PDA

View Full Version : Αγορά παπιού



pontiki
17/03/2006, 09:26
Γεια σε όλους!
Είμαι νέο μέλος του forum και θα ήθελα να ζητήσω τη βοήθειά σας. Ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός παπιού, αλλά είμαι εντελώς άσχετη. Έπειτα από μια σχετική έρευνα αγοράς και συζητήσεις με γνωστούς, έχω καταλήξει σε ορισμένα μοντέλα αλλά δεν μπορώ να αποφασίσω, γιατί οι απόψεις είναι αντικρουόμενες. Συγκεκριμένα σκέφτομαι για τα:
1) Modenas Kristar 125
2) Honda Innova 125
3) Kawasaki Kaze-R 115
4) Suzuki Shogun R 112
5) Yamaha Crypton 115
Ειδικά για το 3 και 4 διαπίστωσα πως είναι ολόιδια, με μόνη διαφορά ότι το Suzuki αυτή τη στιγμή είνα σε προσφορά στα 1550€. Περισσότερο από όλα μ'αρέσει το Modenas αλλά είναι νέο μοντέλο και δεν ξέρει να μου πει κανείς γνώμη. Παρακαλώ όποιον γνωρίζει πληροφορίες σε σχέση με όλα τα παραπάνω, να με βοηθήσει. Ευχαριστώ πολύ!:confused:

dukeandthecity
17/03/2006, 09:42
pontiki καλώς ήρθες.

οντως το 3 και το 4 ειναι ολόιδια με μονη διαφορά στα αυτοκόλλητα. Αν το αποφασίσεις (μια που ειναι σε προσφορά) να θυμάσε οτι η kawasaki πουλάει τα ανταλλακτικά 15-25 % φθηνότερα απο την suzuki.
καλες βόλτες !

pontiki
17/03/2006, 09:45
Σ'ευχαριστώ πολύ!

idi
17/03/2006, 10:15
οι τιμες στα ανταλλακτικά MODENAS ειναι οι χαμηλότερες που υπαρχουν...

ειναι πιο φτηνα ακομα και απο τα κινεζικα

οσων αφορα τα παπια που εχεις επιλεξει

μη παραβλέπεις τη τεραστια διαφορα τιμης τους... 400 πχ ευρω αντιστοιχούν σε περιπου 30-40% ακριβοτερη τιμη!!! μη το ξεχναμε!!!

pontiki
17/03/2006, 10:20
Σίγουρα η διαφορά τιμής παίζει σημαντικό ρόλο, αυτό όμως που με ενδιαφέρει περισσότερο είναι η αξιοπιστία και η ποιότητα. Δεν έχω επιλέξει κανένα από τα παπιά που αναφέρω, τα ψάχνω όλα.

giannist
17/03/2006, 19:10