PDA

View Full Version : 2 Απριλιου Μεγαρα.



Σελίδες : 1 [2]

alexo
07/04/2006, 15:33
19


43756

alexo
07/04/2006, 15:35
33


43757

alexo
07/04/2006, 15:35
35


43758

alexo
07/04/2006, 15:37
36 μηπως αναγνωριζετε τωρα τον δεινοσαυρο?


43759

alexo
07/04/2006, 15:38
nktR μηπως εισαι εσυ αυτος?


43760

alexo
07/04/2006, 15:39
η αυτος?
ειμαστε στο 1997-1998


43761

alexo
07/04/2006, 15:44
κλεινοντας ζητω συγγνωμη αν σας μπουχτισα..
αλλα για μενα ειναι συγκινητικα ολα αυτα
:bawl: και ισως για σας βαρετα...


43762

nktR
07/04/2006, 15:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexo
μετα ομως..ξεανγχωθηκαμε εγω και ο πετρος (ο αλλος με το cbr600 που απηχε 8 χρονια απο τοτε εως τωρα, απο καθε ειδους διτροχο, και επανηλθε οπως εχω πει στον nktR) και κατασκηνωσαμε...

τι λες τώρα ρε Alexo με τρέλανες .... :cry:

είναι πραγματικά συγκινητικές στιγμές και τρομερό φωτογραφικό αρχείο.
Πρέπει να τα πούμε από κοντά.:beer:

kawasaki ZX-12
07/04/2006, 15:51
πω πω!!!!! τα μεγαρα με φρεσκια ασφαλτο!!!!!!!!!!!!

τι λες τωρα!!!!!μακαρι να ειχα την τυχη να εβλεπα την πιστα στην παρθενικη της κατασταση!!!!!!!

πιστευω πως η απολαυση των τοτε γυρων δεν συγκρινεται με την σημερινη????

alexo
07/04/2006, 15:55
και συνοψιζοντας εχω να πω οτι εκτος απο την διασκεδαση που αποκομησα ολες αυτες τις στιγμες ,επεκτεινα τα ορια μου ωστε στον δρομο κινουμαι οχι πιο γρηγορα αλλα πιο "ανετα" .
Και ετσι δεν "ξοδευω" προσπαθεια και προσοχη που σε εναν κiνδuνο θα οδηγηθω σε πανικο αν ειμαι συνεχεια στην "τσιτα"
Να λοιπον το πραγματικο οφελος...
Keith Code...

alexo
07/04/2006, 15:56
στην διαθεση σας παντα και απο κοντα και απο μακρυα:beer:

nktR
07/04/2006, 17:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexo
nktR μηπως εισαι εσυ αυτος?

έλα κάτι ξέθαψα....
κοίτα άσφαλτο....


43763

nktR
07/04/2006, 17:30
πάρε και μία εκκίνηση αγώνα, ο τρίτος είναι φίλος που κάναμε προπονήσεις μαζί κόκκινο NSR 250 sp 1.07.380....ο πρώτος Τσαούσης Aprilia RS250 στο 1.07.200, ο δεύτερος Παργινός Aprilia RS 250 1.07.320 απίστευτα μοτό και ο τέταρτος Μεγαρίτης ιδιώτης παρακαλώ με Honda RVF 400 1.07.900....
τρομερό θέαμα κατηγορίας...όποιος άφηνε τα φρένα περνούσε μπροστά...


43764

nktR
07/04/2006, 18:25
MEGARA CIRQUIT

MOTO GP IN MEGARA

LIVE TABLE Driver Time Laps

1 C. Stoner (AUS) Honda LCR 1:55.683
2 L. Capirossi (ITA) Ducati 1:55.721
3 A. Elias (ESP) Honda 1:55.735
4 N. Hayden (USA) Honda 1:55.793
5 D. Pedrosa (ESP) Honda 1:56.008
6 VALE (TO) DINO na (IΔ) ROSSI (ITA) Yamaha 1:56.076
7 S. Gibernau (ESP) Ducati 1:56.177
8 C. Edwards (USA) Yamaha 1:56.230
9 S. Nakano (JPN) Kawasaki 1:56.237
10 K. Roberts (USA) KR Honda 1:56.272
11 C. Vermeulen (AUS) Suzuki 1:56.358
12 M. Melandri (ITA) Honda 1:56.822
13 J. Hopkins (USA) Suzuki 1:56.901
14 M. Tamada (JPN) Honda 1:57.091
15 C. Checa (ESP) Yamaha 1:57.299
16 R. De Puniet (FRA) Kawasaki 1:57.822
17 J. Ellison (ENG) Yamaha 1:58.674
18 A. Hofmann (GER) Ducati 1:59.591
19 J. Cardoso (ESP) Ducati 1:59.733

Michelin = Miss Elen

MEGARA FROM SATELITE

με βλέπετε ρεεεεεεε εκεί κάτω είμαι και σας χαιρετάω ρεεεεεε....:lol:


43765

alexo
08/04/2006, 23:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από vader56
τρομερά ενδιαφέρον το ποστ.. δίνει τροφή για προβληματισμό και εικονικούς γύρους (στο γραφείο) μέχρι το επόμενο TD...

Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες όσον αφορά τα φρένα στα Μέγαρα. Πολύ σημαντικό κομμάτι , και πολύ επίπονο τόσο για τον αναβάτη, όσο και για τη μηχανή. Iδίως για μας τους πατσοκοίλιες είναι τρομερά κουράστικο μετά από λιγο... βγαίνω στην ευθεία και σκέφτομαι... που να το σπάω τώρα...

