PDA

View Full Version : Αναποφάσιστος rookie.. Καμιά γνώμη;;



booZe
16/04/2006, 21:13
Χαιρετώ.. Είμαι ένας άσχετος φρέσκος wannabe-αναβάτης με μοναδική εμπειρία οδήγησης μηχανής αυτή των μαθημάτων/διπλώματος (περί τις 10 ώρες στο τιμόνι με μόλις 1,5 σε συνθήκες -ήπιας- κίνησης). Η αρχική της χρήση θα είναι κατά κύριο λόγο μέσα στην πόλη αλλά και κοντινά ταξίδια.

Έχω πήξει και δεν μπορώ με τίποτα ν'αποφασίσω τι να πάρω για πρώτη μηχανή (δεινοπαθούν οι γύρω μου με συνεχείς ερωτήσεις χωρίς όμως να καταλήγω). Είχα σχεδόν αποφασίσει να πάω για το Aprilia Pegaso Strada αλλά δύο αναμενόμενες αφίξεις με έχουν βάλει σε σκέψεις, η Ducati Monster 695 και κυρίως η BMW F800S -έχω μια κλίση στην ευρωπαϊκή "κουλτούρα". :wacko:

H BMW είναι εκτός του budget μου, αλλά αν δεν είναι too much για πρώτη μηχανή, θα έκανα λίγη "νηστεία" παραπάνω για χάρη της αφού μάλλον θα την κρατήσω για περισσότερο χρόνο. Το μόνο review που έχω διαβάσει γι'αυτή είναι αυτό του τελευταίου Moto με πολύ καλά σχόλια (..αν και το τεύχος βρώμαγε λίγο "Μπεμβεδίλα").

Καμιά βοήθεια, ε, φανταστικοί μηχανόβιοι; :wave2:


Μια φώτο με τα μοτόρια για να έχουμε πρόχειρα.. :)



45089

Xlitos
16/04/2006, 21:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από booZe
Η αρχική της χρήση θα είναι κατά κύριο λόγο μέσα στην πόλη αλλά και κοντινά ταξίδια.



Απο τη στιγμή που σ αρέσουν και τα 3 τσιμπάς το Aprilia χωρίς δευτερη σκέψη για να χαίρεσαι κάθε λεπτό τις διαδρομές σου στην πόλη(άνεση,ευελιξία,ευκολία).Άσε που είναι και το πιο εύκολο μηχανάκι για νεο οδηγό απο τα τρία.(χαμηλή σέλα,μεγάλο τιμόνι).

PeterMurphy
16/04/2006, 22:05
Για τον λογο που το θες,ΑΠΡΙΛΙΑ δαγκωτο....:winka:

Alexander
17/04/2006, 09:45
Test-ride σε όλα και αγόρασε αυτό που θα σου "μιλήσει"...

:wave2:

booZe
17/04/2006, 13:23
Οπότε για την ώρα έχουμε Pegaso - Monster - F800: 2 - 0 - 0 και μάλλον είναι πιο κοντά στα "κυβικά" μου.


Αρχικά δημιουργήθηκε από Alexander
Test-ride σε όλα και αγόρασε αυτό που θα σου "μιλήσει"...

:wave2: