα παρακολουθω) :hypnotize:

GTZ750
24/03/2006, 17:59
κατσε αυτα γινονται σιγα σιγα!!!!

θα ενημερωσω οταν τις βαλω!!!

billgeo
31/03/2006, 11:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από GTZ750
κατσε αυτα γινονται σιγα σιγα!!!!

θα ενημερωσω οταν τις βαλω!!!


Υπερβολικα σιγα τα γ@μημενα! :a35:


:a013: :a013: :a013:
(αλλα μπορεις να μας προιδεασεις λιγο)


:beer:

A.Z750
31/03/2006, 13:39
Τα φρένα του είναι για γέλια


την έχω ψάξει και εγώ για φρένα, η καλύτερη λύση είναι η εξής: θα πας στην Καλλιρόης ξέρεις (με έφτασες στο τέρμα -τέρμα και στης Καλλιρόης το ρέμα.............Άσχετο), θα μπείς στο Brake Shop, θα σου πετάξει ένα σετάκι με εξαπίστωνες της Ninjen, μια μεγαλύτερη τρόμπα ,σωληνάκια υψηλής και τακάκια φυσικά. μετά εσύ με μεγάλη ευχαρίστηση θα του ακουμπήσεις 1150ε και θα φύγεις κύριος.......
μέτα πες μου αν τα μηδενίζει τα 200κμ και αν θα σου μείνει βολβός στο μάτι η θα σου έχει κολλήσει στην ζελατίνα του κράνους..

GTZ750
01/04/2006, 00:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από billgeo
Υπερβολικα σιγα τα γ@μημενα! :a35:


:a013: :a013: :a013:
(αλλα μπορεις να μας προιδεασεις λιγο)


:beer:
κοιτα ειμαι σχεδον στα τελειωματα!!!

εχω βαλει τον ανταπτωρα πανω στη δαγκανα και θελω να φιαξβ=ω τις τρυπες γι ανα μπει στο καλαμι!!

ετσι περιπου θα μπουν!
παντως απο πρωτες εκτιμησεις ελπιζω να μπουν καλα!!


43078

Lazio
01/04/2006, 15:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από GTZ750
κοιτα ειμαι σχεδον στα τελειωματα!!!

εχω βαλει τον ανταπτωρα πανω στη δαγκανα και θελω να φιαξβ=ω τις τρυπες γι ανα μπει στο καλαμι!!

ετσι περιπου θα μπουν!
παντως απο πρωτες εκτιμησεις ελπιζω να μπουν καλα!!

φιλε GT δεν λεω ωραιες φρενουκλες αλλα εχεις σκεφτει αν το μαμα μπροστινο μας μπορει να ανταποκριθει .... μηπως γονατιζει καθε φορα που φρεναρεις δυνατα

Δεν ξερω βεβαια αν εχεις παιξει με προφορτισεις ....μεγειες μεγειες παντως

AFTER
01/04/2006, 18:54
Δεν εχει σχεση η προφορτιση με την συμπιεση

GTZ750
01/04/2006, 20:44
τις εχω φιαξει και τις αναρτησεις λιγο!!

δεν πιστευω να εχω προβλημα παντως με αυτο που λες!!!

και μια φωτο απο σημερα με τον ανταπτωρα!!!!

μου λειπει μονο μια τρυπα να κανω και θα μπει πανω για δοκιμη!!!


43115

AFTER
01/04/2006, 20:53
Αυτο που πρεπει να προσεξεις, ειναι οτι οταν θα αρχισει να τρωγεται το τακακι, να τρωγεται ολη η επιφανεια του και οχι μονο το κατω σημειο, γιατι αργοτερα οταν φαγωθει, τα 2 τακακια θα ενωσουν στο πανω τμημα τους και δεν θα εχεις φρενα

GTZ750
01/04/2006, 21:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
Αυτο που πρεπει να προσεξεις, ειναι οτι οταν θα αρχισει να τρωγεται το τακακι, να τρωγεται ολη η επιφανεια του και οχι μονο το κατω σημειο, γιατι αργοτερα οταν φαγωθει, τα 2 τακακια θα ενωσουν στο πανω τμημα τους και δεν θα εχεις φρενα

οκ thanks για ομως βλεπεις και εχω κανω μονο την πανω τρυπα για την δαγκανα για να κανω την αλλη τρυπα ακριβως να παταει ολο το τακακι πανω!!