Για πες για τη γραμμή που ακολουθείς στο σπάσιμο της 3-4....

Νομίζω ότι χονδρικά υπάρχουν 2 περάσματα. πάνω από το μπάλωμα και ξυστά δίπλα από το μπάλωμα. Δεν έχω καταφέρει μέχρι στιγμής να βγάλω συμπέρασμα ποιο είναι το πιο σωστό.

Αργώντας να το ρίξω στη στροφή, μπορώ πολύ ομαλά να περάσω ξυστά από το μπάλωμα. Η μηχανή αντιδρά καλύτερα στα φρένα που ακολουθούν για την κλειστή δεξιά, με βγάζει όμως λίγο πιο ανοιχτά απ'όσο θα ήθελα

Σημαδεύοντας τη μέση του μπαλώματος κερδίζω αρκετά μέτρα και μάλλον η μηχανή φτάνει ποιο ίσια στο (δικό μου) σημείο εισόδου της δεξιάς. Όμως, κοπανάει γερά οπότε μάλλον ασυναίσθητα δεν μπαίνω τόσο γρήγορα.

αυτά... συζήτηση να γίνεται δηλαδή...:)
συχωραμε αλλα δεν θυμαμαι τα "μπαλωματα" σε ποια θεση ειναι και αν υπαρχουν μεσα στο κομματι κ3-κ4, εκτος αν εννοεις την ραφη της ασφαλτου που αν δεν κανω λαθος υπαρχει στην εξοδο της Κ4 πανω στην γραμμη.
Ομως παραθετω το σημειο απο το πρωτο ποστ μου οπου εξηγω πολυ περιληπτικα:
"....οτι το κομματι κ3-κ4 το περνανε οσο πιο "ισια" γινεται φρεναροντας μεσα σαυτο,αλλαζοντας κλιση απο τερμα αριστερα σε τερμα δεξια ,κατεβαζοντας και μια (αυτοι που εχουν μακρυ γραναζι)για να μπουν στην
κ4 με την μεγαλυτερη δυνατη κλιση ωστε να μην "χαθει" καθολου ταχυτητα που πρεπει να μεταφερθει οσο γινεται περισσοτερο στην "ευθειουλα απο κ4-κ5."
Καταλαβαινω οτι απο την περιγραφη αυτη δεν "βγαινει " συγκεκριμενη γραμμη αλλα καταλαβαινεις οτι μια τετοια λεπτομερεια η στο χαρτι η επι τοπου εξηγειται....
ισως μπορουσαμε να συννενοηθουμε
καλυτερα αν θυμομουν που ειναι τα μπαλωματα... αλλα εχω μπει παχη μονο τεσσερις φορες, τα τελευταια δυο χρονια, ενω παλια ηξερα και το ονομα της καθε πετρας....

amatsaka
10/04/2006, 09:08
πάρε και μία εκκίνηση αγώνα, ο τρίτος είναι φίλος που κάναμε προπονήσεις μαζί κόκκινο NSR 250 sp 1.07.380....ο πρώτος Τσαούσης Aprilia RS250 στο 1.07.200, ο δεύτερος Παργινός Aprilia RS 250 1.07.320 απίστευτα μοτό και ο τέταρτος Μεγαρίτης ιδιώτης παρακαλώ με Honda RVF 400 1.07.900....
O 3ος ειναι ο Γιαννης ο Κοντιζας.
Απο που τον ξερεις nktR?
Ετρεξε ενα δυο αγωνες περυσι ηταν στην εξαδα αλλα φετος λογο απουσια χορηγων και λογω τεκνου δεν το βλεπω να ξανακατεβει.
Ειναι χερας ο ατιμος....

nktR
10/04/2006, 10:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από amatsaka
O 3ος ειναι ο Γιαννης ο Κοντιζας.
Απο που τον ξερεις nktR?
Ετρεξε ενα δυο αγωνες περυσι ηταν στην εξαδα αλλα φετος λογο απουσια χορηγων και λογω τεκνου δεν το βλεπω να ξανακατεβει.
Ειναι χερας ο ατιμος....

Που τον ξέρω.....ο παιδικός μου φίλος και μηχανικός άπιαστος με τρελλή κατάρτιση και απίστευτες εφαρμογές "πιάνουν τα χέρια του", γνώστης από τα πάντα και εξοπλισμό και χειρισμό τόρνου, αμμοβολής κλπ.

Μαζί κάναμε προπονήσεις στην Πάχη και Σέρρες και σε αγώνες του έχω πάει μαζί.....πολλά. Και πολύ καλό παιδί.
Μίλαγα μαζί του πριν από 5 λεπτά !!!!
Εσύ ποιός είσαι ? Δεν υπάρχει περίπτωση να μην σε ξέρω

amatsaka
10/04/2006, 11:57
nktR σου στειλα ΠΜ

Πολυμήχανος
25/04/2006, 22:40
'' και κατάφερα με ένα VFR 400 να γυρίσω 1.07.6 ''

nktR, περιττό να σου πώ ότι είσαι ο ανθρωπός μου, χε χε χε...

με nc30 ε; φαντάζομαι, με τι τρελλές φόρες πρέπει να έμπαινες στις στροφές για να βγάλεις τέτοιο χρόνο και με τι προσεγμένο vfr πρέπει να ήσουν.

Εγώ σε μια πρώτη μου προσπάθεια τον αύγουστο του 2005, με ένα VFR400nc30 που είχε 2 μήνες να δουλέψει πριν το trackday, με λάστιχα 2 ετών, με μπουζί τελειωμένα που έχαναν σπινθήρες και το μοτέρ δεν δούλευε σωστά, με ένα φίλτρο αέρα λες και είχες σκουπίζει το χώμα με αυτό....

Με ένα τέτοιο vfr γύρναγα 1.23, και φόραγα και μια τουριστική φόρμα για χειμώνα που δεν με άφηνε να κουνηθώ πάνω στο μηχανάκι...

θα μου πεις γιατί μπήκες με τόσο απροετοίμαστο μηχανάκι... Με CBR600F4 είχα σκοπό να μπώ, πάω να το ετοιμάσω το προηγούμενο απόγευμα και βλέπω μια πρόκα ΝΑ στο πίσω λάστιχο.... Οπότε έπρεπε να μπώ με το ''μουλάρι''...

Παρόλο που το VFR δεν δούλευε σωστά, στην αρχή του δεύτερου πανώ Renault που είχα βάλει για σημάδι και άρχιζα τα φρένα της μεγάλης ευθείας, έβλεπα 160 κοντερίσια...

Μου προκαλεί μεγάλη απορία το λοιπόν ο kinhsh που λέει ότι έβλεπε με το ZX10 185. Είναι δυνατόν; Σίγουρα ή κάτι δεν κατάλαβα καλά ή δεν διάβασα καλά ή υπάρχει κάποιο τυπογραφικό λάθος...

Το ZX10 με 185 , όταν το προβληματικό μοτέρ με σκασίματα μέχρι τις 10000 στροφές του VFR εκείνη την ημέρα το έφτανε μέχρι τα 160;;;;;;;;

Ρε συ kinhsh τι γίνεται εδώ;

kinhsh
26/04/2006, 01:29
Πολυμηχανε οταν εγω ειχα δει τα 185 στην ευθεια δεν νομιζω να ειχα χρησιμοποιησει πανω απο το 70% της ισχυος και εκοψα το γκαζι αρκετα πριν το σημειο που φρεναρουν.
Δεν με νοιαζει ο χρονος που κανω γιατι ξερω οτι το zx10 εχει τετοιες δυνατοτητες αν το πιεσει κανεις που θα τριβει τα ματια του ο οδηγος με τον χρονο που θα φερει.Αλλα θα εχει αρπαξει και μια τρομαρα που προτιμω την ησυχια μου.
Μια φορα στην εξοδο απο την κ1 ανοιξα το γκαζι και κατι φειζερ,cbr600f φαινοταν οτι ειχαν βαλει οπισθεν .

Πολυμήχανος
26/04/2006, 08:27
A, οπότε δεν το ανοίγεις στην ευθεία...

Έτσι εξηγείται....

Γιατί αν το ανοίγεις , εκτιμώ ότι πρέπει να φτάνεις στο πρώτο ταμπλώ renault, εκεί που έχει την πινακιδούλα 50, με 240 τουλάχιστον!

''σαν να είχαν βάλει όπισθεν''


χε χε χε , καλό! :rotflmao:

nktR
04/06/2006, 10:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexo
η αυτος?
ειμαστε στο 1997-1998

καλημέρα ALEXO όλα καλά ? η μηχανή ?
βρήκα και άλλες παλιές φωτό από CD ξεχασμένο

VFR 400 το 1998 :beer:


50745

nktR
04/06/2006, 10:49
ομοίως

VFR 400 το 1999 :beer: [/B][/QUOTE]


50747

Πολυμήχανος
04/06/2006, 10:59
Πω, πω , έτσι γίνεται το 1:07 με 400 στα μέγαρα;

Έχω δρόμο ακόμη μπροστά μου...

nktR
04/06/2006, 11:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από Πολυμήχανος
Πω, πω , έτσι γίνεται το 1:07 με 400 στα μέγαρα;

Έχω δρόμο ακόμη μπροστά μου...

Καλημέρα όχι ακριβώς έτσι θέλει και άλλο φόρα ;)


50757

Πολυμήχανος
04/06/2006, 11:19
Καλά την πρώτη φορά είχα κάτι προβληματάκια...

Το VFR είχε κανά μήνα να δουλέψει και τα μπουζί του ήθελαν άλλαγμα με αποτέλεσμα και να μπερδεύει και να είναι νευρική η απόδοση...

Τα λάστιχα ήταν μόλις 2 ετών...Με λίγα km αλλά 2 ετών...

Εγώ πάλι φόραγα μια στολή για χειμερινό τουρισμό, που ουδεμία σχέση με τις απαιτήσεις για πίστα είχε και δεν με άφηνε να κινηθώ...

Την επόμενη φορά που και στολή σωστή θα έχω και vfr καλοστημένο θα δούμε πώς θα πάει :beer:


50760

nktR
04/06/2006, 11:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από Πολυμήχανος
Καλά την πρώτη φορά είχα κάτι προβληματάκια...

Το VFR είχε κανά μήνα να δουλέψει και τα μπουζί του ήθελαν άλλαγμα με αποτέλεσμα και να μπερδεύει και να είναι νευρική η απόδοση...

Τα λάστιχα ήταν μόλις 2 ετών...Με λίγα km αλλά 2 ετών...

