View Full Version : To Z kai o prwtarhs
^Deadly_Sin^
09/05/2006, 18:09
eimai kainourios stin parea sas an kai latrhs twn motosykletwn apo poly mikrh hlikia kai twra mias kai eftase to plhrwma tou xronou skopeuw na ginw katoxos mias z1000 to kalokairi. To erwthma pou me vasanizei omws einai oti san prwtarhs isws na min kataferw na thn "koumantarw". Polloi mou lene oti prepei na parw kati mikro san prwth mhxanh alla egw thelw z ki etsi yparxei problhma...peite mou ki eseis san katoxoi ths motosykletas thn gnwmh sas
Ennoeite oti den 8a arxisw ta zonglerika molis agorasw tin motosykleta,tha perimenw na tin mathw kai na me mathei
adam_tsouk
09/05/2006, 18:59
Να τη παρεις....
:D
Αν δεν έχεις οδηγική εμπειρία -δηλαδή χιλιόμετρα- θα έλεγα όχι. Καλύτερα κάτι μικρότερο.
Αν όμως πιστεύεις ότι θα τα καταφέρεις τότε με γεια σου....
^Deadly_Sin^
09/05/2006, 20:07
με θεωρω αρκετα ωριμο ετσι ωστε να μην "ξεχυθω" να κανω καφριλες στον δρομο και να φαω τα μουτρα μου. Θα την μαθω με το καιρο και ετσι πιστευω οτι σιγα σιγα θα μπορεσουμε να "ολοκληρωσουμε" την σχεση μας :) Το να παρω καποια μικρη μοτοσυκλετα μονο και μονο για να μαθω και μετα απο κανα χρονο να την αλλαξω το αποκλειω γιατι τα λεφτα δεν μου τρεχουν κι απ'τα μπατζακια για να αλλαζω μοτοσυκλετα συχνα. Με τρομαξε λιγο αυτη η αποψη παντως, το οτι καλυτερα να κοιταξω κατι πιο μικρο...μαλιστα το πιο τρομακτικο αυτης της αποψης ειναι το οτι μου το εχουν πει κι αλλοι :bawl:
Προσωπικά πιστεύω πως είναι λίγο επικίνδυνο να "ξεκινήσεις" με μία μηχανή που "βγάζει" περί τα 120 άλογα.
Όλοι κάναμε και μερικοί από εμάς κάνουμε ακόμα λάθη. Πόσο μάλλον ένας νέος οδηγός.
Μη ξεχνάς ότι όλη η συζήτηση γίνεται για την δική σου ασφάλεια.
Πάντα φιλικά. :wave2:
Συμφωνώ απόλυτα με τον προλαλήσαντα!
Το Ζ, 1000 'η 750 και κατα τη δική μου γνώμη ΔΕΝ είναι για νέο οδηγό μοτοσυκλέτας...
Κατα τη γνώμη μου, μπορεί να οδηγήσει και ένα έμπειρο οδηγό σε λάθος (υπέρ)εκτιμήσεις λόγω πολύ καλής αισθησης που δημιουργεί στον αναβάτη. Είναι σαν να τα "φοράς" τα Ζ ...
Εγώ μια φορά οδήγησα το 1000 και αυτό ένιωσα..
Απ την άλλη, περι ορέξεως...............
To ότι δεν θα κάνεις καφρίλες δεν παει να πει ότι δεν θα κάνεις οδηγικό λάθος.Ένα αυτό.
Δευτερον δεν θα το ευχαριστηθείς το μοτόρι σου γιατί θα σε πηγαίνει δεν θα το πηγαίνεις.Θα σε κάνει ότι θέλει,δεν μπορείς να φανταστείς πόσο ευκολα τρως σαβούρδα στους Ελληνικούς δρόμους επειδή ξεκίνησες στο φανάρι λίιιγο πιο γρήγορα απ ότι έπρεπε.10+ κιλά ροπής σε μηχανάκι έχεις ιδέα τι είναι?
Γνώμη μου:τσίμπα κανένα 400cc να μάθεις τα βασικά και αργότερα βλέπεις..
δλδ με το που την βλεπεις τρεμεις???? θεμα αυτοπεποιθησης ειναι .
π.χ. οταν εβλεπα το cbr1100 xx ,το εβλεπα καπως ,δεν μου ταιριαζε ρε φιλε........αλλα αυτο που εχω ουτε μου περασε απο το νου αυτο το διλλημα και απειρος οδηγος ειμαι ........
......αλλα ειχα στο μυαλο οτι αυτη η μοτο ειναι για μενα .......
Οταν ειχα παρει ενα 400cc το κρατησα 1 μηνα γιατι ειχα αυτο τον φοβο.......
Ισως ειναι και θεμα ηλικιας.......
^Deadly_Sin^
09/05/2006, 22:00
βασικα οχι δεν τρεμω και ενταξει,πιστευα πως δεν θα υπηρχε κανενα προβλημα αλλα με ολα αυτα που ειχα ακουσει (και μου λετε κι εσεις τωρα) μπορω να πω πως αγχωθηκα και το κυριοτερο απογοητευτηκα. Οσον αφορα το 400αρι δεν μου ερχεται κανενα στο μυαλο που να μην ειναι μεταχειρισμενο και δεν σκεφτομαι καν για μεταχειρισμενο (βεβαια ουτε για 400αρι σκεφτομαι να πω την αληθεια)...Μα καλα τοσο δυσκολο ειναι? :bawl:
adam_tsouk
09/05/2006, 22:03
καβατζωσε κανενα για μια βολτιτσα (οχι σε στενακια για 2 λεπτα), μονο ετσι θα καταλαβεις...
