View Full Version : Έχεις Triumph και θες power commander .... ξανασκέψου το.
Οι παλιοί ίσως θυμούνται το εργαλείο που υπήρχε για να "ρυθμίζεις" την ECU της SAGEM που φορούσαν τα Triumph και μερικά Aprillia.
Το Tuneboy λοιπόν ξαναχτυπά με νέα έκδοση για την 32bit ECU της Keihin που φοράνε πλεόν τα Triumph. :D
Για τους μη γνωρίζοντες το Tuneboy είναι ένα προγραμματάκι που εγκαθίσταται σε ένα PC και με ένα USB καλωδιάκι αποκτάς πλήρη πρόσβαση στη ECU, με δυνατότητες να αλλάζεις χάρτες τροφοδοσίας, να αλλάζεις τον κόφτη, να τρέχεις διαγνωστικά και άλλα πολλά. Επίσης σου δίνουν όλους τους εργοστασιακούς χάρτες ανοιχτούς κλειστούς κλπ.
Το καλύτερο είναι ότι μπορείς να πάρεις ένα χάρτη PowerCommander και να τον περάσεις απ'ευθείας στην ECU. :smokin:
Χαρτογράφηση τροφοδοσίας
46987
Τρισδιάστατη χαρτογράφηση :smokin:
46988
Καταγραφή λειτουργίας του κινητήρα
46990
ECU Tests. Γκάβλα:D
46991
Δηλαδής άκυρο το Power Commander που πήρες? ότι κάνεις μπορείς πλέον και με αυτό?
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tropeas
Δηλαδής άκυρο το Power Commander που πήρες? ότι κάνεις μπορείς πλέον και με αυτό?
Πολύ άκυρο το PCIII. Τουλάχιστον το πήρα από ebay μόνο 230?.
To Tuneboy εκτός από χαρτογράφηση τροφοδοσίας κάνει άλλα τόσα πράγματα. Και δεν χρειάζεται να εγκαταστήσεις τίποτα κάτω από το σελάκι. :bigcry:
αυτο κανει πολυ περισσοτερα απο το pc. :cool:
edit --με προλαβες μικε-----
στο σιτε http://www.tuneboy.com.au/
εχει και συγκριση μεταξυ των 2
http://www.tuneboy.com.au/Compare/Compare.html
Δεν υπάρχει τίποτα καi για Suzuki..... :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bawl: :bawl: :bawl:
μόνο Triumph, Beneli, & Aprilia 2 μοντέλλα...:(
If you try and adjust the map (with a PCIII) in an area where the ECU runs in closed loop, the ECU will trim the map based on the feedback from the O2 sensor, this will in effect remove any adjustments that you have made with the PCIII. Not only that but it may cause other parts of the map to run lean because of the amount of trim it has had to apply to remove the PCIII trims. As you can imagine this is not a good situation.
On the other hand with TuneEdit you change an area from 14.5/1 to 13.5/1 by simply changing the target value, changing this value from 14.5/1 will stop the ECU from using closed loop mode in that area.
Και πιο καλό....
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tropeas
f you try and adjust the map (with a PCIII) in an area where the ECU runs in closed loop, the ECU will trim the map based on the feedback from the O2 sensor, this will in effect remove any adjustments that you have made with the PCIII. Not only that but it may cause other parts of the map to run lean because of the amount of trim it has had to apply to remove the PCIII trims. As you can imagine this is not a good situation.
Και πιο καλό....
Αυτό είναι και ο λόγος που έβγαλα τον Ο2 και σύνδεσα στη θέση του ένα μούφα, ο οποίος δεν αφήνει την ECU να μπει σε closed loop. Αυτό βέβαια έχει side effects κάποια μπουκώματα στο άνοιγμα του γκαζιού από κλειστή θέση. :sick:
Mike έβγαλε και version 3.0.Επίσης δίνει και καλύτερες τιμές για group buy.
Group buy......;) ;) :D :D ...;) ;) :wave2:
Κοιτα ρε συμπτωση.
Κατι τετοια μου ελεγε ο χαλιας ο Ζελι χθες για τουνμποι και νομιζα οτι μιλουσε για κανα γκει περιοδικο :rotflmao:
Λετε να βγει χαρτης για κανα Γιαπωνεζικο καποτε ε;:look:
Υ.Γ Γιαννη μαλλον,....(σκατα μαλλον αλλα τρωγομαι αγρια), θα κανω κινηση με το λινκ που μου εστειλες, αλλα θελω βοηθεια στην μεταφραση:wave2:
dirtbird
06/05/2006, 20:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από m1ke
Καταγραφή λειτουργίας του κινητήρα
Αυτό λέγεται μέτρηση παραμέτρων.
dirtbird
06/05/2006, 20:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από m1ke
ECU Tests. Γκάβλα:D
Και αυτό έλεγχος ενεργοποιητών (actuators test).
dirtbird
06/05/2006, 20:33
Ενδιαφέλον, λογικά θα υποστηρίξει στο μέλλον και μοντέρνα γιαπωνέζικα.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.