Εγώ πάλι φόραγα μια στολή για χειμερινό τουρισμό, που ουδεμία σχέση με τις απαιτήσεις για πίστα είχε και δεν με άφηνε να κινηθώ...

Την επόμενη φορά που και στολή σωστή θα έχω και vfr καλοστημένο θα δούμε πώς θα πάει :beer:

θέλει υπομονή και όχι πίεση στη μοτό. Άλλωστε σου αναφέρομαι για την καλύτερη περίοδο της πίστας από θέμα ασφάλτου και πρόσφυσης. Η μηχανή αυτή είναι ότι καλύτερο για τα Μέγαρα και την έχω ακόμη και θα την σετάρω για τα Μέγαρα. Θα σε βοηθήσει πάρα πολύ και έχει απίστευτα όρι κλίσεις. Βρίσκουν τα μαρσπιέ χωρίς τις μπίλιες και στις στροφές μαζεύεις το πόδι στο φέρινγκ για να μη βρίσκει κάτω !!!!! Είναι τρέλα !!!:beer:

Πολυμήχανος
04/06/2006, 11:42
Mια και είπες σετάρεις...

Με το γνήσιο γρανάζωμα 15/40 η πρώτη ταχύτητα βγάζει 98 πραγματικά χιλιόμετρα ταχύτητα στην αρχή του κόκκινου.

Πράγμα μάλλον υπερβολικό, αφού έκανα όλη σχεδόν την πίστα ανοιγοκλείνοντας το γκάζι με πρώτη, σε κάποια σημεία έμπαινε και δευτέρα, ενώ μόνο στην ευθεία έμπαινε μέχρι και 5η.

Αποτέλεσμα είναι ακόμη και με πρώτη ταχύτητα, ο κινητήρας να βρήσκεται σε κακή περιοχή σε μερικές εξόδους.

Μπας και είναι καλύτερο ένα πιο κοντό γρανάζωμα;

Επίσης έχω πάρει ένα πίσω τροχό από RVF 17άρη, να αντικαταστήσω τον 18άρη, τόσο για λόγους εύρεσης ελαστικών, όσο και για να κοντύνει πάλι λίγο η μετάδοση.

Αξίζει το κόντυμα στα μέγαρα;

RapidShade
04/06/2006, 12:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από amatsaka
Λογια μεστα και σωστα απο nktR και απο
alexo. Δυστυχως ομως τα πραγματα δεν ειναι ετσι. Πας στα μεγαρα και βλεπεις τα παιδια να σε κοιταζουν πρωτα στις ξυστρες και μετα στο προσωπο. Αν δεν εχεις το σουπερ ντουπερ εργαλειο με τα γνωστα αξεσουαρ που βλεπουν στα περιοδικα τοτε ειναι σαν να μην υπαρχεις. Και δεν κατηγορω μονο την συγκεκριμενη περιπτωση, γενικα τα ιδια συμβαινουν παντου ειτε εχεις να κανεις με μοτο ειτε με αυτο ειτε ποδηλατο κλπ κλπ.

Αλλα μαλλον ξεφευγω απο το θεμα μας....

Και αυτό τι έχει να λέει?... δεν νομίζω ότι
πέρα από το ΥΠΕΡ-ΠΑΙΔΑΡΙΩΔΕΣ αυτό σκεπτικό...

ένας συγκροτημένος αναβάτης ο οποίος
δεν είναι παιδάκι στο μυαλό και έχει κάποια
πράγματα στο κεφάλι του εκτός από
να αγνοήσει τέτοιου είδους "κριτική"..
δεν έχει παρά να πάει εκεί "Μέγαρα ή αλλου" και
να κάνει αυτό για το οποίο ξεκίνησε
εξ αρχής. Να περάσει καλά, να αποκτήσει
παραπάνω εμπειρία και να κάνει
πράξη αυτά που διδάχτηκε/διάβασε/έμαθε
σε ένα ασφαλές και ελεγχόμενο (?)
περιβάλλον...

Αν εγώ πάρω τον τρίφτη δηλαδή και
κάνω τις ξύστρες κεφαλοτύρι, αυτόματα
αποκτάω το "χαμένο" μου κύρος και
εξυψώνομαι στα μάτια των "κριτών"
που τους έχω τρομερή ανάγκη για αναγνώριση κλπ?

Ε μην τρελαθούμε κιόλας ρε παιδιά...

:confused: :eek: :rolleyes:


ΥΓ. Τρομερό thread με πολύ ιστορία και
εμπειρία που ΔΕΝ το είχα διαβάσει αν και
σχετικά πρόσφατο...
Μακάρι να βρεθούμε κάποια στιγμή
σε κάποιο TD παίδες να γνωριστούμε
και να ανταλλάξουμε απόψεις και γνώμες
και φυσικά να μοιραστείτε αν θέλετε κάποιες
από τις εμπειρίες σας.


:cool: :winka:

nktR
04/06/2006, 16:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από Πολυμήχανος
Mια και είπες σετάρεις...

Με το γνήσιο γρανάζωμα 15/40 η πρώτη ταχύτητα βγάζει 98 πραγματικά χιλιόμετρα ταχύτητα στην αρχή του κόκκινου.

Πράγμα μάλλον υπερβολικό, αφού έκανα όλη σχεδόν την πίστα ανοιγοκλείνοντας το γκάζι με πρώτη, σε κάποια σημεία έμπαινε και δευτέρα, ενώ μόνο στην ευθεία έμπαινε μέχρι και 5η.

Αποτέλεσμα είναι ακόμη και με πρώτη ταχύτητα, ο κινητήρας να βρήσκεται σε κακή περιοχή σε μερικές εξόδους.

Μπας και είναι καλύτερο ένα πιο κοντό γρανάζωμα;

Επίσης έχω πάρει ένα πίσω τροχό από RVF 17άρη, να αντικαταστήσω τον 18άρη, τόσο για λόγους εύρεσης ελαστικών, όσο και για να κοντύνει πάλι λίγο η μετάδοση.

Αξίζει το κόντυμα στα μέγαρα;

Βεβαίως και αξίζει το κόντυμα στο γρανάζι το πολύ 1 δόντι μπροστά 14 ή δύο πίσω 42, θα μπορείς να δουλεύεις 2α 3η παντού και το κυριότερο βάλε οπωσδήποτε το 17 άρι για καλύτερη γεωμετρία και λιγότερες στρεβλώσεις λόγω 18 και φυσικά επιλογες ελαστικών.
Και εγώ τον έψαχνα καιρό αλλά στο τέλος τα παράτησα γιτί είχα βρεί μόνο΄ένα με 75000 δρχ τότε.
Ελπίζω να βοήθησα;)

nktR
04/06/2006, 16:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από RapidShade
Και αυτό τι έχει να λέει?... δεν νομίζω ότι
πέρα από το ΥΠΕΡ-ΠΑΙΔΑΡΙΩΔΕΣ αυτό σκεπτικό...

ένας συγκροτημένος αναβάτης ο οποίος
δεν είναι παιδάκι στο μυαλό και έχει κάποια
πράγματα στο κεφάλι του εκτός από
να αγνοήσει τέτοιου είδους "κριτική"..
δεν έχει παρά να πάει εκεί "Μέγαρα ή αλλου" και
να κάνει αυτό για το οποίο ξεκίνησε
εξ αρχής. Να περάσει καλά, να αποκτήσει
παραπάνω εμπειρία και να κάνει
πράξη αυτά που διδάχτηκε/διάβασε/έμαθε
σε ένα ασφαλές και ελεγχόμενο (?)
περιβάλλον...

Αν εγώ πάρω τον τρίφτη δηλαδή και
κάνω τις ξύστρες κεφαλοτύρι, αυτόματα
αποκτάω το "χαμένο" μου κύρος και
εξυψώνομαι στα μάτια των "κριτών"
που τους έχω τρομερή ανάγκη για αναγνώριση κλπ?

Ε μην τρελαθούμε κιόλας ρε παιδιά...

:confused: :eek: :rolleyes:


ΥΓ. Τρομερό thread με πολύ ιστορία και
εμπειρία που ΔΕΝ το είχα διαβάσει αν και
σχετικά πρόσφατο...
Μακάρι να βρεθούμε κάποια στιγμή
σε κάποιο TD παίδες να γνωριστούμε
και να ανταλλάξουμε απόψεις και γνώμες
και φυσικά να μοιραστείτε αν θέλετε κάποιες
από τις εμπειρίες σας.


:cool: :winka:

Με την πρώτη ευκαιρία να πούμε γιατί πάνω από όλα είμαστε όλοι μια ομάδσ και συνάδελφοι και φίλοι στο ίδιο χώρο με την ίδια αγάπη για τη μοτό. ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ ΜΑΜΙΑΔΕΣ ΜΑΚΡΙΑ !!!:beer:

anco
04/06/2006, 16:30
Νομιζω οτι ενα δοντι πιο μικρο μπροστα ειναι καλο αν βγαζει 100χλμ η πρωτη.

Αν και στα 2 400αρια που ειχα ZXR 400 H και L οι πρωτες εβγαζαν 80χλμ, με εξερεση το SP μοντελο που ειχε 120.

Εβαλα ενα δοντι πιο μικρο και στα Μεγαρα ειχα μονιμα 3η, ειναι χαλια για 400αρι.

Οι ταχυτητες γεμιζουν γρηγορα και σου χαλαει την αυτοσυγκεντρωση στο να κανει αλαγες.

Τωρα στο δικο σου θα ερθει στα 80+ η πρωτη.

Αν και πολοι λενε οτι το RVF εχει 120 δεν ξερω αν ειναι αληθεια.

Το καλητερο ειναι να εχεις close ratio σασμαν

Π.Χ

ΣΤΟΚ σασμαν 400

1η 80

2α 120

3η 150

4η 180

5η 200

6η 210

Close ratio 400

1η 120

2α 150

3η 175

4η 190

5η 205

6η 215

Εχεις καλητερο control στις πρωτες ταχυτητες.

Πολυμήχανος
04/06/2006, 19:26
Αncogsxr , αυτό που σου έχουν πει για το RVF δεν ισχύει μια και έχω και RVF.

Το RVF έχει πιο φυσιολογική πρώτη και δεν βγάζει τα km που βγάζει το VFR. Στο VFR τα έχω μετρήσει με κοντέρ ακριβείας αλλά στο RVF δεν έχω ακόμη ασχοληθεί να το τοποθετήσω. Έτσι δεν έχω ακριβή μέτρηση για το πόσα βγάζει η πρώτη του RVF, πρέπει όμως να είναι καμιά 80άρα όπως τα ZXR.