εγω παντως επιμενω πως αν το θες, παρτο...
ΦΙΛΕ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ:nono:
ΕΙΣΑΙ ΜΙΚΡΟΣ ΚΑΙ ΑΠΕΙΡΟΣ ΟΧΙ ΑΝΩΡΙΜΟΣ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΒΑΝΤΖΑΡΕΙΣ ΧΛΜ ΠΡΩΤΑ,
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΟΝΟ ΜΕ ΣΕΝΑ ΑΛΛΑ
ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ,ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ,
ΤΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ ΚΛΠ.
ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΞΕΡΕΙΣ?ΕΧΕΙΣ ΠΕΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ?
ΣΚΕΨΟΥ ΤΟ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΣ.
ΕΧΕΙΣ ΚΑΙΡΟ... ΑΣΕ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΕΙ ΝΕΟ Ζ.
ΦΙΛΙΚΑ:beer:
bonepeeler
09/05/2006, 22:16
Όχι όχι όχι.
Θα περάσει ένα τρίμηνο και θα νομίζεις πως το ξέρεις.
Τότε θα φας τα μούτρα σου.
Και πίστεψε με πονάει.
Πάρε το 750 καλύτερα.
bonepeeler
09/05/2006, 22:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από Z-BADBOY'STOY
... ΑΣΕ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΕΙ ΝΕΟ Ζ.
ΦΙΛΙΚΑ:beer:
1400 :evil: :evil: :evil: :evil:
Αρχικά δημιουργήθηκε από ^Deadly_Sin^
βασικα οχι δεν τρεμω και ενταξει,πιστευα πως δεν θα υπηρχε κανενα προβλημα αλλα με ολα αυτα που ειχα ακουσει (και μου λετε κι εσεις τωρα) μπορω να πω πως αγχωθηκα και το κυριοτερο απογοητευτηκα. Οσον αφορα το 400αρι δεν μου ερχεται κανενα στο μυαλο που να μην ειναι μεταχειρισμενο και δεν σκεφτομαι καν για μεταχειρισμενο (βεβαια ουτε για 400αρι σκεφτομαι να πω την αληθεια)...Μα καλα τοσο δυσκολο ειναι? :bawl:
βασικα εισαι και τυχερος γιατι εδω θα μαθεις πολλα πραγματα πιστευω στο φορουμ δλδ ,τωρα που εισαι απειρος και σε μικρη ηλικια.
η γνωμη μου ειναι να παρεις την μοτο (αν και η Ζ750 νομιζω ειναι σουπερ και για πολλα παιδια στην ηλικια σου απιαστο ονειρο)και να ακους τις γνωμες των μελων και θα δεις οτι ολα θα πανε καλα.
Πολλες φορες το προβλημα ειναι ο στενος κυκλος με φιλους και γνωστους ξερολες και με κινδυνολογιες.
Ενταξει και απο δω μεσα καποιοι ισως ειναι αρνητικοι για την επιλογη σου αλλα θα εχουν δει πολλα τα ματια τους και ξερουν.
Μην απογοητευσαι αμεσως και μιας και εχεις κατασταλαξει για Ζ ,ξανασκεψου για το 750
Zbandit750
10/05/2006, 00:15
Και εγω θα σου ελεγα να αρχισεις με κατι πιο ελαφρυ και αδυναμο και με πιο αργη γεωμετρια που να μην ειναι τοσο απολυτο στην συμπεριφορα και να "συγχωρει" και μικρα λαθη. Γνωμη μου ειναι οτι για να τον αρχαριο μεγαλυτερο ρολο παιζει η αργη γεωμετρια και μετα η δυναμη.
Οι μηχανες και ειδικα αυτες με γρηγορη σπορ γεωμετρια (μικρη καστερ και ιχνος , το Ζ τα εχει και τα δυο) και δυνατους κινητηρες , δεν συγχωρουν λαθη.
Το Ζ ειναι φοβερο , αλλα για αρχαριο θα το ελεγα μεχρι και επικινδυνο.
ειναι και πως βλεπεις την μοτο.........
αν την δεις σαν ενα ψυχρο εργαλειο που θα κανεις τσαρκες (π.χ.αυτοκινητο για μενα) η...
αν πραγματικα νοιωθεις οτι θα ειναι κατι ξεχωριστο στη ζωη σου και κομματι του εαυτου σου.........δλδ θελει και λιγη τρελλα, κακα τα ψεματα.........
κι ας σε λενε ψωνιο .......
^Deadly_Sin^
10/05/2006, 00:25
αυτοκινητο εχω και δεν μπορω να πω οτι με ενθουσιαζει,χρησιμο ειναι ορισμενες φορες αλλα βαρετο και χωρις προσωπικοτητα. Μοτοσυκλετα ηθελα απο τα 13 μου πανω κατω και απο τοτε που βγηκε το Ζ πολυ συχνα με ονειρευομαι πανω του :) Ειμαι της αποψης οτι εφοσον εχει καλα φρενα και και αναρτησεις θα παρεχει ασφαλεια και η επιπλεον δυναμη παλι θεωρω οτι προσφερει ασφαλεια εφοσον μπορεις ευκολα να κανεις ενα προσπερασμα ας πουμε.Απο κει και περα ναι θελει συνεση αλλα με αγαπω παρα πολυ για να κανω κατι που μπορει να αποβει μοιραιο για μενα. Παντως παιδια ενταξει,δεν ειναι και κανα zx10r δεν ειναι τοσο extreme, μηπως υπερβαλετε και λιγο? (μην το παρετε στραβα αυτο,απλα να μωρε,ειναι οι τελευταιες ελπιδες μου να ακουσω κατι θετικο) :rolleyes:
Zbandit750
10/05/2006, 00:36
Το ΖΧ10 ειναι για λιγους και μαλιστα λιγοτερους απο αυτους που το εχουν.
