PDA

View Full Version : F650 Gs?



costas_k
11/05/2006, 22:41
Geia xara se olous.skeftomai na parw to 650 gs.skeftomoun gia v-strom alla mou fanhke ligo dyskinhto gia mesa sth polh kai oi 67 hp, polloi gia mena(den eixa allh moto pio prin), kai to TA alla einai ligo pisw texnologika,kai etsi psiloapofasisa BMW.8a h8ela na rvthsw to ejhs:odhgika einai filiko(sxetika panta) gia neo anabath?eyxaristw ek twn proterwn:confused:

lord_dimos76
12/05/2006, 00:01
ΣΑΝ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΕ(ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΤΣΙ ΜΟΥ'ΛΕΓΑΝ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΠΑΡΩ!!!).
ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΒΟΛΙΚΟ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΙ ΟΧΙ ΣΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΦΥΣΙΚΑ,ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΕΝΟΣ V-STROM 650,ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟ!
ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΙ ΠΑΝΤΩΣ ΑΡΚΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ 650 ΑΠΟ WANNABE ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ,ΟΠΟΤΕ ΑΝ ΨΑΞΕΙΣ ΛΙΓΟ,ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ...:wave2:

wild_cat/anima
12/05/2006, 09:38
χτύπα τη μπέμπα!
το πρώτο μηχανάκι και για μενα πριν 2 χρονακια περίπου.
με εξαιρεση κάποιες παιδικές αρρώστιες , το μηχανάκι είναι άψογο.
ποδήλατο στηνν πολή, πολύ καλό στο ταξίδι(να βάλεις ψηλοτερη ζελατίνα), καλή αυτονομία!!!
:wave2:

RTnick
12/05/2006, 09:50
Συμφωνω με τους φίλους παραπάνω ....

απλά μου έρχεται άμεσα μια ερώτηση στο μυαλό ....

Όταν λες νέος τι εννοείς ??? 1ο μηχανάκι ???

Αν ναι πάντα έλεγα ότι τα 650cc είναι πολλά για αρχή (προσωπική άποψη πάντα) θα σου πρότεινα ένα honda 125 βία 250cc για 1-2 χρόνια και μετά χτύπα το.

Αν πάλι έχεις περάσει από τα 125-400cc τότε είσαι οκ :cool:

Απλά η γνώμη μου

Kortenaer
12/05/2006, 09:51
Ειναι θεμα συνηθειας ο ογκος του V-Strom μεσα στην πολη, αν ομως την μηχανη την θες κυριως για τις μετακινησεις σου εντος των "πυλων" κινησου προς το BMW το οποιο κερδιζει και στο θεμα καταλανωσης.
Οσο για τους ιππους μην σε τρομαζουν, καποτε θα τους εκτιμησεις....αλλωστε και παπι να παρεις αν δεν εχεις μυαλο την κουτουραδα θα την κανεις..:D

Οτι και να αποφασισεις παντος.....καλοριζικο :wave2:

Konti
12/05/2006, 12:50
ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΕΣ' ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΔΗΓΕΙΣ ΜΕ ΣΥΝΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΦΟΒΟ!

ΓΙ' ΑΥΤΟ ΧΤΥΠΑ ΤΗΝ GS ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΠΑΠΙ ΜΠΕΝΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΛΛΑΕΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ!

ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΦΡΗ Η' ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΤΟΥ ΦΕΝΕΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ!

ΠΑΣ ΤΑΞΙΔΑΚΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΝΕΤΑ! ΔΕΝ ΚΑΙΕΙ ΤΙΠΟΤΑ 18-24 ΚΜ ΤΟ ΛΙΤΡΟ!

ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ABS ΜΕΓΑΛΟ + ΑΥΤΟ!




:beer: :beer: :beer: :beer: :wave2: :wave2:

costas_k
12/05/2006, 12:54
paidia mallon paw gia to GS.sthn arxh skefthka na jekinhsw apo 125-250cc opws proteine enas filos, alla edw mpainei kai to oikonomiko skelos afou den exw dynatothta na allazw mhxanes ka8e treis kai ligo,opote paw gia mpempa,me ypomonh sthn arxh mexri na shny8isw,.pisteyw se ena enamish ,mhna na thn exw.:wave2:

Cpt. Haddock
12/05/2006, 13:03
Εγώ θα συμφωνήσω σε οτι αφορά στα πλεονεκτήματα του GS. Είναι τίμιο μηχανάκι, ελαφρύ, με χαμηλό κέντρο βάρους και "μικροκαμωμένο"... Μολις το συνηθίσεις θα σου φανεί ποδήλατο.