To να έχεις μια πρώτη που κατοσταρίζει με 13500 στροφές, σημαίνει ότι με 50 χιλιόμετρα στην έξοδο της Κ1 , θα έχεις 6750 στροφές. Δλδ θα είσαι μόλις στην περιοχή που αρχίζει η δύναμη. Από την άλλη όμως , θα μπορέσεις να κρατήσεις πιο πολύ την πρώτη, και έτσι θα γλυτώσεις μια αλλαγή στις Κ3/Κ4.

Αν τώρα βάλεις πιο κοντό γρανάζωμα, θα βγαίνεις με 50 χιλιόμετρα πάλι στην Κ1 αλλά με 7500 στροφές , όπου πια θα είσαι πολύ περισσότερο μέσα στην δύναμη αλλά στις Κ3/Κ4 δεν θα σου φτάνουν οι στροφές, και θα χρειάζεσαι και ένα ανέβασμα.

Τελικά συμφέρει να κάνεις μια αλλαγή παραπάνω αλλά να έχεις περισσότερη δύναμη στις εξόδους, ή ας είσαι λίγο κρεμασμένος στην έξοδο, αλλά να έχεις μεγαλύτερη διάρκεια και λιγότερες αλλαγές;;;

Από την μία μόνο φορά που μπήκα με το VFR μέγαρα (και θυμίζω ότι αυτήν την φορά, δεν δούλευε και σωστά το μοτέρ στις χαμηλές-μεσσαίες, βλέπε παραπάνω) σχημάτισα την εντύπωση ότι με το στάνταρ γρανάζωμα, το VFR απλά ήταν εκτός τόπου και χρόνου στις στροφές των μεγάρων, κατάσταση που θα αλλάξει ΑΡΔΗΝ με μια αλλαγή γραναζώματος.

Αλλά αν δεν το δοκιμάσει κανείς, όσο θεωρία και να έχει....Από την άλλη αν το συγκεριμένο VFR μου, δεν ήταν άρρωστο εκείνη την ημέρα σε μεσσαίες , ίσως να μην ήταν και τόσο έντονο το φαινόμενο του κρεμάσματος...

Όσο για πρώτη με 120, εκεί πια θα ήταν τραγική η κατάσταση, για μέγαρα πάντα. Με 50 χιλόμετρα οι στροφές θα ήταν 5625, οπότε κλάφτα χαράλαμπε, μέχρι και συμπλέκτη θα ήθελε...

Δεν ξέρω, θα το δοκιμάσω πάντως, σας ευχαριστώ για συμβουλές...

alexo
04/06/2006, 21:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από nktR
καλημέρα ALEXO όλα καλά ? η μηχανή ?
βρήκα και άλλες παλιές φωτό από CD ξεχασμένο

VFR 400 το 1998 :beer:
καλησπερα nktR...
Ολα καλα με το μηχανακι δοξα τον μεγαλοδυναμο.
μετα την αντικατασταση του δισκου 90% το προβλημα λυθηκε τελικα και επισης φορωντας ενα ζευγαρι supercorsa με 190-55 πισινο εχω ολοκληρωσει απο τοτε που μιλουσαμε για σερρες (που δεν τα καταφερα τελικα να ερθω )τεσσερις προπονησεις στην παχη με τελευταια την χθεσινη οπου παραδιδοντας το πνευμα του το πισινο λαστιχο απο δεξια, μου ηρθαν τα παλια μου κατορθωματα ξανα στην μνημη κατα μεγαλο ποσοστο με την ευχαριστηση φυσικα στο μαξιμουμ.
αλλωστε αυτο ειναι και ο στοχος μου παντα(ευχαριστηση στο max).
..με ελαχιστες γρατζουνιες ευτυχως...
περιμενω προσκληση για συναντηση και για γνωριμια απο κοντα και με τα αλλα παιδια για βολτα και μπυρες για να συζητησουμε πολλα παλια και καινουργια.
Παρε πρωτοβουλια μιας και εισαι και μεγαλυτερος?.... :blush: :beer:

nktR
04/06/2006, 21:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexo
καλησπερα nktR...
Ολα καλα με το μηχανακι δοξα τον μεγαλοδυναμο.
μετα την αντικατασταση του δισκου 90% το προβλημα λυθηκε τελικα και επισης φορωντας ενα ζευγαρι supercorsa με 190-55 πισινο εχω ολοκληρωσει απο τοτε που μιλουσαμε για σερρες (που δεν τα καταφερα τελικα να ερθω )τεσσερις προπονησεις στην παχη με τελευταια την χθεσινη οπου παραδιδοντας το πνευμα του το πισινο λαστιχο απο δεξια, μου ηρθαν τα παλια μου κατορθωματα ξανα στην μνημη κατα μεγαλο ποσοστο με την ευχαριστηση φυσικα στο μαξιμουμ.
αλλωστε αυτο ειναι και ο στοχος μου παντα(ευχαριστηση στο max).
..με ελαχιστες γρατζουνιες ευτυχως...
περιμενω προσκληση για συναντηση και για γνωριμια απο κοντα και με τα αλλα παιδια για βολτα και μπυρες για να συζητησουμε πολλα παλια και καινουργια.
Παρε πρωτοβουλια μιας και εισαι και μεγαλυτερος?.... :blush: :beer:

Χαίρομαι που είσαι καλά εσύ και η μηχανή σου και θα βρεθούμε οπωσδήποτε αν είναι αυτό το Σ,Κ ή καθημερινή κατόπιν συννενοήσεως. Θα χαρώ πολύ να βρεθούμε και να θυμηθούμε παλιές στιγμές και εμπειρίες έτος γενν. 1971 !!!! παππούς:rotflmao:
Θα τα πούμε:beer:

Πολυμήχανος
04/06/2006, 21:34
1971, παππούς;;;; :nono:

Ε, όχι δα...