Για αρχαριο και το Ζ extreme ειναι. Η δυναμη ακομα και του 750 ειναι μεγαλη και η ροπη του και στην κακη ελληνικη ασφαλτο κανει πιρουετες και οταν δεν το θες. Τα χλμ μαζευονται για πλακα και αν κανεις λαθος αντε να φρεναρεις αφου ο δρομος δεν εχει τριβη.
Εγω ειχα 5 χρονια bandit 400 που βγαζει 60 αλογα , απο τα πιο δυνατα 400αρια και η γεωμετρια του ηταν χαλια και ηταν πολυ δυσκολο και αποτομο στην οδηγηση.
Το Ζ οταν το οδηγησα μου φανηκε αρνακι , πολυ ομαλο , πολυ ελαφρυ , προοδευτικο , ολα σουπερ και ετσι ειναι. Αλλα το γκαζι ειναι πολυ και η γεωμετρια ειναι γρηγορη και αν δεν ξερεις και δεν το σεβαστεις δεν θα σε συγχωρεσει.
Εγώ πριν πάρω το Ζ750 είχα ενα bros400. Με το bros μετράω 5 μαλακισμένες πτώσεις με λιγότερο απο 20ΚΜ την ώρα στα πρώτα 15.000 χιλιόμετρα που μάθενα . Ζημειές μηδενικές. Αν προσέχεις δεν θα πέσεις με πολλά το πρόβλημά σου θα είναι τα λίγα. Όλες οι μηχανές πιάνουν 100 πολύ εύκολα και όλες είναι επικίνδίνες για αρχάριους. Οταν το πάρεις το μηχανάκι απλά πρεπει να μάθεις να σταματάς γρήγορα και με ασφάλεια. Μετά να μάθεις που σε πέρνει να το ανοίγεις και να κάνεις σίγουρες κινήσεις. Τα λίγα χιλιόμετρα να φοβάσαι όπου το βάρος της μηχανής φαίνεται. Με το Ζ μόνο μια φορά έχω φύγει έξω απο μια στροφή που με τρόμαξε αφού μπήκα με μερικά χιλιόμετρα παραπάνω. ευτυχώς που δεν είχε κανα βράχο ή κανα γκρεμό. Αν είχα περισότερη εμπειρία απλά θα πλάγιαζα παραπάνω. Αυτό που έκανα ήταν να την σηκώσω ορθια και να πατήσω φρένο όσο είχα ασφαλτο. Αυτό το έπαθα μετά απο 10.000 χιλιόμετρα και γιατι είχα υπερβολική εμπιστοσίνη σε αυτά που έκανα. Η ζημιές ήταν αμελητέες γιατί απλα έπεσα αφού είχα σταματίσει σε κάτι θάμνους. Μια άλλη φορά που μου την ρίξανε παρκαρισμένη πλήρωσα σε ζημιές 1400. Για αυτό πάρε καλύτερα μια μεταχειρισμένη με 1500 να μάθεις και μετά πέρνεις αυτό που θές. Εξάλλου μικρός είσαι ακόμα!
ΟΧΙ Ζ750 για πρωτη μηχανη.ΕΛΕΟΣ
Εκτος αν εισαι πλουσιος και αγοραζεις το Ζ με 2-3 μεροκαματα..
:eyepop:
Πρωτη μηχανη (αφου διαλεξεις το στυλ) το πολυ μεχρι 250cc
Aλλα και παλι αυτη ειναι η γνωμη μου και οπως ξερουμε ολοι εχουν απο "εναν".:wacko:
^Deadly_Sin^
10/05/2006, 09:32
δεν ειναι οικονομικο το θεμα (θα μου το παρει η ΜΑΜΑ και θα κολλησω και αυτοκολλητακι "με τα λεφτα της μαμας" στην ουρα).Το να παρω ομως ενα φτηνιαρικο και να το αλλαξω μετα απο ενα χρονο μου φαινεται περιτη οικονομικη επιβαρυνση. Βασικα αποτι καταλαβα μαλλον δεν διαλεξα και την καλυτερη μοτοσυκλετα για αρχη....Αν και μαλλον δεν ειναι το καταλληλο μερος του φορουμ για να ρωτησω αλλα μια ducati s2r που ειναι πιο αδυναμη θα ηταν καλυτερη?
Αν είναι να στην πάρει η μαμά άστο καλύτερα... Αν δεν το πληρώσεις μόνος σου το μηχανάκι να το πονάς με κάθε ζημιά που του κάνεις δεν θα προσέχεις τόσο πολύ
MIKE_16V
10/05/2006, 10:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από jp79
Αν είναι να στην πάρει η μαμά άστο καλύτερα... Αν δεν το πληρώσεις μόνος σου το μηχανάκι να το πονάς με κάθε ζημιά που του κάνεις δεν θα προσέχεις τόσο πολύ
Τα μηχανακια ή τα πονας ή οχι:evil: Απο τα νοικιαρικα μεχρι το δικο σου!
sapila racing
10/05/2006, 10:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από ^Deadly_Sin^
δεν ειναι οικονομικο το θεμα (θα μου το παρει η ΜΑΜΑ και θα Αν και μαλλον δεν ειναι το καταλληλο μερος του φορουμ για να ρωτησω αλλα μια ducati s2r που ειναι πιο αδυναμη θα ηταν καλυτερη?
Κι εγώ είμαι κατά του Ζ (750 η 1000) για πρώτη μηχανή.
Κατ αρχήν δεν λές αν έχεις καθόλου εμπειρία, οπότ εθεωρώ ότι δεν έχεις, η έχεις με παπί ας πούμε.
Πάρε ενα πιο ελαφρύ, μικρό, ήσυχο, μηχανάκι μεταχειρισμένο για κανα δυό χρόνια.
Υπάρχουν πολλά αξιόλογα μηχανάκια που δεν θα σε τρομάξουν και θα σε μάθουν.
Πχ Kawasaki ER5, Honda CB500, Suzuki GS500 κλπ.
Το παίρενεις μεταχειρισμένο γύρω στα 3000 και το πουλάς χωρίς να χάσεις σχεδόν τίποτα.
Το S2R το έχω καβαλήσει σε τεστ ride της Ducati στην πίστα των Σερρών.
Πολύ καλό στήσιμο, φρένα, πηρούνι, ψαλίδι, σκελετός, αναρτήσεις, αλλα το μοτέρ είναι 'λίγο΄για το μηχανάκι και επίσης είναι ακριβό.
Αν θές Ducati (για να ξεχωρίζεις) πάρε ένα μεταχειρισμένο Dark 620 και θα είσαι μια χαρά.
Αυτό που πρέπει να ξέρεις, δυστυχώς, είναι ότι θα πέσεις. Το θέμα είναι να μην πέσεις άσχημα και χτυπήσεις και να μην πληρώνεις κερατιάτικα.
Ο φίλος παραπάνω πλήρωσε 1500 για τούμπα από παρκάρισμα, καταλαβαίνεις.
Επίσης στον προυπόλογισμό σου πρέπει να υπόλογίσεις, κράνος, μπυφάν, μπότες, γάντια. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ αυτά. Αλλα 1000 ευρώ σχεδόν.
Ελπίζω να κατάλαβες....:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από emankov
ΟΧΙ Ζ750 για πρωτη μηχανη.ΕΛΕΟΣ
Εκτος αν εισαι πλουσιος και αγοραζεις το Ζ με 2-3 μεροκαματα..
:eyepop:
Πρωτη μηχανη (αφου διαλεξεις το στυλ) το πολυ μεχρι 250cc
Aλλα και παλι αυτη ειναι η γνωμη μου και οπως ξερουμε ολοι εχουν απο "εναν".:wacko:
Όπως λέει και μια παροιμία:
"Δεν μπορείς να πας απο το γαϊδούρι κατευθείαν στο άλογο... Υπάρχει και το μουλάρι.." :D
Με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο...
παρε ενα ER6N ειναι οτι πρεπει για 1ο μηχανακι....
www.er-6n.com
^Deadly_Sin^
10/05/2006, 11:08
δεν μου κανει "κλικ" το 6. καλυτερα να δωσω το κατι παραπανω και να παρω το s2r που εχει καλυτερα περιφερειακα (αρα μεγαλυτερη ασφαλεια) και εφοσον ο κινητηρας εχει πανω κατω την ιδια ιπποδυναμη με αυτη που προτεινεις θα ειμαι ενταξει λογικα ε?
Εμπειρια εχω μονο απο παπακια και σκουτερακια,εχω και ενα yamaha maxster 125 στην κατοχη μου
υπ'όψιν οτι s2r που λες εχει 2πλασια και 3πλασια εξοδα συντήρησης οπως τα περισσότερα ducati....
και πολυ ακριβα ανταλλακτικά (ειναι και λογικο μεχρι ενος σημείου αφου χρησιμοποιεί ακριβα περιφερειακά)
αυτα τα λεω γιατι πχ ενα χαζο πέσιμο μπορει να σου στιχισει πχ 2-3000 ευρω ενω το αντίστοιχο με ενα γιαπωνέζικο τα μισα λεφτα
πχ μια μανετα κανει 19 ευρω για το Ζ και για το ducati υπερ τριπλάσια....
ρωτα!
^Deadly_Sin^
10/05/2006, 11:41
τελικα το αποφασισα.....θα παρω..............ZZR 1400!!!!!!!!!!
πλακα κανω φυσικα!! :rotflmao:
το θεμα ειναι οτι δεν μπορω να βρω κατι ωραια σε κυβικα 400-500 αντε 600 και οπωσδηποτε του κουτιου,δεν θελω μεταχειρισμενο.
Το Ζ ειναι πολυ δυνατο για καποιον που
εχει μικρη εμπειρια.δεν ειναι μηχανη για
να μαθεις.δεν ειναι ευκολο να
στριψεις μια μηχανη 190 κιλων,ουτε να οδηγας
με 200 +.τα παντα εχουν μια σταδιακη εξελιξη.
ξεκινα απο κατι μικροτερο,και κατα προτιμηση
μεταχειρισμενο.:wave2:
sapila racing
10/05/2006, 11:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
υπο'όψιν οτι s2r που λες εχει 2πλασια και 3πλασια εξοδα συντήρησης οπως τα περισσότερα ducati....
και πολυ ακριβα ανταλλακτικά (ειναι και λογικο μεχρι ενος σημείου αφου χρησιμοποιεί ακριβα περιφερειακά)
αυτα τα λεω γιατι πχ ενα χαζο πέσιμο μπορει να σου στιχισει πχ 2-3000 ευρω ενω το αντίστοιχο με ενα γιαπωνέζικο τα μισα λεφτα
πχ μια μανετα κανει 19 ευρω για το Ζ και για το ducati υπερ τριπλάσια....
ρωτα!
Καλά στα λέει ο idi!
Εγώ σου πρότεινα το 620 dark αν θες Ducati γιατί είναι το πιο φτηνο, και έχει και μονό δίσκο μπροστά.
Τα φρένα του S2R δεν ειναι για αρχάριους με τίποτα!! Καμία σχέση με του Ζ750 ας πούμε.
Οι δαγκάνες είναι διπίστονες, αλλά έχουν πολύ δύναμη, δάγκωμα, και σωληνάκια υψηλής από ΄μαμά΄.
Κοινώς σε φρενάρισμα πανικού η τούμπα καραδοκεί.
Τώρα "κανονικά" θα έπρεπε να πω να πάρει ένα μτχ 400άρι για αρχή το παιδί ή άντε ένα ER6.........
Έλα μου όμως που κι εγώ είχα περίπου το background του φίλου Deadly_Sin και παρόλα αυτά μια χαρά τα "κατάφερα" με το GSXR600. Ούτε έπεσα, ούτε χαζοπτώση είχα και νομίζω αρκετά πράγματα έμαθα που πραγματικά δεν ξέρω αν θα τα είχα μάθει με άλλη μηχανή. Και όπως εξελίχτηκαν τα πράγματα κατέληξα να οδηγώ (από ότι φαίνεται) μόνο πίστα. (Καλό για την υγεία, κακό για την τσέπη αυτό!)
Οπότε δεν ξέρω τι να πω...... Μάλλον δεν μπορώ να πω τπτ γιατί για να προτείνεις κάτι τέτοιο σε κάποιον πρέπει να τον ξέρεις καλά. Να ξέρεις τι ιδιοσυγκρασία έχει, πόσο μπορεί να παρασυρθεί, πόσο έχει όρεξη για διάβασμα, πόσο έχει τάση προς καγκουριές..... Ακόμα και να τα ξέρεις αυτά πάλι είναι ρίσκο να προτείνεις κάτι...... Οπότε μάλλον πρέπει να ακολουθήσω την ασφαλή οδό και να σου προτείνω φίλε Deadly_Sin να πάρεις ένα μτχ 400άρι......
Ότι και να πάρεις πάντως να ρίξεις πολύ διάβασμα και να πάς και σε σχολείο οδήγησης. Μην ακούς οδηγικές συμβουλές από ΚΑΝΕΝΑΝ, ούτε από φίλο ή παρέα, ούτε από εδώ μέσα. Μόνο ότι λένε οι επαγγελματίες (συγγραφείς και δάσκαλοι) είναι έγκυρο. Αλλιώς για κάθε πράγμα που πρέπει να ξέρεις, θα ακούσεις δέκα απόψεις.
εγω λεω παρτο αφου το γουσταρεις. να ξερεις ομως θελει ιδιαιτερη συνεση το γκαζι του. δεν ειναι παιξε-γελασε. δοκιμασε να παρεις και κανενα test ride πρωτα για να πεισεις τον εαυτο σου οτι θα τα καταφερεις...
Deadly, εγώ από παπάκι πήγα σε Ζ750. Η όποια εμπειρία νομίζεις πως έχεις, πίστεψέ με, δεν υπάρχει. Δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ σχέση στην οδήγηση των δύο. ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ. Θα ξεκινήσεις να μαθαίνεις από το μηδέν. Και όπως κάθε καινούργια ανακάλυψη, θα έχεις και αποτυχίες. Σιγουρα θα πέσεις γιατί δεν ξέρεις να την στρίβεις, σίγουρα θα τρομοκρατηθείς σε ευθείες γιατί όταν είσαι με 200 και δεις εμπόδιο, έχεις μερικά κλάσματα του δευτερολέπτου να το αποφύγεις. Το Ζ έιναι ελαφρύ στο δρόμο, αλλά βαρύ στην ακινησία. Επίσης, όπως κάθε μηχανή, δεν παρκάρεται όπου χώραγε το scooter. Λογικό μεν, άσχημο όμως να το συνειδητοποιείς όταν δεν βρίσκεις θέση. Αν το χέρι σου είναι λίγο βαρύτερο, θα έχεις πρόβλημα. Δεν λέω πως είσαι ανωριμος κτλ, απλά, υπάρχουν στιγμές που θα πρέπει να δείξεις αυτοσυγκράτηση και να μην ανοίξεις το γκάζι, γιατι το Ζ αρπάζει γρήγορα. Εγώ μετράω ήδη 3 πτώσεις σε 1 χρόνο, οι 2 από απειρία, και οι 2 σε στροφή. Αν θες να το πάρεις πάρτο, αλλά τουλάχιστον για τα πρώτα 10000 χλμ συμπεριφέρσου σαν 80αρης.
Καλησπέρα κι απο μένα.
Κατ'αρχήν το νικ σου,με βάζει σε σκέψεις...:rolleyes: :p
Και να ρωτήσω κατι απλό: 1000cc ΤΙ θα τα κάνεις?
Το νου σου,γιατί η μόστρα δεν είναι μόνο στο ΤΙ πιλοτάρεις αλλά κυρίως στο ΠΩΣ το πιλοτάρεις.
Μάθε τι να προσέξεις στο δρόμο με μοτο.-είναι απίστευτα πολυ περισσότερα απο auto και κοινά για όλα τα κυβικά-
Μάθε να στρίβεις με ένα 400αρι,για να εκτιμήσεις και το σετ γκάζι-φρένο-κράτημα του μεγαλύτερου...
Κάνε την καρδιά σου πέτρα και πάρε ενα μικρότερο...
Και ας μην σου αρέσει και τοοοσο πολυ...
Φιλικότατα
Αρχικά δημιουργήθηκε από dj_Zed
Συμφωνώ απόλυτα με τον προλαλήσαντα!
Το Ζ, 1000 'η 750 και κατα τη δική μου γνώμη ΔΕΝ είναι για νέο οδηγό μοτοσυκλέτας...
Κατα τη γνώμη μου, μπορεί να οδηγήσει και ένα έμπειρο οδηγό σε λάθος (υπέρ)εκτιμήσεις λόγω πολύ καλής αισθησης που δημιουργεί στον αναβάτη. Είναι σαν να τα "φοράς" τα Ζ ...
Εγώ μια φορά οδήγησα το 1000 και αυτό ένιωσα..
Απ την άλλη, περι ορέξεως...............
Διαφωνω καθετος!!!:nono:
Ειχα παπακι για 9 χρονια (ενα ιστορικο Astrea Grand)...ακομα το εχω και δε προκειτε να το πουλησω με τιποτα.
Πηρα τον Ιουλη την πρωτη μου σοβαρη μηχανη...ενα επταμορφο Ζ750!
Ολοι τα ιδια μου ελεγαν. Πρωτη μηχανη...750cc και με 100 αλογα? Δεν ειανι αυτα για σενα! Παρε ενα Transalp!!!
Transalp...SHIT!!!!No way!
To Z ειναι αρκετα φιλικο...αμα εχεισ ρεγουλα στο γκαζι και τα μυαλα in the head! Το μονο προβλημα που αντιμετωπισα..ηταν το υπερβολικο βαρος! Εδω που τα λεμε παιδια ειναι θεοβαρη η π*****α!
^Deadly_Sin^
10/05/2006, 18:04
βασικα προτιμησα το 1000 γιατι εχει καλυτερες αναρτησεις,φρενα,εμφανιση και τα εξτρα αυτα κυβικα με οτι αυτο συνεπαγεται. Αποτι βλεπω υπαρχουν κι αλλα παιδια που καναν την μεταβαση με επιτυχια η σχετικη επιτυχια αρα....μπορω κι εγω με το candoo!!! :p Δεν μπορω να "συναψω σχεση" με μια μηχανη που δεν μπορω να πω οτι την θελω απολυτα. Σιγουρα θα περασω καλα μαζι της αλλα δεν θα εχω αυτη την ορεξη η το μερακι να κατσω να την πλυνω προσεχτικα,να την γυαλισω,να της μιλησω κτλ (ειμαι σιγουρος πως πιανετε τι θελω να πω) γι'αυτο αποκλειω μεταχειρισμενα 400αρια κτλ. Η μονη αλλη που μου αρεσει σε παραπλησια τιμη ειναι η s2r οπως προανεφερα και δεν μπορω να πω οτι με ενδιαφερει πολυ το κοστος συντηρησης,λιγο εδω λιγο εκει θα βολευτουν ολα,αλλωστε ο ερωτας θελει θυσιες! (με τιν λεξη ερωτα δεν εννοω αποκλειστικα το s2r εννοω οποια μηχανη εχει αυτο το κατι που σου κανει το κλικ")
Αρχικά δημιουργήθηκε από megatim
Deadly, εγώ από παπάκι πήγα σε Ζ750. Η όποια εμπειρία νομίζεις πως έχεις, πίστεψέ με, δεν υπάρχει. Δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ σχέση στην οδήγηση των δύο. ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ. Θα ξεκινήσεις να μαθαίνεις από το μηδέν. Και όπως κάθε καινούργια ανακάλυψη, θα έχεις και αποτυχίες. Σιγουρα θα πέσεις γιατί δεν ξέρεις να την στρίβεις, σίγουρα θα τρομοκρατηθείς σε ευθείες γιατί όταν είσαι με 200 και δεις εμπόδιο, έχεις μερικά κλάσματα του δευτερολέπτου να το αποφύγεις. Το Ζ έιναι ελαφρύ στο δρόμο, αλλά βαρύ στην ακινησία. Επίσης, όπως κάθε μηχανή, δεν παρκάρεται όπου χώραγε το scooter. Λογικό μεν, άσχημο όμως να το συνειδητοποιείς όταν δεν βρίσκεις θέση. Αν το χέρι σου είναι λίγο βαρύτερο, θα έχεις πρόβλημα. Δεν λέω πως είσαι ανωριμος κτλ, απλά, υπάρχουν στιγμές που θα πρέπει να δείξεις αυτοσυγκράτηση και να μην ανοίξεις το γκάζι, γιατι το Ζ αρπάζει γρήγορα. Εγώ μετράω ήδη 3 πτώσεις σε 1 χρόνο, οι 2 από απειρία, και οι 2 σε στροφή. Αν θες να το πάρεις πάρτο, αλλά τουλάχιστον για τα πρώτα 10000 χλμ συμπεριφέρσου σαν 80αρης.
10000 χλμ ? Νο SHIT!!!Τι λε ρε κουμπαρο? 10000 θες περιπου 10 μηνες να τα κανεις.Αν ειναι να το παρω και να πηγαινω για τοσο καιρο οπως ο μπαμπας μου με τη freewind...μενω και με το παπακι...δε θα με κοροιδευουν κιολας!