Σε σχέση με τη "γιαγια" του που έχω εγώ (F650 ) είναι piece of cake

ΑΛΛΑ !

Δε μας είπες αν είχες καθόλου εμπειρία πιο πριν. Αν όχι, εγώ δεν είμαι υπερ του να πάρεις κάτι πολύ μικρό (120cc) γιατί μόλις το βαρεθείς ελοχεύει ο κίνδυνος να κάνεις μ@λ@κίες

Πάρε το 650, με ΠΡΟΣΟΧΗ, ήρεμα να συνηθίσεις τα 50 αλογάκια...

:wave2: :beer: :wave2:

costas_k
13/05/2006, 14:32
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
[B]Εγώ θα συμφωνήσω σε οτι αφορά στα πλεονεκτήματα του GS. Είναι τίμιο μηχανάκι, ελαφρύ, με χαμηλό κέντρο βάρους και "μικροκαμωμένο"... Μολις το συνηθίσεις θα σου φανεί ποδήλατο.

Σε σχέση με τη "γιαγια" του που έχω εγώ (F650 ) είναι piece of cake

ΑΛΛΑ !

Δε μας είπες αν είχες καθόλου εμπειρία πιο πριν. Αν όχι, εγώ δεν είμαι υπερ του να πάρεις κάτι πολύ μικρό (120cc) γιατί μόλις το βαρεθείς ελοχεύει ο κίνδυνος να κάνεις μ@λ@κίες

Πάρε το 650, με ΠΡΟΣΟΧΗ, ήρεμα να συνηθίσεις τα 50 αλογάκia.

Φιλε χαντοκ οχι δεν ειχα κατι αλλο πιο πριν.και θελω να μου λυσετε μια απορια.οπου κιαν εχω παει για το GS ολοιοι εμποροι(στα περιοδικα) λενε για test ride και μολις ρωταω μου λενε οχι δεν γινεται,ειναι ανασφαλιστα και παπαριες.τελικα τι πρεπει να κανω για να το δοκιμασω?

wild_cat/anima
13/05/2006, 14:42
μια χαρά μοτο είναι η μπεμπούλα για πρώτο μοτο.
όταν την πλήρωνα δεν ήξερα ούτε σε τι χρησιμευει ο συμπλέκτης !!:D :D















































τώρα όμως έμαθα !!!!!!




























για σούζες !!!:p :p :p :p

topap
15/05/2006, 10:47
8a symfoniso me ta parapano. File parto!

Perysi to Maio eixa kai ego to idio dilima me esena. Mexri pou enas filos mou mou eipe xaraktiristika oti to 650GS einai: "San ena megalo papi, syxgorei polla la8i". Ego evgala diploma ton Iounio (afotou to pira to GSaki... ;) ) kai den eixa kanena provlima. Htan i proti mou mixani alla den me dyskolepse pote! Min xaneis xrono me sampouan kai malakies, xtypa to kai min asxolise me 125 kai 250 klp. Afou einai na to pareis, parto tora.

Gia mesa stin poli einai eukinito, oi ka8reftes einai pio pano apo tous ka8teftes tous amaxion opote xeglystras kai oso gia taxidia exo apo tin poly... to proto mou megalo taxidi to ekana apo to London sto Paris, 2 atoma kai elafros fortomeno. Den katalave tipota, oute kai ego, ektos apo to oti to kefali mou vouize gia 1-2 ores opote: 1) vale megalyteri zelatina (i ena wind spoiler) kai 2) na xrisimopoieis PANTA otoaspides.


Kales voltes!

nikoskkk
17/05/2006, 12:36
Να πάρεις την μπέμπα, είναι πολύ καλή!!!

Αν θες μεταχειρισμένη πουλάω τη δικιά μου…..
:wave2:

γεροπιτσιρικος
17/05/2006, 12:52
Φιίλε.

Πάρε την μπέμπα. Δεν έχω τίποτα με το V-strom, αλλά το BMW είναι πιο μαζεμένο για κάποιον που τώρα μπαίνει στο τριπάκι των μηχανών.