Και εγώ του 71 είμαι αλλά για το παππούς... :rotflmao:

alexo
04/06/2006, 22:03
καλα αφου οπως αποδεικνυεται εγω ειμαι τελικα ο παππους (1963) αλλα εγγαμος χωρις παιδια ,παιρνω λοιπον την πρωτοβουλια και σας δινω τις εξης επιλογες οσο αφορα τουλαχιστον στις ημερες:δευτερα, τεταρτη απογεματα για μπυρες καπου κοντα ,(εντος Αττικης ,Δελεαρ ας πουμε)η καμμια κυριακη πρωι μακρυτερα και για βολτα .
Αφηνω την δυσκολη δουλεια του συντονισμου και της επιλογης του προσωπικου στον nktR...
Τα σεβη μου....

nktR
05/06/2006, 07:19
παππούς θα γίνω σε λίγα χρονάκια σου λέω !!!
Και εγώ έγγαμος με δύο αγόρια 8 και 3. :sun:
Παιδιά σε τι περιοχές κινήστε για να συντονιστούμε για την Τετάρτη?
Εγώ κινούμαι Άλιμο - Πειραιά αλλά όπου μου πείτε παίζω γιατί δεν έχω πρόβλημα να έρθω άλλωστε θα κάνω και χιλιόμετρα.
Καλημέρα ;)

Πολυμήχανος
05/06/2006, 14:07
Είμαι λίγο από άλλο ανέκδοτο σε σχέση με εσάς, αλλά να έρθω και εγώ στην παρέα σας;

Έχω χιλιάδες ερωτήσεις να σας κάνω, χε χε χε

Α, μένω Μαρκόπουλο και δουλεύω Χαλάνδρι. Οπότε σχολώντας από δουλειά στις 19:00 κάθε μέρα, μπορούμε να τα πούμε όπου θέλετε.

Ή ελάτε για καφέ (ή μπάνιο) Πόρτο Ράφτη το ΣΚ.


Ε, ε, ε;

nktR
05/06/2006, 15:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από Πολυμήχανος
Είμαι λίγο από άλλο ανέκδοτο σε σχέση με εσάς, αλλά να έρθω και εγώ στην παρέα σας;

Έχω χιλιάδες ερωτήσεις να σας κάνω, χε χε χε

Α, μένω Μαρκόπουλο και δουλεύω Χαλάνδρι. Οπότε σχολώντας από δουλειά στις 19:00 κάθε μέρα, μπορούμε να τα πούμε όπου θέλετε.

Ή ελάτε για καφέ (ή μπάνιο) Πόρτο Ράφτη το ΣΚ.


Ε, ε, ε;

Το ρωτάς ? Εννοείτε γιατί θα έχουμε πολλά να πούμε και να γελάσουμε !!! Τέλεια περιμένω και τον Alexo να ποστάρει.
SUPER !!!!:beer:

alexo
06/06/2006, 14:46
surer αμολυβδη λοιπον και βουρ για τεταρτη
ειμαι ΟΚ προτεινετε μερη συναντησης για το απογεματακι κεντρο(θησειο ας πουμε η κατι αλλο) η και παραλιακα (μικρολιμανο ,φαληρο γλυφαδα).
αν θελεις nktR το ανακοινωνεις και σε αλλους δικους σου ,εγω θα φερω και τον "δυδιμο" μου..

alexo
06/06/2006, 14:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από Πολυμήχανος
Είμαι λίγο από άλλο ανέκδοτο σε σχέση με εσάς, αλλά να έρθω και εγώ στην παρέα σας;

Έχω χιλιάδες ερωτήσεις να σας κάνω, χε χε χε

Α, μένω Μαρκόπουλο και δουλεύω Χαλάνδρι. Οπότε σχολώντας από δουλειά στις 19:00 κάθε μέρα, μπορούμε να τα πούμε όπου θέλετε.

Ή ελάτε για καφέ (ή μπάνιο) Πόρτο Ράφτη το ΣΚ.


Ε, ε, ε;
ευχαριστουμε για την προσκληση Πολυμηχανε θα το κανονισουμε και αυτο συντομα...

adam_tsouk
06/06/2006, 15:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από Πολυμήχανος
Ή ελάτε για καφέ (ή μπάνιο) Πόρτο Ράφτη το ΣΚ.


Ε, ε, ε;

ή έλα εσύ Ρεμέτζο όποιο ΣΚ θες! (ξημερωβραδιαζομαστε) :lol: :lol:

nktR
06/06/2006, 16:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexo
surer αμολυβδη λοιπον και βουρ για τεταρτη
ειμαι ΟΚ προτεινετε μερη συναντησης για το απογεματακι κεντρο(θησειο ας πουμε η κατι αλλο) η και παραλιακα (μικρολιμανο ,φαληρο γλυφαδα).
αν θελεις nktR το ανακοινωνεις και σε αλλους δικους σου ,εγω θα φερω και τον "δυδιμο" μου..

