Σύνδεση

View Full Version : Εντυπώσεις απο test ride



mirrorofsorrow
19/03/2006, 05:31
Χθές Σάββατο επισκέυτηκα για δέυτερη φορά την έκθεση μοτοσυκλέτας και είχα την ευκαιρί αν αοδηγήσω 3 νέα μοντέλα. Τα Kawasaki ER-6n, Honda CBR 1000 Fireblade και Yamaha R1.

Το Kawasaki μου φάνηκε πολύ μέτριο και αδιάφορο. Δεν μου έκανε την παραμικρή εντύπωση. Μου πέφτει πολύ λίγο. άλλωστε την ίδια αίσθηση μου δημιουργεί πλέον το Fazer, Μόνο που το ER-6n, δεν μπορεί σε καμί απερίπτωση να συγκριθεί με το σαφώς ανώτερο μοντέλο της Yamaha (ή οποιοδήποτε street 600άρι της κατηγορίας αυτής).

Πρώτα απ'όλα η απόκριση δεν ήταν καθόλου καλή. Δεν ξέρω αν ήταν θέμα ψεκασμού ή το οτι οι διάφοροι testers την έχουν λιώσει/καταστρέψει. Η θέση οδήγησης είναι εντελώς όρθια και φαίνεταιαπο την πρώτη στιγμή πως η συγκεκριμένη μηχανή δεν θα αντιμετοπίσει κανένα πρόβληαμ με τις μετακινήσεις εντός πόλης.

Το Blade είναι μουν@ρα εμφανισιακά αλλά η θέση οδήγησης είναι υπερβολικά σκυφτή με αποτέλεσμα να κουράζει πολύ γρήγορα. Αρκετά βαρύ θα έλεγα. Σε σχέση με τα υπόλοιπα νέα superbikes που καβάλησα (συμπεριλαμβανομένου και του εκπληκτικού RSV), μου φαίνεται με διαφορά το πιο βαρύ. Το τιμόνι κόβει πολύ λίγο, κάτι που θα δυσκολέψει (σε συνδιασμό με την θέση οδήγησης) την οδήγηση μέσα στην πόλη. Μόλις τελείωσε το session, με πονούσαν τα χέρια μου.

Το R1 ήταν όλα τα λεφτά. Όνειρο. Απίστευτο. Νόμιζα οτι οδηγούσα 250άρι. Τόσο ελαφρύ και εύκολο στην οδήγηση είναι. αυτά βέβαια μεχρί οι στροφές να φτάσουν τις 6.000. Απο κει και πέρα μεταμορφώνεται σε πύραυλο. Αλλά δεν σε τρομάζει. Και όσον αφορά τις στροφές, ήταν σα να έμπαινε και να πλάγιαζε μόνο του. Με ελάχιστη προσπάθεια απο μένα. Ήταν το μόνο το οποίο μου έμπναιε σιγουριά ωθώντας με να το πλαγιάσω ακόμα περισσότερο. Η τεράστια διαφορά με το Blade είναι η θέση οδήγησης η οποία στο R1 παρόλο που είναι κλασική supersport, είναι απρόσμενα ξεκούραστη, ενώ και το τιμόνι κόβει περισσότερο.

Ο χώρος test ride στην έκθεση σου δίνει την δυνατότητα να οδηγήσεις μοντέλα το ένα μετά το άλλο, σε ακριβώς ίδιες συνθήκες και να κάνεις άμεσες συγκρίσεις. Βέβαια η εικόνα που παίρνεις απο κάθε μηχανή κάθε άλλο παρά ολοκληρωμένη είναι.

ΚΡΗΤΙΚΟΣ
19/03/2006, 11:57
Εγω παλι δεν προλαβα να οδηγησω παρα μονο το Ζ750 το γυμνο...
Τωρα αν και HONDAκιας ενα εχω να πω

Θελω 7800 ευρω ΤΩΡΑ!!!