Φίλος που ήταν σαν και έσενα πριν 4 χρόνια, με αυτό το μηχανάκι ξεκίνησε, και τώρα οδηγεί το 1200.

Καλορίζικο και πάντα όρθιος

costas_k
20/05/2006, 09:03
paidia mallon thn epomenh evdomada 8a thn exw,vrhka mia 2002 montelo se arketa kalh timh,opote deytera thn paw sto mhxaniko(an kai opws thn eida mono lastixa 8elei kai allagh to pisw plastiko ftero poso na kanei arage?)kai an einai ok thn phra.pros to paron paw na parw kranos prwta.

P.S. anameinate se epomeno post gia foto:) :) :)

costas_k
20/05/2006, 09:13
paidia mallon thn epomenh evdomada 8a thn exw,vrhka mia 2002 montelo se arketa kalh timh,opote deytera thn paw sto mhxaniko(an kai opws thn eida mono lastixa 8elei kai allagh to pisw plastiko ftero poso na kanei arage?)kai an einai ok thn phra.pros to paron paw na parw kranos prwta.

P.S. anameinate se epomeno post gia foto:) :) :)

wild_cat/anima
20/05/2006, 09:23
κάποια σημεία που νομίζω οτι πρέπει να προσεξεις
αλυσογραναζα , ρουλεμαν λαιμού και δισκοπλακες.

costas_k
20/05/2006, 12:04
wp,eyxaristw, den eixa kan skeftei gia rouleman laimou.to mono pou koitaja, htan mhn trexoun ladia h otidhpote ygra apo kapou

costas_k
20/05/2006, 12:27
wp,eyxaristw, den eixa kan skeftei gia rouleman laimou.to mono pou koitaja, htan mhn trexoun ladia h otidhpote ygra apo kapou

mike1821
20/05/2006, 13:18
ΦΙΛΕ ΚΩΣΤΑ,

ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ DAKAR ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΔΙΚΥΚΛΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΠΑΠΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΣΤΑ 20 ΜΟΥ.

ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΦΙΛΕ ΟΤΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ ΔΕΝ ΜΕ ΕΧΕΙ ΔΥΣΚΟΛΕΨΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΘΥΜΟ ΝΑ ΣΕ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΑΛΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑ ΔΩΣΕΙ ΑΝ ΤΟΥ ΤΟ ΖΗΤΗΣΕΙΣ.

ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΥΨΟΣ ΠΟΥ ΤΟ DAKAR ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΨΗΛΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΛΟ GS NO PROBLEM AT ALL, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΖΥΓΙΣΜΕΝΟ. ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΕΙΜΑΙ 1.75 ΚΑΙ ΠΑΤΑΩ ΣΧΕΔΟΝ ΣΤΙΣ ΜΥΤΕΣ.

GS RULES!!!

(ΔΕΣ ΤΟ POST MOY "ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΔΗΛΩΣΗ" ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΣΕ ΤΙ ΦΑΣΗ ΕΙΜΑΙ.

iliask
21/05/2006, 17:12
Κώστα, Χρόνια Πολλά.

Τελικά την πήρες την GS?
Αν σε πρόλαβα, πουλάω τη δική μου για να πάρω 1200.

costas_k
22/05/2006, 20:20
ilias thanks man!an thes steile mou pm kapoio thlefwno na ta poume.thn mhxanh oxi den thn exw kleisei akoma

nikoskkk
23/05/2006, 09:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από costas_k
ilias thanks man!an thes steile mou pm kapoio thlefwno na ta poume.thn mhxanh oxi den thn exw kleisei akoma


Την πουλάω και εγώ αν ενδιαφέρεσαι!!:smilea:

anf125
27/05/2006, 00:03
Κι εμένα μου άρεσε πολύ στην έκθεση στο Ελληνικό, πολύ ωραία και ελαφριά σαν αίσθηση. Για το ύψος δεν κατάλαβα mike1821, αν είσαι κάτω από 1.80 και με δυσκολία πατάς κάτω δεν είναι λίγο επικίνδυνο; Κυρίως εν στάσει, και ακόμα περισσότερο αν έχει κλίση ο δρόμος. Κι εγώ ψήνομαι βα αγοράσω κάποτε ένα on/off αλλά λόγω ύψους (1.77) με βλέπω να καταλλήγω σε κάτι πιο "χαμηλό". Καλοβλέπω π.χ. το νέο Yamaha MT-03.

anf125
27/05/2006, 00:30
Κι όμως στο site (http://www.motorrad.bmw.com.gr/) λέει ύψος σέλας 78 κμ... σίγουρα είναι σωστό; Στην έκθεση μου φάνηκε περισσότερο... εκτός αν ήταν η Dakar και δεν το πήρα χαμπάρι.