έκλεισε οκ σου έχω στείλει κσι προσωπικό μήνυμα για τα υπόλοιπα
Περιμένω νέα σου
Νίκος

nktR
06/06/2006, 16:56
;)

anco
06/06/2006, 17:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από Πολυμήχανος
Αncogsxr , αυτό που σου έχουν πει για το RVF δεν ισχύει μια και έχω και RVF.

Το RVF έχει πιο φυσιολογική πρώτη και δεν βγάζει τα km που βγάζει το VFR. Στο VFR τα έχω μετρήσει με κοντέρ ακριβείας αλλά στο RVF δεν έχω ακόμη ασχοληθεί να το τοποθετήσω. Έτσι δεν έχω ακριβή μέτρηση για το πόσα βγάζει η πρώτη του RVF, πρέπει όμως να είναι καμιά 80άρα όπως τα ZXR.

To να έχεις μια πρώτη που κατοσταρίζει με 13500 στροφές, σημαίνει ότι με 50 χιλιόμετρα στην έξοδο της Κ1 , θα έχεις 6750 στροφές. Δλδ θα είσαι μόλις στην περιοχή που αρχίζει η δύναμη. Από την άλλη όμως , θα μπορέσεις να κρατήσεις πιο πολύ την πρώτη, και έτσι θα γλυτώσεις μια αλλαγή στις Κ3/Κ4.

Αν τώρα βάλεις πιο κοντό γρανάζωμα, θα βγαίνεις με 50 χιλιόμετρα πάλι στην Κ1 αλλά με 7500 στροφές , όπου πια θα είσαι πολύ περισσότερο μέσα στην δύναμη αλλά στις Κ3/Κ4 δεν θα σου φτάνουν οι στροφές, και θα χρειάζεσαι και ένα ανέβασμα.

Τελικά συμφέρει να κάνεις μια αλλαγή παραπάνω αλλά να έχεις περισσότερη δύναμη στις εξόδους, ή ας είσαι λίγο κρεμασμένος στην έξοδο, αλλά να έχεις μεγαλύτερη διάρκεια και λιγότερες αλλαγές;;;

Από την μία μόνο φορά που μπήκα με το VFR μέγαρα (και θυμίζω ότι αυτήν την φορά, δεν δούλευε και σωστά το μοτέρ στις χαμηλές-μεσσαίες, βλέπε παραπάνω) σχημάτισα την εντύπωση ότι με το στάνταρ γρανάζωμα, το VFR απλά ήταν εκτός τόπου και χρόνου στις στροφές των μεγάρων, κατάσταση που θα αλλάξει ΑΡΔΗΝ με μια αλλαγή γραναζώματος.

Αλλά αν δεν το δοκιμάσει κανείς, όσο θεωρία και να έχει....Από την άλλη αν το συγκεριμένο VFR μου, δεν ήταν άρρωστο εκείνη την ημέρα σε μεσσαίες , ίσως να μην ήταν και τόσο έντονο το φαινόμενο του κρεμάσματος...

Όσο για πρώτη με 120, εκεί πια θα ήταν τραγική η κατάσταση, για μέγαρα πάντα. Με 50 χιλόμετρα οι στροφές θα ήταν 5625, οπότε κλάφτα χαράλαμπε, μέχρι και συμπλέκτη θα ήθελε...

Δεν ξέρω, θα το δοκιμάσω πάντως, σας ευχαριστώ για συμβουλές...

Δεν ξερω αν ειναι ετσει η 1η απο το RVF αλλα με το ΖΧΡ στα 70 αλογα τροχο (και εχω δυναμογραφημα) η 1η στα 80 ειναι σχετικα καλη αλλα παντα βγαινω με πανω απο 10000. στην Κ1, ευτυχως που εχω σταμπιλιζατερ και κραταει τα κουνηματα του τιμονιου.

Με κοντο γραναζι κανω αλλαγη λιγο μετα απο το apex, με pick-up την μοτο.

Με close ratio σασμαν εχεις σωστη κλιμακωση.

Και σου επιτρεπει ας πουμε στην αρχη της Κ6 να κατεβασεις σε 1η ενω με το στανταρ σασμαν πρεπει να μπαινω με 2α.

Δεν νομιζω οτι 400αρι στα Μεγαρα δουλευει κατω απο τις 7000.....

Αν ειναι ετσει πας λιγο αργα....

Αν ειναι πολυ κοντο χανω σε αυτοσυγκενρωση στις εξοδους, ειδα λιγο διαφορα με αναποδο σασμαν 1η επανω,(βοηθαει στο να πατας το λεβιε πιο ευκολα) που βγαινω με καρφωτες 2ες απο τις εξοδους.


Anyway ο καθενας οτι ρυθμιση θελει κανει, εμενα το κοντο μου αρεσε μονο στην μεγαλη ευθεια που επειανα τα 160 για πλακα.

Τα 400αρια για να οδηγηθουν σε πιστα θελουν φορα μεσα στην στροφη αλλιως σε αδειαζει η ιπποδυναμη (στο CSS του Σεπτεμριου ειχα εξοδο διοτι με το κοντο γραναζι πηγα να μπω στην Κ6 με 4η γιατι ειναι τοσες πολλες οι αλλαγες που χανεις την μπαλα, ευτηχως δεν χτυπησα ασχημα και η μοτο δεν επαθε μεγαλη ζημια)

Υ.Σ στην Κ6 που επεσα στις 2 Απριλιου ηταν με 2α στην εξοδο πανω απο 10000....