Ρε μαγκες το μηχανακι μαμαει!!!(Τωρα θα μου πειτε τωρα ανακαλυψες την Αμερικη αλλα τι να κανω πρωτη φορα το οδηγησα)
Καταρχην το μηχανακι ενω φαινεται οτι εχει δυναμη,δεν τρομαζει(εχω BROS 400 για τη συγκριση) επιταχυνει καταπληκτικα
και αν θες να στριψει το σκεφτεσαι και στριβει μονο του!!!
Στα μειον η θεση οδηγησης που μου φανηκε οτι σε ταξιδι θα σε κουρασει αλλα για μεσα στην πολη ειναι σαν να οδηγας παπακι και τα φρενα που μου φανηκαν οτι θελουνε βελτιωση...(αν και μεχρι 80 πηγα)

Για την ιστορια ηθελα να παρω και τα HORNET,MONSTER S2R και το Raptor που ειχε (ναι μου αρεσουν τα γυμνα)

Κανενα ερανο μπορουμε να διοργανωσουμε υπερ τις στηριξης αναξιοπαθουντος μοτοσυκλετιστη δια την αγορα Ζ???

Αγγελια:ανταλλασω Bros 400 χωρις εξτρα με Ζ750 κατα προτιμηση μαυρο.Λεφτα για καλυψη διαφορας ΔΕΝ υπαρχουν:lol: :lol:

webman
19/03/2006, 18:20
Έτσι έτσι...

Τα σωστά πράγματα να λέγονται.... :lol:

pipis
19/03/2006, 18:31
Παιδιά εγω πηρα το Husqvarna 610 στο χωμα. κ μετα πηρα το er-6, το hornet, το f1z και το cbr 1000. Το 1 πολυ καλο αλλα η πιστα πολυ μικρη χωρις δυνατοτητα να δεις τις ροπες. Το 2 μου περασε κ μενα αδιαφορο.. Ουτε ωραιες αναρτησεις ουτε γκαζι. To hornet 600 μετριο και ηθελε πολλες στροφες για να λειτουργει καλα ο κινητηρας. Το Fazer τωρα ηταν πραγματικα ολα τα λεφτα μετα τις 4000 σε τιναζε πισω οσο για τις αναρτησεις, απλα τελειες!!!! και τελος το cbr ηταν κ@υλ@@@@@!!!!!! Τρελλο γκαζι οχι απο πολυ χαμηλα ομως, αλλα εμπενε τρελλα!!! Το μονο κακο ηταν οτι με εβγαλαν εξω γιατι ειπαν οτι δεν κανουμε αγωνα αλλα βολτα. ΟΚ! Αλλα εγω πως θα τεσταρω τα μπασιματα της μηχανης με 30km???? Τωρα για κατι σουζιτσες οκ... ειχαν δικιο. Μετα φυσικα δεν με αφησαν να ξανα μπω.

webman
19/03/2006, 18:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από pipis
Το μονο κακο ηταν οτι με εβγαλαν εξω γιατι ειπαν οτι δεν κανουμε αγωνα αλλα βολτα. ΟΚ! Αλλα εγω πως θα τεσταρω τα μπασιματα της μηχανης με 30km???? Τωρα για κατι σουζιτσες οκ... ειχαν δικιο. Μετα φυσικα δεν με αφησαν να ξανα μπω.

Χαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχ!!!! :rotflmao:

adam_tsouk
19/03/2006, 19:01
εγω παλι την πατησα.....

Αρχικα πηρα το monster ετσι γιατι το εχω αχτι αυτο το μηχανακι.
Με κουρασε αφάνταστα στα χέρια και δεν ξέρω γιατί. Ούτε τρεχαμε ούτε τπτ!

Μετά συνέβει αυτό για το οποίο τη πάτησα.....


'έκανα τη μλκια και οδήγησα το 610 sm.... Μλκια τελειως για ένα λόγο....
Ερωτευτηκα! οκ, το Ζ δεν το αλλάζω, 600ρι enduro / sm δεν μου χρειάζεται οπότε....... επόμενος στόχος ένα 250ρι εντουράκι!

Γμτ και πάνω που έλεγα ότι θα κάνω οικονομία! :bawl:

tai
19/03/2006, 20:08
κόψε το φαί
:D
:lol: :lol:

adam_tsouk
19/03/2006, 21:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
κόψε το φαί
:D
:lol: :lol:


τι λε ρε;

τωρα πρέπει να παχύνω για να μου κανει η φορμα!