RTnick
27/05/2006, 08:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από anf125
Κι όμως στο site (http://www.motorrad.bmw.com.gr/) λέει ύψος σέλας 78 κμ... σίγουρα είναι σωστό; Στην έκθεση μου φάνηκε περισσότερο... εκτός αν ήταν η Dakar και δεν το πήρα χαμπάρι.

Έχουμε σχεδόν το ίδιο ύψος (1,78) και πίστεψε με δεν έχεις κανένα πρόβλημα με το 650 !!!! Και εγώ θέλω να αισθάνομαι άνετα ότι πατάω και τα δύο πόδια κάτω ...... για ασφάλεια περισσότερο και το ύψος στο RT είναι 80cm και βάρος γεμάτο 300 kgs και με προβληματίζει κάποιες φορές μόνο σταματημένο ;)

Να μου έλεγες ότι είσαι 1,60 .... να το καταλάβω όμως με 1,77 μπορείς να καβαλήσεις οποιοδήποτε μηχανάκι ;) Αν το μηχανακι (οποιδήποτε μηχανάκι) το μάθεις :nono: δεν θα έχεις κανέννα προβλημα :nono: Δώσε απλά λίγο χρόνο στην αρχή και προσοχή και θα είσαι οκ :wave2:

costas_k
27/05/2006, 10:53
Paidia ki egw 1.78 eimai alla to gs mou fanhke poly eykolo

lord_dimos76
27/05/2006, 13:10
ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕΙ ΤΟ 650 ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ.ΑΣΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΖΥΓΙΣΜΕΝΟ,ΟΠΟΤΕ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ,ΟΥΤΕ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ.ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ TEST RIDE ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΝ ΣΕ ΒΟΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΣΤΑΣΗ!

anf125
27/05/2006, 15:24
Εν κινήσει δε φοβάμαι, άλλωστε επεμβαίνουν οι νόμοι της φυσικής... Εν στάσει ή σε περίπτωση πτώσης φοβάμαι λίγο... Αν αν θα μπορώ να κουμαντάρω τις διαστάσεις. Πάντως για την κατηγορία της φαίνεται πολύ βολική και ευκίνητη... σε σχέση με το KLE 500 πχ, καμιά σχέση... βέβαια υπάρχει και μια σημαντική διαφορά στην τιμή... 8 χιλιάρικα... αλλά θα μου πεις παίρνεις BMW!

ΥΓ: Παρέλειψα να αναφέρω ότι είμαι νέος οδηγός, οδηγώ συσηματικά ένα χρόνο περίπου ένα παπάκι innova.

lord_dimos76
27/05/2006, 16:07
ΤΟ ΚLE,ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ,ΔΕ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΠΙΠΤΩΣΗ ΜΕ ΤΗ BMW,ΓΙΑ ΜΕΝΑ.ΑΣΕ ΠΟΥ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΒΑΡΟΥΣ...ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ!!!

ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙΣ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ,ΣΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΕΙΝΑΙ(ΑΥΤΟ ΜΟΥ'ΠΑΝ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΧΑΝ ΠΕΙΣΕΙ!).

RTnick
27/05/2006, 17:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από anf125
ΥΓ: Παρέλειψα να αναφέρω ότι είμαι νέος οδηγός, οδηγώ συσηματικά ένα χρόνο περίπου ένα παπάκι innova.