Αρχικά δημιουργήθηκε από ^Deadly_Sin^
βασικα προτιμησα το 1000 γιατι εχει καλυτερες αναρτησεις,φρενα,εμφανιση και τα εξτρα αυτα κυβικα με οτι αυτο συνεπαγεται. Αποτι βλεπω υπαρχουν κι αλλα παιδια που καναν την μεταβαση με επιτυχια η σχετικη επιτυχια αρα....μπορω κι εγω με το candoo!!! :p Δεν μπορω να "συναψω σχεση" με μια μηχανη που δεν μπορω να πω οτι την θελω απολυτα. Σιγουρα θα περασω καλα μαζι της αλλα δεν θα εχω αυτη την ορεξη η το μερακι να κατσω να την πλυνω προσεχτικα,να την γυαλισω,να της μιλησω κτλ (ειμαι σιγουρος πως πιανετε τι θελω να πω) γι'αυτο αποκλειω μεταχειρισμενα 400αρια κτλ. Η μονη αλλη που μου αρεσει σε παραπλησια τιμη ειναι η s2r οπως προανεφερα και δεν μπορω να πω οτι με ενδιαφερει πολυ το κοστος συντηρησης,λιγο εδω λιγο εκει θα βολευτουν ολα,αλλωστε ο ερωτας θελει θυσιες! (με τιν λεξη ερωτα δεν εννοω αποκλειστικα το s2r εννοω οποια μηχανη εχει αυτο το κατι που σου κανει το κλικ")
Καλο ειναι να λεμε τα πραγματα με τ'ονομα τους...Εγω οταν εκανα το βημα απο το παπακι στο Ζ750 ημουν 26 χρονων με 9 χρονια πειρα μοτοσυκλετιστη (εστω και σε παπακι) και 8 χρονια οδηγος αυτοκινητου με αμετρητα χιλιομετρα και στα δυο!
Βλεπω τι κανω τωρα με το Ζ750 και λεω πως αμα το ειχα στα 19-20 μου...θα ηταν πολυ κακο για την υγεια μου. Ολα ειναι θεμα χαρακτηρα...αμα βραζει το αιμα...
Γνωμη που δεν προκειτε να αλλαξω με τιποτα ...ειναι...μη παρεις οχημα (μηχανη ή αυτοκινητο) που να μη σου αρεσει! Θα το βαρεθεις στο μηνα και δε θα σου κανει ορεξη να το πλυνεις,η να το συντηρησεις σωστα! Αν σου αρεσει το Ζ750...go for it...αν και για την ηλικια σου (απο οτι καταλαβα εισαι μικρος) ειναι too much. Οπως λες και εσυ...ενα Ducati θα ηταν πιο super.Ασε που το ονομα και μονο...δινει αξια και στο μηχανακι και στον αναβατη.
Οπως ειπαν οι προλαλυσαντες,,,ενα δαρκ 620 ειναι οτι πρεπει και ειναι και αρκετα ομορφο και διαχρονικο.Βρες ενα σε αριστη κατασταση μοντελο του 2003-2004 και χτυπα το.Κρατα το κανα χρονο και μετα πηδας σε ενα πιο δυνατο πιο σωστο μηχανακι. ΑΝ παρεις to monster θα δεις κιολας αν ενα γυμνο μηχανακι ειναι αυτο που θες. Εγω δε μπορω να πω οτι εκανα λαθος...αλλα τελικα μου αρεσουν οι βολτες εκτος πολης (εθνικη μιλαω).Το Ζ750 δεν εχει φερινγκ και στη εθνικη σε κουραζει οταν τρεχεις με πολλα (150+).Το επομενο μου μηχανακι σιγουρα θα ειναι super sport (καλα να'μαστε).
Think about that "kid":beer:
Παρε το και να το χρησιμοποιείς με σύνεση.Αλλά καλύτερα το 750.Αφου το θέλεις και το έχεις μεσα στο μυαλό και την ψυχή σου σίγουρα θα προσέξεις όσο πρέπει.Ορμα
Είμαι αναβάτης μίας εβδομάδας και 330 χιλιομέτρων κι έτσι δεν είμαι σε θέση να δώσω συμβουλές, αλλά θα πω την εμπειρία μου. Έχασα το μπροστινό από φρενάρισμα (απειρία + πανικός + οδόστρωμα παρκέ γυαλισμένο με Οverlay) με πολύ λίγα χιλιόμετρα (ερχόταν κατά πάνω μου αυτοκίνητο με L -εκπαιδευτικό) και τη μηχανή (Pegaso Strada) θα την είχα σίγουρα ξαπλώσει αν ήταν έστω και λίγο βαρύτερη -με το ζόρι την κράτησα όρθια. Τα 220 kg του Z (γεμάτο) είναι πολλά.
Καλές βόλτες! :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zzz750
10000 χλμ ? Νο SHIT!!!Τι λε ρε κουμπαρο? 10000 θες περιπου 10 μηνες να τα κανεις.Αν ειναι να το παρω και να πηγαινω για τοσο καιρο οπως ο μπαμπας μου με τη freewind...μενω και με το παπακι...δε θα με κοροιδευουν κιολας!
Καλά μη βαράς! :p
Εξάλλου προτιμώ να με κοροιδεύουν για 10 μήνες και να με θαυμάζουν :D για τους υπόλοιπους παρά να με κοροιδεύουν από τον 1ο μήνα, όταν θα είμαι με το χέρι/ποδι στο γύψο και θα έχει καλοκαιράκι και όλοι θα είναι έξω και εγώ μέσα γιατί ήθελα να τρέξω πριν μάθω να περπατάω.