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Leipsippos
20/03/2006, 08:25
Προφανως κατι δεν εκανα σωστα και ειχα και εγω προβλημα με τα χερια στο S2R. Ωραιο μηχανημα , με πολυ ωραια ροπη και φοβερο ηχο στο κλεισιμο του γκαζιου. Τα χερια οντως κουραστηκαν γρηγορα στην συντομη βολτα αλλα υποπτευομαι οτι κατι λαθος εκανα εγω στην σταση του σωματος και στην φορτιση που εβαζα. Δυστυχως, καθημερινη, ηταν λιγος ο χρονος που μπορουσες να οδηγησεις και ολα τα "καλα" ειχαν μια λιστα αναμονης 15 ατομων. Παντως ο pipis δεν ηταν μονος που εφαγε "disqualife" απο τον "αλυταρχη".Ειχε μπει ενας τυπος την Παρασκευη και αρχσε τα αναποδα με ενα ΚΤΜ Αντεβεντσουρ, και βεβαια βγηκε κακην κακως. Και ειχαν και καπου δικιο οι ανθρωποι καθως αρκετοι δεν ειχαν ξαναοδηγησει πχ εντουρο ή στρητ και ψαχναν δυο γυρους να βρουν που ειναι οι ταχυτητες. Χωρια που μερικα μηχανακια δεν ειχαν καν καθρεπετες!!

TRX124
20/03/2006, 12:02
ΜΤ-Ο3


περα απο εμφανιση,και με τα λιγα που ξερω μου φανηκε καταπληκτικη μηχανη για entry level:μικρο,δεν καταλαβαινεισ τον ογκο του,ανεβαζει στροφεσ πολυ γρηγορα(σαν συγκριση εχω το KTM του Κατανα),πανευελικτο και πηγαινει και σαν SM(σωμα προσ τα εξω τησ στροφησ) και κανονικα(σωμα μεσα) στα ορια βεβαια τησ διαδρομησ.μαλιστα το συγκεκριμενο με μαμισιεσ εξατμισεισ στα κατεβασματα (μεχρι την 3 ταχυτητα εβαλα)εκανε και μικροσκασιματα
το πηρα δυο φορεσ,στην αρχη και στο τελοσ του TEST RIDE

ΚΤΜ SUPER DUKE-R6

βασικα δεν καταλαβα πολλα λογω στενησ διαδρομησ(για μενα ηταν στενη)αλλα το ΚΤΜ ηταν καλυτερο λογω ροπησ....γαματη η ροπη...

Multistrada 620

δεν λεω τιποτα διοτι καποιοσ πριν απο μενα ειχε βρασει τα φρενα,ενω και ο συμπλεκτησ επιανε πολυ ψηλα(σχεδον δεν χρειαζοτανε να τον πατασ για τισ αλλαγεσ


αυτα κι αν ειχα 7000 euro θα παιρνα ενα MT-03 για να παιζω στην αθηνα

:D

Alki_Viades
20/03/2006, 14:03
Καλησπερα, εδω και σχεδον ενα χρονο μονο παρακολουθω το φορουμ, δεν εχω χρονο να γραψω, αλλα αφου πηγα 3 φορες στην εκθεση ασ μπω σ'εναν κοπο παραπανω.... Απλα παρτε υποψη πως απο τα χερια μου εχουν περασει μονο μονοκυλινδρα, αρα μιλαω ΠΟΛΥ υποκειμενικα.

Honda Hornet 600: τσαχπινικο και παιχνιδιαρικο, ο 4κυλινδρος 600ρης ψοφιος χαμηλα, ανεκτος στις μεσαιες, δυνατος ψηλα

Honda Varadero 1000: απιστευτα βαρυ σταματημενο, οταν κινειται ψιλοευελικτο, το σωζει ο ροπατος κινητηρας

Honda CBR1000 RR: ...εξωγηινο 1000αρι με πολυ καλο φινιρισμα, εκει μετα τις 7000 αρχιζε η απογειωση και με πηγε νααααα. Εκπληκτικα φρενα.