Όλοι μας από κάπου ξεκινήσαμε :winka:

Μην ανυσηχείς .... το "μεγάλο" βήμα θα το κάνεις έτσι και αλλιώς KLE, F GS, ή κάτι άλλο δεν παίζει ρόλο, κάπου θα πάς όπως όλοι μας ....... εκτός αν θες να μείνεις στο innova ........ και πίστεψε με δεν ακούγεσαι έτσ ;)

anf125
28/05/2006, 12:18
Πράγματι κάπως πρέπει να γίνει η μετάβαση κάποια στιγμή. Υπάρχει και η σκέψη να πάρω κανένα ΑΧ-1 μεταχειρισμένο πριν ανέβω στα 500-600, που μου αρέσει σαν μηχανάκι και ακούω καλά λόγια γενικά, αλλά διστάζω να πάρω τεχνολογία 5+ ετών... Θα δείξει, του χρόνου μάλλον θα λειφθεί απόφαση. Περιμένω μήπως βγει και κανένα νέο μοντέλο σε μεσαία κυβικά.

RTnick
28/05/2006, 18:30
ΑΚΟΥ Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΩΣ ΕΞΗΣ: ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΜΗΧΑΝΗ = ΑΣΦΑΛΗΣ ΜΗΧΑΝΗ !!! ΑΛΛΑ ΕΠΙΣΗΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΜΗΧΑΝΗ = ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΟΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΛΑΘΟΥΣ

Κοίτα αν διαβάσεις παραπάνω θα δεις ότι πολλοι λένε ότι το 650 είναι οκ για πρωτάρηδες, και ότι είναι σαν ποδήλατο κλπ, κλπ.... Δεν λέω το αντίθετο και δεν ήθελα να μπω στο τριπάκι της διαφωνίας με όλους, και γι'αυτό δεν απάντησα ......

...... ΟΜΩΣ η άποψη μου καλως η κακώς είναι ως εξής ..... Δώσε το παπί και πάρε ένα αφαλές 125 ή 250 και σιγά σιγά χρόνο με χρόνο ανέβα κυβικά.

Η αλήθεια είναι ότι, ένας πρωτάρης μπορεί να οδηγήσει οποιαδήποτε μηχανή και όταν λέω ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ μηχανή εννοώ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ...... και επίσης όταν λέω πρωτάρης μιλάω για αναβάτες που έχουν αλλάξει τουλάχιστον 1 ή δύο μηχανάκια μικρών ή μικρο-μεσαίων κυβικών με λίγες δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα. Πάρε ένα VARADERO, ένα R1 ή ένα 1200 GS, μπορείς να την καβαλήσεις μια χαρά. Οι μηχανές φτιάχτηκαν για ανθρώπους δεν είναι δα και αεροπλάνα ή διαστημόπλοια :nono:

ΟΜΩΣ το θέμα είναι ότι όλοι μας όταν πρωτοκαβαλάμε μια μηχανή έμπειροι ή νέοι στο χώρο, είμαστε ΟΛΟΙ ψαρωμένοι με την μηχανή την ίδια ..... με το καιρό συνηθίζουμε και ανοίγουμε το γκάζι και τότε ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΠΡΩΤΑΡΗΣ έρχεται το κακό ..... αισθανόμαστε όλοι ΠΡΩΤΑ ΟΔΗΓΑΚΙΑ :rotflmao: και νομίζουμε ότι κανείς δεν μας πιάνει :lol: και τότε ????????? στον ΠΑΝΙΚΟ έρχεται η κυράτσα με τον κουβά και το κινητό και αντί να πατήσεις ελαφρία την δεξιά μανέτα και να κατεβάσεις 2, 3 ταχύτητες που μας έχουν πει οι έμπειροι φίλοι μας, κατεβάζεις τα πόδια κάτω σαν τον Βέγγο !!!!!!! :bawl: ξεψαρώνουμε και μπένουμε με περισσότερα σε στροφιλίκια νομίζοντας ότι θα ξύσουμε γιατί κάποιοι μας έχουν πείσει ότι είναι μαγκιά :rotflmao: και ΠΑΡΤΟΝ ΚΑΤΩ :hypnotize και τότε έρχεται η αυτό-συνειδητοποίηση ....... ρε μήπως να το κόψω το επάγγελμα ..... δεν κάνω εγώ για μηχανή :confused:

Ένας έμπειρος οδηγός με γκάζια στο χέρι ξέρει που να τα χώσει και πάλι ποτέ δεν είναι σίγουρος ή 100% νηφάλιος για να μην κάνει το λάθος, άλλωστε όσο ζείς μαθαίνεις .... αλλά ένας άπειρος πολύ απλά όσο μυαλο και να διαθέτει οι πιθανότητες και η λογική μου λένε ότι όσο περισσότερα γκάζια έχει στη διάθεση του τόσο περισσότερες οι πιθανότητες να κάνει το λάθος γρηγορότερα ....... γιατί το λάθος θα το κάνεις σίγουρα.... μη νομίζεις ότι δεν θα πεσεις. Τουλάχιστον ας πέσεις με ένα ασφαλές 125 ή 250 που έτσι και αλλιώς δεν θα μπείς με 1000 στα λιμανάκια ή θα πιάσεις 200+ στην εθνική.