vakou
01/04/2006, 21:27
Ωστε γι αυτό έχεις χαθεί ρε πατρίδα; Το να φτάσεις να μην φρενάρεις που λέει ο after είναι αρκετά μακρινό λόγο πάχους του δίσκου.Πρώτα από όλα θα σε πρείξει από το σφύριγμα λόγο ότι πάντα θα ψιλοακουμπάει στην περίμετρο ο δίσκος με τη γωνία από τα τακάκια & το κυριότερο είναι κρίμα να χάνεις μέρος της επιφάνειας τριβής, να μην έχεις δηλαδή όλο το φρενάρισμα που θα μπορούσες να αποκτήσεις & πίστεψέ με είναι μεγάλη η διαφορά. Αν πάντως δεν μπορείς να το αποφύγεις πρέπει κάθε φορά πριν βάλεις νέα τακάκια να τρώς στον τόρνο το κομμάτι πουδεν θα έχει επαφή μέ το δίσκο.

AFTER
01/04/2006, 23:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από vakou
Ωστε γι αυτό έχεις χαθεί ρε πατρίδα; Το να φτάσεις να μην φρενάρεις που λέει ο after είναι αρκετά μακρινό λόγο πάχους του δίσκου.Πρώτα από όλα θα σε πρείξει από το σφύριγμα λόγο ότι πάντα θα ψιλοακουμπάει στην περίμετρο ο δίσκος με τη γωνία από τα τακάκια & το κυριότερο είναι κρίμα να χάνεις μέρος της επιφάνειας τριβής, να μην έχεις δηλαδή όλο το φρενάρισμα που θα μπορούσες να αποκτήσεις & πίστεψέ με είναι μεγάλη η διαφορά. Αν πάντως δεν μπορείς να το αποφύγεις πρέπει κάθε φορά πριν βάλεις νέα τακάκια να τρώς στον τόρνο το κομμάτι πουδεν θα έχει επαφή μέ το δίσκο.

Μου εχει τυχει εμενα παλιοτερα, για αυτο

Ξαφνικα δεν ειχα φρενα

Εγω τα ετρωγα με λιμα(μεταλλικη εννοειται)

crazykiller
02/04/2006, 21:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Μερικές σκέψεις μου:
- Αν δεν βάλεις ελατήρια δεν θα μπορείς να χρησιμοποιήσεις την παραπάνω δύναμη των φρένων. Είναι προαπαιτούμενο.

Αντε και με καλά φρένα!!!


:beer:


Και που ξέρεις πόσα κιλά είναι ώστε να χρειάζεται άλλα ελατήρια μπροστά??????????

ΑΛΛΟ το σωστό ρύθμισμα των αναρτήσων και ΑΛΛΟ πράγμα η δύναμη των φρένων.

Δεν σημαίνει δυνατότερα φρένα ==> σκληρότερα ελατήρια. Είναι άσχετοι παράγοντες!

sapila racing
13/04/2006, 09:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από crazykiller
Και που ξέρεις πόσα κιλά είναι ώστε να χρειάζεται άλλα ελατήρια μπροστά??????????

ΑΛΛΟ το σωστό ρύθμισμα των αναρτήσων και ΑΛΛΟ πράγμα η δύναμη των φρένων.

Δεν σημαίνει δυνατότερα φρένα ==> σκληρότερα ελατήρια. Είναι άσχετοι παράγοντες!

Sorry αλλα έχω κάνει 45000χλμ με ZR7, μηχανάκι με ίδια φρένα και πηρούνι με το Ζ και 5-6 κιλά βαρύτερο. Κάτι θα ξέρω.....

Εννοείται ότι δεν βάζεις μόνο ελατήρι ακαι αφήνεις τα λάδι απου έχει!!!
Τα ελατήρια δεν μπαίνουν μόνα τους, βάζεις και τα ανάλογα λάδια που θα σου δώσουν τα επιθυμητά χαρακτηριστικά απόσβεσης.
Εγώ προσωπικά είχα βάλει Hyperpro ελατήρια και λάδια της ίδιας εταιρείας (15W).
Το πηρούνι του Ζ είναι φτωχό και συνδυάζεται με τ αεπίσης φτωχά φρένα του.
Αν εσύ πιστεύεις ότι είναι άσχετη η λειτουργία της ανάρτησης με την δύναμη των φρένων, μεγειά σου μεχαρά σου.
Είσαι όμως τελείως λάθος.....

Και δεν σου εύχομαι να συναντήσεις κανένα σαμαράκι όταν με τα δύνατά σου φρένα (αλλαγμένα σωληνάκια κλπ) είσαι φρεναρισμένος και η ανάρτηση έχει τερματίσει, γιατί τότε θα αναθεωρήσεις, αλλά αφού τρομάξεις ή χειρότερα.....

GTZ750
13/04/2006, 19:06
ετσι θα ειναι 6τα φρενα!!!


44827