Αρχικά δημιουργήθηκε από ^Deadly_Sin^
βασικα προτιμησα το 1000 γιατι εχει καλυτερες αναρτησεις,φρενα,εμφανιση και τα εξτρα αυτα κυβικα με οτι αυτο συνεπαγεται. Αποτι βλεπω υπαρχουν κι αλλα παιδια που καναν την μεταβαση με επιτυχια η σχετικη επιτυχια αρα....μπορω κι εγω με το candoo!!! :p Δεν μπορω να "συναψω σχεση" με μια μηχανη που δεν μπορω να πω οτι την θελω απολυτα. Σιγουρα θα περασω καλα μαζι της αλλα δεν θα εχω αυτη την ορεξη η το μερακι να κατσω να την πλυνω προσεχτικα,να την γυαλισω,να της μιλησω κτλ (ειμαι σιγουρος πως πιανετε τι θελω να πω) γι'αυτο αποκλειω μεταχειρισμενα 400αρια κτλ. Η μονη αλλη που μου αρεσει σε παραπλησια τιμη ειναι η s2r οπως προανεφερα και δεν μπορω να πω οτι με ενδιαφερει πολυ το κοστος συντηρησης,λιγο εδω λιγο εκει θα βολευτουν ολα,αλλωστε ο ερωτας θελει θυσιες! (με τιν λεξη ερωτα δεν εννοω αποκλειστικα το s2r εννοω οποια μηχανη εχει αυτο το κατι που σου κανει το κλικ")
ειτε παρεις το 1000 ειτε το 750 να υπολογιζεις ενα εξαμηνακι για να νιωθεις
ανετα πανω του. Εγω απο παπια πηρα το 750 τον περασμενο Ιουνιο και ακομη το μαθαινω.
Αντε ρε μεγειες μεγειες ειμαι σιγουρος θα το παρεις
:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από megatim
Καλά μη βαράς! :p
Εξάλλου προτιμώ να με κοροιδεύουν για 10 μήνες και να με θαυμάζουν :D για τους υπόλοιπους παρά να με κοροιδεύουν από τον 1ο μήνα, όταν θα είμαι με το χέρι/ποδι στο γύψο και θα έχει καλοκαιράκι και όλοι θα είναι έξω και εγώ μέσα γιατί ήθελα να τρέξω πριν μάθω να περπατάω.
+100000000
SUPER σωστος...:wave2:
Φιλε να σου πω την γνωμη μου.
1ον Παρε ducati για να δεις το φως!!(καλα μη βαρατε!)
2ον 1000cc ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ για πρωτη μηχανη..Εγω προσωπικα εκανα 5 χρονια σχολειο πανω σε μηχανακια μεχρι 200cc για να μαθω και τωρα πηγα σε 620 με 63 αλογα, τα 100 του fazer μου φαινοντουσαν πολλα...
Και οταν λεω να μαθεις δεν εννοω τη μηχανη,αυτο ειναι το ευκολο, εννοω την εμπειρια στο δρομο.
Δυστηχως η ευτυχως ζουμε στην Ελλαδα και κυκλοφορουν πολλοι μαλακες,οι δρομοι ειναι χαλια και γενικα υπαρχουν ενα σωρο κινδυνοι που τους μαθενεις μονο αν τους συναντησεις...
Με μια μηχανη χαμηλων κυβικων τα λαθη που θα κανεις,και πιστεψε με θα κανεις,συγχωρουντε και οι πτωσεις που θα εχεις δεν θα ειναι "σκληρες"...
Και οπως εχει πει καποιος αλλος υπαρχουν 2 κατηγοριες μηχανοβιων αυτοι που εχουν πεσει και αυτοι που θα πεσουν...
Υπαρχουν σταδια εξελιξης δεν μπορεις να πας με τη μια στο τελευταιο και αυτο ειναι τα 1000cc σε μια μηχανη.
Η γνωμη μου ειναι να κανεις υπομονη και να παρεις ενα 400cc μεταχειρισμενο στην καλυτερη και να μαθεις με αυτο 1-2 χρονια και μετα πας και στα 600-750 ΟΧΙ 1000cc.
Δεν θα επιβαρυνθεις και πολυ οικονομικα και τελως παντων και να χασεις 1000-2000 ευρω προκειμενου να μαθεις δεν ειναι κακο.
Αλλοστε αμα παρεις τωρα που αρχιζεις 1000αρι μετα τι θα παρεις f-16???
cbanthropos
12/05/2006, 10:55
Και εγω ειμαι υπερ του να ανεβαινεις ενα ενα σκαλοπατι. Συμφωνω απολυτα με τα παιδια που σου λενε να μην πας σε πολλα κυβικα με τη μια.
Πρεπει να σκεφτεις και το εξης: Αφου παρεις οτι παρεις, και σου φυγει η πορωση των πρωτων εβδομαδων, τοτε θα εκτιμησεις σωστα τι οδηγας. Ενα 1000, 750, κλπ δε θα μπορεις να το πας. Θα σε πηγαινει, θα σε τρομαξει πολλες φορες, και θα κινδυνευεις. Δεν ειναι μαγκια να μπεις σε τετοια κατασταση. Απλα θα σου ειναι αχρηστο. Δυστυχως εχουμε και σκατα δρομους και αυτο τα κανει ολα πιο δυσκολα.
Ενα 400 θα σου φανει παρα πολυ δυνατο και πολυ ευχρηστο.
Αν σε ενδιαφέρουν τα στατιστικά, δες τί καβάλαει ο πολύς ο κόσμος πρίν το Ζ...
Και το 750 στην συντριπτικη πλειψηφία..
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=7498&perpage=15&pagenumber=1
:beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.