Kawasaki Z 750 S: οπως το hornet 600, πιο γεματη καμπυλη ροπης βεβαια και πιο «βαρυ» (λογω fairing μαλλον)

Aprilia Pegaso Strada 650: Πολυ ωραιο, δυνατος κινητηρας που ανεβαζει στροφες ακαριαια, θα ηταν απιστευτος μονοκυλινδρος αν ειχε διαρκεια αλλα μετα τις περιπου 6000 κοβει πολυ αποτομα. Δυνατο μπροστινο φρενο με μαλλον μετρια αισθηση, μου μπλοκαρε σε μια φαση χωρις να το περιμενω.

ΚΤΜ SuperDuke: extreme γεωμετρια, πολυ στριφτερο, κινητηρα δεν καταλαβα, ηταν η πρωτη που οδηγησα οταν ηταν βρεγμενα ακομα και πηγαιναμε πολυ σιγα

Husqvarna TE610 sm: Ψοφιο μου φανηκε σε σχεση με τον δουκα, που διαολο ηταν τα 50 αλογα? Παναλαφρο ομως, στις στροφες απαιχτο, του εδινες οποια κλιση ηθελες και απλα την κραταγε.

Moto Guzzi breva 1100: ροπατος κινητηρας, πλαγιαζε ευκολα, αλλα πολυ μαλακη μπροστινη αναρτηση, μετρια φρενα και βρισκαν τα γονατα μου στους κυλινδρους – ευτυχως δεν ειχαν ζεσταθει! Αισθητος ο αξονας, συνηθιζεται πιστευω.

Ducati monster S2 800: πολυ σκληρη γκαζιερα, αποτομο τιναγμα στο ανοιγμα του γκαζιου, μετριος κινητηρας, μου κουρασε τους καρπους, δε μ’αρεσε καθολου

Ducati multistrada 620: τρομερος κινητηρας και συμπεριφορα γενικα, αλλα απαραδεκτη σχεδιαση τεποζιτου: εκει που κανονικα εχει χωρο για τα γονατα, σ’αυτη το τεποζιτο ανοιγει οποτε στο φρεναρισμα βρισκουν πανω του και: ή δεν κοντραρεις καθολου και κανεις τα @@ τσουρεκια ή το σφιγγεις και πονανε τα γονατα σου! (τελικα μηπως εχω μακρια γονατα?)

Yamaha R1: αλλο ενα υστερικο 1000αρι, πολυ σκυφτη θεση οδηγησης, μετα απο 3 γυρους με επιασε η μεση μου...


Η μ@λ@κια ειναι πως μετα τα τεστ ντραιβ ο δουκας μου φαινοτανε παπι απο αποψη δυναμης και βαρους...

Υ.Γ. Πολυ θα ηθελα να ειχα δοκιμασει το FZ1 αλλα ειχε μια ουρα ΝΑ :uplate: , με το συμπαθειο....

Κι αλλο Υ.Γ.: Ερωτευθηκα το VFR αλλα στην ελλαδα θα ειναι σαν να εχεις διαστημοπλοιο για να πηγαινεις κολιατσου-παγκρατι, οποτε με βλεπω για κανενα cbr600f...

adam_tsouk
20/03/2006, 14:20
ρε χαρα στο κουραγιο σου!

εγω 2 οδηγησα και βαρεθηκα!

:lol: :lol:



(και το multi είναι 620):winka:

Alki_Viades
20/03/2006, 14:25
Εχμ, σημαντικη λεπτομερεια: πηγα 3 φορες...:D :D :D

Και ναι , φυσικα το mts ειναι 620, που ειδες το ...650? :a13:

adam_tsouk
20/03/2006, 14:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από Alki_Viades
Εχμ, σημαντικη λεπτομερεια: πηγα 3 φορες...:D :D :D

Και ναι , φυσικα το mts ειναι 620, που ειδες το ...650? :a13:


:lol: :lol:



Πάντως το Σάββατο είχε κόσμο στο s duke και r1...

για άλλα δεν ξέρω κανείς μας δεν δοκίμασε να μάθει!
:lol:

(γμτ και το δουκα ηθελα να τον οδηγήσω... καλυτερα ίσως, δεν είμαστε για έξοδα):lol:

pipis
21/03/2006, 12:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από pipis
Παιδιά εγω πηρα το Husqvarna 610 στο χωμα.
Οριστε κ αν δεν με πιστυετε!!! Αχ το :a07: :a07: :a07: αυτο το μηχανακι... Οποιος εχει καμμια pic ας την βαλει.


41655