Ουφφφφ τα είπα :D

Απλά η γνώμη χωρίς να θέλω να σε τρομάξω

anf125
28/05/2006, 22:19
Είναι βέβαιο ότι μεγάλη μηχανή σε δεδομένη ταχύτητα είναι πιο ασφαλής από μικρή. Ο κίνδυνος είναι όπως λες κι εσύ να υπερεκτιμήσεις τις ικανότητές σου και θελήσεις να πας πιο οριακά, ενώ δεν είσαι έτοιμος. Ωστόσο θεωρώ ότι δεν είμαι κανένα τσογλάνι να πάω για κόντρες ούτε κανένας άμυαλος, γι' αυτό και εξετάζω φυσιολογικές επιλογές για κάποιο κοινό θνητό οδηγό, χωρίς το ταλέντο του Βαλεντίνο και για χρηστικούς σκοπούς κυρίως (F650GS, MT-03, FMX 650, KLE 500 και όχι "διαστημικά" SS). Δέχομαι ότι προϋπηρεσία σε λίγο μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα είναι πολύτιμη, δυστυχώς όμως δεν κυκλοφορούν πολλά νέα αξιόλογα μοντέλα σε 125/250. Εσύ έχεις κάτι υπόψη; Αφήνω στην άκρη την αξία μεταπώλησης που χάνεις αν αλλάζεις πολλές μηχανές διαχρονικά.

RTnick
29/05/2006, 10:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από anf125
Ωστόσο θεωρώ ότι δεν είμαι κανένα τσογλάνι να πάω για κόντρες ούτε κανένας άμυαλος, γι' αυτό και εξετάζω φυσιολογικές επιλογές για κάποιο κοινό θνητό οδηγό, χωρίς το ταλέντο του Βαλεντίνο και για χρηστικούς σκοπούς κυρίως (F650GS, MT-03, FMX 650, KLE 500 και όχι "διαστημικά" SS).

ο τρόπος που έχεις αναλύσει τα θέματα σου μέχρι στιγμής δείχνει συγκροτημένο χαρακτήρα και μυαλό :beer: γι'αυτό και μπήκα στη διαδικασία να γράψω τα παραπάνω ...... πίστεψε με δεν θα το έκανα αλλιώς γιατί η άποψη μου είναι ακριβώς αυτό ..... ότι ανεβαίνει γρήγορα πέφτει και γρήγορα ..... και στην περίπτωση μας πονάει πολύ .....


Αρχικά δημιουργήθηκε από anf125
Αφήνω στην άκρη την αξία μεταπώλησης που χάνεις αν αλλάζεις πολλές μηχανές διαχρονικά.

Την αξία μεταπώλησης θα σκεφτείς περισσότερο ή την ασφάλεια σου? φυσικά το 2ο ..... και καλά κάνεις και το αφήνεις στην άκρη :beer:

mobynik
19/07/2008, 00:33
Τελικά την πήρες τη μηχανή φίλε μου? Το σκέφτομαι και εγώ σοβαρά τώρα τελευταία. Ξεκίνησα με παπί, μετά ένα DR200 που έδωσα πρόσφατα και τώρα θέλω κάτι στα 500-650. Το πρόβλημα είναι τα χρήματα, αφού μπορώ να διαθέσω μόνο 2500-3000 ΜΑΧ. Σε αυτά βρίσκω KLE500 του 2002, ΤΑ 99-00 και F650 99. Το KLE μάλλον το απέκλεισα, λόγω των περισσότερων ΚΑΙ εδώ μέσα (μήπως δεν θα έπρεπε λογω του ότι είναι '02??) και τώρα σκέφτομαι για TA ή F650 και τα δύο 99. Αντε πες τι έκανες με τη BMW να πάρω θάρρος....